انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 114 از 119:  « پیشین  1  ...  113  114  115  ...  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
ایسوس کروم‌بوک جدید خود با نام Flip C100 را معرفی کرد


ایسوس دیروز کروم‌بوک جدید خود با نام Flip C100 را معرفی کرد. این کروم‌بوک با وزنی کمتر از یک کیلوگرم و ضخامتی در حدود ۱.۵ سانتی‌متر قابلیت استفاده به عنوان تبلت را نیز دارد.



کروم‌بوک Flip C100 صفحه‌نمایشی از نوع IPS دارد که به طور هم‌زمان از ۱۰ لمس پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با چرخاندن صفحه‌نمایش از این کروم‌بوک به عنوان یک تبلت نیز به راحتی استفاده کنید.

ایسوس مدعی است C100 دوام باتری معادل با ۹ ساعت دارد، که با توجه به وزن و ضخامت دستگاه، مقدار خوبی است. این کروم‌بوک از سیستم‌عامل کروم گوگل، پردازنده‌ی چهارهسته‌ای Rockchip 3288-C با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، ۲ یا ۴ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ و دوربین اچ‌دی بهره می‌برد.

به علاوه C100 دارای دو پورت یو‌اس‌بی ۲.۰، پورت میکرو HDMI و کارت‌خوان SD نیز هست. این کروم‌بوک با قیمت ۲۴۹ یا ۲۹۹ دلاری (بسته به مقدار حافظه رم) عرضه خواهد شد که برای علاقه‌مندان به پلتفرم کامپیوتری گوگل می‌تواند خریدی بسیار مناسب باشد. گفتنی است C100 در حال حاضر با قیمت‌های مذکور روانه‌ی بازار شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
امکان سفارشی‌سازی آدرس جیمیل با پرداخت ۲ دلار به صورت ماهیانه


با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد سرویسی برای سفارشی‌سازی ایمیل با قیمت پایه ۲ دلار در ماه ارائه دهد.



گوگل قصد دارد با ارائه‌ی سرویسی جدید امکان سفارشی‌سازی ایمیل را برای کاربران خود فراهم کند. علاوه بر گزینه‌ی ۲ دلاری، امکان انتخاب پلان‌های ۵ و ۱۰ دلاری نیز وجود دارد، که ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. البته آن طور که از شواهد پیدا است، گوگل پس از پخش این خبر در فضای مجازی، سریعا گزینه‌های جدید را از سایت خود برداشته است. با بهره‌گیری از این برنامه‌ها کاربر می‌تواند ایمیل خود را سفارشی‌سازی کند. برای مثال از yourname@gmail.com به آدرس yourname@yourdomainname.com می‌توان کوچ کرد و gmail را به نام دامین خود تغییر داد.

این سرویس که در مرحله‌ی اول در اختیار کاربران برگزیده قرار گرفته بود در حال حاضر از دسترس خارج شده است، اما یکی از این کاربران موفق به گرفتن اسکرین شات از امکان جدید گوگل شده است. آن طور که از عکس پیدا است، این سرویس سفارسی‌سازی آدرس جیمیل نام خواهد گرفت و مانند سایر خدمات گوگل مثل بالا بردن حافظه ذخیره‌سازی و سرویس پشتیبانی آنلاین با هیاهوی زیاد معرفی نخواهد شد.

با این حال، به نظر می‌رسد داشتن ایمیلی سفارشی‌سازی شده با قیمت ۵ دلاری به همراه ۳۰ گیگابایت حافظه به جای ۱۵ گیگابایت، به عوان بخشی از پلان جیمیل در کار گوگل، می‌تواند قیمتی بسیار مناسب باشد. همچنین پلان جیمیل در کار نامحدود نیز با قیمت ۱۰ دلاری امکان آرشیو کردن و فضای نامحدود ذخیره‌سازی ابری را در اختیار کاربران جیمیل قرار می‌دهد.

منبع منتشر کننده‌ی این خبر همچنین مدعی است که با فشردن دکمه‌ی سبز رنگ صفحه‌ی دیگری باز می‌شد و به کاربر اطلاع می‌دهد که سرویس مورد نظر در حال آماده‌سازی است.

البته در حال حاضر مشخص نیست گوگل این سرویس را چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود در روزهای آینده با نزدیک شدن به ارائه‌ی آزمایشی سرویس جدید، اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویژوال استودیو 2015 با پشتیبانی از اندروید، iOS و اپل واچ منتشر شد


چند روز پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز 10، مایکروسافت نسخه‌ی نهایی ویژوال استودیو 2015 را معرفی کرد. این نسخه از ویژوال استودی با پشتیبانی از اندروید، iOS و حتی اپل واچ در اختیار کاربران قرار گرفته است.



مایکروسافت پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰، ویژوال استودیو ۲۰۱۵ را با تغییرات گسترده و پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد. مایکروسافت در سال‌های گذشته تلاش خود را روی افزایش قابلیت‌های چند پلتفرمی ویژوال استودیو معطوف کرده و امسال با عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این نرم‌افزار، مرحله‌ی جدیدی را در مسیر محیط توسعه‌ی خود قرار داده است.

در صورتی که پس از دریافت ویژوال استودیو ۲۰۱۵ نسخه‌ی کامل آن را نصب کنید، می‌توانید از زبان‌های سی شارپ، سی پلاس پلاس، ویژوال بیسیک، جاوا، اف شارپ، پایتون، جاوا اسکریپت، پاورشل، تایپ اسکریپت (زبان اسکریپتی مایکروسافت مبتنی بر جاوا اسکریپت) و اس کیو ال استفاده کنید. با استفاده از این نسخه می‌توانید بیلد اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های توسعه یافته را برای اندروید و ویندوز ایجاد کنید. ضمنا در زمان نصب با اضافه کردن SDK اندروید و کتابخانه‌های زامارین، می‌توانید با ویژوال استودیو باری آیفون، آیپد و اپل واچ نیز اپلیکیشن‌هایی را توسعه دهید.

همراه شدن انواع پکیج‌ها و کتابخانه‌ها حجم نسخه‌ی کامل این برنامه‌ را به بیش از ۲۷ گیگابایت افزایش داده است.با ضاافه کردن مستندات و سایر مواردی که به همراه این نرم‌افزار نصب خواهد شد، باید چند گیگابایت دیگر را نیز به این ۲۷ گیگابایت اضافه کرد.

یکی از نکات جالبی که در خصوص ویژوال استودیو جدید می‌توان به روشنی دید، عدم پشتیبانی از پلتفرم یونیورسال ویندوز ۱۰ است که جدیدا معرفی شده. اگرچه پلتفرم یونیورسال متعلق به ویندوز ۸.۱ در ویژوال استودیو ۲۰۱۵ پشتیبانی می‌شود، اما نسخه‌ی جدیدتر آن که قابلیت‌های بهتری در رابطه با یکپارچگی دارد، در آینده نزدیک نیز علاوه بر پی‌سی‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ِ، شامل هولولنز و ایکس‌باکس نیز خواهد شد. SDK متعلق به ویندوز ۱۰ تا روز ۲۹ جولای که در واقع همان تاریه عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز به بازار است، عرضه نخواهد شد.

محیط ویژوال استودیو نیز با تغییراتی همراه شده که این نرم‌افزار را دوست داشتنی‌تر کرده است. ویراش‌گر سی شارپ و ویژوال بیسیک در این نسخه از فریمورک کامپایلر متن باز روزلین (Roslyn) استفاده می‌کنند. روزلین فریمورکی است که قابلیت توسعه دارد و از این‌رو تیم‌هایی که از این زبان‌ها و ویژوال استودیو استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود تا پیام‌ها و قابلیت‌های این کامپایلر را براساس نیازهای خود تغییر دهند. استفاده از رزولین امکان استفاده از قابلیت‌های پیچیده‌تری را در اختیار کاربران و توسعه‌دهندگان قرار داده است. با استفاده از رزولین می‌توان کلاس‌های مورد استفاده، متدهای فراخوانی شده را به همراه نوع داده و مقادیر پاس شده‌ توسط پارامترها را به روشنی دید. با استفاده از این قابلیت می‌توان ویژگی‌هایی را که پیش‌تر فقط در زمان کامپایل قابل استفاده بود، یک مرحله قبل و در زمان کدنویسی در ادیتور مشاهده کرد. به‌جای اینکه توسعه‌دهندگان در زمان کامپایل با پیام‌هایی مبنی بر استفاده‌ی نادرست از متدها روبرو شوند، در زمان کدنویسی با هشدارهایی روبرو خواهند شد.

زبان‌های مورد استفاده با بروزرسانی همراه شده است. برای مثال نسخه‌ی سی شارپ مورد استفاده به نسخه‌ی ششم ارتقا پیدا کرده که دارای ویژگی‌های کاربردی جدیدی است. از جمله‌ی ویژگی‌های جدید باید به سیستم درج رشته‌ی جدید اشاره کرد که امکان ایجاد رشته‌ها و امکان امبد کردن مقادیر متغیرها را ممکن کرده است. اف شارپ نیز هم‌اکنون در قالب نسخه‌ی چهارم عرضه شده است. از جمله‌ی ویژگی‌های نسخه‌ی جدید می‌توان به بهبود توابع سازنده و همچنین بهبود ویژگی‌های آرایه‌ها، لیست‌ها و سایر کنترل‌ها اشاره کرد.

زبان سی پلاس پلاس مورد استفاده در ویژوال استودیو ۲۰۱۵ از نسخه‌‌های ۱۱ و ۱۴ این زبان به همراه پشتیبانی جزئی از نسخه‌ی ۱۷ بهره‌مند است. توسعه‌دهندگان هم اکنون قادرند تا برنامه‌های توسعه یافته با استفاده از ویژوال سی پلاس پلاس را از نظر میزان استفاده از حافظه‌ و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی تحت نظر بگیرند.

تنوع قابلیت‌های کراس پلتفرم تعبیه شده بسیار متنوع و مختلف است. اندروید در ویژوال استودیو به‌چندین صورت پشتیبانی می‌شود. برای مثال اپلیکیشن‌های اندرویدی را می‌توان در سی پلاس پلاس یا جاوا ایجاد کرد. همچنین در سی شارپ دات‌نت نیز قابلیت ایجاد اپلیکیشن‌های اندرویدی از طریق کتابخانه‌های زامارین وجود دارد. خروجی این دو روش را که در واقع اپلیکیشن اندرویدی است می‌توان در امولاتور اندرویدی ویژوال استودیو مورد آزمایش قرار داد. امولاتور مایکروسافت از Hyper-V استفاده می‌کند که همین موضوع سرعت امولاتور ویژوال استودیو را بیش از امولاتور گوگل می‌کند. اپلیکیشن‌های مبتنی بر iOS و اپل واچ نیز با استفاده از کتابخانه‌های زامارین ایجاد می‌شوند. استفاده از زامارین در این مورد نیازمند داشتن گواهی استفاده از کتابخانه‌های این کمپانی و همچنین دسترسی به سیستم‌عامل مک برای کامپایل اپلیکیشن مورد نظر است.

هر سه پلتفرم اندروید، iOS و ویندوز می‌توانند از اپلیکیشن‌های ایجاد شده‌ی مبتنی بر جاوااسکریپت/ اچ‌تی‌ام‌ال فریمورک کوردوا آپاچی استفاده کنند.

فریمورک دات‌نت نیز در مقایسه با نسخه‌های پیشین بهبود یافته و هم‌اکنون در قالب نسخه‌ی ۴.۶ در اختیار کاربران قرار گرفته است. از جمله‌ی بهبود‌های صورت گرفته در فریمورک دات‌نت می‌توان به بهینه‌سازی کامپایلرهای موجود در کنار بهینه‌سازی گاربیج کالکتور اشاره کرد.

همچون نسخه‌های پیشین، ویژوال استودیو در نسخه‌ی جدید از امکان توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها بصورت مشترک پشتیبانی می‌کند که از جمله‌ی آن می‌توان به Team Foundation Server اشاره کرد. پشتیبانی از گیت بصورت پیش‌فرض از جمله‌ی سایر ویژگی‌های این نسخه است.

مایکروسافت اعلام کرده که انتشار بروزرسانی‌های نیمه منظم خود برای ویژوال استودیو ۲۰۱۵ ادامه خواهد داد. این کمپانی امروز در کنار انتشار نسخه‌ی نهایی ویژوال استودیو ۲۰۱۵ بروزرسانی پنجم ویژوال استودیو ۲۰۱۳ را نیز در اختیار کاربران قرار داد.

در نسخه‌ی جدید مایکروسافت Visual Studio Community 2015 را جایگزین نسخه‌ی اکسپرس کرده است. ویژوال استودیو نسخه‌های پریمیوم و آلتیمیت با یک نسخه‌ی جدید که انترپرایز نام دارد جایگزین شده است. کاربران پریمیوم ویژوال استودیو قادر خواهند بود تا نسخه‌ی انترپرایز را مورد استفاده قرار دهند که از نظر قابلیت‌ها و ویژگی‌ها بسیار پیشرفته‌تر است. کاربران نسخه‌های آلتیمیت قبلی نیز با تخفیف‌های روبر هستند که به ترتیب شامل پرداخت ۵٫۹۹۹ دلار و ۲٫۵۶۹ دلار به ترتیب برای نسخه‌های پروفشنال و انتپرایز است. این دو نسخه بصورت عادی و بدون اعمال تخفیف خاصی با قیمت ۱۳٫۲۹۹ و ۴٫۲۴۹ دلار به فروش می‌رسند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دایملر، آئودی و بی ام دبلیو در آستانه‌ی خرید سرویس نقشه‌ی نوکیا با پرداخت ۲.۷ میلیارد دلار هستند


در ماه‌های گذشته گزارش‌های متعددی در خصوص فروش سرویس نقشه‌ی Here‌ نوکیا منتشر شده، اما آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که فنلاندی‌ها این سرویس را به آئودی، بی ام دبلیو و دایملر فروخته است.



به نظر می‌رسد سه خودروساز آلمانی موفق شده‌اند تا در مذاکرات برای خرید سرویس نقشه‌ی Here نوکیا بهتر از سایر رقبا عمل کنند و بنابر گزارش‌های منتشر شده بازوی فعال در زمینه‌ی توسعه‌ی نقشه‌های نوکیا را با پرداخت ۲.۷۱ میلیارد دلار از آن خود کنند. پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود که حکایت از علاقمندی کمپانی‌هایی نظیر اپل و حتی اوبر برای خرید نوکیا داشت. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر پیشنهاد ۳ میلیادر دلاری اوبر منتشر شده بود که این کمپانی بعدها این موضوع را رد کرد.

براساس گزارشی که توسط وال استریت ژورنال منتشر شده، نوکیا در حال انجام مذاکراتی است که اختصاصا مربوط به فروش سرویس نقشه‌ی Here‌ این کمپانی به سه خودروساز آلمانی است.

سرویس‌هایی نظیر Here از جمله‌ی اصلی‌ترین المان‌ها برای توسعه‌ی خودروهای هوشمند و خودران است و امنیت و هدایت این خودروها به وجود چنین سرویس‌هایی نیاز دارد. وال استریت همچنین به نقل از منبع نزدیک به مذاکرات اعلام کرده که سه خودروساز آلمانی در پی خرید این بخش از کمپانی فنلاندی هستند و سایر کمپانی‌های خودروسازی را نیز به داشتن سهمی از این کمپانی تشویق می‌کنند.

سرویس نقشه‌ی Here‌ در حال حاضر نیاز ۸۰ درصد از بازار نقشه‌ی خودروها را تامین می‌کند و از این‌رو تمایل خودروسازان برای در اختیار گرفتن این بخش از نوکیا چندان دور از انتظار نیست.

نوکیا با فروش سرویس نقشه‌ی Here‌ روی طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز اپراتورهای مخابراتی تمرکز بیشتری خواهد داشت. همچنین شواهد امر گویای بازگشت کمپانی فنلاندی به عرصه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند دارد که آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استیکر اختصاصی مایکروسافت برای طرفداران ویندوز: گربه‌ی نینجا بر روی تیرانوسور


چندی پیش یک استیکر جالب بر روی لپ‌تاپ برخی از کارمندان مایکروسافت دیده شد که در آن یک گربه‌ی نینجا بر روی دایناسور سوار شده بود. کمی بعد همین استیکر به سمبل محبوب طرفداران ویندوز تبدیل شد و به سرعت پخش شد. حال مایکروسافت این استیکر را برای اسکایپ منتشر کرده است.



مایکروسافت رسما سمبل ویندوز ۱۰ را انتخاب کرده است: گربه‌ی نینجا سوار بر تیرانوسور؛ یک استیکر جالب که این روزها بین طرفداران ویندوز ۱۰ استفاده‌ی فراوان دارد.

اگر کاربر اسکایپ هستید با تایپ کردن (windows10) در این پیام‌رسان می‌توانید به استیکر جدید ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشید.

مایکروسافت همچنین سه تصویر پس‌زمینه‌ی جدید را برای طرفداران ویندوز ۱۰ منتشر کرده است تا زمان اندک باقی مانده برای انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ برای‌شان هیجان‌انگیزتر شود.

همه امیدوار هستند که ویندوز ۱۰ نهایتا همان چیزی باشد که طرفداران مایکروسافت مدت‌ها است انتظار آن را می‌کشند، سیستم‌عامل جامع و کاملی که تمام ابزارهای مختلف در فرم‌فکتورهای گوناگون از موبایل تا کامپیوترهای شخصی را پوشش می‌دهد و علاوه بر آن کاربران ابزارهای مجهز به صفحه‌ی لمسی یا کامپیوترهای دسکتاپ با ماوس و کی‌برد را مورد توجه قرار می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش مالی اپل در سه ماهه‌ی دوم سال 2015: رکورد شکنی با کسب درآمد ۴۹.۶ میلیارد دلاری


اپل گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی خود را منتشر کرد. اپل با انتشار این گزارش نشان داد باز هم رکوردشکنی کرده و با کسب درآمد ۴۹.۶ میلیارد دلاری خود، بهترین آمار مربوط به فصل دوم را ثبت کرده است.



اپل گزارش مالی مربوط به فصل دوم سال جاری میلادی خود را منتشر کرد که یک رکورد در کسب درآمد توسط این کمپانی برای فصل دوم به شمار می‌رود. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی موفق شده تا برای فصل دوم سال جاری میلادی درآمدی ۴۹.۶ میلیارد دلاری را کسب کند که حاصل فروش ۴۷.۵ میلیون دستگاه آیفون و ۴.۷ میلیون دستگاه مک است.

اپل موفق شده تا سود خالص ۱۰.۷ میلیارد دلاری را به جیب بزند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش نشان از رشد قابل توجه دارد. این کمپانی فصل دوم سال ۲۰۱۴ میلادی را با کسب سود خالص ۷.۴ میلیارد دلاری از در آمد ۳۷.۴ میلیاردی پشت سر گذاشته بود.

در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی فروش آیفون با رشدی ۳۵ درصدی روبرو شده است. درآمد حاصل از فروش آیفون نیز ۵۹ درصد افزایش یافته است که نشان از حاشیه‌ی سود بالای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس دارد. حاشیه‌ی سود ناخالص اپل با ۰.۳ درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش به ۳۹.۷ درصد افزایش یافته است.

اپل از نظر تعداد فروش آیفون‌هایش باز هم یک رکورد را در مقایسه با سه‌ماهه‌های دوم پیش از این به ثبت رسانده است. این کمپانی موفق شده تا ۴۷.۵ میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند. هرچند بسیاری از تحلیل‌گران وال استریت پیش‌بینی فروش ۵۰ میلیون آیفون را به عمل آورده بودند.

میزان فروش مک‌های اپل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد کرده است. اپل همچنین تعداد آیپدهای به فروش رفته را ۱۰.۹ میلیون دستگاه عنوان کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۱۸ درصد کاهش یافته است.

نکته‌ی جالب توجه در مورد گزارش مالی اپل عدم اشاره به تعداد اپل واچ‌های به فروش رفته است، هرچند اپل نگاه مثبتی به فروش این محصول داشت. درآمد اپل از بازار چین ۱۱۲ درصد افزایش یافته که بسیار جالب توجه است. همچنین ۶۴ درصد از درآمد کل اپل از بازار‌های بین المللی عاید این کمپانی شده است.

اپل پیش‌بینی کرده که در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی که هم‌اکنون در آن به سر می‌بریم، درآمدی ۴۹ تا ۵۱ میلیارد دلاری را کسب کند. ضمنا کوپرتینویی‌ها حاشیه‌ی سود ناخالص را ۳۸.۵ درصد برآورد می‌کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش مالی مایکروسافت در سه ماهه‌ی دوم سال 2015: ضرر خالص ۳.۲ میلیاردی از درآمد ۲۲.۲ میلیارد دلاری


مایکروسافت گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد که با ضرر عملیاتی ۲.۱ میلیارد دلاری از درآمد ۲۲.۲ میلیارد دلاری همراه شده است.



مایکروسافت گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی خود را دقایقی پیش منتشر کرد که بنابر آن این کمپانی ضرر عملیاتی ۲.۱ میلیارد دلاری را متحمل شده است. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی موفق شده تا درآمدی ۲۲.۲ میلیارد دلاری را به جیب بزند که در مقایسه با درآمد ۲۳.۳ میلیارد دلاری مدت مشابه سال پیش از آن کاهش یافته است. بخش اعظمی از این ضرر عملیاتی را باید به دلیل اعمال هزینه‌های حسابداری مرتبط با خرید نوکیا بدانیم.

مایکروسافت موفق شده تا در فصل دوم سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۸.۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند لومیا به فروش برساند که در مقایسه با ۵.۸ میلیون دستگاه به فروش رفته در مدت مشابه سال گذشته، افزایش یافته است؛ البته درآمد حاصل از فروش لومیا با ۳۸ درصد کاهش به ۷۴۸ میلیون دلار کاهش یافته است. در حالی که بخش ویندوز چشم به درآمد حاصل از فروش ویندوز ۱۰ دارد، در سه ماهه‌ی دوم با کاهش ۲۲ درصد درآمد روبرو شده که برگرفته از پایان دادن به پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی است.

ضرر خالص تحمیل شده به ردموندی‌ها بیش از ۳.۲ میلیارد دلار است که بلومبرگ آن را بزرگ‌ترین ضرر مایکروسافت در طول تاریخ کمپانی خوانده است. مایکروسافت تحت رهبری ساتیا نادلا تغییراتی را در ساختار مدیریتی به خود دیده و همین تغییرات تاثیر خود را نیز نشان داده است. بنابر گزارش منتشر شده توسط مایکروسافت این کمپانی موفق شده تا در فصل دوم سال جاری میلادی ۸۸۸ میلیون دلار از فروش سرفیس درآمد کسب کند. ضمنا درآمد این کمپانی از بخش ایکس باکس نیز ۲۷ درصد افزایش یافته است. حتی سرویس جستجوی بینگ نیز با افزایش درآمد روبرو شده و سهم آن از میزان جستجوهای انجام شده به ۲۰.۳ درصد افزایش یافته است. نادلا وعده داده تا سرویس بینگ در فصل آینده به سوددهی برسد. آفیس ۳۶۵ در فصل دوم ۲۰۱۵ با افزایش سه میلیون نفری کاربران عضو روبرو بوده و بخش سرویس کلاد نیز با افزایش درآمد به میزان ۸۸ درصد همراه شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت مقاوم Dell به نام Latitude 12


امروزه تبلت‌های مختلفی برای استفاده‌ی تمامی سنین تولید شده که هر روزه به تنوع آن‌ها افزوده می‌شود. اخیرا شرکت دِل تبلت بسیار مقاومی با نام Latitude 12 معرفی کرده که برای استفاده در محیط‌هایی با شرایط سخت طراحی شده است.



اگر در محیطی با شرایط سخت کار می‌کنید یا آخر هفته‌ به کوه می‌روید، معمولا استفاده از دستگاه‌هایی هوشمندی مانند تبلت نیاز به دقت فراوانی خواهد داشت. به تازگی کمپانی دِل تبلت بسیار مقاومی را تولید کرده که برای استفاده در محیط‌هایی مانند معدن طراحی شده است. این تبلت که Latitude 12 نام دارد، طبق ادعای این کمپانی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می‌توان در تمامی محیط‌هایی با شرایط بسیار سخت آن را مورد استفاده قرار داد.

تبلت Latitude 12 دارای عملکرد و کارایی بسیار بالایی بوده و در برابر گرد و غبار، شن، قطرات آب و حتی حرارت مابین ۲۰- و ۱۴۵ درجه فارنهایت مقاوم است. بر اساس ادعای دِل، این تبلت را می‌توان در محیط‌هایی مانند معدن که احتمال انفجار نیز وجود دارد استفاده کرد. از این‌رو این شرکت تبلت جدید خود را برای ارگان‌هایی مانند ارتش، اورژانس، کارهای صنعتی و گشت و گذار در محیط‌های خطرناک مناسب می‌داند.

این تبلت از مشخصات فنی نظیر صفحه‌نمایش ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ با قابلیت پشتیبانی از ویژگی‌های چند لمسی، پردازنده‌ی نسل پنج اینتل، سیستم‌عامل ویندوز 8.1 و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگا‌بایت برخوردار است. به گفته‌ی دِل، صفحه‌نمایش این تبلت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که حتی در محیط‌های پرنور روشنایی مناسبی دارد و همچنین می‌توان با دستکش نیز با صفحه‌نمایش آن تعامل داشت. طول عمر باتری این دستگاه ۱۲ ساعت است.

علاوه بر این لوازم جانبی مانند داک قابل استفاده روی میز و یک کاور دارای کیبورد کامل در نظر گرفته شده است. شرکت دِل زمان عرضه‌ی تبلت Latitude 12 Rugged را اواخر ماه جولای (حوالی یک هفته‌ی دیگر) با قیمتی بین ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در نظر گرفته است.



لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اولین ویدیوی تبلیغاتی ویندوز 10 با محوریت کودکان


تنها یک هفته مانده به رونمایی رسمی از ویندوز ۱۰، مایکروسافت تمام عزم خود را جزم کرده تا با ارائه‌ی آگهی‌های تبلیغاتی مختلف برای محصول بی‌نظیر خود، خاطرات خوشی را رقم بزند. این کمپانی در اولین ویدیوی تبلیغاتی ویندوز ۱۰ از کودکان به عنوان نقش اصلی بهره گرفته است.



ردموندی‌ها اولین ویدیوی تبلیغاتی ویندوز ۱۰ را منتشر کرده‌اند. کمپانی مایکروسافت با فراهم کردن این آگهی در نظر دارد تا پیام دوستی انسان‌ها و تکنولوژی را ارائه کند. این کمپانی عقیده دارد کودکان با تکنولوژی‌ها و محصولی مانند ویندوز ۱۰ می‌توانند ذهن خود را پرورش داده و رشد کنند.

ممکن است برخی افراد این آگهی را تنها در حد تبلیغات دانسته و استفاده از چنین تکنولوژی‌هایی را برای کودکان خود مناسب ندانند، یا حتی افرادی نیز این ایده را تنها با اهداف سودجویانه در نظر می‌گیرند؛ اما به هر حال مایکروسافت با منتشر کردن این آگهی و استفاده از نقش کودکان، قصد ارائه‌ی پیامی را دارد.

به عقیده‌ی مایکروسافت ویندوز ۱۰ برخلاف نسخه‌ی قبلی ویندوز، یک محصول انسان دوستانه است؛ بر اساس گفته‌های این کمپانی، به جای ساعت‌ها کار کردن با ویژگی‌های مختلف این محصول به منظور یادگیری آن‌ها، قابلیتی مانند Hello به کاربران در این زمینه کمک خواهد کرد. این قابلیت می‌تواند برای کاربران ایمن بودن پسوردها را تضمین کند؛ همچنین می‌تواند در خصوص کارکرد مرورگر اِج و دستیار صوتی کورتانا نیز کمک بسیاری را ارائه دهد. ساتیا نادلا در آخرین مصاحبه‌ی خود نیز به تحول این تکنولوژی و تمرکز آن بر روی فناوری‌های هوشمند ویندوزفون تاکید کرده بود.

مایکروسافت در این آگهی به نقش ویندوز ۱۰ در رشد کودکان اشاره بسیاری کرده است. ویندوز ۱۰ به طور رسمی در ۲۹ جولای (۷ مرداد) عرضه می‌شود و برای معرفی این محصول نیز مراسمی با شکوهی در نظر گرفته شده است. احتمالا کاربران چند هفته پس از رونمایی رسمی قادر به دریافت این محصول باشند؛ البته لپ‌تاپ‌هایی مانند اچ‌پی نیز به صورت پیش فرض به همراه این سیستم‌عامل ارائه خواهند شد.



لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساخت اپل آی دی رایگان (Apple ID) از طریق سایت اپفورال


ساخت حساب کاربری اپل (Apple ID) همواره یکی از مشکلات کاربران ایرانی برای استفاده از برنامه‌های موجود بر روی App Store بوده است. حتی برخی از سایت‌های ایرانی نسبت به فروش اپل‌آی دی اقدام می‌کنند. اگر شما نیاز به ساخت اپل‌ای دی دارید می‌توانید از طریق سرویس اپفورآل این کار را بصورت سریع و مجانی و بدون واسطه انجام دهید.



مشکلاتی مانند عدم دسترسی به کارتهای اعتباری بین المللی و یا نداشتن آدرس پستی خارج از ایران ، روش‌های جایگزین دیگری را در میان کاربران برای ساختن Apple ID مرسوم ساخته است که هر یک از آن‌ها به نوبه خود کاربران را با مشکلات و دردسرهای دیگری روبه‌رو می‌کند. از جمله این روش ساخت این حساب توسط دیگر اشخاص که افزون بر تحمیل هزینه، مشکلات امنیتی فراوانی را به دنبال می‌آورد.

گاه انجام این فرآیند به قدری دشوار و وقت‌گیر است است که کاربران از ایجاد آن چشم پوشی و به دریافت نرم‌افزار از روش های دیگر قناعت می‌کنند.

گروه نرم‌افزاری اپفورال برای نخستین بار نوآوری ساخت حساب کاربری اپل را برای کاربران ایرانی را فراهم ساخته است. اگر به دنبال راه حلی سریع، رایگان و مطمئن برای ساخت Apple ID هستید، می‌توانید به ساده‌ترین روش با استفاده از راهکار اپفورال به صورت رسمی حساب کاربری شخصی خود را ایجاد کنید. برای این کار تنها کافی‌ست به صفحه ایجاد رایگان Apple ID در سایت اپفورال مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز از قبیل آدرس ایمیل معتبر و کلمه عبور مورد نظر خود را وارد کنید تا فرآیند ساخت برای شما انجام شود.

اگر مایل باشید می‌توانید پیش از آن با مطالعه راهنمای ساخت اپل آیدی گام‌های انجام این کار را با جزییات بیش‌تر مشاهده کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 114 از 119:  « پیشین  1  ...  113  114  115  ...  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA