انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 40 از 63:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  62  63  پسین »

انتخابات این دوره (اخبار و بحث در مورد انتخابات)


مرد

 
موسوی در حصر به رسانه ها دسترسي آزاد ندارد اما گفت از تبليغات تلويزيون مصمم شده به روحاني رأي بدهد. به نكته مهمي در علم رسانه اشاره دارد.
-------------
چه كسي فكر مي كرد ٨ سال بعد از راي گيري ٨٨، احمدي نژاد اعلام كند با انتخابات جمهوري اسلامي قهر است و موسوي پيام انتخاباتي بدهد؟
----------
اگه روحانی رأی بیاره، تحریمیا می‌گن: دیدین.از اول گفتیم قراره روحانی بشه رئیس جمهور
اگه رئیسی بشه، میگن ما که گفتیم رأی‌ها رو نمیشمرن
----------------
ترسی که الان از دولت رییسی دارم ۸۸ از دولت احمدی نژاد نداشتم، نمیدونم چه دلی دارید که رای نمی دید
------------
جبهه ملی ایران با کنار گذاشتن راهبرد تحریم انتخابات اعلام کرد کیان و مصلحت کشور تداوم سکان داری قوه مجریه توسط دولت روحانی را ایجاب می کند.
-------------
امیر انتظام 58 تا 75 حبس بوده.بعید می‌دونم کسی تو جمهوری‌اسلامی به اندازه ایشون هزینه داده باشه.حمایتش نشان از اهمیت بالای این انتخابات داره
------------
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
عباس امیر انتظام، هرمیداس باوند، علی رشیدی و حسین شاه‌حسینی طی اطلاعیه‌ای از حسن روحانی حمایت کردند. این یعنی تحریم انتخابات بی‌معناست
----------------

سال 92 به ادیب برومند گفتم چرا رای نمی دهید؟ گفت هرزمان که وطن درخطر بود به وظیفه ملی مان عمل میکنیم.
ادیب برومند ۲ ماه پیش فوت کرد. همون شخصی که روش پرچم شیروخورشید کشیدند و محمود دعایی نمازش رو خوند. اما در غیاب او امروز جبهه ملی از روحانی حمایت کرد...






Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
mahdi75: عباس امیر انتظام، هرمیداس باوند، علی رشیدی و حسین شاه‌حسینی طی اطلاعیه‌ای از حسن روحانی حمایت کردند. این یعنی تحریم انتخابات بی‌معناست
ا
حقیقت را با انسانها نسنجید انسانها را با حقیقت بسنجید ... ایرانی
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
ملت ! شیطان شیطان است .. شیطان بهتر و شیطان بد تر نداریم .. نیرو و انرژی خود را صرف فریاد زدن و ریشه کن کردن آنانی بکنید که شما را به این روز سیاه نشانده اند .. این که فلانی چه گفت و چه کرد و چه می کند و ... شما چشم و گوش و عقل و هوش دارید ... مسکن دردی را دوا نمی کند تازه اگر مسکنی درکار باشد .. شما درمان می خواهید درمان .. ازفرزند و فرزندان شیطان چه انتظاری دارید ! رژیم فاسد امریکایی انگلیسی روسی چینی ..ارزشی برای شما و رای شما قائل نیست ... اگر سر سوزنی روحانی برایش بی اهمیت و خطر ناک باشد و نیاز به رئیسی داشته باشد همان بلایی را بر سر روحانی می آورد که در سال ۸۸ بر سر موسوی اورد ..تاکی می خواهید زیر بار خفت و خواری و زور و استبداد باشید ... وقت ان است که بیدارشوید چشمان خود را باز کنید ... رای شما کیلویی چند ؟ مگر نشنیده اید که خود علی خامنه ای گفته بروید فقط رای بدهید ... این ها که همه سر و ته یک کرباسند ..مطمئن باشید هرکس که رای بیاورد تفاوت چندانی با کس رای نیاورده نخواهد داشت ..دست علی خامنه ای چون خرچنگ گردن رئیس جمهور را می فشارد همان گونه که دست مافیا و سرمایه داران و امریکا و انگلیس و روسیه و چین چون پنجه های خرچنگ بر گردن علی خامنه ای افتاده ...بیدارشوید تا به کی می خواهید هورا کش دزدان و چپاولگران باشید .. مگر اینهایی که راس کارند کی هستند ؟ چه تفاوتی با شما دارند ؟ خونشان از خون شما رنگین تر است ؟ نظر کرده اند ؟ مقرب درگاهند ؟ به چهره های خمار و درپیتی انانی نگاه کنید که در شورای نگهبان و مصلحت نظام و خیلی جاهای دیگر برای شما تصمیم می گیرند که حتی نام آنان را هم نمی دانید و به بهانه این که منتخب شما هستند هر غلطی که دلشان می خواهد می کنند .. خجالت آوراست .. دنیا به ما می خندد که اینان حاکمان بر جان و مال ما باشند .. ملت به شما به آرمان شما توهین می شود ... بیدارشوید .. به روحانی و موسوی و خاتمی و احمدی نژاد و رئیسی و.... به نامها کاری ندارم .. از نظر من همه آنها ..همه انانی که در این رژیم می خواهند خد متی کنند و تسکینی باشند یکی هستند فرقی نمی کند .. شما نمی توانید در آب گل الود زندگی کنید از آب کثیف بنوشید .. یک روز دوروز بالاخره بیمار میشویدد از پا می افتید .. به نظر شما چهل سال برای سازندگی و اعتلای کشوری که جزو ده کشور سرمایه دار دنیاست زمان کمی بوده ؟ اینها نمی توانند برای کشور کاری بکنند ... رو بنا ها چه کاری می توانند بکنند وقتی که زیر بنا ویران است .. بر خرابه ها بر ستون های کج نمی توان آشیانه ساخت ...
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
رئیسی به این ۱۰ دلیل نمی تواند رئیس جمهور مناسبی باشد


آیا راه تدبیر و امید ادامه پیدا می کند یا سرنوشت، بازی دیگری برای مردم ایران در نظر گرفته است؟ با رسیدن به آخرین ساعات باقی مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، خوف و رجا در میان مردم موج می زند تا تکلیف مشخص شود که آیا راه مبتنی بر تدبیر و امید ادامه پیدا می کند و عقلانیت ریشه های عمیق تری می دواند یا خیر. با این حال گفتمان و مشی حسن روحانی مشخص است. دلایل زیادی وجود دارد که نتیجه همه شان به صلاح نبودن رئیس جمهوری نشدن ابراهیم رئیسی است. با این حال مروری کوتاه بر 10 دلیلی که نشان می دهد رئیسی نمی تواند گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری باشد خالی از لطف نیست.



فقدان سابقه اجرایی

مشخصا بزرگ ترین نقطه ضعف ابراهیم رئیسی را می توان در نداشتن سابقه و رزومه اجرایی دانست. مساله ای که حتی نامزدهای کرسیهای کوچک تری مانند شورای شهر نیز به آن واقفند. رئیسی در بیست سالگی و تنها بر مبنای شرایط موجود در اوایل انقلاب بود که با سن و سال اندک خود به مقام دادستانی منصوب شد. با این حال این اقبال قرار نیست چهار دهه پس از تثبیت انقلاب تکرار شود. نداشتن سابقه اجرایی یعنی عدم تسلط به ضوابط مدیریتی و ساز و کار حاکم بر مدیریت کشور.

سردرگمی در قبال عالی ترین منصب اجرایی

دادستان سابق، تا یکی دو هفته مانده به آغاز ثبت نام نامزدها به هیچ وجه گمان نمی کرد کار به این جا بکشد. تولیت آستان قدس بود و در مصاحبه های علنی گفته بود برنامه ای برای نامزد شدن ندارد. با این حال چند هفته بعد در مناظرات ریاست جمهوری اذعان کرد برنامه مدونی دارد که بیش از 6 ماه برای آن وقت گذاشته شده است! اگر اصل بر صداقت اولیه رئیسی باشد سخن دوم سخن نادرستی است و به هر حال رفتار و سخنان او در طول فعالیت های انتخاباتی نشان داد که موقعیت های زمانی را در راه رسیدن به ریاست جمهوری فراموش کرده است.



عدم اشراف به مباحث دیپلماتیک و اقتصادی

وعده افزایش یارانه بی آن که علم به تأمین منابع آن وجود داشته باشد هر معنایی داشته باشد نشانگر سواد اقتصادی نیست. از طرفی کسی که در مورد رکود صحبت می کند اما دلایل رسیدن به رکود را بر نمی شمارد بیشتر از مقامات اجرایی، خود و دانشش را زیر سوال می برد. مقایسه صحبت های اسحاق جهانگیری و ابراهیم رئیسی (به عنوان دو شخصی که هیچ کدام نامزد جدی ریاست جمهوری نبودند) این مساله را به خوبی آشکار می کند. از سوی دیگر او به دلیل عدم اشراف و سابقه فعالیت در حوزه دیپلماتیک، آشکارا هر آن چه در این رابطه می گوید را حفظ کرده است. به همین خاطر اگر بلوای کلمه «آمبودزمان» پیش می آید، مراد تمسخر رئیسی نیست. نیت آن است که نشان داده شود چرا این فرد نمی تواند نماینده کشور ایران در مناسبات بین المللی باشد.


رئیسی چه تصوری از ایران دارد؟

کافی است دو مستند ابراهیم رئیسی و تنها فیلم انتخاباتی رئیس جمهوری حسن روحانی را به مقایسه بگذاریم. تصور ابراهیم رئیسی از ایران، ملتی قحطی زده، محروم و درگیر رنج و الم است. رنجی که به تصور رئیسی و دوستانش تنها در چهارسال به وجود آمده است. در واقع شوخی تلخ فضاهای مجازی مبنی بر این که اگر از فیلم های تبلیغاتی رئیسی و قالیباف تصاویر خودشان را حذف می کنیم می شود این طور انگار کرد که آن مستندها توسط نیروهای ضد انقلاب ساخته شده است. در سوی مقابل حسن روحانی ایران را نه گلستان و نه ویرانه نشان می دهد. شرایط را توصیف می کند، خدماتش را بر می شمارد و راه آینده را به روشنی ترسیم می کند.


انگیزه خدمت

رئیسی در تمام صحبت هایش به جز تأکید بر فقر و فلاکت مردم ایران، بر فساد نهادینه شده در دولت و خط و ربط های سیاسی اشاره می کند. به همین خاطر این سوال پیش می آید که او اگر به راستی انگیزه خدمت و مبارزه با فساد دارد و می تواند این کار را در چهار سال انجام دهد، چرا در چند دهه مدیریت در قوه قضاییه نتوانست این کار را انجام دهد و فساد و قاچاق را از کشور حذف نکرد؟


ابراهیم رئیسی در خارج از ایران

شایعه ممنوع الخروج بودن تولیت آستان قدس در پی برخی اتفاقات رخ داده در رزومه کاری اش، با تکذیب ستاد رئیسی رو به رو شد. در اطلاعیه ستاد وی آمده است:« وجود هرگونه محدودیت در انجام سفرهای خارجی حجت الاسلام رئیسی به شدت تکذیب می شود؛ به گونه ای که ایشان طی دو سال گذشته در راستای مسئولیتهای خود چندین سفر به کشورهای اروپایی و آسیایی داشته اند.» با این حال آیا کسی خاطرش هست فارغ از وجود یا عدم وجود محدودیت، آخرین سفر دیپلماتیک وی چه زمانی بوده و در چه خصوصی با چه نمایندگان کدام کشورها در خارج از ایران دیدار کرده است؟


پوپولیسم نخ نمای اعتقادی

او بارها در صحبت ها و مستنداتش بیان کرده که خادمی امام رضا علیه السلام را با هیچ مقام و منصبی عوض نمی کند و برای هوی و هوس شخصی در این راه وارد نشده است. این جمله که رنگ و بوی بی صداقتی و بازی با اعتقادات مردم را دارد، می تواند با یک راه حل ساده حل و فصل شود: ابراهیم رئیسی در مقام تولیت آستان قدس هر هفته راهکارها و پیشنهادهایش برای گشایش گره های کور کشور را به دفتر رهبری و هیئت دولت تقدیم کند.


هزینه کردن از آستان قدس

دادستان سابق موکدا این اتفاق را تکذیب می کند اما، ماجرای نبات ها و آردهای اهدایی او به روستانشینان ماجرای معروفی است. از طرفی هزینه کردن از نام آستان قدس تنها هزینه مادی نیست. سرکشی او به خانه مستمندان و عکس گرفتن از آن ها، پیش از آغاز زمان رسمی فعالیت تبلغاتی نامزدهای ریاست جمهوری، پس از ثبت نام او و البته با عنوان تولیت آستان قدس و خادم الرضا انجام می شد. حسن روحانی حرف درستی زد: «امام رضا علیه السلام را جناحی نکنید و برای مردم باقی بگذارید».


گلابی های برجام!

ابراهیم رئیسی و حامیانیش مانند سعید جلیلی و حالا محمدباقر قالیباف تا پیش از انتخابات از مخالفان سرسخت برجام و دستاورد بزرگ دولت یازدهم در حوزه دیپلماسی بودند. تهمت ها و بدگویی های آن ها نرمش قهرمانانه ایران را با شدیدترین تخریب ها مواجه ساخت. با این حال امروز رئیسی به قول خودش دنبال چیدن گلابی از برجام است! این تناقض و دو چهره نشان دادن، هر چه باشد نمی تواند به نفع مردم ایران باشد. روحانی اگر اشتباهی هم داشته باشد لااقل تکلیفش با خودش و مردم مشخص است.


تعریف از هنر و فرهنگ

فرهنگ و هنر برای ابراهیم رئیسی گنگ و ناشناس است. او در وهله اول سراسیمه عنوان می کند که برای هر هفت هنر برنامه دارد و متوجه نمی شود که برخی هنرها (مانند رقص) در ایران قابلیت اجرایی ندارند. او که می بیند آشکارا قاطبه هنرمندان و هنردوستان از حسن روحانی و تدبیر و امید حمایت می کنند، دست خالی خود را با افرادی پر کرده که استاد آواز ایران محمدرضا شجریان را به دلیل بیماری اش مسخره می کنند. حرف از کنسرت هنجارمند می زند و اخیرا در ستادهایش موسیقی پخش می کند؛ با این حال کیست که نداند مشهد در حوزه موسیقی و فرهنگ با حضور او و پدرهمسرش چه روزگاری دارد. به نظر می رسد ابراهیم رئیسی نه با خودش و نه با مردم صادق نیست. برای جلب رأی از هرچیزی هزینه می کند اما، اگر قرار بر شکست او در انتخابات است، چه بهتر که خود واقعی اش را لااقل برای خودش و حامیانش ترسیم می کرد.


محمد مَهدی حسین نیا
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 

دست به دامان تتلو


Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
هدف همه جوره وسیله را توجیه میکند!

Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
از جنبش سبز و بنفش هم ببینید:




.
.
.



و اما طرفداران رئیسی: این از جمله سازیشون!







اینهم از ریاضیاتشون (طنازانه است کل ماجرا)




Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
جو خیلی خطرناکه، احتمال اینکه برای آوردن رئیسی دست به هر کاری حتی کودتا بزنن هم هست. اینا همون ۴ سال پیش هم از برد روحانی غافلگیر و عصبانی شدند.
به امید ایرانی آزاد و آباد بدون هزینه های گزاف از جان و جیب ملت از طریق آگاهی، آگاهی و آگاهی
     
  
مرد

 
کاربرانی که دم از رای ندادن می زنید؛ به خدا تازه یه یکی - دو ساله که شهرک صنعتی شهر ما جون گرفته و واسه جوونا کار ایجاد شده. بعد از چند سال تورم شدید،در این سه - چهار سال اخیر به خاطر ثبات نسبی قیمت ها ، امنیت نسبی در بازار و شغل آزاد ایجاد شده . این ترامپ دیوانه زنجیری هم دیگه مثل اوباما اهل مذاکره و گفتگو نیست. پس خواهشا به همدیگه رحم کنید.
به امید ایرانی آزاد و آباد بدون هزینه های گزاف از جان و جیب ملت از طریق آگاهی، آگاهی و آگاهی
     
  ویرایش شده توسط: Arash8422   
صفحه  صفحه 40 از 63:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  62  63  پسین » 
سیاست

انتخابات این دوره (اخبار و بحث در مورد انتخابات)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA