انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 112 از 119:  « پیشین  1  ...  111  112  113  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
مخابرات دیگر اینترنت نمی فروشد


معاون شرکت مخابرات ایران از ارائه درخواست نزدیک به ۴هزار و۶۵۰ مگابیت پهنای باند اینترنت به شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد و گفت تا زمانی که این ظرفیت، تامین نشود مخابرات اینترنت نمی فروشد.



داوود زارعیان، معورن شرکت مخابرات در مورد میزان درخواست پهنای باند اینترنت از شرکت ارتباطات زیرساخت،گفت:

شرکت مخابرات ایران نزدیک به ۴ ماه است که درخواست تامین پهنای باند مورد نیاز خود را به شرکت ارتباطات زیرساخت داده اما تاکنون این شرکت، پاسخی به این درخواست نداده است.

وی با تاکید براینکه سیاست مخابرات در حوزه اینترنت، تامین پهنای باند مورد نیاز قبل از مصرف ۸۰ درصد ظرفیت در هر استان است، افزود:

درخواست پهنای باند را قبل از اینکه ظرفیت اینترنت در هر استانی به اتمام برسد به زیرساخت داده ایم و برای مثال در استان کرمان از یک ماه گذشته که پهنای باند نداشته ایم هیچگونه واگذاری صورت نگرفته است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه برای واگذاری اینترنت مطابق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات عمل می کنیم، گفت: در مورد دستور توقف فروش اینترنت در ۶ استان، شرکت مخابرات ایران و شرکتهای مخابرات استانی هیچگونه نامه ای از رگولاتوری دریافت نکرده اند.

وی در مورد بدهی ۳۵۰ میلیارد تومانی مخابرات که طبق اعلام شرکت زیرساخت دلیلی بر عدم تامین پهنای باند مورد نیاز این شرکت عنوان شده است نیز گفت:

از آنجایی که شرکت مخابرات ایران بخش عمده ای از طلب شرکت ارتباطات زیرساخت را از مشترکان دریافت می کند، تاخیر در پرداخت هزینه ها به شرکت زیرساخت امری طبیعی است و در طول ۶ سال گذشته وجود داشته است و آنچه هم اکنون اتفاق افتاده است جای سوال دارد.

وی مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان را برای بدهی مخابرات به زیرساخت مبلغ درستی ندانست و گفت:

این رقم صحیح نیست، در اینکه مخابرات به زیرساخت بدهکار است تردیدی نداریم اما رقم به مراتب کمتر از ۳۵۰ میلیارد تومان است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران همچنین گفت:

در حال حاضر در بخش تلفن ثابت و در بخش تلفن همراه، مشترکان بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان به مخابرات بدهکارند.

اوایل هفته جاری، رگولاتوری، دستور توقف فروش اینترنت مخابرات را به دلیل کیفیت ارائه این خدمات در ۹ استان صادر و رسانه ای کرد. شرکت ارتباطات زیرساخت نیز اعلام کرد به دلیل رعایت حق مصرف کننده، تا زمانی که مخابرات بدهی خود را تسویه نکند امکان فروش پهنای باند به این شرکت را نخواهیم داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قفل‌گشایی مک، با تاچ‌آیدی آیفون


Touch ID موجود بر روی دستگاه‌های iOS، راهکاری آسان و بسیار مناسب برای بازکردن قفل نرم‌افزارها و خود دستگاه است. اما حالا می‌توانید کامپیوتر مک را هم با آن قفل‌گشایی کنید.



با انتشار iOS 8، اپل ویژگی تازه‌ای به اسم Handoff را معرفی کرد. قابلیتی که دستگاه‌های با سیستم عامل iOS و OS X نزدیک به هم را به یکدیگر متصل می‌کرد. این ویژگی بدون هیچگونه نگرانی درمورد تغییر محل قرارگیری دستگاه و کاربرگوشی هوشمند، به‌ صورت یکپارچه بین دستگاه‌ها سوییچ می‌کند.

قابلیت مهم دیگری که شرکت اپل می‌توانست با استفاده از Handoff از آن بهره ببرد، توانایی به اشتراک گذاری فناوری تاچ‌آیدی دستگاه‌های iOS با کامپیوتر‌های مک است؛ که فعلاً خبری از آن نیست. اما دونفر از توسعه‌ دهندگان سعی بر این دارند که پای تاچ‌آیدی را با نرم‌افزاری به نام KeyTouch به OS X بازکنند.

در نسخه‌ی فعلی KeyTouch، قادر به قفل کردن یا قفل‌گشایی کامپیوتر مک با آیفون یا آیپد خود، و وارد کردن رمز عبور در صورت وجود آن هستید. این قابلیت با دو نرم‌افزار، یکی برایiOS (پولی) و دیگری برای مک (رایگان) عملی می‌شود.

پس از نصب هردو نر‌م‌افزار و بازکردن آنها، در فرآیند کوتاهی پس از چند دقیقه تاچ‌آیدی به مک متصل می‌شود. مسلماً درحال حاضر، روند استفاده از این خدمات کمی طاقت‌فرسا است؛ به جای تایپ کردن رمزعبورتان، بایستی گوشی خود را باز کرده، نرم‌افزار را اجرا کنید، ضربه‌ی کوچکی به صفحه زده و انگشت خود را بر روی دکمه‌ی Home دستگاه قرار دهید.

با این حال، توسعه‌دهندگان از این مشکل آگاه بوده و برای کوتاه کردن فرآیند تلاش می‌کنند. به اضافه‌ی اینکه این تیم توسعه ‌دهنده درحال تلاش برای پیاده‌سازی و توسعه‌ی API آن بر روی وب‌سایت‌ها هم است. این قابلیت به کاربران KeyTouch اجازه می‌دهد تا به‌طور بالقوه با استفاده از تاچ‌آیدی آیفون یا آیپد، به وبسایت‌ها و خدمات مورد نظرشان در سیستم مک وارد شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل نسخه‌های جدید خانواده‌ی آیپاد را معرفی کرد


اپل به صورت رسمی آیپادهای جدید را معرفی کرد. بزرگ‌ترین تغییرات در آیپاد تاچ مشاهده می‌شوند که از سخت‌افزاری مشابه آیفون ۶ بهره خواهد برد و در رنگ‌های متنوع‌تری نیز عرضه خواهد شد.



آیپاد تاچ جدید از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی A8 در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک کمک پردازنده‌ M8 برای ردیابی حرکتی و iOS 8.4 و سرویس موسیقی اپل بهره خواهد برد. همچنین نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمتی ۳۹۹ دلاری عرضه خواهد شد. به علاوه نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۱۹۹ دلار، نسخه ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۲۴۹ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۲۹۹ دلار نیز روانه‌ی بازار خواهند شد. همچنین آیپاد جدید به صفحه‌نمایش ۴ اینچی رتینا و دوربین FaceTime HD مجهز خواهد شد. گرگ یوسویاک، قائم مقام رئیس بازاریابی آیفون، آیپاد و iOS اپل می‌گوید:

آیپاد تاچ به کاربران در سرتاسر دنیا اجازه‌ی دسترسی به سرویس موسیقی اپل، اپ استورو سیستم‌عامل iOS را که پیشرفته‌ترین سیستم‌عامل موبایل در حال حاضر است را خواهد داد. با پیشرفت‌هایی که در پردازنده و دوربین آیپاد ایجاد شده است، کاربران می‌توانند از بازی‌های موبایل در کنار عکس‌های زیبا لذت ببرند، موسیقی دلخواه خود را گوش دهند و یا فیلم مورد علاقه‌ی خود را تماشا کنند.

همچنین اپل، آیپاد نانو و آیپاد شافل را در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهد کرد و علاوه بر رنگ مشکی و نقره‌ای می‌توان آن‌ها را در رنگ‌های طلائی، آبی تیره‌تر و رنگ صورتی جدید نیز خریداری کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نهایی‌سازی ویندوز 10 توسط مایکروسافت


شنیده‌ها از نهایی‌شدن ویندوز 10 و آماده‌بودن آن برای انتشار در اواخر ماه جاری میلادی یعنی چیزی کمتر از یک هفته‌ی دیگر، حکایت دارند.



مایکروسافت، ویندوز 10 را پس از فرآیند تست و بررسی بسیار منظم و ارائه‌ی بیلدهای متعدد برای جامعه‌ی تست‌کنندگان خود، به منظور انتشار نسخه‌ی نهایی با بیشترین پایداری و کیفیت آماده می‌سازد.

بنابر گزارش سایت ورج و به نقل از منابع بسیار نزدیک به مایکروسافت، ردموندی‌ها بیلد 10240 را به عنوان نسخه‌ی RTM برای ارائه به تولیدکنندگان و سازندگان محصولات سخت‌افزاری، برگزیده‌اند.

آنچه مسلم است کار برای ارائه‌ی نزدیک‌ترین نسخه به نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 به پایان رسیده و انتظار می‌رود ردموندی‌ها طی چند روز آینده، رسماً خبر انتشار نسخه‌ی RTM از ویندوز 10 را اعلام کرده و آن را بصورت عمومی منتشر کنند؛ اگر چه به واسطه‌ی فاصله‌ی زمانی اندک با زمان انتشار نسخه‌ی نهایی، می‌توان انتظار داشت مایکروسافت از این کار صرف‌نظر کرده و بر روی انتشار نسخه‌ی نهایی تمرکز کند.

اگر چه ویندوز 10 قرار است رسماً در تاریخ 29 جولای (تقریباً دو هفته‌ی دیگر) منتشر شود، ولی طبیعی است که کامپیوترهای جدید کمپانی‌های بزرگ، تا چند هفته بعد از آن هم به این سیستم‌عامل مجهز نخواهند شد. به همین منظور ردموندی‌ها کمپین تبلیغاتی جدید را برای مالکان دستگاه‌های ویندوزی قدیمی و جدید به منظور بروزرسانی به ویندوز 10 ایجاد کرده‌اند.

مایکروسافت، بیلد 10240 از ویندوز 10 را ابتدا در اختیار جامعه‌ی تست‌کنندگان خود یا همان Insiders قرار خواهد داد تا با تمرکز ویژه‌‌تری ردموندی‌ها را در رفع آخرین ایرادات و نقایص کوچک احتمالی یاری کنند.

انتشار نسخه‌ی RTM همیشه نقطه‌ی عطف و حرکت برجسته‌ی ردموندی‌ها از بیست سال قبل تاکنون بوده؛ اقدام هوشمندانه‌ای برای مدل‌های جدید ویندوز که از زمان عرضه‌ی ویندوز 95 در پیش گرفته شده و اقدامی در راستای سرویس‌‌دهی بهتر ارزیابی می‌شود.

مایکروسافت فرآیند بروزرسانی ویندوز 10 را در آینده نیز با جدیت پی خواهد گرفت؛ خصوصاً در رابطه با برنامه‌های پیش‌فرض و از پیش‌نصب شده که قدرت و لذت تجربه‌‌ی کار با این سیستم‌عامل را فزونی خواهند بخشید.مایکروسافت کماکان از جامعه‌ی تست‌کنندگان خود برای بررسی و آزمایش این بروزرسانی‌ها پیش از ارائه‌ی عمومی و در طول ماه‌های آینده بهره خواهد گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل امسال آیپد ایر جدید ۹.۷ اینچی عرضه نخواهد کرد


گزارش‌های غیر رسمی نشان می‌دهند که که اپل قصد ندارد امسال آیپد ایرِ جدید ۹.۷ اینچی عرضه کند. ظاهراً این کمپانی قصد دارد یک آیپد ۱۲.۹ اینچی روانه‌ی بازار کند تا شاید بازار تبلت‌ها مجدداً داغ شود.



تبلت‌ها به سرعت داغ و محبوب شدند و با همان سرعت نیز از محبوبیت آن‌ها کاسته شد و کاربران متوجه شدند که این ابزارها نه می‌توانند جایگزین گوشی‌هوشمند آن‌‌ها باشند و نه توانایی‌های لپ‌تاپ‌ها را دارند. از این رو شاهد کاهش تقاضا برای این محصولات هستیم.

براساس گزارش رسانه‌ی اکونومیک دیلی نیوز ، اپل امسال یک آیپد ۱۲.۹ اینچ با نام iPad Pro و یک آیپد مینی جدید با نام iPad Mini 4 عرضه خواهد کرد.

براساس این گزارش اپل تا سال ۲۰۱۶، آیپد ایر ۹.۷ اینچی جدید ارائه نخواهد کرد و تمرکز خود را بر روی آیپد پرو با صفحه‌نمایش حدود ۱۳ اینچ قرار خواهد داد.

براساس اطلاعات فاش شده، آیپد پرو به چهار اسپیکر قوی مجهز خواهد شد. همچنین یک پورت جدید که گفته می‌شود USB نوع C است در کنار درگاه لایتنیگ در این تبلت دیده شده است. حتی شایعاتی در باره‌ی پشتیبانی کامل آیپد پرو از صفحه کلید و ماوس پخش شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت سرفیس پرو 4 را مهر ماه معرفی می‌کند


گزارش جدید منتشر شده توسط Digitimes مدعی است که مایکروسافت به سازندگان قطعات خبر داده تا از شهریور ماه سال جاری تولید قطعات لازم برای ساخت سرفیس پرو ۴ را آغاز کنند. اگر این گزارش صحت داشته باشد سرفیس پرو ۴ اواخر مهر ماه روانه‌ی بازار خواهد شد.



گزارش منتشر شده از طرف دیجی‌تایمز بیان می‌کند که از زمان معرفی مایکروسافت سرفیس پرو ۳، ماهانه ۳۰۰ هزار دستگاه از این لپ‌تاپ به فروش رسیده است. با معرفی سرفیس پرو ۴ مایکروسافت انتظار دارد این رقم به عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دستگاه برسد.

همچنین این گزارش مدعی است که مایکروسافت طراحی نازک و صفحه نمایش بزرگ موجود در سرفیس پرو ۳ را تغییر نخواهد داد چرا که این طراحی موفقیت خوبی از خود به نمایش گذاشته است. برای تطبیق با استانداردهای سال ۲۰۱۵، مایکروسافت از نسخه‌های پردازنده‌‌های اینتل با نام Skylake که سریع‌تر و کم مصرف‌تر از نسل گذشته هستند، در سرفیس پرو ۴ بهره خواهد برد. سیستم عامل پیش‌فرض این لپ‌تاپ، ویندوز ۱۰ خواهد بود.

به نظر می‌رسد مایکروسافت با استفاده از سخت‌افزار هم‌رده با لپ‌تاپ‌ها، سیستم عاملی قدرتمند و طراحی نازک و قابل حمل، توانسته است به هدف خود که جایگزینی لپ‌تاپ‌ها با سرفیس پرو ۳ بوده است دست پیدا کند. اگر این شایعات صحت داشته باشند، مایکروسافت انتظارات بالایی از نسل جدید سرفیس پرو دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا سرفیس پرو ۴ طبق انتظارات مایکروسافت، فروش دو برابری نسبت به نسل قبل خود خواهد داشت یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش مالی اینتل در سه ماهه‌ی دوم 2015: درآمد ۱۳.۲ میلیارد دلاری با نگاهی مثبت به آینده


اینتل امروز گزارش مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر کرد که گویای درآمد ۱۳.۲ میلیارد دلاری و سود خالص ۲.۷ میلیارد دلاری بزرگ‌ترین سازنده‌ی پردازنده در جهان است.



اینتل امروز گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی خود را منتشر کرد. براساس گزارش مالی منتشر شده، اینتل در جریان سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی موفق شده تا درآمدی ۱۳.۲ میلیارد دلاری را به جیب بزند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی نشان از کاهشی ۵ درصدی دارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از سرمایه‌گذاران درآمدی نزدیک به ۱۳ میلیارد دلار را برای اینتل پیش‌بینی می‌کردند که انتشار گزارش اپل نشان از اشتباه بودن این پیش‌بینی‌ها داشته است. سرمایه‌گذاران گمانه‌های خود را مبتنی بر کاهش فروش پی‌سی‌ها به موجب پایان بروزرسانی از سیستم عامل ویندوز ایکس‌پی عنوان می‌کردند.

با نگاهی دقیق‌تر به آمار منتشر شده می‌توان به روشنی دید که اینتل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی شاهد رشد شاخص‌های منفی بوده است. برای مثال می‌توان به حاشیه‌ی سود ناخالص این کمپانی اشاره کرد که به ۶۲.۵ درصد رسیده است. سود عملیاتی کسب شده توسط این کمپانی با کاهشی ۲۵ درصدی به ۲.۹ میلیارد دلار رسیده و سود خالص کسب شده نیز با کاهشی ۳ درصدی به ۲.۷ میلیارد دلار کاهش یافته است. اینتل موفق شده در فصل دوم سال جاری به۵۵ سنت برای هر سهم رسیده است.

با توجه به اینکه اینتل بخش موبایل خود را در شاخه‌ی دیگر کمپانی ادغام کرده، تصویر چندان شفافی از جزئیات گزارش مالی این کمپانی در دست نیست. البته باید به این نکته اشاره کرد که اینتل با عرضه‌ی پردازنده‌های سری اتم X7 خود که براساس لیتوگرافی ۱۴ نانومتر توسعه یافته، در انتظار پیشرفت است. گروه تولیدکننده‌ی محصولات مرتبط با کامپیوترهای شخصی که بخش موبایل نیز در آن ادغام شده، با درآمدی ۷.۵ میلیارد دلاری در مقایسه با فصل اول سال ۲۰۱۵ شاهد رشدی دو درصدی بوده، اما در مقایسه با فصل دوم سال ۲۰۱۴، کاهشی ۱۴ درصدی را تجربه کرده است. همانطور که می‌توان پیش‌بینی کرد بخش اعظمی از این کاهش در رابطه با انقباض بازار پی‌سی‌ها است. کاهش فروش پی‌سی‌ها، تولیدکنندگان این گجت‌ها را نیز به سمت کاهش سفارش و خرید انواع پردازنده‌ها سوق می‌دهد که می‌توان تاثیر آن را در گزارش مالی اینتل دید.

در جریان سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی اینتل پردازنده‌های اتم x3، x5 و x7 را معرفی کرده که در قالب محصولات جدید روانه‌ی بازار می‌شوند. از جمله‌ی ابزارهای مبتنی بر این پردازنده‌ها می‌توان به سرفیس 3 مایکروسافت اشاره کرد که از x7 بهره می‌برد. سایر پردازنده‌های چری تریل با محصولات SoFIA 3G و 3G-R همراه خواهند شد. نسخه‌ی 4G پردازنده‌ی SoFIA LTE نیز در آستانه‌ی دریافت گواهی است و انتظار می‌رود تا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی بازار شود.



با توجه به معرفی نسل ششم از پردازنده‌های Core اینتل که با نام اسکای‌لیک شناخته می‌شود، انتظار می‌رود محصولات مبتنی بر این سری از پردازنده‌های اینتل در جریان سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شود. اینتل با عرضه‌ی پردازنده‌های جدید خود، محصولاتی را مبتنی بر لیتوگارفی ۱۴ نانومتر و فرآیند تولید FinFET معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود با ترکیب این پردازنده‌ها و ویندوز 10، تاحدودی شیب کاهش فروش پی‌سی‌ها ملایم‌تر شود.

بخش دیتاسنتر اینتل نیز درآمدی ۳.۹ میلیارد دلاری دارد که در مقایسه با فصل اول سال جاری میلادی و مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۵ و ۱۰ درصدی است. سود عملیاتی کسب شده توسط این بخش از کمپانی درآمدی ۱.۸ میلیارد دلاری را به ارمغان آورده است که بیش از سود عملیاتی ۱.۶ میلیارد دلاری کسب شده توسط بخش دیگر کمپانی است. اینتل انتظار دارد تا در روزهای آینده‌ی سال جاری میلادی نیز در حوزه‌ی سرورها همچنان شاهد رشد باشد.

اینتل در زمینه‌ی اینترنت اشیا سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و این بخش از کمپانی هم‌اکنون موفق شده تا درآمدی ۵۵۹ میلیون دلاری را از آن خود کند که در مقایسه با فصل اول سال جاری میلادی ۵ درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی افزایشی ۱۰ درصدی را به خود دیده است. در صورتی که سیاست‌های اینتل با موفقیت روبرو شود، در فصل‌های آینده شاهد افزایش سهم اینتل از این حوزه خواهیم بود. در ابتدای ماه ژوئن، اینتل اعلام کرد که FPGA را از آن خود می‌کند. اینتل تصاحب این کمپانی را فرصت مناسبی برای افزایش نفود و پیشرفت اینتل در زمینه‌ی اینترنت اشیا می‌داند.

گروه نرم‌افزار و سرویس‌های اینتل نیز با کسب درآمدی ۵۳۴ میلیون دلاری در جایگاه بعدی فرار دارد. این بخش شامل بازویی نظیر مک‌آفی است. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی، اینتل در این حوزه کاهشی ۳ درصدی را تجربه کرده است.

اینتل پیش‌بینی می‌کند تا در فصل سوم سال جاری میلادی درآمدی ۱۴.۳ میلیارد دلاری را با تقریب ۵۰۰ میلیون دلار بیشتر یا کمتر از آن خود کند. ضمنا این کمپانی انتظار دارد تا حاشیه‌ی سود ناخالص ۶۳ درصدی را رقم بزند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش مالی ای‌ام‌دی در سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۵: کاهش درآمد همچنان ادامه دارد


وضعیت بدِ درآمدیِ ای‌ام‌دی همچنان ادامه دارد و این کمپانی سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ را با ۱۸۱ میلیون دلار ضرر پشت سر گذاشته است.



کمپانی ای‌ام‌دی که در زمینه‌ی تولید و توسعه‌ی نیمه‌هادی‌ها فعالیت دارد، همچنان با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند. این کمپانی که روزی درآمد بسیار خوبی را از بازار PC داشت از سال‌ها قبل، نبرد حوزه‌ی پردازنده‌های کامپیوتر را به اینتل باخته و سهم بازار بسیار کمی را در اختیار دارد.

ای‌ام‌دی در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ تنها ۹۴۲ میلیون دلار درآمد داشته است. با توجه به رکود بازار پی‌سی، فروش CPU/APUهای AMD نیز با کاهش روبرو شده است. درآمد ای‌ام‌دی نسبت به سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ حدود ۸ درصد و در مقایسه با همین فاصله‌ی زمانی در سال گذشته، ۳۵ درصد کاهش یافته است.

گزارش مالی ای‌ام‌دی در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ را می‌توان در این اعداد خلاصه کرد:

درآمد: ۹۴۲ میلیون دلار
سود ناخالص: منفی ۱۳۷ میلیون دلار (ضرر)
سود خالص: منفی ۱۸۱ میلیون دلار (ضرر)
سود هر سهم: منفی ۰.۲۳ دلار (ضرر سهام‌داران)


حتی بخش پردازنده‌های گرافیکی ای‌ام‌دی نیز وضعیت خوبی ندارد و این بخش نیز با کاهش ۲۹ درصدی فروش روبرو شده است.

حال ای‌ام‌دی به سه ماهه‌ی سوم و عرضه‌ی ویندوز ۱۰ چشم دوخته است. ای‌ام‌دی همچنین در تلاش است تا پردازنده‌های جدید خود را بر اساس لیتوگرافی ۲۰ نانومتری و روش جدید FinFET عرضه کند تا شاید گره گشای این کمپانی قدیمی باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش مالی گوگل در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵: درآمد ۱۷.۷ میلیارد دلاری با رشد ۱۱ درصدی


پس از آنکه گوگل در دو فصل اخیر موفق به جلب رضایت وال استریت نشد، غول جستجو با انتشار گزارش مالی مربوط به فصل دوم سال جاری، نشان داد که مسیر رو به رشدی را در پیش گرفته است. گوگل در فصل دوم سال جاری میلادی موفق شده تا درآمدی ۱۷.۷ میلیارد دلاری را بدست آورد.



ساعاتی پیش گوگل گزارش مالی مربوط به فصل دوم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی موفق شده تا در جریان این فصل درآمدی ۱۷.۷ میلیارد دلاری را بدست آورد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد ۱۱ درصدی و در مقایسه با فصل گذشته نشان از رشدی ۳ درصدی دارد. با توجه به اینکه گزارش گوگل فراتر از پیش‌بینی‌های انجام شده توسط کارشناسان وال استریت بود، سهام گوگل ۱۱ درصد رشد را نشان داده است. اطلاعات ارائه شده توسط گوگل نشان از این دارد که تبلیغات در موبایل و همچنین یوتیوب نقش کلیدی را در بالا رفتن درآمد گوگل ایفا کرده‌اند.

اگرچه گوگل اعداد مربوط به گزارش مالی خود را بصورت جزئی ارائه نکرده، اما گفته‌های آن‌ها نشان از این دارد که فاصله‌ی درآمد حاصل از تبلیغات بخش موبایل با دسکتاپ روز به روز کمتر می‌شود. اخیرا بسیاری از کمپانی‌ها به سمت استفاده از تبلیغات در عرصه‌ی موبایل رفته‌اند و همین امر، موجی را در این بخش ایجاد کرده که نتیجه‌ی آن سرازیر شدن دلارهای تبلیغاتی به سمت گوگل است. امید کردستانی - مدیر تجاری گوگل در این خصوص گفت:

در بیش از ۱۰ کشور تعداد جستجوهای انجام شده در موبایل بیش از دسکتاپ است.
با توجه به این موضوع است که گوگل در حال تجمیع منابع خود برای ایجاد تجربه‌ی بهتری در زمان استفاده از جستجو در موبایل است. امید کردستانی به این موضوع اشاره کرده که بیش از ۳۰ درصد از جستجوهای صورت گرفته در بخش موبایل شامل جستجو برای اطلاعات مرتبط با موقعیت مکانی است؛ در واقع کاربران در پی کسب اطلاعات از محیط پیرامون خود هستند که این اطلاعات شامل محل رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها است. کردستانی اضافه کرد:

زمانی که کاربران با استفاده از گجت‌های موبایل خود به جستجو می‌پردازند، انتظار دارند نتایج سریع و کاربردی دریافت کنند.

اما گوگل فقط در زمینه‌ی جستجو سرمایه‌گذاری نکرده است. غول جستجو در شاخه‌های دیگری نیز سرمایه‌گذاری کرده تا کاربرانی را که از گوگل برای جستجو استفاده نمی‌کنند، به سمت خود جذب کند. کردستانی به تلاش‌های گوگل برای ارائه‌ی سرویس‌هایی نظیر Google Photos، Now On Tap و Android Pay اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه‌ی شده گوگل پلی نیز به‌‌عنوان پلتفرم بازی‌های موبایل رشد بسیار پرشتابی را شاهد است.

یکی دیگر از مواردی که در مورد افزایش درآمد گوگل می‌توان به آن اشاره کرد، رشد بیش از انتظار درآمد این کمپانی از یوتیوب است. اخیرا تبلیغات موسوم به Trueview یا همان تبلیغات پیش از پخش کلیپ‌های ویدیویی که در یوتیوب مورد استفاده قرار می‌گیرد رواج یافته و همین امر درآمد غول جستجو را بسیار افزایش داده است. یوتیوب رشدی ۱۶ درصدی را تجربه کرده و میزان بازدید از این سرویس با استفاده از گجت‌های موبایل به دو برابر افزایش یافته است. هزینه‌ی سرویس به ازای هر کلیک کاهش یافته، اما در مقابل با افزایش بازدید، تعداد دفعاتی که یک تبلیغ نمایش داده شده، بصورت فزاینده‌ای افزایش یافته است. یکی از ویژگی‌های تبلیغات Trueview اضافه شدن خودکار اطلاعات محصول و قیمت آن به تبلیغات ویدیوی است.

تعداد تبلیغات کنندگانی که تمایل به استفاده از یوتیوب دارند، تا ۴۰ درصد افزایش یافته و مبلغی که برای تبلیغ صرف می‌شود، ۶۰ درصد رشد نشان داده است. امید کردستانی به این موضوع اشاره کرده که میانگین دقایق بازدید از یوتیوب ۴۰ دقیقه بوده و مخاطبان این سرویس نیز که بین ۱۸ تا ۴۹ سال سن دارند بیشتر روی گجت‌های موبایل به این سرویس مراجعه می‌کنند.

گوگل در حوزه‌های دیگری نیز سرمایه‌گذاری کرده که با توجه به نوپا بودن این بخش‌ها احتمالا نباید بزودی در انتظار پولسازی این بخش‌ها باشیم.

خلاصه‌ی گزارش عملکرد مالی گوگل در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵:

درآمد: ۱۷.۷ میلیارد دلار؛ ۱۱ درصد رشد نسبت به سال گذشته
سود خالص: ۳.۹۳ میلیارد دلار
درآمد از سایت‌های متعلق به گوگل: ۱۲.۴ میلیارد دلار؛ رشد نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد
رشد درآمد از راه تبلیغات کلیکی: ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته
کل هزینه‌ی گوگل در این فصل: ۶.۳۲ میلیارد دلار
کارمندان جدید این کمپانی در مقایسه با سال گذشته: ۸۵۰۰ نفر؛ در حال حاضر نزدیک به ۶۰ هزار نفر در گوگل مشغول به کار هستند
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویندوز 10 برای کاربران خانگی بصورت خودکار بروز می‌شود


مایکروسافت در ویندوز ۱۰ امکان غیر فعال کردن بروزرسانی خودکار را از کابران خواهد گرفت. این بند بخشی از تفاهمی است که کاربر هنگام نصب ویندوز ۱۰ باید با آن موافقت کند.



نسخه‌های آزمایشی ویندوز ۱۰ ارائه شده توسط مایکروسافت، گزینه‌ای برای غیرفعال کردن دانلود و نصب بروزرسانی خودکار نداشتند اما مشخص نبود که این امکان تنها در نسخه‌ی آزمایشی غیرفعال است یا در نسخه‌ی نهایی نیز شاهد حذف این گزینه خواهیم بود. نسخه‌های آزمایشی ارائه شده توسط مایکروسافت، در گذشته نیز قوانین خاصی برای ارسال بازخورد خودکار و موارد مشابه داشتند و تشخیص این که حذف گزینه‌ی غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار، همیشگی خواهد بود یاخیر، بسیار دشوار بود.

ویندوز ۱۰ جدیدی که با شماره بیلد 10240 ارائه شده است به نظر نسخه‌ی نهایی ویندوز خواهد بود که شرکت‌های سازنده بر روی گجت‌های خود به صورت پیش‌فرض نصب خواهند کرد. این نسخه شامل تنظیمات نهایی و متن تفاهم‌نامه و سایر موارد نهایی شده، است.


بروزرسانی ویندوز در ویندوز ۸.۱ چهار گزینه برای انتخاب کردن دارد:
دانلود و نصب خودکار بروزرسانی‌ها
بروزرسانی‌ها را دانلود کن اما اجازه بده زمان نصب را خودم انتخاب کنم
وجود بروزرسانی را کنترل کن اما زمان دانلود و نصب آن را بر عهده‌ی من بگذار
هیچ‌گاه وجود بروزرسانی را چک نکن


انتخاب گزینه‌ی آخر پیشنهاد نمی‌شد، اما در صورت نیاز می‌شد آن را نیز انتخاب کرد.


در ویندوز ۱۰ انتخاب‌ها به دو گزینه کاهش پیدا کرده‌اند:
بروزرسانی را به صورت خودکار دانلود و نصب کرده و سیستم را ریبوت کن
بروزرسانی را به صورت خودکار دانلود و نصب کرده و انتخاب زمان ریبوت را برعهده‌ی من بگذار


به علاوه در بند بروزرسانی تفاهم‌نامه جمله‌ی زیر را مشاهده می‌کنیم:

بروزرسانی‌ها. ویندوز در بازه‌های زمانی مشخصی، بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و سیستم عاملی را بصورت خودکار چک کرده و نصب می‌کند. بهتر است این بروزرسانی‌ها را از مایکروسافت و منابع معتبر دریافت کنید و به این منظور مایکروسافت باید سیستم عامل شما را نیز بروزرسانی کند. با قبول این تفاهم‌نامه، ویندوز بدون اطلاع قبلی بروزرسانی ویندوز را دانلود و نصب خواهد کرد.

این تغییر می‌تواند اتفاق بزرگی برای نسخه‌های مختلف ویندوز به شمار آید. مایکروسافت این بار تنها بروزرسانی‌های امنیتی ارائه نخواهد کرد. بلکه ویژگی‌ها و توانایی‌های جدیدی نیز به همراه هر بروزرسانی، معرفی خواهند شد.

البته با این همه انتظار می‌رود راهی برای جلوگیری از دانلود خودکار و نصب بروزرسانی‌ها پیدا شود، اما مایکروسافت با این کار می‌خواهد از بهره بردن تمامی کاربران خانگی خود از امکانات ویندوز ۱۰، اطمینان حاصل کند.

این تصمیم مایکروسافت نگرانی‌هایی نیز به همراه داشته است. امروزه اگر بروزرسانی جدید ویندوز، ویژگی مورد نیاز شما را حذف کند می‌توانید آن را دانلود و نصب آن برای مدتی طولانی جلوگیری کنید. این تغییرات در بروزرسانی‌های Service Pack بیشتر به چشم می‌خورند چرا که بزرگ‌ترین تغییرات در سیستم عامل را با خود به همراه دارند.

اما در ویندوز ۱۰ این امکان از کاربر گرفته می‌شود و اگر بروزرسانی جدید ویژگی مورد علاقه‌ی شما را حذف کند، راهی برای جلوگیری از نصب آن نخواهید داشت.

کاربران ویندوز ۱۰ پرو، مقدار کمی آزادی عمل خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند از مسیر بروزرسانی‌های اصلی خارج شده و به کانال شعبه‌ی حال حاضر کسب و کار یا CBB وارد شوند. این ویژگی آزادی عمل کمی در هنگام بروزرسانی به کاربر خواهد داد و می‌توان با استفاده از آن بروزرسانی‌ها را برای مدت کوتاهی به تعویق انداخت. یکی از مدیران ارشد مایکروسافت مدت این تعویق را حداکثر ۸ ماه اعلام کرده است و اگر این مدت بیشتر از ۸ ماه شود، این کاربران از دریافت بروزرسانی‌های امنیتی نیز محروم خواهند شد.

تنها کاربران ویندوز ۱۰ سازمانی می‌توانند از گزینه‌هایی مشابه با ویندوز ۸ بهره ببرند. این کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه‌ای برای سال‌ها فقط بروزرسانی امنیتی را از سمت مایکروسافت دریافت کنند.

البته کاری که شرکت مایکروسافت انجام می‌دهد در بین سایر شرکت‌ها اولین نیست. برای مثال اپل در اکثر مواقع تنها نسخه‌ی جدید سیستم عامل خود را بروزرسانی می‌کند و با این کار به نوعی کاربران را مجبور به بروزرسانی سیستم عامل گجت خود می‌کند. موزیلا نیز کاری مشابه برای مرورگر فایرفاکس انجام داده و به کسب و کارها این اجازه را می‌دهد تا برای ۸ تا ۹ ماه فقط بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت کنند.

با این همه، این اتفاق، تغییری بزرگ برای مایکروسافت و ویندوز است و ممکن است نتواند کاربران کنونی ویندوز ۷ و ۸ را برای بروزرسانی به ویندوز ۱۰ ترغیب کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 112 از 119:  « پیشین  1  ...  111  112  113  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA