انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 7 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

ازدواج همجنسگرایان (پست نخست خوانده شود)



 
مطالعه جدیدی نشان می‌دهد: نوجوانانی که والدین لزبین دارند مشکلات رفتاری بیشتری نسبت به نوجوانان دارای والدین دگرجنسگرا ندارند.



مشکلات رفتاری نوجوانان دارای والدین لزبین با انگ‌های اجتماعی همجنسگراستیزانه در ارتباط است. بر اساس مطالعه مشترک جدید انجام شده توسط دکتر Nanette Gartrellپژوهشگر مهمان برجسته موسسه ویلیام دانشکده حقوق دانشگاه UCLA، دکتر van Rijn-van Gelderen و دکتر Henny Bos از دانشگاه آمستردام، نوجوانان هلندی دارای والدین لزبین مشکلات رفتاری بیشتری نسبت به نوجوانان داری والدین دگرجنسگرا نشان نمی‌دهند.

اگر چه در سال ۲۰۰۱ هلند اولین کشوری بود ازدواج همجنسگرایان را قانونی برشمرد، ولی برخی نوجوانان در این مطالعه گزارش کرده‌اند که به دلیل داشتن والدین لزبین در معرض انگ‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند. این مطالعه نشان می‌دهد که هر چه این دسته از نوجوانان بیشتر با انگ‌های اجتماعی همجنسگراستیزانه مواجه شوند، مشکلات رفتاری بیشتری بروز می دهند.

این یافته‌ها پیشنهاد می‌کند که والدین همجنسگرا می‌توانند از راهنماهایی برای آموزش به فرزندان خود در رابطه با اینکه چگونه به انگ‌های اجتماعی همجنسگراستیزانه بطور موثر پاسخ دهند، بهره بگیرند. در طی بررسی‌های بهداشتی معمول نوجوانان، پزشکان می‌بایست در رابطه با تجربه‌ قرار گرفتن در معرض انگ‌های اجتماعی سوال بپرسند و بر این اساس می‌توانند خدمات حمایتی مرتبط را به اینگونه افراد توصیه کنند. نوجوانان در کشورهایی که میزان پذیرش افراد دگرباش جنسی (ال‌جی‌بی‌تی) کمتر از هلند است، ممکن است حتی در معرض خطر انگ‌های اجتماعی بیشتری قرار بگیرند.

دکتر van Rijn-van Gelderen – محقق اصلی این مطالعه – می گوید: "مطالعات قبلی انجام شده در زمینه سازگاری روانی نوجوانان، تفاوت کمی میان فرزندان زوجهای لزبین در مقایسه با همتایان خود با والدین دگرجنسگرای انگلیسی و امریکایی نشان داده بود و هم اکنون این نتایج در هلند تکرار و بسط داده شده است.
یافته‌های کلیدی این مطالعه عبارتند از :

  • نوجوانان دارای والدین لزبین، تفاوت معنی‌داری در میزان درونی‌کردن و برونی‌کردن مشکل رفتاری در مقایسه با نوجوانان دارای والدین دگرجنسگرا نداشتند. (درونی‌کردن به خود شخص باز می‌گردد مثل محرومیت، اظطراب و افسردگی و رفتار برونی‌کردن به دیگران باز می‌گردد مثل قانون‌شکنی و پرخاشگری).
  • مشکلات رفتاری در نوجوانان دارای والدین لزبین با میزان قرار گرفتن در معرض انگ‌های اجتماعی همجنسگراستیزانه مرتبط بود. نوجوانانی که انگ‌های اجتماعی همجنسگراستیزانه‌ی بیشتری را گزارش می‌کردند، مشکلات رفتاری بیشتری هم بروز می‌دادند. یافته‌های این مطالعه با مطالعات قبلی‌ در تناقض بود شاید به این دلیل که در این مطالعه دیگر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی که ممکن است بر تندرستی نوجوانان تاثیر بگذارد را کنترل شده است. ویژگی‌های پیشگفت عبارتند از: جنسیت، سن، تحصیلات والدین(بالاترین مدرک تحصیلی والدین)،‌ پیشینه فرهنگی و نژادی والدین و وضعیت رابطه والدین (هنوز با هم هستند یا جدا شده‌اند).

نقطه قوت این مطالعه این است که ۲ گروه (۶۷ نفری) نوجوانان هلندی با الدین لزبین و دگرجنسگرا، از نظر جنسیت، سن، میزان تحصیلات والدین، پیشینه فرهنگی نژادی والدین و وضعیت رابطه والدین همخوان شده و بعد از نظر اطلاعلاتی که از طریق ابزارهای استاندارد شده به دست آمد، مقایسه شدند. بازبینه(چک لیست) رفتار کودکان توسط مادران و فرم خود-گزارش‌دهی توسط نوجوانان تکمیل شد.


منبع : ایرکو
     
  

 
اولین ازدواج همجنسگرایان پشت میله‌های زندان
دو مرد قاتل که در زندانی در انگلستان به جرم قتل‌های همجنسگراستیز زندانی‌اند، اعلام کرده‌اند که پشت میله‌های زندان باهم ازدواج خواهند کرد.



این دو مرد اولین زوج همجنسگرا در انگلستان هستند که به‌واسطه قانون جدید ازدواج که ماه مارس سال ۲۰۱۴ تصویب شد، ازدواج می‌کنند.

میخائیل ایوان گالاتینوف، ۴۰ ساله، قرار است که با مارک گودوین، ۳۱ ساله، ازدواج کند و سازمان زندان‌ها درخواست آن‌ها را پذیرفته اما تأکید کرده است که این ازدواج به خرج خود آن‌ها خواهد بود نمی‌تواند برای مالیات‌دهندگان خرجی بردارد.

گالاتینوف در سال ۱۹۹۷ به دلیل اینکه مشکوک به رابطه جنسی داشتن با جوانان زیر ۱۸ سال بود، تحت نظر پلیس بود. او در همان سال، با آدریان کامینسکی، ۲۸ ساله در فضای اینترنت دوست می‌شود و رابطه برقرار می‌کند. گالاتینوف در حالی که همچنان تحت نظر پلیس بوده، معشوق هم‌جنسش را در یک نزاع عاشقانه می‌کشد و برای قتل دستگیر و محکوم می‌شود.

گالاتینوف که اهل شهری در اطراف منچستر است، سال آینده واجد آزادی مشروط خواهد بود و می‌تواند برای آزادی اقدام کند.

مارک گودوین اما ممکن است ۱۰ سال بیشتر از همسرش در زندان بماند. گودوین در سال ۲۰۰۷ پس از قتل مالکوم بنفولد، مرد همجنسگرای ۵۷ ساله، محکوم به زندان شد.

هردو مرد با اینکه خود همجنسگرا هستند و اکنون نسبت به گرایش جنسی‌شان اطمینان دارند، زمانی از کسانی بودند که جرائم همجنسگراستیز آن‌ها را راهی زندان کرده است.


گودوین رهبر یک باند قلدرهای ضد همجنسگراها در خیابان‌های شهر بلکپول بوده است. آن‌ها در فضای شهری به دنبال همجنسگرایان می‌گشتند و با حمله به آن‌ها خیابان‌های شهرشان را از همجنسگرایی «پاک» می‌کردند. گالاتینوف هم خشونت‌های جنسی به نوجوانان و مردان همجنسگرای دیگر را در پرونده‌اش دارد.

گودوین از گذشته خود پشیمان است و اکنون نسبت به احساسات همجنسگرایانه‌اش یقین دارد. او می‌گوید: «آرزویم این است که کاش هنوز مجازات اعدام وجود داشت تا من را به مرگ محکوم می‌کردند.»

همجنسگراهراسی درونی احساسی است که بسیاری از دگرباشان جنسی در مورد آن صحبت کرده‌اند. در این نوع همجنسگراهراسی فرد با اینکه احساس می‌کند که به همجنس احساس عاطفی و جنسی دارد، نسبت به خود و هرکسی دیگری که چنین احساساتی دارد حس ترس و یا گاهی نفرت را تجربه می‌کند.

همجنسگراهراسی درونی گاهی با شرم آشکار و نهان، انکار، آسیب به خود و یا آسیب به دیگرانی که همجنسگرا هستند همراه می‌شود.


کلیشه‌های منفی و اطلاعات غلط در جوامع، هراس عمومی نسبت به دگرباشان جنسی ایجاد می‌کنند همین احساسات را در درون خود فرد همجنسگرا نیز پرورش می‌دهند. به همین دلیل است که جرائم نفرت و خشونت به همجنسگرایان گاهی توسط افرادی که خود احساسات عاطفی و جنسی نسبت به همجنس دارند، رخ می‌دهند.

یک سخنگوی وزارت دادگستری بریتانیا در مورد حق زندانیان برای ازدواج توضیح داده است که بر اساس قانون ازدواج ۱۹۸۳ در بریتانیا، افراد زندانی حق ازدواج دارند. حال که قانون ازدواج در بریتانیا تغییر کرده است این حق شامل حال کسانی که مایلند با همجنس خود ازدواج کنند نیز می‌شود.


منبع : رادیو زمانه
     
  

 
'هم‌جنس‌خواهی' و 'ازدواج هم‌جنس'، استدلال‌های موافقان و مخالفان




ازدواج همجنسگرایان در همه ایالت‌های آمریکا توسط دیوان عالی این کشور قانونی اعلام شد. این رخداد با واکنش‌های فراوان موافق و مخالف روبرو شد. موافقان این قانون را در راستای برابری حقوق انسانی میدانند اما مخالفان می‌گویند قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان می‌تواند با طبیعت انسان و نهاد خانواده در تضاد باشد.

با توجه به گستردگی واکنش ها، تعدادی از کارشناسان و تحلیلگران در صفحه "ناظران می گویند" به تحلیل این موضوع و پیامدهای قانونی شدن آن در آمریکا پرداخته‌اند. یاسر میردامادی، پژوهشگر دینی در این مقاله به بررسی دلایل موافقان و مخالفان پرداخته است.


قانونی‌ شدن ازدواج هم‌جنس در تمام ایالت‌های امریکا، بحث در باب روا بودن یا نبودن اخلاقی رفتارهای هم‌جنس‌‌خواهانه را بار دیگر زنده کرده است. این بحث، به طور طبیعی، به فضای مجازی فارسی‌زبان در داخل و خارج ایران هم کشیده شده است. روایی یا ناروایی اخلاقی هم‌جنس‌خواهی البته ربط مستقیمی به قانونی شدن ازدواج با هم‌جنس ندارد. زیرا کسی ممکن است هم‌جنس‌خواهی را از نظر اخلاقی ناروا بداند، اما در عین حال معتقد باشد که پاره‌ای از امور غیر اخلاقی می‌تواند جزو حقوق آدمیان باشد و در نتیجه در نظر چنین فردی، ازدواج هم‌جنس می‌تواند قانونی شود.

چنین فردی می‌تواند این‌گونه استدلال کند که مثلا سیگار کشیدن به سلامتی انسان ضرر وارد می‌کند و از آن‌جا که حفظ سلامتی یکی از وظایف اخلاقی هر فرد است، پس سیگار کشیدن اخلاقاً ناروا است. اما در عین حال، می‌توان با فروش قانونی سیگار به بزرگسالان مخالف نبود. در چنین حالتی این فرد گرفتار تناقض‌گویی نشده‌ است، زیرا غیر اخلاقی بودن برخی کارها با قانونی شدن آن‌‌ کارها سازگار است. به شیوه‌ای مشابه، فرد می‌تواند به "غیر اخلاقی بودن" هم‌جنس‌خواهی حکم کند و در عین حال با قانونی شدن ازدواج هم‌جنس موافق باشد، بدون آن‌که گرفتار تناقض‌گویی شود.

اما اگر کسی بتواند اخلاقی بودن هم‌جنس‌خواهی را نشان دهد، ممکن است راه برای قانونی شدن ازدواج میان هم‌جنس، بیش از پیش، باز شود. زیرا برخی از امور اخلاقی -گرچه نه همه‌ آن‌ها- را می‌‌توان به قانون تبدیل کرد. از سوی دیگر اما کسی ممکن است استدلال کند که هم‌جنس‌خواهی و روابط هم‌جنس‌خواهانه اخلاقاً روا است اما در عین حال حکم کند که ازدواج با هم‌جنس ناروا است، زیرا در نظر او نهاد ازدواج از اساس از نظر اخلاقی ناروا است. بر این اساس، بحث از این‌که ازدواج با هم‌جنس می‌تواند قانونی شود یا نه، با بحث از اخلاقی بودن یا نبودن هم‌جنس‌خواهی، صرفاً تا حدودی و نه کاملاً، مرتبط است. از این رو، برخی از دلایلی که علیه ازدواج هم‌جنس اقامه شده است، مستقل از داوری در باب اخلاقی بودن یا نبودن هم‌جنس‌خواهی است.


من در ادامه سه سیاهه (لیست) تنظیم کرده‌ام. این سه سیاهه حاوی این مطالب است :


  • دلایل علیه هم‌جنس‌خواهی و نقد آن
  • دلایل به سود هم‌جنس‌خواهی و نقد آن
  • دلایل علیه ازدواج هم‌جنس و نقد آن. هدف از تنظیم این سه سیاهه، ترسیم چشم‌اندازی از بحث‌های مهم مطرح شده در این سه زمینه و نه جانبداری از یک دیدگاه در این میان است.



بگذارید در ابتدا نگاهی بیندازیم به برخی از مهم‌ترین دلایلی که مخالفان هم‌جنس‌خواهی اقامه کرده‌اند و هم‌چنین نگاهی بیندازیم به برخی از نقدهایی که بر آن دلایل وارد شده و یا می‌تواند وارد شود :

استدلال های مخالفان همجنس‌خواهی/ نقد دلایل :

در طول تاریخ، اجماعی علیه هم‌جنس‌خواهی و به سود دگرجنس‌خواهی برقرار بوده است. در بیشتر جوامع، هم‌جنس‌خواهی از نظر اخلاقی محکوم و ناروا بوده است و دگرجنس‌خواهی یک سنت جا افتاده بوده است/ می‌توان دوره‌هایی تاریخی را نشان داد که چنین اجماعی در آن برقرار نبوده است؛ یونان باستان یک نمونه است. از این گذشته، چنین اجماعی، به خودی خود، ربط اخلاقی ندارد. زیرا چه بسا بتوان اجماعی هم به سود برده‌داری در طول تاریخ و تا همین یک قرن گذشته یافت. آیا این نشان می‌دهد که برده‌داری اخلاقی است و لغو برده‌داری غیر اخلاقی؟

دگرجنس‌خواهی امری طبیعی است و هم‌جنس‌خواهی امری خلاف طبیعت،فطرت،غریزه‌ بشر است./دگرجنس‌خواهی امری برساخته‌ اجتماع است و نه لزوماً امری طبیعی،فطری،غریزی. از این گذشته، حتی اگر دگرجنس‌خواهی طبیعی هم باشد لزوماً به معنای روا بودن اخلاقی دگرجنس‌خواهی (آن هم به نحو انحصاری) نیست. چنان‌چه، در مقابل، غیر طبیعی بودن فرضی یک امر نیز لزوماً به معنای غیر اخلاقی بودن آن نیست. بسیاری از فضایل اخلاقی به طور طبیعی در آدمی وجود ندارد و تنها با تمرین و ریاضت در انسان پرورانده می‌شود.

گرایش به تعرض و تجاوز و رابطه جنسی با کودکان، در میان هم‌جنس‌خواهان بیش از دگرجنس‌خواهان است./ هیچ آمار یا مطالعه‌ روان‌شناختی معتبری این امر را نشان نمی‌دهد. این تنها تلاشی -خواسته یا ناخواسته- برای هیولا ساختن از هم‌جنس‌خواهان است.

هم‌جنس‌خواهی نحوه‌ای انحراف جنسی است/فقط در صورتی می‌توان ادعا کرد که هم‌جنس‌خواهی نحوه‌ای انحراف جنسی است که دگرجنسی‌خواهی یگانه شیوه‌ اخلاقاً پذیرفته‌ شده‌ جنسی باشد؛ اما این امر به هیچ عنوان ثابت نیست.

هم‌جنس‌خواهی موجب از بین رفتن نسل بشر می‌شود./ هم‌جنس‌خواهی در صورتی ممکن است نسل بشر را از بین ببرد که یگانه صورت پذیرفته شده‌ جنسی باشد و بر همگان به زور تحمیل شود. اما هم‌جنس‌خواهان عموماً دگرجنس‌خواهی را به رسمیت می‌شناسند و به دنبال تحمیل هم‌جنس‌خواهی بر دگرجنس‌خواهان نیستند.

خداوند هم‌جنس‌خواهی را منع کرده است./اخلاق، مستقل از دین است و دین بخشی از مشروعیت خود را از اخلاقی بودن می‌گیرد (اما نه به عکس). از این گذشته، تفسیر متون مقدس دینی ( عهد قدیم، عهد جدید، قرآن و ...) همیشه از نظر تاریخی راه به تنوع برده است، و اکنون تفسیرهای سازگار با هم‌جنس‌خواهی نیز از متون دینی ارائه شده است.


حال، بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از مهم‌ترین دلایلی که موافقان هم‌جنس‌خواهی اقامه کرده‌اند و نیز نگاهی بیندازیم به برخی از نقدهایی که بر آن دلایل وارد شده و یا می‌تواند وارد شود :

استدلال های موافقان هم جنس‌خواهی/ نقد دلایل :

در صورتی که دو نفر بخواهند با توافق با یکدیگر وارد رابطه‌ای (مانند رابطه‌ هم‌جنس‌خواهانه) شوند، این امر به دولت و نیز به داوری اخلاقی دیگران هیچ ربطی ندارد./هر امر ارادی و اختیاری آدمی (چه عمومی و چه خصوصی) می‌تواند در معرض داوری اخلاقی قرار گیرد و "اخلاق کاربردی" (applied or practical ethics) عهده‌دار بحث از این گونه موارد است. از این گذشته، اگر کسی آگهی دهد که حاضر است دیگران او را با رضایت خودش تکه-تکه کنند، دولت حق دارد مداخله کرده و از این کار جلوگیری کند. گرچه میان حوزه‌ عمومی و خصوصی دیواری برقرار است و باید برقرار باشد، اما این دیوار لرزان و منعطف است.

برخی از افراد گرایش جنسی طبیعی به هم‌جنس‌ خود دارند./ طبیعی بودن فرضیِ یک امر لزوماً به معنای اخلاقی بودن آن نیست، چنان‌چه غیر طبیعی بودن فرضی یک امر نیز لزوماً به معنای غیر اخلاقی بودن آن نیست.


و در آخر بگذارید نگاهی بیندازیم به برخی از مهم‌ترین دلایلی که مخالفان ازدواج هم‌جنس‌ اقامه کرده‌اند و نیز نگاهی بیندازیم به برخی از نقدهایی که بر آن دلایل وارد شده و یا می‌تواند وارد شود. من در این لیست تنها برخی از دلایلی را به میان آوردم که مستقل از دلایل علیه اخلاقی بودن هم‌جنس‌خواهی است :

استدلال های مخالف ازدواج هم‌جنس ها/ نقد دلایل :

قانونی شدن ازدواجِ با هم‌جنس به نهاد سنتی ازدواج آسیب می‌رساند./ ازدواج با هم‌جنس، جایگزین نهاد سنتی ازدواج میان دو جنس مخالف نیست تا به آن ضربه‌ای وارد کند.

ازدواج در میان جوامع همیشه ازدواج میان زن و مرد بوده است./ بسیاری از اموری که برای نخستین بار وضع شده‌اند، بی سابقه بوده‌اند، مانند حکم لغو برده‌داری. ریشه‌داریِ یک سنت دلیلی برای استمرار انحصاری آن سنت نیست.

هدف اصلی ازدواج تولید نسل است، ازدواج با هم‌جنس چنین هدفی را برآورده نمی‌کند./ هدف از ازدواج (اصلا و یا صرفا) تولید نسل نیست بلکه (از جمله) برقراری رابطه عاطفی-عاشقی است. اگر هدف از ازدواج صرفا تولید نسل می‌بود می‌بایست قانونی علیه ازدواج زوج‌های نابارور و یا زوج‌هایی که قصد فرزندآوری ندارند، نیز صادر می‌شد.

اگر ازدواج با هم‌جنس قانونی شود، آن‌گاه راه برای قانونی شدن ازدواج با محارم و ازدواج گروهی هم باز می‌شود./دلیلی اقامه نشده که نشان دهد: ازدواج با هم‌جنس اخلاقاً تفاوتی با ازدواج با محارم و ازدواج گروهی ندارد. تا چنین دلیلی اقامه نشود، نمی‌توان ازدواج با هم‌جنس را با این گونه امور در یک کفه داوری گذارد.

فرزندانی که در خانواده‌ای با اولیای دگرجنس‌خواه بزرگ می‌شوند، از نظر عاطفی وضعی بهتر از فرزندانی دارند که در خانواده‌ای با اولیای هم‌جنس‌خواه بزرگ می‌شوند./ شواهد به هیچ عنوان این مسأله را ثابت نمی‌کند. مثلا "آکادمی پزشکی اطفال امریکا"در سال ۲۰۱۳ به تحلیل سه دهه پژوهش در باب وضعیت سلامت فرزندان اولیای هم‌جنس‌خواه پرداخت. نتیجه این تحلیل نشان می‌داد که جنسیت یا گرایش جنسی والدین هم‌جنس‌خواه ربطی به سلامت روانی، جنسی و اجتماعی فرزندان آن‌ها ندارد.



یاسر میردامادی (پژوهشگر دین و فلسفه)

منبع : بی بی سی
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
آزاد باشه که بهتره...
     
  
مرد

 
عشق حال اره
ازدواج نه
     
  

 
ازدواج همجنسگرایان از زبان بچه ها


توضیحات : این کلیپ در رابطه با تصویب قانون ازدواج همجنسگرایان در آمریکاست ، یکی از دغدغه های والدین پیرامون این موضوع هست که چطور باید کودکان خودشون رو در رابطه با موضوع ازدواج همجنسگرایان توجیح کنند و نمیدونن که کودکان تا چه اندازه نسبت به این موضوع آگاهی دارن و لذا در این کلیپ به یکی از خیابون های آمریکا سری میزنیم تا با نظرات کودکان بیشتر آشنا بشیم.

گفت و گویی با بچه هایی که والدین آنها همجنسگرا هستند


توضیحات : توی این کلیپ با چند کودک که والدین آنها همجنسگرا هستند مصاحبه میشه ، از علایق و آرزو هاشون و همچنین از برنامه شون واسه ی آینده پرسیده میشه ، از نوع خانواده ای که درونش زندگی می کنن و تفاوتش با خانواده ی دگرجنسگرایان پرسیده میشه و اینکه آیا با خانواده شون مشکلی ندارن؟ والدینشون رو دوست دارن و...

یادآوری : هر دو کلیپ دارای زیرنویس فارسی هستند.
     
  
مرد

 
من خودم حاضرم شوهر داشته باشم.هیچ ایرادی هم نمیبینم تو اینکار.
     
  
مرد

 
حس همجسگرائی وجود داره نمیشه کتمانش کرد و سرکوبش کرد ولی اینکه بخواد به عنوان ازدواج رسمی و قانونی بروز کنه اصلا و ابدا نمیپذیرم و برام هیچ معنی نداره .
نظر من اینکه این حس اونقدرها هم که غربیها بهش بال و پر میدند و قانونیش کردند شدید نیست . بلاخره شاید برای همه ما پیش اومده باشه که گاهی وقتا در زندگیمون به جنس موافقمون گرایش داشتیم ولی آیاد بعد از مدتی بازم همون حس را داریم؟مثلا میخام بگم یه جوون ۲۵ یا ۲۷ ساله اگر به یه کسی هم جنس خودش گرایش داشته باشه ایا این حس براش تا اخر عمرش پابرجاست که بخواد بره باهاش ازدواج قانونی کنه؟ولی گرایش و تمایل به جنس مخالف همیشه برای هرکسی پابرجا میمونه برای همینکهزندگیهای مشترک ۴۰ یا ۵۰ ساله یا حتی بیشتر را شاهد هستیم .
گفتم چنین حسی وجود داره ولی نبیاد بهش بال و پر بدیم و پر رنگش کنیم و برامون بشه یه پیمان عقد ازدواج دائم
MFM , سکس
     
  
مرد

 
من با اینکه خودم کاملا همجنسگرا هستم ولی هیچ وقت با مسئله ازدواج کنار نیومدم بنظرم ازدواج بیشتر مال روابط زناشویی دو تا مرد یا پسر هم می تونن سال ها با هم زندگی کنن بدون اینکه مشکلی داشته باشن و بهم خیانت کنن
I love teen boys
     
  

 
چه اشکالی داره منکه میگم ازدواج با هم جنس عالی
     
  
صفحه  صفحه 7 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

ازدواج همجنسگرایان (پست نخست خوانده شود)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA