انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 107 از 119:  « پیشین  1  ...  106  107  108  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
مقایسه‌ی نسخه‌های مختلف ویندوز 10


در حالی که به زمان انتشار ویندوز 10 مایکروسافت نزدیک می‌شود، جدولی منتشر شده که تفاوت میان نسخه‌های مختلف این سیستم‌عامل را در کنار قابلیت‌ها و امکانات هر نسخه نشان می‌دهد.

ماه می بود که سرانجام مایکروسافت تمامی نسخه‌های موجود ویندوز 10 را معرفی کرد (تقریباً دو ماه قبل)؛ ولی همچنان امکانات واقعی هر کدام از نسخه‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. البته می‌شد با توجه به پیشینه‌ی ردموندی‌ها و سیستم‌عامل ویندوز، حدس و گمان‌هایی را ارائه کرد؛ اما امروز فهرستی از تمامی قابلیت‌ها هر نسخه‌ منتشر شده که به بررسی آنها می‌پردازیم.

برای کامپیوترهای شخصی، 4 نسخه‌ی اصلی وجود دارد. اکثر افراد امکان خرید نسخه‌های Home و Pro را خواهند داشت؛ ولی نسخه‌ی Enterprise تنها در اختیار مشتریانی قرار می‌گیرد که توافقنامه‌ی لایسنس مایکروسافت را دارند. همچنین یک نسخه دیگر به نام Education وجود دارد که ویژه‌ی همین بازار منتشر خواهد شد.



مطابق انتظار نسخه‌ی هوم کمترین امکانات را دارد و مشابه نسخه‌های قبلی، از پیوستن به دامنه‌ی Active Directory پشتیبانی نخواهد شد. یکی از مواردی که بسیاری از کاربران انتظار دارند در این نسخه از ویندوز 10 ببینند، پشتیبانی از BitLocker است. بیت‌لاکر بسته کدگذاری مایکروسافت است که متأسفانه نسخه‌ی هوم از آن بی‌بهره خواهد بود. البته هنوز سیستم کدگذاری وجود دارد؛ ولی تنها به عنوان بخشی از InstantGo در اختیار شما خواهد بود که معمولاً به نام Connected Standby شناخته می‌شود. InstantGo در همان Connected Standby به اضافه‌ی سیستم کدگذاری دستگاه است که در نسخه‌ی هوم قابل استفاده خواهد بود.



نسخه‌ی ویندوز 10 پرو از قابلیت ریموت دسکتاپ پشتیبانی می‌کند و همچون نسخه‌های قبلی، امکان پیوستن به دامنه‌ی اکتیو دایرکتوری را دارد. همچنین در این نسخه می‌توان به سرویس جدید Windows Update for Business نیز دسترسی داشت؛ ولی باید تحت همان نسخه‌ی فعلی (Current Version) کار کند.



نسخه‌های اینترپرایز و اجوکیشن شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند و هر دو تقریباً قابلیت‌های مشابهی را ارائه می‌کنند. یکی از بزرگترین تفاوت‌های این دو نسخه‌ای این است که مشتریان اینترپرایز می‌توانند به Long Term Servicing Branch بپیوندند که این امکان در نسخه‌ی اجوکیشن وجود ندارد.

همچنین هر سه نسخه‌ی Pro، Enterprise و Education امکان دسترسی به فروشگاه مشاغل یا تجاری (Business Store) ویندوز 10 را دارند و حتی در نسخه‌ی Home امکان پشتیبانی از بارگذاری جانبی اپلیکیشن‌های حرفه‌ای وجود دارد.

یکی از قابلیت‌های جذاب تمامی نسخه‌های ویندوز 10 پشتیبانی از Mobile Device Management است که البته این ویژگی در نسخه‌ی هوم ویندوز 10، بعداً اضافه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
احتمال معرفی سرویس استریم موسیقی اختصاصی فیسبوک


پس از ورود اپل به دنیای استریم موسیقی این‌بارنوبت شبکه‌ی اجتماعی محبوب فیسبوک است تا وارد این بازار شود.



بنابر گزارش‌های منتشر شده، فیسبوک با مدیران سونی، یونیورسال و وارنر برای آزمایش سرویس استریم موسیقی خود وارد مذاکره شده است.

البته در حال حاضر مشخص نیست که آیا فیسبوک نیز به صف طولانی شرکت‌های واقع در سیلیکون ولی که وارد دنیای موسیقی شده‌اند، خواهد پیوست یا خیر؛ اما منابع آگاه می‌گویند فیسبوک تصمیم قطعی در این مورد نگرفته است. این شبکه‌ی اجتماعی به تازگی تغییرات زیادی به خود دیده است که از آن جمله به ایجاد پلتفرم‌های محتوای ویدیویی تبلیغاتی و تغییرات در نرم‌افزار پیام‌رسان فیسبوک اشاره کرد.

سرویس استریم موسیقی می‌تواند قدمی عاقلانه برای فیسبوک باشد؛ چرا که بسیاری از افراد در حال استفاده از فیسبوک و یا نرم‌افزار پیام‌رسان آن بر روی کامپیوتر و یا گوشی هوشمند خود هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با Sliden'Joy صفحه‌نمایش‌‌های اضافه را به لپ‌تاپ خود بیافزایید


تاکنون تلاش‌‌های زیادی را برای اضافه کردن نمایشگرهای اضافه به دستگاه‌‌های الکترونیکی همچون لپ تاپ‌‌ها و تبلت‌‌ها دیده‌ایم. اما نمونه‌‌هایی که تا به حال ساخته شده‌اند عمدتاً حجیم، سنگین و ناکارامد بوده اند.این بار می خواهیم شما را با نمونه‌ای جدید و موفق از این گجت‌ها آشنا کنیم.



استارت آپی بلژیکی به نام Sliden'Joy می‌‌خواهد این بار با صفحه‌هایی 13،15 و 17 اینچی سبک و تمام اچ دی را برای لپ‌تاپ‌‌ها به کاربران عرضه کند.

این صفحه‌نمایش اضافه می‌‌تواند بر روی دستگاه‌‌های Mac و PC کار کند و به لطف لولاهای آلومینیومی می‌‌توان آن‌‌ها را به سادگی تا 180 درجه چرخاند تا فضای کاری دو یا سه برابر افزایش پیدا کند. کاربران می‌‌توانند Sliden'Joy را به صورت مغناطیسی به پشت صفحه‌نمایش لپ‌تاپ خود متصل کنند و با اتصال آن به درگاه‌‌های USB 2.0 یا USB 3.0 از آن استفاده کنند.

به گفته‌‌ی یکی از مؤسسان این استارت‌آپ، اگرچه این گجت در نمونه‌‌ی اولیه‌‌ی خود نیز خوب کار می‌‌کند، اما هنوز لولاها و سایر اجزا جای کار دارند تا بتوان از عملکرد عالی آن‌‌ها مطمئن شد.

وزن نهایی این محصول بسته به اجزا و پرداختی که بر روی آن قرار می‌‌گیرد متفاوت خواهد بود؛ اما ضخامت آن برای دو صفحه‌نمایش اضافه تنها 1.7 سانتی متر است و می‌‌توان آن را نازک‌تر نیز کرد.

کمپین کیک استارتر Sliden'Joy از دو روز دیگر آغاز خواهد شد و قرار است دستگاهی را به بازار ارائه کند که می‌‌توان به کمک آن نمایشگرهایی 13، 15، و 17 اینچی را به با قیمتی 200 تا 300 یورویی به لپ‌تاپ خود اضافه کنیم. روکش بیرونی و پرداخت نهایی دستگاه را می‌‌توان از جنس چوب، کربن یا چرم انتخاب کرد که البته این‌‌ها بر قیمت نهایی دستگاه خواهند افزود.

اگر همه چیز خوب و بر طبق برنامه پیش برود دستگاه نهایی در عرض یک سال به دست سفارش‌دهندگان خواهد رسید و تا آن زمان می‌‌توان از طریق ویدیویی که در زیر آمده است از قابلیت‌‌های این دستگاه لذت برد!

دانلود ویدیو

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل در حال آزمایش نسل بعدی گوگل گلس است


پس از آنکه گوگل پایان پروژه‌ی تولید و عرضه‌ی آزمایشی نسل اول گوگل گلس را پایان داد، هدایت این بخش به تونی فدل سپرده شد. پس از انتشار شایعات فراوان در خصوص تعطیلی یا در راه بودن نسل جدید این گجت پوشیدنی، حال اخباری منتشر شده که گویای تست شدن نسخه‌ی جدید گوگل گلس پس از دریافت گواهی FCC است.



ابتدای سال جاری میلادی غول جستجو اعلام کرد که روند توسعه و طراحی نسل اول گوگل گلس را کنار گذاشته و این بخش را به تونی فدل، سرپرست تولید بخش نست سپرد. از آن پس شایعاتی در خصوص کنار گذاشته شدن تولید چنین گجتی توسط گوگل مطرح شد. در کنار این شایعات بسیاری نیز سؤالاتی را در خصوص زمان معرفی نسل جدید این گجت پوشیدنی مطرح کردند. اریک اشمیت بعدها در اظهارنظری عنوان کرد که پروژه‌ی تولید گوگل گلس متوقف نشده است. چندی بعد نیز مدیرعامل کمپانی ایتالیایی تولیدکننده‌ی عینک که Luxxotica نام دارد در گفتگویی با وال استریت ژورنال اعلام کرد که گوگل در حال توسعه‌ی نسل دوم این گجت پوشیدنی است.

حال پس از گذشتن چند ماه از زمان مورد اشاره، دروید لایف اخباری را در خصوص ملاقات نسل دوم گوگل گلس از کمیسیون ارتباطات فدرال منتشر کرده است. پیش از این افرادی که در پی اطلاع از گجت‌هایی بودند که قرار بود در آینده‌ی نزدیک روانه‌ی بازار شوند، به سراغ اسناد FCC‌می‌رفتند؛ اما در حال حاضر کمیسیون ارتباطات فدرال با همکاری کمپانی‌ها سعی دارند تا از انتشار انواع اطلاعات محرمانه در خصوص محصولات جدید خودداری کنند. با این حال اطلاعاتی در مورد این عینک هوشمند منتشر شده که از جمله‌ی آن می‌توان به پشتیبانی از چندین کانال بی‌سیم و بلوتوث توسط این گجت اشاره کرد.

با توجه به قانون جدید تصویب شده در آمریکا که امکان هک کردن نشان‌های سازمان‌های نظارتی بصورت نرم‌افزاری در گجت‌ها را امکان پذیر ساخته، دیگر می‌توان از روی سایز و مکان نشان FCC، به گمانه زنی در مورد سایز دستگاه پرداخت. با توجه به اطلاعات منتشر شده در خصوص نشان نرم‌افزاری، باید به این نکته اشاره کرد که این نشان روی یک صفحه‌ی نمایش مستطیلی شیشه‌ای به نمایش درخواهد آمد. با توجه به مکان قرارگیری این نشان، کاربر باید وارد زیر منوها شود که این کار از طریق اسکرول کردن به چپ و راست امکان پذیر است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بهترین گجت‌ها برای استفاده زیر نور مستقیم خورشید


با فرا رسیدن تابستان، مجبور هستیم در فضای بیرون از خانه در زیر نور مستقیم خورشید از گجت‌های خود استفاده کنیم. اما بسیاری از گجت‌ها به دلیل روشنایی پایین صفحه‌نمایش غیرقابل استفاده می‌شوند.



وقتی زیر نور درخشان خورشید قرار می‌گیرید، یک ویژگی از صفحات‌نمایش گجت‌ها به چشم ‌می‌آید که شاید قبل‌ها کم‌تر توجه شما را به خود جلب کرده باشد. برخی از این گجت‌ها در زیر نور به راحتی قابل مشاهده و برخی دیگر به کلی غیرقابل استفاده ‌می‌شوند. در ادامه بهترین گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و ساعت‌های هوشمند را برای استفاده در فضای بیرون و زیر نور سوزان خورشید تابستان معرفی خواهیم کرد.


گوشی‌های هوشمند
غالب افراد گوشی‌های هوشمند خود را همواره به همراه دارند؛ بنابراین قابل استفاده بودن آن زیر نور مستقیم خورشید، می‌تواند از ویژگی‌های مهم آن محسوب شود. نحوه‌ی آزمایش این‌گونه بوده است که صفحه نمایش هر یک از گوشی‌ها زیر نور مستقیم خورشید به صورت مستقیم و تحت زوایای مختلف بررسی شده و علاوه بر روشنایی بالا، زوایای دید مناسب زیر نور مستقیم نیز یکی از معیارهای این سنجش بوده است.

در حال حاضر قوی‌ترین گوشی‌ها در این زمینه توسط اپل تولید می‌شوند. البته پرچم‌داران قدیمی شرکت نوکیا، که بخش گوشی‌های هوشمند آن توسط مایکروسافت خریداری شده است، در این زمینه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند؛ پس باید منتظر پرچم‌داران بعدی مایکروسافت نیز باشیم تا بهتر قضاوت کنیم.

اما در حال حاضر بهترین گوشی پرچم‌دار برای استفاد در زیر نور مستقیم خورشید، آیفون ۶ و یا ۶ پلاس هستند. اگر علاقه‌مند به دنیای اندروید هستید، سامسونگ گلکسی اس ۶ و الجی جی ۴ نیز انتخاب‌های مناسبی به شما می‌روند.

شاید به نظر متضاد بیاید اما هر چه صفحه‌نمایش گوشی‌هوشمند شما روشنایی بیشتری داشته باشد، زیر نور خورشید محتوای آن را راحت‌تر خواهید دید.


تبلت‌ها
عملکرد صفحه‌نمایش تبلت‌ها نیز به مانند گوشی‌های هوشمند سنجیده می‌شوند. اپل آیپد ایر ۲ بدلیل استفاده‌ی اپل از پوشش ضد بازتاب بر روی صفحه‌نمایش ۹.۷ اینچی این تبلت، بهترین عملکرد را در زیر نور مستقیم داشت. اگر به دنبال تبلتی کوچک‌تر و اندرویدی هستید، تبلت سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت، عملکرد بسیار خوبی زیر نور مستقیم از خود به نمایش می‌گذارد. این تبلت یکی از بالاترین روشنایی‌های صفحه‌نمایش در بین تبلت‌ها را دارا است و ضد آب بودن آن نیز می‌تواند مزیتی برای آن به حساب بیاید.


دوربین‌های دیجیتالی
گرفتن عکس مناسب بدون دیدن صفحه‌نمایش دوربین دیجیتال کار بسیار دشواری است. برای رهایی از این مشکل بهترین کار خرید دوربینی با صفحه‌نمایش قابل چرخش است. Sony Cyber-shot DSC-RX100 iii و Panasonic Lumix DMC-FC1000 می‌توانند از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه باشند.


لپ‌تاپ‌ها
کار با لپ‌تاپ‌ها در زیر نور مستقیم بسیار دشوارتر از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشند است. برای اندازه‌گیری بازتاب نور از صفحه‌نمایش، نور لامپ به آن تابیده شد و نور بازتاب شده با استفاده از دستگاه نورسنج اندازه‌گیری شد. لپ‌تاپ ۱۳ اینچی Toshiba Portege Z30-BSMBN22 با توجه به صفحه‌نمایش مات خود، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. به عنوان گزینه‌ای دیگر می‌توان از Apple's MacBook Pro 13-inch with Retina Display MF839LL/A نیز نام برد که با صفحه‌نمایش از نوع ips و پوشش ضد بازتاب، عملکردی خوب در زیر نور مستقیم خورشید دارد.


ساعت‌های هوشمند
پبل استیل تنها ساعت‌هوشمندی است که در این زمینه بسیار خوب عمل می‌کند. عملکرد سایر ساعت‌های هوشند در زیر نور مستقیم در حد نسبتاً خوب ارزیابی می‌شوند. اما در عوض اغلب ساعت‌های هوشمند در نور کم عمکرد فوق‌العاده‌ای دارند و پبل استیل در این مورد کمی از رقبا عقب‌تر است. اگر با قرار دادن دست خود برای جلوگیری از تابش نور بر روی ساعت هوشمندتان مشکلی ندارید، اپل واچ و الجی جی واچ آر می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
صفحه‌ی نمایش لمسی جدید ال جی لپ‌‌تاپ‌‌های آینده را سبک‌تر و باریک‌تر می‌کند


بخش تولید نمایشگرهای ال‌‌جی اواخر سال جاری میلادی محصولات جدیدی را روانه‌ی بازار خواهد کرد که نوید نوت‌بوک‌های باریک‌تر و سبک‌تری را می‌دهد.



بخش تولید نمایشگرهای ال‌جی موفق به تولید صفحه‌های نمایش جدیدی شده که باعث باریک‌ و سبک‌تر شدن نوت بوک‌های تولید شده با استفاده از این صفحه‌های نمایش خواهد شد. ال‌جی موفق شده با استفاده از فناوری Advanced In-Cell Touch که به اختصار AIT نام گرفته، لایه‌ای از صفحه‌ی نمایش را که اختصاص به سنسور لمسی داشته حذف کند و قابلیت لمسی را در داخل نمایشگر تعبیه کند که ارمغان آن باریک‌تر شدن صفحه‌ی نمایش است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط ال‌جی، میزان صخامت پنل نمایشی به اندازه‌ی ۲۵ درصد و میزان وزن این پنل به اندازه‌ی ۳۵ درصد کاهش خواهد یافت. با توجه به اینکه لایه‌هایی از صفحه‌ی نمایش حذف شده، از این رو نمایشگر روشن‌تر و شفاف‌تر خواهد شد. ال‌جی در نظر دارد تا این صفحه‌ی نمایش را در سایزهای مختلف و سپس با پشتیبانی از قلم روانه‌ی بازار کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرانه ۱۷ کیلوبیتی پهنای باند به ازای هر ایرانی


آخرین بررسی ها از وضعیت دسترسی عام مردم به فناوری اطلاعات و ارتباطات نشان می دهد که پهنای باند اینترنت بین الملل به ازای هر کاربر اینترنت در ایران ۱۷ کیلوبیت بر ثانیه است.



براساس شاخص های دسترسی عام مردم به فناوری اطلاعات و ارتباطات که طبق نظام پایش شاخص های ICT سازمان فناوری اطلاعات ایران تا پایان سال ۹۳ برآورد شده است، ضریب نفوذ تلفن ثابت در ایران به ازای هر ۱۰۰ نفر جمعیت ۳۷.۶۶ درصد و ضریب نفوذ مشترکان تلفن همراه به ازای هر ۱۰۰ نفر ۹۲.۲ درصد است.

در همین حال میزان پهنای باند استفاده شده اینترنت بین الملل ۱۰۷۶۹۰ مگابیت بر ثانیه و میزان پهنای باند تجهیز شده اینترنت بین الملل ۱۸۷۱۰۰ مگابیت برثانیه برآورد می شود. این درحالی است که میزان پهنای باند اینترنت بین الملل به ازای هر کاربر اینترنت ۱۷ کیلوبیت بر ثانیه تخمین زده می شود.

طبق آخرين وضعيت فناوری اطلاعات و ارتباطات كشورهاي جهان که در سال ۲۰۱۳ و براساس گزارش اندازه‌گيري جامعه اطلاعاتي منتشر شد سرانه پهنای باند هر کاربر در ایران حدود ۴ کیلوبیت بر ثانیه بوده است.

طبق شاخص های فناوری کشور، میزان پهنای باند اینترنت داخلی ۱۲۲۸۸۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

در این بررسی ها مشخص شد که ۵۷ درصد خانوارهای ایرانی به رادیو و ۹۸.۴ درصد به تلویزیون دسترسی دارند. همچنین ۹۷.۶ درصد مردم دارای تلفن و ۵۲.۴۷ درصد نیز دارای رایانه شخصی هستند.

میزان دسترسی خانوار شهری به اینترنت ۴۴.۷۳ درصد و دسترسی خانوار روستایی به اینترنت ۱۷.۵ درصد اعلام شده است.

در همین حال ۹۴.۲ درصد جمعیت کشور تحت پوشش سیگنال های شبکه موبایل قرار دارند.

در بخش شاخص های استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز ضریب نفوذ کاربران اینترنت ۳۹.۳۵ درصد براساس تناوب استفاده از این فناوری اعلام شده است.

در این بررسی ها مشخص شد ۴۵.۹ درصد افراد از رایانه و ۶۱.۵ درصد از موبایل استفاده می کنند.

همچنین ۹.۶ درصد افراد مشترک اینترنت باندپهن ثابت و ۱۰.۹ درصد مشترک اینترنت باندپهن سیار (موبایل) هستند که این آمار مربوط به پایان پاییز سال ۹۳ است.

طبق این بررسی ها ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۷۰ خانوار در کشور دارای مرکز خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات روستایی هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت نسخه‌ی RTM ویندوز 10 را تا پایان هفته‌ی جاری ارائه می‌کند


شنیده‌ها حکایت از این دارد که مایکروسافت پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 در اواخر ماه جولای، در حال نهایی کردن مراحل مربوط به توسعه‌ی‌نسخه‌ی RTM ویندوز 10 تا آخر این هفته است.



براساس گزارش منتشر شده توسط ورج که برگرفته از اطلاعات ارائه شده توسط منابع نزدیک به مایکروسافت است، این کمپانی در حال کار روی نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 است که تا پایان هفته‌ی جاری آماده خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که نسخه‌ی RTM در پایان هفته‌ی جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. زمانی که نسخه‌ی RTM ویندوز آماده شود، مایکروسافت این نسخه‌ را در اختیار شرکای سخت‌افزاری خود قرار خواهد داد تا محصولات خود را برای عرضه در تاریخ ۲۹ جولای آماده کنند.

هرچند ارائه‌ی نسخه‌ی RTM دست یافتن به یکی از اهداف مهم در نسخه‌های قبلی ویندوز بود، اما در ویندوز 10 این چنین نیست. مایکروسافت در پی آن است تا ویندوز 10 را با شعار Windows as a Service به عنوان یک سرویس در اختیار کاربران قرار دهد که نشان‌دهنده‌ی انتشار بروزرسانی‌های مستمر برای این سیستم‌عامل است. همانطور که می‌دانید اخباری در خصوص ویندوز 10 منتشر شده که نشان از این دارد که این نسخه آخرین نسخه از ویندوز خواهد بود. این موضوع را می‌توان چنین تعبیر کرد که ویندوز 10 همیشه بروزرسانی‌هایی را بصورت مستمر دریافت خواهد کرد. تری میرسون، سرپرست بخش ویندوز در مایکروسافت در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

کار ما با ویندوز 10 هیچ وقت تمام نخواهد شد.

بروزرسانی‌هایی که در آینده بصورت مستمر برای ویندوز 10 منتشر خواهد شد شامل افزونه‌هایی با پشتیبانی از مرورگر اج و سایر اپلیکیشن‌هایی خواهد بود که بصورت پیش فرض روی این سیستم‌عامل قرار خواهند داشت.

شاید بتوان سرعت عمل مایکروسافت در ارائه‌ی بروزرسانی‌های پشت سر هم را در انتشار بیلدهای مربوط به آخرین سیستم‌عامل ردموندی‌ها برای کاربران ویندوز اینسایدر مشاهده کرد. برای مثال مایکروسافت در طول هفته‌ی گذشته سه بیلد 10158، 10159 و 10162 را منتشر کرده که هر یک بهبودهایی جزئی را در مقایسه با نسخه‌های پیشین داشته‌اند. مایکروسافت با سرعت بالایی در حال رفع ایرادات و باگ‌های موجود در ویندوز 10 است که انتشار نسخه‌ی RTM به معنای حل اکثر مشکلات موجود خواهد بود. این کمپانی همچنان به رفع ایرادات خواهد پرداخت تا سیستم‌عامل خود را در روز ۲۹ جولای (۲۳ روز دیگر) بصورت رسمی در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران مشارکت کننده در ویندوز اینسایدر که این سیستم‌عامل را آزمایش می‌کنند، پیش از سایرین نسخه‌ی نهایی را دریافت خواهند کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
CHIP، ارزان ترین مینی پی سی لینوکسی با قیمت 9 دلار


این روزها کامپیوترهایی که در اندازه‌ی یک فلش درایو روانه‌ی بازار می‌شوند، بسیار افزایش یافته و هر روز کمپانی‌ها نمونه‌های جدیدتر و قوی‌تری را با قیمت پایین‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما محصول نهایی حاصل از پروژه‌ی CHIP رکوردها را شکسته، چراکه این محصول تنها ۹ دلار قیمت دارد.



شاید بتوان گوشی‌های هوشمند را مظهر پیشرفت فناوری خواند، چراکه تولیدکنندگان قادرند قدرت بالایی را در یک فرم فکتور قابل حمل در اختیار کاربران قرار دهند که پیش از این تصویر تولید چنین محصولاتی نیز کمی سخت بود. در کنار گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر‌های کوچکی نیز اخیرا روانه‌ی بازار شده‌اند که سایز آن‌ها تقریبا برابر حافظه‌های فلش است. علاوه بر قدرت سخت‌افزاری بالا و قابلیت حمل و نقل آسان، یکی از ویژگی‌های این محصولات قیمت بسیار پایین است که این موضوع در CHIP بسیار جالب توجه است، چراکه قیمت این محصول ۹ دلار است.

CHIP مبتنی بر لینوکس توسعه داده شده اما قیمت آن در مقایسه با سایر محصولات این چنینی که مبتنی بر لینوکس هستند، بسیار پایین است. برای مثال می‌توان به رسپ‌بری پی اشاره کرد که قیمتی فراتر از ۹ دلار دارد. از جمله‌ی مشخصات فنی چیپ می‌توان به حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه‌ی فلش ۴ گیگابایتی، پردازنده‌ی یک گیگاهرتزی Allwinner R8 مبتنی بر Cortex-A8 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-400 اشاره کرد. همچنین باید به پورت کامپوزیت میکروفون-هدفون، بلوتوث، بی‌سیم و USB اشاره کرد. در ارزان‌ترین نمونه شاهد قرارگرفتن کل مجموعه در قالب یک قاب نخواهیم بود، اما توسعه‌دهندگان در Next Thing در تلاشند تا نمونه‌ای از این محصول را با نام PocketCHIP روانه‌ی بازار کنند.

پاکت چیپ در قالب پروژه‌ی کیک‌استارتر ارائه شده که قیمت تعیین شده برای پیش خرید آن ۴۰ دلار تعیین شده است. از جمله‌ی امکانات این محصول باید به صفحه‌ی نمایش ۴.۳ اینچی و کیبورد با باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که پس از شارژ قادر است ۵ ساعت انرژی مورد نیاز را تامین کند. هدف اصلی CHIP برای جمع‌آوری سرمایه کسب ۵۰٫۰۰۰ دلار بود که با توجه به استقبال دوستداران فناوری این کمپانی موفق شده تا مبلغ ۲٫۰۰۰٬٫۰۰۰ میلیون دلار را مال خود کند. Next Thing در نظر دارد تا این محصول را در ماه دسامبر روانه‌ی بازار کند، حال آنکه آداپتورها و لوازم جانبی این محصول در ماه می در دسترس خواهد بود.

لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فروشگاه‌های اپل فروش ترموستات‌های قابل اتصال به HomeKit‌ را آغاز کردند


عضو جدیدی به خانواده پلت‌فرم خانه هوشمند اپل اضافه شده است. ترموستات هوشمند Ecobee3 اولین ترموستات متصل به اینترنت است که با HomeKit‌ اپل کار می‌کند.



Ecobee3 که از امروز برای فروش در فروشگاه‌های اپل در آمریکای شمالی عرضه می‌شود، در واقع جایگزینی برای ترموستات Nest‌ است و 249 دلار قیمت دارد.

Ecobee3 دمای خانه و این که آیا کسی در خانه است را تشخیص می‌دهد و طبق آن گرمایش و سرمایش خانه را برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خانواده تنظیم می‌کند. حتی می‌توان با خرید برخی سنسورهای اضافه، این ترموستات را هوشمندتر هم کرد که این سنسورها ترموستات را قادر می‌سازند تا دما و حضور اشخاص را در سایر اتاق‌های خانه هم تشخیص دهد و البته یک بسته شامل ۲ سنسور دیگر 79 دلار قیمت دارد.

نسخه دیگری از Ecobee3 هم در حال فروش است. ولی این نسخه جدید از HomeKit‌ پشتیبانی می‌کند؛ این به این مفهوم است که از طریق Siri هم می‌توان آن را کنترل کرد. بدون شک هر چه محصولات HomeKit‌ بیشتر شود، خرید آن‌ها جذاب‌تر از قبل خواهد شد. هر محصولی که از HomeKit‌ پشتیبانی کند توسط سیری قابل کنترل است و چند محصول متصل به HomeKit‌ می‌توانند تجربه متفاوتی را در برای ساکنین خانه رقم بزنند. البته در حال حاضر محصولاتی زیادی از این دست در دسترس نیستند؛ ولی چند محصول جدید تا پایان امسال به بازار عرضه خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 107 از 119:  « پیشین  1  ...  106  107  108  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA