انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 39 از 40:  « پیشین  1  ...  37  38  39  40  پسین »

خبرنامه رنگین کمان



 
همجنسگرایی علنی سناتور سابق 90 ساله آمریکایی و ازدواج وی با یک مرد


به گزارش "نیو یورک تایمز"، ووفورد در حالی از تمایل خود برای ازدواج با مرد 40 ساله ای به نام "متیو چارلتون" خبر داد که حدود 20 سال از مرگ همسر این سناتور می گذرد. وی حدود 48 سال با همسرش زندگی کرده است و دارای سه فرزند می باشد.

این سناتور سابق آمریکایی به تازگی یادداشتی در حمایت از تمایلات همجنسگرایانه اش در نیو یورک تایمز به چاپ رساند. قرار است که مراسم ازدواج وی با متیو چارلتون اواخر آوریل برگزار شود.

ووفورد در سال های 60 فرن گذشته مشاور پرزیدنت جان کندی و در سال های 1991 تا 1995 عضو مجلس سنا از ایالت پنسیلوانیا بود.


منبع : کارگاه خبر ژوپی آ
     
  

 
ازدواج همجنسگرایان در کلمبیا قانونی شد


دادگاه قانون اساسی کلمبیا پس از آن‌که در آغاز ماه آوریل موافقت خود را با ازدواج همجنسگرایان اعلام کرده بود، سرانجام روز پنج‌شنبه ۲۸ آوریل / ۹ اردیبهشت به‌طور رسمی آن را ‌تصویب کرد.

این اقدام به‌عنوان یک «تصمیم تاریخی» با استقبال جامعه همجنسگرایان کلمبیا روبه‌رو شد.

ماریا ویکتوریا کاله، رئیس دادگاه قانون اساسی کلمبیا اعلام کرد: «هر کس آزاد و مختار است با توجه به گرایش جنسی خود خانواده تشکیل دهد و قانون ضمانت‌های لازم برای حفاظت از او را تأمین خواهد کرد.»

کلمبیا چهارمین کشور آمریکای جنوبی است که ازدواج همجنسگرایان را قانونی می‌کند. پیش از این کشور، آرژانتین، برزیل و اوروگوئه ازدواج همجنسگرایان را به‌رسیمت شناخته بودند.

مکزیک نیز در راه قانونی کردن این نوع ازدواج گام برمی‌دارد.


منبع : کارگاه خبر ژوپی آ
     
  

 
پارلمان ایتالیا زوج‌های همجنسگرا را به رسمیت شناخت


پارلمان ایتالیا به مصوبه‌ای رای داد که به موجب آن زوج‌های همجنسگرا به رسمیت شناخته می‌شوند.

ایتالیا تا امروز عمده‌ترین کشور غربی بود که در آن قانون زوج‌های همجنسگرا را به هیچ شکلی به رسمیت نمی‌شناخت، اما نمایندگان مجلس این کشور با ۳۶۹ به ۱۹۳ رای به قانونی شدن پیوند مدنی (غیر از پیوند زناشویی و ازدواج) همجنسگرایان دادند.

ماتئو رنزی، نخست‌وزیر چپ میانه ایتالیا پیش از رای‌گیری پارلمان گفت "امروز روز جشن خیلی‌‎ها است".

البته بخش‌های محافظه‌کار و مومنان کاتولیک مخالفت جدی با این مصوبه داشته‌اند. لایحه پیوند مدنی همجنسگرایان بارها تعدیل شد تا حمایت لازم برای تصویب آن جلب شود.

حقوقی که بنا به این قانون به زوج‌های همجنسگرا تعلق می‌گیرد به اندازه حقوقی که قوانین برخی از دیگر کشورهای آمریکایی یا اروپا برای زوج‌های همجنسگرا در نظر می‌گیرند نیست.

برخی از فعالان حقوق همجنسگرایان و نمایندگان حامی این قانون در ایتالیا می‌گویند این فقط یک "قدم اول" است، اما هنوز کمبودهای چشمگیری برای تامین حقوق همجنسگرایان در ایتالیا وجود دارد.


منبع : بی بی سی
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
رئیس جمهوری مکزیک قصد دارد ازدواج همجنسگرایان را در سراسر کشور قانونی کند


انریکه پنانیتو، رئیس جمهوری مکزیک در نظر دارد ازدواج زوج های همجنس را در سراسر کشور قانونی کند. در همین ارتباط رئیس جمهوری مکزیک در جریان دیدارش با سازمان های مدافع حقوق همجنسگرایان در مکزیکوسیتی از انجام اصلاحات در قانون اساسی کشورش خبر داد.

این تصمیم درپی رای دیوان عالی مکزیک اتخاذ شده است. این دیوان سال گذشته ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان را بر خلاف قانون اساسی این کشور خوانده بود.

تصمیم رئیس جمهوری مکزیک با استقبال مدافعان حقوق همجنسگرایان روبرو شده است. الجاندرو بریتو، مدیر یک گروه فعال در زمینه حقوق بشر و کارشناس در زمینه موضوعات جنسی گفت: «صرف نظر از اینکه کسی تصمیم می گیرد از حق ازدواج استفاده کند یا نه، قانونی کردن ازدواج زوج های همجنس، از نظر نمادین اقدام مهمی است و به گرایشات جنسی و هویت جنسیتی متفاوت از نرم ها مشروعیت می بخشد.»

در مکزیک ازدواج همجنسگرایان تنها در مکزیکوسیتی، پایتخت و شماری از ایالت ها قانونی اعلام شده است. در آمریکای لاتین، آرژانتین نخستین کشوری بود که در سال ۲۰۱۰ ازدواج همجنسگرایان را قانونی اعلام کرد.


منبع : یورو نیوز
     
  

 
هشدار در مورد نحوه اجرای قانون معافیت مردان همجنسگرا از سربازی در ایران


شبکه لزبین‌ها و ترنسجندرهای ایران با انتشار گزارشی نسبت به نحوه اجرای تازه‌ترین آیین‌نامه معافیت پزشکی از خدمت سربازی در ایران هشدار داده و نوشته که معلوم نیست اطلاعات خصوصی مربوط به گرایش‌های جنسی افراد که از سوی پلیس ثبت می شود، در آینده چه کاربردی خواهد داشت.

در این گزارش آمده است: "از اوایل سال گذشته نیروی انتظامی برای تشخیص درستی ادعای متقاضیان معافیت به دلیل همجنس گرایی سوالاتی درباره جزییات روابط آنها می‌پرسد که حقوق ابتدایی افراد را نقض می کند."

مردان همجنسگرا در ایران از سوی مقامات مشمول ماده هشت از بخش پنجم آیین نامه تازه معافیت پزشکی از خدمت نظام وظیفه تلقی و از انجام سربازی معاف می شوند.

براساس این ماده وجود "اختلال رفتار ( عدم تعادل عصبی و روانی) و کژخوئیها به طوری که مغایر شئونات نظامی باشد و همچنین انحرافات اخلاقی و جنسی مانند ترانس سکسوالیسم" موجب معافیت فرد از سربازی می‌شود.

در بخشی از گزارش شبکه لزبین‌ها و ترنسجندرهای ایران آمده است: "به بسیاری از درخواست کنندگان معافیت در مراحل مختلف در مراکز پلیس+۱۰، نزد پزشک، روانپزشک و حتی پس از صدور برگ معافیت دایم، برگه ای داده می شود که تمام روند زندگی خود را باید در آن بنویسند، 'پوزیشن جنسی' خود را ذکر کنند و نام و مشخصات شریک جنسی یا دوست پسر خود را بگویند و اینکه با چه تعدادی رابطه جنسی داشته‌اند."

از تمام درخواست کنندگان این نوع معافیت همچنین خواسته می شود تا تست روانشناسی شخصیت را با ۵۶۷ سوال پاسخ دهند.

فعالان حقوق همنجسگراها با ابراز نگرانی از ثبت اطلاعات در خصوص همجنسگراها می‌گویند: "این تست اطلاعاتی درباره شخصیت، رفتار، روحیات، اعتقادات، منش سیاسی و اجتماعی فرد را در اختیار مقامات و نهادهای امنیتی قرار می دهد."

متقضایان موظفند که در دوره شش ماهه معافیت موقت چندین بار به جلسات مشاوره روانشناسی یا روانپزشک مورد اعتماد نیرو انتظامی بروند.

شبکه لزبین‌ها و ترنسجندرهای ایران ابراز نگرانی کرده است که ثبت اطلاعات خصوصی و جزئیات روابط جنسی افراد در حالی صورت می گیرد که مطابق قوانین ایران داشتن روابط همجنس گرایانه جرم است و می تواند مجازات هایی از شلاق تا اعدام داشته باشد.


منبع : بی بی سی
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   

 
بنگلادش یک نفر را به اتهام دست داشتن در قتل دو فعال همجنسگرا دستگیر کرد


بنگلادش یک افراطی مسلمان را به ظن دست داشتن در قتل اخیر یک فعال همجنسگرا و دوستش دستگیر کرد.

به گفته پلیس، شریف الاسلام شبابی از اعضای گروه انصارالله بنگلا است که مسئولیت قتل ماه گذشته زولاز منان سردبیر اولین نشریه همجنسگرایان در بنگلادش، و یک فعال همجنسگرای دیگر را که دوست زولاز منان بود، برعهده گرفته است.

منان در آپارتمان محل اقامتش در داکا توسط شش مهاجم قمه بدست به قتل رسید. در یک ماه گذشته دستکم هفت نفر در بنگلادش بدست مهاجمان مسلح کشته شده اند.


منبع : کارگاه خبر ژوپی آ
     
  

 
سازمان عفو بین‌الملل: اعدام پسر ۱۹ ساله به اتهام لواط در زندان اراک


سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد حسن افشار، پسر ۱۹ ساله‌ای که سال گذشته به "لواط به عنف" متهم شده بود، اواخر تیر در زندان اراک اعدام شده است.

سازمان عفو بین‌الملل ضمن محکوم کردن این اقدام و انتقاد از آن، در بیانیه‌ای آورده است: "شور و شوق زننده مقام‌های قضایی، برای این اقدامات نشان می دهد که بی توجهی آنها به قوانین بین‌المللی همچنان ادامه دارد."


بنا بر گزارش سازمان عفو بین‌الملل آقای افشار در زمان بازداشت ۱۷ سال داشت و در طول دوران بازداشت و بازجویی به "وکیل دسترسی نداشته و تنها دو ماه پس از بازداشت حکم اعدام وی صادر" شده است.

سازمان عفو بین‌الملل می‌گوید دست‌کم ۱۶۰ نفر که در نوجوانی به اعدام محکوم شده‌اند، در زندان‌هایی در سراسر ایران نگهداری می‌شوند.

براساس آخرین آمار عفو بین‌الملل، ایران در سال گذشته میلادی ۹۷۷ نفر را اعدام کرده است که این آمار نسبت به سال پیش از آن (۷۴۳) افزایشی چشمگیر داشته است. بیشتر اعدام‌ها در ایران به مجرمان قاچاق مواد مخدر اختصاص دارد.


منبع : کارگاه خبر ژوپی آ

-------------

پ ن : به نقل از رادیو زمانه :

حسن افشار در سال ۲۰۱۴ پس از شکایتی که از او و دو نوجوان دیگر مبنی بر تجاوز جنسی به یک پسر نوجوان در دادگاه مطرح شد، دستگیر شد. او به دادگاه گفته بود که رابطه جنسی با رضایت طرفین بوده و پسر شاکی هم پیش از آن با میل و رغبت در این نوع روابط حضور داشته است.

به گفته عفو بین‌الملل، مقامات قضایی موظفند که ادعاهای مبنی بر تجاوز را به دقت بررسی و عاملان تجاوز را محاکمه کنند اما تجاوز جزو جرایمی نیست که طبق قوانین بین‌المللی بتوان محازات اعدام برای آن در نظر گرفت.

به علاوه، از آنجا که قوانین ایران رابطه جنسی با همجنس را جرم انگاری می‌کند و برای آن مجازات اعدام در نظر می‌گیرد، این به این معناست که اگر دخول در این پرونده با رضایت دو طرف انجام شده باشد، نوجوانی که حسن افشار را به تجاوز متهم کرده نیز خود باید به اعدام محکوم شود. این در حالی است که جرم انگاری رابطه جنسی بین همجنس بر اساس حقوق بین‌الملل نقض حقوق بشر به شمار می‌آید.

دیوان عالی کشور، نخست این حکم را به دلیل تحقیقات ناکافی رد کرده بود اما دوباره در ماه مارس ۲۰۱۶ آن را تایید کرده است.

بر اساس قوانین ایران، مردانی که در رابطه جنسی با همجنس قرار بگیرند، با مجازات‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوند. این مجازات بسته به آن است که آنها در رابطه «فاعل» یا «مفعول» تعریف شوند و اینکه رابطه با رضایت طرفین و یا بدون رضایت برقرار شده باشد. اگر رابطه با رضایت طرفین باشد، «مفعول» به مجازات اعدام محکوم می‌شود. «فاعل» تنها در صورتی که ازدواج کرده باشد یا در صورتی که مسلمان نباشد اما «مفعول» مسلمان باشد، به اعدام محکوم می‌شود.

اگر رابطه بدون رضایت باشد، «فاعل» حکم اعدام می‌گیرد اما «مفعول» از مجازات معاف و قربانی تلقی می‌شود.

این چارچوب قانونی این خطر را ایجاد می‌کند که کسانی دریافت کننده رابطه مقعدی هستند، اگر توسط مقامات دستگیر شوند، ممکن است به اجبار و برای در امان ماندن از مجازات اعدام، برای توصیف فعالیت جنسی با رضایت خود، طرف مقابل را متجاوز اعلام کنند.

قوانین بین‌المللی شامل کنوانسیون حقوق کودک که ایران هم به آن پیوسته، مجازات اعدام را برای افرادی که زیر ۱۸ سال مرتکب جرم شده باشند، ممنوع کرده است.

قوانین جهانی هم مجازات اعدام را تنها برای جرایم خیلی جدی مانند کشتار جمعی محدود کرده است.

عفو بین‌الملل مخالف مجازات اعدام در هر شرایطی و برای هر جرمی است.
     
  

 
کشف بدن مثله‌شده پناهجوی همجنسگرای سوری در استانبول
یک سازمان حقوق همجنسگرایان در ترکیه می‌گوید، جسد مثله شده یک پناهجوی همجنسگرای سوری در استانبول ترکیه یافت شده است.




به گزارش آسوشیتدپرس، این گروه(Kaos GL) در بیانیه‌ خود که پنجشنبه چهارم اوت/۱۴ مرداد منتشر شد، نوشت که بدن به شدت مثله شده محمد وسام سنکاری ۲۵ ژوئیه، دو روز پس از خروج او از خانه کشف شد.

بدن این پناهجوی سوری به قدری مثله شده بود که جسد او تنها از طریق لباس‌هایش و توسط شریک زندگی‌اش شناخته شد.

بر اساس این بیانیه، محمد وسام سنکاری پیشتر نیز در استانبول ربوده و سپس مورد تجاوز گروهی مردان قرار گرفته بود.


او یک سال پیش از جنگ داخلی در سوریه گریخته و خود را به استانبول رسانده بود. دوستان محمد وسام سنکاری می‌گویند که او پس از ربوده شدن و مورد تجاوز واقع شدن در استانبول می‌دانست زندگی‌اش در ترکیه در معرض خطر است و بارها قصد فرار از این کشور را داشت.

به گفته شماری از دوستان مقتول، دولت ترکیه تا کنون نسبت به شکایت آن‌ها درباره قتل وسام سنکاری هیچ اقدامی انجام نداده است.

همجنسگرایی در ترکیه قانونی شمرده می‌شود، با این حال سازمان‌های مدافع حقوق بشر می‌گویند جرم، جنایت و نفرت علیه جامعه اقلیت همجنسگرایان در ترکیه امری رایج است.



منبع : رادیو زمانه
     
  

 
قتل یک ترنسکشوال پس از اطلاع از هویت جنسی او


خبرگزاری هرانا – کشف جسد دختری در یکی از خیابانهای تهران نقطه آغاز تحقیقات پلیسی شد. اندکی بعد مشخص شد فرد مقتول یک ترنسکشوال است که در پی اظهار علاقه یک راننده تاکسی به او با تصور دختر بودنش و سپس کشف هویت جنسی واقعیش احتمالا به قتل رسیده باشد. تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

به گزارش هرانا به نقل از رکنا، صبح ۶ دی ماه سال ۹۲ ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در تماس تلفنی از ماجرای پیدا شدن جسد دختر لاغر اندامی در یکی از کوچه های شریعتی شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد دختر لاغر اندامی که مانتوی کرم رنگ و شال مشکی و شلوار جین آبی رنگ که در کنار جوی آبی رها شده بود روبرو شدند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس کشیک قتل در محل حادثه حاضر شوند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این قربانی ابتدا از سوی عامل جنایت خفه شده و سپس در این محل رها شده است.

کارآگاهان در بررسی های بعدی شماره تلفنی را در کف دست مقتول نوشته شده بود مشاهده کردند اما آخرین عدد این شماره پاک شده بود.

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به کمک تیم تشخیص هویت اقدام به بررسی اثر انگشت این دختر جوان کرده و مشخص شد وی دارای ۷ سابقه کیفری دارد که بارها به خاطر پوشش بد و بی حجابی دستگیر شده است و جالب اینکه تیم پزشکی قانونی از ترنس بودن این مقتول پرده برداشت.

تیم پلیسی در این مرحله پی بردند که مقتول که یک پسر ترنس است بارها به اسامی مختلف دختر و پسر دستگیر شده است و وی از سالها پیش با فرار از خانه به تنهایی زندگی می کند و هیچ کس اطلاعی از خانواده این پسر ترنس ندارد.

تجسس های پلیسی برای افشای راز این قتل معمایی ادامه داشت تا اینکه ماموران با گذشت ۳۱ ماه موفق شدند پسر جوانی را که آخرین بار با این مقتول در ارتباط بوده دستگیر کنند.

این جوان ۳۰ ساله در حالی که اصرار بر بیگناهی داشت در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران به بازپرس آرش سیفی گفت: "راننده آژانش هستم و چند ماه قبل از جنایت با قربانی آشنا شدم و ادعا می کرد که اسمش عسل است و هر بار که قصد داشت به خانه دوستانش برود با من تماس می گرفت و او را به خانه دوستانش می رساندم".

وی افزود: "عسل مرا برای رساندن به خانه دوستانش می خواست و در این مدت به او علاقه مند شدم اما وقتی یکبار در خیابان به دختر جوانی که در کنار خیابان ایستاده بود ابراز علاقه کرد شوکه شدم و گفتم تو که دختر هستی نباید این حرفها را بزنی و آنجا بود که متوجه ترنس بودن این پسر جوان شدم".

باورش برایم سخت بود که عسل پسر است چون همیشه لباس شیک و دخترانه می پوشید و رفتارش هم مثل دخترها بود که پس از افشاگری به خاطر اینکه با احساسات من بازی کرده بود با هم درگیر شدیم و پس از پیاده شدن عسل دیگر از او اطلاعی ندارم.

بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی در این مرحله دستور بازداشت این پسر جوان را صادر کرد و تحقیقات برای بررسی شماره تلفن یادداشت شده کف دست مقتول ادامه دارد تا راز این جنایت فاش شود.


منبع : هرانا
     
  

 
مجری زن شبکه من و تو : من همجنس باز نیستم؛همجنسگرا هستم.
برون آیی آرام بلندپز مجری تلویزیونی ایرانی کانال فارسی زبان من و تو به عنوان یک همجنس گرا در پیغامی ویدئویی در اینستاگرام خود.

     
  
صفحه  صفحه 39 از 40:  « پیشین  1  ...  37  38  39  40  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

خبرنامه رنگین کمان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA