انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 1 از 36:  1  2  3  4  5  ...  33  34  35  36  پسین »

Mahasti | مهستی


مرد

 
درخواست ایجاد تاپیک بانوی آواز گل‌ها ، در تالار موسیقی ایرانی را دارم

نام تاپیک: مـهـسـتــی Mahasti








تعداد سی و یک آلبوم به همراه متن بعضی از ترانه ها و ویدئو کلیپ ها و کنسرت ها


آپلود سنتر : Mediafire



کلمات کلیدی: دانلود فول آلبوم مهستی + بیوگرافی مهستی + مهستی + هایده + افتخار دده‌بالا + مهستی و شادمهر عقیلی + تک آهنگ + دانلود کلی آلبوم + دانلود به صورت تک تک + خواهر هایده + دانلود موزیک ویدئو مهستی + دانلود آهنگ های مهستی + دانلود آلبوم های مهستی + متن آهنگ های مهستی + دانلود فول آلبوم + دانلود آهنگ + دانلود آلبوم + دانلود موزیک ویدئو + دانلود فول آلبوم + خاطره ها + متن آهنگ + تک آهنگ + موسیقی پاپ + Mahasti
     
  
مرد

 
بــــیـــوگــرافــی




افتخار دده‌بالا با نام هنری مهستی زاده ۲۵ آبان ۱۳۲۵ - درگذشت ۴ تیر ۱۳۸۶ ، خواننده ایرانی موسیقی سنتی و پاپ ایرانی بود. از او با نام‌هایی چون بانوی آواز گل‌ها و دل‌ها یاد می‌شود.

وی کمی پیش از انقلاب از ایران خارج شد، ابتدا به بریتانیا و سپس برای همیشه به آمریکا رفت و تا زمان مرگ در آن کشور زندگی می‌کرد. بیشتر آثاری که او پس از انقلاب اجرا کرد در قالب ترانه‌های پاپ هستند. مهستی خواهر هایده، خوانندهٔ ایرانی بود.



زندگی نامه

مهستی در ۲۵ آبان ۱۳۲۵ در تهران زاده شد. پرویز یاحقی استعداد خوانندگی او را در نوجوانی کشف کرد.

خواهر او هایده نیز یکی از بزرگ‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران است.

پرویز یاحقی صدای او را در یکی از مجلس‌ها به طور اتفاقی می‌شنود و بسیار به صدایش علاقه‌مند می‌شود و وی را به خوانندگی و موسیقی تشویق می‌کند. هایده از مهستی بزرگ‌تر بود اما مهستی زودتر از خواهر خود پا در وادی هنر گذاشت. وی نام هنری خود را از مهستی گنجوی شاعر ایرانی برگرفت.

شروع کار مهستی در سن ۱۷ سالگی در برنامه گلها برنامه شماره ۴۲۰ و با خواندن ترانه‌ای به نام آن که دلم را برده خدایا ساختهٔ بیژن ترقی در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی بود اما پس از طی زمان و همراه با گرایش عمومی برای موسیقی پاپ به خصوص در دوران پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران آهنگ‌هایی نیز در این سبک اجرا نمود.

در ابتدا خانواده وی نسبت به آواز خوانی او اظهار بی‌میلی می‌کردند چراکه در آن دوران خوانندگی برای یک زن مناسب تلقی نمی‌شد.

قبل از انقلاب همسر اول مهستی پس از مدتی زندگی با او عاشق فیروزه خواننده معروف آن زمان شد و از مهستی جدا و با فیروزه ازدواج کرد.
مهستی علاقه زیادی به همسرش داشت و با این اتفاق بسیار غمگین شد ولی پس از مدتی با همسر دومش ازدواج کرد. مهستی دو بار ازدواج کرد و سرانجام هر دو ازدواج طلاق بود.

از ازدواج اول با کورس ناظمیان صاحب دختری به نام سحر است. ازدواج دوم او با بهرام سنندجی صاحب کارخانهٔ کفش بود.[نیازمند منبع] مهستی از تنها دختر خود دو نوه به نام‌های ناتاشا و ناتالی دارد.

در سال ۲۰۰۵ میلادی، آکادمی جهانی هنر، ادبیات و رسانه از وی برای بیش از ۴۰ سال فعالیت در زمینه موسیقی سنتی و پاپ ایرانی تقدیر به عمل آورد.


     
  
مرد

 
فـــــهــــــرســـــــت آلـــــبــــــوم ها



آشفته (۱۳۴۶)

اسیر (۱۳۵۰)

بی نوا دل (۱۳۵۴)

تو بزن تا من برقصم (۱۳۵۶)

سراب عشق (۱۳۵۸)

سپیده‌دم (۱۳۶۰)

بزم (آواز دلدادگان) (۱۳۶۲)

خاطره (۱۳۶۲) همراه با هایده و حمیرا

بزم بهار (۱۳۶۳)

شب عشق (۱۳۶۴) همراه با ستار و هایده و ابی

بیگانه (۱۳۶۵)

اوج صدا (۱۳۶۶) همراه با هایده - آهنگهای انوشیروان روحانی

دلداده (۱۳۶۷)

قسم (۱۳۶۷)

گل گندم (۱۳۶۸)

گل امید (۱۳۶۸)

گل‌های رنگارنگ (۱۳۶۹)

مسافر (۱۳۷۰)

ضیافت (۱۳۷۰)

لبخند (۱۳۷۱)

مستی (۱۳۷۱)

مهمان (۱۳۷۲)

نامه (۱۳۷۳)

موج (۱۳۷۴)

تقدیر (۱۳۷۶)

حقیقت (۱۳۷۷)

آوازک (۱۳۷۸)

همیشه عاشق (۱۳۷۹)

همیشه سبز (۱۳۸۰)

هوای یار (۱۳۸۱)

هوای عاشقی (۱۳۸۲)

از خدا خواسته (۱۳۸۴)

     
  ویرایش شده توسط: limoshirin65   
مرد

 
آلــبــوم‌شــنــاســی


مهستی با تعداد بسیاری از آهنگسازان ایرانی در سبک‌های گوناگون، از پرویز یاحقی و علی تجویدی و اسدالله ملک گرفته تا انوشیروان روحانی، صادق نوجوکی، محمد حیدری، منوچهر چشم‌آذر و مهرداد آسمانی و با ترانه‌سرایانی چون بیژن ترقی، تورج نگهبان، لیلا کسری (هدیه)، هما میرافشار، همایون هشیارنژاد، ژاکلین و اردلان سرفراز همکاری داشت. بیشتر کارهای او از جهانبخش پازوکی است.

در اواخر عمر و در آلبوم آخر (از خدا خواسته)، با شادمهر عقیلی (آهنگساز و تنظیم‌کننده) و مریم حیدرزاده (ترانه‌سرا) همکاری کرد.





دوران بــیــمــاری


مهستی تا حدود چهار سال بیماری خود را از اطلاع عموم مردم پنهان نگاه داشت اگرچه تحت شیمی درمانی خفیف قرار گرفته بود.
پزشکان به او هشدار داده بودند که در صورت مداوا با دوز بالاتر که مورد نیاز شرایط اوست، امکان ایجاد مشکل در صدایش وجود خواهد داشت.

با این وجود در نوروز ۱۳۸۶ که قرار بود کنسرتی در دبی انجام دهد به علت ظهور مجدد علایم بیماری، در بیمارستانی در آن شهر بستری شد و فوری به لس آنجلس بازگشت و در برنامه تلویزیونی در مصاحبه با نادره سالار پور، به همراه دختر برادر خود و پزشک خانوادگی شرکت کرد و اعلام کرد که به بیماری سرطان مبتلا است و باید پرتو درمانی شود. به همین دلیل پس از انجام مداوا به همراه دخترش به شمال کالیفرنیا رفت.






درگــذشــت


مهستی پس از انتشار آلبوم موفق «از خدا خواسته» در حالی که مشغول تهیه آلبومی دیگر با همکاری شادمهر عقیلی بود، پس از چهار سال بیماری سرطان روده بزرگ در سنتا روزای کالیفرنیای شمالی در ساعت ۷:۵۲ صبح ۴ تیر ۱۳۸۶ خورشیدی در سن ۶۰ سالگی درگذشت.

پیکر وی پس از انتقال از شمال کالیفرنیا، در ساعت ۱۲:۳۰ روز جمعه ۸ تیر ۱۳۸۶ خورشیدی در گورستان وست‌وود در لس آنجلس در کنار مزار خواهرش هایده و مادرشان به خاک سپرده شد. هزاران نفر از جمله هنرمندان برجسته ایرانی مقیم خارج از کشور و جمشید دلشاد نخستین شهردار ایرانی در ایالت کالیفرنیا در مراسم خاکسپاری وی شرکت کردند.
     
  
مرد

 
مهستی شوهرش را برای دریاقت عنوان شوهر نمونه سال کاندیدا می کند





گفتگوی خبرنگار مجله زن روز با بـــانـــــو مـــهــــســـــتـــــی

- الو ، خانم مهستی تشریف دارند ؟

- خودم هستم ،سرکار؟

سلام خانم ،بنده خبرنگار زن روز هستم ،چه عجب منزل هستید و ما توانستیم شما را پای تلفن پیدا کنیم

- خب چکار کنم .شغلم ایجاب می کند که زندگی پرجنب و جوش و پرفعالیتی داشته باشم ،تازه خوب شد امروز تلفن کردید ،چون دیشب از شمال برگشتیم و جند روز دیگر برای اجرای برنامه باید به آبادان بروم ،بعد از بازگشت از آبادان هم تصمیم دارم با دختر سه ساله ان « سحر » ومادرم به اروپا نزد شوهرم بروم ،بعد همه با هم برای استراحت یکماهه به جنوب فرانسه خواهیم رفت .

- خوشا به حالتان ،حق دارند که به صاحبان صدای خوب می گویند « حنجره طلایی » چون واقعا یک حنجره خوب طلا ساز است !

- ای بابا ،با این همه کار و فعالیت میخواهید در طول سال یکماه هم نتوانیم به مسافرتی برویم .من اگر اهل پول و طلا بودم میتوانستم با آواز خواندن در کاباره ها درآمد بیشتری داشته باشم .

- شوخی کردم ،بعکس معتقدم هنر مندانی که غالبا برای اجرای برنامه به مسافرت می روند ،بحق باید گهگاهی هم بخاطر استراحت و تفریح شخصی چمدان سفر ببندند ،گفتید شوهرتان در حال خاضر در اروپا زندگی می کند ؟

- در اروپا زندگی نمی کند ،برای رسیدگی به کارهای شخصی اش حدود یکماه می شود که به اروپا رفته است .

- ببخشید ایشان شوهر اولتان هستند ؟

- میخواستید شوهر چندم من باشد ؟

- این جسارت مرا ببخشید ،ولی در همه جای دنیا هنرمندان متهم به ازدواج های مکرر و طلاق های پی درپی هستند !

- من تصور می کنم هنرمندانی که از همسرانشان جدا می شوند غالبا تاریخ ازدواج شان مربوط می شود به قبل از شهرتشان و بعد از کسب شهرت و موفقیت خود را از همسری که در زمان گمنامی انتخاب کرده اند زیادتر می بینند و اکثرا آن ظرفیت گذشت لازم را برای سازش با او در خود پیدا نمی کنند .اینست که اختلافاتی میانشان بروز می کند و بالا می گیرد وبه طلاق می انجامد ،من خوشبختانه همسرم را بعد از آنکه به شهرت رسیدم انتخاب کردم و انتخابم انتخابی آگاهانه و موفقیت آمیز بوده است .

- به شما بخاطر انتخاب درست و موفقیت آمیزتان تبریک میگویم . ولی با اجازه تان دلیلی را که علت اصلی طلاق هنرمندان ذکر کرده اید جز در موارد نادری صادق نمیدانم .زیرا تعداد هنر مندانی که پس از کسب شهرت و موفقیت ازدواج کرده اند و طلاق گرفته اند آنقدر زیاد است که خودبخود تحلیل و توجیه شما را نفی می کند

- بهرحال من آنچه در این مورد بفکرم رسید گفتم و شخصا ضامن ازدواج و طلاق کسی نیستم ،در مورد خودم و همسرم نیز با اطمینان میتوانم به شما بگویم که سخت نسبت بهم علاقه مندیم و قول میدهم محبت احترام آمیزی که میان ما وجود دارد تا آخر عمر حفظ خواهد شد .شوهر من « کورس ناظمیان » آنقدر خوب و آقاست که اگر یکبار دیگر مجله زن روز تصمیم بگیرد به انتخاب شوهر نمونه سال بگیرد .من اورا به عنوان بهترین شوهر معرفی خواهم کرد و اطمینان دارم حتما برنده خواهد شد
     
  
مرد

 
خاطرات خوانندگی بـــانـــــو مـــهــــســـــتـــــی


     
  
مرد

 
ویدئو ها و عکس های آخرین روزهای زندگی بـــانـــــو مـــهــــســـــتـــــی


     
  
مرد

 
جشن نوروز سال ۱۳۶۳ خورشیدی با هنر نمایی بـــانـــــو مـــهــــســـــتـــــی


     
  
مرد

 
کلیپ فوق العاده زیبا با هنرمندی بانو لیلا فروهر ، هنگامه ، سپیده و هلن ، به یــــــاد بـــــانـــــو مــهــــــســـــتــــــی


     
  
مرد

 
مراسم خاکسپاری زنده یاد بـــانـــــو مـــهــــســـــتـــــی


     
  
صفحه  صفحه 1 از 36:  1  2  3  4  5  ...  33  34  35  36  پسین » 
موسیقی ایرانی

Mahasti | مهستی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA