انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 4 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین »

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)


مرد

 
سلام دوستان.
مشکلی که دارم اینه که ابم جهش نداره.در حد سه سانت می پاشه.
می تونید کمکم کنید !!!
     
  
مرد

 
سلام میخوام برای دوستان یه چیزایی بگم اولا کسی که میخواد کیرش خوب سفت بشه باید خودارضایی نکنه دوما میوه زیاد بخوره البته میوه هایی از قبیل اناناس که بمب پروتئین هست یا ماهی یا سیر یا پیاز از این قرص ها هم استفاده نکنین که خیلی عوارض داره
no
     
  

 
کجی آلت تناسلی در مردان؛ از علت شناسی تا درمان



آلت تناسلی در مرد یک عضو کاملا عروقی است که از ترکیب ۳ جزء استوانه ای تشکیل می شود : ۲ عدد اجسام غاری شکل در طرفین که همان بافت نعوظی مرد را تشکیل می دهند و یک عدد جسم اسفنجی که در قسمت تحتانی آلت بین اجسام غاری قرار می گیرد و از وسط آن مجرای ادرار عبور می کند.

وقتی مردی تحریک می شود اجسام غاری پر از خون می شود و حالت ‫‏نعوظ‬ به مرد دست می دهد. حال اگر یک قسمت از بافت نعوظ در مردان بنا به عللی قابلیت انبساط و گشادشدن خود را از دست بدهدبافت فیبری ایجاد می شود که سفت و غیرقابل انعطاف است، هنگام نعوظ آن قسمت از ‫‏آلت_تناسلی‬ بدون خون باقی می ماند و ضمن کوتاه کردن آلت تناسلی باعث کج شدن آن به طرف بافت فیبری می شود. بافت فیبری ایجادشده را در اصطلاح «پلاک» می گویند.


به طور کلی کجی آلت تناسلی به دو بخش تقسیم می شود :


  • مادرزادی یا اولیه و اکتسابی
  • ثانویه.

پیش آگهی، تشخیص و درمان آنها کاملا متفاوت است. کجی آلت تناسلی مادرزادی یا اولیه یک بیماری نسبتا شایع است. کجی آلت تناسلی می تواند به طرف پایین، بالا، راست، چپ یا ترکیبی از آنها مثلا به طرف پایین و راست باشد.اگر پلاک فیبری در قسمت تحتانی آلت تناسلی ایجاد شود، آلت تناسلی به طرف پایین کج می شود که در اصطلاح به آن «کوردی» (Chordee) می گویند. اگر بافت فیبری در قسمت فوقانی آلت تناسلی ایجاد شود، آلت تناسلی به سمت بالا کج می شود.

در مورد کجی آلت ناسلی به طرفین، موضوع متفاوت است. در بالا توضیح داده شد که اعضای نعوظ آلت، اجسام غاری هستند که به شکل ۲ استوانه متساوی در طرفین آلت تناسلی قرار می گیرند.حال اگر به طور مادرزادی یکی از این استوانه ها کوتاه تر از طرف مقابل باشد، آلت تناسلی به طرف استوانه کوچک تر کج می شود. میزان کجی آلت تناسلی با توجه به درجه سنجیده می شود.


اثرات کجی آلت تناسلی :

یک مرد از نظر زناشویی دارای ۲ جنبه توانایی باروری و توانایی برقرارکردن رابطه زناشویی یا همان نزدیکی است. کجی آلت تناسلی به خودی خود باعث آسیب به قدرت باروری مرد نمی شود. اگر کجی آلت تناسلی بیش از ۳۰ درجه باشد، هم نزدیکی مشکل می شود و هم ممکن است همسر بیمار حین نزدیکی احساس درد کند که این موارد به جراحی نیاز دارند.

برای اصلاح کجی آلت تناسلی عمل جراحی بسیار موثر است. گاهی کجی آلت تناسلی به اندازه ای نیست که مانع نزدیکی یا درد همسر شود ولی به علت ظاهر نامناسب آلت تناسلی، از نظر روحی و روانی، زوج ها دچار مشکل می شوند. این موارد را نیز می توان با جراحی اصلاح کرد. این عمل مثل جراحی زیبایی برای بینی است. خیلی از افراد ظاهر بینی نامناسبی دارند، ولی هیچ مشکلی با آن ندارند ولی عده ای ترجیح می دهند که عمل جراحی کنند.ولی نوع ثانویه یا اکتسابی کجی آلت تناسلی کاملا متفاوت است.سردسته بیماری هایی که سبب کجی اکتسابی آلت تناسلی می شوند، بیماری پیرونی (Peyronie) است که علت آن ایجاد بافت فیبری در اجسام غاری آلت تناسلی است.

عوامل متعددی باعث ایجاد بافت فیبری در اجسام غاری آلت تناسلی می شوند.یکی از مهم ترین آنها، واردشدن ضربه و فشار به آلت تناسلی در حالت نعوظ است.این ضربه باعث پاره شدن مویرگ ها می شود که بعدها در اثر التیام محل پاره شده، بافت فیبری ایجاد می شود که در اصطلاح به آن «پلاک» نیز می گویند.

     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   
↓ Advertisement ↓
مرد

 
bamdad_2014
آلت تناسلى من خيلى كج مثل مطلبى نوشتين
خيلى ميترسم بعدا به مشكل بخورم
رفت كه رفت
     
  

 
آقا با ۱۳-۱۴ سانت میشه به سر منزل مقصود رسید یا نه؟
همه پوزیشن های عاقلانه قابل انجام هست؟هم از جلو منظورمه و هم از پشت
     
  
مرد

 
max2280: سلام من یه مشکل بزرگ دارم که اعصابم رو خورد کرده الت من ۱۵ سانته با ۱۱ سانت قظر
موقعی که راست میکنم التم سفت میشه ولی نمیتونم التم رو همون ظور راست و سفت نکه دارم ۲۵-۳۰سانیه دست نزنم میخوابه
لطفا کمک کنید مشکل چیه؟؟
کسی تا حالا این طور بوده یا تجربه داشته؟؟
آره منم همیشه همینطوری میشم. وقتی از کس یا کون مفعول میکشی بیرون باید همینطوری بمالی که شق بمونه. اگه نمالی خب میخوابه. بهترین راهش یا اینه که ویاگرا بخوری یا اینکه نزاری از سوراخ در بیاد.
     
  
مرد

 
برای من بدست آوردن نعوذ مناسب هیچ مشکلی نداره. ولی مشکل اینجاست که حفظ اون نیاز به تحریک فیزیکی و ذهنی مداوم داره و اگه تحریک قطع بشه، معمولا بعد از ۳۰ ثانیه نعوذ شروع میکنه به کم رمق شدن و خوابیدن. آیا این موضوع طبیعیه یا نیاز به رسیدگی و درمان داره؟
     
  
مرد

 
Martinlink: برای من بدست آوردن نعوذ مناسب هیچ مشکلی نداره. ولی مشکل اینجاست که حفظ اون نیاز به تحریک فیزیکی و ذهنی مداوم داره و اگه تحریک قطع بشه، معمولا بعد از ۳۰ ثانیه نعوذ شروع میکنه به کم رمق شدن و خوابیدن. آیا این موضوع طبیعیه یا نیاز به رسیدگی و درمان داره؟
بنظرم تا حدی طبیعیه که اگه از کس یا کون مفعول بکشی بیرون بخوابه. مال من خیلی زودتر از ۳۰ ثانیه میخوابه. ۱۰۰ درصد اگه تحریک فیزیکی یا ذهنی نشی نمیتونی راست نگه داری. این طبیعیه. نیاز به قرص نداری. من خودم چون یکم با تحریک هم راحت راست نمیکنم ویاگرا میخورم.
     
  
مرد

 
من التم کوچیکه ۱۲ سانتی میشه راهی وجود داره که بزرگتر بشه
     
  
مرد

 
سلام.دکتر با عرض معذرت:وقتی به فیلمی یادر مورد مسایل جنسی صحبت بشه.از التم اب منی میاد .دکتر علاجی داره .لطفا راهنمایی کنید.
     
  
صفحه  صفحه 4 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA