انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 102 از 119:  « پیشین  1  ...  101  102  103  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
باتری ارزان کاغذی برای زیست حسگرها

اریگامی این هنر ژاپنی این بار به سراغ باتری‌ها رفته تا باتری‌هایی با قابلیت تاخوردن با استفاده از کاغذ تولید شوند که ضمن تولید میزان اندکی از الکتریسیته بسیار هم ارزان باشد.



یک مهندس آمریکایی باتری را توسعه داده است که می‌‌‌تواند با استفاده از فرایند تنفس میکروبی در یک قطره آب آلوده که بر روی یک تکه کاغذ قرار می‌‌‌گیرد انرژی تولید کند.
در این سامانه، که به صورت مشروح در نشریه‌ی Nano Energy به چاپ رسیده است، مایع حاوی باکتری می‌‌‌تواند برای توان بخشی به یک حسگر کاغذی به کار رود. کاربردی که در مناطق فاقد دسترسی به منابع و جریان الکتریسیته بسیار مفید فایده خواهد بود. هم چنین در این باتری نیازی به پمپ یا سرنگی نخواهد بود چرا که خود کاغذ به دلیل وجود نیروی مویینگی خود آب آلوده را به داخل می‌‌‌کشد ضمن اینکه باکتری‌ها می‌‌‌توانند تقریبا از هرنوع ماده‌ی آلی برای انجام سوخت و ساز خود استفاده کنند.
این باتری را می‌‌‌توان در ابعاد کوچکی تا کرد و کاتد نیکلی آن که بر روی کاغذ معمولی اسپری شده، از هوا تنفس می‌‌‌کند. در حقیقت اینجا هنر اُریگامی برای تبدیل یک کاغذ دو بعدی به یک باتری با ساختاری سه بعدی به کار رفته است که نیازی به ساختار‌های پیچیده‌ی نانومواد نیز ندارد.
ساخت یکی از این باتری‌ها برای نیرودادن به یک حسگر زیستی تنها 5 سنت هزینه خواهد داشت. اگرچه در حال حاضر این باتری با استفاده از یک ابزار جانبی برای انتقال داده‌های حسگر استفاده می‌‌‌کند اما با توجه به کمک 300,000 دلاری که این پروژه از بنیاد ملی علوم ایالات متحده‌ی آمریکا دریافت کرده است امید می‌‌‌رود به زودی این ابزار به صورت کاملا مستقل تولید شود.
چنین ابزارهای ارزان و کاربردی می‌‌‌توانند در کشورهای توسعه نیافته‌ای همچون کشور ما در تشخیص انواع بیماری‌ها به صورت سریع و ارزان بسیار کاربردی باشند؛ چراکه می‌‌‌توانند انرژی خود را از منابع در دسترس به سادگی تامین کنند که این به فرایند و عملکرد فوق العاده‌ی باکتری‌ها بر می‌‌‌گردد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عملکرد بهتر سرویس جستجوی ویدیوی Bing پس از ارتقاء اخیر در مقایسه با گوگل

شاید هیچگاه سرویسی نتواند یوتیوب را به زیر بکشد، اما مایکروسافت به جای رقابت مستقیم با این سرویس، جستجوی ویدیوی سرویس Bing را بهبود داده است؛ بطوریکه با یکبار استفاده از سرویس جستجوی ویدیوی بینگ، به قابلیت‌های خاص آن پی خواهید برد.



مایکروسافت اخیراً سرویس جستجوی ویدیوی خود را بهبود داده و با ایجاد تغییراتی بنیادی در آن، این سرویس جستجو را بسیار دوست داشتنی و کاربردی کرده است. با استفاده از سرویس جدید جستجوی بینگ می‌توان ویدیوها را مستقیماً از صفحه‌ی نتایج مرور کرد. همچنین در صفحه‌ی نتایج نمایی بزرگ از ویدیو در کنار اطلاعات تکمیلی نظیر نام و سایر اطلاعات آن نمایش داده می‌شود.
یکی از قابلیت‌های جالب این سرویس، امکان فیلتر کردن منابع مورد جستجو به همراه رزولوشن‌ ویدیوی مورد نظر در کنار شمار دیگری از فیلترها است. این سرویس جستجو علاوه بر یوتیوب، نتایج را از سایر سرویس‌های ویدیویی نیز نمایش می‌دهد.
می‌توان به جرأت گفت که سرویس جستجوی ویدیو در بینگ با سرویس جستجوی یوتیوب برابری کرده و حتی از آن بهتر است. علاوه بر موارد ذکر شده، هم‌اکنون می‌توان تعداد بازدید‌های صورت گرفته، تاریخ آپلود و آپلود کننده را نیز مشاهده کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل در بازه‌ی سه ماهه‌ی استفاده‌ی رایگان از سرویس استریم موسیقی، پول هنرمندان را پرداخت می‌کند

تیلور سوئیفت هنرمندی است که روی خوشی به سرویس‌های استریم موسیقی نشان نداده است. این هنرمند که دست رد به سینه‌ی اسپاتیفای زده بود، سرویس موسیقی اپل را نیز رد کرد و دلیل این امر را عدم پرداخت مبلغی به هنرمندان در زمان ارائه‌ی سرویس رایگان به کاربران عنوان کرد. حال اپل چنین موضوعی را تکذیب می‌کند.



تیلور سوئیقت پس از آنکه پیشنهاد اسپاتیفای را رد کرد، همکاری با اپل در مورد سرویس موسیقی این کمپانی را نیز نپذیرفت تا همچنان به ستاره‌ی‌ دست نیافتنی سرویس‌های استریم موسیقی بدل شده باشد. سوئیقت دلیل خود برای عدم همکاری با سرویس موسیقی اپل را عدم پرداخت حق هنرمندان در بازه‌‌ی سه ماهه‌ای خواند که کاربران می‌توانند از این سرویس موسیقی بصورت رایگان استفاده کنند. سوئیفت این تصمیم را نه به خاطر خود، بلکه برای حمایت از خوانندگان و هنرمندان نوپایی عنوان کرده که باید سه ماه صبر کنند تا در ازای گوش دادن به اثرشان، از اپل پول دریافت کنند. پس از اظهار نظر تیلور سوئیفت، ادی کیو، عنوان کرد که اپل قول می‌دهد تا حتی در بازه‌ی سه ماهه‌ی استفاده‌ی رایگان از سرویس موسیقیش، حق و حقوق هنرمندان را تمام و کمال بپردازد.
دلیل این تغییر سیاست به روشنی مشخص نیست؛ اما می‌توان به وضوح دید که اپل در پی کسب امتیاز‌هایی در مقابل سرویس اسپاتیفای است تا از این طریق کاربران را به سمت خود جذب کند. بی شک بزرگ‌ترین هنرمندی که می‌تواند کفه‌ی ترازو را برای اپل سنگین‌تر کند، تیلور سوئیفت است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسخه‌ی پیش‌نمایش Fire OS 5 منتشر شد

آمازون از سیستم‌عامل Fire OS اختصاصی خود در محصولاتش بهره می‌برد. سیستم‌عاملی که معمولاً بطور مرتب بروزرسانی نمی‌شود. به تازگی این شرکت خبر از انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش بروزرسانی Fire OS 5 بر مبنای اندروید آب‌نبات چوبی داده که خبر خوشی برای کاربران آمازون محسوب می‌شود.



از نظر سخت‌افزار، ابزارهای اندرویدی آمازون قادر رقابت با بسیاری از محصولات بازار هستند؛ ولی معمولاً در رقابت با محصولات مشابه در زمینه‌ی نرم‌افزار عقب می‌مانند. محصولات آمازون از سیستم‌عامل سنگین Fire OS استقاده می‌کنند؛ نسخه‌ای از اندروید که اجازه‌ی دسترسی به پلی‌استور گوگل را نمی‌دهد.
خبر خوش برای کاربران این سیستم‌عامل این است که آمازون نسخه 5 آن را منتشر کرده که البته در حال حاضر نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه دهندگان است. توسعه‌دهندگان برای حصول اطمینان از این که نرم‌افزار اندرویدی آن‌ها با Fire OS 5 سازگاری دارد، می‌توانند از سرویس تست آمازون استفاده کنند. آماون در همین رابطه اعلام کرده است:

سرویس تست آمازون یک ابزار رایگان است که به شما اجازه می‌دهد تا نرم‌افزار خود را از نظر سازگاری روی ابزارهای اندرویدی و سیستم‌عامل فایر آزمایش کنید. ما این ابزار را بروز کرده‌ایم تا بهترین بازخورد را در زمینه سازگاری نرم‌افزارهای ساخته شده توسط شما با اندروید و Fire OS را داشته باشد. برای این که نرم‌افزار خود را تست کنید کافی است فایل APK خود را درون سرویس تست اَپ آمازون بیاندازید (Drag and drop)، طی 90 ثانیه نتایج مربوط به سازگاری نرم‌افزارتان با اندروید آب‌نبات چوبی و Fire OS 5 را دریافت خواهید کرد.

آمازون در بروزرسانی سیستم عامل فایر کند عمل کرده است و خبر بروزرسانی Fire OS 5 بر اساس اندروید 5 واقعاً خبر خوبی محسوب می‌شود. اگر شایعات حقیقت داشته باشند، آمازون در حال برنامه‌ریزی برای عرضه Fire OS 5 در سه ماه پایانی سال 2015 است. بدون شک همه ویژگی‌های Fire OS 5 در نسخه پیش‌نمایش وجود ندارد؛ ولی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، آشنایی آن‌ها با محیط این بروزرسانی کافی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت ابهامات موجود در روند دریافت لایسنس رایگان ویندوز 10 را تشریح کرد

مایکروسافت هفته‌ی گذشته با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود، بروزرسانی رایگان ویندوز 10 را به تمام کاربرانی که این نسخه از سیستم‌عامل را تحت پروژه‌ی ویندوز اینسایدر دریافت کرده‌اند، وعده داد. اما واقعیت این گونه نیست و وجود نقاط مبهم، بسیاری از کاربران را گیج کرده است. حال ردموندی‌ها با انتشار پستی، تمامی جوانب دریافت رایگان و غیررایگان بروزرسانی ویندوز 10 را مشخص کرده‌اند.



مایکروسافت پس از چند روز سردرگرم کردن مخاطبان و کاربران خود در مورد فرآیند دریافت بروزرسانی رایگان ویندوز 10، حال با انتشار پستی در وبلاگ خود، این موضوع را تشریح کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8.1 بصورت رایگان بروزرسانی ویندوز 10 را در 29 جولای همزمان با عرضه‌ی رسمی ویندوز 10 دریافت خواهند کرد. این موضوع در مورد کاربرانی که نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 را نصب کرده و استفاده می‌کنند نیز صادق است.
اما نکته‌ی ظریفی در این بین نهفته است؛ کاربرانی که نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 را نصب کرده‌‌اند، تنها در صورتی از وجود گواهی رسمی ویندوز 10 برخوردار خواهند بود که همچنان به دریافت بروزرسانی‌های بتا ادامه دهند. بنابراین در صورتی که نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 را دریافت و روی سیستم خود نصب کرده و همچنان به دریافت بروزرسانی‌های بتا ادامه دهید، مشکلی در دریافت نسخه‌ی نهایی و فعالسازی آن نخواهید داشت.
گِیب آل از مایکروسافت در این خصوص چنین توضیح می‌دهد:

با توجه به اینکه ما برنامه‌ی بروزرسانی را از طریق ویندوز اینسایدر ادامه خواهیم داد، از این‌رو کاربران مشارکت کننده قادر خواهند بود تا از طریق این پروژه، بروزرسانی‌های جدید را دریافت کرده و ویندوز خود را اکتیو داشته باشند.

اما در صورتی که کاربران اقدام به بروزرسانی ویندوز 10 خود با بیلدهای بتا نکنند، گواهی ویندوز 10 آن‌ها باطل خواهد شد. در اینصورت این کاربران باید گواهی جدیدی برای ویندوز 10 خود تهیه کنند یا اینکه با بازگرداندن ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 خود، از این طریق به ویندوز 10 بروزرسانی نمایند. مایکروسافت همچنین توضیح داده که نصب نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 و دریافت بروزرسانی‌ها به منظور دریافت گواهی آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل ویندوز، راهکار مناسبی به منظور بروزرسانی ویندوز ویستا و ویندوز ایکس پی به ویندوز 10 نیست.
به بیان بهتر، در صورتی که کاربران از ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 بدون گواهی معتبر استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق دانلود نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 و دریافت بروزرسانی‌های بتا، از نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 بصورت معتبر و لایسنس دار استفاده کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آگهی جدید گوگل در مورد سرویس ترجمه‌‌ی گوگل و پردازش 100 میلیارد لغت در روز

در میان انواع سرویس‌های ارائه‌ شده توسط گوگل، سرویس ترجمه‌ی این کمپانی از جمله‌ی پرکاربردترین خدماتی است که غول جستجو ارائه می‌دهد. گوگل با انتشار یک آگهی ویدیویی در مورد Google Translate، از ترجمه‌ی روزانه 100 میلیارد لغت خبر داده است.



گوگل با انتشار آخرین ویدیوی خود از سری be together, not the same به بیان قابلیت‌ها و دستاوردهای سرویس ترجمه‌ی خود پرداخته است. گوگل در این ویدیو عنوان کرده که موانع بر سر راه ارتباط مردم برداشته و کاربران از اقصی نقاط جهان می‌توانند با استفاده از ترجمه‌ی گوگل با هم ارتباط برقرار نمایند. گوگل در این ویدیو پرطرفدارترین کلمات ترجمه شده را thank you، how are you و I love you خوانده است.
در کنار ترجمه‌ی آفلاین و شناسایی دستخط و همچنین ترجمه‌ی آنی، استفاده از Word Lens نیز از جمله‌ی سایر قابلیت‌هایی است که در قالب سرویس ترجمه در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از Word Lens می‌توان کلمات را از زبان به زبان دیگر تنها از طریق دوربین گوشی هوشمند یا تبلت ترجمه کرد.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قابلیت Undo Send بطور رسمی به جیمیل اضافه شد

قابلیت Undo Send که می‌توان از ان به عنوان یکی از ویژگی‌های حیاتی جیمیل یاد کرد، یکی از ویژگی‌هایی است که برای مدت زمان طولانی بطور آزمایشی مورد استفاده کاربران بود. به تازگی گوگل این قابلیت را به تنظیمات اصلی نسخه وب جیمیل آورده است.



گوگل اولین بار ویژگی Undo Send را در سال 2009 برای جیمیل معرفی کرد و با توجه به این که مدت زمان زیادی از آن تاریخ می‌گذرد، بنابراین جای تعجب نیست اگر متوجه نشده باشید که این ویژگی به صورت آزمایشی در جیمیل بوده است. در واقع این ویژگی در قسمت Labs جیمیل قرار داده شده بود و کاربران برای استفاده از ان باید بصورت دستی تیک مربوط به فعال‌سازی آن را می‌زدند.
اگر احیاناً با این قابلیت آشنایی ندارید باید بگوییم که همان‌طور که از نام آن مشخص است، این ویژگی زمانی را در اختیار شما قرار می‌هد که برای مثال تا 5 ثانیه بعد از این که ایمیل خود را ارسال کردید بتوانید از این کار منصرف شده و ایمیل شما به دست فرد مورد نظرتان نرسد.
اما از این به بعد شما قابلیت Undo Send را در تب General تنظیمات جیمیل خود مشاهده خواهید کرد. اگر پیش از این در قسمت Labs این قابلیت را فعال کره باشید این قابلیت بصورت پیش‌فرض برای شما فعال خواهد بود، در غیر این صورت برای فعال‌سازی آن لازم است که تیک گزینه‌ی Enable Undo Send را بزنید.
اضافه‌شدن رسمی گزینه‌ی Undo Send در شرایطی رخ می‌دهد که گوگل حدود یک ماه پیش نرم‌افزار موبایلی Inbox را برای استفاده عموم عرضه کرد و جالب این که اینباکس هم قابلیت Undo Send را دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شش شغل انسان که کامپیوترها قادر به انجام آن نیستند

کامپیوترها و هوش مصنوعی امروزی قادر به هدایت خودروها و انجام بسیاری از کارها هستند. اما در این بین شغل‌هایی نیز وجود دارد که اگرچه انسان‌ها به خوبی از پس آن‌ها برمی‌آیند، اما کامپیوترها هرگز قادر به انجام آن‌ها نخواهند بود.



هرچه قدر که کامپیوترها کارهای انسان‌ها را یاد می‌گیرند، بهره‌وری آن‌ها بیشتر شده و به مراتب بسیاری از کارهای انسان را انجام می‌دهند. با این اوصاف ممکن است چندین شغل از انسان‌ها توسط روبات‌ها تصاحب شود؛ از این‌رو آیا می‌توان مطمئن شد که هنوز شغل‌هایی وجود دارد که کامپیوترها قادر به انجام آن نباشند؟ می‌توان گفت هنوز مدت زیادی برای تصاحب شغل‌های انسان‌ها توسط روبات‌ها باقی مانده و به همین دلیل جای نگرانی نیست. اما پیش از وقوع چنین اتفاقی می‌توان چنین شغل‌هایی برگزید که کامپیوترها هرگز قادر به انجام آن‌ها نخواهند بود.


۱. هنرهای خلاق
در حال حاضر تکنولوژی‌هایی وجود دارد که می‌توانند تا حدودی تلاش‌هایی برای ایجاد هنرهای خلاقانه به انجام برسانند. هنرهای دیجیتالی مانند فتوشاپ و Illustrator همواره برای گرافیست‌ها بسیار مفید واقع می‌شوند. پیشرفت‌هایی که دوربین‌های دیجیتالی تا به حال داشته‌اند، هنر عکاسی و تصویربرداری را به مراتب ارزان‌تر و خلاقانه‌تر کرده است. برای اضافه‌کردن خلاقیت بیشتر به این گونه هنرها می‌توان از موسیقی استفاده کرد و به همین منظور برنامه‌هایی مانند FL Studio و GarageBand توسعه داده شده‌اند. اما با این حال تلاش کامپیوترها هیچ زمان جایگزین جای هنرهای خلاق انسان‌ها نخواهد بود. هنر یک خلاقیت بشر، تخیل و ابتکار است.


۲. ورزش‌های حرفه‌ای
دنیای امروز مملو از میلیون‌ها طرفدار ورزش‌ است. انسان‌ها همواره دوست دارند ورزش کرده و حتی بازی‌ها و رقابت‌های ورزشی را تماشا کنند. ورزش‌ها یک روش بهتر برای تمایل انسان برای بازی کردن است؛ آیا یک استادیوم پر از روبات‌هایی که بازی را تماشا می‌کنند هیجان‌انگیز است؟! شاید برای چند لحظه جذاب باشد؛ اما پس از آن به مصنوعی بودن این موضوع می‌توان پی برد. از آنجا که انسان‌ها همواره در انواع مختلف ورزش‌ها فعالیت دارند، از این‌رو این حرفه همیشه زنده می‌ماند. حتی اگر انسان‌هایی هم وجود داشته باشد که در ورزش‌های بخصوصی فعالیت ندارند، میتوان گفت حداقل یکی از تماشاگرهای انواع مختلف ورزش‌ها هستند. انسان‌ها همواره از ورزش رقابت، هیجان و تضادهایی را به یاد دارند که کامپیوترها هیچ زمان این تجربه را نخواهند داشت.


۳. بهداشت و درمان پزشکی
برخلاف مواردی که به آن‌ها اشاره شد، برخی جنبه‌های پزشکی که به طور کامل مبتنی بر اساس دانش پزشکی، مهارت‌های فنی و تجزیه و تحلیل داده‌ها هستند، می‌توانند بدون دخالت انسان‌ها، توسط کامپیوترها اداره شوند. اما در این بین برخی عوامل بهداشت و درمان وجود دارند که کامپیوترها توانایی انجام آن‌ها را ندارند. زیرا کامپیوترها نمی‌توانند در خصوص اطلاعات ناقص بیمار و روان‌شناسی انسان تصمیم‌گیری کنند. به همین دلیل اگر بیماران در معرض معالجه و درمان روبات‌ها قرار گیرند، ممکن است مشکلات جدی بسیاری به وجود بیاید؛ زیرا احتمال اتخاذ یک تصمیم اشتباه وجود دارد.


۴. آموزش
پیشرفت‌های فناوری در آینده ممکن است منجر به تغییر نظام آموزشی شود؛ اما هرگز نیاز به معلم‌ها را از بین نخواهد برد. می‌توان گفت کلاس‌های درسی آنلاین، رشد چشمگیری داشته و تقریباً به محبوبیت بسیاری در بین مردم دست یافته است. اما حقیقت این است که محتوای چنین کلاس‌هایی همانند کلاس‌های درسی حضوری تأثیرگذار نیستند. آیا کامپیوترها می‌توانند هنرهایی مانند موسیقی و ادبیات را همانند انسان‌ها آموزش دهند؟ پاسخ به چنین سئوالی کمی شک‌برانگیز است. البته ممکن است روزی این اتفاق بیفتد؛ اما اکتساب آموزش‌هایی که انسان‌ها آن‌ها را به طور تجربی و ذهنی کسب کرده‌اند، توسط روبات‌ها کمی دشوار است. علاوه بر این همواره تقاضاهایی برای خودآموزی وجود دارد. حتی اگر کلاس‌ها و مدارس پر از روبات‌ها باشد، بازهم این کامپیوترها قادر نیستند بر اساس توانایی هر کدام از دانش آموز‌ها آموزشی را ارائه دهند.


۵. تضمین کیفیت
تا زمانی که اتوماسیون بخشی از اقتصاد انسان‌ها است، اشتباهاتی به وجود آمده است. از جمله‌ی این اشتباهات می‌توان به اختلالات ماشین‌ها و زنگ‌زدن فلزات اشاره کرد. مادربرد و دیگر قطعات ماشین‌ها می‌توانند مورد آسیب قرار بگیرند. حتی در شرایط کامل و بی‌نقص نیز نمی‌توان کیفیت را تضمین کرد. اما در دنیای واقعی هنگام بروز مشکل و اختلال، این انسان‌ها هستند که به خوبی می‌توانند آن‌ها را برطرف کنند. چرا نمی‌توان ماشینی را به وجود آورد که کیفیت را به طور کامل تضمین کند؟ زیرا کیفیت بی‌نهایت مفهوم ندارد. شرایطی را تصور کنید که برای این ماشین تضمین کیفیت نیز مشکل به وجود بیاید، آیا در این وضعیت ماشین تضمین کیفیت دوم با هدف کمک به ماشین اول طراحی خواهد شد؟! باید قبول کرد که در بسیاری مواقع نیاز شدید به انسان‌ها مشاهد می‌شود.


۶. سیاست و قانون
هرچقدر هم به سیاست موجود در جهان امروزی بدبین باشید، همواره سیاست مدارانی هستند که مانند روبات‌ها سخت‌گیرانه و قاطعانه رفتار می‌کنند. اما اگر کمی واقع‌بینانه با این موضوع برخورد کنیم، می‌توان به طور منطقی و معقولانه به این نتیجه رسید که کامپیوترها هرگز نمی‌توانند در عرصه‌ی سیاست حضور داشته باشند. کامپیوترها هیچ زمان نمی‌توانند مسئول روستاها، شهرها و حتی کشورها شوند؛ کامپیوترها نمی‌توانند قوانین جدیدی را وضع کنند؛ همچنین قادرنخواهند بود بر اساس شرایط قضاوت کرده و تصمیم بگیرند. فرمانداران، نمایندگان مجلس، قضات و داوران همیشه از بعضی جهات به بصیرت انسانی نیاز خواهند داشت که کامپیوتر هرگز قادر به ارائه این نیاز نیستند.


سخن آخر
در نهایت می‌توان گفت پاسخ به سئوال «روبات‌ها قادر به انجام کدام شغل‌ها هستند؟» بسیار ساده است. بصیرت، خلاقیت، نوآوری، شفقت و تخیل مواردی هستند که حتی اگر کامپیوترها هم قادر به انجام آن‌ها باشند، بازهم نیاز به انسان حس خواهد شد. اما اگر واقعاً کامپیوترها قادر به انجام چنین شغل‌هایی باشند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ در چنین مواقعی تمایز میان انسان و کامپیوتر بیش از حد مبهم بوده و می‌توان گفت پس از آن تمام سؤال‌ها بی ربط می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کمپانی AOL به طور رسمی به Verizon پیوست

بیش از یک ماه است که خبرهایی در خصوص خرید AOL توسط ورایزون به گوشی می‌رسید که حال این کمپانی تصاحب AOL را با قیمت نهایی ۴.۴ میلیارد دلار به پایان رساند.



پیش از این در ماه مِی (ماه قبل) کمپانی ورایزون اعلام کرد که در حال خرید AOL است و این تصاحب، گامی بزرگ جهت ساخت زیرساخت‌هایی برای پلتفرم‌های ویدیویی و دیجیتالی به شمار می‌رود.
رشد چشمگیر AOL همواره در نقطه‌نظر ورایزون بود و از این‌رو این کمپانی، AOL را به عنوان یک تصاحب بزرگ یاد می‌کرد. پیش از این معاملات در این خصوص نامشخص بود. ورایزون قبلاً قصد داشت کمپانی‌هایی به غیر از AOL مانند The Huffington Post, Engadget و TechCrunch را تصاحب کند که البته تصمیم این کمپانی در خصوص شرکت‌های یاد شده معلوم نیست. بر اساس شایعات منتشر شده ورایزون قصد دارد که کسب و کارهای رسانه‌ای خود را به فروش رسانده و در عوض بر روی تکنولوژی‌های موبایل و ویدئوهای AOL تمرکز کند.
حال تیم آرمسترانگ مدیرعامل AOL با به فروش رسانده سهام این کمپانی به ورایزون گفت:

این قرارداد هدف‌های بلندپروازانه‌ای را در نظر دارد، به همین دلیل ما تأثیر گذارترین پلتفرم رسانه‌ای دنیا را خواهیم ساخت. هیچ چیزی لذت بخش‌تر از این نیست که اعضای تیم خود را در حال همکاری با کمپانی بزرگی مانند ورایزون ببینیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسر اولین کامپیوتر همه کاره مبتنی بر سیستم عامل کروم را به بازار عرضه می‌کند

ایسر در نظر دارد تا سری محصولات تولیدی خود را با تولید اولین کامپیوتر همه‌کاره که از سیستم عامل کروم بهره می‌برد، گسترش دهد. این شرکت در ماه جاری دو کامپیوتر همه کاره یکی با نمایشگر لمسی و دیگری بدون نمایشگر لمسی را روانه بازار می‌کند.



اگرچه ایسر به واسطه‌ی تولید کروم‌بوک‌های خود با سیستم‌عامل کروم بیگانه نیست، ولی این دو All-in-One جدید (که یکی از آن‌ها دارای نمایشگر لمسی و دیگری فاقد آن خواهد بود) بدون شک سری جدیدی از محصولات این شرکت تایوانی هستند و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است تا در همین ماه به بازار آمریکا هم عرضه شوند.
هر دوی این کامپیوترهای همه کاره مجهز به نمایشگر 21.5 اینچی با روزولوشن 1080p، پردازنده چهار هسته‌ای تگرا K1 انویدیا (که شرکت انویدیا از آن با عنوان سریعترین پردازنده موبایل دنیا یاد می‌کند) و 4 گیگابایت رم DDR3 هستند. از نظر اتصالات نیز هر دو درگاه USB 3.0 و USB 2.0 همچنین خروجی HDMI در کامپیوترهای همه کاره جدید ایسر وجود دارند و البته وب‌کم HD نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.
معمولاً کامپیوترهای All-in-one باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شوند. شاید جالب باشد که ایسر از یک پردازنده موبایل برای کامپیوتر همه کاره خود استفاده کرده و برای این که مشکلی از بابت اجرای نرم‌افزارها پیش نیاید، این شرکت تایوانی پردازنده تگرای انویدیا را برگزیده است.
کروم‌بیس ایسر که مدل آن DC221HQ از نمایشگر غیر لمسی بهره می‌برد و با قیمت 329.99 دلار به بازار عرضه می‌شود؛ همچنین نسخه‌ی دیگر آن که دارای نمایشگر لمسی است قیمت 429.99 دلار دارد. اگر با کار کردن با سیستمی که دارای سیستم‌عامل کروم است راحت هستید و از طرفی بدنبال صرفه‌جویی در فضا هم هستید، این مدل‌ها همان چیزی هستند که بدنبالشان می‌گردید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 102 از 119:  « پیشین  1  ...  101  102  103  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA