انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 103 از 119:  « پیشین  1  ...  102  103  104  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اجرای اندروید 1.6 کیک فنجانی روی ماشین حساب گرافیکی TI Nspire CX

اندروید از جمله‌ی منعطف‌ترین سیستم‌عامل‌ها است که همین امر باعث شده تا بتوان آن را روی طیف گسترده‌ای از ابزار‌های الکترونیک اجرا کرد. توسعه‌دهندگان موفق شده‌اند تا با اعمال تغییراتی جزئی در ساختار اندروید، این سیستم‌عامل را روی ماشین حساب TI Nspire CX نصب کنند.



اندروید به واقع یکی از سیستم‌عامل‌های منعطف موجود است که توسعه‌دهندگان موفق شده‌اند تا با اعمال تغییرات روی آن، از این سیستم‌عامل روی خودروها، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و لوازم خانگی استفاده کنند. پیش از این شماری از توسعه‌دهندگان موفق شده‌ بودند تا اندروید را روی تبلت تاچ پد اچ‌پی و اچ‌دی 2 اچ تی سی نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند. این دو گجت با سیستم‌عامل‌های متفاوتی روانه‌ی بازار شده بودند. حال توسعه‌دهندگان یک ماشین حساب گرافیکی را به منظور پورت کردن اندروید روی آن انتخاب کرده‌اند.
ماشین حساب گرافیکی مورد نظر که سیستم عامل اندروید روی آن اجرا شده، TI Nspire CX نام دارد. این ماشین حساب از مشخصات فنی نظیر صفحه‌ی نمایش 3.2 اینچی با رزولوشن 320 در 240، حافظه‌ی رم 64 مگابایتی و 100 مگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و از این‌رو اصلاً گزینه‌ی مناسبی برای اجرای اندروید نیست. پردازده‌ی مورد استفاده در این ماشین حساب نیز یک نمونه‌ با فرکانس کاری 150 مگاهرتزی مبتنی بر معماری پردازنده‌های ARM است که ویژگی‌های این پردازنده آن را به یک گزینه‌ی حداقلی برای اجرای اندروید تبدیل کرده است. قیمت این ماشین حساب در حدود 130 دلار است.
اندروید مورد استفاده برای نصب شدن روی این ماشین حساب گرافیکی، نسخه‌ی 1.6 یا همان کیک فنجانی است. برای اینکه این نسخه روی ماشین حساب گرافیکی به درستی کار کند، بسیاری از قابلیت‌های آن حذف شده؛ هرچند توسعه‌ دهنده‌ی موردنظر، کیبورد و شماری از قابلیت‌ها را راه‌اندازی کرده است. نکته‌ی مهم در خصوص این ماشین حساب گرافیکی، عدم بهینه‌سازی اندروید برای کار روی این ماشین حساب است که با این حال باز هم شاهد بالا آمدن آن هستیم.


لینک مطلب

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ پی Pro Tablet 608 را برای متخصصان معرفی کرد

اچ‌پی در کنار بروزرسانی نرم‌افزار مدیریت ابزار‌های خود، تبلت جدیدی را نیز با نام Pro Tablet 608 که یک تبلت ویندوزی است برای کسب و کارها و مشتریان تجاری معرفی کرد.



اچ‌پی تبلت جدید ویندوزی خود را با عنوان Pro Tablet 608 برای استفاده توسط کسب و کار‌ها و مشتریان تجاری معرفی کرد. از جمله‌ی مشخصات فنی این تبلت می‌توان به صفحه‌ی نمایش 7.9 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 و نسبت تصویر 4 به 3 اشاره کرد.
اچ‌پی این محصول را برای متخصصانی تولید کرده که در پی استفاده از راهکارهای موبایل هستند. اچ‌پی معتقد است که بازار از چنین محصولی پشتیبانی خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی، 83 درصد از مدیران ارشد اطلاعات کمپانی‌ها یا در حال اجرای برنامه‌هایی به منظور استفاده از راهکارهای موبایل هستند یا برای انجام چنین راهکارهایی برنامه‌ریزی کرده‌اند.
ابعاد این تبلت ویندوزی 137 در 208 در 8.3 میلی متر است. درون این تبلت پردازنده‌ی اینتل اتم در کنار اسلات میکرو SD با پشتیبانی تا ظرفیت 2 ترابایت قرار گرفته است. همچنین باید به تعبیه پورت USB نسخه‌ی C‌نیز اشاره کرد.
اچ‌پی در کنار تبلت خود، لوازم جانبی متعددی را نیز برای افزایش بهره‌وری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از جمله‌ی این لوازم جانبی می‌توان به داک پورتابل با داشتن پورت‌های مختلفی چون پورت مانیتور، HDMI، USB و RJ45 اشاره کرد. تبلت را می‌توان در زمان اتصال به داک نیز شارژ کرد. براساس اطلاعات ارائه شده سایز این داک به اندازه‌ای است که می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.
یکی دیگر از لوازم جانبی که مطمئناً برای مشتریان تجاری بسیار کاربردی خواهد بود، کیبورد است. همچون کیبورد مورد استفاده در سرفیس پرو مایکروسافت، این کیبورد نیز محلی را برای قرار گرفتن قلم در اختیار دارد. ضمناً قاب محافظ مقاومی نیز برای حفاظت این تبلت در برابر ضربات پیش‌بینی نشده است.
این محصول از میانه‌های جولای (اواخر تیر) با قیمت 479 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر این تبلت با ویندوز 8.1 همراهی می‌شود که البته با ارائه‌ی نسخه‌ی رسمی ویندوز 10، این تبلت به آخرین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت به روز خواهد شد.
اچ‌پی همچنین Touchpoint Manager Suite را نیز بروزرسانی کرده است. با استفاده از این بروزرسانی متخصصان قادر خواهند بود تا بصورت ریموت به سایر دستگاه‌های موبایل متصل شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویندوز 10، در قالب حافظه‌های فلش بوت شدنی نیز عرضه خواهد شد

اغلب لپ‌تاپ‌های جدید عرضه شده به بازار از وجود درایو نوری بی بهره هستند، علاوه بر این موضوع استفاده از دیسک‌های نوری نیز بسیار کمتر از پیش شده است، از این‌رو شایعاتی منتشر شده که براساس آن مایکروسافت نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 را در قالب حافظه‌ی فلش به فروش خواهد رساند.



بسیاری از کاربران ویندوز چندان درگیر نصب ویندوز نمی‌شوند، چراکه اغلب محصولات موجود در بازار همراه با ویندوزهای از پیش نصب شده و لایسنس دار همراه می‌شوند. اما تعداد دیگری از کاربران که به موجب داشتن لپ‌تاپ‌های قدیمی و پی‌سی‌های معمولی مجبور به نصب ویندوز از مرحله‌ی اولیه هستند، تاکنون از سی‌دی یا دی‌وی‌دی بصورت منبع نصب استاندارد استفاده کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد دیگر خبری از سی‌دی و دی‌وی‌دی‌ها برای نصب ویندوز نخواهد بود، چراکه به نظر می‌رسد مایکروسافت نیز در ادامه‌ی روند رو به گسترش استفاده از USB با قابلیت بوت، در نظر دارد سیستم‌عامل خود را در این قالب روانه‌ی بازار کند.
براساس اطلاعات ارائه شده، احتمالا مایکروسافت به همراه عرضه‌ی ویندوز 10 روی دی‌وی‌دی، هر دو نسخه‌ی 64 و 32 بیتی سیستم‌عامل خود را در قالب USB به فروش خواهد رساند. باید به این موضوع اشاره کرد که این USBها قابلیت نصب برای یکبار را خواهند داشت. حال باید دید آیا چنین خبری صحت خواهد داشت یا خیر؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کاربران دراپ باکس از مرز ۴۰۰ میلیون نفر گذشتند

بیش از ۴۰۰ میلیون نفر در دراپ باکس ثبت نام کرده‌اند. این سرویس ابری از سال ۲۰۰۸ کار خود را آغاز کرد و اغلب کاربران آن از خدمات رایگان استفاده می‌کنند.



دراپ باکس امروز اعلام کرد که این کمپانی هم اکنون بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر ثبت نام شده دارد. این مقدار در ماه می ۲۰۱۴ حدودا ۳۰۰ میلیون کاربر بود.
البته دراپ‌باکس مشخص نکرد که چند نفر از ۴۰۰ میلیون حساب ثبت شده، فعال هستند. همچنین مشخص شده که دراپ باکس بیش از صد هزار مشتری تجاری دارد که برای استفاده از خدمات پریمیوم آن پول خرج می‌کنند.
دراپ باکس یک سرویس میزبانی فایل است که در سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را آغاز کرد و به کاربران امکاناتی از قبیل حافظه ابری، همگامسازی فایل‌ها، کلاد شخصی و نرم‌افزار کلاینت برای مدیریت فایل‌ها در فضای ابری را ارائه می‌دهد. این هفته، درو هیوستون - مدیر عامل دراپ‌باکس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که جامعه کاربری انبوه این سرویس، فقط در ایالات متحده نیستند و دو سوم کاربران در آمریکا اقامت دارند. او گفت:
فقط دو سوم کاربران ما در ایالات متحده ساکن هستند، از ابتدا هم همین گونه بوده است. اغلب مردم از این سرویس به صورت رایگان استفاده می‌کنند و آنهایی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارند، می‌توانند با پرداخت مبلغی فضای بیشتری داشته باشند.
دیروز دراپ باکس از نسخه جدید اپلیکیشن اندروید خود رونمایی کرد که حالا از زبان طراحی متریال گوگل پیروی می‌کند و تجربه‌ای سریع‌تر با قابلیت‌های بیشتر برای کاربران فراهم می‌آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آشنایی با رمز موفقیت اینستاگرام؛ ابتدا کار ساده‌تر را انجام دهید

زمانی که اینستاگرام در اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی برای اولین بار بر روی اپ استور اپل قرار گرفت، بازتاب کننده‌ی کار دو نفر بود. کوین سیستروم و مایک کریگر پایه‌گذاران اینستاگرام هستند که در واقع هیچ پیش‌زمینه‌ای در زمینه‌ی مهندسی نرم‌افزاری نداشتند. اما سیاست و روش آن‌ها برای کسب موفقیت بزرگشان چه بوده است؟



این اپلیکیشن در همان لحظات اولیه حضورش به یک پدیده تبدیل شد و امروزه نیز به عنوان مثالی برای یک ایده که در همان لحظات ظهورش توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند، به کار برده می‌شود. کارها به قدری زیاد بودند که سیستروم به اداره‌ی امور اقتصادی مشغول شد و کریگر کارهای مهندسی را بر عهده گرفت. کریگر در مورد روزهای اولیه‌ی شروع کار می‌گوید:

ما از علم مهندسی به قدری می‌دانستیم که بتوانیم نسخه‌ی اولیه‌ی نرم‌افزار را ارائه دهیم و در واقع قدم اول را برداریم.



اتفاقات زیادی از آن سال‌ها تاکنون افتاده است که شاید مهم‌ترین آن خریداری شدن ایسنتاگرام توسط فیسبوک در آوریل سال ۲۰۱۲ میلادی به قیمت یک میلیارد دلار باشد. امروزه این نرم‌افزار از مقر فیسبوک در سیسلیکون ولی و توسط تیمی با حدود صد مهندس اداره می‌شود. این سرویس ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که روزانه ۷۰ میلیون عکس در آن بارگذاری می‌کنند.
اما بعد از گذشت این سال‌ها فلسفه‌ی مهندسی کوین و مایک همچنان زنده است، ابتدا کارهای ساده را انجام دهید! کریگر می‌گوید:

زمانی که فقط من و کوین وظیفه‌ی اداره‌ی اینستاگرام را بر عهده داشتیم نمی‌توانستیم کارهای پیچیده را انجام دهیم. تاکتیک ما برای ادامه‌ی حیات این بود که ابتدا کارهای ساده را انجام دهیم که این تاکتیک بعدها به یک آیین در اینستاگرام تبدیل شد. امروزه این اصطلاح در ذهن تمامی مهندسان ما نقش بسته است.

هم‌زمان با بروزرسانی جدید اینستاگرام که امکانات جدید جستجو را به این نرم‌افزار اضافه کرده است، پیشرفت محسوسی در آن به وجود آمده است اما هر چه جلوتر می‌رویم کار برای اینستاگرام سخت و سخت‌تر می‌شود. مدیر محصولات اینستاگرام، جان بارنت می‌گوید:

هدف در واقع تشویق و حمایت از خلاقیت است تا به مردم کمک کنیم، عکس‌هایی که می‌خواهند را تولید کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند. البته انجام این کار به نظر ساده، در عین حال سخت و دشوار است.

زمانی که سیستروم و کریگر اقدام به ساخت اینستاگرام کردند، استارت‌آپ‌های زیادی سعی در دادن مشاوره داشتند اما این دو نفر تصمیم‌های فنی خود را بر اساس یک سیاست که انجام‌پذیر بودن را بر کامل بودن ترجیح می‌داد، می‌گرفتند. اگر راه‌حلی بود که مشکل موجود را حل ‌کرده و آن‌ها را به معرفی اپلیکیشن نزدیک‌تر می‌کرد، آن را عملی می‌کردند. این دو نفر در ابتدا بدون داشتن علم کامل برای راه‌اندازی یک نرم‌افزار، کار خود را آغاز کردند. کریگر با تماشای ویدیوهای آنلاین سعی در شناخت چالش‌های روبرو و یادگیری نحوه‌ی مقابله با آن‌ها را داشت. او می‌گوید:

مشکلات سر راه ما جدید و پیچیده نبودند چرا که این مسیر قبلا توسط تویتر و فیسبوک طی شده بود.

در یک بازه‌ی زمانی شهرت اینستاگرام بدلیل داشتن کارکنان کم در ازای کاربران زیاد و در حال رشد آن بسیار بالا رفته بود. زمانی که فیسبوک این اپلیکیشن را خریداری کرد، اینستاگرام ۳۰ میلیون کاربر داشت و توسط شش مهندس اداره می‌شد، که البته چندان هم باتجربه و موفق نبودند. کریگر می‌گوید:

من علاقه داشتم افراد قدرتمندی را استخدام کنم اما این افراد به سختی پیدا می‌شدند و ما به دلیل داشتن مشغله‌های فراوان وقت کافی برای استخدام نداشتیم.

این موضوع زمانی که فیسبوک مالک اینستاگرام شد، سهولت پیدا کرد. تنها مسائل مالی دخیل نبودند، سیستم استخدام فیسبوک بسیار کامل و دقیق بود و کم کم و با گذر زمان مهندسان با استعداد را وارد این مجموعه می‌کرد.
شاید تصور کنید که با بزرگ‌تر شدن اینستاگرام و اضافه شدن افراد بااستعداد به این جمع، کدهای اولیه‌ی نوشته شده توسط کریگر و سیستروم عوض شده و یا به طور کلی دگرگون شده باشند اما این‌گونه نیست. کریگر می‌گوید:

حتی امروزه نیز می‌توان کدهای کوین را در پایگاه داده‌ی اینستاگرام پیدا کرد. ما در حال بازنویسی کدها نیستیم چرا که نرم‌افزارها مانند باغی هستند که اگر لازم باشد برگشته و درخت‌های آن را مرتب می‌کنید اما اگر این محیط متروکه باشد دیگر نیازی به این کار نخواهد بود.



با وجود پیوستگی بالایی که اینستاگرام داشته است اما تغییرات زیادی در زمینه‌ی مهندسی این اپلیکیشن صورت گرفته است. مت کولر که یکی از سرمایه‌گذاران اینستاگرام است به کریگر گفته بود که هر بار که شرکت شما دو برابر بزرگ‌تر شود، شما ورشکسته خواهید شد. چه تغییراتی باید در سیستم ایجاد می‌شد تا بتوان حجم عظیمی از کدها را توسط مهندسانی که حالا تعدادشان بالاتر نیز رفته بود، وارد آن کرد.
اینستاگرام این مشکل را با کمک گرفتن از سیستم خودکار گسترش نرم‌افزار فیسبوک، حل کرد. در سال گذشته، اینستاگرام به سیستم پیوسته و جدیدی منتقل شد که سالانه ۵۰ کد را وارد سرورهای خود می‌کند. همچنین اینستاگرام به تازگی بروزرسانی‌های خود را برای تعداد کمی از کاربران ارائه می‌دهد تا اگر اشکالی در آن وجود داشته باشد این اشکال همه‌گیر نشود. مهندس نرم‌افزار مونا هوانگ که در اینستاگرام مشغول به کار است می‌گوید:

قطعا حرکت ما برای گروه کوچکی مانند اینستاگرام کمی سریع‌تر از حد معمول است. ما بروزرسانی‌های متعددی داریم که باید قبل از منتشر شدن آن‌ها ازعملکرد صحیحشان اطمینان کامل حاصل کنیم.

اینستاگرام عجله‌ای برای استفاده از فناوری‌هایی که فیسبوک از آن‌ها بهره می‌گیرد، ندارد. کریگر می‌گوید:

مردم از من سوال می‌کنند که آیا سایت خود را دوباره و براساس PHP خواهید نوشت؟ جواب مسلما منفی است چرا که این کار سرعت ما را به شدت کاهش خواهد داد.

بک‌اند این سایت امروزه براساس پایتون است و اینستاگرام برای ذخیره‌سازی از فناوری کاساندرا بهره می‌برد. این فناوری سال‌ها قبل توسط فیسبوک اختراع شده بود که بعدها فیسبوک استفاده ار آن را متوقف کرد.
اما با این وجود رفتن راهی که فیسبوک آن را قبلا طی کرده است به نظر منطقی می‌آید. اینستاگرام هزاران سرور خود را از خدمات وب آمازون به مراکز داده‌ی فیسبوک منتقل کرده است که هم ارزان‌تر است و هم بازده بالاتری از خود نشان می‌‌دهد. گاهی اوقات استفاده از تجربیات فیسبوک می‌تواند بسیار مفید باشد. کریگر می گوید:

اگر کمک گرفتن از فیسبوک برای حل یک مشکل باعث برطرف شدن آن در یک ماه شود در حالی که حل این مشکل قبل‌ها یک سال برای فیسبوک زمان برده است، حتما از آن کمک خواهیم گرفت چرا که ۱۱ ماه کار ما را سریع‌تر به جلو خواهد برد.

امروزه اینستاگرام بسیار حرفه‌ای‌تر و کاربردی‌تر از زمانی است که اداره‌ی آن فقط بر عهده‌ی مایک و کوین بوده است. کریگر عامل بهبود و موفقیت اینستاگرام را این مورد می‌داند که مهندسان این شرکت قبل از هر چیزی در واقع کاربران اینستاگرام هستند.
عامل مهم دیگر این است که تمامی مهندسان اینستاگرام بتوانند به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند. این ارتباط حتی در اوج ساعات کاری و در سخت‌ترین شرایط نیز باید حفظ شود. اعضای این گروه کنفرانس‌های ۱۰ دقیقه‌ای ماهانه برگزار می‌کنند تا به سرعت نظرات خود را با یکدیگر در میان بگذارند. کریگر می‌گوید:
این کنفرانس‌های کوتاه می‌تواند باعث حل مشکلات به روش اینستاگرامی شود اما در اصل هدف از آن‌ها اتحاد بیشتر اعضای گروه است.
طبیعتا اولین چیزی که در مفهوم «ابتدا کارهای آسان را انجام دهید» باید به آن توجه کرد این است که تمامی مشکلات به راحتی قابل حل کردن نیستند. برای مثال زمانی که اینستاگرام درصدد معرفی ویژگی بود که به کاربران اجازه‌ی تنظیم پرسپکتیو عکس را می‌داد، تلاش‌های زیادی توسط مهندسان در این شرکت انجام شد. یودیپتا بوردولوئی می‌گوید:

ما مهندسان متعددی داشتیم که به طور مداوم در حال سعی و خطا بودند و افرادی داشتیم که فارغ‌التحصیل ام‌آي‌تی بودند و یا در پیکسار سابقه‌ی کتر داشتند. ما ساعت‌های متعددی را برای حل معادلات پیچیده در مقابل وایت بردها گذراندیم. در آخر نیز به راه حلی رسیدیم که ۹۹.۹ درصد از کاربردهای لازم را پوشش می‌داد.

در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام به دومین پلتفرم خود یعنی اندروید وارد شد. به جای آن‌که چالش‌های روبرو در ورود به پلتفرم جدید کمتر از دو برابر شوند اما به دلیل طبیعت سیستم عامل اندروید این مشکلات چندین برابر شدند. بوردولوئی این گونه ادامه می‌دهد:

مشکلات خاصی در اندروید داشتیم که در iOS با آن‌ها مواجه نبودیم. خیل عظیم و گسترده‌ای از سازندگان و رابط‌های کاربری که کار ما را بسیار دشوارتر از گذشته کرده بودند. مشکل دیگر استفاده‌ی گوشی‌های بازارهای در حال توسعه از اندروید بود چرا که ما باید طوری نرم‌افزار را طراحی می‌کردیم که با حافظه و پهنای باند پایین نیز سازگاز باشد. اما ما به کار خود افتخار می‌کنیم چرا که توانستیم اینستاگرام را حتی با گوشی‌های پایین‌رده نیز سازگار کنیم.

دیکنز که عضو گروه طراحی اینستاگرام است می‌گوید:

تیم اندروید ما، من را همواره شگفت‌زده می‌کند. من وقتی از آن‌ها سوال می‌کنم که مطمئن هستید این کار قابل انجام است؟ پاسخ آن‌ها همواره مثبت است. قدرت بالای آن‌ها کار من را راحت‌تر می‌کند.



ویژگی جدید جستجوی اینستاگرام جز آن دسته از ویژگی‌ها است که قبل از معرفی بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکن به نظر می‌رسید. اما با بزرگ‌تر شدن گروه مهندسان، این غیرممکن نیز برای اینستاگرام ممکن شد. برای بزرگ‌تر کردن اینستاگرام باید این شرکت نیز بزرگ‌تر شود. کریگر می‌گوید:

من در تلاش هستم تا در حین کوچک نگه داشتن این گروه آن را بزرگ‌تر کنم به این معنا که رویاهای اینستاگرامی خود را به حقیقت نزدیک کنیم در حالی که همچنان اینستاگرام باقی بمانیم و هویت خود را از دست ندهیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسوس تبلت جدید ZenPad C 7.0 را معرفی کرد

شرکت ایسوس در اوایل ماه میلادی جاری و در خلال نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵، تبلت‌های ZenPad 8.0 و سری ZenPad 8.0 S را معرفی کرد. حال این شرکت تبلت جدید خود را با نام ZenPad C 7.0 در یک ویدئو معرفی کرد.



همان طور که در ویدئوی زیر هم مشاهده می‌کنید به احتمال زیاد تبلت جدید ZenPad C 7.0 با شماره مدل Z170 قیمت مناسبی دارد. این دستگاه از صفحه نمایش ۷ اینچی با تکنولوژی VisualMaster ایسوس بهره می‌برد که این تکنولوژی زاویه‌ی دید بهتری را برای کاربر فراهم می‌کند. تبلت ZenPad C 7.0 در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی از این مدل‌ها دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و مدل دیگر دوربین ۲ مگاپیکسلی دارد و البته هر دو مدل به یک دوربین سلفی ۰.۳ مگاپیکسلی نیز مجهز شده‌اند که تنها برای برقراری مکالمات تصویری بکار می‌آید.
علاوه بر این تبلت ZenPad C 7.0 دارای طرح چرم برجسته است که ضخامت ۸.۴ میلی متری و وزن ۲۶۵ گرمی دارد. از مزیت‌های این تبلت می‌توان به دو سیم کارته بودن و پشتیبانی از 3G برای مکالمه، اشاره کرد.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
راه اندازی پروژه Google Genomics به منظور ذخیره اطلاعات DNA در فضای ابری

شرکت گوگل قصد دارد اطلاعات ژنتیکی افراد را بصورت آنلاین در یک سرویس ویژه که Google Genomics نام دارد ذخیره‌سازی کند. با ذخیره‌ی میلیون‌ها اطلاعات ژنتیکی در این سرویس، روند کشف علت بیماری‌های مختلف تسریع داده شده و به شخصی‌سازی درمان کمک می‌کند.



DNA انسان اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد؛ اما با این ابعاد خیلی ریز اطلاعات حساس بسیاری را ذخیره کرده است. بنابراین محققان ژنتیک زمان زیادی صرف می‌کنند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز را از DNA انسان‌ها استخراج کنند. از این‌رو این محققان امیدوار هستند روزی متودی توسعه داده شود تا بتوان در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز از DNA را به دست آورده و بیماری‌هایی نظیر دیابت و سرطان برطرف شود. حال گوگل با در نظر گرفتن این موضوع، تکنولوژی جدیدی با نام Google Genomics توسعه داده که عملکرد آن بر اساس سرویس‌ نقشه و موتور جستجو است. شریک جدید این پروژه مرکز تحقیقات ژنتیکی Broad است که در زمینه‌ی اکتشاف‌ها و نوآوری زیست‌پزشکی فعالیت دارد و همچنین به حفظ همکاری با گروه‌های تحقیقاتی مانند دانشگاه هاروارد و MIT شهرت دارد.
مرکز تحقیقات ژنتیکی Broad، اطلاعات ژنتیکی را در یک مقیاس گسترده بررسی می‌کند. این مؤسسه بیش از ۱.۴ میلیون نمونه‌های بیولوژیکی را نگه داری می‌کند. در حال حاضر اطلاعات این مرکز به منظور نگه‌داری در یک شبکه‌‌ی امن برای به حداکثر رساندن پتانسیل جهت اکتشافات جدید از داده‌ها جمع‌آوری شده است.
گوگل در خصوص همکاری با مرکز تحقیقات ژنتیکی Broad گفت:

همکاری ما با مؤسسه Broad می‌تواند برای توسعه‌ی نسل جدید ابزارها و سرویس‌های پزشکی برای محققان و دانشمندان مفید واقع شود. در این پروژه از محققان مؤسسات بزرگ علمی و سازمان‌های تجاری بهره گرفته شده که تکنولوژی جدید، در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی کوچک در نقاط دور افتاده از جهان به منظور کشف تعداد زیادی از بینش بیولوژیکی کاربرد خواهد داشت.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم، تولید داروهای منطبق با ژنتیک هر فرد است؛ چرا که امروزه یک دارو برای طیف نامحدودی از ژنتیک‌های متنوع تجویز می‌شود که این امر، سرعت درمان را کاهش می‌دهد. از دیگر مزایای استفاده از این روش، بررسی تأثیر یک دارو بر گروه‌های مختلف ژنتیکی خواهد بود که این امر به شرکت‌های داروسازی کمک شایانی خواهد کرد. البته همکاری‌های بین گوگل و مؤسسه Broad تاکنون نتایجی داشته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ابزار GATK یا کیت ابزاری آنالیز ژنتیکی اشاره کرد. این ابزار در پلتفرم ابری گوگل در دسترس است و محققان می‌توانند به کمک آن روند پیشرفت پروژه‌های خود را تسریع داده و اطلاعات را از پایگاه داده‌های ژنتیکی استخراج کنند. خوشبختانه با افزایش تلاش‌های گروه‌های تحقیقاتی و استفاده از چنین تکنولوژی‌هایی، انسان‌ها به زودی می‌توانند از تأثیرات و ثمره‌ی این گونه همکاری‌ها بهره‌مند شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو نوت‌ بوکی امروزی با طراحی نوستالژیک را به نمایش گذاشت

شاید هیچ برندی در دنیای کامپیوتر مثل تینک‌پد نباشد. این برند در سال 1992 معرفی شد و از آن تاریخ تابحال بطور پیوسته در حال تولید شدن است. در ادامه طرحی از یک تینک‌پد امروزی البته با عناصری که نوستالژیک هستند و ما را به یاد طرح‌های قدیم تینک‌پد می‌اندازند، می‌بینیم.



دو سری از نوت بوک‌های برند تینک‌پد یعنی سری T و سری X، قدیمی‌ترین سیستم‌هایی هستند که هنوز هم در حال تولیدند. هر کدام از محصولات این سری از زمان معرفی خود در سال 2000 تاکنون بطور مرتب بروزرسانی شده‌اند.
چنین تاریخی نشان می‌دهد که این برند طرفداران سرسخت خود را دارد که البته بسیاری از آن‌ها با طراحی‌های اخیر لنوو مخالف هستند. مثل هر تولیدکننده‌ی نوت بوکی، لنوو تلاش زیادی کرده تا تینک‌پدها را نازک‌تر، سبک‌تر و زیباتر کند. فرم فکتور نمایشگر از 4:3 به 16:10 و بعد 16:9 تغییر کرده است. یک ردیف از کیبورد کاسته شده و برخی ویژگی‌ها کنار گذاشته شده‌اند.
در بسیاری از موارد این تغییرات لازم بوده، ولی لنوو هواداران خود را فراموش نکرده است. دیوید هیل- قائم مقام هویت و طراحی لنوو در وبلاگ رسمی این شرکت، نوت‌بوک نوستالژیکی را به نمایش گذاشته است که یادآور بسیاری از ویژگی‌های نوت‌بوک‌های لنوو در سال‌های دور است. فرم فکتور نمایشگر 16:10، کیبورد 7 ردیفه، ضامنی که باعث می‌شد نمایشگر همیشه بسته بماند و البته دو ThinlLights که LED های کوچکی در بالای نمایشگر هستند و حکم لامپ‌های رومیزی مینیاتوری را دارد.
این سیستم همچنین دارای دکمه اینتر آبی رنگ، لوگوی چند رنگ ThinkPad و البته لیبل کلاسیک سری T است. البته همه چیز این نوت‌بوک نوستالژی نیست و این نوت‌بوک به ویژگی‌های امروزی نیز مجهز است. لبه‌های نازک 15 میلی‌متری جلوه زیبایی به این نوت‌بوک داده‌اند. مشخصات سخت‌افزاری این نوت‌بوک ذکر نشده و هنوز مشخص نیست که آیا قرار است لنوو چنین نوت‌بوکی را تولید کند یا این تصاویر فقط طرح‌هایی روی کاغذ هستند. به نظر می‌رسد که این پست آقای هیل بیشتر یک نظرسنجی باشد تا بازخورد هواداران را بسنجد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
40 درصد از کمپانی‌ها در سال اول به ویندوز 10 بروزرسانی خواهند کرد

مایکروسافت انتظار دارد تا پس از انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 در اواخر ماه آینده‌ی میلادی، تا سال 2017 شاهد بروزرسانی یک میلیارد گجت به آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل خود باشد. براساس آمار منتشر شده، 40 درصد از کمپانی‌ها درصدد بروزرسانی به ویندوز 10 در سال اول عرضه‌ی این سیستم‌عامل هستند.



ویندوز 10 مایکروسافت اواخر ماه آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد و از این‌رو بسیاری مشتاقانه در انتظار انتشار این سیستم‌عامل هستند. براساس اطلاعات ارائه شده که برگرفته از یک تحقیق است، 96 درصد از افراد حرفه‌ای حوزه‌ی IT به ویندوز 10 علاقه دارند. بر این اساس بیش از 60 درصد از دپارتمان‌های IT نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 را آزمایش می‌کنند. همچنین باید به آمار 40 درصدی کمپانی‌هایی که برای بروزرسانی به ویندوز 10 در سال اول عرضه برنامه‌ریزی کرده‌اند نیز اشاره کرد. 33 درصد از کمپانی‌ها نیز در نظر دارند تا در دو سال اول به ویندوز 10 بروزرسانی کنند.
پیتر سای از مؤسسه‌ی اسپایس ورکز در این خصوص چنین اظهارنظر کرده است:

بطور معمول در مورد هر سیستم‌عاملی، متخصصین IT به انتظار می‌نشیند تا از این موضوع که سیستم‌عامل به بهترین شکل ممکن از هر جنبه بدون ایراد هست، اطمینان حاصل کنند. حال آنکه با توجه به بازخوردهای مثبت در مورد نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10، متخصصان IT از این ویندوز استقبال خواهند کرد و در نتیجه انتظار می‌رود آمار استفاده از ویندوز 10 بسیار بالا باشد.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که اغلب کمپانی‌ها در مورد مرورگر جدید ویندوز 10 که با نام اج شناخته می‌شود، نظر مثبتی دارند. براساس این تحقیق، نیمی از پرسش شوندگان اطلاعی از مرورگر جدید ندارند؛ در حالی که 23 درصد نیز نظری خنثی در رابطه با این مرورگر داشتند. همچنین 4 درصد دیدگاه منفی خود را در رابطه با این مرورگر ابراز کردند. 51 درصد از افراد حرفه‌ای فعال در حوزه‌ی IT اعلام کرده‌اند که به دلیل بهبود امنیت به ویندوز 10 بروز خواهند شد؛ در حالی که 64 درصد منوی استارت جدید را دلیل بروزرسانی خوانده‌اند. همچنین 55 درصد امکان بروزرسانی رایگان از ویندوز 7 و ویندوز 8.1 را دلیل اصلی مهاجرت به آخرین نسخه‌ی ویندوز عنوان کرده‌اند.
در نظر گرفتن سخت‌افزار مناسب نیز بخشی از نگرانی کاربران را تشکیل می‌دهد. 79 درصد از کاربران در مورد مناسب بودن سخت‌افزار و نرم‌افزار فکر کرده‌اند. حال باید دید که آیا ویندوز 10 تا سال 2017 به آمار یک میلیارد دستگاه خواهد رسید یا خیر؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ بروزرسانی ویندوز را بر روی کامپیوترهای تولیدی خود غیرفعال کرد

آپدیت ویندوز جزو ابزارهای خسته کننده‌‌ای است که معمولا پس از پایان عملیات بروزرسانی ویندوز باید سیستم یک بار راه اندازی مجدد شود، اما در مقابل این ابزار بسیار کاربردی و ضروری است. اخیرا شرکت سامسونگ بروزرسانی ویندوز را در لپ تاپ‌های تولیدی خود به منظور استفاده از ابزاری با نام SW Update غیرفعال کرده است.



بروزرسانی ویندوز جزو ابزارهای پیش فرض و ضروری برای هر لپ تاپ ویندوزی محسوب می‌شود. هر کدام از لپ تاپ‌های شرکت سامسونگ با یک ابزار به نام SW Updater عرضه می‌شود که این ابزار مسئولیت بروزرسانی درایورها، فرمور و bloatware را دارد. در دنیای رایانه، نرم‌افزارهایی هستند که شما به آن‌ها نیاز دارید و همچنین نرم‌افزارهایی ‌که هیچ نیازی به آن‌ها ندارید، ولی بنا به دلایلی مجبور شده‌اید آن‌ها را‌ روی سیستم خود نصب کنید. این نرم‌افزارها‌ که بیشتر همراه با تبلیغات، برنامه‌های جانبی دیگر یا نوار ابزارهای شلوغ هستند، می‌توانند منجر به کندی سیستم شما و اشغال حافظه سیستم شوند. این‌ها Bloatware نامیده می‌شوند.
سامسونگ در خصوص ابزار خود می‌گوید:

ابزار SW Updater ساده‌ترین راهی است که به کمک آن می‌توان از آخرین نرم افزارهای بروز بهره‌مند شد. توسط آن می‌توان از کامپیوتر خود محافظت کرده و از فایل‌های شخصی از جمله موسیقی، فیلم، تصاویر و غیره پشتیبان گیری کرد. به علاوه می‌توانید توسط این ابزار فایل‌های نظیر موسیقی، ویدئو و تصاویر را بین کامپیوتر خود و دیگر دستگاه‌ها مانند گوشی هوشمند و تلویزیون به اشتراک بگذارید. SW Updater بهترین راه برای بروز نگه داشتن بروزرسانی محصولات، دریافت بروزرسانی نرم افزاری و اطلاعات ضروری لپ تاپ‌های سامسونگی است.

اما در هر صورت SW Updater یک ابزار غیر استاندارد است. زیرا با وجود آن یک برنامه با نام Disable_Windowsupdate.exe در کامپیوتر ظاهر می‌شود که بلافاصله بروزرسانی ویندوز را قطع کرده و از نصب هرگونه بروزرسانی ارائه شده توسط مایکروسافت جلوگیری می‌کند. حتی اگر شما متوجه این فایل شده و بروزرسانی ویندوز را دوباره فعال کنید، پس از راه اندازی مجدد لپ تاپ SW Updater دوباره بروزرسانی را غیرفعال خواهد کرد.
هنوز مشخص نیست که چرا SW Updater بروزرسانی‌ها را غیرفعال می‌کند. اما این نکته کاملا واضح است که بروزرسانی‌های خودکار ویندوز و این ابزار هیچ گونه سازگاری را با یکدیگر ندارند. در هر صورت غیر فعال کردن بروزرسانی‌های ویندوز مشکلات امنیتی جدی را در لپ تاپ به وجود می‌آورد زیرا بروزرسانی‌ها معمولا هر سه شنبه مشکلات نرم افزاری و باگ‌های بسیاری را برطرف می‌کند. تنها دو هفته پیش مایکروسافت یک بسته‌ی نرم‌افزاری مهمی را به منظور برطرف کردن ۲۰ مشکل امنیتی جدی اینترنت اکسپلورر ارائه کرد، اگر کسی این بروزرسانی را دریافت نکرده باشد هکرها به راحتی می‌توانند به صورت راه دور به سیستم قربانی وصل شده و عملیات دلخواه خود را انجام دهند. به همین دلیل نصب بروزرسانی‌ها همواره توصیه شده و می‌توان با دریافت کردن آن از مشکلات جدی بسیاری جلوگیری کرد.
پیش از این نمونه‌ای از bloatware در لپ تاپ‌های تولیدی شرکت لنوو دیده شد. در این لپ‌ تاپ‌ها ابزاری به نام سوپر فیش قرار داشت که امنیت سیستم را در معرض خطر قرار می‌داد. البته SW Updater یک bloatware نیست اما وجود آن در سیستم باعث دانلود شدن بروزرسانی‌های ضروری برای لپ تاپ‌های سامسونگ از جمله بروزرسانی ترک‌پد است. اما آیا این ابزار ارزش به خطر انداختن امنیت کل لپ تاپ را دارد؟ اگرچه سازندگان لپ تاپ‌ها از جمله سامسونگ قصد دارند بروزرسانی‌های سیستم‌های تولیدی خود را به دست بگیرند اما غیرفعال کردن بروزرسانی‌های ویندوز امری کاملا غیر منطقی و خطرناک است.
البته سامسونگ در خصوص چنین خبرهای ساکت نمانده و یکی از سخنگویان این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما در خصوص ادعای جدید غیرفعال کردن بروزرسانی‌های ویندزو ۸.۱ در کامپیوترهای خود آگاه هستیم. ما تمامی مشکلات امنیتی را جدی گرفته و به همین دلیل با شرکت مایکروسافت برای برطرف کردن این مشکل در ارتباط هستیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 103 از 119:  « پیشین  1  ...  102  103  104  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA