انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
پرسش های وابسته به انجمن
  
صفحه  صفحه 15 از 30:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  29  30  پسین »

شکایت از مدیران



 
سلام من کاربر جدید هستم

دو سه تا پست عکس و فیلم گذاشتم ولی نمیدونم چرا تایید نمیشه!!!

کلا مگه چقدر تایید شدن زمان میبره
     
  

 
سلام به همگی ببخشید چرا هیچکدوم از عکس و فایل ها من اپلود نمیشن من طبق همون چیزی نوشتین میزارم ولی نمیدونم مشکلش چیه راهنماییم میکنید(لطفا)
     
  
زن

 
درود
قبل از طرح شکایت یک سوال داشتم. تاپیک های گفتگوی آزاد بر طبق اصول خاصی آیا مرتب میشند؟ اگر اره چه اصولی؟
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
زن

 
hhastii: طرح شکایت یک سوال داشتم. تاپیک های گفتگوی آزاد بر طبق اصول خاصی آیا مرتب میشند؟ اگر اره چه اصول
خوشحال میشم رسیدگی بشه
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

 
یکی از مدیران عزیز تاپیکی ک برای من ایجاد شده بوده رو بسته و من نمیتونم براش متن بزارم.الان موندم چکا کنم.ب پرنس عزیز هم گفتم میگه صب کنم

https://www.looti.net/12_8950_1.html
زندگی زیباست
مثه لبخند تو ...
     
  
مرد

jems007
 
hhastii: درود
قبل از طرح شکایت یک سوال داشتم. تاپیک های گفتگوی آزاد بر طبق اصول خاصی آیا مرتب میشند؟ اگر اره چه اصولی؟
کدوم تاپیک ها؟
مشکل چیه ؟
لوتی جون تولدت مبارک
     
  
زن

 
سلام فکر کنم نفستون از جای گرمی میاید شکایت اونم از مدیران انجمن لوطی . نه من که همشون را دوست دارم و میبوسمشون همشون خوبندبوسسسس
سلام به همه دوستان
     
  
زن

 
jems007: کدوم تاپیک ها؟
مشکل چیه ؟
چند مدت پیش متوجه شدم پست من در تاپیک از چه اخلاقی خوشتون نمیاد حذف شده. خب گفتم ممکنه اشتباهی یکی از مدیران حالا به هر دلیلی حذف کرده باشدش اما اینبار در تاپیک" استفاده نام دیگران در امضای یکدیگر" دوباره بی دلیل پست من حذف شده. میخاستم ببینم چرا؟
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
زن

 
hhastii
درود بر شما

hhastii: چند مدت پیش متوجه شدم پست من در تاپیک از چه اخلاقی خوشتون نمیاد حذف شده.
من اطلاعی از این پست شما ندارم و نمی دونم کدوم مدیر اون پستتون رو پاک کرده. به گفته شما حالا به هر دلیلی و شاید به طور اشتباه پاک شده.
hhastii: اینبار در تاپیک" استفاده نام دیگران در امضای یکدیگر" دوباره بی دلیل پست من حذف شده. میخاستم ببینم چرا؟
این پست شما مربوط به شخص مقابل من بوده و من دلیلم بر این بود که نباید باقی بمونه. درسته پست باید منتقل می شد اما من به طور اشتباه پستتون رو پاک کردم. درسته که پستی که پاک شد دیگه برنمی گرده و من از این بابت ازتون عذرخواهی می کنم که پستتون رو پاک کردم. اما پست دیگری که شما در موردش گفتید من واقعن ازش بی اطلاعم و فکر نکنید از روی عمد پاکشون کردم چون من اصلن پستتون رو ندیدم.
SH.M
     
  
زن

 
shaya1368: ن پست شما مربوط به شخص مقابل من بوده و من دلیلم بر این بود که نباید باقی بمونه. درسته پست باید منتقل می شد اما من به طور اشتباه پستتون رو پاک کردم. درسته که پستی که پاک شد دیگه برنمی گرده و من از این بابت ازتون عذرخواهی می کنم که پستتون رو پاک کردم. اما پست دیگری که شما در موردش گفتید من واقعن ازش بی اطلاعم و فکر نکنید از روی عمد پاکشون کردم چون من اصلن پستتون رو ندیدم.
شما به هیچ وجه حق نداشتید و ندارید پست کسی رو بدون اجازه ش بردارید. دلیل شخصیتون هم دقیقا برای شخص شما محترم هست نه من. عذرخواهیتون هم هیچ فایده ای نداره در حالیکه هم من هم شما می دونیم دلیلشو. جالبه هر کاری دلتون می خواهد می کنی بعد میگید عذر می خوام..در ضمن من شخص مقابلی براتون نمی بینم و اسمی در امضای شما نمی بینم و اسم شما هم در امضای هیچ کس دیگه نیست و در این تاپیک هم درخواست مشابهی ندیدم از شما یا شخص دیگه برای قرار دادن اسمهاتون که بر اساس اون این پست پاک بشه.
در مورد پست دیگه هم شخص خودت میدونی مخاطبش شما بودی و چطور دقیقا از یک تاپیک پستی پاک میشه که مخاطبش هستید جالبه بی خبریتون...
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  ویرایش شده توسط: hhastii   
صفحه  صفحه 15 از 30:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  29  30  پسین » 
پرسش های وابسته به انجمن

شکایت از مدیران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA