انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 113 از 119:  « پیشین  1  ...  112  113  114  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
ویندوز 10 از طریق درایوهای USB عرضه می‌شود


اگر خودتان ویندوز پی‌سی یا لپ‌تاپ را عوض می‌کنید و برای این کار از دی‌وی‌دی‌ها این سیستم عامل کمک می گیرید، باید بگوییم ویندوز 10 قرار نیست از روی دی‌وی‌دی نصب شود.ظاهرا ویندوز ۱۰ قرار است بصورت دیجیتالی عرضه شده و از طریق درایو USB نصب شود.



در حالی که همین چند روز پیش خبری مبنی بر نهایی‌سازی ویندوز 10 توسط مایکروسافت منتشر شده بود، حالا خبر می‌رسد برای نصب این سیستم عامل دیگر نیازی به دی‌وی‌دی‌های ویندوز نیست و همه چیز از طریق درایوهای یو‌اس‌بی انجام می‌شود. البته نسخه‌های قبلی ویندوز را نیز می‌شد از طریق درایو USB نصب کرد اما در ویندوز ۱۰ قرار است مایکروسافت نیز سیستم‌عامل خود را از طریق این درایوها به فروش برساند.

ایده‌ی عرضه‌ی ویندوز 10 روی درایوهای یواس‌بی به جای دی‌وی‌دی‌ها، اوایل این هفته فاش شده بوده که به نظر می‌رسد حالا این خبر تایید شده و نسخه‌های USB ویندوز 10 هوم و ویندوز 10 پرو برای پیش‌خرید روی سایت آمازون قرار گرفته‌اند که به ترتیب 120 و 200 دلار قیمت دارند. ردموندی‌ها نیز در مصاحبه با وب‌سایت VentureBeat، به صورت رسمی خبر عرضه درایو‌های یواس‌بی ویندوز 10 را کمی بعد از انتشار نسخه‌ی نهایی این سیستم عامل تایید کرده‌اند.

قطعا به کارگیری این روش دلایل خودش را دارد. اکثر لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت (باریک یا سبک) که طی چند سال اخیر عرضه شده‌اند، درایو نوری را حذف کرده و تنها از گزینه‌ی نصب ویندوز به کمک درایو USB پشتیبانی می‌کنند. البته گفته می‌شود این تنها روش ممکن نیست و همچنان امکان خرید دی‌وی‌دی ویندوز 10 نیز وجود دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل از کاربران ایرانی خواست تا برای بهبود Google Translate مشارکت کنند


سرویس مترجم گوگل یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های جانبی غول جستجو برای کاربران سرتاسر دنیا از جمله فارسی زبانان است که روزانه پاسخگوی میلیارد‌ها درخواست برای ترجمه کلمات و عبارات است. حال گوگل در وبلاگ خود رسماً از کاربران فارسی زبان خود برای مشارکت در بهبود کارایی این سرویس کمک خواسته است.



گوگل تصمیم دارد تا نتایج سرویس ترجمه‌ی خود را با مشارکت کاربرانش، بیش از پیش محاوره‌ی و نزدیک به گفتار واقعی و روزمره‌ی مردم کند و در همین راستا از کاربران ایرانی و فارسی‌زبان خود برای مشارکت در بهبود این سرویس کمک خواسته است. در بخشی از مطلب منتشر شده در وبلاگ فارسی گوگل، ضمن اشاره به این نکته که روزانه بیش از ۱۰۰ میلیارد کلمه در Google Translate ترجمه می‌شود، عنوان شده است که:

تا به حال، سیستم‌های ترجمه ما معمولاً در درک اسناد تجاری و دولتی بهتر بودند تا کمک به ارتباطات روزمره آدم‌ها. اما به خاطر کسانی مانند شما و به‌روزسانی‌ای که اخیراً منتشر کرده‌ایم، این در حال تغییر است. دفعه بعد که از Google Translate برای ترجمه گفتار محاوره‌ای استفاده می‌کنید احتمالاً ترجمه بهتری پیدا خواهید کرد.

گوگل برای توضیح تغییرات حاصل از این بهینه‌سازی تصویر زیر را مثال زده است که تصویر سمت راست قبل از بهینه‌سازی و تصویر سمت چپ پس از آن را به نمایش می‌گذارد.

این کمپانی در توضیح این مطلب که کاربران ایرانی چگونه قادر به کمک به گوگل و مشارکت در بهبود سرویس ترجمه‌ی این غول جستجو هستند، می‌افزاید:

می‌پرسید کسانی مثل شما دقیقاً چطور می‌توانند بر Google Translate تأثیر بگذارند؟ در Translate Community صدها هزار نفر وقت‌شان را سخاوتمندانه برای بهبود ارتباط بین‌زبانی اهدا می‌کنند. هم جالب است، هم آسان: کافی است به ما بگویید به چه زبان‌هایی صحبت می‌کنید و بین ترجمه کردن عبارت‌ها یا تصحیح ترجمه‌هایی که از قبل در سیستم هستند یکی را انتخاب کنید. ما بر مبنای ترجمه‌های جمعی،‌ ترجمه‌ها را اصلاح می‌کنیم و به مرور زمان زبان را بهتر خواهیم آموخت.

گوگل امیدوار است تا با مشارکت کاربرانی از سرتاسر دنیا از جمله کاربران ایرانی و فارسی‌زبان، کیفیت ترجمه‌های ارائه شده در بیش از 90 زبان پشتیبانی شده خود را افزایش دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مرورگر اج مایکروسافت در مقایسه با کروم گوگل ۱۱۲ درصد سریع‌تر است


آمار منتشر شده توسط StatCounter نشان از این دارد که گوگل کروم محبوب‌ترین مرورگر حال حاضر مورد استفاده توسط کاربران است؛ حال آنکه به نظر می‌رسد قواعد بازی پس از عرضه‌ی مرورگر جدید مایکروسافت به‌همراه ویندوز 10 تغییر خواهد کرد.



آمارهای متعددی از محبوبیت‌ مرورگرهای مختلف در فضای وب وجود دارد، اما اطلاعات ارائه شده توسط StatCounter نشان از این دارد که مرورگر غول جستجو یا همان کروم، دارای محبوبیت بیشتری است؛ هرچند به نظر می‌رسد مایکروسافت با عرضه‌ی مرورگر اج به همراه ویندوز 10 معادلات را تغییر خواهد داد.

گِیب آل، مدیر ویندوز اینسایدر مایکروسافت طی پستی که در وبلاگ مایکروسافت منتشر کرد، بنچمار‌ک‌های جدیدی را از عملکرد این مرورگر منتشر کرده است.

مرورگر اج مایکروسافت موفق شده تا عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای را در مقایسه با گوگل کروم از خود به نمایش بگذارد؛ اما نکته‌ای که در این بین اهمیت این نتایج را بیش از پیش پررنگ‌تر می‌کند، بهره‌گیری مایکروسافت از ابزار‌های بنچمارکی است که توسط اپل و گوگل توسعه یافته است. مرورگر اج مایکروسافت با استفاده از اکتان اپل، جت‌استریم اپل و وب‌کیت سان‌اسپایدر مورد آزمایش قرار گرفته است. آخرین ابزار که به آن اشاره کردیم، توسط تیم وب‌کیت اپل توسعه یافته و از آن برای تست سافاری در اواع پلتفرم‌ها نظیر iOS، مک و ویندوز استفاده می‌شود.

براساس نتایج بنچمارک‌ وب‌کیت سان‌اسپایدر، مایکروسافت اج در مقایسه با کروم گوگل ۱۱۲درصدسریع‌تر است. در دو بنچمارک دیگر که شامل اکتان گوگل و جت استریم اپل است، کروم عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته، بطوریکه این مرورگر ۱۱ و ۳۷ درصد سریع‌تر بوده است.
آل در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما از نتایج به دست آمده بسیار خرسندیم و امیدوار که شما کاربران با استفاده از مایکروسافت اج تجربه‌ی وب‌گردی با سرعت بیشتری را به‌همره قابلیت‌های اضافه شده به دست بیاورید.

در صورتی که نتایج به دست آمده صحیح باشند، مایکروسافت اج قادر پتانسیل تبدیل شدن به مرورگر محبوب کاربران ویندوز 10 را دارد. عملکرد بهتر مایکروسافت اج می‌تواند بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارزش کل بازار سرمایه‌ی گوگل با افزایش ۶۵ میلیاردی به ۴۶۸ میلیارد دلار رسید


گوگل از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که مجموع ارزش سهام آن رقم بسیار بالایی است؛ اما پس از آنکه این کمپانی روز جمعه گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد، ارزش کل بازار گوگل با افزایش ۶۵ میلیارد دلاری به ۴۶۸.۳ میلیارد دلار رسید.



دیروز گوگل گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ خود را منتشر کرد که ارقام ارائه شده در طی این گزارش بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های دست‌اندرکاران وال استریت بود؛ از این‌رو سهام این کمپانی با افزایش ارزش خود به میزان ۱۱ درصد روبرو شد. همین افزایش نهایتاً باعث شد تا ارزش بازار گوگل با افزایشی ۶۵ میلیارد دلاری به بیش از ۴۶۸.۳ میلیارد دلار افزایش یابد.

برای اولین بار در تاریخ گوگل، سهام کلاس A این کمپانی با قیمتی فراتر از ۷۰۰ دلار داد و ستد شد. در ۶ فصل اخیر، گزارش‌های مالی ارائه شده توسط گوگل نتوانسته بود انتظارات وال استریت را برآورده کند، حال آنکه انتشار گزارش مالی این کمپانی بیش از پیش‌بینی‌های انجام شده بود که همین امر منجر به صعود قیمت ۱۱ درصدی سهام گوگل شد. سهامداران به تصمیمات اتخاذ شده توسط کمپانی در حوزه‌ی کاهش هزینه‌ها بسیار امیدوار هستند.

پیش از این اپل با ازایش ۴۶.۴ میلیارد دلاری ارزش کل بازار سهام رکورد دار بود. این کمپانی در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۲ پس از ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول خود که با فروش ۳۵ میلیون دستگاه آیفون 5 همراه شده بود، با افزایش یکباره‌ی قیمت سهامش روبرو شد. در حال حاضر اپل با داشتن ارزش کل بازاری که بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد، نه‌تنها با ارزش‌ترین کمپانی دنیای فناوری بلکه با ارزش‌ترین کمپانی کل تاریخ تجارت است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیر عاملی که بیشترین دستمزد را در سال ۲۰۱۴ داشته از روال یک روز خود می‌گوید


نیک وودمن مدیر عامل شرکت GoPro‌ بالاترین میزان دستمزد را در بین مدیر عامل‌های آمریکا در سال ۲۰۱۴ طبق گفته وبسایت بلومبرگ داشته است. در ادامه او به طور مختصر در مورد روال روزهای کاریش می‌گوید.



شرکت GoPro‌ در ابتدا کار خود را برای فروش بند دوربین با ۸ کارمند آغاز کرد ولی در ادامه راه به تولید و فروش دوربین ها و پایه‌های دوربین خود پرداخت و حالا بیش از ۸۰۰ کارمند دارد.

وودمن- مدیر عامل این شرکت معتقد است که شرکت GoPro‌ دیگر یک شرکت کوچک نیست. او می‌گوید:

GoPro جنبشی است که بیش از هر زمان دیگری در آن مردم سراسر دنیا تجربیات و اتفاقات زندگی خود را ثبت کرده و به اشتراک می‌گذارند.

همانطور که می دانید، ایجاد یک جنبش زحمت زیادی را می‌طلبد. وودمن که متاهل و صاحب ۲ فرزند است در این مورد این که چطور تمام کارهای خود را مدیریت می‌کند هم می‌گوید:

صبح‌ها پسرهایم من را از خواب بیدار می‌کنند تا بازی کنیم. من معمولا تلاش می‌کنم تا صبح‌ها را به خوانواده‌ام اختصاص دهم و هر زمان که بتوانم خودم فرزندانم را به مدرسه می‌برم. معمولا تا دیر وقت سر کار هستم و خیلی سخت است که به موقع برای شام به خانه برسم.

در شرکت این شانس را دارم که روی چیزهایی تمرکز کنم که به آن‌ها علاقه دارم: محصول، بازاریابی، استراتژی و ویژن تجاری. روزهای کاری من فوق‌العاده است؛ چرا که با افراد باهوش و مشتاقی نشست و برخاست دارم که این کار به ما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را در مورد GoPro‌ به واقعیت بدل کنیم.

به روزهایی که به عنوان روز محصول تعیین کرده‌ایم علاقه زیادی دارم. نشستن و تصویر سازی آینده با مهندسان و طراحانی که می‌توانند ایده‌ها را محقق سازند برای من مثل یک رویا است. در انتهای روز واقعا خسته هستم. برای خواب به خانه می‌روم و دوباره صبح و تکرار این روال.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت‌های جدید سری اس سامسونگ با نسبت تصویر مشابه آیپد اپل معرفی می‌شوند


به نظر می‌رسد سامسونگ با معرفی تبلت‌های بالا رده‌ی آینده‌ی خود تغییراتی در نسبت طول و عرض صفحه نمایش ایجاد کرده و نسبتی مانند آیپد اپل را برای آن‌ها انتخاب خواهد کرد.



منبعی مدعی است که عکس‌های فاش شده از تبلت گلکسی تب اس ۲ در اختیار دارد که نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد از نسبت تصویری مانند آیپد و گلکسی Tab A سامسونگ در تبلت‌های جدید خود استفاده کند. به این معنا که تبلت‌های جدید سامسونگ عریض‌تر از نسل‌های قبلی خواهند بود.

به جای تبلت‌های ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی، ممکن است شاهد عرضه‌ی این تبلت‌ها در دو اندازه‌ی ۸ و ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی باشیم. ابعاد جدید ممکن است برای تماشای ویدئو چندان مناسب نباشند اما تجربه‌ی بهتری هنگام گردش در صفحات وب و خواندن کتاب‌ها و نوشته‌ها به کاربر منتقل خواهند کرد.

سامسونگ از زیبایی تبلت‌ جدید خود غافل نشده و هر دو نسخه‌ی تبلت‌های تب اس ۲ دارای ضخامت بسیار کم ۵ میلی‌متر هستند. این دو تبلت همچنین کم‌وزن‌ترین تبلت‌ها در گروه خود خواهند بود. تبلت اس ۲، ۸ اینچی در حدود ۲۷۲ گرم و نسخه‌ی ۹.۷ اینچی در حدود ۴۰۸ گرم وزن خواهند داشت. به علاوه انتظار می‌رود شاهد زبان طراحی مشابه گلکسی اس ۶ و استفاده از پردازنده‌ی هشته هسته‌ای اکسینوس ۷۴۲۰ در کنار ۳ گیگابایت رم باشیم.

بنابر شایعات دو تبلت جدید سری اس سامسونگ فردا، ۲۹ تیر ماه معرفی خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت گلکسی تب اس 2 در دو سایز ۸.۰ و ۹.۷ اینچ رونمایی شد


سامسونگ نسل دوم از تبلت‌های رده بالای خود را در سری Galaxy Tab S رسما رونمایی کرد. این تبلت‌ها همچون نسل قبل به صفحه‌نمایش امولد مجهز شده‌اند؛ با این تفاوت که حالا نسبت تصویر آن‌ها از 16:9 به 4:3 تبدیل شده‌ است.



آیپد از ابتدای امر با نسبت تصویر ۴:۳ روانه‌ی بازار شد و کمی پیش تبلت سرفیس پرو ۳ مایکروسافت نیز به این نسبت تصویر تغییر یافت. حال تبلت‌های جدید سامسونگ (Galaxy Tab S2) نیز همین رویه را پیش گرفته‌اند و با نسبت تصویر ۴:۳ طراحی و تولید شده‌اند. این نسبت تصویر باعث می‌شود تا عرض تبلت کمی بیشتر شود و در عوض فضای کار بیشتری در اختیار کاربر قرار گیرد.

سامسونگ سری جدید تبلت‌های خود را با نام Galaxy Tab S2 به همراه دو تبلت ۸.۰ و ۹.۷ اینچی معرفی کرده است. هر دو تبلت تنها ۵.۶ میلی‌متر ضخامت دارند که شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. تبلت ۸.۰ اینچی تنها ۲۶۵ گرم و تبلت ۹.۷ اینچی نیز ۳۸۹ گرم وزن دارند. هر دو مدل از سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کنند که همچون گوشی‌های سری S این شرکت با دکمه‌ی فیزیکی جلوی گوشی یکپارچه شده‌ است.

سامسونگ در گلکسی تب اس 2 های خود، چند وظیفگی را بهبود بخشیده و حرکت بین دو پنجره‌ای که روی صفحه‌نمایش داده شده‌اند را ساده‌تر کرده است.

گلکسی تب اس 2 مدل ۸ اینچ به صفحه‌نمایش Super AMOLED با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ مجهز شده است و مدل ۹.۷ اینچی نیز از همان پنل امولد و همان رزولوشن مدل ۸ اینچی پشتیبانی می‌کند. هر دو تبلت ازپردازنده‌ی ۸ هسته‌ای ساخت سامسونگ بهره می‌برند که چهار هسته‌ی آن‌ها با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کار می‌کند. این تبلت‌ها همچنین ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارند و در صورت تمایل می‌توان از طریق درگاه حافظه‌ی میکرو اس‌دی ظرفیت حافظه را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد.

هر دو تبلت جدید سامسونگ به دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسل، دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و سیستم‌عامل اندروید ۵ مجهز شده‌اند. سامسونگ موفق شده تا در بدنه‌ی باریک این تبلت‌ها یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای مدل ۸ اینچ و باتری ۵۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای مدل ۹.۷ اینچ جا دهد.

تبلت‌های جدید سری گلکسی تب اس 2 سامسونگ در مدل‌های وای-فای تنها و مدل 4G-LTE روانه‌ی بازار می‌شوند. قیمت این تبلت‌ها برای بازار اروپا به شرح ذیل در نظر گرفته شده است:

قیمت Galaxy Tab S2 8.0 Wi-Fi: یورو 399
قیمت Galaxy Tab S2 8.0 LTE: یورو 469
قیمت Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi: یورو 499
قیمت Galaxy Tab S2 9.7 LTE: یورو 569
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس عکس گوگل پلاس از ۱۰ مردادماه تعطیل می‌شود


گوگل از چندی پیش سرویس جدیدی Google Photos را معرفی کرد و حالا اعلام کرده است که تا یک آگوست یا ۱۰ مردادماه سرویس Google+ Photos را تعطیل خواهد کرد.



اگر از سرویس Google+ Photos استفاده می‌کنید لازم است بدانید که این سرویس از ۱۰ مردادماه بر روی ابزارهای اندرویدی و کمی بعد از روی وب و ابزارهای iOS حذف خواهد شد.

کاربران سرویس گوگل پلاس فوتوس می‌توانند تا ۱۰ مردادماه نسبت به انتقال عکس‌ها و ویدیوهای خود اقدام کنند. این کار از طریق یک اپلیکیشن مستقل انجام می‌شود. این اپلیکیشن از کلیه‌ی ویدیوها و تصاویر شما نسخه‌ی پشتیبان تهیه کرده و سپس آن‌ها را به Google Photos منتقل می‌کند. همچنین همیشه می‌توانید از طریق ابزار Google Takeout از اطلاعات خود در سرویس‌های مختلف گوگل خروجی گرفته و نزد خود نگاه دارید.

گوگل فوتوس فضای ذخیره‌سازی نامحدودِ مجانی را برای ذخیره‌ی تصاویر با کیفیت و ویدیوها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن امکان تهیه‌ی بک‌آپ از تصاویر بصورت خودکار را در کنار امکانات مرتب‌سازی و ساخت مجموعه از تصاویر، در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل مدیر کیفی فیات کرایسلر را به استخدام خود در آورد


اپل همچنان در حال استخدام متخصصین فعال در حوزه‌ی خودروسازی است و در آخرین اقدام خود نیز موفق شده تا داگ بتز را که پیش‌تر مدیر کیفی کمپانی فیات کرایسلر را بر عهده داشت، به استخدام خود درآورد.



به گزارش وال استریت ژورنال، اپل موفق شده تا مدیر فنی کمپانی فیات کرایسلر را که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ در این کمپانی مشغول به کار بوده، جذب کند. هنوز مشخص نیست که بتز در این کمپانی عهده‌دار چه وظیفه‌ای خواهد بود، اما با توجه به سابقه‌ی شغلی وی، می‌‌توان انتظار داشت که بتز در اپل وظیفه‌ی سامان‌دهی و شکل دادن به بخش ساخت خودروها را در اختیار خواهد گرفت.

پیش از این اپل استخدام‌های دیگری نیز داشته که از جمله‌ی آن می‌توان به پال فورجیل، معاون انستیتو فناوری سیستم‌های هوشمند فدرال سوییس اشاره کرد. با توجه به استخدام شمار دیگری از متخصصانی که در حوزه‌ی بینایی ماشین و روباتیک فعالیت می‌کنند، باید منتظر باشیم تا در آینده‌ی نزدیک اخبار رساتری در رابطه با فعالیت برای تولید خودروهای هوشمند توسط کوپرتینویی‌ها منتشر شود.

بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این دارد که این خودرو تا سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی نخواهند شد؛ هرچند اپل به روشنی در حال کنار هم قراردادن قطعات پازلی است که نتیجه‌ی آن رونمایی از خودروی هوشمند این کمپانی خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیر عامل توشیبا پس از رسوایی حسابداری ۱.۲ میلیارد دلاری استعفا کرد


پس از آنکه کمیته‌ی تحقیقی در ژاپن موفق شد تا همدستی متخصصان کمپانی توشیبا را در دستکاری گزارش مالی این کمپانی ثابت کند، هیسائو تاناکا از سمت خود استعفا داد.



هیسائو تاناکا، مدیرعامل کمپانی توشیبا پس از آنکه کمیته‌ی تحقیق موفق به اثبات دستکاری گزارش‌ مالی این کمپانی به دست متخصصان توشیبا شد، از سمت خود برکناری کرد. به گزارش ایندیپندنت، توشیبا میزان سود عملیاتی خود را ۱.۲ میلیارد دلار بیش از میزان واقعی آن در ۶ سال گذشته اعلام کرده بود. در این راستا مدیرعامل پیشین و قائم مقام رئیس هیئت مدیره‌ی کنونی توشیبا، نورویی ساساکی نیز از سمت خود کنار رفت. در حال حاضر ماساشی مورماچی وظیفه‌ی مدیریت عاملی را بر عهده خواهد گرفت.

تیم تحقیق در گزارش خود به موضوع جالبی در کمپانی توشیبا اشاره کرده است:

در کمپانی توشیبا فرهنگ خاصی حکمفرما است که براساس آن هریک از کارکنان نمی‌تواند به تصمیمات اتخاذ شده توسط کارفرمای خود اعتراض کند. از این‌رو زمانی که رهبران کمپانی خود را پیش روی چالش‌هایی دیدند، مدیران بخش‌ها، سرپرست‌های خط تولید و کارکنان اقدام به دستکاری‌های گسترده در اسناد حسابداری کرده‌اند تا گزارش‌های مالی منطبق بر پیش‌بینی‌ها و اهداف تعیین شده‌ی کمپانی باشد.

در گزارش‌های منتشر شده، اسنادی مبنی بر دخالت و دستور مستقیم تاناکا یا ساساکی وجود ندارد، اما شواهد گویای این موضوع است که این افراد از موضوع آگاه بوده‌اند.

اتفاقی که در توشیبا رخ داده شباهت زیادی به ماجرای تغییر اسناد حسابداری کمپانی الیمپوس در سال ۲۰۱۱ میلادی دارد. در این سال زمانی که مایکل وودفورد به سمت مدیرعاملی کمپانی رسید، متوجه دستکاری‌های صورت گرفته در اسناد حسابداری شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 113 از 119:  « پیشین  1  ...  112  113  114  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA