انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 7 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

ازدواج با دختری كه پرده نداره و چند تا سوال



 
سلام دوستان خوبین؟

اصلا داشتن بکارت یا نداشتن بکارت مهم نیست یعنی این چیزی نیست که موندگار باشه چه بسا بودند کسانیکه باکره ازدواج کردن و بعدا با خیلی ها غیر از همسرشون سکس کردن پس این دلیل مناسبی نیست.
آدمها داخل هر اجتماعی که زندگی بکنن آزاد هستن تصمصم بگیرن واسه آینده خودشون و بقیه باید به این باور برسن و بتونن به تصمیمات و طرز فکره دیگری احترام بذارن. اگر روزی موفق شدن چنین کاری رو انجام بدن دچار فقر فرهنگی نمیشن.
یک مورده دیگه این هستش ما منظور هم زن و هم مرد هستش به خودمون اجازه میدیم به کارهای دیگران نظر بدیم انتقاد کنیم فحش بدیم و غیره..... یک پسر تا قبل از ازدواجش 10 بار و با ده خانوم مختلف ارتباط برقرار میکنه چه دوستی ساده چه جنسی و زمانیکه میخواد ازدواج کنه بقول دوستان دنباله یک آفتاب مهتاب ندیده میگرده و بقولی زرنگی میکنه(البته در خیال خودش) یا برعکس دختر خانمی قبل از ازدواجش همین کارو میکنه و موقعی که میخواد ازدواج کنه میره دکتر و ترمیم بکارت و این حرفها و احساس زرنگی(بازهم در خیال خودش).
این همه حرف زدم مثال زدم که برسم به اون حرف معروف کبوتر با کبوتر باز با باز
من معتقدم هر انسانی زن و مرد نداره اگر زمانی خواست ازدواج کنه با خودش صادق باشه و رو راست باشه 100% ازدواج موفقی هم میکنه. چون وقتی با خودش افکارش و طرز فکرش صادق و روراست بود حتما کسی رو پیدا میکنه که باهاش مشترک باشه.
اگر بتونیم این موضوع رو بین نوجوونا و جوان هامون جا بندازیم و بهشون یاد بدیم خیلی از مشکلات رو به حداقل میرسونیم. خودتون شاهد هستین خارج از اعتیاد و بیکاری که بحثش واسه اینجا نیست هر روز شاهد هستیم آقا پسری با دختر خانومی ازدواج میکنن تا وارده زندگی زناشوئئ و متاهلی میشن بعد از گذشت چند ماه تازه میفهمن که اون گروهی دوست داره و اون یکی دلش میخواد زیره نوره شمع شعر بخونن قهوه بخورن و همراه معاشقه سکس کنن.
     
  ویرایش شده توسط: goldeneaglea   
مرد

 
خانوما ببخشیدا ولی آقا نداده نیست بگردین دنبال کم داده
     
  
مرد

 
پرده زیاد مهم نیست به نظرم چیز بیخودیه اصلا بهش فکر نمیکنم
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
پرده داراش زرنگ بودن از عقب دادن. راستی تو دهن پرده نداره بده که. سواستفاده میشه
     
  
مرد

 
اگر از لحاظ روحی آدم سالمی باشه اشکالی نداره ولی مریض روحی باشه و اهل خیانت نه
Gay
     
  
مرد

 
پرده؟؟؟ من که نه دیدم و نه اصلا علاقه ای به دیدنش داشتم. خدا را شاهد میگیرم نه شب عروسی و نه تا الان که حدود ۱۵ سال ازش میگذره به خودم این اجازه را ندادم که حتی ازش در این مورد سوال بپرسم . باید به این درک برسیم که ازدواج هیچ حق مالکیتی را واسه طرفین به دنبال نداره و یک قرارداده که از تاریخ ثبتش اعتبار پیدا میکنه و هیچ حقی به طرفین برای دوران قبل از ثبت به دنبال نداره.
صبح هایمان بی شک میتوانند زیباتر باشند
اگر تنها دغدغه ی زندگیمان مهربانی باشد
جای دوری نمیرود
یک روز همین نزدیکیها
لبخندمان را چندین برابر پس خواهیم گرفت
شاید خیلی زیباتر
     
  
زن

 
بر عکس همه نظرها
به نظر من سکس قبل ازدواج خیلی مهمه
از من بشما پسرها نصیحت با دختری ازدواج کنید که قبل ازدواج سکس نداشته باشه
     
  

 
Peynaz
بهترین نظر رو دادی دیگه حرفی نمی مونه
     
  

 
من ازدواج نكردم. ولي به نظرم اصلا اهميتي نداره.

بكارت اگر نهم هم ميبود يك فضيلت اخلاقي بود، نه يك نماد جسمي!
     
  

 
سعی کردم نظر بیشتر نظر هارو واقعا متاسفم برای بعضی از آقایون نمیدونم چی بگم به این ادم ها که تو این همه فقر فرهنگی بسر میبرن.از دید اونها دختری که رابطه سکسی داشته نامه که.خخخخ
     
  
صفحه  صفحه 7 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

ازدواج با دختری كه پرده نداره و چند تا سوال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA