انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 4 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

نظر شما راجع به مجاهدین خلق .؟؟


مرد

 
به نظرم نباید یه طرفه به قاضی رفت . ماهیت این گروهک بعد این همه سال کاملا مشخص شده و در خیانت کار بودنشون شکی نیست منتهی از یاد نبریم این سازمان نیروهای مثبت و خوش اندیشی هم داشت که به نا حق زندگیشون متاثر از پاک سازی نظام قرار گرفت.تو خانواده ما از اقوام دور یک نفر رو اعدام کردن و چندین نفر به زندان های طولانی مدت محکوم.تو فامیل خانوم دکتری رو داریم که چندین بار تخصص قبول شده و همیشه هم ایشون رو رد کردن و حتی یک بار علنا همین موضوع عضویت این خانوم دکتر در دوران جوانی تو این گروه رو دلیل رد کردنشون اعلام کردن.آقایی تو فامیل داریم که یک سال زندان بوده الان بازنشسته یکی از ادارات دولتیه و هیچ گاه رسمی نشد و تا روز آخر که حکم بازنشستگی امد واسش جز نیروهای پیمانی بود در حالی که بقیه همکاران ایشون با درجات پایین تر مشکلی واس رسمی شدن نداشتن.
و در آخر هیچ وقت متوجه نشدم چرا همیشه تو این کشور خشک و تر رو باید با هم دیگه سوزوند؟!!!
یاد صحبت های مصطفی پور محمدی افتادم که هفته ی گذشته گفت ؛ افتخار می کنیم که دستور خدا رو درباره منافقین اجرا کردیم!!!
     
  
زن

 
ولی خب
به نظر من یکی از هوادارانشون از فعالین این سایته
و در تمرین دموکراسی ما حرفهای ایشون رو هم میخونیم
و در تمرینی دیگر نظرم رو صددرصد درست نمیدونم . ممکنه غلط باشه
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  ویرایش شده توسط: nnasrin   
مرد

 
سازمانی با افکار خطرناک. خشن و تروریستی که پیش و پس از انقلاب لطمات بزرگی متوجه کشور کردند،‌بویژه پس از انقلاب و خیانت به کشور و همراهی با صدام بر علیه نیروهای ایرانی و همینطور ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه این کشور توسط این سازمان تروریستی.
امروز هم شاهد هستیم که در به اصطلاح کنگره های سالیانه با تطمیع و فریب جوانانی رو از کشورهای اروپای غربی به فرانسه منتقل میکنند در نقش هواداران سازمان مجاهدین و با پرداخت مبالغی افرادی تندرو و جنگ طلب رو از کشورهای مختلف برای سخنرانی دعوت میکنند تا بر علیه ایران و مردمش اعلام موضع کنند. کافیه فقط به برخی از اسامی افراد دعوت شده دقت کنیم تا به ماهیت این سازمان تروریستی بیش از پیش پی ببریم.
جان بولتون: نماینده آمریکا در سازمان ملل در دولت جرج بوش پسر. شخصی به شدت تندرو و جنگ طلب و از اردوگاه نئوکان های آمریکایی.
رودی جولیانی: شهردار اسبق نیویورک و از نئوکان های آمریکایی ضد ایران.
بندر بن سلطان: رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی سعودی. فردی خونخوار و پشتیبان تروریسم با سابقه سازماندهی حمله کنندگان یازده سپتامبر و با مواضع به شدت ضد ایرانی. حامی القاعده و گروههای تروریستی در عراق.
و سایر افردای که به کنگره این سازمان تروریستی دعوت می شوند تا بر علیه مردم ایران موضع بگیرند.
قطعا بیش از هر دشمن دیگری، این گروه و سران اون نزد مردم ایران منفور هستند.
     
  
مرد

 
فرقی با سایر احزاب ندارن.البته اگه موضوع خرابیه که همه احزاب ایران من جمله حزب حاضر خرابی و قتل به بار اوردن.در کل یه حزب منحرف شده از مکتب لنین هستن و استقلال ندارن.
L(G)BT
     
  
مرد

 
یه گروهی که از جون و خون مایه گذاشته برای سرنگونی.
.و حکومت آخوند ها حسابی ازشون میترسه و چون میدونه اینا اهل عمل هستن سعی میکنه ازشون شیطان سازی بکنه و بخش عمده تبلیغات منفی رو نسبت به این ها معطوف بکنه.
خامنه ای بدونه به زودی سرنگونه
     
  
مرد

 
اسلام وقتی با کمونیست ادقام بشه میشه همین چیزی که میبینید
از اینها خائنتر اصلا وجود نداره
     
  
مرد

 
اینقدر خشک مذهب و افراطی و دگماتیسیت هستن که حاضرم طالبان بیاد حکومت کنه، ولی اینا نیان!
ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﯾﯽ هم ﺑﺎﺷﺪ، ﻻﯾﻖ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﮐﺮﺩﻥ!
     
  
مرد

 
به نظر من اين گروه برا انقلاب خيلي زحمت كشيد از همون اول هم اين گروه جايگاهي بين مردم نداشته و ندارد ولي همون بخورده ادمهايي كه دورو برشون هستن هم از جون مايه ميزارن درست مثل القائده و داعش ،،، ولي با همه اينا يه اشتباه تاكتيكي از مسعود رجوي به محض خيانت رژيم بهشون تو مرز مهران رفتن و دست تو دست صدام گذاشتن فارق از اينكه تا ديروز شعار مردم ميدادن و به محض بركنار شدن از قدرت و اخراجشون رفتن و دشمن مردم شدن برعكس،،!!!
اين گروه بچه ناميمون و زنا زاده حزب توده با انقلابيون بود كه هنوز خيانت اين حزب رو به مردم زمان كودتا عليه دولت مصدق از ياد نرفته بود كه اونايي كه يهذره شعور سياسي داشتن دست رجوي رو تو دست صدام ديدن و بعدم دست مريم رجوي رو تو دست پادشاه ديوث عربستان ديدن كه نا خداگاه خيانت پيشه گي رو بياد ميازه
     
  
مرد

 
سلام. من یادام نمیره که مجاهدین به اصطلاح خلق چطوری کودکان کرد را تیرباران میکردن . تحت هرشرایط ایران که پیش بیاد . جایی برای
مجاهدین خلق و ادمکش های مثل اونا نیست. صحبت در موردشون ظلم به مردمی هست که اونا ادعا می کنند براشون دموکراسی میارند .
دلم گر میگیره وقتی بهشون فکر می کنم وطن فروش های بیغیرت .
     
  
مرد

 
این حضرات هیچگونه جایگاهی ندارند
مث شترمرغ اند نه بار میبرند نه می پرند
تنها یک مورد مثبت ار عملکرد اینان کسی نمیتونه عنوان کنه
زندگی را هرگز جدی نگیر
راحت باش تا بگذرد
وگرنه تا ابد در جا خواهیم زد
از وقتی که ترا دیده ام عاشقت شدم
زچشم من برون مشو کشته آن لبت شدم
     
  
صفحه  صفحه 4 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
سیاست

نظر شما راجع به مجاهدین خلق .؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA