انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 117 از 119:  « پیشین  1  ...  116  117  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
تریلر The Man in the Machine، مستندی با محوریت استیو جابز


تاکنون فیلم‌های سینمایی متعددی در خصوص استیو جابز تولید و در سینماها اکران شده است، اما این پایان ماجرا نیست و مستند The Man in the Machine نیز از بعد دیگری به زندگی استیو جابز و داستان زندگیش می‌پردازد. در ادامه می‌توانید تریلر این مستند را به نظاره بنشینید.



فارغ از قضاوت در مورد سیاست‌ها، اقدامات و آنچه که استیو جابز در طول حیات خود در دنیای فناوری انجام داد، باید به این موضوع اذعان کرد که وی تاثیر شگرفی در دنیای فناوری داشته است؛ همین موضوع باعث شده تا استیو جابز به سوژه‌ی مناسبی برای فیلمسازان تبدیل شود، بطوریکه پس از مرگ وی چند فیلم تلویزیونی با محوریت وی تولید و پخش شده است. اما این پایان ماجرا نیست، چراکه علاوه بر فیلم سینمایی آرون سورکین که با حضور مایکل فسبندر به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت، مستند The Man in the Machine نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این مستند برای اولین بار در جشنواره‌ی SXSW برای مخاطبان پخش شد. این مستند در کنار نمایش آینده‌نگری و قدرت رهبری استیو جابز، روی دیگر سکه را نیز نمایش می‌دهد. برای مثال می‌توان به مصاحبه‌های همکاران استیو جابز نیز اشاره کرد. برای مثال در این مستند به این موضوع اشاره شده که مورد پسند واقع شدن ساخته‌های استیو جابز، دلیلی برای دوست داشته شدن خود استیو نیست.



لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مینت 17.2: بهترین توزیع دسکتاپ لینوکس


انتخاب بهترین توزیع لینوکسی سال، بسیار دشوار است. باید این نکته را در نظر داشت که هرکدام از توزیع‌ها، کاربرد مختلفی دارند و انتخاب پرکاربردترین و بهترین آن‌ها، دشوار است. اما نسخه‌ی 17.2 از لینوکس مینت را می توان بهترین توزیع لینوکس برای دسکتاپ دانست.



لینوکس همواره سیستم عاملی بوده که قشر خاصی از کاربران توجه بسیاری به آن نشان می‌دهند. این سیستم عامل دارای توزیع‌های مختلفی برای کاربردهای گوناگون است، به همین دلیل نمی‌توان بهترین توزیع را از بین آن‌ها انتخاب کرد. لینوکس دارای توزیع‌های دسکتاپی، امنیتی، امور چند رسانه‌ای، نظامی، دیسک‌های زنده، سرورهای سازمانی و دیگر مواری است که از بین توزیع‌های دسکتاپی این سیستم عامل، مینت نسخه‌ی ۱۷.۲ به عنوان بهترین توزیع برای دسکتاپ انتخاب شده است.

کاربران در کنار توزیع‌های لینوکسی می‌توانند از دیگر سیستم عامل‌ها مانند ویندوز XP، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 (بیلدهای مختلف) و OS X یوسمیتی (جدیدترین نسخه: Capitan beta) بهره‌مند شوند. البته علاوه بر این سیستم‌ عامل‌ها می‌توان حتی توزیع‌های دیگری از جمله اوبونتو یا فدورا و دیگر توزیع‌ها را نصب کرد. توزیع‌های لینوکسی دسکتاپ، برای یک کاربر عادی بیشترین استفاده را خواهد داشت. طی این سال‌ها این عنوان را اوبونتو و بعد فدورا کسب کرده‌ است. به‌ نظر می‌رسد امسال مینت از اوبونتو و فدورا پیشی گرفته است. سال ۲۰۱۵، بهترین لینوکس دسکتاپ را می‌توان لینوکس مینت نامید. آخرین نسخه این توزیع، لینوکس مینت ۱۷.۲ با عنوان «Rafaela» منتشر شده است.

لینوکس مینت نسخه‌ای مشتق شده از اوبونتو است، به‌این معنی که کد آن در اصل از اوبونتو گرفته شده و ظاهر آن مطابق با میل جامعه لینوکس مینت تغییر داده شده است. لینوکس مینت قابلیت‌های فوق‌العاده اوبونتو را به معرض نمایش می‌گذارد. البته خبری از برنامه کانونیکال در توسعه لینوکسی آسان نیست و این به‌ درد کسانی می‌خورد که با ویندوز سر و کار بیشتری دارند و ترجیح می‌دهند مدام بین این دو سوئیچ کنند. این توزیع مجموعه فوق‌العاده‌ای از ابزارها و نرم‌افزارها را در اختیار کاربر می‌گذارد و اجازه می‌دهد کاربری اصلی، یعنی دسکتاپ را از سیستم خود داشته باشد. به‌دلیل ارتباط جدانشدنی این توزیع با اوبونتو کاربران لینوکس مینت به نرم‌افزارها، قالب‌های گرافیکی و ویجت‌های بسیاری دسترسی دارند که استفاده از این سیستم را برای آن‌ها ساده‌تر می‌کند.

تصویر بالا نمایی از محیط لینوکس مینت نسخه‌ی ۱۷.۲ را نمایش می‌دهد. این نسخه LTS (پشتیبانی بلند مدت) است که تا سال ۲۰۱۹ از آن پشتیبانی خواهد شد. احتمالا شما هم با نصب این توزیع متوجه تفاوت آن با دیگر توزیع‌ها و حتی سیستم عامل‌ها شوید؛ مینت در عین سادگی و محیط تعاملی، بهترین توزیع برای دسکتاپ است. اگر پیش از این با مینت کار کرده‌اید شاید با میزکار Cinnamon آشنا هستید. می‌توان گفت مهم‌ترین تغییر مینت ۱۷.۲ مربوط به میزکار سینامون است. توسعه‌دهندگان سینامون معتقد به هر چه بیشتر کردن تنظیمات و اختیارات کاربر برای تغییر و اعمال نظر شخصی بر محیط، کاربری هستند؛ در سینامون تمام ویژگی‌های ظاهری سیستم زیر دست‌تان خواهد بود.

پیش از ظهور UI یا رابط‌های کاربری، WIMP بر دسکتاپ‌ها سلطه داشت؛ سیستم WIMP که معانی مختلفی از آن برداشت می‌شود، اولین سیستمی بود که به عنوان یک واسط گرافیکی میان کاربر و رایانه مورد توجه قرار گرفت. تعاریف مختلفی از این سیستم ارائه شده است که در حالت کلی می‌توان آن‌ها را مشابه یکدیگر دانست. در تعریف کلی، این کلمه را مخفف کلمات پنجره‌ها، آیکون‌ها، ماوس و منوهای کشویی دانسته‌اند که به عنوان عوامل اصلی در ایجاد یک واسط کاربری مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تئوری در سال ۱۹۷۳ توسط شرکت زیراکس‌پارک مطرح و در سال ۱۹۸۰ در سیستم‌عامل مکینتاش اپل مورد استفاده قرار گرفت. اما شیوه جدیدی که برای کار با منوهای سیستم‌عامل طراحی و ارائه شده، فضا را برای به‌فراموشی‌ سپردن پنجره‌ها، آیکون‌ها، ماوس و منوهای کشویی آماده می‌سازد. فناوری WIMP که حدود ۳۰‌ سال است که در تمامی سیستم‌های عامل مورد استفاده قرار می‌گیرد به‌زودی جای خود را به HUD خواهد داد که این امر سرآغاز بازگشایی فصلی جدید در سیستم‌عامل‌ها خواهد بود.

حال می‌توان گفت گنوم و KDE پرکاربردترین رابط‌های کاربری هستند که کاربران با توزیع‌های خود آن‌ها را نصب می‌کنند. پیش از این مایکروسافت و کنونیکال سعی داشته‌اند تا دسکتاپ را با رابط‌های کاربری تبلت‌ها ادغام کنند؛ رابط‌ کاربری متروی ویندوز 8 و 8.1 را می‌توان به عنوان نقطه‌ی شکست مایکروسافت دانست، زیرا مایکروسافت آن را با رابط WIMP و ترکیبی از رابط Aero ویندوز 7 توسعه داده است. این رابط طرفدارانی نیز دارد اما بیشتر کاربران منوی همیشگی ویندوز را ترجیح می‌دهند. به هر حال شاید در بین رابط‌های کاربری لینوکس از رابط یونیتی اوبونتو به عنوان بهترین رابط یاد کرد، به خصوص اینکه این رابط برای کاربران مبتدی بسیار آسان و ساده است؛ اما این رابط در بین کاربران حرفه‌ای محبوبیت چندانی ندارد.

چیزی که لینوکس مینت در اختیار کاربران قرار می‌دهند، استایل قدیمی رابط کاربری WIMP با ترکیبی از ابزارهای اولیه‌ی توزیع مینت است. در نسخه‌ی جدید مینت، میز کار سینامون ۲.۶ نیز درخور تغییرات و بهبودهایی شده که یکی از این تغییرات مربوط به محیط دسکتاپ است. این بهبودها به واسطه‌ی ایجاد تغییراتی در ارتباط سینامون و پردازنده به دست آمده است. به علاوه در نسخه‌های پیشین سینامون خبری از پشتیبانی از حافظه‌ی کش مربوط به خواندن درایو نبود؛ از این‌رو یکی از نقاط قوت مربوط به سینامون در نسخه‌ی ۱۷.۲ مینت، درگیر شدن با بارگذاری است. حال سینامون بیش از هر زمان پرسرعت شده است. در حقیقت اگر دارای توزیع مینت ۱۷.۲ در یک لپ تاپ دِل با مدل XPS 8300 و مشخصات سخت افزاری پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل Core i7 با فرکانس ۳.۴ گیگا هرتز، ۸ گیگا بایت حافظه‌ی رم و گرافیک اِی‌ام‌دی Radeon HD 5770 باشید، زمان بار گذاری و لود حتی به کمتر از یک ثانیه می‌رسد!

مینت ۱۷.۲ بیش از یک رابط کاربری است؛ پشت پرده‌ی رابط این توزیع، اوبونتو ۱۴.۰۴ در حال کار است. اما سئوالی که پیش می‌آید چرا اوبونتو ۱۴.۰۴ انتخاب شده است؟ می‌توان گفت این نسخه در رده‌ی خود بهترین است زیرا تمامی باگ‌ها در این توزیع برطرف شده که در کنار این توزیع، مینت از نسخه‌ی ۳.۱۶ لینوکس بهره‌مند می‌شود. با استفاده از اوبونتو ۱۴.۰۴ به عنوان توزیع پایه، مینت systemd را برای کارهای سیستمی و مدیریت سرویس‌ها به کار نبرده است. اگر دارای لپ‌تاپ دِل با مشخصات یاد شده هستید که چهار سال از معرفی آن می‌گذرد، می‌توانید مینت را بدون هیچ مشکلی بر روی آن اجرا کنید؛ حتی در کامپیوترهای قدیمی‌تر نیز مینت به خوبی نصب و اجرا می‌شود.

البته این موارد تنها حداقل مشخصات سخت‌ افزاری لازم برای اجرای مینت است، در صورتی که دارای سیستمی به مراتب با مشخصات سخت افزاری قوی‌تری هستید، مینت به خوبی کار خواهد کرد. مینت حتی در لپ‌ تاپ تینک پد لنوو مدل R61 که هشت سال از عمر آن می‌گذرد، بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شود. نصب این توزیع بسیار آسان بوده و می‌توانید آن را از روی فلش یا دی‌وی‌دی اجرا کنید. اگرچه این توزیع از UEFI پشتیبانی می‌کند اما تنها مشکلی که احتمالا در حین نصب با آن مواجه شوید، عدم پشتیبانی مینت از بوت امن مایکروسافت یا SecureBoot است؛ از این‌رو برای اجرای این توزیع باید بوت امن را غیر فعال کنید.

برخلاف بیشتر توزیع‌های لینوکسی، مینت دارای تعداد بسیاری از نرم افزارها نیست؛ این توزیع به صورت پیش فرض چندین نرم افزار مانند فلش ادوبی، پخش رسانه مانند MP3 و دی‌وی‌دی‌ها است. معمولا کاربران لینوکسی عادت به نصب نرم افزارهای جانبی ندارند، زیرا بیشتر توزیع‌های دسکتاپ لینوکسی با نرم افزارهای کاربردی متعددی عرضه می‌شوند. اما در عوض مینت برنامه‌های متعدد دسکتاپی را ارائه می‌دهد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مرورگر فایرفاکس، مجموعه‌ی آفیس LibreOffice و برنامه‌ی وایرایش تصاویر GIMP اشاره کرد. اگر مایل به استفاده از برنامه‌های مدیریت ایمیل مانند Evolution و Thunderbird باشید، به راحتی می‌توان با جستجو کردن در منو به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرانجام تکلیف مخابرات با اینستاگرام چه خواهد شد؟


آنطور که به نظر می‌رسد اختلالات اینستاگرام در اینترنت مخابرات تمامی ندارد و همچنان بعد از گذشت ماه‌ها از شروع این قطعی‌ها، همچنان اپلیکیشن این سرویس در اینترنت مخابرات عملا بلااستفاده است و این در حالی است که وب سایت این برنامه بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت است.



متاسفانه کاربران اینترنت مخابرات در استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به شدت با مشکل مواجه هستند و با گذشت ماه‌ها از این موضوع همچنان مخابرات واکنشی از خود برای حل این مشکل بروز نداده است. نکته‌ی جالب ماجرا مشخص نبودن تکلیف مخابرات با اینستاگرام است. از یک سو وب سایت اینستاگرام بدون هیچ مشکل یا کندی سرعت برای کاربران قابل دسترسی است و از طرف دیگر استفاده از اپلیکیشن آن برای کاربران با دشواری بسیار همراه است. دلیل عدم امکان دسترسی به اپلیکیشن اینستاگرام در اینترنت مخابرات چیست؟

متاسفانه چندین ماه است که چنین مشکلی برای اینستاگرام مخابراتی‌ها پیش آمده و به گفته‌ی کاربران، در طی بارها تماس و وعده‌های این شرکت برای حل این مشکل، همچنان این اپلیکیشن در اینترنت مخابرات قابل استفاده نیست درحالی که هیچ یک از ارائه‌دهندگان دیگر با چنین مشکلی رو به رو نیستند. چندی پیش نیز اپلیکیشن تلگرام در مخابرات از دسترس خارج شده بود که البته به نظر می‌رسد مشکل بر طرف شده است اما در هر حال این سوال را در ذهن کاربران به وجود می‌آورد که چرا اختلالات و محدودیت استفاده از این دست اپلیکیشن‌ها در اینترنت مخابرات، تا این حد بیشتر از سرویس دهندگان دیگر است؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مانیتور جدید سامسونگ با توانایی شارژ بی سیم گوشی‌های هوشمند


سامسونگ در مانیتور جدید خود یک قابلیت جدید و کاربردی اضافه کرده که بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. محصول جدید این کمپانی روی پایه‌ی مانیتور دارای یک شارژر بی سیم است که می‌توان گوشی‌های هوشمند را با استفاده از آن شارژ کرد.



اگر از جمله‌ی افرادی هستید که گوشی هوشمندتان را در زمان کار روی پایه‌ی مانیتور می‌گذارید، پس مانیتور جدید سامسونگ گزینه‌ی مورد پسندتان خواهد بود؛ چراکه این مانیتور از وجود یک شارژر بی سیم روی پایه بهره می‌برد که می‌توان گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم را با استفاده از آن شارژ کرد.

این مانیتور در دو نسخه‌ی ۲۴ و ۲۷ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی روانه‌ی بازار خواهد شد که به ترتیب S24E370DL و S27E370DS نام دارند. از جمله‌ی قابلیت‌های این محصولات می‌توان به فناوری بازی Anti-Flicker از ای ام دی اشاره کرد. زاویه‌ی دید مانتیورهای جدید سامسونگ ۱۷۸ درجه است. کره‌ای‌ها اطلاعاتی را در خصوص زمان عرضه و قیمت این محصولات ارائه نکرده‌اند؛ اما انتظار می‌رود شاهد عرضه‌‌ی این محصولات به بازار در اواخر سال جاری میلادی باشیم. ضمنا IFA 2015 محلی است که این محصولات معرفی خواهند شد.



لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیپد مینی 4 با ظاهری مشابه آیپد ایر 2 عرضه خواهد شد


وب سایت ژاپنی ماکوتاکارا (Macotakara) اطلاعاتی را در مورد نسل جدید آیپد مینی منتشر کرده که نشان نزدیک شدن به عرضه‌ی این تبلت دارد.



وب سایت ماکوتاکارا که سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی ارائه‌ی اطلاعات موثق کمپانی اپل دارد، اخباری را در خصوص آیپد مینی ۴ ارائه کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده این تبلت از نظر ظاهری شباهت بسیاری به آیپد ایر ۲ داشته و به نوعی می‌توان آن را نمونه‌ی کوچک آیپد ایر ۲ عنوان کرد.

علاوه بر شباهت ظاهری این تبلت، باید به این نکته نیز اشاره کرد که آیپد مینی ۴ همچون آیپد ایر ۲ تنها ۶.۱ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. آخرین نسل از تبلت مینی اپل ۷.۵ میلی متر ضخامت دارد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی آیپد مینی ۴ باید به دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و همچنین فناوری صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در آیپد ایر ۲ اشاره کرد که کیفیت بهتری را در مقایسه با آیپد مینی فعلی ارائه خواهد کرد.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که احتمالا آیپد مینی ۴ همراه با آیپد پرو در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این شایعاتی در خصوص عرضه‌ی آیپد مینی ۴ و آیپد ایر ۲ در سال جاری منتشر شده بود. به نظر می‌رسد اپل ارائه‌ی نسل بعدی آیپد ایر را به سال آینده موکول کرده و امسال به عرضه‌ی آخرین نسل از آیپد مینی به همراه نسل اول آیپد پرو بسنده خواهد کرد.

اپل پس از معرفی اولین فبلت خود با نام آیفون 6 پلاس، توجه خود به آیپد مینی را کم کرد و آیپد مینی ۳ را با تغییرات اندک نسبت به نسل دوم روانه‌ی بازار کرد تا مشتریان بیشتر به خرید محصول پر سودتر این شرکت یعنی آیفون ۶ پلاس گرایش پیدا کنند. حال باید منتظر ماند و دید اپل برای نسل چهارم از آیپد مینی چه برنامه‌ای دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل استارت‌آپ Impossible Foods را تصاحب می‌کند


گوگل پیش‌تر هم استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی را تصاحب کرده بود اما این کمپانی اخیرا قصد دارد یک استارت‌آپ فعال در حوزه‌ی فست فودهای گیاهی به نام Impossible Foods را تصاحب کند.



بر طبق اطلاعات به دست آمده توسط وب‌سایت The Information، کمپانی گوگل تصمیم عجیبی را اتخاذ کرده که بر اساس آن قصد دارد یک استارت‌آپ فعال در تولید و سرو برگرها و فست فودهای گیاهی با نام Impossible Foods را با قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار خریداری کند.

این استارت‌آپ بدون استفاده از گوشت، تنها با استفاده از منابع گیاهی برگرهای معمولی و چیزبرگرها را تولید می‌کند. محصول موفق و محبوب این استارت‌آپ، چیزبرگر گیاهی است که طعمی مشابه گوشت را دارد. استراتژی شرکت Impossible Food بر این اساس است که قصد دارد با تولید غذاهای گیاهی و سرو آن به مردم نقاطی از دنیا که حیوانات در آن‌جا قابل شکار نیست، به سالم بودن غذاها و عاری از هرگونه بیماری کمک کند.

اما شاید برای همه سئوال باشد که چرا این غول دنیای جستجو تصمیم به خرید چنین کمپانی دارد؟ اگرچه هنوز هدف گوگل مشخص نیست اما به نظر می‌رسد این تصمیم به دلیل پروژه‌ی کمک به انسانیت گوگل اتخاذ شده است. گوگل مدتی است که پروژه‌ای را در نظر دارد که بر اساس آن قصد دارد دنیا را جایی بهتر و سالم‌تر برای بشریت تبدیل کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل امکان استفاده از سرویس‌هایش را بدون نیاز به اکانت گوگل پلاس فراهم کرد


گوگل پلاس شبکه‌ی اجتماعی است که گوگل در رقابت با فیسبوک آن را توسعه داد. تا پیش از این لازم بود که برای استفاده از سرویس‌های گوگل حساب گوگل پلاس داشته باشید، اما حالا مانتن ویویی‌ها تصمیم گرفته‌اند این اجبار را حذف کنند تا کاربران بدون نیاز به ساخت اکانت گوگل پلاس از سایر سرویس‌ها از جمله یوتیوب استفاده کنند.



گوگل با دست داشتن در بسیاری از پروژه‌های فناوری، همواره سعی بر پیشتاز بودن در جذب مشتریان داشته است. این غول دنیای جستجو گوگل پلاس را در تابستان سال ۲۰۰۱ اجرا کرد که در ماه‌های اولیه تنها با داشتن دعوتنامه امکان عضویت در آن وجود داشت. با چشم پوشی از عدم موفقیت، این شبکه‌ی اجتماعی در سه هفته‌ی اولیه بیش از ۲۰ میلیون بازدیدکننده را به خود جلب کرده بود که بیشتر بازدیدکنندگان این شبکه را کاربران فیسبوک تشکیل می‌داد. اما به هر حال گوگل پلاس شبکه‌ای بود که اهداف بلندپروازانه‌ی گوگل را تحقق نداد.

گوگل پلاس در حال حاضر مشغول دست و پا زدن در باتلاقی است که گردانندگان جدیدش آن را ایجاد کردند. برخی از وب‌سایت‌های سرشناس دنیای فناوری معتقد هستند که گوگل پلاس دیگر یک محصول یا سرویس نیست و صرفا تبدیل به یک پلتفرم شده که هیچ زمان نمی‌تواند وارد رقابت با فیسبوک یا توئیتر شود. برخی نیز معتقدند که گوگل پلاس زمانی شکست خورد که سازنده‌ی این شبکه اجتماعی، گوگل را ترک کرد. برخی دیگر نیز بر این باورند که امنیت پایین این شبکه باعث شد رو به زوال برود، چرا که در گوگل پلاس بدون دانستن آدرس ایمیل افراد می‌توان به آن‌ها ایمیل ارسال کرد.

امروز برادلی هوروویتر، مدیر اجرایی سرویس‌های Streams، Photos و Sharing در وبلاگ خود اعلام کرده که گوگل با دوباره اندیشیدن بر روی شبکه‌ی اجتماعی خود قصد دارد تا تغییراتی را اعمال کند. در ماه‌های آتی گوگل برخی قابلیت‌های غیر ضروری را حذف می‌کند تا در نتیجه‌ شبکه‌ی اجتماعی جذاب‌تری را داشته باشد.

پیش از این برای استفاده از سرویس‌های گوگل، کاربران مجبور به ساخت اکانت گوگل پلاس بودند. احتمالا یوتیوب اولین سرویسی باشد که گوگل این الزام را در آن حذف کند. همچنین هوروویتر اعلام کرد که ویژگی‌ها و امکانات بیشتری را برای مدیریت صفحه‌های عمومی و شخصی کاربران ارائه خواهند کرد.

سپتامبر سال گذشته نیز گوگل الزام داشتن اکانت گوگل پلاس را برای کاربران جدید جیمیل حذف کرد. ارائه‌ی سرویس گوگل Photos و اعمال تغییراتی در گوگل پلاس باعث خواهد شد تا کاربران بیش از هر زمان برای استفاده از این نوع خدمات رغبت نشان دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موتورولا دو هدفون بلوتوث پالس و سراند را معرفی کرد



موتورولا در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود دو هدفون بلوتوث را با نام‌های پالس و سراند معرفی کرد. موتورولا هدفون پالس را به قیمت ۵۹.۹۹ دلار و سراند را به قیمت ۶۹ دلار به فروش خواهد رساند.

با استفاده از پالس می‌توان ۱۸ ساعت بصورت ممتد به موسیقی گوشی داد در حالی که سراند تنها ۱۲ ساعت می‌تواند در اختیار کاربر باشد و علت این موضوع نیز سایز کوچک‌تر سراند در مقایسه با پالس است که باتری آن را کوچک‌تر کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نحوه‌ی تهیه‌ی ویدیوهای هولوگرافیک برای هولولنز


هولولنز هدست واقعیت مجازی مایکروسافت است که پس از معرفی نظر بسیاری را کاربران و علاقمندان را به خود جلب کرده است. اما ویدیوهای هولوگرافیک مورد استفاده توسط این هدست واقعیت مجازی چگونه تهیه می‌شوند.



مایکروسافت با معرفی هولولنز نظر بسیاری از علاقمندان را به واقعیت مجازی جلب کرد. این محصول سعی دارد تا دنیای واقعی را با دنیای دیجیتال ترکیب کند که این موضوع بکارگیری و تعامل با هولوگرم‌ها را به عنوان اشیا واقعی ممکن می کند. اما ویدیوهای مورد نیاز برای این هدست واقعیت مجازی چگونه تهیه می‌شود. مایکروسافت برای تهیه‌ی محتوای مورد نیاز هولولنز استودیوی Holographic TV Studio را از آن خود کرده است.

ویدیوی مورد نظربا استفاده از دوربین‌های مادون قرمز 106 RGB که به یکدیگر متصل شده‌اند، ثبت شده‌. همچنین پرده‌هایی سبز رنگ حول سوژه‌های در حال فیلم برداری قرار گرفته‌اند. ابتدا ویدیو پردازش می‌شود تا سایه‌های موجود روی تصویر از بین برود. سپس ویدیوی نهایی در طی چندین مرحله شروع به پردازش می‌کند. در اولین مرحله مدل سه بعدی شکل می گیرد. این فناوری قادر است جزئیات را هرچند کوچک ثبت کرده و به ویدیوی نهایی اضافه کند. برای مثال می‌توان به جزئیاتی نظیر دست‌ها و صورت سوژه‌ها اضافه کرد.



لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
امروز پرترافیک‌ترین روز تاریخ اینترنت خواهد بود


امروز، روز مایکروسافت است. ویندوز ۱۰ به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸ بدون پرداخت هزینه به ویندوز ۱۰ بروز رسانی می‌شوند. تحلیل‌گران معتقدند که امروز پرترافیک‌ترین روز در تاریخ اینترنت خواهد بود.



قرار بود ارتقاء ویندوز ۷ و ۸ از حدود یک ساعت دیگر آغاز شود اما مایکروسافت کمی پیش از موعد این عملیات را برای برخی از کاربران شروع کرده است و بسیاری در حال ارتقاء یا نصب نسخه‌ی جدید ویندوز هستند. ویندوز ۱۰ سیستم‌عامل تمام و کمال مایکروسافت است که این بار بر پایه‌ی انتقادات و درخواست‌های کاربران توسعه داده شده و از جنبه‌های مختلف شاخص به نظر می‌رسد. در ویندوز ۱۰ شاهد مرورگر جدید، دستیار صوتی، بازگشت منوی استارت و صدها قابلیت جدید یا بهبود یافته هستیم.

دن ری‌برن یکی از تحلیل گران موسسه‌‌ی Frost & Sullivan معتقد است که بدلیل حجم بالای ترافیکی که صرف ارتقاء به ویندوز ۱۰ می‌شود، امروز پرترافیک‌ترین روز اینترنت خواهد بود. برخی نیز باور دارند که حتی با وجود تدابیری که مایکروسافت برای حجم بالای ترافیک امروز اندیشیده اما، بسیاری برای ارتقاء به نسخه‌ی جدید ویندوز به مشکل برخورد خواهند کرد.

براساس گزارش‌ها، مایکروسافت ۴۰ ترابیت در ثانیه برای این منظور در سرویس‌های CDN رزرو کرده است. برای مقایسه بهتر جالب است بدانید که اپل برای پوشش زنده‌ی آخرین کنفرانس خود ۸ ترابیت در ثانیه رزرو کرده بود. هر کدام از کاربران ویندوز برای ارتقاء به Windows 10 باید حداقل ۳ گیگابایت دانلود کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 117 از 119:  « پیشین  1  ...  116  117  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA