انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 116 از 119:  « پیشین  1  ...  115  116  117  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
گزارش مالی یاهو در سه ماهه‌ی دوم سال 2015: ضرر ۲۱.۶ میلیون دلاری با وجود درآمد ۱.۰۴ میلیاردی


ساعاتی پیش کمپانی یاهو گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم خود را منتشر کرد که براساس آن این کمپانی با وجود درآمد ۱.۰۴ میلیارد دلاری، متحمل ضرر خالص ۲۱.۶ میلیون دلاری شده است.



یاهو گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی را منتشر کرده که براساس آن این کمپانی متحمل ضرری ۲۱.۶ میلیون دلاری شده است. سهام یاهو پس از اعلام گزارش مالی این کمپانی ۳ درصد سقوط کرد. یکی از دلایلی که باعث شده تا گزارش مالی یاهو منفی باشد، هزینه‌های انجام شده توسط این کمپانی برای رقابت با رقبایی نظیر گوگل و فیس‌بوک است. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی یاهو وضعیت چندان مناسبی ندارد، چراکه این کمپانی سه ماهه‌ی دوم سال ۲-۱۴ میلادی را با سود خالص ۲۶۹.۷ میلیون دلاری به پایان برده بود.

در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مربوط به ارائه‌ی گزارش مالی یاهو، مریسا میر اعلام کرد که از وضعیت کمپانی تحت مدیریتش در فصل دوم راضی است، چراکه وضعیت نمایش آگهی در یاهو مناسب است.

با کسر هزینه‌های مربوط به خرید ترافیک، یاهو پیش‌بینی می‌کند تا در سه ماهه‌ی سوم درآمدی یک تا ۱.۰۴ میلیارد دلاری را به جیب بزند که کمتر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته است. پیش از این یاهو اعلام کرده بود که در انتظار کسب درآمدی ۱.۰۷ میلیارد دلاری در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی است.

یاهو برای کاهش هزینه‌های خود تعداد کارمندانش را به ۱۱٫۰۰۰ نفر کاهش داده است. این کمپانی سال گذشته بیش از ۱۲٫۳۰۰ کارمند در اختیار داشت. هفته‌ی گذشته یاهو اعلام کرده که در نظر دارد تا باقی مانده‌ی سهام خود از علی بابا را به کمپانی مستقل Aabaco منتقل کند. ابتدای سال جاری میلادی یاهو از برنامه‌های خود برای فروش بیش از ۳۸۴ میلیون سهم خود در علی بابا به ارزش ۳۰ میلیارد دلار خبر داده بود. انتقال این حجم از سهام به Aabaco که زیر نظر یاهو فعالیت خواهد کرد، این کمپانی را مالک بیش از ۱۵ درصد علی بابا می‌کند. انتقال سهام علی بابا تا سه ماهه‌ی چهارم سال جاری به طول خواهد انجامید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارزش سهام آمازون به دنبال درآمد بسیار قوی این شرکت، ۱۵ درصد افزایش یافت


آمازون نیز همچون دیگر کمپانی‌های سهامی عام، گزارش عملکرد مالی خود را در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ ارائه کرد و در آن از درآمد بسیار خوبِ ۲۳.۱۷ میلیارد دلاری خبر داد. این درآمد موجب شده تا آمازون ۹۲ میلیون دلار سود خالص داشته باشد.



تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند که آمازون ۲۲.۳۹ میلیارد دلار درآمد کسب خواهد کرد و این درآمد نیز از هزینه‌های این خرده فروشی آنلاین بیشتر خواهد شد. آن‌ها باور داشتند که هر سهم از سهام آمازون ۰.۱۴ دلار ضرر خواهد داد. اما آمازون اعلام کرد که به هر سهم از سهام این شرکت ۰.۱۹ دلار سود تعلق می‌گیرد. همین گزارش باعث افزایش ۱۵ درصدی ارزش سهام آمازون شد.

بخش سرویس‌های وبِ آمازون درآمد بسیار خوبی را تجربه کرده و نسبت به سال گذشته ۸۱ درصد رشد کرده است.

فروش آمازون در امریکا از ۱۰.۹۴ میلیارد دلار در همین فاصله‌ی زمان در سال گذشته، به ۱۳.۹ میلیارد دلار در سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۵ رسیده است. فروش جهانی این فروشگاه آنلاین نیز از ۷.۳ میلیارد دلار به ۷.۵ میلیارد دلار افزایش یافته است.

آمازون یک مرکز سرویس وبِ جدید را در هند راه‌اندازی خواهد کرد. این مرکز که در سال ۲۰۱۶ شروع به کار می‌کند، تجارت آمازون در حوزه‌ی سرویس‌های هاستینگ را بهبود می‌بخشد.

آمازون طی سال‌های اخیر اقدامات بسیاری را برای گسترش تجارت خود آغاز کرده است. برخی از این اقدامات همچون ارائه‌ی کتاب‌خوان‌های کیندل، سرویس‌های هاستینگ، سرویس ارسال انبوه ایمیل و مواردی از این دست بسیار موفق بودند و برخی دیگر همچون ارائه‌ی گوشی هوشمند، تبلت و اسپیکرهای خاص هنوز موفقیتی را به همراه نداشته‌اند. با این حال آمازون با وجود شرایط سخت رقابتی بین خرده‌فروشی‌های آنلاین در وضعیت سوددهی قرار دارد و سهام‌داران این شرکت نیز از عملکرد آن راضی هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اطلاعات جدیدی از عملکرد و قابلیت تراشه‌های سری اسکای لیک اینتل منتشر شد


پس از انتشار اخبار جسته و گریخته در مورد نسل ۶ تراشه‌‌های اینتل، حال با افشای شماری از اسلاید‌ها می‌توان دید بهتری را نسبت به توانایی تراشه‌های اسکای لیک (Skylake) داشت.



انتشار شماری از اسلاید‌های مربوط به توضیحات فنی و قابلیت‌های تراشه‌های نسل ششم اینتل یا همان اسکای لیک، اطلاعات جدیدی را در خصوص این تراشه‌ها در اختیارمان قرار داده است. از میان قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسل جدید تراشه‌های اینتل می‌توان به کاهش مصرف انرژی و بهبود اتصال بی‌سیم و عملکرد بهتر در زمان اجرای بازی‌ها اشاره کرد. اینتل مدعی است که تراشه‌های نسل ششم از طریق بهبود مدیریت حافظه و عملکرد بهتر قادرند تا در زمان اجرای بازی‌ها تا ۵۰ درصد کیفیت بهتری را در پردازش سه بعدی بازی‌ها از خود به نمایش بگذارند. مطمئنا پیشرفت در زمینه‌ی پردازش گرافیکی می‌تواند خبر بسیار خوشحال کننده‌ای قلمداد شود، چراکه نسل‌های پیشین محصولات اینتل عملکرد چندان درخشانی را از نظر گرافیکی به نمایش نگذاشته بودند.

مصرف انرژی نیز بسیار بهبود یافته است. یقینا کاهش ۳۰ درصدی مصرف باتری امری است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد، چراکه با کاهش ضخامت گجت‌های تولید شده حجم باتری مورد استفاده نیز کاهش می‌یابد که این موضوع به دلیل باریک‌تر شدن فرم‌فکتور گوشی امری اجتناب ناپذیر است، از این‌رو کاهش مصرف انرژی به این میزان می‌تواند بسیار چشم‌گیر باشد.

از جمله‌ی اطلاعات دیگری که می‌توان از اسلایدها برگرفت، پشتیبانی از دوربین با رزولوشن 4K یا چهار دوربین فول اچ‌دی است. همچنین تراشه‌‌های نسل ششمی اینتل قادرند تا از دو دوربین مجهز به فناوری RealSense پشتیبانی کنند. پشتیبانی از سنسور‌های لمسی نیز به قابلیت‌های این تراشه‌ها اضافه شده تا تجربه‌ی عملکرد بهتری را در مورد گجت‌های مجهز به صفحات نمایش لمسی به کاربران القا کند.

در مقایسه با پردازنده‌های سری برادول، سرعت پردازشی ۱۲ درصد در پردازنده‌های اسکای لیک افزایش یافته که این موضوع در مورد پردازنده‌ی گرافیکی بین ۱۶ تا ۴۱ درصد است.

البته برای اطلاع دقیق از صحت اطلاعات ارائه شده توسط این اسلایدها باید به انتظار عرضه‌ی تراشه‌های اسکای لیک به بازار باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ گلکسی تب A پلاس را معرفی کرد


سامسونگ در خفا تبلت‌های میان رده‌ی خود را به روز کرده و نسل جدید گلکسی تب A پلاس را به‌ همره قلم S-Pen معرفی کرد.



سامسونگ نسل جدیدی از تبلت‌ میان رده‌ی خود را با نام گلکسی تب A‌ پلاس معرفی کرده که این محصول با قلم S-Pen همراه شده است. اندازه‌ی تبلت جدید سامسونگ ۹.۷ اینچ است و نکته‌ی جالبی که در مورد آن می‌توان اشاره کرد، استفاده از قلم S-Pen است که معمولا سامسونگ در محصولات پرچمدار خود به کار می‌گرفت. سامسونگ این تبلت را در وب‌سایت فرانسوی و بلژیکی خود قرار داده و هیچ کنفرانسی برای معرفی رسمی آن برگزار نکرده است.

گلکسی تب A سامسونگ از وجود صفحه‌ی نمایش ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸، تراشه‌ی Ziilabs ZMS-08 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و دو گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی این تبلت ۱۶ گیگابایت است که می‌توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق اسلات میکرو SD‌ افزایش داد. اندروید ۵.۰ آبنبات چوبی به همراه رابط کاربری تاچ ویز از جمله‌ی سایر ویژگی‌های محصول جدید سامسونگ است.

رزولوشن دوربین مورد استفاده در پشت گوشی ۵ مگاپیکسل بوده اما قابلیت ثبت ویدیوهای 720p را دارد. دوربین سلفی نیز ۲ مگاپیکسل است. این تبلت فقط در نسخه‌ی وای-فای روانه‌ی بازار خواهد شد.

سامسونگ از یک باتری ۶٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در تبلت ۷.۵ میلی متری خود استفاده کرده است. قیمت این تبلت که در دو نسخه‌ی سفید و مشکی عرضه خواهد شد، ۳۷۲ دلار است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
همکاری Meerkat و GoPro استریم زنده از اکشن کم را ممکن می‌کند


سرویس میرکت (Meerkat) یک سرویس استریم ویدیو است که در سال جاری میلادی سر و صدای بسیاری کرده و کاربران زیادی را نیز به سوی خود جذب کرده است. این سرویس حال امکان استریم ویدیو‌های ثبت شده با دوربین‌های گو پرو را ممکن کرده است.



میرکت (Meerkat) یک اپلیکیشن استریم ویدیو است که پس از عرضه‌ی پریسکوپ (Periscope) توسط توییتر رقیبی جدید را پیش روی خود دیده، اما به نظر می‌رسد میرکت برای کاربران خود سورپرایز‌های ویژه‌ای دارد. این سرویس اخیرا با همکاری گو پرو، استریم زنده‌ی ویدیو‌های در حال ثبت توسط دوربین گو پرو را ممکن کرده است.

پیش از این کاربران تنها می‌‌توانستند با استفاده از دوربین‌ پشت یا سلفی گوشی هوشمند خود به ثبت ویدیو و استریم آن در سرویس میرکت بپردازند، حال آنکه از این پس کاربرانی که یکی از دوربین‌های گو پرو را در اختیار دارند، قادر خواهند بود تا مستقیما از دوربین خود به استریم ویدیو بپردازند.

در حال حاضر دوربین‌های گو پرو 3 پشتیبانی می‌شوند، اما در آینده‌ی نزدیک دوربین‌های کو پرو 4 نیز می‌توانند با برقراری ارتباط از با میرکت از قابلیت استریم استفاده کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ورود اپراتورهای جدید به بازار اینترنت از شهریور


معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات شرایط ورود اپراتورهای جدید به بازار اینترنت و تعیین تکلیف اپراتورهای قدیمی این بازار که موفق به دریافت پروانه جدید نشدند را تشریح کرد.



صادق عباسی شاهکوه در مورد آخرین وضعیت متقاضیان دریافت پروانه فعالیت در حوزه خدمات ارتباطات ثابت (FCP ) که قرار است جایگزین خدمات دهندگان PAP در کشور شوند، گفت:

بررسی اولیه ۲۶ تقاضای دریافت شده برای این پروانه در كمیته‌های رگولاتوری به پایان رسید و نتایج آن طی مكاتبه‌ای به متقاضیان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه این مرحله به معنای صدور پروانه نهایی نیست، گفت:

به متقاضیان دو هفته برای تجدیدنظر فرصت داده شده است؛ چرا که ممکن است برخی شرکت‌ها به وضعیتشان اعتراض داشته باشند یا بخواهند مستندات جدید ارائه دهند.

عباسی شاهکوه با تاکید براینکه بررسی نهایی تا پایان مردادماه جاری به پایان می رسد، افزود:

پیش بینی می شود که پروانه نهایی برای ورود اپراتورها به بازار از شهریورماه صادر شود.

معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه اکثر متقاضیان دریافت پروانه FCP سهامدار مشترک داشته‌اند که باید برای آن راه حل پیدا کنند، خاطرنشان کرد:

این متقاضیان نباید سهامدار مشترک داشته باشند یا با شرکت مخابرات و یا دارندگان پروانه وایمکس سهامدار مشترک شوند.

وی در مورد محدودیت دریافت امکانات مخابراتی در بازار جدید اینترنت کشور با توجه به ورود اپراتورهای FCP تصریح کرد:

قبول داریم که با افزایش تعداد اپراتورها مشکل محدودیت امکانات مخابراتی بیشتر خواهد شد، اما به هر حال در بازار رقابت، شرکتهای موفق باقی خواهند ماند؛ از طرفی در پروانه جدید اینترنت، دارندگان پروانه ملزم شده اند که سالانه درصدی از شبکه دسترسی را خودشان ایجاد کنند که در نتیجه مشکل محدودیت امکانات مخابراتی رفع خواهد شد.

عباسی شاهکوه تصریح کرد:

با حل مشکل فضای فرکانسی نسل چهارم ارتباطات سیار - LTE -، بخشی از شبکه دسترسی از طریق فرکانس رادیویی ارائه می شود و نیاز شرکتها به مخابرات کمتر خواهد شد.

وی در مورد تعیین تکلیف شرکتهای اینترنتی که موفق به دریافت پروانه FCP نشده و نیز مشترکان فعلی این شرکت‌ها نیز گفت:

چنانچه شرکتی نتواند پروانه FCP بگیرد طبق مصوبه تا یک سال از تاریخ صدور اولین پروانه FCP می تواند همین وضعیت فعلی را ادامه دهد و مشترکانش را داشته باشد؛ اما پس از یک سال، باید جابجایی صورت گیرد. به این معنی که یا مشترکان خود را به اپراتورهای FCP انتقال دهد و یا اینکه پروانه جدید خدمات اینترنت - SERVCO - دریافت کند.

براساس نتایج اولیه بررسی ۲۶ تقاضای دریافت پروانه ارتباطات ثابت (FCP) تعداد ۱۰ متقاضی شرایط ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را نداشته و حائز شرایط صدور پروانه نیستند. این شركت‌ها تا پایان وقت اداری ۷ مرداد مهلت دارند درصورت لزوم با ذكر دلایل و مستندات درخواست تجدیدنظر كنند.

تعداد ۱۰ متقاضی شرایط ماده ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را دارند ولی مطابق ماده ۸-۱ مصوبه فوق دارای سهامداری مشترك با دیگر متقاضیان واجد شرایط ماده ۷ هستند، بنابراین تا پایان وقت اداری ۷ مرداد مهلت دارند با انصراف یكی از متقاضیان یا ادغام با هم، درصورت رفع این مشكل به شرط حفظ شرایط ماده ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، با ارسال مدارك و مستندات، مراحل صدور پروانه را پیگیری كنند. از این تعداد ۳ متقاضی طبق بند ۸-۲ سهامداری مشترک با دیگر دارندگان پروانه با خدمات موضوع پروانه را دارند كه درصورت رفع مشكل بند ۸-۱ موافقت اصولی ۶ ماهه دریافت خواهند كرد.

یک متقاضی شرایط ماده ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را داشته و مشكل بند ۸-۱ یعنی سهامداری مشترک با دیگر متقاضیان را هم ندارد، در صورتی كه طبق بند ۸-۲ سهامداری مشترک با دیگر دارندگان پروانه با خدمات موضوع پروانه را دارد، موافقت اصولی ۶ ماهه برای صدور پروانه آنها حاصل است و در مدت اعتبار موافقت اصولی، در صورت رفع مشكل سهامداری مشترك و انجام كلیه اقدامات می‌تواند پروانه را دریافت كند.

همچنین دو متقاضی شرایط ماده ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را داشته و هیچ یک از مشكلات سهامداری مشترك بندهای ۸-۱ و ۸-۲ را ندارند و صلاحیت عمومی آنها هم تأیید شده است، برای یک متقاضی، شركت ثبت شده است كه می‌تواند برای امضاء موافقتنامه پروانه و طی مراحل صدور پروانه اقدام كنند و متقاضی دیگر كنسرسیوم است باید كنسرسیوم را در اداره ثبت شركتها، ثبت كند و سپس برای صدور پروانه اقدام كند.

در همین حال برای سه متقاضی هنوز استعلامهای لازم نهایی نشده كه این موضوع در دست بررسی است و به محض دریافت نتایج به آنها، اعلام می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مشخصات فنی منتسب به جی پد 2 ال جی فاش شد


یک فاش کننده در سرویس اجتماعی ویبو اطلاعات مربوط به یک تبلت از ال‌جی را فاش کرده که به ادعای خود این اطلاعات مربوط به جی پد 2 ال جی است.



براساس اطلاعات ارائه شده جی پد 2 همراه با صفحه‌ی نمایش ۸.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. تراشه‌ی مورد استفاده در این تبلت اسنپدراگون ۸۰۵ بوده که شامل پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۲۰ نیز می‌شود. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این گوشی‌هوشمند باید به حافظه‌ی رم سه گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. همچنین نسخه‌ی دیگری از این محصول با حافظه‌ی رم دو گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این محصول باید به سنسور ۸ مگاپیکسلی در پشت و سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی اشاره کرد. سیستم‌عامل مورد استفاده روی این گوشی هوشمند اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی خواهد بود.

هر چند هنوز اطلاعاتی از قیمت این تبلت و مناطقی که جی پد 2 ارائه خواهد شد در دست نیست، اما انتظار می‌رود در ماه اکتبر پس از ۲ سال شاهد عرضه‌ی نسل جدید این تبلت باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
توسعه‌ی شبکه‌ی فیبر نوری و افزایش پهنای باند اینترنت به ۲۰۷ گیگابایت


عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان اینکه پنهای باند اینترنت در ابتدای کار دولت یازدهم ۷۰ گیگ بود، عنوان کرده این رقم هم اکنون به ۲۰۷ گیگ رسیده و معادل ۱۹۶ درصد رشد داشته است.



محمدطاهر شمس پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‎های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت متولی اصلی زیرساخت های اطلاعاتی و ارتباطی کشور و متولی مادر و اصلی و متولی مخابراتی و همچنین اصلی در ارتباطات بین الملل است، اظهار داشت:

این مجموعه با توجه به اجزا شرکت که سوئیت مایکروویو، شبکه فیبرنوری، شبکه دیتا، بین استانی، انتقال است مسئولیت برقراری ارتباطات بین الملل و اینترنت را دارد و سایر خدمات را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه شبکه فیبرنوری ملی، انتقال یک پارچه آی تی، داده پشتیبان مراکز، هم مکانی زیر ساخت شبکه ملی اطلاعات، سرویس های یک پارچه و غیره اهم وظایف شرکت ارتباطات زیر ساخت است، ادامه داد:

در ابتدای دولت یازدهم فیبرنوری کشور ۵۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر بود که اکنون به ۵۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر رسیده و سه درصد رشد داشته است.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان اینکه وضعیت شبکه انتقال ۵۰۰ هزار E۱بوده که اکنون به یک میلیون و ۳۰۰ E۱ رسیده و معادل ۱۶۰ درصد رشد داشته است، عنوان کرد:

شبکه دیتا ۷۰۰ گیگ بود که اکنون به دو هزار و ۴۰۰گیگ رسیده و۲۴۳ درصد رشد داشته است.

شمس به این نکته نیز اشاره کرده که پنهای باند در ابتدای کار دولت یازدهم ۷۰ گیگ بود که اکنون به ۲۰۷ گیگ رسیده و معادل ۱۹۶ درصد رشد داشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت: ویندوز 10 امن‌ترین نسخه‌ ویندوز است


با نزدیک شدن به رونمایی و عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰، مایکروسافت ویدئوهای متعددی در خصوص ویژگی‌های این سیستم عامل منتشر می‌کند.حال این کمپانی در ویدئوی اخیر خود به قابلیت‌های امنیتی این سیستم عامل پرداخته است.



مایکروسافت پیش از این ویدئویی را منتشر کرد که در آن به ۱۰ دلیل برای مهاجرت به ویندوز ۱۰ پرداخته بود. حال این کمپانی ویدئوی دیگری منتشر کرده که در آن به ویژگی‌های امنیتی این سیستم عامل پرداخته است. همان طوری که ویندوز اینسایدری‌ها نیز مطلع هستند، ویندوز ۱۰ دارای بسیاری از ویژگی‌های امنیتی است. اگر شما جزو ویندوز اینسایدری‌ها نیستند، چک کردن موارد زیر خالی از لطف نیست.


Windows Hello
این سرویس تحت نظر برنامه‌های امنیتی ویندوز 10 توسعه داده شده و در آن بالاترین حد امنیتی استاندارد مانند سطح اِنترپرایس در نظر گرفته شده است. طبق آزمایشات انجام شده، درصد خطای این سیستم برای قبول کردن فرد ناشناس، ۱ به ۱۰۰٫۰۰۰ است، این احتمال مربوط به تشخیص هویت اشتباه یک شخص ناشناس برای لاگین به سیستم است. به همین ترتیب، درصد رد کردن اشتباهی یا عدم تشخیص هویت اشتباهی فرد ۲ یا ۴ درصد است، این سیستم قابلیت این را دارد که سوژه مورد نظر را جهت تشخیص انسان بودن یا یک نمونه تصویر اسکن کند.


SmartScreen
این سرویس اولین اقدام مایکروسافت به منظور جلوگیری از حملات فیشینگ است. به واسطه‌ی این سرویس می‌توان از فیشینگ و دیگر حملات آنلاینی که به منظور سرقت اطلاعات حساس مانند پسوردها و اطلاعات لاگین اجرا می‌شود خودداری کرد. SmartScreen سرویسی تحت کلاد است که ایمنی گشت و گذار در وب را تضمین می‌کند.


Windows Defender
در ساختار داخلی ویندوز ۱۰ قابلیت‌های امنیتی چون ویندوز دیفندر (Windows Defender) و بهره از ویروس‌کش مایکروسافتی Microsoft Security Essentials پیش‌بینی شده است. در ویندوز 8 با وجود این سرویس، شاید نیاز بود تا برنامه‌های اضافی دیگری را برای ایمنی سیستم خود نصب کنید اما مایکروسافت در ویندوز ۱۰ امنیت کامل را با این سرویس به ارمغان می‌آورد.


Family features
در ویندوز ۱۰ کاربران می‌توانند یک حساب کاربری مخصوص فرزندان خود را تعریف کنند؛ بنابراین می‌توان فضای امن تری برای فرزاندان فراهم کرد. از قابلیت‌های بخصوص این سرویس می توان به فیلتر کردن سایت‌های نامناسب برای فرزندان، کنترل میزان استفاده از کامپیوتر ، غیر قابل دسترس کردن برنامه و بازی‌های نامناسب و ارائه گزارش فعالیت‌ها به والدین اشاره کرد. علاوه بر این مایکروسافت به زودی قابلیتی برای کنترل خریدهای انجام گرفته توسط کودک را به این قسمت اضافه خواهد کرد که در نهایت اگر فرزند با حساب مایکروسافت خود وارد دستگاه شود به پدر و مادر خبر داده می‌شود.

پیش از این ویندوز به عنوان ناامن‌ترین سیستم عامل شناخته می‌شد. معمولا سیستم عامل‌هایی که دارای کاربران بسیاری است نسبت به دیگر سیستم عامل‌ها مورد حملات سایبری بیشتری قرار می‌گیرند. اما با این حال ویندوز ۱۰ تحول بزرگی را در این خصوص ایجاد کرده که حتی مایکروسافت نیز با اشاره به ویژگی‌های امنیتی آن، میزان امن بودن در این سیستم عامل را تضمین می‌کند.

در ادامه شما را به تماشای ویدئوی مربوط به ویژگی‌های امنیتی ویندوز ۱۰ دعوت می‌کنیم:



لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پردازنده‌ی گرافیکی پاسکال انویدیا ۱۷ میلیارد ترانزیستور دارد


استفاده از لیتوگرافی ۱۶ نانومتری توسط TSMC تایوان بدین معنی است که مشتریان این کمپانی نیز از این فناوری بهره‌مند خواهند شد. در این راستا نسل جدید پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا که پاسکال نام دارد از وجود ۱۷ میلیارد ترانزیستور استفاده خواهد کرد.



پس از آنکه TSMC از بکارگیری لیتوگرافی ۱۶ نانومتری در ساخت تراشه‌های خود خبر داد، بسیاری تغییرات در محصولات مشتریان این کمپانی را نوید دادند. از این جمله می‌توان به انویدیا اشاره کرد که براساس اطلاعات ارائه شده نسل جدید پردازنده‌ی گرافیکی خود را مبتنی بر فرآیند تولید ۱۶ نانومتری خواهد بود که نتیجه‌ی آن بهره‌گیری از ۱۷ میلیارد ترانزیستور است. این تراشه جایگزین GM200 است.

برای درک بهتر تعداد ترانزیستورهای مورد استفاده در این تراشه بهتر است نگاهی به نسل گذشه‌ی این پردازنده‌ی گرافیکی داشته باشیم. در حال حاضر تایتان ایکس از وجود ۸ میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد. همچنین باید به فوری ایکس AMD اشاره کرد که در آن ۸.۹ میلیارد ترانزیستور بکار گرفته شده است. با توجه به استفاده از حافظه‌ی HBM VRAM با ظرفیت ۳۲ گیگابایت باید منتظر یک جهش بزرگ در عملکرد این پردازنده‌ی گرافیکی باشیم.

استفاده از فرآیند تولید ۱۶ نانومتری FinFET این قابلیت را در اختیار انویدیا و ای ام دی قرار داده تا تعداد ترانزیستورهای مورد استفاده را به بیش از دو برابر میزان پیشین افزایش دهند. علاوه بر استفاده از ترانزیستورهای بیشتر، مصرف انرژی پایین‌تر نیز از دیگر مزایای بکارگیری این فناوری در ساخت تراشه‌ها است.

پردازنده‌های گرافیکی با توجه به ساختار ساده‌تر می‌توانند بهره‌ی بیشتری از افزایش تعداد ترانزیستورها ببرند که ترکیب این موضوع با دایرکت‌ایکس ۱۲ می‌تواند در آینده‌ی نه‌چندان دور پیشرفت خارق‌العاده‌ای را در پردازنده‌های گرافیکی رقم بزند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 116 از 119:  « پیشین  1  ...  115  116  117  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA