انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 111 از 119:  « پیشین  1  ...  110  111  112  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
قدرتمندترین ابرکامپیوتر دنیا در چین قرار دارد


Top500 لیستی از قدرتمندترین ابرکامپیوترهای دنیا است که توسط محققان تهیه می‌شود. این لیست که برای اولین بار در ژوئن ۱۹۹۳ منتشر شده، دو بار در هر سال بروزرسانی می‌شود تا قدرتمندترین ابر کامپیوترها و محل آن‌ها را مشخص کند.



سوپرکامپیوترها برای جایگیری در رتبه‌بندی Top500 می‌بایست با ابزارهایی با دقت بسیار بالا مورد ارزیابی قرار گیرند. ابزار بنچمارک مورد استفاده برای مشخص کردن قدرت این ابرکامپیوترها، Linpack است که در سال ۱۹۷۹ معرفی شد.

در حال حاضر مقام اول این لیست متعلق به Tianhe-2 است که در چین قرار دارد. این ابرکامپوتر نرخ عملکرد ۳۳.۸۶ پتافلاپ در هر ثانیه را دارد که به معنای توانایی انجام یک هزار میلیون میلیون محاسبات در هر ثانیه است! در جایگاه دوم این لیست Titan قرار دارد که در آمریکا مستقر است. این ابرکامپیوتر نرخی معادل ۱۷.۵۹ پتافلاپ در هر ثانیه دارد. قدرتمندترین ابرکامپیوتر خاورمیانه که در جایگاه هفتم دنیا نیز قرار دارد، متعلق یه دانشگاه علم و فناوری پادشاه عربستان است و نرخ عملکرد ۵.۵۳۶ پتافلاپ در هر ثانیه را دارد.

با وجود این که در گذشته ابرکامپیوترها با سرعت بالایی رشد می‌کردند، اما رده‌بندی جدید نشان از افت تاریخی در این رشد می‌دهند. در نتیجه ابرکامپیوترهایی که سال‌ها قبل نیز جزء ۱۰ ابرکامپیوتر قدرتمند دنیا بودند هنوز نیز در بالای این لیست جا دارند و در بین ۱۰ نام اول فقط اسم یک ابرکامپیوتر جدید به چشم می‌خورد. Top500 در بیانیه‌ی خود می‌گوید:

با وارد شدن تعداد بسیار کمی نام جدید به صدر این لیست، به نظر می‌رسد با نرخ پایین رشد در زمینه‌ی قدرت ابرکامپیوترها روبرو هستیم. به نظر می‌رسد بازار ابرکامپیوترهای بزرگ و قدرتمند دچار افت شده و توجهات بیشتری به ابرکامپیوترها با ابعاد کوچک‌تر می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دورنمای وضعیت فناوری کشور پس از توافق هسته‌ای


امروز بالاخره مذاکرات ایران با ۵ عضو دائمی شورای امنیت و آلمان که در لوزان بر سر چارچوب کلی آن توافق شده بود، نتیجه داد و طرفین توافقنامه نهایی مشترکی را تدوین کرده و امضا کردند. نتیجه این توافق به زودی بر اقتصاد کشور نمایان خواهد شد، اما دولت، کارآفرینان و ملت ایران در شرایط جدید پساتحریم باید چه موضعی داشته باشند؟ وضعیت بازار فناوری چگونه خواهد بود؟



بالاخره پس از ۱۲ سال کشمکش‌ها و سو ظن‌ها مذاکرات دولت یازدهم با غربی‌ها نتیجه داد و ایران و ۱+۵ به توافقی پایدار بر سر برنامه هسته‌ای کشور رسیدند. جمع‌بندی ۲۲ ماه تلاش برای رسیدن به یک توافق جامع امروز منتشر می‌شود و پس از تصویب این توافق در پارلمان و کنگره کشورهای درگیر در مذاکرات، توافقنامه نهایی اجرایی می‌شود.

در پی این توافق احتمالا به زودی شاهد گشایش‌های چشمگیری در وضعیت اقتصادی کشور خواهیم بود و با ورود رسمی شرکت‌های خارجی به بازار ایران که پیش از این به خاطر محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های بین المللی میسر نبود وضعیت بازار گجت‌ها و فناوری نیز دگرگون می‌شود. کارشناسان معتقدند که در شرایط حساسی قرار داریم و دولت باید مراقب باشد تا سرمایه‌گذاری‌ها و ورود تولیدکنندگان خارجی به بازار کشور باید به صورت کنترل شده صورت گیرد که خوشبختانه بر اساس شواهد و اخباری که به گوش می‌ٰسد، به نظر می‌رسد دولت برای ورود غربی‌ها به بازار کشور برنامه دارد.

حضور کمپانی‌های خارجی فقط به معنای بهبود شرایط اقتصادی، افزایش نرخ تولید و توسعه و بهبود شرایط شغلی جوانان نیست و مسایلی از قبیل ورود دانش فنی بروز و فرهنگ کار صحیح به کشور از دیگر مزایای آن هستند. هم اکنون شرایطی استثنایی برای شتاب توسعه ایران عزیز به وجود آمده و اگر دولت برنامه‌های دقیق و جامعی در تمام حوزه‌ها داشته باشد، می‌تواند به بهترین شکل از شرایط جدید به وجود آمده به نفع ملت ایران بهره ببرد.

آن چه مسلم است علاقه شدید کمپانی‌های غربی به بازار ایران و پتانسیل‌های بالای سرمایه‌گذاری برای آنها در این کشور است. اما سوال اصلی اینجا است که آینده به چه صورت خواهد بود؟ دورنمای توسعه پس از توافق هسته‌ای به چه شکل خواهد بود و البته سوال اصلی برای گیک‌های ایرانی: وضعیت گجت‌ها، سرویس‌ها و شرایط کاری در حوزه فناوری به چه سمت و سویی خواهد رفت؟ برنامه دولت در این حوزه چیست؟ کارآفرینان این حوزه چه برنامه‌هایی دارند؟ آیا حل مشکل هسته‌ای در برنامه ششم توسعه کشور پیش‌بینی شده است؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اس‌اس‌دی ۲ ترابایتی سامسونگ برای رایانه‌های دسکتاپ


سرعت توسعه‌ی فناوری درهر بخش به قدری بالاست، که هم‌اکنون استفاده از حافظه‌های SSD سریع و با ظرفیت بالا برای رایانه‌های خانگی دور از دسترس نیست.



درایوهای اس‌اس‌دی شرکت سامسونگ، با کیفیت بالای خود مشهور شده‌اند. حالا این شرکت نسخه‌ی ۲ترابایتی درایو حالت جامد (SSD) مدل‌های 850 Evo و 850 Pro را برای عموم معرفی کرده است. به طوری که ظرفیت بالای هارددیسک‌های دینامیکی را دارا بوده و سرعت بالای اس‌اس‌دی‌ها را هم حفظ میکند. این مدل‌ها درحال حاضر، با دارا بودن اتصال استاندارد SATA، تنها برای رایانه‌های رومیزی در نظر گرفته شده اند. امّا سامسونگ قول داده همانند مدل‌های Cavernous، این مدل‌ها هم به طور ویژه برای درگاه‌های mSATA و M.2 لپ‌تاپ‌ها طراحی شوند. مدل 850 Evo که سرعت پایین‌تری نسبت به 850 Pro دارد، به طور رسمی ۸۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. با این وجود پیش‌بینی می‌شودمدل Pro قیمت بالاتر ۱۰۰۰ دلاری داشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۸۰ درصد از کاربران فرق ایمیل سارق و عادی را نمی دانند؛ راهکارهایی برای شناسایی



نتایج تحقیق جدید موسسه امنیت اطلاعات در فضای مجازی Intel Security نشان می دهد که قریب 80 درصد مردم عادی قادر به تمایز بین یک ایمیل فیشینگ و یک ایمیل صحیح و سالم نیستند.

به گزارش ایرنا، فیشینگ (Phishing) به تلاش برای به دست آوردن اطلاعاتی مانند نام کاربری، گذرواژه، اطلاعات حساب بانکی و... از طریق جعل یک وب سایت، آدرس ایمیل و... گفته می شود. شبکه های اجتماعی و وب سایت های پرداخت آنلاین از جمله اهداف حملات فیشینگ هستند. علاوه بر آن، ایمیل هایی که با این هدف ارسال می شوند و حاوی پیوندی به یک وب سایت هستند در اکثر موارد حاوی بدافزار هستند. عمل فیشینگ یا سرقت آنلاین به صورت کپی دقیق رابط گرافیکی یک وب گاه معتبر مانند بانک های آنلاین انجام می شود. ابتدا کاربر از طریق ایمیل و یا آگهی های تبلیغاتی سایت های دیگر، به این صفحه قلابی راهنمایی می شود. سپس از کاربر درخواست می شود تا اطلاعاتی چون اطلاعات کارت اعتباری را وارد کند. در صورت گمراه شدن کاربر و وارد کردن اطلاعات خود، فیشرها به اطلاعات شخص دسترسی پیدا می کنند.

به گزارش ایرنا از digital trends دو موسسه CBS News و Intel Security در تحقیقی مشترک به بررسی دانش مردم عادی و میزان آگاهی آنها از ایمیل های فیشینگ و کلاهبرداری پرداخته اند. نتایج این پژوهش که به صورت آنلاین صورت گرفته نشان داد بیشتر مردم دنیا از لحاظ امنیت ایمیل هایشان چندان آگاه و روشن نیستند.

در این بررسی 10 ایمیل از جانب McAfee Labs، شاخه پژوهشی Intel Security، برای کاربران ارسال شد. برخی از ایمیل ها کاملا سالم بودند و بعضی دیگر ایمیل فیشینگ بودند. 19458 نفر داوطلبانه در این آزمون شرکت کردند که 80 درصد آنها قربانی حداقل یک ایمیل فیشینگ شدند. و فقط 3 درصد نمره ایمنی کامل را اخذ کردند.

البته شاید به کاربران عادی چندان هم نبایستی خرده گرفت. چرا که در تحقیقی که پیش تر اینتل صورت داده بود، در جریان یک آزمون امنیتی 94 درصد متخصصان امنیت اطلاعات دست کم یک بار فریب یک ایمیل فیشینگ را خورده بودند!

یکی از ایمیل هایی که در تحقیق قبلی بسیاری را به اشتباه انداخت، یک ایمیل صحیح بود که حاوی تبلیغات بود لیکن بسیاری به آن مشکوک شده بودند و به عنوان ایمیل آلوده شناسایی اش کرده بودند.

گفتنی است، در این تحقیق که بین کاربران 140 کشور صورت گرفت، آمریکایی ها با 68 درصد دقت در تشخیص ایمیل های فیشینگ، رتبه بیست و هفتم را به دست آوردند. رتبه های اول تا پنجم هم به ترتیب به کاربران فرانسه، سوئد مجارستان، هلند، اسپانیا اختصاص یافت.

دیگر نتایج برآورد اینتل حاکی از آن است که گروه سنی 35-44 سال بهترین عملکرد را داشتند و مردان در شناسایی ایمیل های مشکوک با فاصله کمی (67 در برابر 63 درصد) بهتر بودند.

نتایج این تست برای کارشناسان امور امنیت سایبری محرز کرد تکنیک های فیشینگ امروزه متقاعدکننده تر و در عین حال خطرناک تر شده اند. به گفته فرانگ ابگنیل، مشاور امور امنیت سایبری، تکنیک های فیشینگ هر سال پیچیده تر و فریبنده تر می شوند. وی می گوید برخی ایمیل های فیشینگ سعی می کنند کاربر را فریب دهند و او را به یک وب سایت خطرناک سوق دهند تا از این طریق به اطلاعات شخصی یا بانکی وی دست یابند و بتوانند از حساب بانکی وی سرقت کنند یا به وسیله اطلاعات خصوصی فرد از وی باجگیری نمایند. همچنین احتمال دارد کاربر با یک کلیک بدافزارهای مختلف را روی رایانه شخصی خویش نصب کند.

ابگنیل ضمن ایراد این نکات در کنفرانس هویت در دانشگاه تگزاس آمریکا، به بحث درباره چگونگی استفاده تبهکاران سایبری از این شیوه ها برای عملیات سرقت انبوه و دسته جمعی پرداخت. به گفته وی تبهکاران طی سالیان اخیر میلیاردها دلار از این روشها حاصل کرده اند که پولهای به دست آمده را در اموری چون قاچاق مهاجران، مواد مخدر یا اعضای بدن انسان صرف می کنند.

وی برای دوری از عواقب این سوءاستفاده ها به کاربران رایانه توصیه کرد همواره آنتی ویروس خود را به روز نگاه دارند و در عین حال روی هر لینک ناشناسی که می خواهند کلیک کنند ابتدا اندکی تامل نمایند و آن را بررسی کنند. بررسی یک پیوند به سادگی با رفتن ( و نه کلیک کردن) روی آن و سپس مشاهده نشانی (URL) آن قابل انجام است. وی توصیه می کند در هنگام باز کردن ایمیل های خود نشانه های معمول فیشینگ را مد نظر قرار دهید. مثلا تصاویر بی کیفیت و اشتباهات املایی و دستوری در متن نامه که می تواند نشانگر ارسال ایمیل از سوی یک فرد کلاهبردار باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس اپل پی در بریتانیا راه اندازی شد


مدتی بود که شایعاتی در مورد ورود سرویس اپل پی به بریتانیا می‌شنیدیم و حالا امروز این سرویس در بریتانیا شروع به کار کرد. اپل لیستی از فروشگاه‌های پشتیبانی کننده از این سرویس در بریتانیا هم ارائه داده است.



اپل پی به دارندگان آیفون 6 ، آیفون 6 پلاس و اپل واچ این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های خود را در فروشگاه‌هایی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند، انجام دهند. هرگاه که شما کارت بانکی خود را برای خرید در اختیار فروشنده قرار می‌دهید، هویت شما و شماره کارت شما کاملاً قابل خواندن هستند؛ ولی با استفاده از اپل پی، خرید شما از طریق شماره انحصاری که به دستگاه اپلی شما تعلق گرفته انجام می‌شود و اطلاعات کارت بانکی شما فاش نمی‌شود.

اپل در وبسایت خود در این زمینه می‌گوید:

پرداخت در مغازه‌ها یا از طریق نرم‌افزارها هیچگاه به این آسانی نبوده است. دیگر روزهایی که مجبور بودید به دنبال کیف پولتان بگردید یا زمان‌هایی که هدر دهید تا کارت بانکی مورد نظرتان را پیدا کنید، گذشته است. حالا پرداخت‌ها با یک لمس انجام می‌شوند. اپل پی تجربه خرید جدیدی را برای شما رقم می‌زند و امنیت پرداخت‌های شما را تضمین می‌کند. بنابراین می‌توانید از آیفون، آیپد یا اپل واچ خود برای پرداخت ساده، امن و شخصی خود استفاده کنید.

اپل لیستی از فروشگاه‌هایی که از سرویس اپل پی پشتیبانی می‌کنند منتشر کرده است. به نظر می‌رسد این سرویس کم کم در سایر نقاط هم مورد استفاده قرار گیرد و سایر خریداران محصولات اپل هم بتوانند خرید با اپل پی را تجربه کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپلیکیشن Google Photos پس از حذف نیز به آپلود تصاویر ادامه می‌دهد


گوگل چندی پیش اپلیکیشن Photos را معرفی کرد که قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما نکته‌ای که در خصوص این اپلیکیشن وجود دارد، ادامه‌ی جمع‌آوری و آپلود تصاویر توسط این سرویس حتی پس از پاک کردن اپلیکیشن Photos است.



در صورتی که پس از عرضه‌ی اپلیکیشن Photos گوگل از آن استفاده کرده و سپس این اپلیکیشن را از گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود پاک کرده‌اید، باید بدانید که این سرویس همچنان به جمع‌آوری و آپلود تصاویر روی گجت اندرویدی‌تان ادامه می‌دهد. برای غیرفعال کردن این قابلیت باید به تنظیمات گوگل رفته و گزینه‌ی Photo Backup را غیرفعال کنید. دیوید آرنوت که یکی از نویسندگان Nashville Business Journal است، با وجود اینکه اپلیکیشن مورد نظر را از روی گوشی‌هوشمند خود پاک کرده، همچنان تصاویر خانوادگی خود را در Google Photos بصورت آنلاین مشاهده کرده است.

برای غیرفعال کردن این ویژگی در اپلیکیشن Photos گوگل، علاوه بر غیرفعال کردن این قابلیت در تنظیمات خود اپلیکیشن، باید به سراغ تنظیمات اصلی گوگل در سیستم‌عامل اندروید رفته و در این تنظیمات نیز گزینه‌ی مورد نظر را غیرفعال کرد. برای انجام این کار باید در تنظیمات گوگل، گزینه‌ی Google Photo Backup را خاموش کنید.

در ابتدای عرضه‌ی این سرویس بسیاری از کاربران از ترس افشای تصاویر خود، استفاده از آن را کنار گذاشتند. اما آرانید کریشناسوامی، سرپرست مهندسی اپلیکیشن Photos با اطمینان از نبود مشکل امنیتی در این سرویس سخن گفته است. با این وجود آپلود تصاویر توسط اپلیکیشنی که به ظاهر از روی گوشی هوشمند یا تبلت پاک شده، اعتماد بسیاری از کاربران را از بین می‌برد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موزیلا پشتیبانی از فلش را در نسخه‌ی جدید فایرفاکس به حال تعلیق درآورد


پس از اظهار نظر مدیر امنیتی فیس‌بوک مبنی بر کنارگذاشتن فلش، حال نسخه‌ی جدید مرورگر فایرفاکس نیز که می‌توان پس از بروزرسانی از آن استفاده کرد، از فلش پلیر پشتیبانی نمی‌کند و تمام نسخه‌های نرم‌افزار ادوبی را مسدود کرده است.



پس از اظهار نظر مدیر امنیتی فیس بوک مبنی بر کنار گذاشتن فلش از فیس‌بوک، حال موزیلا نیز با بروزرسانی مرورگر خود، پشتیبانی از انواع نسخه‌های فلش پلیر را متوقف کرده است. مارک اشمیت، مدیر تیم پشتیبانی فایرفاکس با انتشار توییتی به این موضوع اشاره کرد که از این پس تمام نسخه‌های فلش پلیر در مرورگر فایرفاکس مسدود خواهند شد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط اشمیت، در صورتی که ادوبی نسخه‌ی جدیدی از فلش را با برطرف کردن نقاط ضعف و حفره‌های امنیتی موجود منتشر کند، پشتیبانی از فلش دوباره بصورت پیش فرض به مرورگر موزیلا اضافه خواهد شد. موزیلا پیش از این نیز امکان استفاده از جاوا، فلش و برخی دیگر از پلاگین‌ها را به دلیل وجود حفره‌های امنیتی متوقف کرده بود. البته کاربران می‌توانند در صورت تمایل این ویژگی را که بصورت پیش فرض غیرفعال شده، فعال کرده و از محتوای فلش در وب‌سایت‌ها استفاده کنند.

با وجود کشف مشکلات امنیتی متعدد در فلش، همچنان این فورمت و پلاگین فش پلیر یکی از پرکاربردترین ماژول‌های مورد استفاده در اینترنت است. ادوبی پس از افشای مشکلات امنیتی موجود اقدام به رفع موارد مورد نظر می‌‌کند، اما با این وجود کمپانی‌های بزرگ اینترنتی رفته رفته در حال قطع پشتیبانی خود از این فورمت هستند. برای مثال می‌‌توان به یوتیوب اشاره کرد که در ژانویه سال جاری پشتیبانی از فلش را قطع کرده و به جای آن به سراغ HTML5 رفت. مرورگر کروم نیز در نسخه‌ی جدید بصورت هوشمندانه نمایش محتوای فلش غیرضروری در صفحات وب را متوقف می‌کند. ادوبی در سال ۲۰۱۱ توسعه‌ی فلش برای پلتفرم موبایل را با توجه به افزایش محبوبیت HTML5 متوقف کرد. حال باید دید موج جدید ضد فلش می‌تواند مواضع این پلتفرم را بیش از پیش تضعیف کند؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت مدیاپد ام 2 (Mediapad M2) معرفی شد: نمایشگر ۸ اینچ، پردازنده Kirin 930، دوربین ۸ مگاپیکسلی و بدنه تمام فلزی


روز گذشته در جریان کنفرانسی در آکادمی بین‌المللی هنر پکن، هوآوی تبلت مدیاپد ام 2 خود را معرفی کرد. این تبلت در واقع نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ی مدیاپد ام 1 هوآوی است که سال گذشته معرفی شده بود.



تبلت Mediapad M2 مجهز به نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۲۷۵ پیکسل در اینچ و پردازنده Kirin 930 با ۳ گیگابایت رم است. این همان ترکیب پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، رم و رزولوشن نمایشگر است که پیش از این در گوشی هوشمند پرچمدار هوآوی یعنی هوآوی P8 هم دیده بودیم.

هوآوی حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی را برای برای این تبلت در نظر گرفته و دوربین ۸ مگاپیکسلی را در پشت و ۵ مگاپیکسلی را در جلوی این تبلت تعبیه کرده است.

هوآوی مدعی شده که ۹۹/۵ درصد از بدنه این تبلت از فلز ساخته شده است و این تبلت فقط ۷/۸ میلیمتر ضخامت دارد که لبه‌های نازک در این تبلت زیبایی خاصی به آن داده‌اند.

هوآوی برای تامین انرژی مورد نیاز این تبلت باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است و گزینه‌هایی نظیر پشتیبانی از شبکه 4G، اسپیکرهای دوگانه یک واتی و فناوری صدای Clari-Fi هارمن کاردون نیز برای این تبلت موجود است. اندروید 5.0 به همراه رابط کاربری ایموشن 3.0 روی این تبلت نصب است.

تنها از ۲ روز دیگر فروش این تبلت در چین اغاز می‌شود. نسخه وای فای ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۱۵۸۸ یوان (۲۵۵/۷ دلار)، نسخه وای فای ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۸۸۸ یوان (۳۰۴ دلار)، نسخه ۱۶ گیگابایتی LTE‌ با قیمت ۱۸۸۸ یوان (۳۰۴ دلار) و نسخه ۶۴ گیگابایتی LTE با قیمت ۲۲۸۸ یوان (۳۶۸/۵ دلار) به بازار چین عرضه خواهند شد.

احتمال این که این تبلت در سایر بازارهای سنتی هوآوی در آسیا و اروپا هم بفروش برسد وچود دارد ولی هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل و کمپانی‌های بزرگ دیگر به بازار ایران چشم دوخته‌اند


تنها چند ساعت پس از آن که ایالات متحده و ۵ قدرت دیگر جهان توافق کردند که در پی فعالیت هسته‌ای کنترل شده ایران، تحریم‌های بین‌المللی علیه کشورمان لغو شوند، کمپانی‌هایی مثل اپل فعالیت‌ خود را برای ورود به بازار تشنه کشور آغاز کردند.



پیش‌تر وال استریت ژورنال گزارش داده بود که اپل در حال مذاکره با یک توزیع‌کننده ایرانی است تا بتواند کانال فروش خود در این منطقه را بازگشایی کند. سایر کمپانی‌های بزرگ آمریکایی از جمله بوئینگ و جنرال الکتریک هم در پی آن هستند تا بتوانند در بازار ایران سرمایه‌گذاری کرده یا فروش فعلی خود را گسترش دهند.

روز سه‌شنبه، ایالات متحده پذیرفت که برخی تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را بردارد و در ازای آن ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را به صورت محدودتری دنبال کند.

تحریم‌های اقتصادی تنها باعث شد که بازار ایران برای محصولات اپل، خصوصا آیفون و آیپد تشنه‌تر شود. این موضوع زمینه قاچاق گسترده این محصولات به بازار ایران را هم فراهم کرد و شرکت‌های نامعتبری به گارانتی محصولات اپل پرداختند. قیمت گجت‌های اپل بالا رفت در حالی که پشتیبانی و خدمات پس از فروشی برای آن وجود نداشت. اما حتی در این شرایط هم ایرانی‌ها علاقه زیادی به اپل و محصولات این کمپانی نشان می‌دادند و با تمام این اوصاف آیفون و آیپدهای اپل فروش بسیار خوبی در ایران داشتند.

پس از آن که باراک اوباما در سال ۲۰۱۳ قوانین تحریم‌ها علیه ایران را اصلاح کرد، اپل اعلام کرد که محصولات خود را به مشتریانی که قصد دارند تلفن خود را به ایران ببرند، خواهد فروخت.

اما حالا گزارش‌ها حاکی از آنند که اپل از اکتبر پارسال که با توزیع‌کنندگان ایرانی مذاکره می‌کرد، کار بر روی بازار ایران را آغاز کرده است. بر اساس آخرین شایعات اپل قصد دارد به جای ورود مستقیم به بازار ایران، از طریق خرده‌فروشی‌های بزرگ و توزیع‌کنندگانی که در اروپا و آسیا نیز به عنوان نماینده اپل حاضر هستند، در بازار کشورمان فعالیت کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ پی گجت‌های جدید مبتنی بر ویندوز 10 خود ر ا معرفی کرد


انتظار می‌رود پس از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز 10، این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت با استقبال کاربران روبرو شود. در این بین بسیاری از تولیدکنندگان نیز رفته رفته در حال معرفی گجت‌های جدید خود مبتنی بر این نسخه از ویندوز هستند. اچ‌پی نیز نسل جدید گجت‌های خود را معرفی کرده است.



انتظار می‌رود با معرفی نسخه‌ی جدید ویندوز مایکروسافت، استقبال خوبی از آن شود، چراکه مایکروسافت سیاست‌هایی را نظیر امکان بروزرسانی رایگان ویندوز 7 و ویندوز 8.1 در اختیار در پیش گرفته است. علاوه بر مایکروسافت، اغلب شرکای سخت‌افزاری این کمپانی نیز با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی رسمی ویندوز 10، اقدام به معرفی گجت‌های خود می‌کنند.

اچ‌پی نیز به عنوان یکی از کمپانی‌هایی که محصولاتی مبتنی بر ویندوز را روانه‌ی بازار می‌کند، نسل جدید گجت‌هایش را مبتنی بر ویندوز 10 معرفی کرد. اچ‌پی در محصولات جدید خود از فناوری Sure Start BIOS Protection بهره می‌برد. این فناوری Bios را پیش از بوت شدن سیستم چک می‌کند تا مشکل امنیتی کاربر را تهدید نکند. با استفاده از این سیستم در ترکیب با Device Guard ویندوز 10، محصولات جدید اچ‌پی که شامل Elite و ZBook از جمله‌ی محصولات امن بازار هستند.

اچ‌پی همچنین اعلام کرده که تمام محصولاتش از ماه آگوست بروزرسانی ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد.

از جمله‌ی محصولات جدید معرفی شده توسط اچ‌پی که از وجود ویندوز 10 استفاده خواهند کرد می‌توان به نسخه‌ی محدود Bang & Olufsen اشاره کرد که نسخه‌ی سفارشی EliteBook Folio 1020 و Pro Tablet 608 اچ پی است. Folio 1020 سال گذشته به همراهع پردازنده‌ی Core M اینتل معرفی شد. نسخه‌ی 12 اینچی نوت‌بوک اچ پی با دو رزولوشن 1080p و 1440p در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلت HP Pro Tablet 608 نیز از مشخصات فنی نظیر حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی از نوع eMMC و صفحه ی نمایش 8 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 با نسبت تصویر ۴ به ۳ بهره می‌برد. پردازنده‌ی مورد استفاده در این تبلت اینتل اتم Z-8500 است. این تبلت از پورت USB نوع C بهره برده و از لوازم جانبی همراه با آن می‌توان به داک، کیبورد و قلم اشاره کرد. قیمت این تبلت 479 دلار در نظر گرفته شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 111 از 119:  « پیشین  1  ...  110  111  112  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA