انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 108 از 119:  « پیشین  1  ...  107  108  109  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
کامپیوتر گیمینگ در لباس کنسول افسانه‌ای Nintendo Entertainemt System


یکی از کارهای جالبی که خوش‌ذوق‌های حوزه کامپیوترهای شخصی انجام می‌دهند، ساخت کامپیوترهایی با ظاهرهای زیبا و البته متفاوت است. امروز قصد داریم شما را با یک کامپیوتر گیمینگی آشنا کنیم که لباس کنسول افسانه‌ای نینتندو در سال ۱۹۸۵ یعنی Nintendo Entertainment System را به تن کرده است.



یکی از کاربران خوش‌ذوق وب‌سایت Lineustechtips.com دست به ابتکار جالبی زده است و یک کامپیوتر گیمینگ را با شخصی‌سازی‌های خود به قالب کنسول سال ۱۹۸۵ نینتندو درآورده است. البته این کیس، نسخه سوم تلاش او برای هر چه بهتر کردن عملکرد و ظاهر این محصول دوست داشتنی بوده است. او درباره این‌که این ایده چطور به ذهنش رسیده گفته که وقتی کنسول نینتندو قدیمی عموی خود را شکسته بود دید، به این فکر افتاد که می‌تواند کنسول مخصوص خود را با توان پردازشی بسیار بیشتر! بسازد.

سومین تلاش این فرد خوش‌ذوق،‌ همانگونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید، منجر به ساخت محصولی دست‌ساز و البته تمیز شده است. او درباره این کامپیوتر گفته که بیشترین سعی او در ساخت این کنسول/پی‌سی دوست داشتنی، ظاهر و تمیز بودن آن بوده است. او همچنین با رنگ آمیزی بدنه این کامپیوتر سعی داشته تا چهره‌ای مدرن به کنسول کلاسیک نینتندو ببخشد.

به عقیده سازنده این کنسول/پی‌سی، سخت‌ترین قسمت ساخت این دستگاه، سیستم خنک‌کننده آن و عملکرد صحیحش بوده است. او ساعت‌ها صرف این موضوع کرده تا به آزمایش سیستم خنک‌کننده و فن‌های پردازشگر بپردازد. اگر شما هم خوش‌ذوق هستید و به ساخت چنین محصولاتی علاقه‌ دارید، می‌توانید همین الان دست به کار شده و کنسول/پی‌سی مورد نظر خود را بسازید.


لیست قطعات به کار رفته در این کامپیوتر:
پردازشگر: اینتل Core i5-4670k 3.4 Ghz Quad Core
خنک کننده پردازشگر: Noctua NH-L9i 57.5 CFM
مادربورد: ASRock H97M-ITX/AC Mini ITX LGA1150
کارت گرافیک: MSI GeForce GTX 750 Ti 2 GB
هارد: Hitachi Traveler 1TB 2.5 7200 RPM
خنک‌کننده کیس: GELID Silent 7
کیس: Nintendo Entertainment System
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شیائومی ثبت ۱۲ پتنت مرتبط با خودرو را درخواست کرد


شیائومی علاوه بر گوشی‌های هوشمند در زمینه تبلت، تلویزیون‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی هم فعالیت می‌کند و حالا خبر رسیده است که این کمپانی چینی قصد ورود به حوزه‌ی خودروهای الکتریکی را دارد.



شیائومی تولید کننده شماره یک چین در بازار تلفن‌های هوشمند است همچنین این شرکت در بین ۵ شرکت اول تولید کننده گوشی‌های هوشند در دنیا است. اما شیائومی فقط گوشی تولید نمی‌کند به نظر می‌رسد حالا این شرکت قصد فعالیت در حوزه خودروهای الکتریک را نیز دارد.

از اخرین باری که اخباری مبنی بر فعالیت شیائومی در زمینه خودرو منتشر شده بود مدت زمان زیادی می‌گذرد و حالا اخبار جدیدی در این زمینه منتشر شده است. به نظر می‌رسد که شیائومی درخواست ثبت تعدادی از پتنت‌ها را در رابطه با خودرو داده است. طبق اعلام منابع خبری شیائومی درخواست ثبت ۱۲ پتنت را ارائه کرده است.

اما آیا شیائومی واقعا مشغول کار روی یک خودروی هوشمند است؟ به نظر می‌رسد که همینطور است. با توجه به این که این شرکت در عرض ۵ سال از سال ۲۰۱۰ تاکنون موفق شده تا عنوان تولید کننده شماره یک چین را از آن خود کند به نظر می‌رسد انتظار حضور این شرکت در بازار خودروهای الکتریکی چندان عجیب نیست فقط زمان آن دقیقا مشخص نیست.

شیائومی بطور پیوسته در حال رشد است. این شرکت به تازگی خبر از عرضه‌ی گوشی‌های خود در برزیل داده است و تا پایان سال تولید محصولات خود را در هند هم آغاز می‌کند. باید دید که آیا در آینده نزدیک قصد آغاز فعالیت در کشورهای دیگر را هم دارند یا خیر.

با توجه به این که شیائومی گوشی‌های هوشمند با کیفیت و با قیمت مناسب را به بازار عرضه کرده است انتظار یک خودروی الکتریکی با کیفیت و قیمت مناسب از شیائومی واقعا جذاب است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرفیس پرو 4 مایکروسافت امسال عرضه نمی‌شود


با توجه به نزدیک شدن زمان انتشار نسخه‌های نهایی ویندوز 10، شایعات پیرامون گوشی‌ها و تبلت‌های مایکروسافت نیز داغ شده است. برخلاف اینکه گفته می‌شد قرار است تبلت قدرتمند سرفیس پرو 4 تا پایان تابستان معرفی شود، امروز خبری منتشر شده که این اتفاق در سال جاری میلادی رخ نمی‌دهد.



وب‌سایت Business Korea در گزارش جدید خود مدعی شده است که ردموندی‌ها حجم زیادی از SSD‌های 256 گیگابایتی را بر پایه‌ی آخرین فناوری NVME سامسونگ سفارش داده است. انتظار می‌رود تحویل این سفارش نیمه دوم سال 2016 میلادی میسر شود و از طرف دیگر بخش ژاپنی انگجت نیز اعلام کرده سرفیس پرو 4 به اس‌اس‌دی‌های ساخت سامسونگ مجهز خواهد شد که با این اوصاف نمی‌توانیم در سال جاری میلادی منتظر رونمایی از این تبلت جذاب باشیم.

درایوهای جامد سامسونگ مبتنی بر فناوری NVME باعث سریعتر شدن عملکرد و بهبود تجربه نهایی کاربران می‌شود. البته همه چیز هنوز در حد شایعه است و معمولا هم کمی بزرگنمایی می‌شود. با توجه به شایعات قبلی بعید نیست مایکروسافت اواخر فصل تابستان و آغاز فصل مدارس و دانشگاه‌ها بعد از انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز 10، سرفیس پرو 4 را نیز عرضه کند.

سرفیس پرو ۳ موفق‌ترین تبلت مایکروسافت بود و انتظار می‌رود ردموندی‌ها با توجه به تجربه‌ی موفقی که در آن داشتند بتوانند موفقیت خود را در سرفیس پرو ۴ نیز تکرار کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت پتنتی شبیه به فناوری فورس تاچ اپل را ثبت کرد


بعد از کمپانی اپل که به استفاده از فناوری Force Touch در محصولات خود روی آورده است، این بار نوبت به مایکروسافت رسیده تا نسخه‌ای جدید از فناوری مربوط به نمایشگر لمسی خازنی حساس به فشار را به نام خود ثبت کند.



کمپانی اپل در مراسم Spring Forward از فناوری فورس تاچ برای نمایشگر لمسی و ترک‌پد محصولات خود رونمایی کرد که براساس آن با توجه به میزان فشار وارده روی صفحه‌ی لمسی می‌توان از امکانات و قابلیت‌های مختلف بهره برد. حالا مایکروسافت نیز تصمیم گرفته پتنت اختصاصی خود از این فناوری را به ثبت برساند.

پتنت ثبت‌شده توسط مایکروسافت پکن ابزار ورودی HID چند لمسی حساس به فشار را شرح می‌دهد که می‌تواند اطلاعات مربوط به فشار و ورودی لمسی تمام انگشتان را به طور همزمان گزارش کند. این طراحی می‌تواند به صورت فرم‌فکتورهای متنوع مانند قرارگیری در قسمت بالای صفحه کلید (مانند کاور Surface Touch) و روی نمایشگر یکپارچه شود و با توجه به استفاده از خطوط دریافت‌کننده‌ی اضافی کنترلرهای چند لمسی معمولی، نسبت به نمونه فناوری فورس‌تاچ اپل، می‌تواند مقرون به صرفه‌تر هم باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت ۷٫۸۰۰ کارمند بخش سخت افزار را اخراج می‌کند


نیویورک تایمز صبح امروز با انتشار خبری که برگرفته از اطلاعات ارائه شده توسط منابع نزدیک به مایکروسافت است، اعلام کرد که ردموندی‌ها در آینده‌ی نزدیک دور جدیدی از اخراج کارمندان خود را آغاز می‌کند. این کمپانی پس از انتشار این خبر، اخراج بیش از ۷٫۸۰۰ نفر از کارکنان خود را تایید کرد.



پس از آنکه نیویورک تایمز صبح امروز با انتشار گزارشی از دور جدید اخراج نیروها در مایکروسافت خبر داد، این کمپانی با تایید این خبر عنوان کرد که در نظر دارد تا در دور جدید بیش از ۷٫۸۰۰ نفر از نیروهای خود را از بخش سخت‌افزار اخراج کند.

بخش اعظمی از کارکنان قسمت سخت‌افزار در مایکروسافت شامل کارکنان پیشین نوکیا است که پس از تصاحب کمپانی فنلاندی راهی مایکروسافت شده‌اند. استفن الوپ، مدیرعامل پیشین کمپانی نوکیا در کنار جو هارلو، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند مایکروسافت نیز ردموند را ترک می‌کنند. همچنین رویترز گزارش داده که مایکروسافت در گزارش مالی آینده‌ی خود ۷.۶ میلیارد دلار اختصاص یافته برای خرید نوکیا را در اسناد حسابداری خود وارد خواهد کرد تا فرآیند بازسازی بخش تولید گوشی‌های هوشمند خود را کامل کند.

با در نظر گرفتن شرایط موجود، نمی‌توان همه چیز را بر وفق مراد دوستداران گوشی‌های هوشمند لومیا خواند. نیویورک تایمز پیش بینی کرده که مایکروسافت در آینده‌ی نزدیک به اشتباه بودن خرید نوکیا اعتراف خواهد کرد. وارد کردن مبلغ پرداخت شده برای تصاحب نوکیا در اسناد حسابداری تاثیر خود را در گزارش آینده‌ی مایکروسافت نشان خواهد داد.

ساتیا نادلا با ارسال ایمیلی به کارکنان مایکروسافت علاوه بر تاکید روی اهمیت تجارت گوشی‌های هوشمند برای ردموندی‌ها، اعمال برخی تغییرات را اجتناب ناپذیر خوانده و به این موضوع اشاره کرده که تجارت گوشی‌های هوشمند منعکس کننده‌ی سیاست مایکروسافت در مورد سیستم عامل ویندوز است. وی در این خصوص گفته:

ما با تغییر سیاست خود از گسترش یک تجارت منحصر به گوشی‌های هوشمند در حال توسعه‌ی استراتژی خود به منظور اشاعه‌ی استفاده از اکوسیستم ویندوز هستیم که گوشی‌های هوشمند را نیز شامل می‌شود.

نادلا همچنین به سرویس‌های تبلیغات و نقشه‌ی کمپانی نیز اشاره کرده که تاثیر شگرفی روی استراتژی موبایل این کمپانی خواهد داشت. این تعدیل نیرو در واقع بخشی از سیاست اخراج ۱۸٫۰۰۰ تن از کارکنان مایکروسافت است که سال گذشته اعلام شد و بخش بزرگی از این تعدیل جزو کارمندان نوکیا خواهند بود. با توجه به خروج استفن الوپ و همچنین جو هارلو، مایکروسافت مشخصا در پی تغییر سیاست‌های خود در بخش گوشی های هوشمند است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هکر نوجوان به جرم ۵۰ هزار حمله سایبری، حبس تعلیقی گرفت



یک نوجوان فنلاندی که بیش از ۵۰ هزار بار دست به حملات سایبری زده بود، در دادگاه محکوم شد.
جولیوس کیویماکی با نام مستعار Zeekill به دلیل ۵۰۷۰۰ بار هک در دادگاه مقصر شناخته شد.

او در سپتامبر سال ۲۰۱۳ بازداشت شده و در دوران بازجویی، یک ماه در حبس بوده است.

اسناد دادگاه نشان می‌دهد که این نوجوان ۱۷ ساله، سیستم‌های کامپیوتری دانشگاه هاروارد، موسسه فن‌آوری ماساچوست (ام‌آی‌تی) و سایت‌های خبری را هک کرده است. این نوجوان ای‌میل افراد را به سرقت برده، جریان ترافیک به وب‎‌سایت‌ها را مختل کرده و اطلاعات کارت‌های اعتباری را ربوده است.

دادگاه به رغم جدی بودن جرایم این نوجوان، برای او حکم حبس قطعی صادر نکرد و او را به دو سال حبس تعلیقی محکوم کرد.

دادگاه همچنین کامپیوتر این هکر نوجوان را توقیف کرد و به او دستور داد تا اموال به ارزش ۶۵۸۸ یورو را که از طریق اعمال مجرمانه خود تهیه کرده بود، بازگرداند.

قاضی این دادگاه گفت که جولیوس کیویماکی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳، زمانی که دست به هک زده، پانزده و شانزده ساله بوده است.
قاضی گفته است که رای را با توجه به سن و سال این نوجوان در زمان وقوع جرم صادر کرده است.

یک مشاور پرونده که مشاور یوروپل (پلیس اروپا) است، نسبت به رای صادره ابراز نگرانی کرده و این سئوال را پرسیده که چنین رایی، مانع از اعمال مشابهی توسط سایر هکرها می‎‌شود یا نه.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تاریخ عرضه ی پردازنده های اسکای لیکِ اینتل و مادربردهای آن فاش شد


سایتِ BenchLife تاریخِ عرضه‌ی پردازنده‌های جدیدِ دسکتاپیِ اسکای لیک و تراشه‌های سریِ ۱۰۰ اینتل را از طریقِ یک سندِ فاش شده، مشخص کرد. پردازنده‌های Intel Core i7-6700K و i5-6600K همانندِ مادربردهای مبتنی بر تراشه‌ی Z170، احتمالا ۱۴ مرداد، همزمان با آغاز نمایشگاه بازی گیمزکام در کشورِ آلمان، عرضه خواهند شد.

در جدولِ زیر اطلاعاتِ مربوط به تاریخ عرضه‌ی این محصول و مادربردهای مخصوص به آن را هم مشاهده می‌کنید.



پردازنده‌های i7-6700، i5-6600 و i5-6400 و همین‌طور مدل‌های i7-6700T، i5-6600T و i5-6400T برای عرضه در زمانی بین ۸ شهریور (۳۰ آگوست) و ۱۴ شهریور (۵ سپتامبر) زمانبندی شده‌اند. همین زمان‌بندی را برای مادربوردهای دارای تراشه‌ی H170، B150 و H110 هم انتظار داریم. محصولاتِ رده سازمانی Q170 و Q150 برای نمایش دادنِ جدیدترین فناوریِ اینتل، تا ماه اکتبر ارائه نمی‌شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ نام تجاری گلکسی تب اس پرو را ثبت کرد


سامسونگ پس از معرفی پرچمدارانش در ابتدای سال جاری میلادی در نظر دارد تا محصولات دیگری را در نیمه‌ی دوم سال روانه‌ی بازار کند. علاوه بر گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس حال به نظر می‌رسد نسل جدید تبلت‌های پرچمدار سامسونگ نیز در راه است.



سامسونگ در سوم جولای نام گلکسی تب اس پرو را به ثبت رسانده که احتمال معرفی این تبلت پرچمدار در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی را تقویت کرده است. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ این محصول را معرفی خواهد کرد یا خیر؛ چراکه تولیدکنندگان، اغلب نام‌های تجاری محصولات خود را ثبت می‌کنند اما خبری از محصولی به همین نام نمی‌شود.

با توجه به اینکه سامسونگ نسل جدید گلکسی تب اس خود را روانه‌ی بازار نکرده، از این رو انتظار می‌رود در سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این دسته محصولات سامسونگ باشیم. در ماه‌های اخیر شایعات متعددی در خصوص گلکسی تب اس 2 سامسونگ منتشر شده که شامل اطلاعاتی نظیر نتایج بنچمارک‌ها، مشخصات فنی و مواد مورد استفاده در این تبلت پرچمدار است.

از جمله‌ی مشخصات فنی گلکسی تب اس 2 می‌توان به تراشه‌ی اکسینوس 7420، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 3580 تا 5870 میلی‌آمپر ساعتی بسته به سایز محصول اشاره کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
IBM در آستانه ساخت چیپ‌های هفت نانومتری


فناوری در دنیای امروز با سرعت بالایی در حال حرکت رو به جلو است؛ اما همچنان شرکت‌های بزرگی مانند IBM، در پشت پرده فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند و به آرامی در حال پیشرفت هستند. آخرین قدم IBM در واقع قدمی بزرگ در این راه است.



IBM موفق به ساخت اولین چیپ ۷ نانومتری با ترانزیستورهای فعال شده است. این دستاورد بزرگ با همکاری Global Foundries، سامسونگ و مؤسسه‌ی پلی تکنیک SUNY و سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلاری آن‌ها محقق شده است.

این قدم برجسته و مهم توسط IBM پیشرفتی بزرگ نسبت به چبپ‌های ۲۲ نانومتری امروزی محسوب می‌شود و به طور قطع می‌تواند باعث ساخت چیپ‌های پیشرفته در آینده شود و انقلابی در تجهیزات موبایل و پردازش ابری به وجود آورد.

در محدوده‌ی کوچک ۷ نانومتری باید با دیدی جدید به فیزیک سنتی ترانزیستورهای سیلیکونی نگاه شود. کاهش ابعاد با استفاده از ترانزیستورهای سیلیکون ژرمانیوم و یکپارچه‌سازی فرابنفش به دست آمده است. IBM مدعی است این چیپ‌ها تا ۵۰ درصد قدرت و عملکرد بهتری برای سیستم‌های آینده‌ که از داده‌های عظیم استفاده می‌کنند و محصولات موبایل، از خود نشان خواهند داد.

سال گذشته بود که IBM از احتمال ساخت چیپ‌های ۷ نانومتری تا آخر دهه‌ی حاضر میلادی، سخن به میان آورد و این پیشرفت سریع در عرض یک سال امیدها را برای برداشته شدن قدم‌های بعدی بالاتر می‌برد. محققان معتقدند قدم‌های بعدی می‌توانند استفاده از موادی مانند سیلیکون نانوفوتونیک، گرافن و نانوتوب‌های کربن برای ساخت چیپ‌ها باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لاجیتک با معرفی برند جدید خود، نام خود را نیز به لاجی تغییر داد


کمپانی لاجینک (Logitech) دیروز رسما از طراحی جدید برند خود پرده برداشت، اما تغییرات فقط به برند این کمپانی محدود نشده و از این پس این کمپانی را باید با نام جدید آن یعنی لاجی (Logi) بشناسیم.



لاجیتک دیروز از برند جدید خود پرده برداشت و حتی در پی تغییرات صورت گرفته نام خود را نیز از لاجیتک به لاجی تغییر داد. لاجیتک یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی برای محصولاتی نظیر آیپد‌های اپل است که از جمله‌ی این لوازم جانبی می‌توان به انواه کیبوردها، ماوس و بلندگو اشاره کرد.

براکن دارل، مدیرعامل لاجیتک با اشاره به اهمیت طراحی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما با عرضه‌ی محصولاتی که شامل آخرین فناوری‌ها هستند و تجربه‌ی کاربری لذت بخشی را برای کاربران رقم می‌زنند، برند لاجیتک را از نوع آفریده‌ایم. محصولات ما راه درازی را پشت سر گذاشته‌اند و اکنون زمان آن رسیده تا برند کمپانی نیز همگام با محصولات تغییراتی را به خود ببیند.

لوگوی جدید کمپانی تغییراتی را به خود دیده، بطوریکه شاهد لوگویی بولد به همراه رنگ‌های زنده‌تری هستیک. ضمنا می‌توان زیر برند لاجی را نیز در نوشته‌ی لاجیتک مشاهده کرد.

لاجیتک به این نکته اشاره کرده که برند لاجی در سری محصولات جدید این کمپانی که نشان از ورود لاجیتک به حوزه‌های جدید دارد، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کمپانی اعلام کرده که اولین محصولات لاجی در آینده‌ی نزدیک روانه‌ی بازار شده و همه را متعجب خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 108 از 119:  « پیشین  1  ...  107  108  109  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA