انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 8 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8

بازی های ممنوعه در ایران ( نقد و بررسی + معرفی و ... )



 
METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES. . چند ماه پس از اتفاقات بازی Peace Walker ، «پاز» از حادثه سقوط از پایگاه مادر، جان سالم به در برده و توسط یک ماهیگیر نجات داده می شود. پس از اینکه «اسنیک» از طریق «میلر» با خبر می شود که پاز زنده است، پیشنهاد قتل او را می دهد، چون پاز مامور «صفر» (نام یک سازمان یا شخص) است و اطلاعات مهمی درباره MSF دارد. میلر با اسنیک مخالفت می کند و طرح دیگری را پیشنهاد می دهد. او بیان می کند که افراد MSF در سازمان صفر به پاز مشکوک شده اند و گمان می کنند که او یک جاسوس دو جانبه است. میلر همچنین به اسنیک می گوید که پاز حالا در «کمپ امگا» که یک زندان فوق سری در جنوب کوبا است شکنجه می شود. از سوی دیگر خبر بازرسی هسته ای سازمان ملل از پایگاه مادر باعث می شود تا میلر بیش از پیش شک کند که پاز اطلاعات محرمانه MSF را فاش کرده است.
سرانجام اسنیک و میلر به این نتیجه می رسند که بهترین اقدام، نجات دادن پاز است، چرا که او تنها راه نفوذ به سازمان صفر است؛ به همراه «چیکو» که او نیز جایی در نزدیکی پاز در کمپ امگا، و توسط «صورت‌استخوانی» رهبر گروه XOF زندانی شده است.
در نیمه شب 16 مارس 1975 ، اسنیک ماموریتش را به تنهایی آغاز می کند و از قسمت جنوبی کمپ امگا، به این زندان مخوف نفوذ می نماید. در ابتدای ماموریت، میلر به اسنیک اطلاع می دهد که MSF یک هلیکوپتر برای خروج آنها فرستاده است و او باید تا ظهر فردا خود را به پایگاه مادر برساند.
درست دقایقی قبل از رسیدن اسنیک به کمپ امگا، صورت‌استخوانی با چیکو ی بی حال که در داخل قفس نگهداری می شود دیدار می کند و به او می گوید که پاز زیر شکنجه همه چیز را لو داده است. روی سینه چیکو قسمت عجیبی مشاهده می شود که گویا قابلیت اتصال به هدفون را دارد. صورت‌استخوانی یک دستگاه ضبط صوت را به سمت چیکو می اندازد و به او می گوید "وقتی به خانه رسیدی سلام من را به رئیست برسان". چیکو ضبط صوت را بر می دارد و پس از وصل کردن هدفون به آن، شروع به گوش دادن آهنگ Here's to You می کند. سپس صورت‌استخوانی و سربازانش برای انجام ماموریت به سمت جنوب حرکت می کنند.
اسنیک پس از جستجوی کمپ، چیکو را پیدا می کند و او را به وسیله هلیکوپتر خارج می کند. سپس با استفاده از نواری که چیکو به او می دهد، پاز را در زیر ساختمان فرماندهی میابد. اسنیک پاز را سوار هلیکوپتر می کند اما متوجه می شود که درون شکم پاز یک بمب کار گذاشته شده است. اسنیک با کمک یک جراح بمب را از شکم پاز خارج می کند و آن را در اقیانوس می اندازد. وقتی هلیکوپتر به پایگاه مادر می رسد، آنها متوجه می شوند که نیروهای XOF به پایگاه حمله کرده اند. اسنیک میلر را پیدا می کند و با هم سوار هلیکوپتر می شوند. پاز عنوان می کند که یک بمب دیگر داخل بدنش وجود دارد (در داخل نوار چیکو، صورت‌استخوانی گفته بود که بمب را جایی مخفی می کند که دست هیچکس به آن نرسد!) و خود را از هلیکوپتر به پایین می اندازد. با منفجر شدن بمب درون بدن پاز، هلیکوپتر حامل اسنیک و یارانش نیز از کنترل خارج می شود و با هلیکوپتر نیروهای XOF که در تعقیب آنها بودند برخورد می کند. در این حادثه اسنیک به کما می رود.
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   

 
.METAL GEAR SOLIDV:PHANTOMPAIN . . . پس از حوادث و رخدادهای نسخه گراند زیروز و تخریب منطقه نظامی بدون مرز (بهشت بیرونی)، بیگ باس به کما رفت. این دقیقاً زمانی بود که سرگرد زیرو، اسنیک را به آزمایشگاه ویژه‌ای برد و از ژن‌های او برای خلق ابرسربازهای ژنتیکی استفاده کرد. نه سال بعد، او بیدار شد و رهبری گروهی جدید متشکل از مزدوران به نام «دایموند داگ» را بر عهده گرفت. او با اسم رمز ونوم اسنیک، برای پیگیری افرادی که مسئول نابودی منطقه نظامی بدون مرز بودند در طی جنگ شوروی در افغانستان به خاک افغانستان پا گذاشت و همچنین به منطقه مرزی آنگولا و زئیر در طی جنگ داخلی آنگولایی‌ها رفت. در طول راه، با افرادی از جمله رقیب دیرینه‌اش آسلات، و همچنین تک تیزاندازی ماهر دارای توانایی‌های فراطبیعی به نام کوئایت روبرو شد. در حالی که او و بندیکت میلر به دنبال گرفتن انتقام بودند، اسنیک به سرعت از توطئه جدید سازمان سایفر مبنی بر توسعه مدل جدیدی از سیستم متال گیر که با عنوان اس‌تی-۸۴ شناخته می‌شود، با خبر شداست
به دنبال تخریب منطقه نظامی بدون مرز بدست سازمان سایفر، بیگ باس به کما رفت. او نه سال بعد در سال ۱۹۸۴ در حالی بیدار شد که قاتل سازمان سایفر، کوئایت تلاش می‌کرد او را به قتل برساند. بیگ باس توسط مرد مرموزی دارای صورتی باندپیچی شده که خود را اسمائیل می‌نامید نجات پیدا کرد. آن دو در حالی که سعی داشتند از بیمارستان فرار کنند، درگیر تیراندازی بین سربازان سایفر و یکی از واحدهای ویژه فاکس‌هاند به نام سایکیک شدند. پس از یک تعقیب و گریز، اسمائیل ناگهان ناپدید شد و اسنیک را به ادامه فرارش اینبار همراه آسلات (که در حال حاضر برای سازمان دایموند داگ کار می‌کرد) تنها گذاشت.

     
  

 
دیگه فانتوم پین رو داستانشو نمینویسم کامل .چون اگر کسی بازی کنه برایش دیگه جذابیت نداره .امید وارم از مطالبم خوشتون امده باشه اگر غلط املایی و مشکل دیگه ای دیدن معذرت میخوام موفق باشین و حتما این بازی رو انجام بدین
     
  

 

بازی batman back to arkham برای کنسول PS4منتشر شد
     
  

 
بازی metal gear phantom pain& metal gear grind zero برای کنسول های Xboxو PS4 منتشر شد
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   
مرد

 
اکثر بازی هایی که الان میاد ممنوع میشه البته همیشه برای پر طرفدارا صدق میکرده ولی تا زمانی که تورنت هست اینا همش یه جوکه
زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه ... واسه حفظ تعادلت همیشه باید در حرکت باشی ... .((آلبرت انیشتین))
     
  
زن

 
فعلا بازی ها کرک نمیشن ک بشه بازی کرد
     
  

 
خیلی دلم میخواست The sims 4 رو بازی کنم . اما هم وقت نیست هم اینکه میگن دخترونه س :|
کلا به بازی های توس سبک سوم شخص و استراتژیک علاقه دارم
ولی خب این عنوان بازی به خاطر روابطی که میتونی توی بازی داشته باشی ممنوعه و کمتر جایی دیدم بفروشتش
     
  
مرد

 
The Godfather 2
پدر خانده 2
Grand Theft Auto Iv
جی تی ای(ای وی)
Sims
سیمس
Max Payne2
مکس پینه 2
جزو بازیای ممنوعه حساب میشن در حال حاضر البته زیاد جدا از اینا
براي آنان که مفهوم پرواز را نميفهمند ، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر ميشوي . . .
:)
     
  
مرد

 
سلام جدیدترین بازی که توی ایران ممنوع شد و خفن بود چی بوده تا من دانلود کنم؟
     
  
صفحه  صفحه 8 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8 
بازی های کامپیوتری

بازی های ممنوعه در ایران ( نقد و بررسی + معرفی و ... )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA