انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 35 از 40:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  40  پسین »

خبرنامه رنگین کمان



 
تاوان رابطه با همجنس؛ ۲۵ سال زندان و ۲ اعدام



خبرگزاری هرانا – دو زندانی به اتهام رابطه با همجنس یا آنچه در حقوق ایران "لواط" خوانده می شود، مجموعا به ۲۵ سال حبس محکوم شده اند و در زندان های سیرجان و بندرعباس نگهداری می شوند.

بنا بر اطلاع منابع هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مجتبی محیاپور به اتهام "لواط" به ۱۰ سال حبس و حسن حیاتی به اتهام "لواط" برای دومین بار به ۱۵ سال حبس محکوم شده اند و به ترتیب در زندان های سیرجان و بندرعباس مشغول تحمل حبس اند.

مجتبی محیاپور ۲۷ ساله که از سوی شعبه یک دادگاه کیفری کرمان به ریاست قاضی توحیدی، به اتهام "لواط" به ۱۰ سال حبس محکوم شده بود، به تازگی به دلیل ارتکاب مجدد در زندان سیرجان تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

حسن حیاتی فرزند علی نیز به اتهام تکرار "لواط" برای دومین بار، از سوی شعبه اول دادگاه کیفری استان هرمزگان به ریاست قاضی آب روشن به تحمل ۱۵ سال زندان محکوم شده است، وی که در حال حاضر ۷ سال حبس را در زندان بندرعباس تحمل کرده است، اولین بار در سن ۱۶ سالگی به همین اتهام بازداشت شده است.

این در حالی است که حد جرم "لواط" در قانون مجازات اسلامی در صورت ثبوت قتل است و هنوز مشخص نیست طی چه فرایندی می تواند مجازات حبس در پی داشته باشد، به اعتقاد یکی از مشاورین حقوقی هرانا، در موردی احتمال توبه یا انکار پس از اقرار متهمین می تواند عفو آنان را به دنبال داشته باشد.

همچنین منابع هرانا از حضور دو محکوم به اعدام به اتهام "لواط" در زندان شهاب کرمان خبر داده اند که از سوی شعبه یک کیفری کرمان به ریاست قاضی بندی به اعدام محکوم شده اند، این منابع، اتهامات حسین شول و علیرضا فیروزآبادی را "لواط" عنوان کرده اند، ولی به دلیل حساسیت موضوع، هرانا ضمن تایید صدور حکم اعدام تا دریافت مستندات کافی امکان تأیید اتهام مطرح شده را ندارد.


منبع : هرانا
     
  

 
زوج های همجنس شیلی به دنبال مجوز اتحادیه مدنی هستند




زوج های همجنس در شیلی از تاریخ 9 جولای 2015 میتوانند اقدام به پر کردن فرم هایی کنند که به آنها اجازه می دهد وارد رابطه اتحادمدنی با شریک زندگی خود شوند.

همسایه این کشور آرژانتین است که ازدواج همجنسگرایان در آن قانونی است. قانونی شدن اتحاد مدنی زوج های همجنس در شیلی قدمی است برای پذیرش، تنوع خانواده ها.


منبع : washington blade

برگردان به فارسی : شش رنگ
     
  

 
آشكارشدن رنگين كمان بر فراز اتيوپی هنگام رسيدن اوباما باعث وحشت هوموفوبها در اتيوپي شد.


هنگام ديدار رييس جمهور آمريكا، باراك اوباما از اتيوپي كه انتظار مي رود با رهبران اتيوپي قوانين ضدهمجنسگرايي را بهبود دهد رنگين كماني بر فراز اتيوپي پديدار شد.اوباما قبل از سفرش به اتيوپي در مصاحبه با بي بي سي گفت : او درباره ي نياز كشور به برابري بسيار مصمم است.او در ديدارش از كنيا اوهورو كنياتا رييس جمهور كنيا را در جريان تبعيض دولت عليه همجنسگرايان به چالش عمومي كشيد.

او نوشت : اكنون باراك اوباما رييس جمهور ايالات متحده در سفر رسمي سه روزه اش در فرودگاه آديس آبابا به زمين نشست و به محض فرود او رنگين كمان خيره كننده در آسمان آديس پديدار شد.به هرحال نظردهندگان از داخل كشور درباره آنچه رنگين كمان اشاره داشت خوشحال نبودند.


يك كاربر نوشت : اين رنگين كمان نشانه ي حمايت خداوند از هر فعاليت شرورانه است مانند دولت اوباما كه به همجنسگرايان آزادي مي دهد و اين نشانه خوبي نيست.بنابراين آقاي اوباما در اين دو روز مراقب برنامه ها و فعاليت هاي خود باش چون اينجا اتيوپي است و آمريكا يا كنيا نيست.

شخص ديگري افزود : آقاي اوباما اتيوپي به شما خوش آمد مي گويد اما قبل از اينكه پا بر زمين مقدس بگذاري، برنامه شر همجنسگرايي خود را در آسمان نگه دار.باتشكر.

ديگري افزود : رنگين كمان نماد قانون همجنسگرايي اوباما است، لطفا يك نفر به اوباما بگويد قانون ٦٦٦ خود را رها كند.


اين اولين بار نيست كه ورود رييس جمهور به كشوري با رنگين كمان مزين شده است.يك عكاس كاخ سفيد پيش از اين تصويري از اوباما هنگام رسيدن به جاماييكا در زير رنگين كمان گرفته بود.


منبع : pinknews

برگردان به فارسی : احسان پارسی
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
گروه تروریستی داعش باردیگر یک مرد همجنسگرا را بر پایه کیفر اسلامی از بالای یک ساختمان به پایین پرتاب کرد.



روشن نیست که چگونه این مرد همجنسگرا لو رفته است. داعش بتازگی به همین روش دو مرد همجنسگرا را در شهر حمص، سوریه کشت و ماه گذشته نیز پس از قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در امریکا چهار مرد همجنسگرا را تلافی جویانه در شهر رقعه کشت.

در عکس هایی که از این تیربارانهای ددمنشانه بدست داعش بیرون داده شده٫ کودکانی را در لباس نظامی می بینیم که به تماشای این تیربارانها آمده اند.


منبع : gay star news


برگردان به فارسی : شش رنگ
     
  
مرد

 
'یک یهودی افراطی' چهار نفر را در رژه همجنسگرایان در بیت‌المقدس با چاقو زد



بنا به اعلام پلیس اسرائیل یک مهاجم چهار نفر را در رژه همجنسگرایان در بیت‌المقدس با چاقو زده است.
پلیس می‌گوید که مهاجم بازداشت شده ولی هویت او را اعلام نکرده است، اما رادیو اسرائیل گفته که مهاجم یک یهودی افراطی بوده است.
بنا به اعلام ستاره داوود سرخ (معادل صلیب سرخ در اسرائیل) حال یکی از مجروحان وخیم است.

شهر بیت المقدس بافت بسیار سنتی دارد و صدها مامور پلیس برای برقراری امنیت رژه همجنسگرایان در آن به کار گرفته شدند.
در سال‌های گذشته همزمان با رژه همجنسگرایان در بیت المقدس، یهودیان افراطی نیز برای ابراز انزجار از همجنسگرایی تجمع کرده‌اند.

در اسرائیل از سال ۱۹۸۸ ممنوعیت رابطه جنسی افراد همجنس لغو شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  

 
معرفی یک همجنس‌گرا به عنوان معاون نیروی زمینی وزیر دفاع آمریکا
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا اریک فانینگ را به سمت معاون جدید نیروی زمینی وزیر دفاع این کشور معرفی کرد. در صورت تایید مجلس سنا، فانینگ نخستین همجنس‌گرایی در تاریخ آمریکا خواهد بود که عهده‌دار این سمت می‌شود.



باراک اوباما در معرفی اریک فانینگ به سمت معاون نیروی زمینی وزیر دفاع آمریکا گفت که او از "تجربه‌ فراوان و کافی" برخوردار بوده و دارای "توانایی مدیریتی فوق‌العاده" ‌است.با معرفی فانینگ (۴۷ ساله) به این سمت، برای نخستین بار در تاریخ آمریکا یک همجنس‌گرا مسئولیت معاونت نیروی زمینی وزارت دفاع آمریکا را برعهده می‌گیرد. اما پیش از آغاز کار رسمی، مجلس سنای آمریکا باید فانینگ را در این سمت تایید کند.معاون نیروی زمینی وزیر دفاع آمریکا رئیس غیرنظامی نیروی زمینی آمریکا محسوب می‌شود که به همراه رئیس ستاد ارتش آمریکا مسئولیت هدایت این نیروها را برعهده دارد.

فانینگ در ۲۵ سال گذشته سمت‌های مختلفی در دولت و کنگره آمریکا بر عهده داشته است. از جمله سمت‌های او می‌توان به معاونت وزیر دفاع آمریکا، اشتون کارتر اشاره کرد.فانینگ فارغ‌التحصیل از کالج معروف دارتموث در آمریکا است. او از ماه ژوئن امسال کفیل اجرایی نیروی زمینی ارتش و پیش از آن کفیل اجرایی نیروی هوایی آمریکا بوده است.


حمایت وزیر دفاع آمریکا از معرفی فانینگ :

فانینگ هیچ‌گاه همجنس‌گرایی خود را مخفی نگاه نمی‌داشته است. او معاون بنیاد "ویکتوری برای همجنس‌گرایان زن و مرد" است و تلاش‌های وی همواره برای رفع تبعیض از همجنس‌گرایان در زمینه احراز پست‌های دولتی در آمریکا بوده است.اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا ضمن پشتیبانی از معرفی فانینگ برای احراز پست جدید گفت: «اطمینان دارم که او سبب تقویت نیروی زمینی آمریکا خواهد شد و منطبق با بهترین سنت‌های نظامی نیروهای زمینی ما را برای رویارویی با چالش‌های جدید آماده خواهد کرد.»

بیشتر بخوانید: ازدواج همجنسگرایان در سراسر آمریکا قانونی شد

معرفی فانینگ برای احراز این مقام از جمله اقداماتی است که در سال‌های اخیر در آمریکا برای تقویت حقوق همجنس‌گرایان تا کنون دنبال و اجرا شده است.باراک اوباما در اواخر سال ۲۰۱۰ دستور لغو قانونی را داد که بر اساس آن همجنس‌گرایان اجازه نداشتند در نیروهای مسلح درباره گرایشات جنسی خود مطلبی بیان کنند.در ژوئن امسال نیز دیوان عالی آمریکا رای به اجازه ازدواج همجنس‌گرایان در این کشور داد.

منبع : دویچه وله فارسی

خبرش کمی قدیمی بود ، اما خوندنش خالی از لطف نیست.
     
  

 
اخبار رنگین کمانی به صورت چکیده


با میزبانی فرماندار برای نخستین بار ۱۲۳ جفت همجنسگرا در تایوان در یک مراسم ازدواج گروهی با هم همپیوند شدند.
ازدواج همجنسگرایان در تایوان قانونی نیست.


منبع : gay star news

----------------------



گاس کنورسی یکی از بهترین اسکی بازان جهان هم همجنسگرا بودن خود را برای همه آشکار کرد.

منبع : huffington post

----------------------



دو نماینده حزب کمونیست روسیه میگویند : کسانیکه دگرباشی جنسی خود را برای همگان آشکار میکنند بایستی به کیفر پرداخت تا ۵۰۰۰ روبل محکوم شوند.
در روسیه کسانیکه در نهادهای فرهنگی یا دولتی دگرباشی جنسی خود را آشکار میکنند میتوانند تا ۱۵ روز زندانی شوند.


منبع : gay star news

----------------------

چین به رابرت موگابه نسخه خود از «جایزه صلح نوبل» را میدهد.


دیکتاتور آدمکش زیمباوه ، موگابه گفته دگرباشان جنسی را نابود خواهد کرد و آنان را نازا خواهد کرد ، موگابه دگرباشان جنسی را با خوک و سگ مقایسه کرده است.

منبع : gay star news
     
  

 
قتل یک پناهجوی دگرباش در ترکیه


در طول شبانه روز گذشته گزارش‌های متعددی از به قتل رسیدن یک پناهجوی دگرباش ایرانی در ترکیه منتشر شده است. تحقیقات سازمان ما نشان می‌دهد جوان مقتول با نام اصلی سلمان و نام‌های مستعار سامان و شروین، بین ۲۳ تا ۲۷ ساله، اوایل تابستان امسال، در ترکیه مستقر شده است.

وی ابتدا در شهر ساکاریا اسکان داده می شود اما سپس به چیفت لیک کوی در یالوا می رود. وی با چند نفر از جمله یک پناهجوی غیردگرباش هم خانه بوده است. بعد از چند روز بی خبری، دو روز قبل وقتی دوستانش سراغش را می گیرند، جسدش را در اتاقش پیدا می کنند. دوستان او ماجرای به قتل رسیدن سلمان (شروین- سامان) را به پلیس اطلاع می‌دهند. پلیس محلی ترکیه، چندین نفر از جمله دوستان و نزدیکان مقتول را برای بازپرسی، چند ساعت بازداشت و سپس آزاد کرده است.

به دنبال وقوع این فاجعه، موج شایعات میان گروه‌های مختلف پناهجویان و بویژه پناهجویان دگرباش در شهرهای مختلف ترکیه به راه افتاده و عده ای از احتمال بروز حملات همجنسگراستیزانه ابراز نگرانی کرده اند. عده‌ای دیگر هم انگشت اتهام را به همخانه غایب یا متواری پناهجوی مقتول نشانه رفته‌اند و گروه دیگر از اختلافات خانوادگی و حتی اختلافات سازمانی و عقیدتی صحبت به میان آورده اند.

سازمان دگرباشان ایرانی، با ابراز تاسف عمیق از این فاجعه انسانی و غم مضاعف قتل در غربت یک پناهجو و با آرزوی صبر برای خانواده و دوستانش، چند نکته را خاطر نشان می کند:

الف- هیچ دلیلی برای نگرانی پناهجویان دگرباش وجود ندارد. در هیچ یک از گزارشات رسمی یا درون گروهی که سازمان ما دریافت کرده است، از احتمال قتل‌های دگرباش ستیزانه از جانب گروه‌های افراطی در ترکیه حرفی به میان نیامده است و نگرانی از احتمال تکرار این فاجعه در سایر نقاط ترکیه مردود است.

ب- پناهندگی در ترکیه و فشارهای مالی، اجتماعی و روانی‌اش، به خودی خود، آنقدر زیاد است که نیازی به افزودن بر آن نیست. توصیه می‌کنیم از شایعه پراکنی جدا خودداری کنید. هیچ فرد، سازمان و یا گروهی به جز پلیس جمهوری ترکیه، صلاحیت تحقیق، پرونده سازی و شناسایی مجرم یا مجرمین این پرونده را بر عهده ندارد. در تماس‌های رسمی و غیررسمی با مقامات و ارتباطاتمان در پلیس محلی و سراسری ترکیه، بنا بر این شد تا به محض پایان تحقیقات، در بیانیه‌ای، پلیس ما و اذهان عمومی را تا حد امکان در جریان جزییات قرار دهد. به محض دریافت بیانیه آن را ترجمه و باز نشر خواهیم کرد.

ج- قانون مجازات ترکیه، شایعه پراکنی، اتهام و افترا را جرم می‌داند. در صورتیکه شایعات پیرامون علت یا علل حادثه قتل پناهجوی ایرانی، باعث هتک حرمت فرد یا افراد بی‌گناه بشود، مطابق اصلاحیه سال ۱۹۸۶ قانون مجازات ترکیه، آن فرد می تواند علیه فرد یا افراد شایعه پراکن شکایت و اعاده حیثیت بکند. توصیه می‌کنیم اگر اطلاعات موثقی در دست دارید که فکر می کنید به روند تحقیقات پلیس کمک می کند، آن را به اداره پلیس اطلاع بدهید و در غیر اینصورت از پخش شایعات خودداری کنید.

د- اگر تحت هر شرایطی، احساس ناامنی می کنید و دلیل موجهی برایش دارید، بلادرنگ پلیس را خبر کنید. شماره تماس با پلیس در ترکیه ۱۵۵ است و شماره تلفن فوریت‌های پزشکی و حوادث در سراسر ترکیه ۱۱۲ است. در استانبول برای دسترسی به پلیس انگلیسی زبان می توانید با این شماره تماس بگیرید

(0212) 5274503

ه- در صورت امکان اطلاعات خود را برای سازمان ما هم بفرستید تا آنها را ترجمه و در اختیار مقامات مربوطه قرار بدهیم

امید است با همبستگی و یک دلی، هوشیارانه از این گذرگاه تلخ عبور کنیم

آرشام پارسی


منبع : irqr
     
  

 
ویدیویی از آزار یک شهروند متهم به زنانه پوشی توسط مامورین


خبرگزاری هرانا – ویدئوی کوتاه پیش رو، بازداشت و ضرب و شتم یک شهروند متهم به زنانه پوشی و یا تراجنسی را از سوی نیروی انتظامی روایت می کند، با توجه به گفتگوهای رد و بدل شده بین مأموران و متهم به نظر نمی رسد که وی جز نحوه پوشش مرتکب جرم دیگری شده باشد.

در ویدیوی پیش رو، مأمورین پس از انتقال متهم به (احتمالا) نزد خانواده وی را بازخواست و تحقیر می کنند و حتی پس از حمایت و التماس فردی که خود را خواهر متهم معرفی می کند نیز به آزار و اذیت و ضرب و شتم وی ادامه می دهند.

هر چند محل ضبط ویدیو استان کرمانشاه معرفی شده است با اینحال هرانا نمی تواند بصورت مستقل زمان و مکان ضبط ویدیو را تعیین کند.

لازم به توضیح است با وجود اینکه زنانه پوشی یا مبدل پوشی یکی از انواع رفتارهای ترا جنسی است، ولی تمام موارد زنانه پوشی بدلیل احساسات ترا جنسی یا هویت ترا جنسی روی نمی‌دهد.


منبع : هرانا

--------------------

آنجا که باید باشیم و نیستیم


مامور : این چه طرز راه رفتنیه؟ خاک بر سرت!
راه می‌رود، پا برهنه، با دست‌های قفل شده با دستبند، سر به زیر و نگران. به پله‌ها می‌رسد، چشم‌های سیاه و درشت‌اش کنار سفیدی چسب روی بینی تازه جراحی شده‌اش خودشان را بیشتر نشان می‌دهند. نگران است.نشانده‌اند اش روی زمین. پارچه‌ای هم انداخته‌اند روی پایش، مبادا پاهایش دیده شود. چند نفرند. ایستاده‌اند و دوره‌اش کرده‌اند. به نظر می‌رسد خانواده‌اش آنسوی اتاق نشسته‌اند.

مامور : اسمت چیه؟
زن ترنس : حمید
مامور : تو چیزی؟
زن ترنس : من؟ پسرم
مامور : حمید چی؟
زن ترنس : ...
مامور : اسم پدرت کیه؟
زن ترنس : ...
مامور : چرا این کار رو کردی؟
سر تکان می‌دهد.
زن ترنس : چه کاری؟
مامور : خودت را به این رنگ در آوردی
نگاه می‌کند و نگاهش را پایین می‌اندازد. نگاهش - برای من - افسوس از نادانی است. نادانی کسی که هیچ نمی‌داند.
مامور : این چه قیافه‌ایه
سرش را پایین می‌اندازد. صدای شیون از آنسوی اتاق می‌آید.
مامور : ای چته خانم؟ (چه نسبتی با تو دارد؟)
در همین لحظه، همین جا، برای اولین بار و آخرین بار صدای یک «زن» می‌آید که می‌گوید: «می‌گه خواهرمه!»
مامور : برادرته یا خواهرته؟ کدام؟
مامور : حمید اسمته نه؟
و بعد «مرد» می‌رود به طرفش و شروع می‌کند به کتک زدن‌اش.
-آقا تو رو خدا نزن!

... و ویدیو تمام می‌شود.



حالا با دقت به ویدیو و نگاه‌های این زن ترنس نگاه کنید.من از خودم می‌پرسم او کجای زندگی من و شما جا دارد؟ این ویدیو شاید فقط ۴۱ ثانیه از زندگی یک ترنس ساکن ایران را به ما نشان بدهد، ولی آیا اطلاعات بیشتری درباره زندگی، خشونت‌های رایج رسمی و غیررسمی رایج‌تر علیه این «به اقلیت و حاشیه رانده شده» نمی‌دهد؟ ما چطور می‌توانیم به این خانواده‌ها، که اینچنین در پاسخگویی به مأموران نادان و قلدر،ناتوان و مستأصل هستند، دست یابیم و خیالشان را راحت کنیم که خطایی مرتکب نشده‌اند؟ مرکزمحوری چقدر در جان و روزمان ریشه دوانده؟
اصلا یک سوال مهم دیگر، اگر این انسان «زن ترنس» نبود و «زن» (بیولوژیک، از همان‌ها که با واژن به دنیا می‌آیند) بود، صدای «جنبش زنان» بلند نشده بود؟


سوده راد (فعال برابری جنسیتی)
     
  

 
امروز صبح ١٧ نوامبر، اولين ازدواج برابر در جمهوری ايرلند اتفاق افتاد.


بعد از ماه ها صبر به دنبال برگزاري رفراندوم در ايرلند درباره اين مقوله، بالاخره امكان ازدواج برابر فراهم شد.ريچارد و كومراك اولين زوجي هستند كه پيوند ازدواج برابر را امروز صبح انجام دادند.اين زوج در ١٨ سپتامبر وارد رابطه شدند و اولين زوج همجنسگرا در ايرلند هستند كه ازدواج نمودند.

مرحله نهايي فرآيند قانوني شدن ازدواج همجنسگرايان در ايرلند پس از اين به اجرا در آمد كه مردم ايرلند رفراندومي را درباره ازدواج برابر برگزار نمودند و در پايان Frances Fitzgerald وزير دادگستري اعلام لايحه ازدواج برابر را در ايرلند امضا نمود.

اين لايحه بعد از امضاي وزير دادگستري براي تاييد به مجلس سنا رفت و پس از تاييد در مجلس سنا ازدواج برابر در كشور ايرلند قانوني شد.

فعالان همجنسگرا و كساني كه براي تاييد هرچه سريعتر اين لايحه مبارزه كردند به وجد آمدند.سخنگوي وزارت دادگستري ايرلند از پيش گفته بود كه اگر همه چيز مطابق برنامه پيش رود اميد است ازدواج هاي برابر قبل از پايان برگزار شود.


برگردان به فارسی : احسان پارسی


منبع : pink news
     
  
صفحه  صفحه 35 از 40:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  40  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

خبرنامه رنگین کمان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA