انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 19 از 19:  « پیشین  1  2  3  ...  17  18  19

دانستنیهای مهیج سكسی


مرد

 
فرق انزال با ارگاسم در آقایان – بخش اول

شما باید سه مرحله انزال را در مردان تشخیص دهید. یادآور می شود که ترتیب مراحل لزوماً بشکل زیر نبوده و هر کدام می تواند جایگزین دیگری گردد.

۱٫ پیش انزال : این مرحله زمانیست که فرد به اصطلاح حس می کند که آلتش برای خارج کردن اسپرم از بدن آمادگی دارد. در این مرحله نقاط حساس در طول آلت و همچنین فشار روانی در فرد کاملاً بالا می رود.

۲٫ انزال : این مرحله زمانیست که اسپرم از بدن خارج می گردد. انزال بدلیل تمرکز فیزیکی و فکری بر روی نقاط حساس در مرحله پیش انزال صورت می گیرد. انزال می تواند کامل و با ناقص باشد. این همان مرحله ایست که آقایان ازش فرار می کنند!

۳٫ انزال زودرس که تا قبل ۴۰ سالگی مهمترین اختلال جنسی مردها زودانزالی هست و بعداز آن ناتوانی در نعوظ مطلوب وجود دارد.

بطور کلی این مسئله در ۳۰ % همه مردان وجود دارد، ضمن اینکه تا ۷۰ % زوجین به نوعی در یکی از مراحل زندگی زناشوئی درگیر این مسئله می باشند. اما اینکه چرا باید این عارضه درمان شود.علت اصلی درمان اینست که این مسئله ایجاد استرس شدیدی در مرد می کند بطوری که اجازه نمی دهد نه خودش لذت ببرد و نه شریک جنسی اش. اگه قرار باشد که به مقاربت جنسی به عنوان راهی برای تمدد اعصاب بنگریم اما خودش همراه با استرس و زجر و عذاب باشه ... مسلماً لذتی نخواهد داشت.

زودانزالی نه تنها در زمان مقاربت ایجاد مشکل می کند بلکه در بقیه دوران زناشویی هم ایجاد اختلال خواهد نمود.
هرگاه مرد زودتر از زن ارضا گردد و لو نیم ساعت به طول بینجامد گوییم این پدیده رخ داده است . این بیماری در جامعه ما بسیار شایع شده است . در پی افزایش سن ازدواج و رواج پدیده هایی همچون خود استمنا و . . . باعث شده فرد آنقدر سکس حقیقی را در نظر خود بزرگ کند که وقتی با آن مواجه می شود قدرت کنترلی کمتری بر خود دارد فلذا زود ارضا می شود...


علل :

  • مقاربت با فواحش
  • سکس در اماکن نامناسب مثلا در ماشین و .. . که توام با ترس از رسوایی باشد باعث می شود که فرد سریعتر طلب انزال کند و در صورت تداوم از نظر روانشناسی مثل سگ پاولوف شرطی شده و به آن خو بگیرد.
  • مشاهده فیلمها و عکسهای محرک و مطالعه داستانهای پورنوگرافی که معمولاً پس از آن خودارضایی صورت می گیرد نیز در ایجاد این حالت موثر است.
  • ضعف قوای بدنی نیز در ایجاد این حالت موثر است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فرق انزال با ارگاسم در آقایان – بخش دوم

درمان انزال زود رس : این بیماری کاملا ریشه عصبی دارد در نتیجه فرد باید تکنیکهای آرامش و تمرکز را فرا بگیرد و انجام دهد. متاسفانه عده ای با خوردن تریاک که گاه تا دو ساعت عمل انزال را به تاخیر می اندازد اقدام به درمان این حالت می کنند که بر همگان روشن نیست به ویژه در مورد مواد مخدر چه آثار زیانباری دارد.

تمامی داروهایی که در این مورد مصرف می گردد رفلکس را به تاخیر انداخته و اعصاب را آرام می کند. اما من به شما توصیه می کنم با روشهای طبیعی اقدام به مهار خود بنمایید:

۱٫ استفاده از کاندوم که البته برخی مواد بی حس کننده در خود دارند. البته استفاده از کاندوم ضروریست منتها برای کسانی که تنها یک شریک جنسی دارند استفاده از آن اختیاری است به شرطی که از دیگر تکنیکهای جلوگیری استفاده نمایند. کاندوم تماس مستقیم را کاهش داده و در رفع این حالت بسیار موثر است.

۲٫ تمرکز بر اموری به غیر از سکس مثل یک موزیک آرامش بخش و ... به جای تمرکز بر اندام طرف مقابل و یا حالات سکس.. . . این روش مهم ترین روش است.

بر اعصاب خود مسلط شوید و اصول آرامش را تمرین کنید. در چنین حالتی اختیار اتمام سکس به دست طرف مقابل می افتد و این برای زنان بسیار حایز اهمیت است که شما او را به اوج لذت رسانیده اید. این امر باعث وابستگی عمیق وی به شما خواهد شد که البته امیدوارم قدر قلب رئوف او را بدانید.

۳٫ افزایش تعداد مقاربت نیز بسیار موثر می باشد مثلا از هفته ای دو بار آن را به ۴ تا ۵ بار در هفته افزایش دهید.

۴٫ روش ماسترز و جانسون ( فشار به آلت توسط شریک جنسی با دست در حین مقاربت تا جایی که نوعی درد جای لذت را بگیرد).

۵٫ در نهایت تجربه ثابت کرده ورزش سنگین به همراه خوردن غذاهای کم حجم ولی پرانرژی به جای وعده های سنگین در دیر ارضا شدن تاثیر دارند. اصولاً قند خون پایین و تهی بودن معده نیز در دیر ارضا شدن تاثیر دارند.

در صورت نیاز میتوان از داروها و کرم های متفاوتی که برای کمک به تاخیر در انزال تولید میشوند نیز بهره مند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ناکارآمدی جنسی

نا کارآمدی جنسی به (به انگلیسی: sexsual dysfunction) را می‌توان به مشکلاتی که در یک یا چند مرحله از مراحل آمیزش جنسی بروز می‌کند و سبب کاهش لذت جنسی یا عدم دست یابی به اوج لذت جنسی می‌شوند تعریف کرد.

چرخه پاسخ جنسی انسان فرایندی فیزیولوژیکی دارد که مراحل برانگیختگی، تهییج، اوج لذت جنسی، و فرونشینی را شامل می‌شود. ناکارآمدی‌های جنسی مشکلاتی هستند که در این چرخه رخ می‌دهند. بروز مشکلات اتفاقی یا دوره‌ای در کارکرد جنسی امری متداول است.

ناکارآمدی جنسی را می‌توان در کل به عنوان نقصی مستمر در تمایل یا پاسخ جنسی تعریف کرد که باعث بروز مشکلات بین فردی یا ناراحتی شخصی می‌شود. گاه این ناکارآمدی‌ها مستقل از سایر اختلالات روانشناختی یا بیماری‌های جسمانی و گاه ناشی از عوامل عضوی باشد، در مورد آن تشخیص ناکارآمدی‌های جنسی داده نمی‌شود.تجارب و نگرش‌های بر آمده از عواملی همچون شیوه تربیت، عوامل شخصیتی، عدم آگاهی، یا مورد سو استفاده جنسی واقع شدن در سنین پائین فرد را مستعد ابتلا به ناکارآمدی جنسی می‌کنند. از جمله دیگر علل پیشایند این پدیده می‌توان به تعارض با همسر، بی‌وفائی، تغییرات زیستی مربوز به سن، افسردگی، و یا ناتوانی اتفاقی به واسطه خستگی مفرط، فشار روانی، اضطراب، یا مصرف الکل اشاره کرد.

ناکارآمدی ممکن است به واسطه انتظار کشیدن ناتوانی، واکنش همسر، ارتباط کلامی ضعیف، و محدودیت مهارتهای جنسی تداوم یابد. به دلیل وسعت عواملی که در ناکارآمدی‌های جنسی نقش دارند، متخصصان بالینی باید بسیاری از ابعاد فعالیت جنسی را به دقت مورد بررسی و کنکاش قرار دهند.


انواع ناکارآمدی جنسی

۱٫ اختلالات میل جنسی: عدم خیال پردازی جنسی یا میل به رابطه جنسی به طور مستمر یا عود کننده؛ که با ناراحتی و مشکلات بین فردی قابل توجهی همراه است.

۲٫ اختلالات برانگیختگی جنسی: اجتناب و پرهیز مفرط از نزدیکی با شریک جنسی به طور مستمر یا عود کننده؛ کننده؛ که با ناراحتی و مشکلات بین فردی قابل توجهی همراه است.

۳٫ اختلالات اوج لذت جنسی: در زنان، تاخیر در رسیدن یا عدم رسیدن به اوج لذت جنسی به دنبال تهییج جنسی به طور مستمر یا عود کننده. در مردان،(الف)انزال سریع یا زود رس، (ب)مشکل مرد در رسیدن به اوج لذت جنسی یا تاخیر در رسیدن به آن. این اختلالات باعث بروز ناراحتی و مشکلات بین فردی قابل توجهی می‌شوند.


اطلاعات مورد نیاز برای تشخیص و درمان ناکارآمدی جنسی

۱٫ ماهیت ناکارآمدی(مثلا، عدم تمایل به رابطه جنسی، ناتوانی در رسیدن به اوج لذت جنسی).

۲٫ مشکل جنسی چه موقع برای اولین بار بروز کرده است(چه مدت قبل؟در چه موقعیتی؟).

۳٫ هرچند وقت یک بار فرد با این مشکل مواجه می‌شود(با هر شریک جنسی؟ مکررا یا گهگاه؟).

۴٫ سیر ناکارآمدی(شروع آن حاد بوده یا تدریجی؟).

۵٫ از نظر بیمار، علت مشکل چیست؟(مثلا ممکن است مشکل صرفا ناشی از این باشد که سن من بالا رفته‌است).

۶٫بیمار و شریک جنسی اش برای اصلاح ناکارآمدی چه اقداماتی انجام داده‌اند و اقدامات آنها چه نتایجی داشته‌ است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
شیردوشی پروستات چیست؟

شیردوشی پروستات(به انگلیسی: Prostate Milking) عملی است که طی آن غده پروستات مرد به طور عمدی هدف تحریک قرار داده شده تا انزال صورت گیرد این عمل به عنوان یک عمل تحریک جنسی است و در پزشکی نیز کاربرد دارد. لازم به ذکر است که طی این عمل جنسی بدون آنکه آلت تناسلی مرد تحریک شود، انزال صورت میگرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
اپیزیوتومی چیست و چرا انجام می شود ؟

اپیزیوتومی یک برش جراحی در ناحیه پرینه یا میاندوراه (ناحیه عضلانی بین واژن و مقعد) است و قبل از انجام برش بی حسی موضعی داده می شود.

این برش جراحی کوچک در صورتی که نوزاد تحت استرس باشد و نیاز به تولد سریع داشته باشد انجام می شود. اگر ماما تشخیص دهد که نیاز به گشاد کردن واژن به وسیله برش وجود دارد، این کار را انجام می دهد.در غیر این صورت احتمال پارگی شدید واژن وجود خواهد داشت. برخی از متخصصین معتقدند که برش اپیزیوتومی بهتر از پارگی اتفاقی واژن ترمیم می شود.

در عین حال این روش در بیشتر زنان باعث مشکلاتی چون درد، بی اختیاری ادرار و مدفوع و بهبودی دیر هنگام شده است. بنابراین اپیزیوتومی فقط باید برای مادرانی که از آن نفع می برند استفاده شود.پارگی های خود به خود درد کمتری داشته و حداقل در روزهای بعد از زایمان درد ندارند در حالی که پارگی اپیزیوتومی دردناک است.

بررسی ها نشان داده است زنانی که برش اپیزیوتومی برای آنها داده می شود، زنانی که پارگی خودبخودی پیدا می کنند، و همچنین زنانی که هیچ آسیبی نمی بینند، همگی می توانند با انجام ورزشهای لازم ۳ ماه بعداز زایمان از قدرت مناسب عضلات کف لگن برخوردار شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
می دانید ورزش کردن برای سلامتی شما مفید است.
آیا این را هم میدانید که ورزش بر فعالیت جنسی شما نیز موثر است؟؟؟

متخصصان فیزیولوژی و مربیان شخصی در انجمن آمریکایی فعالیت ورزشی (ACE) می گویند: ۳ تا ۴ مرحله ورزش کردن در هفته می تواند کمک شایانی به قدرت و میل جنسی، انعطاف پذیری و مقاومت شما نماید.
بهترین ورزش ها برای داشتن رابطه جنسی خوب کدامند؟ متخصصان ۵ فعالیت ورزشی زیر را توصیه می کنند...

۱- وزنه برداری :

تمرینات قدرتی می تواند آن چیزی باشد که پزشکان برای زندگی جنسی شما دستور داده اند. مک کال می گوید: «علت: وزنه برداری باعث تولید تستوسترون می شود که پیش نیاز اولیه برای تحریک جنسی مردان به شمار می رود». وی توصیه می کند تا وزنه برداری با تعداد تکرار ۱۰ مرتبه تا مرز خستگی کامل ادامه یابد. برخی از مطالعات نشان می دهند که فعالیت ورزشی شدید و کوتاه مدت مانند وزنه برداری با سطوح افزایش یافته تستوسترون همراه است. برای ارتقای زندگی جنسی خود، تمریناتی مانند دراز نشست و شنا سوئدی را انجام دهید. این فعالیت های ماهیچه ساز با تقویت شانه ها، سینه و عضلات شکم به شما کمک خواهند کرد تا رابطه جنسی بهتری را تجربه نمایید. از آنجایی که ماهیچه های بالا تنه ،در حین مقاربت جنسی مورد استفاده قرار می گیرند، لذا تقویت این قسمت از بدن می تواند مقاومت و استقامت فرد را افزایش دهد.

۲- شنا کردن :

در مطالعه انجام شده دیگر در هاروارد بر روی ۱۶۰ شناگر زن و مرد، شناگرانی که در دهه ششم زندگی خود به سر می برند زندگی جنسی قابل قیاس با دهه چهارم را گزارش نمودند. از آنجایی که فعالیت جنسی می تواند به صورت یک کنش مقاومتی باشد، شنا کردن در مسافت طولانی می تواند توان کلی شما را به شدت افزایش دهد. مک کال می گوید: «شنا کردن به میزان حداقل ۳۰ دقیقه، ۳ مرتبه در هفته استقامت جنسی شما را بالا می برد». شناکردن یک فعالیت عالی برای کم کردن وزن به شمار می رود که در نهایت رابطه جنسی لذت بخش تری را برای شما به ارمغان می آرود. مطالعه تصادفی و سینگل بلایند (که در این نوع مطالعه فرد مورد آزمایش از ماهیت آن بی خبر است) انجام شده بر روی ۱۱۰ مرد چاق مبتلا به اختلال در نعوظ نشان داد که کاهش ۱۰ درصدی وزن در یک سوم موارد به بهبود زندگی جنسی آنها کمک می کند.

۳-یوگا :

آیا می خواهید زندگی جنسی خود را با حالات جدید مقاربت و نزدیکی متحول سازید؟ با تمرینات یوگا خواهید توانست رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید. یوگا این اجازه را به شما می دهد تا در حالات خلاقانه جدید قرار گرفته و بیشترین لذت را از مقاربت جنسی خود ببرید. مک کال می گوید: «یوگا به انعطاف پذیری شما کمک می کند که می تواند منجر به رابطه جنسی بهتر شود». برخی از متخصصان می گویند تمرینات یوگا، استقامت شما را هنگام نزدیکی با افزایش میزان انرژی، بهبود می بخشد. مک کال حالاتی از یوگا را توصیه می کند که ماهیچه های لگن را تقویت می کنند مانند حالت کمان، حالت طاووس (که تعادل ساعد و آرنج نیز نامیده می شوند) و ایستادن بر روی شانه.

۴- پیاده روی سریع :

در مطالعه انجام شده بر روی ۳۱۰۰۰ مرد با سن بیشتر از ۵۰ سال، محققان هاروارد دریافتند که فعالیت های هوازی باعث افت ۳۰ درصدی خطر اختلال در نعوظ می شود. به طور مشخص، بر اساس مطالعه ای دیگر، فعالیت هوازی که حداقل ۲۰۰ کالری در روز انرژی می سوزاند (معادل پیاده روی سریع به میزان ۲ مایل) به طور چشمگیری می تواند خطر اختلال در نعوظ را کاهش دهد. تصور بر این است که پیاده روی سریع می تواند به درمان اختلال در نعوظ ، از طریق بهبود گردش خون کمک کند. مک کال می گوید: «پیاده روی سریع، دویدن و سایر فعالیت های هوازی، به همان دلیلی که از حمله های قلبی جلوگیری می کنند، به زندگی جنسی شما نیز کمک می کنند. این نوع فعالیت ها، رگهای خونی شما را پاک نگه می دارد». نتیجه: نعوظ طولانی تر و قدرتمندتر. فعالیت های شدید مانند پیاده روی سریع و دویدن، باعث ترشح اندورفین ها شده و آرامش شما را افزایش می دهد. این امر می تواند عملکرد جنسی شما را بهبود بخشد.

۵- ورزش هایکگل(Kegels) :

انجام ورزش های گلیک فعالیت جنسی مناسب برای مردان نیز است. زیرا این فعالیت ها می توانند به استقامت و کنترل کمک نمایند (از طریق تقویت ماهیچه های PC یا عانه ای که به شما اجازه می دهند تا جریان خروجی ادرار را متوقف کنید). این نوع ورزش که به افتخار دکتر آرنولدکگلبه این نام خوانده می شود، باعث تقویت ماهیچه های کف لگن شده و در نهایت تجربه مقاربت بهتری ایجاد می کند. مک کال می گوید: «مردان می توانند با استفاده از حرکات کگلاز طریق انقباض این ماهیچه ها پیش از ارضاء شدن، انزال خود را دچار تاخیر نمایند».

برای انجام کگل، هنگام خروج ادرار از خروج آن جلوگیری نمایید تا با ماهیچه های PC خود آشنا شوید. سپس در هر زمان و مکانی با منقبض کردن این ماهیچه ها می توانید ورزش هایکگلرا انجام دهید. برای ۱۰ ثانیه عمل انقباض را انجام داده و سپس استراحت نمایید و هر چه می توانید این فعالیت را تکرار کنید.

از دست دادن چربی اضافی بدن باعث ایجاد عضلات شکم شده و شما را به عنوان زوج های بالقوه، جذاب تر جلوه می دهد. نتیجه: رابطه جنسی بهتر.

تلاش کنید برخی از (یا تمامی) فعالیت های فوق الذکر را انجام دهید تا تکنیک جنسی، استقامت و انعطاف پذیری تان بهبود یابد. همسر شما با توان جنسیتان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در ضمن به عنوان یک اثر جانبی، سالم تر شده و تناسب اندام بهتری پیدا خواهید کرد.
hashari hastam
     
  
مرد

 
سردردهای جنسی

سر درد جنسی درد مبهمی است که در هنگام افزایش هیجانات جنسی به ویژه در زمان ارگاسم ممکن است در سر و گردن خود احساس کنید . این درد معمولا ناگهانی , بدون هشدار و طی چند ثانیه اتفاق می افتد و میتواند نشانه ای از مشکلاتی مربوط به رگهای خونی در مغز شما باشد.این درد اغلب از هر دو طرف سر شروع میشود و عضلات فک و گردن را سفت میکند .

بیشتر افراد این سر درد را به صورت خوشه ای و ماهانه یا حتی برای مدت یک سال هم تجربه میکنند.این نوع سر درد هنگام هر نوع فعالیت جنسی ممکن است اتفاق بیفتد.برای این نوع سر درد معمولا دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که ممکن است به دلیل میتواند افزایش فشار خون وضربان قلب هنگام ارگاسم یا خونریزی مویرگهای اطراف مغز باشد .


از دیگر دلایل ممکن :

  • استفاده از برخی داروها ، مثل قرص های ضد بارداری
  • عفونت سینوس
  • بیماری عروق کرونر
  • فئوکروموسیتوم ( توموري كه معمولاً در مركز (مدولا) غدد فوق كليوي (دو غده چسبيده بر بالاي دو كليه ) ايجاد مي شود. اين تومور اغلب خوش خيم (95% موارد) بوده و به ساير اعضا گسترش نمي يابد)
  • سر درد های جنس برای همه ممکن است رخ دهد اما مردان و افرادی که مستعد میگرن هستند بیشتر در معرض ابتلا به آن میباشند.

اگر این درد برای شما دردسر آفرین شده هر چه سریعتر به یک پزشک مغز و اعصاب مراجعه کنید .


به دلیل اینکه زمان شمابرای ملاقات باپزشک محدود است یک لیست از موارد زیر تهیه کنید :

  • سعی کنید رژیم غذایی خود را کنترل کرده و تمامی مواد مصرفی در چند روز اخیر را بنویسید
  • لیست تمامی داروهایی را که مصرف میکنید (حتی مکمل ها و مولتی ویتامین ها ) یادداشت کنید.
  • تمامی بیماریهایی که اخیرا به آن مبتلا شده اید را به لیست اضافه کنید.
  • بیماری هایی که ممکن است سابقه فامیلی داشته باشد را در لیست خود بنویسد.

در این میان پزشک هم ممکن است سوالاتی از شما بپرسد که بهتر است از قبل برای پاسخ گویی به ان آمادگی داشته باشید :

  • چه زمانی اولین تجربه سردرد را داشتید؟
  • چه اتفاقی منجر به بروز سردرد در شما شده است ؟
  • آیا سردرد شما مداوم است یا متناوب ؟
  • هیچ علامتی غیر از درد وجود دارد؟
  • آیا تا به حال انواع دیگری از سردرد را داشته اید ؟
  • آیا کسی در خانواده شما سردرد را حین ارتباط با فعالیت جنسی تجربه کرده است ؟
  • به نظر خورتان چه چیزی برای بهبود سردردتان میتواند مفید باشد ؟
  • چه چیزی باعث میشود سردرد شما بدتر شود ؟

ممکن است پزشک برای دریافت علت این مشکل برای دریافت ساختار مقطعی از مغز شما ام آر آی به عمل آورد یا اینکه اگر سردرد شما کمتر از 48 ساعت پیش رخ داده باشد س تی اسکن کند .همچنین اگر سردرد ناگهانی آغاز شده باشد با استفاده از مایع نخاع شما متوجه شود این درد به دلیل بروز عفونت و یا خونریزی بوده است .

به دلیل اینکه ممکن است با ارتباطات جنسی , درد دوباره به سراغ شما بیاید توصیه میشود که در حین درمان رابطه جنسي خود را قطع کنید.در غیر این صورت داروهایی نظیر ایندومتاسن , داروهای ضد میگرن قبل از رابطه جنسی , میتواند از بروز درد جلوگیری کند و یا از شدت آن بکاهد.

البته گاهی اوقات با متوقف کردن رابطه جنسي قبل از ارگاسم میتوان از بروز درد جلوگیری کرد اما به دلیل شما را در این رابطه منفعل میکند , بهتر است برای درمان آن فکری جدی کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  

 
سه اتفاق تکاملی در اندام تناسلی مردان


  • عضو تناسلی بی استخوان :

بعضی از حیوانات همچنان از استخوان موجود در عضو تناسلی بهره مند هستند اما حذف آن در موجودات پیشرفته تر، ضرورتی بود که به بقا و ماندگاری بیشتر حیوانات منجر گشت. البته اکثر پستانداران نزدیک به نوع بشر هنوز از آنها برخوردارند. داشتن استخوان که به طور دائم عضو تناسلی را در حالت برافراشته قرار می دهد می تواند فریب دهنده باشد و بخشی از بیماری های ژنتیک و حتی ضعف های جنسی مذکر را بپوشاند.

ریچارد داوکینز در کتاب معروفش « ژن خودخواه» می گوید برای زنان، هزینه جفت گیری خیلی بالا است. زنان تعداد محدودی تخمک دارند و شانس باروری شان یکبار در سال است. به همین خاطر برای شان ضرورت داشت که با کمترین خطا، مرد منتخب شان را برگزینند. وجود استخوان در آلت تناسلی مرد، باعث می شد که نسبت به قدرت جنسی مردی که برمی گزیدند اشتباه کنند.

برای حل این مشکل، به مرور حذف استخوان در عضو تناسلی مردان در دستور کار طبیعت قرار گرفت. عملی که باعث شد قدرت تشخیص قدرت تولیدِ مثل مردان از طریق انتقال سریعتر خون در آلت مشاهده شود. از آن پس، زنان از این طریق، قادر به تشخیص واضحترِ قابلیت کاربردی عضو تناسلی مردان گشته اند.

شاید برای مردان، نداشتن استخوان در عضو تناسلی دردسر آفرین شده است! مردان از آن به بعد نمی توانستند به عضو همیشه ایستاده خود تکیه کنند. بدن مرد می بایست انرژی و تلاش بیشتری برای جابجایی سریع خون به خرج دهد. ولی بقای بشر، مدیون بی استخوان شدن عضو تناسلی است چون از آن طریق، سالمترین و قوی ترین های نوع بشر فرصت ادامه بقا یافته اند.


  • خاردار بودن عضو تناسلی :

تکامل فیزیکی بشر در طی ۶ میلیون سال گذشته منجر به تغییر و تصحیح بخش بزرگی از عضو تناسلی بشر شده است. به گفته دانشمندان، اجداد خیلی قدیمی بشر و میمونها، از حدود ۷۰۰ هزار سال پیش، حالت خاردار بودن عضو تناسلی را بعد از حذف گیرنده های آندروژنی، از دست داده اند. البته شمپانزه ها و بسیاری از پستانداران نظیر گربه همچنان مسلح به برآمدگی های کوچک خار مانند هستند.

از نظر زیست شناسان یکی از ضرورت های داشتن عضو تناسلی خاردار در این است که سرعت جفت گیری را افزایش می‌داد. سرعت هر چه بیشتر جفت گیری به خاطر خطرات مختلف محیط وحش است یک موهبت حیاتی بود و شانس آسیب پذیری حیوانات در حین سکس را به حداقل می رساند.


  • عضو تناسلی همیشه بیدار :

اعضای تولید مثلِ مردان هر چه بیشتر کار کند و از انبساط و انقباض برخوردار گردد سالم تر خواهد ماند. برای همین وقتی که همه اعضای دیگر بدن به خواب می روند آنها در طول شب به طور مداوم بیدار می شوند. به طور متوسط هر مرد در طول شب بین ۳ تا ۵ بار به طور خودکار خون وارد مویرگ های عضو تناسلی شان می شود و آنها را بیدار می کند.

نکته دیگری که می توان به لیست خصوصیات مثبت بیدارباش شبانگاهی اعضای تناسلی مردان افزود این است که « انبساط و انقباض پوست های اطراف عضو تولید مثل» آنها را از کوچک شدن و سفت و سخت شدن مصون نگه می دارد. محققین با اندازه گیری دقیق ثابت کرده اند افرادی که به دلائل مختلف، چه در خواب یا در حین خرناس کشیدن نتوانند با بلند شدن، پوست اطراف الت تناسلی را انبساط بخشند اندام تناسلی شان، در مجموع بین ۱ تا ۲ سانتیمتر کوچکتر می شوند.


برگردان به فارسی : محمد رادفر
     
  
زن

 
خوب بود ولی همه اش هم درست نبود
     
  
صفحه  صفحه 19 از 19:  « پیشین  1  2  3  ...  17  18  19 
Sexology - سکسولوژی

دانستنیهای مهیج سكسی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA