انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 2 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

تاپیک اختصاصی دوجنسه های ایرانی


مرد

 
wanker: اینطور که شیوا خانم از خودشون گفتن نه الت دارن نه وازن....این یه حالت داره فقط اونم اینه که پسر بوده و تغییر جنسیت داده..که موفق نبوده مثل این که...
نه. توصیفی که ایشون از بدنشون میکنن و برابر با عکسهایی که از خودشون گذاشتن، ایشون در نگاه بیرونی خانم هستن. اندام، صدا، فرم بدن، سینه ها، باسن و خلاصه خصوصیات ظاهری زنانه است و صرفاً آلت تناسلی مردانه دارند. این خصوصیت متعلق به شی میلهاست. اینجور افراد از نظر ذهنی هم زن هستن. و در واقع در تماسهای جنسی تمایل به مفعول بودن در اونها بیشتره ولی ارگاسم آنها مردانه س و البته بدون امکان باروری.

naznazishiva: ترنس کسی هست که به لحاظ ترشح هورمون ابتدا زن هست و حالا یا عمل زیبایی انجام میده و یا به صورت طبعیی و اورکانیک به لحاظ جسمی زن هست اما عمل میکنه و واژن میزاره
من نفهمیدم اگه زن هست یعنی چی با عمل واژن میذاره؟؟؟؟

naznazishiva: من اورگاسم میشم و خوب چون رحم ندارم تو روده میریزه
هنوز پاسخ من رو ندادی؟ هیچ میدونی داری چی میگی؟ چی تو روده میریزه؟

دوست خوبم بهتره در مورد خودت کمی مطالعه کنی. شما دوجنسه هستی. در واقع شما یک خانم هستی که آلت مردانه داری. شما باقی اندامت، میزان هورمونهات، صدا، علاقه، گرایش جنسی و باقی مسائلت زنانه هست و تنها آلت مردانه داری.
     
  
زن

 
majeidawz: هنوز پاسخ من رو ندادی؟ هیچ میدونی داری چی میگی؟ چی تو روده میریزه؟
بله خوب و اینکه به خاطر ترشح تستروژن و فقدان فیناستراد چیزی که از من موقع ارضا شدن خارج میشه بی رنگ و مثل آب میمونه که ترشحه مثل مال خانومها این به خاطر نبودن فیناستراد هستش و خوب پزشک معالج همه اینهارو میگه بهمون که چه کارهایی رو باید انجام بدیم نمیدونم پرا میگین تحقیق کنم خوب
بعد هم مقداری کمی از اون ترشح خارج میشه و بر عکس اقایون ماها بعد از اورگاسم بازهم از سکس لذت میبریم فقط خسته میشیم و خوب کمی شل که اونم با لرزش همراهه و مقداری از ترشح هم درون روده میریزه که این طبعیب هست حالا یا شما واقاض متخصصین یا پزشک معالج که هورمون تراپی میکنه و با توجه به نتایج آزمایشها ترکیب و دوز رو عوض میکنه
     
  
مرد

 
naznazishiva: موقع ارضا شدن خارج میشه
از کجا خارج میشه؟ اگه شما آلت مردانه دارید، که صرفاً مجرای خروج ادرار و منی هست. و حتی طبق گفتۀ عجیب شما که "توی روده میریزه" باز هم روده قاعدتاً به مقعد راه داره نه به آلت.. .

naznazishiva: فقدان فیناستراد چیزی که از من موقع ارضا شدن خارج میشه بی رنگ و مثل آب میمونه
ربط فیناستراد به ترشحات بی رنگ و بی بو رو هم نفهمیدم

ویکی پدیا : فیناستراد

در نهایت از آقایان هم قبل از ارضا مایع بی رنگ و بی بو و شفافی خارج میشه. البته در حد یکی دو قطره، که بدون احساس هم خارج میشه و ممکنه خود مرد هم متوجه نشه. شاید شما اون رو میگید
     
  
↓ Advertisement ↓
زن

 
Shahram_Goth: من تو تمام کلیپهای سکسی که از ۲ جنسه ها دیدم هیچ وقت یا خیلی خیلی به ندرت دیدم آب منی یک دوجنسه رو کسی بخوره، حالا نفر مقابلش چه زن باشه، چه مرد باشه و یا حتی یه دوجنسه مثل خودش باشه، دلیل نخوردنش رو میخواستم بدونم شما میدونی یا نه ؟؟؟

حالا میگیم ممکنه موردی تو آبشون باشه که نباید خورد، ولی برای یه دوجنسه مثل خودش که نباید مشکلی داشته باشه !!
خوب آب به خاطر ترشح هورمون هست اگه هورمون تراپی کرده باشی میبینی که هم رنگ و هم مقدارش تغییر میکنه و فکر کنم یه خاطر همین هستش و تا حالا دیدی مردی ترشح خانوها رو بخوره هر چند آب ترنسخا و شیمل ها بیشتر و خوب این شاید به خاطر تکنیکهای فیام سازی هم باشه که میخوان جنس مخالف رو کاملا دختر نشون بدن.

Shahram_Goth: من تو تمام کلیپهای سکسی که از ۲ جنسه ها دیدم هیچ وقت یا خیلی خیلی به ندرت دیدم آب منی یک دوجنسه رو کسی بخوره، حالا نفر مقابلش چه زن باشه، چه مرد باشه و یا حتی یه دوجنسه مثل خودش باشه، دلیل نخوردنش رو میخواستم بدونم شما میدونی یا نه ؟؟؟

حالا میگیم ممکنه موردی تو آبشون باشه که نباید خورد، ولی برای یه دوجنسه مثل خودش که نباید مشکلی داشته باشه !!
خوب آب به خاطر ترشح هورمون هست اگه هورمون تراپی کرده باشی میبینی که هم رنگ و هم مقدارش تغییر میکنه و فکر کنم یه خاطر همین هستش و تا حالا دیدی مردی ترشح خانوها رو بخوره هر چند آب ترنسخا و شیمل ها بیشتر و خوب این شاید به خاطر تکنیکهای فیام سازی هم باشه که میخوان جنس مخالف رو کاملا دختر نشون بدن.

110boy13467988: بابا این دختره سر کارتون گذاشته منظورم naznazishiva این یه دختره و کاملا هم سالمه و دوجنسه نیست تو تایپیک های دیگه هم از سکسش با پسرا گفته بود !!!
طاهرآ بله اما من ترنسم و اینو میتونی از کسانی که باهاشون بودم بپرسی تو این انجمن هم هستن و دوتا کلپ هم تو فیلمهای سکسی ایرانی دارم برو اونهارم ببین.
     
  
مرد

 
در باره دوجنسه ها یه نکته خیلی حالب خواستم بگم ، یه سی دی توی کلوپ ها میفروشن به اسم " اینجا ایرانه" که با بازیگرذ مصاحبه میکردن ، یکی از این بازیگر ها کامبیز دیرباز بود ، مجری که رامبد جوان بود ازش پرسید که چه نقسی رو دوست داشتی بازی کنی اولش از گفتن طفره رفت بعدش کفت هیچ جا نگفتم اما ایجا میگم ، دوست دارم نقش یه وجنسه رو توی یه فیلم درباره دوجنسه ها بازی کنم
گفت واقعا زندگی اینجور افراد سخته و من مطالعه داشتم دربارش
اینکه تو رسانه ها توسط یه فرد بازیگر این موضوع مطرح بشه خیلی جالبه
روحشان به اندازه اندوهت شاد باد

از دردهای کوچک است که آدم می‌نالد، وقتی ضربه سهمگین باشد، لال می‌شود آدم.


خدا کند که نه...!!! نفرین نمی کنم که مباد
به او که عاشق او بودم زیان برسد
خدا کند که فقط این عشق از سرم برود
خدا کند که فقط
     
  

 
Fati1975: من شیمیل هستم نمیدونم چرا پست قبلی منو پاک کردیدمن فقط ازمشکلات خودم گفتم.من یه زنم که نمیتونم ارایش کنم نمیتونم سوتین ببندم با اینکه سایز سینه هام 75هست تو خیابون واسه اینکه همه دنبالم راه نیفتن باید سوتین نبندم فقط شبا تو اتاقم به خودم میرسم این چه زندگی اخه...دلم میخواد یکیو داشته باشم دلم میخواد با یه مرد واقعی دوستت شم که منو واسه زن بودنم بخواد نه واسته حال کردنش نیم ساعتش منو درکم کنه حسمو بفهمه...واسه همین تا حالا جرات نکردم باکسی دوست شم فقط با دخترا لز دارم اخه این چه زندگی هست

masterarmin: جالبه اینجا ترنس یا دوجنسه ها رو افرادی با سینه و صدای نازک و الت مردونه می دونند.
ترنس ها افرادی هستند که جسما مردن یا زن اما روحا مخالفش.هم مرد به زن هست یعنی الت مردونه و روحیه رنانه و در مقابل زن به مرد هست یعنی الت زنانه و روحیه مردانه.حالا امکان داره مثلا ترنس زن به مرد از بدو تولد سینه هاش کوچیک باشن یا صداش کلفت و تزنس مرد به زن سینه داشته باشه یا اینکه با هورمون این رو تو خودشون ایجاد کنند که از مراحل عمل تغییر جنسیت.تو ایران هستن اما به خاطر برخورد بد دیگران سعی می کنند تا یا با سختی مثل جسمشون رفتار کنند یا پنهان بشن.
یکی از اقوام تعریف میکرد رفیقم با دختری دوست شد و بعد چند ماه که میخواستند سکس کنند پسره شلوار و شرت دختره رو میکشه پایین و با چیز عجیبی رو به رو میشه . درسته به جای اون چیزی که تصورشو میکرد آلت مردانگی دید ، بعد جا در جا از ترس بیهوش شد . پسره هم دیگه دختررو ندید ، وقتی این رو شنیدم هم از طرفی خندم گرفت و هم متعجب شدم که پسره یعنی تو این همه مدت نفهمیده بود !؟
واقعا ضد حال بزرگیه .
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
مرد

 
واقها جای نگرانیه که ای همه براتون سخته که دو جنسه ها رو بپذیذین.من مادر زادی درد سینه داشتم ۱۷سالم بودکه سینمو تخلیه کردن ولی بعد از درد شکم و دلپیچه های که داشتم فهمیدن داخلیم مورد داره.ازمایش ژنتیک دادم هورمون زنانه داشتم عمل تداخل لوله ای انجام دادم الانم قرص برا کاهش هورمون میخورم هرسوالی دارین بپرسید.اصلا جای شرم نداره اسمم سانازه البته خودم ای اسمو دوست دارم.
     
  
مرد

 
متاسفانه خانم های دوجنسه در ایران خیلی کم هستن یا خودشون رو کم بروز میدن، منظورم هم کسانی هست که عمل جراحی نکردن و از کودکی با بدنی زنانه و آلت مردانه به دنیا اومدن. من یکبار تجربه با یکی از اونها داشتم که خیلی لذت بخش و خوب بود، ولی دیگه نتونستم فرد مطمئنی رو پیدا کنم. البته من پوزیشنم توی رابطه مفعوله.
     
  
زن

 
اقایون توی ایران هم فراون هست ولی متاسفانه بیشتر افسرده!!!و با کسی بغیر دوست نمی....لطفا خودتون رو خسته نکنید.ببخشید من حرفمو رک زدم چون کسی غیر دوجنسه ادم رو درک نمیکنه!البته توی ایران.
پسر کوچلوی شیطون!!
     
  
زن

 
سلام
یک سوال دارم از شما پرفسرهای عزیز
یک فردهست مجوز قضای داره نه از بهزیستی (بقول بعضی از شما)از طریق پزشک قانونی مجوز گرفته که دارایاختلال
هویتجنسی .همراهبا نوعی اختلال کروموزومی است..جواب ازمایش ژنیتیکش XXXYY47Yهستش
نه هرمون خوره نه تا حالا هیچ عملی روخودش انجام نداه چهرش کاملا زنونه حتی بدنش هم زنونس موقع یک دول کوچلو داره ا.+یک بیضه .ولی اکسر افرادی تو تهران هستن با داروهرمونی خودشون تغییر دادن بعد اسم خودشونو گذاشتن دوجنسه
shemale
     
  
صفحه  صفحه 2 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

تاپیک اختصاصی دوجنسه های ایرانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA