انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 104 از 119:  « پیشین  1  ...  103  104  105  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
انویدیا هات فیکس درایور خود را برای برطرف کردن ناپایداری کروم منتشر کرد

انویدیا به منظور رفع مشکل موجود در آخرین نسخه‌ از درایور 353.30 کارت‌های گرافیک خود، بروزرسانی جدیدی را منتشر کرد. استفاده از نسخه‌ی 353.30 از درایور انویدیا در کنار مرورگر کروم باعث ایجاد مشکلاتی نظیر فریز شدن دسکتاپ و ناپایداری در تمام برنامه‌های مورد استفاده می‌شد.



انویدیا برای رفع مشکلات موجود در نسخه‌ی 353.30 درایور خود، هات فیکسی را منتشر کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی، هات فیکس مورد نظر مشکلات زیر را حل خواهد کرد:

کرش‌های کروم و فریز شدن
برطرف کردن تأخیر در زمان سوئیچ بین اپلیکیشن‌ها یا بازی‌ها در زمان اجرای جی سینک

هرچند انتشار این هات فیکس می‌تواند منجر به خرسندی کاربران محصلات انویدیا شود، اما باید انتشار هات فیکس را راهکاری کوتاه مدت تا زمان انتشار نسخه‌ی بعدی درایور این کمپانی خواند. انویدیا در بیانیه‌ی انتشار این بروزرسانی چنین اظهار نظر کرده است:

ما با انتشار هات فیکس درایور جی‌فورس، درصدد رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم. درایورهای جدید منتشر شده در واقع همان درایورهای قبلی هستند که شماری از مشکلات موجود در آن‌ها حل شده است. بهبود‌های اعمال شده در اثر بازخوردهای دریافت شده از سوی کاربران است که نشان از واقع‌بین بودن انویدیا در شناسایی و رفع مشکلات موجود دارد. بهبودهای صورت گرفته در نسخه‌های آتی درایور‌های انویدیا نیز اعمال شده و پس از آن هات فیکس از دسترس خارج خواهد شد.

در صورتی که شما نیز از جمله‌ی کاربرانی هستید که از وجود مشکلات در درایور جدید به ستوه آمده‌اید و در نظر دارید تا از نسخه‌های قبلی درایور انویدیا استفاده کنید، پس بهتر است دست نگه داشته و هات فیکس منتشر شده توسط این کمپانی را استفاده کنید. انویدیا در نظر دارد تا در طول زمان، مشکلات ایجاد شده را برطرف کند.
در ادامه می‌توانید نسخه‌ی مورد نظر خود را دانلود کنید:


نسخه‌ی 64 بیتی دسکتاپ
نسخه‌ی 32 بیتی دسکتاپ
نسخه‌ی 64 بیتی نوت‌بوک
نسخه‌ی 32 بیتی نوت‌بوک

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ILY تلفن مخصوص کودکان

اخیراً استارت‌آپی به نام Insensi ایده‌ی خود را برای تولید تلفن مخصوص کودکان پیاده سازی کرده است. این تلفن که ILY نام دارد تنها می‌توان با آن تماس ویدیویی با اعضای خانواده برقرار کرده و همچنین تصاویری را به آن‌ها ارسال کرد.



امروزه با پیشرفت بسیار سریع تکنولوژی، نگرانی بیشتر خانواده‌ها برای استفاده کودکانشان از تلفن‌هوشمند نیز افزایش یافته است. از این‌رو هنوز بسیاری از خانواده‌ها اجازه‌ی استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌ها را به کودکان خود نمی‌دهند. اخیراً استارت‌آپی به نام Insensi با ارائه‌ی ایده‌ای، نگرانی این دسته از خانواده‌ها را برطرف کرده است.
ILY نام تلفن مخصوص کودکان است که اگرچه می‌توان از آن به عنوان یک تلفن‌هوشمند یاد کرد، اما برخی امکانات آن به دلیل استفاده‌ی کودکان محدود شده است. کودکان به واسطه‌ی این تلفن تنها می‌توانند با اعضای خانواده تماس ویدئویی و صوتی برقرار کنند و همچنین قابلیت ارسال عکس نیز فراهم شده است. به منظور استفاده‌ی آسان کودکان، در صفحه‌ی اصلی این تلفن می‌توان مخاطبان را اضافه کرده تا بتوان به آسانی با یک کلیک کردن تماس را برقرار کرد.
تمامی تماس‌ها به واسطه‌ی وای‌فای یا سیم کارت قابل برقرار‌شدن هستند. در این تلفن اپلیکیشنی به منظور نقاشی تعبیه شده که کودکان پس از نقاشی‌کردن می‌توانند فایل آن را به والدین خود بفرستند. البته در این تلفن هیچ‌گونه مرورگری برای دسترسی به اینترنت فراهم نشده است. قیمت این دستگاه ۲۰۰ دلار بوده و می‌توان از هم اکنون پیش سفارشات را ثبت کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اکسپلورر، توپی مجهز به دوربین و سنسورهای مختلف برای شناسایی مکان‌های ناشناخته

داشتن تصویر از یک ساختمان تخریب شده برای آتش نشانان یا آگاهی بصری از خطرات موجود در یک محل که پلیس قصد دارد وارد آن شود، می‌تواند عملکرد این دو گروه را بسیار بهبود بخشد؛ چنین ایده‌هایی باعث طراحی و تولید توپی با نام Explorer شده که به دوربین، ال‌ای‌دی برای روشنایی و انواع سنسورها مجهز است.



اکسپلورر نام توپی است که از وجود دوربین‌ها، ال‌ای دی برای روشنایی و همچنین انواع سنسورها بهره‌مند می‌برد. برای استفاده از این گجت جالب‌توجه کافی است آن را در محلی که می‌خواهیم اطلاعاتی را از آن به دست آوریم، رها کنیم. براساس اطلاعات ارائه شده، این توپ از وجود 6 دوربین بهره می‌گیرد که به محض ورود به مکان مشخص شده، شروع به تصویربرداری می‌کنند. سپس نرم‌افزار توسعه‌یافته، تصاویر ثبت شده توسط هر 6 دوربین را بصورت هوشمند در زمان بسیار کوتاه در قالب یک تصویر پانوراما ویرایش می‌کند. با وجود قابلیت هات‌اسپات، این تصاویر به سرعت به گوشی‌هوشمند کاربر ارسال می‌شود تا از این طریق پیش از ورود به مکان مورد‌نظر، تصویر روشنی از آن در دست باشد.
کمپانی تولیدکننده‌ی اکسپلورر یک استارت آپ است که توسط فرانسیسکو آگویلار از دانشگاه MIT تأسیس شده است. وی ایده‌ی ساخت چنین محصولی را از پنج سال پیش و پس از زلزله‌ی هائیتی در سر داشته؛ چراکه عملیات نجات در آن زمان به وسیله‌ی دوربین‌های فیبرنوری گران‌قیمت صورت می‌گرفت که استفاده از آن مستلزم صرف زمان زیادی بود. دوربین‌هایی که از ساختار توپی شکل استفاده می‌کنند، اخیراً در مدل‌های مختلفی روانه‌ی بازار شده‌‌اند، اما اکسپلورر صرفاً برای استفاده در عملیات پلیسی و نجات توسعه یافته است. کمپانی Bounce Imaging اعلام کرده که تعداد زیادی از این گجت‌ها را برای ادارات پلیس در سراسر کشور ارسال خواهد کرد. در مرحله‌ی بعد آگویلار در نظر دارد تا فناوری اتصال تصاویر بصورت‌هوشمند را در پهپادها یا شاید نسل بعدی گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
PC Stick، ارزان ترین مینی پی سی آرکوس با ویندوز 10 به بازار عرضه خواهد شد

این روزها تولیدکنندگان طیف گسترده‌ای از مینی پی‌سی‌ها را که سایزی برابر فلش درایو دارند، روانه‌ی بازار کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به Compute Stick اینتل و Ideacentre Stick لنوو اشاره کرد. حال آرکوس PC Stick‌ خود را با عنوان ارزان‌ترین مینی‌ پی سی جهان مبتنی بر ویندوز 10 معرفی کرده است.



کمپانی‌هایی نظیر اینتل و لنوو، محصولاتی نظیر کامپیوت استیک و آیدیا سنتر استیک روانه‌ی بازار کرده‌اند که با سایزی برابر کروم کست اینتل، قدرت کافی را برای اجرای سیستم‌عامل ویندوز دارند.
پی‌سی استیک آرکوس را باید ارزان‌ترین کامپیوتر جهان مبتنی بر ویندوز 10 خواند که قیمتی کمتر از 100 دلار خواهد داشت. ابعاد محصول جدید آرکوس 3.81 در 11.43 در 1.27 سانتی متر است. البته هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه‌ی این محصول ارائه نشده است.
این پی سی استیک از وجود یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل اتم با فرکانس 1.33 گیگاهرتز، 32 گیگابایت حافظه‌ی eMMC و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پورت USB، اسلات میکرو SD و بلوتوث 4.0 اشاره کرد. با نگاهی به مشخصات فنی این محصول می‌توان شباهت مینی پی‌سی آرکوس را با محصولات اینتل و لنوو به روشنی دید.
لویک پویرر، مدیرعامل آرکوس در مورد این محصول چنین اظهارنظر کرده است:

کمپانی‌ها مرزهای تولید کامپیوترها با سایز کوچک را شکسته‌اند. ما نیز با تولید یک کامپیوتر در اندازه‌ی قوطی کبریت با قیمت کمتر از 100 دلار، چالش جدیدی را در بازار رقابتی ایجاد کرده‌ایم.

این روزها تعریف کامپیوتر‌ها نیز عوض شده و سهولت استفاده از آن‌ها نیز افزایش یافته است، بطوریکه می‌توان با خرید محصولات این چنین، با اتصال آن‌ها به تلویزیون و استفاده از ماوس و کیبورد بی‌سیم، تلویزیون را تبدیل به یک کامپیوتر خانگی کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل سرویس Cloud Source Repositories را برای رقابت با گیت هاب معرفی کرد

همان طور که اطلاع دارید گوگل به دلیل محبوبیت بسیار گیت هاب، سرویس کد خود را تعطیل کرد. حال این کمپانی به منظور رقابت با گیت هاب سرویس جدیدی تحت عنوان Cloud Source Repositories معرفی کرده است.



برخی اوقات گوگل محصولات و سرویس‌هایی ارائه می‌دهد که پیش از عرضه به آن‌ها زیاد اهمیت نمی‌دهد. این کمپانی سرویس کد خود را داشت که به دلیل مشکلات و اسپم‌ها فراوان و همچنین محبوبیت بسیار گیت‌هاب آن را تعطیل کرد. گوگل این سرویس را غیر فعال کرده و از ماه آگوست سال جاری میلادی(بیش از یک ماه دیگر) امکان اعمال تغییر در پروژه‌های فعلی را هم متوقف خواهد کرد؛ گوگل تصمیم دارد در ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۶ (5 بهمن 94) آن را کاملاً از دسترس خارج کند.
در حقیقت گوگل نتوانسته با امکانات بیشتر در این سرویس با رقبای خود مقابله کند، به همین دلیل بیشتر برنامه‌نویسان پروژه‌های خود را به سرویس‌های مشابه دیگری انتقال می‌دهند. البته توسعه‌دهندگان با استفاده از ابزارهای قرار داده شده در وبلاگ رسمی گوگل می‌توانند پروژه‌های خود را به سرویس‌های GitHub یا Bitbucket انتقال دهند.
حال این کمپانی سرویس جدیدی با نام Cloud Source Repositories معرفی کرده که هدف از عرضه‌ی آن رقابت با گیت هاب است. در این سرویس برنامه‌نویسان می‌توانند کدهای مبتنی بر اپلیکیشن‌های گوگل کلاد خود را ذخیره و ویرایش کرده و همچنین آن‌ها را به اشتراک بگذارند.
به نظر می‌رسید گوگل با تعطیلی سرویس کد خود و رودر رو بودن با رقبایی مانند گیت هاب و بیت باکت با شکست مواجه شده؛ اما این کمپانی تعطیلی سرویس خود را از زاویه‌ی دیگری نگاه کرده و از این‌رو درصدد راه‌اندازی سرویسی دیگر برآمد. سرویس جدید مبتنی بر پلتفرم ابری گوگل است. همان طوری که می‌توان حدس زد بزرگ‌ترین رقبای گوگل در خصوص سرویس‌های ابری، آمازون کلاد و ویژوال استدیوی آنلاین است.
گوگل از منابع ابری به عنوان یک ذخیره‌ی جامع و بی‌نیاز به منابع دیگر یاد می‌کند. همچنین این کمپانی وعده داده که این سرویس مانند یک منبع گیت که از اکثر ابزارها پشتیبانی می‌کند خواهد بود. به عقیده‌ی گوگل سرویس جدید دارای متود کدگذاری بروزی است که در نتیجه امنیت را افزایش می‌دهد. تا اواخر سال جاری میلادی یک نسخه‌ی بتا از API به همراه دیباگر گوگل کد عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی این سرویس در این لینک مراجعه کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو Ideacenter 300 را به عنوان یک استیک پی سی ویندوزی معرفی کرد

رقابت در بازار پی‌سی‌های ویندوزی که سایزی برابر یک فلش مموری دارند، بسیار افزایش یافته است. پس از آنکه آرکوس محصول خود را با قیمت 100 دلار معرفی کرد، لنوو نیز از Ideacenter Stick رونمایی کرد.



لنوو امروز از پی‌سی ویندوزی خود که Ideacenter Stick نام دارد، رونمایی کرد. این محصول با قیمت ۱۳۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
براساس اطلاعات ارائه شده مشخصات فنی این استیک شامل پردازنده‌ی بی تریل Z3735F اینتل، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی 32 گیگابایتی است. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این پی‌سی می‌توان به بلندگوهای داخلی، پشتیبانی از میکرو SD و همچنین ویندوز 8.1 اشاره کرد.
شاید از خود بپرسید که چرا به چنین محصولاتی نیاز داریم؟ پاسخ ساده است؛ سهولت حمل و استفاده. مطمئناً حمل یک پی‌سی که سایزی برابر یک حافظه‌ی فلش دارد، بسیار جالب توجه است. با استفاده از این کامپیوتر و اتصال آن به تلویزیون از طریق پورت HDMI و همچنین ارتباط ماوس و کیبورد از طریق بلوتوث می‌توان تجربه‌ی استفاده از پی‌سی ویندوزی را در تلویزیون داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت از تصویر پس زمینه‌ی ویندوز 10 رونمایی کرد

مایکروسافت همچون نسخه‌های پیشین ویندوز، برای ویندوز 10 نیز تصاویر پس زمینه‌ی جدیدی را تدارک دیده است. در تصویر پس زمینه‌ی ویندوز 10 از لوگوی این سیستم‌عامل با رویکرد جدید استفاده شده است.



مایکروسافت در ویندوز 8 از گل بابونه و در ویندوز 7 از نمای سپیده دم به عنوان تصویر اصلی پس زمینه‌ی سیستم عاملش استفاده کرده بود. حال همچون همیشه ردموندی‌ها تصویر جدیدی را برای ویندوز 10 تدارک دیده است که شمای اصلی آن شامل لوگوی ویندوز است؛ اما این لوگو با نگرش جدید پیاده سازی شده است. مایکروسافت برای طراحی تصویر از کمک استودیوی طراحی در سن فرانسیسکو استفاده کرده و لوگوی ویندوز را با استفاده از نور ایجاد کرده است. مایکروسافت برای ایجاد تصویر پس زمینه‌ی خود از تکنیک‌های موسوم به Camera Mapping، لیزر و پروژکتورها استفاده کرده تا تصویری جدید را ایجاد کند که روی میلیون‌های پی‌سی مبتنی بر ویندوز 10 نمایش داده خواهد شد.
تصویر پس زمینه‌ی جدید ایجاد شده برای ویندوز 10 دارای پس زمینه‌ای تاریک و محیطی مه آلود است که نور از حاشیه‌ی پنجره‌ای که لوگوی ویندوز است، به درون تصویر تابیده می‌شود. این تصویر با تم تیره‌ی ویندوز 10 هماهنگی دارد اما طبیعتا نیابد انتظار داشت که این تصویر مانند آن چه در ویدیو می‌بینید، بصورت متحرک در پس زمینه قرار گیرد.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس نقشه‌ی اپل قابلیتی خواهد داشت که در گوگل مپس وجود ندارد

گم شدن در ترمینال‌های بزرگ یا ایستگاه‌های متروی زیرزمینی بعضا کار را برای افرادی که مسیر را نمی‌شناسند، سخت می‌کند؛ چراکه خارج شدن از خروجی اشتباه به معنای دورشدن از مقصد نهایی است. اما اپل در نظر دارد تا در سرویس نقشه‌ی iOS 9، راهکاری را برای این مشکل ارائه کند.



در صورتی که در ترمینال‌های بزرگ یا ایستگاه‌های مترویی که دو خط یکدیگر را ملاقات می‌کنند، قرار گرفته باشید، می‌دانید که پیدا کردن راه خروجی که در مسیر مقصدتان باشد، در صورت عدم آشنایی با محیط یک چالش بزرگ است. حال شنیده‌ها حکایت از این دارند که اپل در iOS 9 درصدد رفع این مشکل است.
براساس اطلاعات ارائه شده اپل در نظر دارد تا علاوه بر اضافه کردن مسیرهای حمل و نقل عمومی به سرویس نقشه‌ی خود، قابلیت دیگری را نیز ارائه کند. این قابلیت بهترین خروجی را در زمان خارج شدن از ایستگاه مترو یا قطار در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
برای مثال در صورتی که کاربر در سمت جلوی قطار قرار داشته باشد، پس از پیاده شدن شاید سرویس نقشه‌ی اپل وی را به خروجی‌های انتهایی یا میانی هدایت کند تا از این طریق وی سریع‌تر به مقصد برسد. هرچند این ویژگی بسیار پیش پا افتاده به نظر می‌رسد، اما در شهرهای بزرگی نظیر نیویورک، استفاده از چنین ویژگی‌های بسیار کاربردی خواهد بود.
سرویس نقشه‌ی گوگل از نظر ارائه‌ی خدمات مسیریابی با وسایل نقلیه‌ی عمومی بسیار قوی است، اما این سرویس از وجود ویژگی جدیدی که اپل ارائه خواهد داد، محروم است. البته سرویس نقشه‌ی گوگل با تعیین جهت حرکت کاربر، مسیر حرکتی وی را نمایش می‌دهد. در صورتی که روی نقطه‌ای که مکان کاربر را روی نقشه نشان می‌دهد، دقت کنید، سوی مکان نما نشان‌دهنده‌ی مسیر حرکت است.
قابلیت مورد نظر از جمله‌ی چندین ویژگی است که در پاییز به همراه انتشار iOS 9 منتشر خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌ها، امکان استفاده از سیری به همراه سرویس نقشه‌ی اپل است؛ بطوریکه کاربران قادر خواهند بود تا مسیر منتهی به مقصدی را بدون نیاز به لمس یا تایپ از طریق سیری بپرسند.
ارائه‌ی مسیر با استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی، در زمان عرضه فقط در شهرهایی نظیر بالتیمور، شیکاگو، برلین، لندن، مکزیکو سیتی، نیویورک، فیلادلفیا، سن فرانسیسکو، تورنتو و واشنگتن در دسترس خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیش از معرفی ویندوز 10 مایکروسافت به پشتیبانی از ویندوز سرور 2003 پایان می‌دهد

اگر احیاناً جزء افرادی هستید که در جریان جدیدترین اخبار مربوط به ویندوز سرور نیستید، باید بگوییم که مایکروسافت به پشتیبانی از ویندوز سرور 2003 در تاریخ 14 جولای 2015 پایان می‌دهد.



مایکروسافت اعلام کرده است که پس از 14 جولای دیگر بسته‌های امنیتی که باعث محافظت در برابر ویروس‌ها، اسپای‌وِرها و سایر نرم‌افزارهای مخرب می‌شوند، پشتیبانی فنی و همچنین بروزرسانی برای ویندوز سرور 2003 انجام نمی‌شود. شرکت‌هایی که هنوز از ویندوز سرور 2003 استفاده می‌کنند حالا باید به نسخه جدیدی از ویندوز سرور بروزرسانی کنند در غیر این صورت در خطر آسیب‌پذیری خواهند بود.
مایک لوموناکو- مدیر بازاریابی و ارتباطات Open Systems Technologies در رابطه با این موضوع می‌گوید:

هر محصول نرم‌افزاری یک چرخه عمری دارد. پایان پشتیبانی به روزی گفته می‌شود که پس از آن مایکروسافت دیگر رفع مشکلات اتوماتیک، بروزرسانی یا پشتیبانی فنی آنلاین ارائه نمی‌دهد. 13 سال است که ویندوز سرور 2003 عرضه شده و دو نسخه جدیدتر یعنی ویندوز سرور 2008 و 2012 هم پس از آن آمده‌اند بنابراین هزینه‌ی پشتیبانی از ویندوز 2003 در چنین شرایطی سنگین است.

البته پایان پشتیبانی از ویندوز سرور 2003 به این مفهوم نیست که دیگر ویندوز سرور 2003 از کار خواهد افتاد؛ بلکه به این مفهوم است که شرکت‌هایی که داده‌های مهمی دارند و هنوز هم از ویندوز سرور 2003 استفاده می‌کنند حالا بیشتر در خطر ویروسی شدن یا سایر تهدیدات امنیتی هستند.
لوموناکو در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید:

کاربران می‌توانند ویندوز سرور خود را به یکی از نسخه‌های جدیدتر یا سرویس‌های مبتنی بر کلاود بروزرسانی کنند. فروشندگان نرم‌افزار و ارائه دهندگان خدمات در بازار هستند که به افراد و شرکت‌ها در این بروزرسانی کمک می‌کنند.

مایکروسافت درصدد است تا جدیدترین سیستم‌عامل خود یعنی ویندوز 10 را 29 جولای عرضه کند و پیش از این تاریخ به پشتیبانی از ویندوز سرور 2003 پایان می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ دو مانیتور 4K با پشتیبانی از فناوری FreeSync معرفی کرد

سامسونگ هفته‌ی گذشته چند مانیتور جدید خود را با رزولوشن 4K و پشتیبانی از فناوری فری سینک (FreeSync) اِی اِم دی معرفی کرد. محصولات جدید سامسونگ شامل یک مانیتور 23.6 و 28 اینچی است.



هفته‌‌ی پیش سامسونگ دو مانیتور اولترا اچ‌دی جدید خود را با پشتیبانی از فناوری فری سینک ای ام دی معرفی کرد. این دو مانیتور شامل نمونه‌ی 23.6 اینچی U24E590D و نمونه‌ی 28 اینچی U28E590D است. با وجود برخورداری از ویژگی‌های مشترکی نظیر برخورداری از رزولوشن 4K و فناوری فری سینک ای ام دی، تفاوت‌هایی نیز بین این دو محصول وجود دارد.
تفاوت اصلی این دو مانیتور استفاده از دو نوع پنل نمایشی متفاوت در هر یک از این محصولات است. مانیتور کوچک‌تر از وجود پنل PLS بهره می‌برد در حالی که مانیتور بزرگ‌تر از وجود پنل TN برخوردار است. با توجه به این موضوع، زاویه‌ی دید نمونه‌ی کوچک‌تر بیش از مانتیور بزرگ‌تر است، بطوریکه مانیتور 24 اینچی دارای زاویه‌ی دید 178 درجه‌ی افقی و عمودی و نمونه‌ی بزرگ‌تر دارای زاویه‌ی دید 170 درجه افقی و 160 در جه عمودی است. برتری U28E590D نیز در روشنایی بیشتر و مدت زمان پاسخگویی کمتر در مقایسه با نمونه‌ی کوچک‌تر نهفته است. روشنایی صفحه‌ی نمایش مانیتور بزرگ‌ و کوچک به ترتیب 370 و 300 کاندلا بر متر مربع است.
هر دو نمونه از پورت HDMI و DisplayPort پشتیبانی می‌کنند. از ویژگی‌های نرم‌افزاری این دو مانیتور باید به قابلیت تصویر در تصویر و حالت بازی اشاره کرد. سامسونگ مدعی است که در حالت بازی نحوه‌ی نمایش تصاویر از طریق بالا رفتن سرعت پاسخگویی به تغییر رنگ‌ها و روشنایی تشدید می‌شود. از جمله‌ی ویژگی‌های این مانتیورها باید پشتیبانی از فری سنک ای ام دی خواند که به عنوان رقیبی برای جی سینک انویدیا در دسترس است. این فناوری برای از بین بردن لگ در نمایش تصاویر هنگام بازی‌ها صورت می‌گیرد.
مانیتور U28E590D با قیمت 600 دلار و U24E590D با پرداخت 400 دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 104 از 119:  « پیشین  1  ...  103  104  105  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA