انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 86 از 192:  « پیشین  1  ...  85  86  87  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
مسی جایزه بهترین بازیکن کوپا آمه ریکا را نپذیرفت



کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از پذیرفتن جایزه بهترین بازیکن رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا سر باز زد.

به گزارش ایسنا، آلبی سلسته در فینال رقابت های قهرمانی آمریکای جنوبی به مصاف شیلی رفت و پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه، در ضربه‌های پنالتی با نتیجه چهار بر یک مغلوب تیم ملی فوتبال شیلی، میزبان این رقابت ها شد.

لیونل مسی که در این دوره از رقابت‌ها یک گل به ثمر رساند اما به عقیده بسیاری از کارشناسان نقش مهمی در رسیدن آرژانتین به فینال ایفا کرد. برگزار کنندگان این مسابقه ها که پس از فینال، لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن این دوره برگزیده بودند، با تصمیم عجیبی از سوی مسی مواجه شدند. آنها که منتظر بودند کاپیتان آرژانتین برای دریافت جایزه‌اش روی سکو برود، در نهایت شگفتی دیدند که این بازیکن به سمت آنها نرفت و در نهایت هم اعلام کرد این جایزه را باید به بازیکن دیگری بدهند.

لیونل مسی پس از شکست در یک فینال دیگر به همراه آرژانتین، روزهای خوبی را سپری نمی کند. او دیگر دوست ندارد مدال نایب قهرمانی را دریافت کند و از گرفتن جایزه بهترین بازیکن تورنمنت نیز سر باز زد.

مسی حرکت مشابهی را در دیدار نخست کوپا آمه ریکا مقابل پاراگوئه انجام داد. در آن دیدار آرژانتین در نیمه نخست با دو گل از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم دو بار دروازه اش باز شد تا تساوی دو بر دو، نتیجه نهایی بازی باشد.

مسی که از آن تساوی هم عصبانی شده بود، از دریافت جایزه‌اش که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود نیز سر باز زد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جنگ کروش و کفاشیان بالا گرفته/فدراسیون پول ندارد،می گوید او مشکل خانوادگی دارد/این بار رفتنش جدیست؟


علی کفاشیان امروز حرف هایی زد که عجیب به نظر می رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه‌ای که با اعضای هیات رییسه سازمان لیگ برگزار کرد، در جمع خبرنگاران ایستاد و به سوالاتی پاسخ داد. خبرنگاران از او درباره کارلوس کروش و ناراحتی اش از پرداخت نشدن طلبش سوال کردند که کفاشیان حرف های عجیبی را به زبان آورد. او گفت: «اینکه می گویند کروش به دلیل عدم پرداخت تعهدات مالی فدراسیون به ایران برنمی گردد را تکذیب می کنم و هیچ مشکلی وجود ندارد. برای کروش مشکل خانوادگی پیش آمده که خودش در این خصوص توضیح خواهد داد. بنا‌بر‌این درخواست تمدید مرخصی‌اش را از فدراسیون فو‌تبا‌ل مطرح کرد و هیچ صحبتی در مورد پول انجام نشده است و فدراسیون در زمان لازم حق و حقوق او را پرداخت می‌کند.»

کفاشیان در حالی این جملات را به زبان آورد که معمولا در ایران وقتی می خواهند کسی را کنار بگذارند می گویند او مشکل خانوادگی دارد یا اگر کسی بخواهد از تیم خود جدا شود، بهانه مشکلات خانوادگی را می آورد. رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شده که درباره پرداخت پول کروش مشکلی وجود ندارد. اما نزدیکان به فدراسیون فوتبال می دانند که فدراسیون دوباره به مشکل مالی خورده و نمی تواند پول کروش را پرداخت کند. به همین دلیل او از مسئولان فدراسیون ناراحت است و گفته که تا زمانی که پولش پرداخت نشود حاضر نیست به ایران برگردد.

حالا باید این سوال را از کفاشیان پرسید که با این جملاتی که به زبان آورده، فقط قصد داشته عدم حضور کروش در ایران را توجیه کند یا در خلوت خود به فکر برکناری سرمربی تیم ملی فوتبال افتاده است. البته برکناری کروش هم به این راحتی نیست چراکه در ماجرای تمدید قرارداد او، وزارت ورزش نقش کلیدی داشت و حالا فدراسیون نمی تواند به راحتی سرمربی تیم ملی را کنار بگذارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رئیس جمهور برزیل از مشعل المپیک 2016 رونمایی کرد


یک سال مانده به برگزاری رقابت‌های المپیک سال 2016 در برزیل، رئیس جمهور این کشور در مراسمی از مشعل این مسابقات رونمایی کرد و توضیحاتی نیز در مورد برگزاری المپیک در برزیل ارائه کرد.



روسف، رئیس جمهور برزیل که محبوبیت خود را در میان بحران اقتصادی جدی در برزیل غوطه‌ور می‌بیند در این مراسم گفت:

مسابقات المپیک افتخار و غرور را برای ما به ارمغان خواهد آورد و کشور برزیل مسابقاتی امن و موفق را سازماندهی خواهد کرد. 12000 نفر انتخاب خواهند شد تا مشعل المپیک را بین 300 شهر برزیل بگردانند. 399 روز تا آغاز رقابت‌های المپیک باقی مانده و در 5 آگوست همزمان با آغاز این رقابت‌ها نگاه همه دنیا به ما خواهد بود.

حرکت مشعل از ماه می سال 2016 از پایتخت برزیل آغاز شده و در نهایت در ماه آگوست به ورزشگاه ماراکانا در شهر ریو خواهد رسید تا در مراسم افتتاحیه حاضر باشد. کمیته برگزارکننده بازی‌های المپیک همچنین حامیان مالی این رویداد بزرگ ورزشی طی ماه‌های آینده حمل کنندگان مشعل را انتخاب خواهند کرد. هر فرد مشعل را برای مسافت 300 متر حمل خواهد کرد.

خانم روسف وعده داده است که امنیت اولویت اصلی برگزاری این رقابت‌ها است و از علاقه‌مندانی که برای مسابقات جام‌جهانی فوتبال به برزیل سفر کرده بودند دعوت به عمل آورده تا برای بازی‌های المپیک مجدد به برزیل سفر کنند.

در شرایطی که یک سال بیشتر به برگزاری این رویداد باقی نمانده، اعضای کمیته بین المللی المپیک در رابطه با تأخیر در آماده‌سازی شرایط برگزاری این مسابقات ابراز نگرانی کرده‌اند. نکته دیگر بحث آلودگی آب‌هایی است که قرار است در آن مسابقات قایقرانی و موج سواری برگزار شود. مقامات برگزاری گفته‌اند که نگرانی ورزشکاران را بابت الودگی آب‌ها درک می‌کنند، ولی همچنان معتقدند که این آلودگی مشکلی برای سلامتی ورزشکاران ایجاد نخواهد کرد.

ریودوژانیرو اولین شهر در آمریکای جنوبی است که میزبان رقابت‌های المپیک خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آمریکا قهرمان جام جهانی فوتبال زنان شد



تیم ملی فوتبال زنان آمریکا با برد پنج بر دو مقابل ژاپن، برای سومین بار به مقام قهرمانی جام جهانی رسید.

در اتفاقی بی‌سابقه در فینال جام جهانی زنان درونکوور کانادا، تیم آمریکا در ۱۶ دقیقه اول بازی چهار بار دروازه ژاپن را باز کرد.

کارلی لوید، کاپیتان آمریکا در پنج دقیقه اول بازی دو گل زد و با گل دقیقه ۱۶ خود توانست رکورد هت‌تریک در فینال جام جهانی را به نام خود ثبت کند.

لورن هالیدی هم در دقیقه ۱۴ بازی با رد کردن توپ از میان پای دروازه‌بان ژاپن گل زد و هواداران آمریکا را در ورزشگاه به وجد آورد.
ژاپنی‌ها که در فینال سال ۲۰۱۱، آمریکا را در ضربات پنالتی بردند بعد از شوک یک ربع اول بازی، توانستند در اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم تا حدی بازی را در دست بگیرند.

گل یوکی اوگیمی، مهاجم ژاپن و گل به خودی جولی جانسون در دقایق ۲۷ و ۵۲ تیم ژاپن را کمی امیدوار کرد.
اما در نهایت توبین هیث، یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان تیم ملی آمریکا در دقیقه ۵۴ برای پنجمین بار دروازه ژاپن را گشود تا کار این تیم یکسره شود.

آمریکا پیش از این در سال‌های ۱۹۹۱ و ۱۹۹۹ به مقام قهرمانی جام جهانی فوتبال زنان رسیده بود.
بازی فینال با بیش از ۵۰ هزار تماشاچی در استادیوم بی‌سی پلیس در ونکوور کانادا برگزار شد.
گزارش‌ها حاکی است تماشاچیان تعدادی از مقام‌های فیفا را که در ورزشگاه حضور داشتند به دلیل رسوایی اخیر در این سازمان، هو کردند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دلخوری کروش از انتشار خبر مرگ همسرسابقش


کارلوس کروش تمایلی نداشت خبر مرگ همسر سابقش در رسانه ها منتشر شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته همسر سابق کروش درگذشت. مربی تیم ملی این خبر را با تاخیر به فدراسیون داد و توقع داشت تا در رسانه ها منتشر نشود. اما با کدهایی که کفاشیان داد خبرنگاران سریعا متوجه این موضوع شدند و توانستند از کانال های خبری، متوجه اتفاق رخ داده شوند. خود کفاشیان هم تائید می کند که کروش تمایلی به انتشار این خبر نداشت: «او به من گفت این خبر منتشر نشود و من هم گفتم ما قطعا چنین کاری نمی کنیم. ولی نمی دانم چطور بعضی از رسانه ها این خبر را فهمیدند.» کروش حالا به خاطر انتشار این خبر ناراحت است و اعتقاد دارد نباید مسایل زندگی شخصی اش در رسانه ها مطرح شود.


کارلوس به خاطر این اتفاق غمگین است
همسر سابق کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران یک هفته قبل در خانه اش در گذشت.
او پس از سال ها مبارزه با یک بیماری سخت، دار فانی را وداع گفت تا سرمربی تیم ملی و خانواده اش را عزادار کند. او هفته گذشته و در حالی که در خانه اش در شهر لیسبون به سر می برد، دار فانی را وداع گفت. کارلوس کروش سرمربی ایران در طول چند سال گذشته هزینه درمان او را بر عهده داشت اما با این وجود بیماری همسر سابقش را از پای در آورد. او مادر دو فرزند کارلوس کروش است. دختر و پسر کروش هم این روزها در لیسبون به سر می برند و عزادار درگذشت مادرشان هستند. کروش سال ها قبل از وی جدا شد با این حال به خاطر داشتن دو فرزند از او، هیچگاه رابطه شان به طور کامل قطع نشد.


بازیکن تیم ملی عکسی از کروش و همسرش منتشر کرد و به او تسلیت گفت



مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی از چین برای کروش پیام تسلیت فرستاد.

خبر مرگ همسر سابق کارلوس کروش سریعا در رسانه های ایران پیچید و حالا علاوه بر فدراسیون فوتبال بعضی از بازیکنان تیم ملی از جمله مرتضی پورعلی گنجی به او تسلیت گفته اند. بازیکن تیم تیانجین با انتشار عکسی از کروش و همسرش سرمربی تیم ملی را مرد بزرگ خطاب کرد و به او تسلیت گفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اروپای شرقی، کارخانه تولید بازیکن تنیس



از میان بین ۱۲۸ زن بازیکن تنیس که در قسمت انفرادی ویمبلدون شرکت کرده بودند، تنها ۱۶ بازیکن به هفته دوم و مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت معتبر جهانی رسیدند.

از این بازیکنان چهار نفرشان آمریکایی هستند و یکی شان اسپانیایی و بقیه، یعنی یازده بازیکن، یا از شهروندان کشورهای اروپای شرقی هستند یا جزو نسل اول یا دوم مهاجران اروپای شرقی به کشورهای غربی.

در تنیس مردان هم بازیکنان اروپای شرقی زیاد هستند، اما نه به اندازه زنان. از ۱۶ بازیکن مردی که به یک هشتم نهایی رسیده اند ۶ بازیکن از اروپای شرقی یا از مهاجران شرق به غرب اروپا هستند. البته باید در نظر داشت که نفر اول تنیس مردان، نوواک جوکوویچ، از شرق اروپاست.

تب تنیس در اروپای شرقی، سال ها قبل از فروپاشی امپراتوری کمونیستی در آن نیم قاره با ظهور مارتینا ناوراتیلووا، از چکسلواکی سابق و اکنون شهروند ایالات متحده آمریکا، و موفقیت های شگفت انگیز او در زمین تنیس، در میان دختران بالا گرفت.

در میان مردان هم ابتدا ایلی نستازی، بازیکن رومانیایی شهرتی برای بازیکنان اروپای شرقی کسب کرد و پس از او ایوان لندل، شهروند چکسلواکی سابق و سپس آمریکا، که سال ها نفر اول جهان بود، تنیس را در میان مردان اروپای شرقی به اوج محبوبیت رساند.

البته در این میان نباید نقش بوریس یلتسین، اولین رئیس جمهوری روسیه پس از فروپاشی شوروی سابق را فراموش کرد. علاقه مفرط او به تنیس کمک بزرگی به پیشبرد این ورزش در روسیه و بالطبع در اروپای شرقی بود.

اکنون در تنیس جهان آنچه که کمتر به چشم می خورد نام بازیکنانی از کشورهایی است که در گذشته بهترین تنیس بازان را به جهان عرضه می کردند، کشورهایی مثل استرالیا، سوئد و تا حدی آمریکا. در مقابل این بازیکنان کشورهای اروپای شرقی هستند که در بیست رده اول جدول جهانی، هم در میان مردان و هم زنان، بیشترین تعداد را دارند.

در تنیس مردان از نیمه های دهه ۱۹۸۰ میلادی که صدرنشینی ایوان لندل در رده بندی جهانی به پایان رسید تا سه سال پیش بازیکنان آمریکایی و اروپای غربی سلطه خود بر تنیس را حفظ کردند. بازیکنانی چون متز ویلندر، جیم کوریر، بوریس بکر، استفن ادبرگ، آندره آغاسی، پیت سمپراس، راجر فدرر و رافایل نادال.

اما از سال ۲۰۱۴ به این طرف نوواک جوکوویچ بازیکن صرب که برای اولین بار در ۲۰۱۱ صدرنشین جدول رده بندی شده بود، به طور مستمر نفر اول جهان است و گویی تصمیم هم ندارد به این زودی ها جای خود را به کسی بدهد.
در میان زنان، بازیکنان اروپای شرقی گاه و بیگاه در گرانداسلم ها پیروز شده اند و چندگاهی هم بعضی از آنان مثل ویکتوریا آزارنکا از بلاروس و کارولاین وزنیاکی بازیکن لهستانی الاصل دانمارکی به صدر جدول رده بندی هم رفته اند، اما پس از مدتی به جمع دیگران بازگشته اند.

افتخارآفرین ترین بازیکن اروپای شرقی در میان زنان ماریا شاراپووای روس است که پنج بار قهرمان گرانداسلم شده و تنها بازیکن به غیر از سرینا ویلیامز در میان بازیکنان فعال است که هر چهار گرانداسلم را برده.

شاراپووا مدتی هم صدر نشین رده بندی جهانی بوده، اما هنوز در مقابل بازیکنانی چون سرینا ویلیامز کم می آورد. در واقع آخرین باری که توانست سرینا را شکست دهد سال ۲۰۰۴ در ویمبلدون بود و پس از آن ۱۶ بار در مقابل نفر اول رده بندی جهانی از آمریکا مغلوب شده است،

در هرحال، درست است که بازیکنان اروپای شرقی از لحاظ تعداد بر غربی ها برتری دارند و از نظر تکنیکی هم با استفاده از بهترین مربیان و امکانات جهان به سطح مطلوبی رسیده اند، اما دست کم در بین زنان هنوز از نظر کیفی تا رسیدن به اوج تنیس فاصله دارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیفا مسئول ارزیابی میزبانی جام‌های جهانی قطر و روسیه را تعلیق کرد



کمیته اخلاقی فیفا، هرولد مِین-نیکولز، مسئول ارزیابی درخواست کشورهای عضو برای میزبانی جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ را به مدت هفت سال از تمام فعالیت‌های مربوط به فوتبال معلق کرد.
به گفته فیفا "جزئیات بیشتر بعد از اجرای این حکم منتشر خواهد شد."

مین-نیکولز که ۵۴ سال دارد، رئیس سابق فدراسیون فوتبال شیلی بوده و یکی از پنج مقامی که سال گذشته گفته شد تحقیقاتی در باره‌شان انجام خواهد شد.
او مسئول درخواست میزبانی کشورها برای جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ بود که در نهایت روسیه و قطر انتخاب شدند.

او در گزارشی که در سال ۲۰۱۰ به فیفا داد، نگرانی شدید خود را از گرمای هوا در قطر که در تابستان به پنجاه درجه می رسد ابراز کرده بود.
گفته می‌شود آقای مین‌-نیکولز با کمیته میزبانی قطر در باره استخدام یکی از بستگانش در آکادمی جوانان اسپایر در این کشور گفتگو کرده بود.

این آکادمی پروژه‌ای با عنوان "رویای فوتبال" را در کشورهای مختلف به ویژه در آفریقا به اجرا در آورده است تا استعدادهای فوتبال را شناسایی کند.

در این پروژه تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نوجوان را زیر نظر گرفته شده‌اند و بهترین آنها را با به قطر آورده است.
گفته می‌شود این آکادمی یکی از بهترین امکانات ورزشی و همچنین بهترین تیم‌های نوجوانان دنیا را دارد.

ابتدا تصور می‌شد این آکادمی برای این است که قطر، کشوری که هیچگاه در جام جهانی حاضر نبوده، صاحب تیم فوتبالی در حد این رقابت معتبر شود.
اما گزارش‌هایی منتشر شد که بیشتر فعالیت‌های این آکادمی در کشورهایی انجام شده بود که قطر برای میزبانی جام جهانی به رای آنها نیاز داشت.

از جمله روزنامه تایمز لندن از طرحی خبر داد بود که بخش بازاریابی و ارتباطات آکادمی اسپایر در سال ۲۰۰۹ با جزئیات کامل آماده کرده بود تا از پروژه رویای فوتبال برای کسب میزبانی جام جهانی استفاده کرد.
آقای مین-نیکولز که نامزدی برای انتخابات اخیر ریاست فیفا را مد نظر قرار داده بود یکی از کسانی بود که خواستار انتشار متن کامل گزارش مایکل گارسیا شده بود.

مایکل گارسیا، وکیل آمریکایی مسئول بررسی روند اعطای میزبانی جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ بود.
پیش از شروع سال جدید میلادی، فیفا بجای انتشار متن کامل گزارش او تصمیم گرفت بخشی از گزارش را که "از نظر حقوقی مناسب است" منتشر کند.

آقای گارسیا در اعتراض استعفا کرد و آنچه منتشر شده را پر از اشتباه خواند و گفت "فیفا فاقد رهبری است."
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بازیکنانی که برای بالا بردن رقم قرارداد خود می گویند از پرسپولیس پیشنهاد دارند


در فصل نقل و انتقالات بسیاری از بازیکنان عادت دارند برای خود بازار گرمی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین عبدی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که حالا از جایگاه یک مدیر صحبت می کند، در گفت و گویی با سایت باشگاه پرسپولیس از انتشار خبرهایی درباره پیوستن بازیکنان مختلف به سرخپوشان تهرانی گلایه کرده است. او می گوید: «بخشی از حساسیت ها و نگرانی های هواداران ناشی از انتشار اخبار غیر رسمی است که صحت ندارد. در فصل نقل و انتقالات شرایط خاصی وجود دارد. بازیکنان و نمایندگان آن ها اخباری را منشر می کنند مبنی بر اینکه از جانب پرسپولیبس پیشنهاد دارند و چند روز بعد سر از تیم دیگری در می آورند. آن ها برای تبلیغ خود و تحمیل قرارداد سنگین تر به سایر باشگاه ها و وسوسه آن ها دست به چنین اقدامی می زنند و در این میان هواداران پرسپولیس که اخبار را خارج از کانال های رسمی دنبال می کنند، با باور این مطالب تصور می کنند که مثلا باشگاه درجدب شش، هفت بازیکن ناکام بوده است، در حالیکه باشگاه اگر بخواهد هم نمی تواند با توجه به سهمیه هایی که وجود دارد این تعداد بازیکن را جذب کند. در نتیجه نگرانی های کاذب گسترش می یابد.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دایی به ملوان نه گفت!



به گزارش خبرنگار مهر، بهمن دهقان در خصوص درخواست باشگاه ملوان به علی دایی جهت پذیرش هدایت این تیم در فصل آینده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: چندی پیش مدیران و مالک جدید باشگاه ملوان پیشنهاد اولیه خود جهت حضور علی دایی در آن تیم را مطرح کردند و ما با توجه به تغییرات مالکیتی و مدیریتی ملوان، شرط جدی شدن مذاکرات را ارایه یکسری گزارشات و اطلاعات و خواسته‌ها دانستیم که متاسفانه تا آخرین فرجه‌ای که توافق کرده بودیم، این امر محقق نشد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل با تمام احترامی که علی دایی برای تیم ریشه‌دار ملوان، هواداران خوب آن تیم، پیشکسوتان و مردم انزلی قائل است در چارچوب مسائل حرفه‌ای، چاره‌ای جز پاسخ رد به این پیشنهاد نبود. از همین طریق با تشکر از حسن اعتماد و انتخاب ضمن اعلام پاسخ منفی خود، برای ملوان و هوادارانش آرزوی موفقیت داریم.

نماینده تام الاختیار علی دایی در پاسخ به این پرسش که چه اسنادی باید ارائه می‌شد، تصریح کرد: برای شناخت یک مجموعه باید عقبه اداری و مالی آن را مورد توجه قرار داد. آنچه ما خواستار آن بودیم عمدتا به مباحث فصل قبل ملوان ارتباط داشت. اینکه تیم با چه تعداد از بازیکنان و در چه رده‌های سنی قرارداد دارد، چه تعداد سربازهایی را جذب کرده یا قرار است جذب کند، میزان مبالغ قراردادهای بازیکنان و مطالبات آنها و همه مسایلی از این دست که در یک جمله شامل انضباط اداری مجموعه می‌شود را خواستار بودیم که متعاقب آن می‌شد برای فصل بعد برنامه ریزی کرد.

وی همچنین تاکید کرد: متاسفانه چنین مواردی ظرف این مدت به هر دلیلی که به ما ارتباط ندارد آماده نشد و این امر یک نگرانی جدی را ایجاد می‌کرد که مبادا با یکسری ابهامات در طول کار مواجه شویم که دود آن به چشم ملوان و هوادارانش برود.

دهقان ادامه داد: من بهشتی مالک جدید باشگاه را پر انرژی و علاقمند دیدم اما برای باشگاهداری فقط این دو مولفه کافی نیست و باید ساختاری وجود داشته باشد که افراد در آن چارت و چارچوب فعالیت کنند. یک نفر قطعا به تنهایی قادر به اداره یک باشگاه نیست و اینکه فیمابین او و مجموعه ملوان چه می‌گذرد را من نه می‌توانم حرفی از آن بزنم و نه اطلاعی از آن دارم که در مورد آن صحبت کنم. تنها به عنوان کسی که دوست دارم تیم ریشه دار ملوان موفق شود اولین شرط این موفقیت را در وحدت و همدلی همه ارکان شهر و نه فقط باشگاه می دانم.

وی یادآور شد: در مذاکرات انجام شده هیچ بحثی در مورد رقم قرارداد علی دایی نشد. اگر مالک ملوان اعلام کرده حتی 3 میلیارد تومان هم حاضر است به دایی بپردازد و اکنون دایی پاسخ منفی می‌دهد نشانگر آن است که در این مذاکرات بحث منافع شخص علی دایی و خواسته‌هایش مطرح نبوده و اتفاقا از همان ابتدا هم اصرار داشتیم ملوان نباید فرصت را از دست بدهد و با هر مربی که می‌تواند به توافق برسد کارش را سریعتر آغاز کند.

نماینده تام الاختیار علی دایی در پایان گفت: امیدوارم ملوان را همانند سال‌های اوجش موفق ببینیم و تصمیمات به نفع این تیم و هوادارانش باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ادعای جالب یک پرسپولیسی درباره پیشنهاد مربی استقلال!



سامان آقازمانی در یک فضای تقریبا عمومی ادعا کرده است پرویز مظلومی به او پیشنهاد داده تا به استقلال برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سامان آقازمانی بازیکن سابق پرسپولیس بعد از چند فصل بازی در راه اهن و یک فصل بازی در لیگ ارمنستان ، درحالی که همراه با تیم ملی دانشجویان به کره جنوبی سفر کرده ، می گوید از مربی استقلال پیشنهاد دارد تا به تیم آبی پوش بپیوندد. آقازمانی که هیچ گاه در پرسپولیس هم وزنه ای قابل اتکا نشد و در تیم راه آهن علی دایی هم خیلی درخشان نبود تا ناچار به بازی در لیگ ارمنستان شود ، حالا درحالی در یک گروه تلگرامی از پیشنهاد پرویز مظلومی سخن گفته است که مظلومی به دلیل داشتن بازیکنانی مثل امید ابراهیمی ، روزبه چشمی و محمدرضا خرسندنیا دیگر نیازی به جواد نکونام ، کاپیتان پیشین تیم ملی ندارد . اینکه آیا واقعا مظلومی به این بازیکن پیغام داده یا اگر هم پیعام داده ، چنین بازیکنی را به چه دلیلی می خواهد ، پرسشی است که باید سرمربی استقلال پاسخگویش باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 86 از 192:  « پیشین  1  ...  85  86  87  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA