انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 3 از 3:  « پیشین  1  2  3

رابطه جنسی مقعدی و کلیه موارد مربوط به آن



 
شش راز سكس مقعدی


سكس مقعدی می تواند يك تجربه لذت بخش برای همجنسگرايان باشد، اما قبل از انجام سكس مقعدی يك سری موارد و چند مرحله است كه بهتر است بدانيد تا در كاهش درد سودمند باشد.

١.دانستن چگونگی عملكرد مقعد :

قبل از انجام سكس مقعدی درباره اين صحبت كنيم كه عملكرد مقعد چگونه است.مقعد دريچه ای در انتهای روده است كه مسير مدفوع را كنترل مي كند.مواد زايد از طريق روده كوچك به روده بزرگ و سپس از ركتوم و در نهايت از مقعد خارج می شود.باز و بسته شدن مقعد توسط عضله های اسفنكتر داخلی و خارجی كنترل می شود. (مهمترين عضله هاي درگير هنگام سكس مقعدی) عضله اسفنكتر يك غشای حساس با تعداد بسياری عصب در انتهاست و بنابراين منبع لذت يا درد است.

٢.كاهش دادن درد :

درد در رابطه با سكس مقعدی می تواند به دليل فشار يا اصطكاك در مقابل عضله های اسفنكتر، بواسير يا شقاق مقعد باشد.برخی دردها را می توان با استفاده مناسب از روان كننده ها كاهش داد.می توانيد از پزشكی درباره بواسير يا شقاق مقعد و يا ديگر موارد پزشكی كمك بگيريد.

٣.بدن خود را بشناسيد :

هرچه بيشتر با بدن خود آشنا باشيد، رابطه جنسی مقعدی می تواند لذت بخش تر باشد.عضله های اسفنكتر هر شخص به دخول واكنش متفاوتی دارد.به دليل اينكه عضله ها باز و بسته شدن مقعد را كنترل ميكنند، شما نياز به يادگيری نحوه عملكرد عضله های خود داريد.باخيال راحت برای كاوش درباره حساسيت اسفنكتر خود و چگونگی واكنش آن به درد هنگام آرام يا متشنج بودن وقت بگذاريد.تكنيك های آرامش اعصاب مانند نفس عميق كشيدن را تمرين كنيد. از يك ابزار جنسی كوچك استفاده كنيد و سپس سايز آن را افزايش دهيد.(مترجم: از استفاده هرگونه اشيا كه به اين منظور تهيه نشده به شدت پرهيز كنيد چون امكان پارگی روده و خونريزی وجود دارد.) بررسی حساسيت اسفنكترتان قبل از سكس تمرينی است كه هم برای شما هم شريكتان می تواند لذت بخش باشد.

آشكارا با شريكتان درباره اينكه در شرايط مختلف چه احساسي داريد صحبت كنيد : چه چيزي باعث احساس درد در شما مي شود؟ محدوديت هاي شما هنگام سكس چيست؟ اگر از موردی احساس ناراحتی يا درد ميكنيد يا باعث خونريزی ميشود آن را حذف كنيد.هرچقدر شما و شريكتان درباره بدنتان بدانيد تجربه سكس مقعدی بهتری خواهيد داشت.

٤.مسايل بهداشتی را تمرين كنيد :

بسياری از همجنسگرايان به دليل امكان مشكلات بهداشتی از انجام سكس مقعدی احساس خجالت و از آن دوری می كنند.حفظ بهداشت مناسب نه تنها فقط برای تجربه يك سكس مقعدی خوش آيند اهميت دارد بلكه سلامتی شما نيز حفظ مي شود.تميز كردن می تواند حتی بيش از حد باشد، به هر حال مراقب استفاده بيش از حد محصولات پاك كننده باشيد.آنها حاوی مواد تشكيل دهنده ای هستند كه فرمول آنها برای مقعد ساخته نشده، همچنين از پاك كردن بيش از حد پرهيز كنيد زيرا می تواند موجب سوزش و خونريزی شود.

دستمال مرطوب بچه ها نيز حاوی عطرهايی است كه می تواند پوست را تحريك كند.براي تميز كردن درست از دستمال های مرطوب بزرگسالان مانند Charmin Fresh Mates يا دستمال مرطوب Kleenex Cottonelle Flushabl استفاده كنيد.

٥. مراقب خطر بيماری های مقاربتی يا STD باشيد :

مقعد يك غشای نازك است، بنابراين يك بستر گرم برای بيماری های مقاربتی است.HIV و ديگر STD ها می تواند به آسانی وارد جريان خون شود، بويژه هنگامی كه خراش يا زخم در مقعد وجود دارد.داشتن يك غشای نازك بين جريان خون شما و مايعات بدن شريك شما چيزی است كه سكس بدون حفاظت را خطرناك می كند.هميشه از كاندوم استفاده كنيد و سكس ايمن تر را داشته باشيد.

٦.افسانه های سكس مقعدی را دور بريزيد :

بسياری از همجنسگرايان از به پيگيري مراقبت های پزشكی پرهيز مي كنند زيرا آنها احساس می كنند اگر سكس مقعدی داشته باشند پزشك می تواند سريعا پی ببرد.بله، مقعد بعد از سكس مقعدی كشيده مي شود اما پس از آن سريعا به حالت اول بازمی گردد.اگر شما فكر می كنيد مقعد شما مشكلي دارد با يك پزشك در ميان بگذاريد.

منبع : gay life

برگردان به فارسی : احسان پارسی
     
  

 
ده تصور اشتباه در مورد سکس مقعدی
یافتن پاسخ و اطلاعات درست پیرامون بیشتر موضوع‌هایی که به‌نوعی جزو تابوهای جامعه هستند، دشوار است. از سویی، اعتماد به درستی مطلب‌هایی که در مورد تابوها نوشته‌ شده‌اند و همین‌طور یافتن منبع معتبر، کار آن‌چونان آسانی نیست. معمولن تصورهای نادرست پیرامون خطرناک بودن یا بد بودن تابوها مانع از دسترسی به مطلب‌های منطبق با واقعیت در مورد آن‌ها می‌شود. در جستجوهای اینترنتی وقتی به‌دنبال موضوعی که جزو تابوهاست می‌گردید، همیشه با تعداد زیادی از سایت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که بدون استدلال فقط به نفی موضوع و بیان ضرر و زیان‌های آن می‌پردازند. این مساله گاهی آن‌قدر پیش پا سنگ می‌اندازد که جستجوگر را خسته می‌کند و مانع رسیدن او به پاسخی می‌شود که در پی آن بوده است.

یکی از موضوع‌های تابو، سکس مقعدی (anal sex) است. تصور عمومی سکس مقعدی و هرآن‌چه را به مقعد بازمی‌گردد، منفور قلمداد می‌کند. عبارت‌هایی چون «کثیف است»، «چندش‌آور است»، «مکروه است»، «چه‌کسی ممکن است از این کار خوشش بیاید؟»، «اصلن امکان ندارد که لذت‌بخش باشد» و خیلی گزاره‌های دیگر از این دست، مانعی را برای دردسترس قرار گرفتن اطلاعات معتبر پیرامون سکس مقعدی ایجاد می‌کنند.




در زیر به ده تصور عامیانه و نادرست در مورد سکس مقعدی می‌پردازیم :

۱- سکس مقعدی دردناک است :

پاسخ: سکس مقعدی الزامن دردناک نیست. بااین‌وجود ذکر این نکته ضرورت دارد که به‌خاطر روش نادرستی که شریک‌های جنسی در سکس پیش می‌گیرند یا به‌دلیل ناآشنایی یا کم‌اطلاع‌بودن افراد، دخول همراه با درد می‌تواند باشد. بسیاری از زنان گزارش داده‌اند که لذت بسیار زیادی از سکس مقعدی می‌برند، حتا تعداد زیادی از این افراد، رسیدن به اوج لذت جنسی را بدون سکس مقعدی مشکل می‌دانند.

اگر فرد آمادگی روحی را برای پذیرش جسم خارجی در مقعد داشته باشد، بهتر است در آغاز از ابزارهای کوچک‌تری مانند انگشت یا دیلدوهای (Dildo) کوچک‌تر برای ورود بهره گرفته شود و اگر به میزان کافی از روان‌کننده‌ی (Lubricant) مناسب استفاده شود، درد به وجود نخواهد آمد.

۲- اگر یک‌بار درد بگیرد، همیشه دردناک خواهد بود :

شماری از افراد بر این باور هستند که چون یک یا دو بار سکس مقعدی را امتحان کرده‌اند و دردناک بوده است، پس دیگر نباید سراغ این سکس رفت چون دخول همیشه دردناک خواهد بود! ولی این درست نیست.

اگر شرایطی که در شماره‌ی نخست گفته شد رعایت شود، سکس مقعدی دردناک نخواهد بود؛ به‌ویژه اگر بکوشید تا لذت جنسی را با دخول و تحریک جاهای دیگر بدن مانند کلیتوریس یا سر پستان‌ها بیفزایید، درد کمتر و کمتر خواهد شد. همواره در خاطر داشته باشید که با کسب تجربه‌ی بیشتر در سکس مقعدی، تجربه‌ی درد هم کمتر خواهد شد.

۳- سکس مقعدی مختص روسپی‌هاست :

بسیاری بر این باور هستند که «بچه‌های خوب» از پشت سکس نمی‌کنند. بااین‌وجود، با توجه به داده‌های جنسی در مورد روش‌های سکس بین زوج‌ها مشخص شده است که سکس مقعدی یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های جنسی زوج‌هاست و مشخص است که همه‌ی این زوج‌ها نمی‌توانند روسپی باشند! پس سکس مقعدی فقط برای روسپی‌ها نیست. بدن دارای نقطه‌های تحریک‌پذیر بی‌شماری است. کشف و تجربه‌کردن لذت از این نقاط به معنی روسپی بودن نیست. هرچند که باید افزود، تابوی دیگر که در مورد روسپی‌گری وجود دارد هم تصویر اشتباهی را در ذهن نقش بسته است.

۴- سکس مقعدی ویژه‌ی مردان همجنسگرا است :

گرچه مردان همجنسگرا (gay) اغلب از سکس مقعدی بهره‌ می‌گیرند، اما این، به معنی این نیست که سکس مقعدی فقط مخصوص مردان همجنسگرا است. شمایل مقعد و تجمع نوارهای عصبی در آن نقطه، امکان لذت‌جویی زیادی را در هنگام سکس مقعدی فراهم می‌کند. این شکل اندام‌واره فقط در مردان همجنسگرا وجود ندارد؛ زنان و همین‌طور مردان دگرجنسگرا هم دارای شکل اندامی مشابهی هستند. بنابراین، هر کسی در صورت داشتن سکس مقعدی، می‌تواند از آن بهره ببرد جدا از این‌که چه گرایش جنسی و یا جنسیتی دارد.

۵- پس از آن، شوهرت دیگر به تو احترام نخواهد گذاشت!

شمار زیادی از زنان بر این باور هستند که پس از این‌که به همسر خود اجازه دادند، آلت جنسی‌اش را در مقعد آن‌ها داخل کند، دیگر مورد احترام همسر نخواهند بود. به‌عبارت‌دیگر، مردها به همسران خود که با آن‌ها از مقعد سکس داشته‌اند، احترام نخواهند گذاشت. این اعتقاد حتا در حالت پیشرفته‌تر به این شکل بیان می‌شود: «اگر به شوهرت اجازه بدهی که از مقعد تو لذت ببرد، دیگر برای تو ارزشی قائل نیست».

سکس مقعدی هم‌چون بسیاری از روش‌های دیگر سکس، فقط یک نوع رابطه‌ی جنسی است. عامل‌های بسیار زیادی در «احترام متقابل» بین شریک‌های زندگی وجود دارد که سکس فقط یکی از آن‌هاست. انتخاب شیوه‌ی خاصی از رابطه‌ی جنسی، الزامن احترام متقابل را در رابطه از بین نمی‌برد.

۶- سکس مقعدی آسیب‌های جدی به بدن می‌زند :

هر سکسی اگر به شیوه‌ی نادرست انجام شود، می‌تواند به بدن آسیب جدی بزند.حالتی را فرض کنید که واژن به اندازه‌ی کافی ترشح ندارد. در این صورت، اگر دخول بدون روان‌کننده انجام شود، به واژن آسیب خواهد رسید. از آن‌جا که مقعد به شکل خودکار روان‌کننده ترشح نمی‌کند، لازم است همیشه از روان‌کننده (Lubricant) ویژه و به میزان لازم استفاده شود، اما در شرایط کلی و به‌خودی‌خود، سکس مقعدی به بدن آسیب نمی‌رساند.

۷- سکس مقعدی نیازی به کاندوم ندارد :

بسیاری بر این باور اشتباه هستند که چون سکس مقعدی منجر به فرزندآوری نمی‌شود، نیازی به استفاده از کاندوم نیست. این تصور یکی از خطرناک‌ترین تصورهایی است که در مورد سکس مقعدی وجود دارد. جایگاه و کارکرد مقعد در بدن انسان، امکان انتقال بیماری‌های مقاربتی بین فاعل و مفعول را بیش از سکس مهبلی (Vaginal Sex) که می‌تواند منجر به تولیدمثل شود فراهم می‌کند. به‌همین‌دلیل لازم است تا پیشگیری‌های لازم در هنگام سکس مقعدی مانند هر سکس دیگری لحاظ شود.

۸- اگر به شریک خودتان اجازه‌ی سکس مقعدی بدهید، او همیشه به‌دنبال همین نوع از سکس خواهد بود :

نمی‌توان انکار کرد که بسیاری از مردان از این‌که مقعد فشردگی بیشتری نسبت به واژن دارد، در هنگام دخول مقعدی لذت بیشتری می‌برند. بااین‌وجود، این به معنی دست‌برداشتن این افراد از سکس مهبلی نیست. سالیان سال و در مسیر اعصار، سکس مهبلی راه اصلی کام‌جویی در میان دگرجنسگرایان بوده است. ساده‌انگارانه می‌نماید اگر باور کنیم که به‌خاطر فشردگی بیشتر مقعد، سکس مهبلی از صحنه خارج می‌شود.

۹- سکس مقعدی باعث شل‌شدن مقعد خواهد شد :

این تصور نادرست پیرو تصور نادرست دیگری که پیرامون شل شدن مهبل (Vagina) پس از تولد فرزند می‌آید. در دهه‌ی هفتاد میلادی تصور نادرستی در جامعه عمومیت پیدا کرده بود که چند تن از مردان همجنسگرا به‌خاطر تعدد سکس مقعدی، کنترل خود را بر مدفوع از دست داده‌اند، اما این تصور، جز یک داستان نادرست، چیز دیگری نبود و در پس آن، واقع‌بینی علمی حضور نداشت.

مشخص است که بارداری و فرزندآوری الزامن منجر به شل‌شدن یا به‌عبارت مرسوم «گشاد شدن» واژن نمی‌شود. همین موضوع در مورد سکس مقعدی و گشاد شدن مقعد هم صادق است. اگر سکس مقعدی سالم و به روش صحیح صورت گیرد، باعث شل‌شدن عضله‌های مقعد نخواهد شد. مشخص است که با کسب تجربه، عضله‌های مقعد روش شل‌کردن مقطعی خود را برای لذت بیشتر فراخواهند گرفت، اما این شل‌شدن یک عکس‌العمل طبیعی بدن است و به‌صورتی موقتی خواهد بود.

۱۰- کثیف است :

قسمت پایینی مقعد بسیار کم‌تر از آن‌چیزی که تصور می‌کنیم در خود مدفوع نگه‌داری می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، مدفوع زیادی در آن قسمت از مقعد که در سکس دخیل است، وجود ندارد. این به این معنی نیست که می‌توان به مهبل و مقعد به‌صورت پشت سرهم و در یک‌زمان دخول کرد چراکه این کار بهداشتی نیست، اما اگر پیش از سکس، مقعد شست‌شو شود و در طول روز مواد غذایی سالم مصرف شود، آلودگی بسیار کمی در سکس منتقل خواهد شد.

-------------

اگر مایل هستید در مورد شستشوی مقعد برای سکس مقعدی بیشتر بدانید روی این لینک کلیک کنید.
     
  

 
سلام
من یه رابطه ی مقعدی با یکی داشتم بعد از اون منی من زرده دلیلش چیه؟
و چجوری میشه این مشکلو برطرف کرد؟
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
mehran1718: سلام
من یه رابطه ی مقعدی با یکی داشتم بعد از اون منی من زرده دلیلش چیه؟
و چجوری میشه این مشکلو برطرف کرد؟
مشکوک به بیماری های مقاربتی هستی، به پزشک متخصص مراجعه کن
روزگار از نو نویس!
     
  
مرد

 
با سلام و تشکر از اطلاعات خوبی که در زمینه سکس مقعدی بیان گردید لطفا به این سوال هم جواب بدید :
من همجنسگرا و علاقه زیادی به لیسیدن مقعد قبل از انجام سکس و حتی در حین سکس دارم و حتی تا جاییکه ممکن باشه زبانمو داخل مقعد میبرم . حال اگر قبل از انجام سکس داخل و خارج مقعد کاملا شسته شده و از نظر بهداشتی تمیز باشد ایا باز هم خطر انتقال باکتری یا امراض دهانی وجود دارد ؟
binam
     
  
مرد

 
نه مشکلی نداره ولی برای احتیاط قورت نده چیزی را
Gay
     
  
صفحه  صفحه 3 از 3:  « پیشین  1  2  3 
Sexology - سکسولوژی

رابطه جنسی مقعدی و کلیه موارد مربوط به آن

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA