انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 109 از 192:  « پیشین  1  ...  108  109  110  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
ازدواج صوری برای فراموشی ناکامی کمانداران در جاکارتا!




امروز و پس از تداوم ناکامی‌های کمانداران در بازی‌های آسیایی، خبری منتشر شد مبنی بر این که مجید قیدی و پریسا براتچی در جریان بازی‌های آسیایی ازدواج خود را علنی و رسانه ای کرده‌اند و بعد از مسابقات امروز شعبانی‌بهار(رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان) نیز با هدیه‌ای نقدی این ازدواج را به دو کماندار کشورمان تبریک گفت.

اما نکته جالب این است که زوج کماندار یک سال است که ازدواج کرده‌ و تمامی کمانداران و خبرنگاران نیز از این موضوع مطلع هستند و به نظر می رسد بیشتر نمایشی بوده تا غم ناکامی و شکست در این مسابقات به دست فراموشی سپرده شود!
     
  
مرد

 
هت تریک طلایی بهداد سلیمی با طعم خداحافظی




وزنه برداران دسته فوق سنگین ایران به مدال طلا و نقره بازی های آسیایی دست یافتند؛ اگرچه خداحافظی بهداد سلیمی همه را شوکه کرد


در روز پایانی مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ رقابت های دسته فوق سنگین از ساعت ۱۴ به وقت محلی آغاز شد. بهداد سلیمی و سعید علی حسینی ۲ نماینده ایران به همراه 5 وزنه بردار دیگر در این دسته روی تخته رفتند.


در حرکت یکضرب بهداد سلیمی با ۲۰۰ کیلوگرم کار خود را آغاز کرد و در مهار این وزنه موفق بود. او که در حرکت دوم ناموفق عمل کرد، در حرکت سوم خود با مهار ۲۰۸ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

در حرکت دوضرب هم رقابت ۲ وزنه بردار ایرانی ادامه دار بود. بهداد سلیمی به ترتیب ۲۳۷، ۲۴۶ و ۲۵۳ را بالای سر برد و در نهایت با مجموع ۴۶۱ به مدال طلای بازی های آسیایی دست پیدا کرد. این سومین مدال طلای متوالی بهداد سلیمی در بازی های آسیایی بود و او بدین ترتیب هت تریک کرد


سعید علی حسینی هم که با ۲۴۰ کیلوگرم کار خود را در دوضرب آغاز کرده بود، در حرکت دوم ۲۴۸ کیلوگرم را بالای سر برد. او که می توانست در حرکت سوم با مهار ۲۵۴ کیلوگرم طلایی شود، نتوانست این وزنه را مهار کند و به مدال نقره رسید. سعید علی حسینی هم با ۴۵۶ کیلوگرم در مجموع به کار خود پایان داد.
     
  
مرد

 



حسین کیهانی در دو و میدانی ۳۰۰۰ متر با مانع نشان طلای بازیهای آسیایی جاکارتا را به دست آورد



حسین کیهانی با ثبت رکورد ۸:۲۲:۷۹ دقیقه توانست رکورد آسیایی این رشته را که ۸:۲۵:۸۹ دقیقه بود را بشکند و به نام ایران ثبت کند
     
  
مرد

 
جدول توزیع مدال بازی‌های آسیایی جاکارتا در پایان نهمین روز مسابقات



ایران در روز نهم رقابت‌های آسیایی ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز کسب کرد اما به دلیل مدال‌های ورزشکاران اندونزی در رشته «پنجاک سیلات» با یک پله سقوط در رده پنجم قرار گرفت.
     
  
مرد

 
همانطور که پیشتر هم اشاره کرده بودم اندونزی با رشته پنچاک سیلات کار خودش را کرد.
روز گذشته (۲۷ آگوست) از ۸ طلای توزیع شده، هر ۸ مدال طلا به اضافه یک مدال برنز به خود میزبان رسید!
تازه مجبور شدند از داوران و رییس جمهورشان هم مایه بگذارند.

ظاهرا در یکی از اوزان حق کشی آشکاری در حق پنچاک سیلات کار مالزیایی انجام شده تا مدال طلا به ورزشکار اندونزی برسد. این مسئله خشم شدید مالزیایی در فضای مجازی را برانگیخته و بحثهای بسیاری را ایجاد کرده است تا آنجا که وزیر ورزش و جوانان اندونزی را مجبور کرد برای دلجویی از ورزشکار بازنده پیام صادر کند و البته همه را به تمکین به رای داور فرا بخواند

ما هم عنوان چهارمی خودمان را به ناحق به این رشته محلی کشور اندونزی واگذار کردیم

ضمنا فردا هم ۸ مدال طلای دیگر این رشته توزیع میشود که اندونزی باز هم در تمامی رشته ها فینالیست است . یک جورهایی شورش را درآورده اند .... موضوع هم لوس شده است و هم لوث

جناب صالحی امیری در کمیته المپیک هم تازه به فکر اعتراض و شکایت افتاده اند

https://bit.ly/2PgDLE9
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
صالحی امیری:
«مدال‌های اندونزی در پنجاک سیلات، هدیه شورای المپیک آسیا به مقامات سیاسی میزبان بود و ما رسماً شکایت خواهیم کرد. اقدام شورا، غیر عقلانی و حق‌کشی است»

اعتراض ما به جایی نخواهد رسید!!!!
صالحی امیری باید از دبیر کمیته و سرپرست کاروان و مشاوران فراوان کمیته المپیک خودمان شاکی باشد.

۱- چرا پارسال به او خبر ندادند اعتراض کند تا حداقل بجای ۱۶ طلا، مدال‌های کمتری در پنچاک سیلات توزیع کنند.

۲- چرا خودمان در این دام افتادیم و در پنچاک سیلات شرکت کردیم؟ اگر شورای المپیک آسیا قصد ایفای نقش در انتخابات آتی ریاست جمهوری اندونزی را دارد، ایران چه نفعی داشت که به این بازی سیاسی پیوست؟

۳- نفرات اعزامی ما در پنچاک سیلات چگونه انتخاب شده‌اند؟

۴- چرا این همه رشته و ورزشکار با مدال یا موقعیت آسیایی از اعزام کنار گذاشته شدند اما در پنچاک سیلات ٩ نفر فرستادیم؟

۵- انتخابی تیم ملی کجا، با حضور چند نفر و کدام داوران برگزار شد؟ ناظر يا معتمد کمیته المپیک در این رشته کیست؟

۶- شورای المپیک آسیا از شکایت‌مان خنده‌اش نمی‌گیرد؟ نمی‌پرسد چگونه شاکی هستید در حالی که خودتان در زنان و مردان نماینده فرستاده‌اید؟ سرمربی پنچاک سیلات رضا مرتاضی ناکام در انتخابات شورای "نسیم شهر" + برادرش محمد مرتاضی عضو تیم ملی در جاکارتا.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
این خانم :




تهمینه کربلایی یکی از خوش شانس ترین ورزشکاران ایران و آسیاست
در رشته پنچاک سیلات و در وزن او فقط ۶ نفر در لیست اولیه حضور داشتند
چند روز قبل از شروع مسابقات مشخص شد که حریف قرقیز دچار آسیب دیدگی شده است
لذا حداقل مدال برنز ایشان قبل از شروع مسابقات تضمین شده بود!!
کدام ورزشکار ایرانی را می شناسید که فقط یک بازی انجام بدهد، آن را هم ببازد و مدال برنز بگیرد؟





مقایسه کنید با دیگر ورزشکارانمان که برای دریافت همین مدال چه مصائبی را متحمل می شدند.
به هر حال، جایزه مدال برنز (۴۰ سکه طلای بهار آزادی) مبارکشان باشد!


مشخص است که هر کدام از بچه های سایت هم می رفتند همین نتیجه را کسب میکردند
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
طلای چهارم احسان حدادی


از زنده‌یاد جلال کشمیری در بازیهای آسیایی ١٩٧٤ تهران به بعد، تمام طلاهای پرتاب دیسک به چین رسید تا احسان حدادی در دوحه ٢٠٠٦ که طلسم چینی‌ها را شکست. دوره قبل سه طلایی شد و به رکورد لی وینان چینی رسید. امروز پوكر كرد تا از لی وینان هم بگذرد. اینک اسکندر فیلابی در کشتی، محمد نصیری در وزنه‌برداری و احسان حدادي در پرتاب دیسک، تنها ٤ طلایی‌های ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی‌اند.





Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی ۳-۰ مقابل کره‌جنوبی در بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به مدال طلا رسید




در ادامه رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا، تیم ملی والیبال ایران در دیدار فینال رقابت های والیبال به مصاف تیم ملی والیبال کره جنوبی رفت.

تیم ملی والیبال ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ کره جنوبی را شکست دهد و قهرمان رقابت های والیبال بازی های آسیایی جاکارتا شود و مدال طلا را کسب کند. بازیکنان تیم ملی ایران ست اول را کوبنده آغاز کردند و اخلاف زیادی را با کره جنوبی ایجاد کرد، ایران در ست اول موفق شد کره جنوبی را ۲۵ بر ۱۷ شکست دهد.

در ست دوم کره جنوبی بازی پایاپایی را انجام داد و عملکرد خوبی داشت، اما در نهایت ایران موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ کره جنوبی را شکست دهد تا دومین ست هم به نام ایران ثبت شود. در ست سوم بازیکنان کره جنوبی تلاش زیادی کردند تا ایران را شکست دهند، اما بازیکنان ایران به خوبی امتیازات را جمع آوری کردند تا در پایان ست سوم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ کره جنوبی را شکست دهد.
     
  
مرد

 
شصتمین مدال کاروان ایران با برنز واترپلو




تیم ملی واترپلوی ایران با شکست چین در دیدار رده بندی به مقام سوم بازی های آسیایی دست یافت


مردان واترپلوی ایران که به دنبال شکستن طلسم ۴۴ ساله کسب مدال بازی‌های آسیایی بودند، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (شنبه) مقابل چین به میدان رفتند. پیش از این دیدار تیم کره جنوبی با پیروزی مقابل سنگاپور در رده پنجم ایستاد و سنگاپور ششم شد. همچنین عربستان نیز با برتری مقابل اندونزی در جایگاه هفتم قرار گرفت.


تیم ملی واترپلوی ایران پیش از این در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های کره‌جنوبی و سنگاپور به برتری رسید و مقابل قزاقستان شکست خورد و به عنوان تیم دوم راهی مسابقه یک‌چهارم شد. پس از آن واترپلوئیست‌های ایران با شکست عربستان به نیمه نهایی رسیدند و با شکست برابر ژاپن و باز ماندن از راه‌یابی به فینال، برای کسب مدال برنز این رقابت‌ها مقابل تیم چین به آب زدند.
     
  
صفحه  صفحه 109 از 192:  « پیشین  1  ...  108  109  110  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA