انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 87 از 192:  « پیشین  1  ...  86  87  88  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
تیم ملی ایران، اول آسیا و ۳۸ دنیا



تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال در مکان نخست آسیا و 38 دنیا جای دارد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران در رده‌بندی جدید فیفا با 716 امتیاز سه پله صعود را نسبت به رده‌بندی فیفا در ماه گذشته تجربه کرد و ضمن حفظ جایگاهش در آسیا توانست خود را در رده‌بندی جهانی سه پله بالاتر از ماه قبل ببیند. ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا در این رده‌بندی در مکان‌های دوم تا چهارم قاره کهن ایستاده‌اند.

در صدر این رده‌بندی هم آرژانتین، نایب‌قهرمان کوپا آمه‌ریکا توانست جای آلمان، قهرمان جام جهانی 2014 را بگیرد. بلژیک، کلمبیا، هلند، برزیل، پرتغال، رومانی، انگلیس و ولز هم 10 تیم برتر جهان در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا هستند.
نگاهی به 10 تیم برتر رده‌بندی جدید فیفا:

1- آرژانتین 1473 امتیاز
2- آلمان 1411 امتیاز
3- بلژیک 1244 امتیاز
4- کلمبیا 1217 امتیاز
5- هلند 1204 امتیاز
6- برزیل 1186 امتیاز
7- پرتغال 1177 امتیاز
8- رومانی 1166 امتیاز
9- انگلیس 1157 امتیاز
10- ولز 1155 امتیاز


رده‌بندی 10 تیم برتر آسیا:
1- ایران 716 امتیاز
2- ژاپن 621 امتیاز
3- کره‌جنوبی 608 امتیاز
4- استرالیا 559 امتیاز
5- امارات 487 امتیاز
6- ازبکستان 453 امتیاز
7- چین 436 امتیاز
8- عراق 382 امتیاز
9- اردن 355 امتیاز
10- عربستان 355 امتیاز
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرمربی آلمانی برای تیم ملی بسکتبال ایران



فدراسیون بسکتبال ایران، درک بائرمن از آلمان را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران معرفی کرد. این تیم در ماه‌های گذشته و با پایان همکاری بچیروویچ، بدون سرمربی بود.

بائرمن جانشین سرمربی اسلوونیایی می‌شود که سه سال روی نیمکت تیم ملی ایران نشست و در جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا، این تیم را هدایت کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در مراسم معارفه سرمربی آلمانی به او گفت: ایران ۱۲ سرباز جنگنده در اختیار شما قرار می‌دهد. هدف اصلی ما دفاع از عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ است.

درک بائرمن هم به محمود مشحون پاسخ داد: تمام توانم را برای رسیدن به المپیک به کار خواهم گرفت. بازی‌های ایران را در جام جهانی دیدم. بازیکنانی دارید که تا سر حد توان می‌جنگند و مثل تیم آلمان، همکاری گروهی خیلی خوبی با هم دارند.

بائرمن در عین حال تاکید کرد: «قبول کردن هدایت تیم ملی با توجه به دو ماه زمانی که در اختیار داریم ریسک بزرگی است، اما پتانسیل بالای بازیکنان ایران باعث شد تا این مسئولیت را قبول کنم.»

او مربیگری را از ۳۲ سالگی و با هدایت بایر لورکوزن آغاز کرده و با این تیم بارها قهرمان لیگ و جام حذفی آلمان شده است.

باشگاه اوستنده در لیگ بلژیک، آپولون در یونان، ریتاس در لیتوانی و کراسنی در روسیه از جمله تیم‌های پرتعدادی هستند که او هدایتشان را برعهده داشته و سه سال هم سرمربی بایرن مونیخ بوده است.

سال ۱۹۹۴ سرمربیگری تیم ملی آلمان را در جام جهانی به عهده گرفت و با این تیم به عنوان دوازدهم رسید. سال ۲۰۰۳ مجدداً این سمت به او سپرده شد که به خاطر نتایج خوب، هشت سال در پست خود باقی ماند.

آلمان با بائرمن در المپیک پکن حضور یافت. آنها در جام جهانی ۲۰۰۶ به مقام هشتم رسیدند و به جام جهانی ۲۰۱۰ هم صعود کردند.

مهم‌ترین موفقیت او با آلمان، نایب قهرمانی سال ۲۰۰۵ در اروپا بود که با غلبه بر روسیه، اوکراین، ترکیه، اسلوونی و اسپانیا رقم خورد.

بائرمن در سال ۲۰۱۳ سرمربی تیم ملی لهستان شد و ایران، سومین تجربه ملی او در مقام سرمربی محسوب می‌شود.

تاریخ بسکتبال ایران تاکنون سرمربی خارجی متعددی از کشورهای مختلف داشته. دن لین آمریکایی در سال ۱۹۶۸، واسیلسکو و گئورگی سیرالیو از رومانی در سال ۱۹۷۴ والری لونیکچین از شوروی در سال ۱۹۹۱ و سه سال بعد هم ویتالی زاستاخوف از روسیه به هدایت تیم ایران پرداخته‌اند.

گری لمون آمریکایی، نناد ترایکوویچ، ولادیمیر بوسنیاک، رایکو تورومن و وسلین ماتیچ از صربستان، فرد اونیگا از نیجریه و بچیروویچ از اسلوونی دیگر سرمربیان خارجی هستند که روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته‌اند.

بائرمن در شرایطی هدایت تیم ایران را پذیرفته که این تیم طی ماه‌های اخیر، حاشیه‌های متعددی داشته و گرفتار اختلافات داخلی هم هست.

هفته گذشته، درگیری لفظی مهدی کامرانی گارد رأس این تیم با صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بازتاب پر رنگی در رسانه‌ها داشت. بائرمن در مدتی کوتاه، غیر از تمرکز روی مسائل فنی باید حاشیه‌ها را هم از تیم قهرمان آسیا دور کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
حرف های درگوشی کروش با بازیکن جوان تیم ملی چه بود؟



کارلوس کروش سرمربی تیم ملی به سعید عزت اللهی گفته بود اصلا به لیگ ایران بازنگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هافبک سابق ملوان که فصل قبل به تیم C اتلتیکو مادرید پیوست، حالا از این باشگاه جدا شده است. او به دنبال تیم جدیدی است و هنوز با هیچ باشگاهی توافق نکرده است. چند هفته قبل بود که عزت اللهی در محفلی دوستانه فاش کرد پرسپولیسی ها با او تماس گرفته اند ولی گفت دوست ندارد این خبر رسانه ای شود. اما سرانجام خود او بود که این خبر را در اختیار رسانه ها قرار داد. عزت اللهی هنوز به پرسپولیسی ها پاسخ مثبت نداده است اما همین چند هفته قبل بود که گفت، کروش از او خواسته به ایران بازنگردد. در این مکالمه، سرمربی تیم ملی رو به عزت اللهی گفته بود: «اصلا به لیگ ایران بازنگرد. فوتبالت را در اروپا ادامه بده. در آن صورت پیشرفت زیادی می کنی...» اما این بازیکن هنوز تیمی پیدا نکرده و هیچ بعید نیست با ادامه این شرایط به ایران بازگردد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا تیتر «درجستجوی همسر برای سعید معروف» اینقدر جنجالی می شود؟



درجستجوی همسر برای سعید معروف؛ این جلد این روزها دست به دست می شود و واکنش های مختلفی را به همراه داشته است.

فاطمه پاقلعه نژاد- خبرگزاری خبرآنلاین؛ همه چیز از جلد شوکه کننده یکی از نشریات سبک زندگی آغاز شد. تب والیبال داغ بود و معروف ستاره اول ورزش ایران. ستاره ای مجرد که خب، حتما زن گرفتنش این قدر جذاب است که فروش یک مجله را تکانی بدهد. سعید آن قدر محبوب است که حتی وقتی در حضور مسوولان عالیرتبه دولت از شرایط تیم و عدم پرداخت پاداش ها انتقاد می کند، خیلی زود پاداش 3میلیاردی والیبالیست ها پرداخت می شود. پاداشی که یک سالی می شد داشت مراحل اداری را طی می کرد.

آقای ستاره این قدر اهمیت دارد که یافتن همسر برایش یکباره توفانی به پا کند. جلد ماجراجویانه برای یافتن همسر آقای ستاره از این گروه به گروهی دیگر دست به دست می شد و حتما کلی دختر نوجوان دل های شان پر می کشید برای اینکه بدانند، این ستاره 30 ساله قرار است چه انتخابی داشته باشد. این جلد اما بین رسانه ای ها منتقدان بسیاری داشت. آیا لایف استایل به سمت پاپاراتزی رفته بود؟ این پرسشی آکادمیک بود که حرفه ای تر ها از هم می پرسیدند.

صفحه اینستاگرام زندگی ایده آل، جایی که عکس برای اولین بار آنجا منتشر شده بود، خود گویای بسیاری از ابهام ها می شد. واکنش هایی که دامنه آنها از لوس بازی های دخترانه شروع می شد و می رسید به اعتراض. صف داوطلبان جدی یا شوخی ازدواج با کاپیتان معروف در یک سو و معترضان به زرد بودن مجله، در هم تنیده بودند.

مصطفی شوقی دبیر سرویس ورزشی روزنامه همشهری یکی از صریح ترین واکنش ها را به این جلد داشت. او با گذاشتن تصویر جلد این مجله در صفحه شخصی اینستاگرامش، نوشت: «با کمال احترام؛ نمی دانم این چه جور روزنامه نگاری است. یعنی داریم؟ یعنی میشه؟ البته من درک می کنم که چرا این اتفاق افتاده است. اگر به صفحه شخصی سعید معروف و فن پیج های مرتبط به او نگاه کنید می فهمید که چرا اینگونه به سعید نگاه می شود. در حال حاضر او در راس سلبریتی های امروز ایران است و عده بسیاری که البته تعداد بیشتر آنها هم بانوان محترم هستند، او را بسیار دوست دارند.»

یکی از فن پیج های پرشمار کاپیتان سعید معروف اما منتقد این اتفاق است. ادمین این صفحه می نویسد: «متاسفانه در چند روز اخیر شاهد استفاده از مطالب، تصاویر و تیترهای زردی در وصف یکی از ملی پوشان بوده ایم و عده ای بی توجه به جایگاه متفاوت والیبال در نزد مردم تلاش می کنند تا از سفره ای که به خیال شان از محبوبیت این بازیکنان پهن شده نانی بردارند. بازگو کردن مسائل شخصی و خانوادگی بازیکنان در رسانه ها، شایعه پراکنی و برداشت های نادرست از رفتار بازیکنان ظاهرا به مد جدیدی تبدیل شده و سود خوبی هم نصیب عده ای می کند....»

از طرفی هم عده زیادی از طرفداران کاپیتان معروف در اینستاگرام این دوهفته نامه به این تیتر اعتراض کرده اند و حتی تصویر روی جلد آن را هم ساختگی و فتوشاپ دانسته اند. عده ای که شناسه کاربری اکثر آنها ترکیبی از نام معروف یا مرتبط با یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان است. یکی از این هواداران در کامنتش چنین نوشته: «یه مشت آدم بیکار نشستن یه عکس فتوشاپ کردن و یه تیتر مزخرف زدن فکر کردن خیلی هم هنرمند و بامزه هستند. کاپیتان ما کم حاشیه ترین ورزشکار ایرانه و شما نمی تونید با این تیترا واسش دردسر درست کنید.» این هوادار همچنین در ادامه حتی احتمال مصاحبه کردن کاپیتان محبوبش با این مجله را هم رد می کند و می نویسد: «مصاحبه هم مطمئنم که تکراریه! چون مسلما معروف نمیاد با مجله ای که تیترایی میزنه که به زندگی شخصیش کار دارن، مصاحبه کنه»

یکی دیگر از این هوادارها که اتفاقا از خواننده های قدیمی این مجله هم بوده، با اعتراض شدید به این تیتر می نویسد: «خیلی متاسفم! واقعا متاسفم! من قبلا یکی از طرفداران این مجله بودم. اما الان نه! آقا شاید کاپیتان بخواد مجرد بمونه چیکارش دارید؟ خیلی متاسفم، خیلی!! بدترین کارتونو کردید.»

یکی دیگر از این اعتراض ها اعتراض دختری 15ساله است که از کامنت های بعضی از همجنسان خودش زیر این پست خجالت کشیده و اینطور به آنها می توپد: «دوستانی که اینجا می گویید من سعید را جذب می کنم یا من داوطلبم و ... به خدا زشته! چرا آبروی خودتان را می برید؟ چرا آبروی والیبالیست هایمان را می برید؟ آهای مجله *****! یک لحظه فکر کن ببین با این کار آبروی خودت را بردی. کاپیتان ما زندگی و مشغله داره. بعد شما می خواهید برای او آستین بالا بزنید؟ اصلا به شماها چه که چه زمانی ازدواج می کنه و یا تا چه زمانی هم مجرد می ماند؟ کاپیتان خودش عاقل است و هر وقت بخواهد از وضعیت کنونیش به متاهلی در میاد و زن میگیره....»
این هیاهو همه ناشی از یک اتفاق ساده است، آنچه شوقی نوشته: او تنها سوپراستار این روزهای ورزش ایران است. پسری که تحمل کردنش بیرون از زمین مسابقه و دیدن چهره همیشه ناراضی اش شاید کمی سخت است و به دشواری می توان گفت با کسی دوستی صمیمی است اما در زمین تبدیل به یک قهرمان شده، به یک ستاره، چیزی که ورزش مان از آن تهی شده و بی دلیل نیست هر چیزی مربوط به او اینچنین موجی به پا می کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جزئیاتی از زندگی شخصی کی‌روش درباره بچه‌ها و همسرش که به تازگی درگذشت



آنچه در ادامه می خوانید روایتی است از زندگی شخصی کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران که تا پیش از این هیچ گاه کلامی درباره آن سخن نگفته بود و حالا رسانه های پرتغالی درباره اش نوشته اند.

خبر آنلاین : همسر سابق سرمربی تیم ملی د‌ر حالی از د‌نیا رفت که کارلوس کروش و سایر اعضای خانواد‌ه، د‌ر کنارش بود‌ند‌. پائولا سال‌ها با بیماری سرطان د‌ست‌وپنجه نرم می‌کرد‌ و همواره اعضای خانواد‌ه‌‌اش از جمله پسر و د‌خترش به او سر می‌زد‌ند‌. د‌ر این بین کارلوس کی روش سرمربی تیم‌ ملی ایران هم د‌وراد‌ور وضعیت او را زیر نظر د‌اشت و هزینه‌های د‌رمان او را پرد‌اخت می‌کرد‌. کی روش حتی برای پائولا خانه‌ای د‌ر نزد‌یکی محل سکونت خود‌ د‌ر لیسبون و بچه‌هایش گرفته بود‌ تا از آنها د‌ور نباشد‌.

سال گذشته بود‌ که پزشک‌ها اعلام کرد‌ند‌ وضعیت پائولا مناسب نیست و د‌یگر از د‌ست آنها کاری برنمی‌‌آید‌. کروش و پائولا د‌ر سال ۲۰۱۰ پس از سال‌ها زند‌گی مشترک از یکد‌یگر جد‌ا شد‌ند‌ که جد‌ایی آنها باعث ناراحتی فرزند‌انش از جمله د‌خترش شد‌ه بود‌. او که با پد‌رش رابطه بسیار خوبی د‌ارد‌ و موکل او به حساب می‌‌آید‌، بارها گفته بود‌ تمام تلاش خود‌ را برای اد‌امه زند‌گی‌شان انجام د‌اد‌ اما به خاطر مشکلاتی که با یکد‌یگر د‌اشتند‌، نتوانستند‌ به زند‌گی مشترک‌شان اد‌امه د‌هند‌. د‌ر نهایت کروش یک سال پیش از حضور د‌ر تیم‌ملی ایران از پائولا جد‌ا شد‌ و با نامزد‌ جد‌ید‌ خود‌ که چند‌ بار هم به ایران سفر کرد‌ه است، آشنا شد‌.

پائولا و کارلوس کروش یک د‌ختر و پسر د‌ارند‌ که هر د‌و تحصیلکرد‌ه هستند‌. روجریو پسر او کارشناس حواد‌ث غیرمترقبه است، رشته‌ای که برای ایرانی‌ها چند‌ان آشنا نیست. د‌ر هر نقطه از د‌نیا که حاد‌ثه‌ای طبیعی مثل زلزله، سیل، آتشفشان و... رخ د‌هد‌، پسر کروش به عنوان کارشناس د‌ر محل حاضر می‌شود‌ و د‌ر واقع به بازسازی شهر کمک می‌کند‌. د‌ختر این د‌و هم وکیل است و د‌ر ژوهانسبورگ زند‌گی می‌کند‌. او کار وکالت د‌ارایی‌های پد‌رش را بر‌عهد‌ه د‌ارد‌.

به د‌لیل د‌اشتن این د‌و فرزند‌، رابطه کروش و پائولا هیچ‌گاه قطع نشد‌ و سرمربی تیم‌ملی از سال ۲۰۱۰ تا به حال، وضعیت همسر سابقش را زیر نظر د‌اشت. محل زند‌گی پائولا د‌ر لیسبون و د‌ر نزد‌یکی خانه خود‌ و پد‌رش است. فرزند‌ان کروش هم د‌ر نزد‌یکی پد‌رشان زند‌گی می‌کنند‌ اما معمولاً همه آنها د‌ر خارج از پرتغال به سر می‌برند‌.

پائولا هفته گذشته سرانجام پس از تحمل چند‌ سال د‌رد‌ و رنج، د‌ار فانی را ود‌اع گفت تا خانواد‌ه خود‌ را عزاد‌ار کند‌. کارلوس پس از مراسم خاکسپاری همسرش با علی کفاشیان رئیس فد‌راسیون فوتبال تماس گرفت و از فوت همسر سابقش گفت. د‌ختر و پسر کروش د‌ر شرایط روحی مناسبی به سر نمی‌برند‌ و این روزها د‌ر لیسبون حضور د‌ارند‌. سرمربی هم د‌ر این شرایط کنار خانواد‌ه‌‌اش باقی‌ ماند‌ه و د‌یرتر به ایران می‌آید‌. تمرینات تیم‌ ملی ایران فعلاً تعطیل است و ملی‌پوش‌ها از شهریور استارت د‌وباره‌ای می‌زنند‌. با توجه به مشکلات مالی فد‌راسیون و عد‌م پراخت ۶ ماه د‌ستمزد‌ او، فد‌راسیون هم علاقه‌ای ند‌ارد‌ او زود‌تر به ایران بیاید‌ چون هرچه د‌ورتر باشد‌، کار کفاشیان راحت‌تر است.

کی روش فعلاً د‌ر لیسبون باقی می‌ماند‌ و نزد‌یک به یک ماه د‌یگر به ایران بازخواهد‌ گشت. روز گذشته فد‌راسیون فوتبال هم به صورت رسمی د‌رگذشت همسر سابق او را تأیید‌ کرد‌ و حتی به کی روش و خانواد‌ه‌‌اش تسلیت گفت. کی روش پس از اعلام این خبر به کفاشیان از او خواست تا موضوع را رسانه‌ای نکند‌ اما رئیس فد‌راسیون به خاطر فشار مطبوعات مجبور شد‌ سربسته از اتفاقی تلخ د‌ر زند‌گی او خبر د‌هد‌. پس از آن بود‌ که منابع خبری فاش کرد‌ند‌ همسر سابق کارلوس فوت کرد‌ه است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فقط پسر عابدزاده می تواند این حرکت را انجام دهد!



امیررضا عابدزاده؛ او یکی از ویژه ترین بازیکنان این روزهای فوتبال ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیررضا عابدزاده، او یک بازیکن ویژه و فوق العاده است، با کلی قابلیت خاص. پسری که انگار ساخته شده برای متفاوت بودن. پسری که دروازه بانی را زیر نظر پدرش یادگرفته و حالا گلر دوم تیم ملی امید ایران است. پسری البته بی هیاهو ، ساکت و درون گرا. متن هایی که می نویسد نشان از عمق تفکرش دارد. به رغم پسر یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ ایران بودن، به جای رانندگی و ویراژ در خیابان ها، ترجیحش تردد با مترو است و کلاه بافتنی روی سر می گذارد، هدستی توی گوش دارد و مدام موسیقی های سنگین ایتالیایی گوش می دهد. توی دروازه که می ایستد شاید آن صلابت پدر را نداشته باشد که دیگر کسی احمدرضا بشو نیست اما این تمرین بدنسازی و ایستادن روی دست ها را از بین گلرهای ایرانی تنها کسی می تواند انجام دهد که با احمدرضا تمرین کرده باشد، کسی که یک عمر با او تمرین کرده باشد، یعنی پسرش امیررضا. امیررضا که قطعا به خوبی او در دروازه بانی نیست اما در زندگی مشی متفاوتی دارد، متفاوت و پرتر از بسیاری از فوتبالیست های سطحی فوتبال ما.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نکونام، منتظری، زندی و کریم انصاری فرد بایک تیم قرارداد امضا کردند



عصر ایران : در روزهای نقل و انتقالات که حواشی قراردادهای بازیکنان رسانه های ورزشی را مشغول کرده است ، ستاره های تیم ملی به محک رفتند با کودکان این موسسه قرارداد امضا کردند. قراردادی که پر ارزش ترین قرارداد تاریخ فوتبال نامیده می شود و البته عنوان به نظر درستی هم دارد.

جواد نکونام، فریدون زندی، کریم انصاری‌فرد، پژمان منتظری، هاشم بیگ زاده و کاظم برجلو بازیکنان فوتبال ایران روز شنبه 20 تیر ماه 1394 با ارزش‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران و شاید هم جهان را امضا کردند. طرف دوم این قرارداد کودکان مبتلا به سرطان محک بوند. این اولین باری نبود که نکونام، زندی و برجلو برای دیدار با کودکان مبتلا به سرطان در محکحاضر می‌شدند. همین دو ماه پیش بود که زندی برای ملاقات با کودکان به محک آمده بود. نکونام هم بارها به محک آمده و کاپیتان تیم کودکان در جام نوع‌دوستی بود. به گفته نکونام دیدار روز شنبه 20 تیر به پیشنهاد پژمان منتظری شکل گرفت.

در این قرار داد قهرمانان فوتبال کشورمان عضو خانواده بزرگ محک شدند و نسبت به کودکان مبتلا به سرطان متعهد شدند که آنان را هرگز فراموش نکرده و پیوند دوستی‌شان را همیشگی کنند. قهرمانان فوتبال قول دادند تا برای بازی و شاد کردن کودکان هر 3 ماه یکبار به دیدارشان بیایند و دیگر دوستانشان را نیز با محک آشنا کرده و ایشان را به بازدید از این مؤسسه تشویق کرده و به خانواده بزرگ محک پیوند دهند.

این قرارداد در حضور بنیانگذار و مدیرعامل محک، جمعی از خبرنگاران و کودکان محک و خانواده‌های ایشان در 4 بند به امضا رسید. مفاد این قرارداد تماماً بر پایه عشق به همنوع و مهرورزی است و بی شک ارزشمندترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران و شاید هم جهان می باشد.


در بندهای این قرار داد آمده است:‌
ماده (1) موضوع قرارداد
عبارت است از عضویت آقای نکونام(انصاری فرد، زندی یا...) در بین اعضای خانواده بزرگ محک، مطابق قوانین و مقررات آدم های خوب و مهربون، به منظور دوستی بیشتر و همیشگی عمو با کودکان.

ماده (2) موضوع قرارداد
عمو از این به بعد هر چند وقت یکبار به دوستان کوچکش سر می‌زند تا ما با او گل کوچیک و فوتبالِ‌دستی بازی کنیم و عکس بگیریم.

ماده (3) موضوع قرارداد
عمو از این به بعد هر 3 ماه یکبار چند تا دیگه از دوستای فوتبالیستش را هم می‌آورد تا ما با او هم دوست شویم و او را هم عمو صدا کنیم.

ماده (4) مدت قرارداد
این ماده از تاریخ ...20./..4../..94...... لغایت ........همیشه... معتبر است. التزام طرفین به آن لازم الاجراست.


جواد نکونام: امیدوارم بتوانیم کمک کنیم!
در جریان دیدار ستاره های ملی پوش از این موسسه ،جواد نکونام کاپیتان تیم ملی در نشست خبری در حاشیه این قرارداد انسان دوستانه گفت: «همه تلاش تیم ملی فوتبال ایران برای خوشحال کردن هموطنان است. امیدواریم بتوانیم با تلاشمان لبخند رضایت را بر لبان مردم عزیزمان بیاوریم. از اینکه اینجا هستیم بسیار خوشحالیم و امیدواریم این دیدارها بتواند در زمینه افزایش امید به زندگی در کودکان و پیشبرد فرهنگ نوع‌دوستی موثر باشد. امیدوارم حس رفاقت بین اعضای تیم ملی سبب ترویج کمک به کودکان مبتلا به سرطان باشد.»


معصومه عاشق موهای فریدون زندی
از صبح که خبر آمدن فوتبالیست‌های تیم ملی به بخش‌ها رسیده بود کودکان سر از پا نمی‌شناختند و بی صبرانه منتظر آمدن تیم ملی بودند. با ورود اعضای تیم ملی، کودکان که لباس ورزشی بر تن داشتن به استقبال آنها آمدند. اعضای تیم ملی به بخش‌های مختلف بستری و همچنین اقامتگاه محک رفتند و با کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان دیداری صمیمانه داشتند. پس از آن مسابقه فوتبال دستی بین قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان و قهرمانان ملی فوتبال برگزار شد. در این مسابقه سرشار از هیجان پدر و مادرها کودکان خود را تشویق می‌کردند. امیر فرزند 12 ساله محک از خوشحالی اینکه در کنار اعضای تیم ملی بازی می‌کند چند بار حواسش پرت شد و گل خورد خندید و گفت: «من هیچ وقت به این راحتی گل نمی‌خورم امروز اینطوری شدم.» سارا با تمام وجودش بالا و پایین می‌پرید. ابوالفضل کودک 3 ساله محک در آغوش هاشم بیگ زاده شیرین زبانی می کرد و معصومه فرزند 11 ساله محک به فریدون زندی گفت:‌«عمو موهات چقدر قشنگه موهاتو به من می‌دی؟»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی ۲۰۱۵



جام جهانی ۲۰۱۵ فوتبال ساحلی به میزبانی پرتغال آغاز شد و تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود به برتری دست یافت.

ایران در ورزشگاه پرایا دابایا به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل نایب قهرمان دوره قبل مسابقات به پیروزی دست یافت.
فرید بلوک‌باشی و محمد مختاری هرکدام ۲ گل برای ایران به ثمر رساندند. مسلم مسیگر و محمد احمدزاده هم زنندگان دو گل بعدی بودند.

ایران در دومین دیدارش روز یکشنبه ۲۱ تیر به مصاف برزیل خواهد رفت و در بازی آخر مرحله مقدماتی از گروه سوم، روز سه شنبه مقابل مکزیک به میدان می‌رود. هدایت این تیم بر عهده مارکو اوکتاویو از برزیل است.

علی نادری کاپیتان تیم ملی در این باره گفت: «گروه سختی داریم. البته با برزیل بارها بازی کرده‌ایم و یک بار هم آنها را در جام بین قاره‌ای بردیم. همیشه بازیهای ما با برزیل سخت می‌شود اما سرمربی برزیلی ما راه مقابله با این تیم را به خوبی می‌داند. مکزیک هم قهرمان آمریکای شمالی است و بازی با این تیم راحت نیست، اسپانیا اما راحت‌تر از مکزیک و برزیل به نظر می‌رسد.»

نادری در مصاحبه با سایت رسمی برنامه ۹۰ یادآور شد: «تیم ملی ساحلی از روزی که تشکیل شد، کمترین توجه را دیده اما موفق‌ترین تیم در فدراسیون فوتبال بوده. همیشه روی سکو رفته و مدال گرفته‌ایم. عادت داریم که بیشترین مشکلات را ببینیم اما نتیجه هم بگیریم.»

در گروه A پرتغال، ژاپن، آرژانتین و سنگال حضور دارند. پرتغال ۴-۲ نماینده آسیا را شکست داده و آرژانتین هم ۴-۳ نماینده آفریقا را از پیش رو برداشته.

گروه B با حضور سوئیس، عمان، ایتالیا و کاستاریکا تشکیل شده. ایتالیا توانست شش بر یک کاستاریکا را مغلوب کند، سوئیس هم ۵ بر ۲ دیگر نماینده آسیا را مغلوب کرد تا ایران، تنها تیم آسیایی پیروز در دور نخست لقب بگیرد. نوئل اوت از سوئیس با سه گلی که زد، فعلاً در صدر جدول گلزنان ایستاده.

در گروه آخر روسیه، تاهیتی، پاراگوئه و ماداگاسکار به مصاف هم خواهند رفت.
علی کفاشیان پیش از اعزام این تیم به پرتغال، جلسه‌ای با حضور پریا شهریاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی، عباس هاشم‌پور مربی تیم ملی، همچنین علی نادری، مهران مرشدی‌زاده، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی و علی مرادی به نمایندگی از بازیکنان برگزار کرد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران با برشمردن موفقیت‌های تیم فوتبال ساحلی گفت: «علیرغم همه افتخارات نتوانسته‌ایم حق و حقوق شما را به درستی بپردازیم. مشکلات زیادی باعث ایجاد چنین شرایطی شده اما وضعیت بهتر خواهد شد. قول می‌دهم تمامی معوقات، پاداش‌های گذشته و نتایج خوب این دوره را جبران کنیم.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ذوب‌آهن مقابل فنرباغچه آبروی فوتبال ایران را برد



خبر آنلاین : تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیداری تدارکاتی شکستی سنگین را مقابل فنرباغچه تجربه کرد.

ذوب‌آهن اصفهان که در ترکیه اردو زده است، در دیداری تدارکاتی مقابل فنرباغچه با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد. این تیم در حضور 6 هزار تماشاگر به مصاف فنرباغچه رفت و به عنوان قهرمان جام حذفی فوتبال ایران، 7 گل از این تیم خورد. فرناندو، میروسلاو، توپال، نانی، سوزا، توپوز و سوو گل های تیم ترکیه‌ای را زدند.


واکنش گل محمدی به 7 تایی شدن ذوب آهن مقابل نماینده قدرتمند ترکیه
سایت رسمی باشگاه ذوب آهن نوشت:یحیی گل محمدی اظهار داشت: فوتبالی که تیم ما بازی می کند فوتبال رو به جلو و بر اساس احاطه بر مالکیت توپ است و هدف ما از دیدار با تیم فوتبال فنرباغچه انجام چنین کاری در تقابل با یک تیم بزرگ اروپایی بود.

وی ادامه داد: شاید اگر در این دیدار به دنبال نتیجه بودیم می توانستیم توپ را به حریف بدهیم و به دفاع صرف رو بیاوریم ولی به هیچ وجه چنین کاری را نکردیم و تمام تلاشمان را به کار گرفتیم که بتوانیم مقابل این تیم بزرگ فوتبال خودمان را بازی کنیم.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: منهای گلهایی که دریافت کردیم اگر نگاهی کلی به جریان بازی بیندازیم متوجه این نکته می شویم که تقریبا تمامی گلهایی که دریافت کردیم در ضد حملات سریع تیم فوتبال فنرباغچه شکل گرفت و اگر آنالیز این بازی استخراج شود این نکته را در خواهیم یافت که مالکیت ما بر زمین و توپ اگر بیشتر از فنرباغچه نبود کمتر از این تیم هم نبود.

وی همچنین اضافه کرد: اکنون تیم ما در یک کلاس بالاتر قرار خواهد گرفت. این شکست چیزی از ارزشهای تیم من کم نمی کند و برای من مهم این بود که بازیکنانم در مقابل بزرگان فوتبال جهان ماجراجویی کنند.
سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: نتیجه مایوس کننده نبود و مطمئناً این شکست کمک فراوانی به ما خواهد کرد.

بازی تیم جوان من مقابل نانی، دیگو، میرلس، برونو آلوز، فرناندائو و دیگر ملی پوشان فنرباغچه از صربستان، نیجریه، سنگال، اسلوواکی، کرواسی، ترکیه و... بازی بود که کیفیت آنها را ارتقا داد. مطمئناً تیم من اگر می توانست دو بازی بزرگ دیگر شبیه دیدار با فنرباغچه برگزار کند در سطحی به مراتب بهتر قرار می گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
معرفت ایرانی کروش / دلداری به سبک کارلوس کروش بعد از شکست برابر برزیل


کروش یکی از تماشاگران فوتبال ساحلی ایران مقابل برزیل بود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مصاف با تیم برزیل یک تماشاگر ویژه داشت.
کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که برای تعطیلات در کشورش به سر می برد معرفت به خرج داده و همراه پدرش برای تماشای دیدار ایران مقابل برزیل به کنار ساحل رفت .


دلداری به سبک کارلوس کروش بعد از شکست برابر برزیل!
کارلوس کروش بعد از شکست تیم ملی فوتبال ساحلی برابر برزیل به رختکن تیم ایران رفت.

سرمربی تیم ملی ایران که به کشورش برگشته و در کنار خانواده اش قرار گرفته تا فرزندانش غم از دست دادن مادرشان را ساده تر تحمل کنند ، تماشای بازی زیبای ساحلی ایران و برزیل رفت و در پایان این بازی به رختکن ایران رفت. او خیلی کوتاه به ملی پوشان خسته نباشید گفت و درحالی که پدرش هم همراهی اش می کرد به بچه های ایران گفت:«بازی خوبی انجام دادید و خسته نباشید. الان شاید خیلی از مردمی که از تلویزیون بازی را دیدند بگویند خطای پنالتی علیه شما اشتباه بود اما من می گویم وقتی حریف برزیل باشد ، قطعا از این پنالتی ها برایش می گیرند ، امیدوارم و البته مطمئن که شما مکزیکی ها را می برید و با اقتدار از گروه تان صعود می کنید.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 87 از 192:  « پیشین  1  ...  86  87  88  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA