انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 115 از 119:  « پیشین  1  ...  114  115  116  117  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
نسل جدید گوگل گلس از نظر ظاهری شبیه به نسخه‌ی اول خواهد بود


اخبار منتشر شده در مورد نسل جدید گوگل گلس حکایت از این موضوع دارد که Google Glass Enterprise Edition با ظاهری شبیه به نسل اول و قابلیت‌هایی نظیر ضد آب بودن، بازوهای تاشدنی و با هدف استفاده در محیط‌های کاری روانه‌ی بازار خواهد شد.



براساس آخرین اخبار منتشر شده در خصوص نسل جدید گوگل گلس، این محصول از نظر ظاهری شباهت بسیاری با نسل اول خواهد داشت. به گزارش 9to5Google، نسل جدید گوگل گلس که با نام Google Glass Enterprise Edition شناخته می‌شود، بسیار کاربردی‌تر خواهد بود. از جمله‌ی قابلیت‌های نسل جدید عینک هوشمند گوگل باید به قابلیت تا شدن بازوهای عینک همچون نسل‌های پیشین به همراه ضد آب بودن و همچنین امکان استفاده از این محصول در محیط‌های کاری اشاره کرد. برخلاف نسل اول این گجت پوشیدنی، تمرکز گوگل روی کاربردی بودن آن است تا استفاده از آن به عنوان یک گجت در حوزه‌ی مد.

با توجه به اینکه از گوگل گلس در نسل اول استقبال چندانی به عمل نیامد، تمرکز روی قابلیت‌های کاربردی نسل دوم برای عرضه به کسب و کارها منطقی به نظر می‌رسد. برای مثال نسخه‌ی اینترپرایز می‌تواند در کسب و کارهایی نظیر بیمارستان‌ها و کارگاه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. مطمئنا افراد در تقابل با پرستارها و پزشکان از حس اعتماد بیشتری برخوردار خواهند بود که همین موضوع موضع‌گیری‌ها در برابر گوگل گلس را تلطیف خواهد کرد.

گوگل گلس در اختیار بخشی از مشتریان تجاری گوگل قرار خواهد گرفت که هم اینک با این کمپانی در حال همکاری هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیشی گرفتن فروش گجت‌های iOS از Windows PC برای اولین بار


اپل ساعاتی پیش گزارش مالی خود برای سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر کرد. اعداد این گزارش باز هم بسیار شگفت‌انگیز بودند؛ اما نکته‌ی جالب اینجا است که فروش گجت‌های دارای سیستم عامل iOS، با اضافه کردن فروش سه ماهه سوم اپل، با ویندوز پی‌سی برابری می‌کند.



اپل با فروش ۴۷ میلیون آیفون و ۱۰.۹ میلیون آیپد، بار دیگر شاهد رکورد شکنی درآمدی بوده است. اضافه کردن این مقدار که در مجموع ۵۷.۹ میلیون گجت iOS است به معنای برابری تعداد گجت‌های فروخته شده‌ی دارای سیستم‌عامل iOS با ویندوز پی‌سی است.

همان‌طور که در نمودار بالا می‌بینید، فروش گجت‌های iOS از سال ۲۰۰۸ رشد سال به سال و منظمی داشته است. برای ویندوز پی‌سی سال ۲۰۱۱ میلادی، سال رسیدن به اوج بود اما بعد از سال ۲۰۱۱، فروش آن به صورت سالیانه با افت روبه‌رو شده است. در ۱۲ ماهه گذشته فروش هر دوی iOS و ویندوز پی‌سی کمی کمتر از ۳۰۰ میلیون دستگاه بوده است.

البته فروش گجت‌های اندرویدی در ماه مارس سال ۲۰۱۲ میلادی از ویندوز پی‌سی پیشی گرفته بود. دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز بیش از ۱.۵ میلیارد دستگاه هستند و انتظار می‌رود iOS با سیر صعودی کنونی، این مقدار را در سال‌های پیش رو پشت سر بگذارد.

اپل روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و هر چند فروش آیفون‌ها کمتر از حد انتظار کارشناسان بوده، اما اپل با فروش ۴۹ میلیارد دلاری خود، سود ۱۰.۷ میلیار دلاری کسب کرده است و بار دیگر به روند رو به رشد سالیانه‌ی خود ادامه داده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
زیرنویس به آپارات اضافه شد


آپارات که به عنوان بزرگترین شبکه‌ی اشتراک ویدیو ایرانی شناخته می‌شود، در آخرین تغییرات اعمال شده، امکان افزودن فایل زیرنویس به ویدیو به اشتراک‌گذاری شده توسط کاربران خود را فراهم کرده است.



همیشه داشتن زیرنویس به فهم بیشتر ویدیویی که با یک زبان بیگانه فیلم‌برداری شده است کمک می کند. حال با توجه به اینکه برخی ویدیوها در سایت آپارات به زبان اصلی وجود دارد یا برخی ویدیوهای فارسی ارزش زیرنویس داشتن برای استفاده سایر زبان ها را دارا هستند، توسعه‌دهندگان سرویس آپارات بخش جدیدی به سایت اضافه کرده‌اند که کاربران بتوانند به ویدیوی خود زیرنویس اضافه کنند.

به این ترتیب کافی است کاربران یک فایل SRT (فایل مخصوص زیرنویس) برای ویدیو خود آماده کرده و استانداردهای لازم را در آن لحاظ کنند. سپس از طریق پنل کاربری خود زیرنویس را نیز به همراه فیلم آپلود کرده تا بینندگان، ویدیوها را با زیرنویس ببینند.

این امکان برای ویدیوهایی که قبلا آپلود شده‌اند نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند به پنل خود مراجعه کرده و در قسمت ویرایش، زیرنویس را بارگذاری کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Your Timeline: سرویس جدید گوگل به منظور ثبت مکان لحظه به لحظه کاربران


شرکت گوگل ویژگی جدیدی را توسعه داده که تمامی مکان‌هایی که کاربر در آنجا حضور داشته را به همراه تصاویر محل‌ها ذخیره می‌کند. این قابلیت به سرویس مپس گوگل اضافه شده و همه‌ی کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.



گوگل قابلیت جدیدی را برای افرادی که همواره علاقه‌مند هستند تا از تمامی مکان‌ها تصاویر ثبت کنند را توسعه داده است. قابلیت جدید که Your Timeline نام دارد تمامی محل‌هایی که کاربر از آن‌ها عبور می‌کند یا برای مدتی در آنجا اقامت می‌کند را به همراه تصاویر محل‌ها ثبت می‌کند. این تصاویر بعدها قابل دسترسی بوده و به صورت تایم لاین و مرتب شده دسته بندی می‌شوند. در این سرویس می‌توان تصاویر را به اشتراک گذاشته و بر روی آن‌ها یادداشت‌هایی ثبت کرد. گوگل در زمینه‌ی ثبت اطلاعات و دسترسی به آن‌ها در هر زمان تجربه‌ی خوبی دارد.

سرویس نقشه‌ی گوگل همواره جزو برترین و مفیدترین سرویس‌های دیجیتالی به منظور دسترسی به نقشه است. به منظور دقت بالای این سرویس، از تکنولوژی‌های متعددی بهره گرفته شده است. سرویس نقشه‌ی گوگل در تمامی کاربردها مانند کاربردهای تجاری و شخصی می‌تواند بی عیب و نقص دسترسی به تمامی خیابان‌ها و محل‌ها را فراهم کند؛ حال این سرویس به لطف قابلیت جدید می‌تواند خاطرات را نیز ذخیره کند!

تیم سرویس نقشه‌ی گوگل به تازگی قابلیت Your Timeline را معرفی کرده‌اند که راه جدیدی به منظور ذخیره کردن محل‌های کاربران است. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند محل‌هایی که قبلا به آنجا سفر کرده‌اند را مرور کرده و به تصاویر آن‌ها دسترسی داشته باشند. این سرویس تصاویر را به تفکیک محل‌ها نمایش می‌دهد. به عنوان مثال اگر پیش از این به پاریس سفر کرده بودید، این سرویس تمامی تصاویر مربوط به فرانسه را یک‌جا جمع می‌کند. این قابلیت بسیار کاربردی است زیرا به راحتی می‌توان توسط تصاویر خاطرات را زنده کرده و مروری بر روز‌های گذشته داشت. سرویس Your Timeline با سرویس‌ Google Photos به منظور ذخیره تصاویر در حساب‌های کاربری کاربران یکپارچه سازی شده است.

سرویس Your Timeline تنها در صورتی که Location History فعل باشد قابل دسترسی است. تصاویر ذخیره شده در این سرویس تنها برای صاحب حساب کاربری این تصاویر قابل نمایش است. این سرویس شخصی بوده و می‌توان آن را کنترل کرد. کاربر به اختیار خود می‌تواند تعیین کند که تصاویر کدام محل‌ها ذخیره شود و البته اطلاعات قابل حذف شدن و ویرایش است.

به لطف این سرویس جدید کاربران می‌توانند با روشی ساده به اطلاعات محلی خود دسترسی داشته باشند. سرویس Your Timeline می‌تواند به عنوان ابزاری برای مدیریت گوگل و تنظیمات Location History مفید واقع شود. با فعال شدن این سرویس گوگل قادر است تا اعلان‌های مربوط به آن را برای کاربر نمایش دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بخش موبایل سونی در حال کار بر روی یک پهپاد است


شرکت سونی با همکاری کمپانی ZMP در حال کار بر روی یک پهپاد است. سونی پیش از این بر روی شرکت ZMP که در حوزه‌ی رباتیک و توسعه‌ی تکنولوژی‌های رانندگی خودکار فعالیت دارد، سرمایه گذاری کرده بود.



شرکت ZMP امیدوار است روزی رباتی را توسعه دهد که قادر به انجام تمامی کارها باشد. همه‌ی تکنولوژی‌های این شرکت تا به حال قابل استفاده بر روی زمین بودند و قابلیت پرواز مانند پهپادها را نداشتند. حال شرکت سونی که پیش از این بر روی این کمپانی سرمایه‌ گذاری کرده بود، قصد دارد تا تکنولوژی‌ای مانند پهپاد را توسعه دهند که پرواز کند. همکاری بین این دو شرکت Aerosense نام داشته و بر اساس اطلاعات به دست آمده، فعالیت‌های مشترک این کمپانی‌ها از ماه آتی شروع خواهد شد.

شرکت سونی اعلام کرد که در طول همکاری با شرکت ZMP از دوربین‌ها، حسگرها و تکنولوژی‌های ارتباطی سونی و از تکنولوژی‌های رانندگی خودکار و رباتیک ZMP بهره خواهند برد. به نظر می‌رسد شرکت سونی بیشترین سود و منفعت را از این همکاری کسب خواهد کرد؛ اما در نهایت نتیجه‌ی همکاری بین این دو شرکت ساخت و توسعه‌ی پهپاد است. سونی از این پهپاد به منظور عکاسی خودکار و انتقال تصاویر به فضای ابری بهره‌مند خواهد شد.

البته احتمالا شاهد پهپادهایی با برند سونی نخواهیم بود. اما شرکت ZMP در فکر همکاری با مشتریان تجاری خود است که درنهایت سال آینده پهپادهایی بدون سرنشینی که دارای قابلیت‌های «اندازه گیری، تحقیق، مشاهده و بازرسی» هستند را عرضه خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت سیستم سخت‌افزاری مورد نیاز برای اجرای ویندوز 10 را اعلام کرد


ویندوز 10 دارای نسخه‌های متعددی خواهد بود؛ حال مایکروسافت تمامی مشخصات و حداقل سخت افزار مورد نیاز برای نصب هر کدام از نسخه‌های این سیستم‌عامل را اعلام کرده است.



تقریبا زمان کمی تا عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ باقی مانده که با نزدیک شدن به این رویداد، مایکروسافت تمامی ابهامات موجود را برطرف می‌کند. همان طور که اطلاع دارید ویندوز 10 سیستم‌عاملی است که مایکروسافت قصد دارد با عرضه‌ی آن تمامی سخت افزارهای بازار را پوشش دهد. این سیستم‌عامل علاوه بر امکانات بیشتر، قابلیتی دارد که با حداقل سخت‌افزار نیز بر روی دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

ویندوز ۱۰ دارای هفت نسخه‌ی رسمی به شرح زیر است:

Windows 10 Home
Windows 10 Pro
Windows 10 Mobile
Windows 10 Mobile Enterprise
Windows 10 Enterprise
Windows 10 Education
Windows 10 IoT Core


از بین همه‌ی این نسخه‌ها دو نسخه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل و ویندوز ۱۰ دسکتاپ مهم‌ترین و رایج‌ترین هستند که مایکروسافت حداقل سخت افزار مورد نیاز برای نصب این نسخه‌ها را اعلام کرده است.


حداقل سخت‌افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۰ موبایل
ویندوز ۱۰ موبایل دارای کمترین سخت افزار مورد نیاز برای نصب است که این مشخصات غیر قابل انتظار بود! برای این منظور حداقل حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگا بایت برای نسخه‌ی ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ و یک گیگابایت برای نسخه‌ی Windows 10 IoT Mobile. حداقل فضای ذخیره‌‌سازی مورد نیاز ۴‌ گیگا‌بایت است. صفحه‌نمایش دستگاه‌ها هم ۸ اینچ با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ و بالاتر است. تمامی دستگاه‌ها با قابلیت‌های تاچ و دارای تاچ پد نیز می‌توانند ویندوز ۱۰ را نصب کنند و همچنین دوربین VGA نیز از دیگر مشخصات مورد نیاز هستند.

برای ارتباطات وایرلس نیز دستگاه‌ها حداقل باید ارتباطات 2G، 2.5G و 3G را داشته باشند، اما ارتباط 4G اختیاری است. ارتباطات بلوتوث، رادیو و NFC از حداقل‌های موردنظر به شمار نمی‌آیند.وای‌فای و A-GNSS حداقل ارتباطی است که باید دستگاه‌های موبایل‌ها داشته باشند، اما برای دیگر دستگاه‌ها اختیاری است. البته دستگاه‌های موبایل حتما باید یکی از ارتباطات وای‌فای یا ارتباط مخابراتی داشته باشند. بهره‌گیری از دوربین جلویی، حافظه‌ی SD و شتاب‌سنج نیز اختیاری است. پردازنده‌ی مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۰ نیز اسنپدراگون ۸۱۰، ۸۰۸، ۶۱۵، ۲۱۰ و چیپ‌ست اینتل X3 Sofia LTE است.


حداقل سخت‌افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۰ دسکتاپ
دستگاه‌هایی که نسخه‌ی دسکتاپ ویندوز ۱۰ را خواهند داشت حداقل باید دارای پردازنده‌ی یک گیگا هرتزی یا SoC باشند. همچنین حداقل حافظه‌ی رم مورد نیاز یک گیگابایت برای نسخه‌ی ۳۲ بیتی و ۲ گیگا بایت برای نسخه‌ی ۶۴ بیتی است. علاوه بر این کمترین فضای داخلی مورد نیاز ۱۶ و ۲۰ گیگابایت به ترتیب برای نسخه‌های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی است. کمترین رزولوشن مورد نیاز نیز ۸۰۰ در ۶۰۰ با ۸ اینچ سایز صفحه‌نمایش است. تاچ پد، دوربین‌ها، اسپیکرها و قلم دیجیتالی برای استفاده در ویندوز ۱۰ اختیاری هستند.

تمامی ارتباطات مخابراتی در ویندوز ۱۰ دسکتاپ از جمله 2G، 2.5G و 3G و همچنین 4G، بلوتوث و ارتباطات وای‌فای، A-GNSS، رادیو و NFC اختیاری هستند؛ اما دستگاه‌ها حتما باید یکی از ارتباطات مانند وای‌فای یا اترنت را داشته باشند. به طور مشابه تمامی حسگرها، شتاب‌سنج و سنسورها در ویندوز ۱۰ دسکتاپ اختیاری است.

نکته‌ای که قابل توجه است حداقل مشخصات و سخت‌افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۰ موبایل است. زیرا برخی از این مشخصات حتی کمتر از سخت افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز ۸.۱ است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویندوز 10 دارای یک ابزار مخفی برای ضبط ویدیو از صفحه است


تا به حال برخی امکانات و قابلیت‌های ویندوز 10 منتشر شده که برای همه آشنا است؛ اما این سیستم‌عامل دارای ابزار مخفی برای ضبط محتوای بازی و نرم افزارها است که احتمالاً بیشتر کاربران از وجود آن بی‌خبر هستند.



آخرین نسخه از ویندوز 10 دارای ابزاری است که توسط آن می‌توان صفحه‌ی مربوط به نرم‌افزار یا بازی‌ها را ضبط و ثبت کرد. این ابزار در بطن سیستم‌عامل قرار دارد و به عنوان یکی از نرم افزارهای ویندوز ۱۰ عمل می‌کند. در نسخه‌های قبلی ویندوز برای ضبط صفحه باید از نرم افزارهای جانبی استفاده می‌شد که حتی برای این منظور در اپلیکیشن‌ها کلید‌های ترکیبی تعریف شده است.

برای استفاده از ابزار ویندوز جهت ضبط اسکرین می‌توانید کلید‌های ترکیبی Win+G را فشار دهید. پس از فشار دادن این کلیدها نوار پاپ آپی در قسمت پایینی صفحه نمایان می‌شود که دکمه‌های مختلفی به منظور ضبط ویدیو در آن تعبیه شده است. این ابزار مستقیما به هابِ Game DVR لینک می‌شود که می‌توان حین بازی محتوای آن را ضبط کرد.

برای شروع ضبط می‌توانید دکمه‌ی Record یا کلیدهای ترکیبی Win+Alt+R را فشار دهید. پس از فشردن این دکمه‌ها ابزار ضبط ویدیو از اپلیکیشنی که فعال است شروع به ضبط کردن می‌کند. البته این قابلیت بیشتر برای ضبط بازی‌ها اختصاص داده شده که گیمرها می‌توانند با ضبط کردن محتوای بازی‌ها آن‌ها را به اشتراک بگذارند. البته با این همه می‌توان محتوای دیگر اپلیکیشن‌ها را ضبط کرده و حتی ویدیوی آموزشی برای دوستان یا اعضای خانواده‌ی خود تهیه کنید.

گیمرها برای بهبود عملکرد این ابزار می‌توانند ضبط بازی پشت پرده را فعال کنند؛ توسط این ویژگی ابزار همواره فعال می‌ماند اما تنها زمانی شروع به ضبط شدن می‌کند که کاربر آن را با کلید‌های ترکیبی Win+Alt+G فراخوانی کند که در این حالت ابزار ۳۰ ثانیه از بازی را ضبط می‌کند. البته در زمان‌هایی که قصد دارید تصویری از بازی یا عکس را حین ضبط ثبت کنید، می‌توانید همزمان کلید‌های ترکیبی Alt+Win+Print را فشار دهید. تمامی عکس‌ها و ویدیوها همگی در یک پوشه ذخیره می‌شوند. کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این ابزار به مراتب بالاتر از کیفیت تصاویری است که توسط دکمه‌ی Print-Screens و ابزار Snipping Tool ثبت می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل از ویدیوهای ۳۶۰ درجه در تبلیغات استفاده می‌کند


پیش‌تر گوگل ویدیوهای ۳۶۰ درجه را در یوتیوب معرفی کرده بود، حال آنکه غول جستجو از امروز امکان استفاده از این قابلیت را در ویدیوهایی تبلیغاتی نیز فراهم خواهد کرد.



گوگل پیش از این قابلیت پخش ویدیو‌های ۳۶۰ درجه را در یوتیوب معرفی کرده بود. حال این کمپانی استفاده از این نوع ویدیوها را در تبلیغات نیز ممکن کرده است. این ویژگی از دیروز در کروم و اپلیکیشن یوتیوب اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار گرفته است. عملکرد این ویژگی دقیقا مشابه ویدیوهای ۳۶۰ درجه است؛ بطوریکه می‌توان با استفاه از اسکرول ماوس نما‌های دیگری از ویدیو را مشاهده کرد. فرمت جدید تبلیغات در گوگل را می‌توان با استفاده از هدست واقعیت مجازی کاردبورد نیز مشاهده کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش مالی کوالکام در سه ماهه‌ی دوم سال 2015: سود ۱.۶ میلیارد دلاری در دوران بازسازی


کوالکام گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم خود را منتشر کرد که براساس آن این کمپانی موفق شده تا سود خالص ۱.۶ میلیارد دلاری را از درآمد ۵.۷ میلیارد دلاری به جیب بزند.



کوالکام گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی خود را منتشر کرده که براساس آن این کمپانی موفق شده تا در آمد ۵.۷ میلیارد دلاری را کسب کند که ۱.۶ میلیارد دلار از این درآمد سود خالص کسب شده توسط این کمپانی است.

با نگاهی به سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۴ میلادی می‌توان به روشنی دید که کوالکام از نظر سود و خالص و درآمد کسب شده به ترتیب با کاهشی ۳۵ و ۱۴ درصدی روبرو شده است. کاهش تقاضای خرید برای گوشی‌های هوشمندی که از تراشه‌های کوالکام استفاده می‌کنند، این کمپانی را بر آن داشته تا پیش‌بینی خود از وضعیت مالی‌اش را برای چندمین بار کاهش دهد.

کوالکام برای بازسازی و بازگشت به دوران اوج خود برنامه‌هایی را در پیش گرفته که از جمله‌ی آن می‌توان به کاهش ۱۵ درصد نیروی کار ۳۰٫۰۰۰ نفری این کمپانی اشاره کرد. کوالکام پیش‌تر اعلام کرده بود که ۱۰ درصد از نیروی کار خود را کاهش خواهد داد؛ اما به نظر می‌رسد وضعیت چندان مساعد نیست و از این‌رو این کمپانی در تصمیمش تجدیدنظر کرده است.

آخرین تراشه‌ی پرچمدار کوالکام بسیار پایین‌تر از حد انتظار عمل کرد و از دست دادن مشتری بزرگی نظیر سامسونگ وضعیت را بیش از پیش رو به افول نهاد. حال باید دید که آیا برنامه‌های بازسازی کوالکام موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس استریم ویدیو توییچ HTML 5 را جایگزین فلش ادوبی کرد


این روزها وضعیت برای فلش ادوبی اصلا خوشایند نیست؛ چراکه بسیاری از سرویس‌های ویدیویی و کمپانی‌ها، پشنیبانی از فلش را کنار گذاشته و به سراغ HTML 5 می‌روند. حال سرویس استریم ویدیوی توئیچ (Twitch) که متعلق به آمازون است، با کنار گذاشتن فلش به سراغ HTML 5 رفته است.



توئیچ سرویس استریم ویدیویی است که متعلق به کمپانی آمازون است. این کمپانی اعلام کرده که از این پس به جای پشتیبانی از فلش ادوبی از HTML 5 استفاده خواهد کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که فرآیند پشتیبانی از HTML 5 کمی به طول خواهد انجامید. از این پس توئیچ پس از بروزرسانی و اعمال تغییرات در پخش‌کننده‌ی ویدیویی خود از کنترلرهای HTML 5 و JavaScript بهره خواهد برد. همانطور که اشاره کردیم این تغییرات رفته رفته برای تمام کاربران قابل مشاهده بود.

سرویس ویدیویی یوتیوب نیز پیش از توئیچ در ماه ژانویه از برنامه‌ی خود برای قطع پشتیبانی کامل از فلش و استفاده از HTML 5 پرده برداشت. یوتیوب پنج سال پیش استفاده از HTML 5 را آغاز کرده بود، اما ژانویه امسال از این فرمت بصورت پیش‌فرض در پلیر خود استفاده کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 115 از 119:  « پیشین  1  ...  114  115  116  117  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA