انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 89 از 192:  « پیشین  1  ...  88  89  90  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
قلعه نوعی سرمربی ملوان شد


سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، انتخاب شد: امیر قلعه نوعی سرمربی فصل قبل استقلالی‌ها. اکبرمحمدی مربی اسبق تیم فوتبال جوانان ایران نیز به عنوان دستیار وی معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مالک باشگاه ملوان ،گفت: پس از نشست با هیات مدیره باشگاه ملوان امیرقلعه نوعی سرمربی فصل قبل استقلالی‌ها را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردیم.

داریوش بهشتی افزود: قلعه نوعی دوشنبه آینده به انزلی می آید تا تمرینات ملوان ها به صورت جدی آغاز شود.
وی افزود: اکبرمحمدی مربی اسبق تیم فوتبال جوانان ایران نیز به عنوان دستیار وی معرفی شده است.
مسولان باشگاه ملوان، پیش از این با علی دایی مذاکره کرده بودند که وی این پیشنهاد را نپذیرفت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درهفته نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور در خانه به مصاف ذوب آهن آصفهان می روند و در هفته دوم درتهران با آبی پوشان پایتخت روبرو می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
واکنش قلعه نویی به اینکه مربیگری تیم دوست صمیمی اش را به علی دایی دادند


علی دایی قرار است در صبا باتری یک تیم کم هزینه ببندد. صبا سال قبل تیم جوان و خوبی داشته که دایی حتی با حفظ سرمربی اش به عنوان دستیار ، می خواهد تیمی مدعی از آن بسازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان موسوی دوست نزدیک امیر قلعه نویی پس از خرید باشگاه صبا ترجیح داد علی دایی را سرمربی تیمش بگذارد تا سوال های زیادی پیش بیاید؛ اینکه چرا او سرمربی سابق استقلال را به این تیم نبرده است. اما ساعتی پس از این انتخاب مالک جدید هتل داریوش در رستوران امیر قلعه نویی بود و برای او از آینده تیمش می گفت. از اینکه چرا تصمیم گرفته وارد فوتبال شود.

قلعه نویی تقریبا قبل از همه می دانست که موسوی می خواهد تیمداری کند. البته مربی فصل قبل استقلالی ها انتظار داشت او برای خرید استقلال پا پیش بگذارد و امیر چون سرداری فاتح در استقلال بماند. ولی دوست صمیمی اش چنین تصمیمی نداشت. مالک این ایرلاین که تقریبا تمام دارایی های ثابت را در کیش خریده و با پارک دلفین ها و هتل داریوش و کلی سرمایه گذاری دیگر در بخش گردشگری می خواهد در روزهای پسا تحریم به قطب بزرگی در گردشگری ایران تبدیل شود ، دوست نداشت وارد تیمداری کلان شود و یک تیم کم سر و صدا را به هر چیزی ترجیح می داد. قلعه نویی اما امسال می خواست تیمی داشته باشد که مدعی باشد. امیر بعد از دو فصل ناکامی به دنبال تجربه ای است که دوباره اسمش را سر زبان ها بیاندازد .

او در مذاکرات اولیه با موسوی شنیده بود که مالک جدید ملوان به دنبال هزینه کردن حدود 5 میلیارد تومان برای تیمداری است. رقمی که با محاسبات قلعه نویی نمی توانست این تیم را به رسیدن به جمع مدعیان کمک کند. به همین دلیل مذاکراتش را با ملوان جدی تر پیگیری کرد. اینکه مالک ملوان 10 میلیارد تومان برای تیمداری ، چک بانکی تضمین شده به انزلی چی ها داده بود.

قلعه نویی اعتقاد داشت پتانسیل ملوان برای این فصل بهتر از صباست. اگرچه آنها به سختی در لیگ مانده بودند اما ترکیب بازیکنانی که داشتند برای قلعه نویی و سبک تیمداری اش بیشتر می خورد. اضافه شدن آرش افشین ، حسین ماهینی ، امیرحسین فشنگچی و داشتن بازیکنانی چون رافخایی ، مازیار زارع ، پژمان نوری، کنعانی ، پورقاز و نزهتی خیال قلعه نویی را بیشتر از تیم جوان ملوان آسوده می کرد. او البته می خواست چند نفر از بازیکنان مورد علاقه خودش را هم به انزلی ببرد و تیمی بسازد که خیلی سریع به تیمی مدعی بدل شود.

این ها همه با 5 میلیارد تومانی که قرار بود در صبا برای تیمداری در اختیارش باشد ، قابل قیاس نباشند و او به موسوی بگوید نه . اگرچه مالک جدید صبا وقتی پنجشنبه شب با قلعه نویی نشسته بود و از آینده تیمداری اش سخن می گفت ، تاکید داشت مبلغ مورد نظرش برای تیمداری را دو برابر کرده و به دایی 10 میلیارد تومان بودجه داده تا تیمی خوب ببندد! خبری که قطعا قلعه نویی را با این پارادکس روبرو می کند؛آیا ریسک کار کردن در انزلی ، با آنهمه هوادارا عاشق فوتبال بیشتر از مربیگری در قم نیست؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استرداد یکی از مسئولان فیفا به آمریکا



مقامات سوئیس می‌گویند یکی از مسئولان فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) که اخیرا بعد از یورش پلیس به مقر فیفا در زوریخ بازداشت شده بود، اکنون به آمریکا استرداد شده است.

این مقام فیفا جزو هفت نفری بود که در ۲۷ مه در ارتباط با اتهام فساد در سوییس بازداشت شده بود.
دادگستری سوئیس گفت که او همراه با اسکورت سه نفره پلیس به نیویورک انتقال یافت.

هنوز نام این مقام فیفا فاش نشده است، اما پیشتر گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر آنکه جفری وب، اهل جزایر کیمن از حق خود برای شکایت علیه استردادش به آمریکا انصراف داده است.

جفری وب، ۵۰ ساله، رئیس سابق کنفدراسیون اتحادیه فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب (کونکاکاف) و یکی از معاونان فیفا بود.
او متهم است که در ارتباط با فروش حق پخش تلویزیونی و بازاریابی، میلیون‌ها دلار رشوه گرفته است.

ریچارد کانوی، خبرنگار ورزشی بی‌بی‌سی می‌گوید طبق قوانین فدرال آمریکا، متهمان باید در بدو ورود به ایالتی که اتهامات را مطرح کرده است "بلافاصله" در برابر قاضی قرار گیرند.
از آنجایی که فرد متهم دیروز، چهارشنبه ۱۵ ژوئیه زوریخ را ترک کرد، دادگاهش احتمالا به زودی برگزار خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
روحانی به احترام علی دایی از جای خود بلند شد



دیدار علی دایی و رئیس جمهور در مراسم افطار چهارشنبه شب حسابی سر و صدا به پا کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی در این مراسم به سر میز رئیس جمهور رفت و با حسن روحانی روبوسی کرد. تصاویری که از این اتفاق منتشر شد، نظر بسیاری را به خود جلب کرد. این اولین بار بود که دایی بر سر میز ریاست جمهوری میرفت و حسن روحانی هم به احترام او از جای خود بلند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
زولا: دوست دارم شاگردانم به سطح دژاگه برسند



باشگاه العربی قطر که اشکان دژاگه از کشورمان در آن حضور دارد، در مراسمی رسمی جان‌فرانکو زولا را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد.

زولا مهاجم ایتالیایی اسبق تیم‌های ناپولی و چلسی که در دوران بازیگری بسیار موفق بود، در عرصه مربیگری خیلی کارنامه موفقی نداشته و حالا در العربی به دنبال پیدا کردن راه مربیگری خود است. او پس از عقد قرارداد با العربی در کنفرانس خبری انگیزه بالای خود را نشان داد و این‌گونه گفت: «باید همه تلاش کنیم این تیم را در فصل پیش‌رو به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم زیرا تاریخ نشان می‌دهد تیم العربی در دهه‌های 80 و 90 میلادی مدعی بلامنازع فوتبال قطر بوده است. بازیکنان حرفه‌ای چون پائولینیو، اشکان دژاگه و رود فانی متمایز از بقیه هستند و باید تلاش کنم که سایرین را با سطح حرفه‌ای‌گری آنها همراه کنم. البته این کار نیاز به کوشش فراوان دارد. از امروز با قدرت به اجرای برنامه‌هایم می‌پردازم‌؛ می‌خواهم بازیکنانم به سطح حرفه‌ای‌گری دژاگه برسند.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تشبیه جالبی که خنده رئیس جمهور ایران را به همراه داشت/«عجب تیمی بستی آقای روحانی!»



خبر آنلاین می نویسد : پر افتخارترین ورزشکار المپیکی ایران در مراسم افطاری رئیس جمهور ، جمله ای گفت که حسابی رئیس جمهور را خنداند.

چهارشنبه شب و تنها یک شب بعد از اعلام رسمی توافق هسته ای مذاکره کنندگان موفق کشورمان با عربی ها ، وقتی رئیس جمهور در جمع ورزشکاران قرار گرفت ، به جای سخن ورزشی گفتن ، تصمیم گرفت تا برای آنها از یک پیروزی بگوید . از ماراتنی که برای دولت به مانند یک مسابقه مهم ورزشی بود و در نهایت با موفقیت و پیروزی کشورمان به پایان رسید.

او دقایقی طولانی درباره این موفقیت حرف زد و تیم مذاکره کننده اش را با یک تیم موفق ورزشی مقایسه کرد که سبب شدند مردم شاد شوند. او البته راست می گفت که برای این موفقیت ، مردم مثل پیروزی در زمین مسابقه برابر آمریکا به خیابان ها ریختند و در سراسر کشور شادی کردند.

بعد از این تشبیه جالب بود که خیلی از ورزشکاران سرشناس حاضر در مراسم ، تک به تک در زمان افطار خود را به میز رئیس جمهو رساندند و به او این موفقیت را تبریک گفتند. علی دایی ، قهرمانان والیبال ، بسکتبال ، کشتی و خیلی دیگر از رشته های ورزشی به پاس این موفقیت حرف های شادی آور زیادی داشتند تا برای رئیس جمهور بگویند اما در میان تمام این نقل ها ، هادی ساعی جمله ای به دکتر حسن روحانی گفت که حسابی او را خنداند و شاد کرد. ساعی که با دو طلا و یک برنز المپیک ، پر افتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک ایران است و سال هاست که با ورود به شورای شهر تهران در مناسبات سیاسی وارد شده ، به روحانی از تیمی گفت که بسته. تیمی که رئیس جمهور آن را یک تیم موفق خوانده بود. او به روحانی گفت:«خدایی عجب تیم خوبی هم بستید اقای رئیس جمهور»

تیم بستن در ورزش های تیمی یکی از سخت ترین کارهای ورزشی است ، ساختن ترکیبی که بتواند در طول یک تورنمنت طولانی پیروز شود و روحانی برای این مذاکرات سخت ، تیمی بسته بود که با ترکیبی کمتر از 10 نفر در مذاکراتی که رقبایش اقلا 10 برابر شان بودند ، ایستاد ، مقاومت کرد و حقوق حقه ملت ایران را بدست آورد تا اینگونه برای پیروزی شان ملت جشن بگیرند و در طبل شادانه بکوبند!

ساعی از حرف های رئیس جمهور استفاده کرد و با تشبیه تیم مذاکره کننده به یک تیم فوتبال قهرمان ، یارکشی روحانی را استادانه و در کلاس یک مربی بزرگ دنیا تشبیه کرد تا رئیس جمهور حسابی بخندد و از این تشبیه ورزشی راضی باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عزت‌اللهی در آستانه عقد قرارداد با روستوف



سعید عزت‌اللهی که برای مذاکره با مسئولان باشگاه روستوف راهی روسیه شده است، پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد با این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش وبسایت برنامه نود و به نقل از تسنیم، هافبک تیم ملی که فصل گذشته با باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا قرارداد بسته بود و برای تیم جوانان و تیم بزرگسالان C این باشگاه بازی کرد، در حالی در آستانه پیوستن به روستوف است که پیشنهاد تمدید قرارداد اتلتیکومادرید و همچنین پیشنهادی از سوی باشگاه ختافه اسپانیا را رد کرد.

عزت‌اللهی در روستوف تمام مراحل مربوط به امضای قرارداد را انجام داده و به زودی قراردادش امضا خواهد شد. این موضوع نیز توسط برخی سایت‌های هواداری روستوف اعلام شده است و به احتمال فراوان هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان این فصل را در لیگ برتر روسیه پشت سر خواهد گذاشت.

البته هنوز از مدت زمان قرارداد و سایر جزئیات خبری نیست که این موضوع قرار است به صورت رسمی و پس از امضای قرارداد عزت‌اللهی با روستوفی‌ها اعلام شود.

روستوف جزو باشگاه‌های لیگ برتر روسیه است که قربان بردیف هدایت آن را به عهده دارد و فصل گذشته نیز از سردار آزمون بهره می‌برد. روستوفی‌ها علاوه بر جذب عزت‌اللهی به دنبال دریافت رضایت‌نامه سردار آزمون نیز هستند تا در رقابت‌های فصل آینده دو بازیکن تیم ملی ایران را در اختیار داشته باشند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
بزرگترین حکم انضباطی تاریخ فوتبال ایران را «خواننده زیرزمینی(امیر تتلو) » رسانه ای کرد؟



شاهکار فدراسیون علی کفاشیان تکمیل شد و این بار مهمترین رای انضباطی تاریخ فوتبال ایران را یک خواننده زیرزمینی اعلام کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک خواننده زیرزمینی که با فرهاد کاظمی مربی راه آهن به ورزش می رود، می گوید صبح دوشنبه که رای کمیته انضباطی درباره پرونده راه آهن و پیکان اعلام می شود، پیکان به دسته اول سقوط می کند و راه آهن لیگ برتری می شود.

این خواننده زیر زمینی در اینستاگرامش نوشته است: «شكر خدا "راه آهن" به ليگ برتر برگشت و من و تتليتيام دوباره آمادگي كاملمون رو اعلام ميكنيم براى پر كردن تمام استاديومهايى كه اين تيم توش بازى داره، اونم تو همه ى شهرها و حتى براى قهرمانى تو ليگ، اونم بدون هيچ انتظارى فقط و فقط به نيّت كمك به فوتبال كشورمون و تبليغ و تشويق جوونا به ورزش، مگه نه ؟!؟ آقا كيا ميان استاديوم ؟!؟»

این تنها علی کفاشیان است که می تواند به خود ببالد چنین فدراسیون مهمی دارد که اخبارش را یک خواننده زیرزمینی منتشر می کند.

اینکه چطور پرونده موتومبا یکبار با حکم قطعی به سود پیکان شد و چطور با اصرار سفت و سخت دادستانی این رای در آستانه شکستن است و می گویند رئیس کمیته استیناف فدراسیون کفاشیان استعفاء می دهد و می رود، هم فقط از فدراسیونی بر می آید که رئیسش مردی خنده رو باشد که برایش ماندن از هر اتفاق دیگری مهمتر است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مقام سابق فیفا در دادگاه اعلام بی گناهی کرد


جفری وب از معاونان سابق فیفا در ارتباط با رسوایی فساد گسترده در فدراسیون جهانی فوتبال در دادگاهی در نیویورک اعلام بی گناهی کرده است.

او که اخیرا از سوئیس به نیویورک مسترد شده با قرار ۱۰ میلیون دلار وثیقه تحت بازداشت خانگی قرار داده شده است.
جفری وب، ۵۰ ساله، رئیس سابق کنفدراسیون اتحادیه فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب (کونکاکاف) و یکی از معاونان فیفا بود.
او متهم است که در ارتباط با فروش حق پخش تلویزیونی و بازاریابی، میلیون‌ها دلار رشوه گرفته است.

او در میان ۷ نفری بود که روز ۲۷ مه در سوییس بازداشت شدند و چند روز پیش با اسکورت سه نفره پلیس به نیویورک انتقال یافت.
آقای وب تنها کسی است که درخواست استردادش از سوئیس به آمریکا را به چالش حقوقی نگرفت و اولین مقامی است که در دادگاهی در آمریکا حاضر می شود.

شش نفر دیگری که دستگیر شده اند با حکم استرداد به آمریکا می جنگند.
این افراد به درخواست وزارت دادگستری آمریکا دستگیر شدند. این وزارت در مجموع اتهاماتی علیه ۱۴ مقام سابق و کنونی فیفا در ارتباط با فساد "افسارگسیخته، نظام مند و ریشه دار" طرح کرده است که در پی تحقیقات گسترده توسط اف بی آی بود.

این تحقیقات ابتدا به خاطر فرآیند اعطای میزبانی دو جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ به روسیه و قطر شروع شد، اما بعدا گسترش یافت و معاملات فیفا طی ۲۰ سال گذشته را در بر گرفت.

وزارت دادگستری گفت که اقدامات غیرقانونی این افراد در جریان سفرهایشان به آمریکا برنامه ریزی شده بود و انتقال پول با استفاده از بانک های آمریکایی انجام شده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قلعه‌نویی لیست بازیکنان مدنظر برای ملوان را داد؛ او سیدجلال و انصاری‌فرد را می‌خواهد


مالک و مدیرعامل باشگاه ملوان گفت که امیر قلعه‌نویی فهرست بازیکنان مدنظرش را دیروز ارائه کرده است.

تسنیم نوشت: داریوش بهشتی در خصوص اینکه آیا قلعه‌نویی لیست بازیکنان مد نظرش را ارائه داده گفت: پس از جلساتی که قلعه‌نویی با دستیارانش داشت، در خصوص بازیکنان مد نظرش با آنها به جمع بندی رسید. قلعه‌نویی امروز (جمعه) لیست بازیکنان مورد نیاز خود را در اختیار من قرار داد که من هم بلافاصله کار مذاکره با این بازیکنان را آغاز کردم.

وی افزود: در این لیست نام 6 بازیکن وجود دارد که به غیر از دو بازیکن که قلعه‌نویی به طور قطعی می‌خواهد نام 4 بازیکن دیگر هم به عنوان بازیکنان جانشین در لیست وجود دارد که اگر به هر دلیلی نتوانیم بازیکن لیست «الف» را جذب کنیم با جایگزین وی در لیست «ب» وارد مذاکره می‌شویم.

مالک و مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه آیا قلعه نویی، سید جلال حسینی و کریم انصاری‌فرد را می‌خواهد تصریح کرد: قلعه نویی به ما اعلام کرد که به سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد نیاز داشته و این دو بازیکن را می‌خواهد. در بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم هنوز سیدجلال قراردادش را با باشگاه نفت تهران امضا نکرده و قراردادش ثبت نشده به همین دلیل پیشگاه هادیان، معاون ورزشی باشگاه را مامور مذاکره با وی کرده‌ایم و خودم هم با انصاری‌فرد مذاکره خواهم کرد.

بهشتی در مورد تکلیف دروازه‌بان تیم ملوان نیز گفت: از بین لک و پاشنکو اقدام به جذب یکی از آنها خواهیم کرد.
وی در مورد تکلیف مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم ملوان گفت: با توجه به محدودیت زمانی که برای انجام کارها داریم خودم به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت می‌کنم. با توجه به اینکه 30 درصد از سهام باشگاه همچنان در اختیار نیروی دریایی است، طبق توافقی که داریم آنها گزینه‌هایی را برای سرپرستی تیم به ما معرفی می‌کنند که ما از میان این گزینه‌ها سرپرست تیم را انتخاب خواهیم کرد. در حال حاضر ناخدا احمدی را به عنوان گزینه سرپرستی تیم معرفی کرده‌اند که ما نیز بر روی این گزینه نظر مثبت داریم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 89 از 192:  « پیشین  1  ...  88  89  90  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA