انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 106 از 119:  « پیشین  1  ...  105  106  107  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
AOL از بینگ به عنوان سرویس جستجوی اختصاصی خود استفاده خواهد کرد

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود خبر از توافق جدیدی با AOL و AppNexus داد. براین اساس سرویس جستجوی بینگ از این پس جستجو و تبلیغات در جستجوی وب‌سایت‌های AOL را بر عهده خواهد داشت.



سرویس جستجوی بینگ رفته رفته به سهم خود از جستجوهای صورت گرفته در فضای وب اضافه می‌کند. در حال حاضر سرویس جستجوی ردموندی‌ها 20 درصد از ترافیک جستجو را از آن خود کرده است. رشد طبیعی سرویس جستجوی بینگ در کنار توافق‌های این چنینی، باعث رشد بیش از پیش سهم بینگ از ترافیک جستجوی در فضای وب می‌شود. مایکروسافت معتقد است که چنین توافقی نشان‌دهنده‌ی کیفیت سرویس جستجوی بینگ و همچنین پتانسیل بالای این سرویس از نظر تبلیغات است.
علاوه بر مشارکت در جستجو، AOL تمام‌ فرمت‌های نمایشی یا محتوای تبلیغات از قبیل ویدیو و محتوای مورد نیاز برای نمایش در گجت‌های موبایل را در اختیار مایکروسافت قرار خواهد داد. این توافق شامل 9 بازار برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا است. مایکروسافت سرویس نمایش تبلیغات خود را در پی این توافق تعطیل خواهد کرد که نتیجه‌ی آن تحت‌تاثیر قرار گرفتن 1٫200 نفر است.
مشارکت دو کمپانی مایکروسافت و AOL یک قدرت در زمینه‌ی رسانه‌ و تبلیغات را که ابزارهای متنوعی را در دست دارد، ایجاد می‌کند. AOL وب‌سایت‌های متعددی را در اختیار دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به هافینگتون پست، انگجت، Adap.tv و تک کرانچ اشاره کرد. با توجه به تمام رسانه‌ها و مجراهایی که این دو کمپانی برای فروش تبلیغات در اختیار دارند، مشتریان تبلیغات می‌توانند طیف گسترده‌ای از مخاطبان را در اختیار بگیرند.
همکاری با AppNexus نیز این کمپانی را به توسعه‌دهنده‌ی اختصاصی فناوری‌ها و برنامه‌های مایکروسافت تبدیل کرده است. این دو کمپانی در 10 کشور اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، ایرلند، هلند، نروژ، پرتغال، سوئد و سوئیس با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینترنت ماهواره ای برای همه

از همان سال‌های اولیه آغاز به کار اینترنت، سوال مشترک طراحان و کاربران این بود که آیا می‌شود یک اینترنت جهانی و نامحدود داشت؟ سیستمی که مانند امواج ماهواره‌ای کل کره زمین را پوشش دهد و دسترسی به اینترنت فقط محدود به عده یا کشور خاصی نباشد؟
تقریبا سه دهه بعد از آغاز به کار اولین شرکت‌های خصوصی ارائه‌کننده خدمات اینترنتی، حالا کمپانی وان وب OneWeb که شعارش «دسترسی برای همه» است، توانسته مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار برای ساخت سیستم ماهواره‌ای که اینترنت را با قیمت مناسب برای همه مردم در هر جای کره زمین ارائه می‌دهد، جمع‌آوری کند.
وان وب -شرکت ساخت و نصب تجهیزات ماهواره‌ای- اعلام کرده است که این مبلغ که از طرف اسپانسرهایی مثل کمپانی ایرباس، اینتل‌ست، گروه ویرجین و کوکاکولا تأمین شده، صرف پژوهش و ساخت کلیدهای اصلی پروژه‌ای خواهد شد که اینترنت ماهواره‌ای را برای مردم نقاط محروم در کره زمین قابل دسترسی خواهد کرد.
کمپانی ایرباس -سازنده هواپیماهای ایرباس- هم چند روز پیش اعلام کرده بود که قول ساخت ۹۰۰ ماهواره را به وان وب داده است که ۶۴۸ تای آنها در مدارهایی اطراف کره زمین قرار خواهند گرفت. قرار است ۷۰۰ ماهواره تا انتهای سال ۲۰۱۸ آماده شوند.
تخمین وان وب از نهایی شدن پروژه چیزی بین یک تا دو میلیارد دلار است. پروژه در سال ۲۰۱۷ شروع خواهد شد و وان وب امیدوار است تا سال ۲۰۱۹ بتواند اینترنت را برای همه مردم قابل دسترسی سازد.
وب وان تنها شرکتی نیست که می‌خواهد رویای اینترنت برای همه مردم روی کره زمین را به حقیقت تبدیل کند. الن ماسک -مؤسس شرکت ماشین‌سازی تسلا- که شرکت اسپیس اکس Space X را هم برای اجرای طرح‌هایی برای آینده تأسیس کرده، هم طرحی دارد که در آن قرار است چهار هزار ماهواره ارزان‌قیمت را در مدارهایی دور کره زمین قرار دهد تا در عرض پنج سال اینترنت برای همه مردم در همه جای جهان قابل دسترس باشد.
گوگل هم دو برنامه مجزا برای دسترسی اینترنتی به ماهواره دارد که یکی از آنها از طریق بالون‌هایی بی‌سرنشین Project Loon و دیگری از طریق درون (هواپیماهای کوچک بدون سرنشین) است که با انرژی خورشیدی Solara 50 کار می‌کنند.
فیس‌بوک هم از این قافله عقب نمانده و در قالب پروه Internet.org در حال ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و نوعی تکنولوژی لیزری برای امکان ارتباط با اینترنت در نقاط دور افتاده کره زمین است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی یک تبلت 7 اینچی میان رده‌ای است

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده توسط وب‌سایت Zauba، اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی یک تبلت ۷ اینچی دیزایر است که احتمالا مبتنی بر اندروید خواهد بود.



کمپانی اچ‌تی‌سی دوران بحرانی خود را سپری می‌کند. احتمالا این کمپانی از ارائه‌ی محصولاتی با طرح‌های مشابه خسته شده و حال قصد دارد محصولاتی با قیمت مناسب و طرحی متفاوت عرضه کند. پیش‌تر شرکت اچ‌تی‌سی با عرضه‌ی نکسوس 9 به صورت مشترک با شرکت گوگل، موفقیت خوبی را در بازار تبلت‌ها به دست آورده بود و از همان زمان، شایعاتی در مورد تمایل اچ‌تی‌سی به حضور مجدد در بازار تبلت‌ها وجود داشت. حتی پس از اینکه نکسوس ۹ عرضه شد، شایعاتی در مورد عرضه‌ی نسخه‌ای از این تبلت با چیپ مدیاتک در کشور چین منتشر شده بود که البته محقق نشد.

ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد در سه‌ ماهه‌ی چهارم امسال یک گوشی بالارده جدید با عنوان Aero معرفی کند. این گوشی پرچمدار جدید این کمپانی خواهد بود و از این‌رو به نظر می‌رسد این کمپانی در پی جبران شکست بزرگ پرچم‌دار امسال خود یعنی گوشی وان ام ۹ است. حال وب‌سایت Zauba از یک محصول جدید دیگر این کمپانی خبر می‌دهد که یک تبلت میان‌رده‌ای ۷ اینچی است.

این تبلت احتمالا به پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۴۱۰ مجهز خواهد شد. قیمت تخمین زده برای این محصول ۱۸۰ دلار و این قیمت کمی گران‌تر از قیمت تبلت H7 است. در تبلت جدید ارتباط‌های مخابراتی از جمله 3G ارائه شده و با وجود درگاه سیم کارت در آن، می‌توان تماس‌های صوتی را نیز برقرار کرد. احتمالا رزولوشن صفحه نمایش آن اچ‌دی و حافظه‌ی رم یک گیگا بایت خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس تحویل یک ساعته کالای آمازون در لندن راه اندازی شد


آمازون جزو شرکت‌های موفق در بازار آمریکا است. این شرکت به تازگی خدمات خارج از خاک آمریکای خود را در لندن آغاز کرده است. شهروندان لندنی حالا می‌توانند با ثبت سفارش از طریق نرم افزار مربوطه، کالاهای مورد نیاز خود را در عرض یک ساعت دریافت کنند.



آمازون سرویس تحویل کالای یک ساعته Prime خود را در لندن راه اندازی کرد. این اولین حرکت خارج از آمریکای آمازون است. این سرویس که پیش از این اولین بار در نیویورک راه اندازی شد، کالاهای مورد نیاز افراد را طی یک ساعت فقط با هزینه تحویل 6.99 پوند به دستشان می‌رساند یا به افرادی که عضو پرایم آمازن هستند کالا را در عرض دو ساعت به صورت رایگان از 8 صبح تا نیمه شب تحویل می‌دهد.

این سرویس در حال حاضر فقط به اعضای Prime آمازون ارائه می‌شود و حداقل مبلغ سفارش در آن باید 20 پوند باشد. این سرویس در حال حاضر محدود به نواحی مرکزی لندن است ولی آمازون اعلام کرده که به زودی این سرویس گسترش خواهد یافت.

آمازون نرم افزار Prime Now را نیز برای خرید راحت‌تر مشتریان طراحی کرده است. این نرم افزار نه تنها محصولات قابل خرید و قیمت آنها را نمایش می‌دهد بلکه امکان ردگیری سفارش بصورت لحظه‌ای را نیز فراهم می‌کند. در سال 2014 وقتی Prime Now عرضه شد از آن با عنوان سرویسی برای تهیه کالاهای مورد نیاز روزانه یاد شد ولی بعدها گسترش یافت و لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی نیز به این سرویس اضافه شدند.

امسال سرویس پرایم ناو در چند شهر دیگر آمریکا نیز راه اندازی شد و حالا شهروندان لندنی هم که دارای حساب کاربری آمازون پرایم هستند می‌توانند از طریق اَپ موبایلی Prime Now که در هر دو پلتفرم اندروید و iOS موجود است، از خدمات آمازون استفاده کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا زمان رهایی از رمزهای عبور فرا رسیده است؟


هفته‌ی گذشته LastPass خبر هک شدنش را اعلام کرد. این نرم‌افزار برنامه‌ای است که تمام رمز عبورهای شما را در خود جای می‌دهد و با یک رمز عبور اصلی می‌توانید تمامی اطلاعات محرمانه‌ی خود را در آن نگهداری کنید. اما آیا هک شدن این نرم‌افزار و بسیاری موارد مشابه زنگ خطری برای امنیت اینترنتی ما نیست؟



هر چند در نهایت در اثر هک شدن اخیر، اطلاعات زیادی فاش نشدند اما LastPass به کاربران خود اعلام کرد تا رمز عبور اصلی خود را تغییر دهند. این هک زنگ خطر را برای این نرم‌افزار و برای دیگر کاربران فضای مجازی به صدا درآورده و دلیلی روشن برای نفوذپذیری این گونه نرم‌افزارها است.

اتفاقی که برای LastPass افتاده است اولین اتفاق از این دست نیست و آخرین آن‌ها نیزنخواهد بود. این اتفاقات به صورت روزانه به وقوع می‌پیوندند و اطلاعات شخصی میلیون‌ها کاربر را به خطرمی‌اندازد. برای مثال در اواسط خرداد ماه امسال اداره‌ی مدیریت پرسنل آمریکا نیز هک شده بود و اطلاعات بیش از ۱۴ میلیون کارمند فدرال را در معرض خطر قرار داده بود.

از دولت فدرال گرفته تا تارگت، سونی و سیتی‌بانک هیچ‌کدام در مقابل این حملات مقاوم نبودند و از خود ضعف نشان داده‌اند. با وجود این‌که راه‌کارهای زیادی برای مقابله با این خطرات وجود دارند اما اکثر سازمان‌ها امروزه متکی بر سیستم نام کاربری و رمز عبور هستند.

رمزهای عبور هزاران سال است که وجود دارند و در اغلب زمان‌ها کار خود را به خوبی انجام داده‌اند. اما حال که این کلمات عبور وارد دنیای دیجیتال شده اند، سیل عظیمی از سرقت داده‌ها باعث شده است که کارشناسان مدام به کاربران هشدار دهند تا رمز‌های قوی‌تری را برای خود انتخاب کنند، اما این هشدارها تا به امروز کارساز نبوده‌اند.

به نظر می‌رسد پیروز این رقابت از قبل مشخص است و سیستم رمز عبور شکست را پذیرا خواهد بود. حتی شایعاتی وجود دارند که خبر از حمایت مالی دولت چین و روسیه از هکرها برای شکستن قفل سیستم‌های سری آمریکا می‌دهند که اگر صحت داشته باشد هشدار فرارسیدن آینده‌ای سیاه را برای همه‌ی کشورها می‌دهد. البته کاربرها نیز با استفاده از رمز‌های عبور ضعیف کار هکرها را راحت‌تر نیز می‌کنند.

با این شرایط آیا می‌توانیم راه‌کار جدیدی را جایگزین این سیستم قدیمی بکنیم؟

پاسخ این سوال منفی است چرا که استفاده از رمزهای عبور بسیار ساده‌تر از روش‌های دیگر است. یک فرد عادی ممکن است حدود ده حساب کاربری آنلاین داشته باشد که قطعا آسان‌ترین راه دسترسی به آن‌ها یک رمز عبور است که می‌توانیم به سادگی آن را به یاد بیاوریم. اما مشکل دیگری نیز وجود دارد و آن این که با وجود اتفاقات و هک‌های زیادی که شاهد آن هستیم، بسیاری معتقد هستند که این اتفاق برای آن‌ها نخواهد افتاد و بنابراین انگیزه‌ای برای استفاده از راه‌کاری جدید و با کیفیت ندارند. خروج از سیستم رمز عبور می‌تواند به کلی تجربه‌ی آنلاین ما را متحول کند. گری هامل مدیر امنیت اطلاعات اداره‌ی بازنشستگان ایالت آریزونای آمریکا می‌گوید:

این سوالی است که سال‌های زیادی از مطرح شدن آن می‌گذرد. آیا می‌توانیم سیستم رمزعبور را با روشی جدید جایگزین کنیم؟ به نظر می رسد که برای این کار نیاز به دگرگونی فرهنگی داریم چرا که همگی به این سیستم عادت کرده‌ایم. آیا این سیستم قابل اعتماد است؟ هرگاه سخن از قدرت و پول باشد پاسخ همواره منفی است.

اما راه‌کاری وجود دارد که می‌تواند جایگزین سیستم جدید شود و نیازی به تغییرات فراوان برای کاربرها ندارد. این سیستم که سیستم تشخیص هویت چند عاملی نام دارد، به همراه رمز عبور از روش دیگری برای تشخیص هویت استفاده می‌کند. این روش می‌تواند شامل تشخیص هویت براساس دانش و یا براساس معیارهای زیست‌سنجی و بسیاری معیارهای دیگر باشد.

برای مثال علاوه بر رمز عبور، این سیستم می‌تواند از کاربر سوالی بپرسد که جواب آن را تنها او می‌داند یا از اثر انگشت و یا کدی که توسط پیامک به گوشی کاربر فرستاده می‌شود، برای تشخیص هویت استفاده کند. به نظر می‌رسد وضعیت حاضر ما را به سمت سیستم تشخیص هویت چند عاملی سوق خواهد داد.

اما مشکلات در این زمینه کم نیستند چرا که در مرحله‌ی اول کارها را برای کاربر سخت‌تر می‌کند و مشکل دوم این که اگر بخواهیم از اثر انگشت یا حسگر عنبیه چشم استفاده کنیم، این عوامل هرگز قابل تغییر نبوده و در طول عمر کاربر ثابت خواهند بود. شاید جالب باشد که بدانید این عوامل زیست‌سنجی قابل کپی‌برداری هستند و می‌توان آن‌ها را جعل کرد. پس اگر چنین اتفاقی بیفتد استفاده از معیارهای زیست‌سنجی در مورد فرد هک شده بی‌فایده خواهد بود. به بیانی دیگر اگر سیستم زیست‌سنجی شما هک شود دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

اما باید در اصل به کاری که در حال انجام آن هستیم دقت کنیم. اگر در حال انجام یک تراکنش بانکی هستیم وجود عوامل گوناگون برای تشخیص هویت ضروری است چرا که سیستم فعلی در وضعیت حاضر، معایب بیشتری نسبت به مزایای آن دارد.

نتیجه نهایی این است که باید استفده از سیستم فعلی را متوقف کرده و سیستم تشخیص هویت چند عاملی را جایگزین کنیم. نشت اطلاعات در سال‌ها و ماه‌های اخیر به قدری زیاد بوده است که اگر سریع‌تر دست به کار نشویم، زمانی خواهد رسید که مجبور به تغییر سیستم خواهیم شد.

اما موفقیت یا عدم موفقیت یک سیستم را کاربران آن تعیین می‌کنند. پس باید اطلاعات دقیقی در اختیار آن‌ها قرار داده شود و کاربران را برای استفاده از سیستم جدید قانع کند، علیرغم این که در عصر دیجیتال چند قدم اضافی نیز می‌تواند خواسته‌ای اضافی باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل فرآیند تعویض باتری معیوب محصولات خود را تسهیل کرد


یکی از مسائلی که هنوز کمپانی‌های تولید‌کننده موفق به حل آن‌ نشده‌اند، باتری است. حال اپل با اعلام تغییر سیاست وارانتی خود، تا حدودی خیال کاربران خود را از نظر تعویض باتری در صورت خراب شدن، راحت کرده است.



باتری مورد استفاده در گجت‌های هوشمند یکی از دل نگرانی‌های کاربران است. علاوه بر اینکه باتری مورد استفاه درون این گجت‌ها باید هر چند ساعت یکبار شارژ شوند، پس از مدتی نیز میزان شارژدهی به دلیل تمام شدن عمر باتری کاهش می‌یابد. حال اپل با تغییر سیاست وارانتی خود، خیال کاربران را از نظر تعویض باتری معیوب راحت کرده است.

اپل برای تسهیل امر تعویض باتری گجت‌های خود در فروشگاه‌های اپل استور، موارد ذکر شده در وارانتی محصولاتش را کمی تغییر داده است. براساس سیاست جدید +AppleCare، کاربران می‌توانند باتری آیفون‌ها یا آیپدهای خود را زمانی که ظرفیت باتری به زیر 80 درصد میزان اولیه رسید، تعویض کند. این موضوع شامل مک‌های اپل نیز می‌شود و کاربران می‌توانند زمانی که ظرفیت باتری به زیر 50 درصد رسید، اقدام به تعویض باتری خود در اپل‌استور نمایند.

پیش از این در صورتی که ظرفیت باتری گجت‌های مبتنی بر iOS به زیر 50 درصد میزان اولیه می‌رسید، اپل اقدام به تعویض باتری می‌کرد. محصولاتی که مدت وارانتی آن‌ها تمام شده، شامل سیاست‌های جدید نمی‌شوند؛ مگر اینکه موضوع برگرفته از یک مشکل تولیدی باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینستگرام ۲۴ میلیون حساب کاربری جعلی دارد


در تحقیقی جدید مشخص شده است که بیش از ۲۴ میلیون حساب کاربری در اینستگرام جعلی هستند و برای بالا بردن تعداد فالوورهای افراد مشهور، سیاستمداران و یا حتی برندهای تجاری، ساخته شده‌اند.



گروهی از محققان ۱۰ میلیون حساب کاربری را در اینستاگرام تحت‌نظر گرفتند و نتایج بررسی آن‌ها نشان داد که ۷.۹ درصد از آن‌ها رفتاری شبیه به حساب‌های کاربری جعلی را از خود نشان می‌دهند. اما این گروه از چه معیاری برای سنجش رفتار ۱۰ میلیون حساب کاربری مورد بررسی، استفاده کرده‌اند؟ آن‌ها با خرید ۲۰ هزار اکانت جعلی از ۱۰ فروشنده‌ی آنلاین، پروفایلی از چگونگی رفتار این افراد درست کرده و ۱۰ میلیون حساب کاربری را براساس این پروفایل سنجیدند. آندره‌آ استروپا که از سرپرستان این گروه است می‌گوید:

اینستگرام باید شفاف‌تر عمل کند؛ چرا که مشکلی بزرگ به نام حساب‌های کاربری جعلی دارد. حال که این شرکت قصد کسب درآمد از تبلیغات را دارد، باید اطلاعات دقیق‌تری در اختیار سرمایه‌گذاران و تبلیغ‌کنندگان قرار دهد.

به علاوه این گروه معتقدند که بسیاری از حساب‌های کاربری مورد بررسی، فعالیتی ندارند. البته محققان از اعلام درصد دقیق خودداری کردند؛ چرا که ممکن بود روش مورد استفاده‌ی آن‌ها برای تشخیص این افراد توسط اینستگرام بلوکه شود.

غریب به ۲۰ درصد از حساب‌های کاربری مورد بررسی پستی نداشتند. ۱۰ درصد نیز تنها یک ویدئو یا یک عکس به اشتراک گذاشته بودند و حدود ۵۰ درصد از آن‌ها نیز کمتر از پنج پست در حساب کاربری خود داشتند. این محققان معتقدند که ادعای اینستگرام مبنی بر داشتن بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال کذب است؛ چرا که بسیاری از آن‌ها یا غیر فعال و یا حساب کاربری جعلی مربوط به یک شرکت و یا یک فرد هستند.

همچنین محققان شواهدی محکمی مبنی بر فعالیت حساب‌های جعلی دارند. هر چند که شش ماه از عملیات پاکسازی که توسط اینستاگرام انجام شد، می‌گذرد اما این حساب‌ها همچنان فعالیت محسوسی دارند. این پاکسازی گسترده باعث حذف ۱۹ میلیون حساب کاربری از اینستگرام شده بود.

یکی از سخن‌گویان اینستگرام از نظر دادن در مورد تحقیق مذکور سر باز زد، اما به این نکته نیز اشاره کرد که سیستم خودکار و دستی مقابله با حساب‌های کاربری کاملاً مشابه سیستم‌های مورد استفاده در فیسبوک هستند. همچنین او مدعی است که اینستگرام روزانه ۲۰۰ میلیون و ماهانه ۳۰۰ میلیون حساب کاربری فعال دارد و این اعداد شامل حساب‌های کاربری غیرفعال نمی‌شوند. البته او متذکر شد که منظور از کاربران فعال، کاربرانی هستند که وارد حساب کاربری خود شده‌اند، حتی اگر پستی نیز در صفحه‌ی خود نداشته باشند.

آن‌چه که مسلم است اینستگرام روش‌های متعددی را برای مقابله با این حساب‌های کاربری به کار برده است؛ اما این روش‌ها کافی نبوده‌اند. به خصوص این که به تازگی بحث فروش حساب‌های کاربری جعلی نیز داغ‌تر شده است. استروپا این‌گونه ادامه می‌دهد:

اینستگرام در مقابله با این افراد بسیار جدی است؛ اما مشکل اینجا است که فروش حساب‌های کاربری جعلی سودآور است. این افراد مدام در حال پیدا کردن روش‌هایی جدید برای ساخت این حساب‌ها هستند.

استروپا معتقد است باید اینستاگرام برای مقابله با این افراد جدی‌تر نیز اقدام کرده و در اعلام تعداد کاربران فعال نیز شفاف‌تر عمل کند. حتی او ارزش‌گذاری ۳۷ میلیارد دلاری اخیری که توسط بانک آمریکا اعلام شده را نیز قبول ندارد؛ چرا که این ارزش‌گذاری براساس تعداد کاربران انجام گرفته است.

از ماه اوت سال ۲۰۱۳ میلادی تا ماه مه ۲۰۱۵، استروپا و گروه همکارش بیش از ۲۷۰ فروشنده آنلاین را یافته‌اند که به فروش لایک و فالوور مشغول هستند. غالب این فروشندگان حساب‌های کاربری در تعداد بالا می‌سازند و حتی برای این کار اقدام به خرید ایمیل‌های جعلی و خطوط تلفن همراه نیز می‌کنند.

البته بازار این‌گونه حساب‌های کاربری، بسیار جا افتاده است و تنها با جستجویی ساده در گوگل نمی‌توان تمامی آن‌ها را به راحتی پیدا کرد. حتی جمعی از این فروشندگان تنها از طریق ایمیل و یا اسکایپ اقدام به خرید و فروش می‌کنند.

این گروه محققان معتقدند با وجود پاکسازی انجام شده توسط اینستاگرام، حدود ۱۹۰ فروشنده در حال حاضر نیز به کار خود ادامه می‌دهند و تنها تعداد کمی از آن‌ها فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

برای انجام این تحقیق، استروپا و همکارانش ۲۰ هزار حساب کاربری جعلی خریداری کردند و به بررسی رفتار آن‌ها پرداختند. نتایج نشان می‌دادند که یک حساب‌ کاربری جعلی ۵ یا ۶ عکس یا ویدئو بارگذاری کرده و به ازای هر فالووری که دارد ۴۱ کاربر دیگر را فالوو می‌کند.

حتی برخی فروشندگان پا را فراتر گذاشته و گزینه‌های زیادی را پیش روی مشتریان خود می‌گذلرند. از جمله از این گزینه‌ها می‌توان هدف قرار دادن کشور، جنسیت و یا زبان خاص را نام برد. حتی برای کم کردن خطر شناسایی جعلی‌بودن حساب کاربری، برخی فروشندگان حدود ۳ تا ۵ هزار فالوور را بصورت روزانه به حساب کاربری فروخته شده اضافه می‌کنند تا این عمل به صورت یکجا و اتفاقی رخ ندهد چرا که این عامل می‌تواند خطر شناسایی توسط اینستاگرام را بالا ببرد.

آن‌طور که مشخص است فروش این حساب‌های کاربری سود بالایی برای فروشندگان دارد و به یک کسب و کار تجاری آنلاین تبدیل شده است. اما آیا اینستگرام به طور جدی قصد مقابله با این کسب و کار جعلی را دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مارک زاکربرگ از برنامه‌های فیسبوک برای هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و Internet.org می گوید


در یک جلسه پرسش و پاسخ مارک زاکربرگ امروز در پروفایلش توضیح داد که او و تیمش چگونه در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستند.



مارک زاکربرگ در جلسه پرسش و پاسخی که در پروفایلش برگزار کرده بود برای مدت یک ساعت به سوالات کاربران پاسخ داد. او اعلام کرد که معتقد است در آینده فناوری به این امکان را به انسان‌ها خواهد داد که افکار را بسوی یکدیگر بفرستند.

شما قادر خواهید بود که به یک چیز فکر کنید و دوستان شما نیز بلافاصله قادر خواهند بود که در صورتی که شما مایل باشید این افکار را تجربه کنند ولی تا زمانی که این اتفاق رخ دهد ما بر 3 موضوع متمرکز خواهیم بود:
- توسعه Al، چرا که ما فکر می‌کنیم خدمات هوشمند بیشتر، برای مشتریان خیلی مفیدتر خواهند بود.
- توسعه واقعیت مجازی، چرا که یک پلتفرم ارتباطی و محاسباتی بسیار مهم است.
- و در نهایت توسعه پروژه Internet.org چرا که ابزاری پایه‌ای است که مردم برای بهره بردن از مزایای اینترنت به آن نیاز دارند.


مارک زاکربرگ معتقد است که فیسبوک در میانه راه ساخت سیستم‌های Al قرار دارد. سیستم‌هایی که از نظر او از حواس اصلی انسان‌ها بهتر عمل می‌کنند.

ما در حال طراحی سیستمی هستیم که قادر است هر چیزی مثل افراد، اشیاء، حیوانات و مکان‌ها را در یک تصویر یا ویدیو تشخیص دهد. اگر این سیستم بتواند تشخیص دهد که چه چیزی در تصویر یا ویدیو هست برای مثال می‌تواند برای یک فرد نابینا تعریف کند که تصویر یا ویدیو راجع به چه چیزی است.

سیستم دیگری که فیسبوک در حال کار روی آن است بر زبان متمرکز است به ترتیبی که می‌تواند صحبت را تبدیل به متن کرده و متنی از یک زبان را به زبان دیگر ترجمه کند همچنین به سوالات به صورت یک مکالمه پاسخ دهد.

مارک زاکربرگ معتقد است عینک‌های واقعیت مجازی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل خواهند شد و این قابلیت را به ما می‌دهند که تجربیات خود را با کسانی که دوستشان داریم به طرز کاملا جدیدی به اشتراک بگذاریم. او همچنین گفت که شرکتش در حال کار بر روی پرنده‌های بدون سرنشین، ماهواره‌ها و البته لیزر برای گسترش پروژه Internet.org است.

در واقع ایده اصلی این است که در آینده قادر باشیم که دسترسی به اینترنت را از طریق هواپیمایی که در آسمان پرواز می‌کند یا ماهواره‌ای در فضا بدست آوریم. این ماهواره یا هواپیماها هم از طریق لیزر بسیار دقیق با زمین داده مبادله می‌کند.

یکی از قسمت‌های جالب این جلسه پرسش و پاسخ سوال آرنولد شوارتزنگر از مارک زاکر برگ در مورد اهمیت ورزش بود و این که مدیرعامل فیسبوک با توجه به مشغله کاری زیادی که دارد آیا ورزش هم می‌کند؟ مارک زاکربرگ هم پاسخ داد که ۳ جلسه در هفته ورزش می‌کند و معتقد است برای بهتر کار کردن نیاز به انرژی بیشتر است که این انرژی از طریق ورزش تامین می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تکنولوژی واقعیت مجازی نایکی برای شبیه سازی بازی نیمار


نیمار فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا است که پیش از این چندین بار چهره‌ی تبلیغاتی نایک بود. حال نایک با توسعه‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی خود، بازی نیمار را شبیه سازی کرده است.



نیمار یکی از فوتبالیست‌های مطرح دنیا و برزیل است که پیش از این چهره تبلیغاتی نایکی و در بازی‌ ویدئویی Pro Evolution Soccer 2016 بود. امروزه پیشرفت تکنولوژی به گونه‌ای شده که دیگر تبلیغات سنتی برای کاربران جذابیت زیادی ندارد و از این‌رو کمپانی‌ مانند نایکی برای تبلیغ و عرضه‌ی هرچه بیشتر محصولات خود به تکنولوژی‌های بروزی مانند واقعیت مجازی روی آورده است.

در این تکنولوژی، کمپانی نایکی بازی نیمار را طوری شبیه سازی کرده که کاربر احساس می‌کند به جای نیمار در حال بازی کردن فوتبال است. علاوه بر این تمامی تکنیک‌های فوتبالی مانند دریبل، گل زدن، دفاع کردن و پنالتی شبیه سازی شده است. بنابراین توسط این تکنولوژی کاربر می‌تواند تمامی تکنیک‌های مربوط به نیمار را اجرا کند.

برای بهره برداری از این تکنولوژی به دستگاه‌های واقعیت مجازی مانند هدست Cardboard گوگل نیاز خواهید داشت. همچنین قابلیت ویدئوی ۳۶۰ درجه‌ای یوتیوب نیز به راحتی می‌تواند این تکنولوژی را پوشش دهد.

لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کار با ابزار جاسوسی آمریکا به راحتی جستجو در گوگل است


حدود دو سال است که ادوارد اسنودن و گاردین وجود ابزار جاسوسی XKeyscore متعلق به سازمان امنیت ملی آمریکا را فاش کرده‌اند. به تازگی جزئیات بیشتری از ۴۸ مدرکی که اسنودن منتشر کرده، مشخص شده‌ است که نشان می‌دهند این ابزار بسیار قدرتمندتر از آن چه که تصور می‌شده، است.



ابزار جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا، می‌تواند اطلاعات را از سر تا سر دنیا به کابل‌های نوری هدایت کرده و آن‌ها را ۳ تا ۵ روز ذخیره کند. البته متاداده‌ها را در این سیستم می‌توان حتی تا ۴۵ روز نیز ذخیره کرد. با توجه به این مدارک، دولت آمریکا حتی در حریم خصوصی افراد بیشتر از حد ایمیل و گفت‌و‌گوهای مجازی وارد شده است.

این موارد شامل عکس‌ها، مدارک، عکس‌های وب‌کم، جستجوهای اینترنتی، حضور در شبکه‌های اجتماعی، جفت‌های نام کاربری و رمز عبور، فایل‌های بارگذاری شده در سرویس‌های آنلاین، گفت‌و‌گوها در اسکایپ و بسیاری اطلاعات دیگر می‌شوند. آژانس امنیت ملی حتی اتصال به گوگل پلی و اپ استور سامسونگ را نیز تحت نظر می‌گیرد.

برای مثال تحلیل‌گرهای سازمان امنیت ملی به راحتی و با نوشتن ایمیل کارکنان سازمان ملل متحد، در این ابزار می‌توانستند به سخنان رد و بدل شده توسط آن‌ها در جلسات خصوصی دسترسی پیدا کنند. البته خود سازمان ملل متحد این ابزار را در لیست سلاح‌های مبارزه با تروریسم قرار داده بود چرا که با استفاده از این ابزار آمریکا توانسته بود مخفی‌گاه اسامه بن‌لادن را کشف کند. حال مدارک جدید نشان می‌دهند که Xkeyscore برای جاسوسی از سازمان ملل متحد نیز به کار رفته‌ است!

با وجود فاش شدن این مدارک سازمان امنیت ملی آمریکا همچنان بر موضع خود پافشاری می‌کند و می‌گوید که تمامی فعالیت‌های این ابزار قانونی است و نحوه‌ی عملکرد آن تنها برای حفظ امنیت آمریکا و شهروندان آن طراحی شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
صفحه  صفحه 106 از 119:  « پیشین  1  ...  105  106  107  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA