انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 46 از 48:  « پیشین  1  ...  45  46  47  48  پسین »

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران


مرد

 
قربانی کردن دو شتر برای دفع بلا از جوانان گناوه ای



جمعی از شهروندان گناوه ای برای دفع بلا و سلامتی روز چهارشنبه در کنار ساحل این شهر دو نفر شتر قربانی کردند.

به گزارش ایرنا، متولیان این برنامه که از چندی پیش در تدارک اجرای آن بودند درپی مرگ و میرهای پیاپی جوانان این شهر در یک سال اخیر که عمده آنان بر اثر تصادف بوده، دست به این اقدام زدند.

در اجرای این برنامه که با دمام و سنج سنتی همراه بود، دو نفر شتر که با کمک مردم این شهر خریداری شده بود، ذبح شد.

قرار است گوشت این شترها برای 400 خانوار نیازمند و فقیر در سطح شهر و روستاهای گناوه توزیع شود.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فرزند سیدحسن هم روحانی شد/اولین عکس از سیداحمد خمینی با لباس روحانیت!



پارسینه : سید احمد خمینی فرزند حجت الاسلام سیدحسن خمینی در سن 18 ملبس به لباس روحانیت شد.
سیداحمد خمینی از فعالان شبکه های اجتماعی است و صفحه شخصی وی در اینستاگرام حدود 114 هزار دنبال کننده دارد.

وی در سال جاری در آزمون کنکور سراسری دانشگاه شرکت کرد.
از مدتها قبل شنیده می شد که وی مشغول فراگیری علوم حوزوی نزد پدر و پدربزرگش(آیت الله موسوی بجنوردی) است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیرمرد سردشتی بعد از یک قرن پدر شد!



پیرمردی که بعد از حدود ۱۰۱ سال دوباره دارای فرزند شد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
به گفته روابط عمومی شبکه بهداشت درمان سردشت پیرمرد روستایی بعد از 101 سال زندگی دوباره پدر شد.

بر اساس این گزارش، خضر خضری پیرمرد 101 ساله اهل و ساکن روستای احمد بریو از توابع بخش وزینه سردشت بعد از یک قرن زندگی هفتمین فرزندش در بیمارستان امام خمینی سردشت بدنیا آمد. خبر تولد نوزاد پسر با وزن سه کیلو و 900 گرم موجب خوشحالی پیرمرد شد و شکرانه خدا را برای تولد هفتمین فرزندش بجا آورد و از پرسنل بیمارستان تشکر کرد.

خضر خضری طبق شناسنامه 101 سال سن دارد ولی به گفته خودش سن ثبت شده در شناسنامه 10 سال بیشتر از سن واقعیش است. همسر مام خضر 40 سال سن دارد. وی در سن 60 سالگی ازدواج کرده و تنها این همسر را دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ثبت "کباب بناب" در فهرست میراث ناملموس ایران



مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی می گوید: کباب بناب در فهرست میراث ناملموس ایران به ثبت رسیده است.

به گزارش بناب نیوز فرزین حق پرست، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، با اعلام خبر ثبت "کباب بناب"، گفت: "کباب بناب به عنوان بخشی از فرهنگ مردم بناب و همچنین شیوه خاص پخت آن در فهرست آثار ملی به عنوان اثر ملی معنوی به ثبت رسید."

فرزین حق پرست گفت که "با توجه به قدمت تاریخی که غذای سنتی کباب در شهرستان بناب دارد و همچنین شیوه خاص پخت که مختص مردم این شهرستان است برای ثبت در فهرست آثار ملی پیشنهاد شده بود که با ثبت این اثر موافقت شده است."

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی همچنین گفت که "در متن پرونده کباب بناب به موضوعات مواد تشکیل دهنده، نحوه فرآوری و نحوه پخت اشاره شده است" و حالا با ثبت آن در فهرست میراث ناملموس ایران قرار است در مرداد ماه سال جاری "جشنواره کباب" در بناب برگزار شود.

کباب بناب نوعی از کباب کوبیده منسوب به شهر بناب است و از گوشت تازه و چربیدار گوسفند، در اندازه‌ای بسیار بزرگ‌تر از کباب کوبیده معمولی پخت می شود. یکی از دلایل شهرت کباب بناب، کیفیت گوشت مصرفی ونحوه فراوری آن است.

پخت و رواج کباب بناب "به شخصی بنام صمد کباب پز" نسبت داده می شود که در میهمانی‌های بزرگ دربار دوره قاجار سر آشپز بود. این غذای سلطنتی دوران قاجار، امروز به یک غذای سنتی در سراسر ایران تبدیل شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آبادانی یک شهر دیگر ترکیه به لطف ایرانی‌ها



پس از آن که ایرانی‌ها با سفرهای متعدد و پرداخت هزینه‌های اضافی سبب آبادانی برخی شهرهای ترکیه بویژه در جنوب این کشور شده‌اند، اکنون مقاصد نوظهور دیگری در ترکیه منتظر آمدن گردشگران ایرانی و آبادانی بیشتر هستند.

به گزارش ایسنا‌، مدت‌هاست پیدا کردن مقاصد ارزان و معرفی آن‌ها به ایرانی‌ها در کشورهای همسایه و منطقه، رسم برخی از آژانس‌های تازه از راه رسیده و اشخاص حقیقی شده است؛ مقصدهایی که در رقابت با اروپا و حتا برخی کشورهای همسایه، سفر کردن به آن‌ها مُفت تمام می‌شود و به همین خاطر با استقبال زیاد ایرانی‌هایی که سفر خارجی را به داخلی ترجیح می‌دهند، همراه است.

نقاطی که مجهز به مراکز تفریحی‌ایی هستند که اصلا در ایران پیدا نمی‌شود، شهرهای گاه دورافتاده‌ایی که به خاطر سفرهای پیاپی ایرانی‌ها به مقاصد گردشگری تبدیل می‌شوند و صنعت گردشگری اقتصاد نخست‌شان می‌شود، مانند همان اتفاقی که برای شهرهای جنوبی ترکیه رخ داد. آژانس‌های ایرانی زیادی هستند که روزگاری تورهای متعددی به مقصد جنوب ترکیه برگزار می‌کردند و حالا می‌گویند؛ این شهرها و فرودگاه‌هایشان با پول مسافران ایرانی آباد شده است.

شهر «ایغدیر» ترکیه در 50 کیلومتری مرز بازرگان ایران یکی از همین مقصدهای ارزان خارجی است که چند سالی می‌شود آژانس‌های زیادی تورهای آن را تبلیغ می‌کنند و باعث شده‌اند این شهر کوچک حاشیه‌ایی و مرزی به فهرست مقاصد گردشگری ایرانی‌ها تبدیل شود.

ایغدیر برای ایرانی‌ها مقصدی نزدیک و ارزان است که مهمترین جاذبه‌اش خرید و تفریح است. هزینه سفر به این شهر کوچک که شاید جمعیت‌اش به یک میلیون نفر هم نرسد، کمتر از 600 هزار تومان می‌شود!

سفر به این شهر شرقی ترکیه معمولا از راه زمینی و با اتوبوس انجام می‌شود، راهی که به گفته‌ی مجریان این تورها، 13 ساعت طول می‌کشد؛ اما ظاهرا طی کردن این مسیر آن هم با اتوبوس برای بسیاری از مسافران ایرانی چندان سخت نمی‌آید، چرا که یکی از مجریان تور می‌گوید: این تورهای به خاطر مراکز تفریحی و خرید‌ش معمولا خیلی سریع پر می‌شود.

شاید به خاطر همین جاذبه‌ها و البته نرخ پایین تور که کمتر از هزینه‌ی سفر به اصفهان، شیراز و یا حتا مشهد در تعطیلات عید فطر می‌شود، بسیاری حاضرند راه 13 ساعته با اتوبوس را تحمل کنند تا هم یک سفر فرنگ رفته باشند و هم تفریح و خرید خارجی کرده باشند و دست آخر هم با ارزی که به این منطقه کوچک و مرزی وارد می‌کنند آبادانی آن را سبب شوند.

سفر ایرانی‌ها به این شهر به حدی گسترش یافته که حتا هتل‌های ایغدیر که البته گفته می‌شود کیفیت آن‌ها به مراتب پایین‌تر از هتل‌های ایرانی است، تابلوهای دست نوشته‌ای را به زبان فارسی نصب کرده‌اند تا مشکل مهمترین مسافران‌شان را نیز حل کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شایعه عجیب درباره خلیج فارس



به گزارش پارسینه ، «نصب مجسمه کوروش در خلیج فارس‌» ادعای عجیبی است که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده آنهم توسط نیروی دریایی ارتش؛ متن زیر مربوط می‌شود به شایعه اخیر در شبکه‌های اجتماعی که در ادامه می‌آید:

شایعه: «صبح امروز تندیس کوروش کبیر به اهتمام نیروی دریایی ارتش در تنگه هرمز بروی پایه بتنی و در سطح آب نصب شد تا اقتدار و عظمت ایران و همچنین مالکیت نام فارسی آن برخلیج همیشه نیلگون فارس به کشتی‌های بین‌المللی که وارد این گستره آبی می‌شوند گوشزد گردد تا هیچگاه نام ایران و ایرانی را از خاطر نبرند».

گفتنی است مطلب فوق از سوی هیچ یک از منابع خبری نقل و تأیید نشده است؛ ضمن اینکه خبرهای مربوط به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید از سوی مسئولان ذیربط نقل و تأیید شود که تاکنون مطلب فوق از سوی هیچ یک از مسئولان مرتبط مطرح نشده است.

همچنین طبق نظر محمد علی امینی‌فر، طراح و مجسمه‌ساز ساکن جزیره کیش، 3 مجسمه که از سوی 3 مجسمه ساز و طراح ایرانی طراحی و ساخته شده و شامل طرح هایی با اشکال انسانی و از جنس فایبرگلاس هستند سال گذشته با هدف حفاظت از کلونی‌های مرجانی و به همت سازمان محیط زیست در زیر دریا و در مسیر گردشگری غواصی نصب شدند.

وی درباره شکل این مجسمه ها عنوان کرد که این مجسمه‌ها با نگاهی به موضوعات مختلف فرهنگی چون انسان و نادانی، تبیض نژادی و خلیج فارس ساخته شدند همان طور که پیشتر در سال ۹۱، سه مجسمه با طرح های صیاد در حال صید، تمثالی از طبیعت و دلفین و کره زمین در زیر آب نصب شده بود.


در صورت صحت تصاویر فوق می توان نتیجه گرفت:
۱- عملیات نصب مجسمه ها به همت سازمان محیط زیست انجام گرفته نه ارتش جمهوری اسلامی
۲- هدف حفاظت از طراحی و ساخت این آثار حفاظت از کلونی‌های مرجانی بوده نه برای نشان دادن اقتدار و عظمت ایران در آب‌های خلیج فارس،
۳- مجسمه ها روی سطح آب قرار نگرفته‌اند بلکه در زیر آب نصب شدند.
۴- هیچ کدام یک از مجسمه ها تندیس کوروش کبیر نیستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
راننده با خودرو وارد کلانتری شد



راننده یک دستگاه پژو سوار بر خودرو با سرعت زیاد و شکستن شیشه های ورودی وارد کلانتری 12 شهر رشت شد.
به گزارش واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان ، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مقارن ساعت 12 و 15 دقیقه امروز یکشنبه، یک دستگاه خودروی پژو پارس که در کنار خیابان پارک بود، به ناگاه با سرعت زیاد بعد از اینکه نزدیک بود عابری را زیر بگیرد، وارد کلانتری 12 شهرستان رشت شده و همه شیشه های ورودی کلانتری را می شکند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت، افزود: راننده این خودرو خانمی 27 ساله اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی بوده که به علت عدم مهارت در رانندگی هنگام بیرون آمدن از پارک، با سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه وارد کلانتری شد.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه در این حادثه دیوار ورودی کلانتری و شیشه های سکوریت و میز و صندلی و آبسردکن و ... آسیب دیده است، بیان داشت: راننده این خودرو و سرنشین که در داخل خودرو گیر کرده بودند، با کمک ماموران انتظامی از خودرو خارج شده و پس از حضور عوامل آتش نشانی و جرثقیل در محل، خودرو نیز از داخل کلانتری خارج می شود.

وی با بیان اینکه راننده خودرو از ناحیه سر و بینی به صورت سطحی دچار جراحت شد، گفت: بعد از تنظیم صورتجلسه و ترسیم کروکی، راننده خاطی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: با توجه به لغزندگی سطح خیابان ها به علت بارندگی های چند روز اخیر، رانندگان باید توجه بیشتری نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
این هم ماشین هفت میلیارد تومانی در ایران



باز هم آگهی فروش خودرو و اینبار یک مک لارن p1 . فروشنده در توضیحات خودرو نوشته بدون محدودیت تردد در کشور (6ماهه) . موتور 3.8 لیتری . 903 اسب بخار.سیستم ترمز akebono . فیبرکربن monocage . تحویل 30روزه با پیش پرداخت 35% . ضمانت باز خرید با کمترین افت قیمت ممکن . قیمت مقطوع هفت میلیارد تومان
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن


 
سخنان خنده آور رئیس دفتر علی خامنه‌ای:
عشق مردم به رهبر روز به روز رو به افزايش است!

محمد محمدی گلپايگانی، مسئول دفتر علی خامنه‌ای گفته روز به روز «عشق و علاقه» مردم به رهبر و رهبر به مردم رو به افزايش است.

به گزارش دیگربان، آقای محمدی گلپايگانی اين «عشق متقابل» را به «نخ تسبيح» تشبيه کرده که «علاقه» طرفين را به يکديگر «مستدام» می‌کند.

به گفته وی شعاع اين «عشق و علاقه» به فراسوی مرزها و تا قلب «دشمن» رسيده است.

محمدی گلپايگانی همچنين مدعی شده «نه‌ تنها مردم مسلمان، بلکه مردم غيرمسلمان نيز که زير چکمه ظلم و ستم هستند، چشم به ايشان {خامنه‌ای} دوخته‌اند.»

وی افزوده «امروزه دشمن به خاطر عشق و علاقه متقابل رهبر و مردم جرأت نزديک شدن به ايران را ندارند.»

[تاريخ مطلب: پنجم امرداد ۱۳۹۴ برابر با بيست و هفتم ژوئيه ۲۰۱۵]
اصل ولایت فقیه یعنی‌ توهین به شعور یک ملت
نه به حجاب اجباری تسلیت به ایران#مهسا امینی
     
  
مرد

 
لیست درآمد مشاغل مختلف در ایران/ فوتبالیست ۳ میلیارد تومان،نصاب ماهواره ۲۰۰ میلیون تومان!


میانگین سقف درآمد(دستمزد) بعضی از مشاغل در ایران بدون کالای سرمایه ای فقط از راه تخصص فردی بدین شرح است:

۱- دکتر مهندس مدیر کارخانه صنعتی: سالانه ۶۰۰ میلیون تومان
۲- دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک و قلب سالانه ۸ میلیارد تومان
۳- دندانپزشک فوق تخصص جراحی فک و صورت ۱٫۲ میلیارد تومان
۴- فوتبالیست و مربی فوتبال ۳ میلیارد تومان
۵- استاد تمام ممتاز ۱۵۰ میلیون تومان سالانه
۶- معلم کنکور درس زیست شناسی ۱٫۲ میلیارد تومان
۷- معلم خصوصی کنکور رشته های ارشد سالانه ۶۰۰ میلیون تومان
۸- دکترای عمومی پزشکی سالانه ۱۲۰ میلیون تومان
۹- معلم ابتدایی با مدرک کارشناسی ۲۵ میلیون تومان
۱۰- کارگر حرفه ای جوشکار برج ها ۸۰ میلیون تومان
۱۱- سرآشپز حرفه ای سالانه ۲۵۰ میلیون تومان
۱۲- خلبان کاپیتان پایه۱ جهانی سالانه ۳۰۰ میلیون تومان
۱۳- دندانپزشک عمومی سالانه ۴۰۰ میلیون تومان
۱۴- آرایشگر زنانه ۳۰۰ میلیون تومان
۱۵- طراح لباس عروس سالانه ۱٫۲ میلیارد تومان
۱۶- استادیار دانشگاه سالانه ۵۰ میلیون تومان
۱۷- نصاب ماهواره سالانه ۲۰۰ میلیون تومان
۱۸- نویسنده مشهور سالانه ۲۵۰ میلیون تومان
۱۹- بازیگر مشهور سینما سالانه ۸۰۰ میلیون تومان
۲۰- برنامه نویس کامپیوتر سالانه ۳۰۰ میلیون تومان
۲۱- مجری مشهور اخبار سالانه ۱۵۰ میلیون تومان
۲۲- تعمیرکار اتوموبیل سالانه ۶۰۰ میلیون تومان


این بخشی از آماریست که از پایان نامه دکترای یکی از دوستان برداشت شده است؛آمار مربوط به سال ۹۳ است که با تحقیق میدانی و رصد از بیش از ۲۰۰ شغل در شهر تهران بدست آمده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 46 از 48:  « پیشین  1  ...  45  46  47  48  پسین » 
ایران

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA