انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

آدم و حوا



 
درود

من به جریان آدم و حوا به دو شکل می نگرم:

۱)از دیدگاه ادیان(علم فلسفه):میتونه توی این جریان یه پند و نصیحت و یا یه مسئله عرفانی باشه(چون من فرد دین داری نیستم،پس نیازی به این داستان ندارم)

۲)از دید علم : مطالعهٔ تکامل انسان زمینه‌های مختلف علمی از جمله انسان‌شناسی فیزیکی، نخستی‌شناسی، باستان‌شناسی، زبان‌شناسی، رویان‌شناسی، و ژنتیک را در بر می‌گیرد،پس با کمک این علوم به راحتی میشه پاسخ این پرسش که ابا و اجداد انسان که بودند؟رو یافت،شواهد و مدارک زیادی در طبیعت یافت شده که بسیاری از پرسش های ما رو با این علومی که گفتم میده،و فرضیات دانشمندان،بر روی مبدا پیدایش(«خروج از آفریقا» یا «تک مبدائی» و «فرضیهٔ چند ناحیه‌ای»)است،ولی جایی من به شخصه ندیدم که بعد از این همه شواهد و مدارک،دانشمندان بگن که روند تکامل انسان یه فرضیه است،کتاب اصل انواعنوشته داروین میتونه در آشنایی با روند تکامل کمکمون کنه.



با سپاس،شاد و برقرار باشین
     
  
مرد

 
درود
من که می گم همون از نسسل میمون باششم بهتره.آخه وقتی استخوان نئاندرتال ها رو طی نسل های مختلفشون پیدا کردن و با اسکلت انسان مقایسه کردن و دیدن خیلی شبیه من که نمی تونم شک کنم که علم اشتباه می کنه.
اما می تونم شک کنم که دین داره اشتباه می گه.پس یکی تو شکه اون یکی بی شکه.پس اونی که بی شکه قابل قبول تره
باسپاس
پ.ن:حرف samaneh لایک.
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
     
  
مرد

 
یک داستان قدیمی وجود دارد که همه ما ان را میدانییم ولی به ان توجهی نکرده ایم،

داستان ادم و حوا!

این داستان از این قرار است که خدا ادم و حوا را خلق کرد که در ابتدا در بهشت بودند.به ان ها گفته شد که از میوه ی سیب یا به روایت دیگر گندم نخورند،شیطان به شکل مار به پای طاووسی میپچد و وارد بهشت می شود و ان ها را وسوسه می کند که در نهایت از ان میوه میخورند.
بعد از این اتفاق خدا ان ها را به زمین تبعید می کند . حالا روی زمین چه کردند و چندتا بچه داشتند کاری نداریم ولی یه روایتی هست که میگه ادم خانه ی خدا (کعبه) را ساخت و پس مدتی طولانی خراب شد که در نهایت ابراهیم با فرزندش اسماعیل ان را تعمیر کردند.
اگه خوب به این دبستان نگاهی بندازیم متوجه دو موضوع واضح میشیم:
1.خداوند و شیطان با انسان صحبت می کردن (خدا به وسیله ی واسطه هاش یعنی فرشته ها)
2.ادم خانه کعبه را ساخت که مدت طولانی باقی ماند.
حالا اگه نگاهی به تاریخ گذشته ی زمین بندازیم انسان های نخستین را می بینیم که در غار زندگی می کردند و برای ارتباط باهم نقاشی می کشیدند و از اداب و رسوم زندگیشون بر روی دیوار غارها نقاشی می کشیدند.
یک لحظه صبر کنید!!!ان ها با نقاشی صحبت می کردند ولی خدا و شیطان با ادم صحبت می کردند،چگونه ممکن است؟؟؟
انسان اگه از اول قدرت تکلم داشت پس چرا نیاکان ما برای برقراری ارتباط نقاشی می کردند؟
ادم کعبه را ساخت ولی انسان های نخستین در غار زندگی می کردند.اگر ادم می توانست در ان زمان بدون هیچ تکنولوژی یک ساختمان بسازد که هزاران سال باقی بماند پس چرا انسان های نخستین در غارها زندگی می کردند؟؟؟
برای تکلم می توان گفت که خدا با هر قومی به زبان خودش صحبت می کندو شاید زبان ان دوره بی زبانی بوده است!!!
می تواند درست باشد اما این را هم در نظر بگیرید که انسان های نخستین از همه جیز بر روی دیوارها نقاشی می کشیدند پس چرا تصویری از عبادت خدا،وجود خدا و یا هرچیزی که به او ربط داشته باشد نیست؟
شاید باستان شناسان می خواستند که ما را گمراه کنند و ان ها را به ما نشان ندهند شاید این گونه باشد اما،باز هم توجه داشته باشید که اگر انسان از اول خداپرست بود پس چه شد که بت پرست شد؟چه بر سر انسان امد؟این برهه تاریخی گم شده کجاست و چرا هیچ توضیحی برای ان گفته نشده؟
اصلا چرا تمام اقوام باید از ابتدا بت پرست باشند و سپس هدایت شوند؟قبل از ان خدا کجا بوده؟مگه خدا نگفته که من همان خدایی هستم که خلق کردم و سپس هدایت کردم(اشاره به قضیه فرعون)پس چرا از ابتدا هدایت نکرده؟
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
زن

andishmand
 
asatir: میدونستید كه حضرت آدم قبل از حوا زن ديگه اي بنام" ليليت" داشته!؟ و حوا زن دوم حضرت آدم بوده!؟

بر اساس آیات قرآن خداوند جهت جانشيني خود بر روي زمين انسانها را از جنس گل خلق ميكنه وبخاطر اين آفرينش متفاوت به خودش تبریک ميگه. ابتدا به آدم حيات داده شدو فرشتگان بر او سجده كردند.
دوش ديدم كه ملائك در ميخانه زدند گل آدم بسرشتند و به پيمانه زدند

و به يقين انسان را از عصاره‏اى از گل آفريديم . سپس او را نطفه‏اى در جايگاهى استوار قرار داديم .آنگاه نطفه را به صورت علقه درآورديم پس آن علقه را مضغه گردانيديم و آنگاه مضغه را استخوانهايى ساختيم بعد استخوانها را با گوشتى پوشانيديم آنگاه آفرينشى ديگر پديد آورديم آفرين باد بر خدا كه بهترين آفرينندگان است ( , 2314، 13 ، 12 ) پس وقتى آن را درست كردم و از روح خود در آن دميدم پيش او به سجده درافتيد . پس فرشتگان همگى يكسره سجده كردند ( 15، 30 ، 29,)
بعد از اين تشريفات،خداوند همسرآدم را نيز با دميدن روح خود ،حيات ميدهد.
و آفرينش انسان را از گل آغاز كرد. آنگاه او را درست‏اندام كرد و از روح خويش در او دميد و براى شما گوش و ديدگان و دلها قرار داد (32 ، 9 ، 7)
بعد از خلقت انسانها ،به خواست خداوند آدم و همسرش در بهشت ساكن ميشوند.. آن‌ها می‌توانستند از هر خوراکی در بهشت استفاده کنند، جز میوه یک درخت، و در صورت نزدیک شدن به آن درخت از ظالمان محسوب می‌شدند.
و اى آدم تو با همسر خويش در آن باغ سكونت گير و از هر جا كه خواهيد بخوريد وبه اين درخت نزديك مشويد كه از ستمكاران خواهيد شد ﴿19 الأعراف ﴾ ( در آن باغ سكونت گير، نشاندهنده اينست كه آدم و همسرش بعد از خلقت به باغ عدن رفته اند )
نام حضرت آدم بيست وپنج باردرقرآن آمده است. اما نام همسر آدم در قرآن ذکر نشده و همسر آدم با عنوان (زَوْجکَ) یاد شده است. در باغ عدن آدم و همسرش با هم نزاع می‌کنند ،زن مدعی است که چون هر دو آن‌ها از منشا یکسانی خلق شده‌اند، بنابراین برابرند و به همین خاطر حاضر نمی‌شود که نسبت به آدم تواضع کند.و شايد ناسازگاري همسر آدم بخاطر سجده كردن فرشتگان برآدم بوده. همسر آدم وقتی که این وضع را می‌بیند،آدم را ترك ميكند.
واز نشانه‏هاى او اين است كه شما را از خاك آفريد پس بناگاه شما انسانها هر سو پراكنده شديد ( 30,20)
آدم با دیدن این وضع به درگاه خداوند دعا کرده و می‌گوید، زنی که به من دادی از من گریخت. خداوند سه فرشته را به دنبال همسرآدم می‌فرستد اما او تمرد كرده و باز نميگردد.پس از اين خداوند زن ديگري آفريد. در مقدمه حماسه گیلگامش ازهمسر اول آدم بنام" لیلا " نام برده شده. ودركتب عبری ويهودي بنام " لیلیث " ودر افسانه هاي اکدی بنام " لیلیتو" و " لیلیت " است. یکی از نویسندگان آمریکایی به نام اویتیک ایساهاکیان، لیلیت را به عنوان اولین همسر آدم معرفی کرده‌است. در داستان وی لیلیت از آتش و انسان از خاک آفریده می‌شوند، ولی لیلیت بوی انسان خاکی را دوست ندارد و بنابراین به شکل ماری، همراه با شیطان از بهشت می‌گریزد. اين داستان مشابه افسانه ها وروایات ایراني وديگر كشورهاي خاور میانه است در اين روايات آمده: خداوند یک آل را برای همسری آدم یا اولین بشر آفرید امّا آدم فانی و خاکزاد با آل که از جنس آتش است، ناسازگار بود. این آغاز و ریشهٔ دشمنی آل ها با حوا وهمه دختران اوست.بنا بر اين خداوند همسري ديگر و از نفس خود آدم آفريد. تا به آدم تواضع و محبت كند
و از نشانه‏هاى او اينكه ازنفستان همسرانى براى شما آفريد تا بدانها آرام گيريد و ميانتان دوستى و رحمت نهاد آرى در اين براى مردمى كه مى‏انديشند قطعا نشانه‏هايى است ( 2130 , )
شما را از نفسى واحد آفريد سپس جفتش را از آن قرار داد ....﴿ 6 39 , ﴾
طبق اين آیات در ابتدا انسانها از یک گوهرو روح خلق شدند و بعد از آن همسری مطابق با او آفریده شده. عموم مفسران متقدم شیعه و سنّی بر این عقیده‌اند که مراد این آیات آن است که خدا جفت آدم را از جنس او آفرید،زیرا هرکس به همجنس خود متمایل است و بدان انس می‌گیرد.و در این آیات منظور از نفس، آدم و منظور از زوج، حوّاست ، این تفاسیر با ادامه آیه ۱۸۹ سوره اعراف که می‌گوید «تا بدان آرام گیرد»، سازگار‌تر است، و برای آفرینش همسر آدم ، خدا آدم را در بهشت به خواب می‌برد و زن دوم را از خود آدم خلق ميكند و حيات مي بخشدسپس بر آن زن لباسهای بهشتی پوشاندند، وی را آراستند و بالای سر آدم نشاندند. آدم پس از بیدار شدن او را دید و وی را حوّا نامید. چون از موجود زنده آفریده شده با توجه به عوض شدن همسر آدم خداوند دوباره اين موضوع را ميگويد كه آن‌ها می‌توانند از هر خوراکی در بهشت استفاده کنند، جز میوه یک درخت، و در صورت نزدیک شدن به آن درخت از ظالمان محسوب می‌شدند.
و گفتيم اى آدم خود و همسرت در اين باغ سكونت گيرو از هر كجاى آن خواهيد فراوان بخوريد وبه اين در



علامه طباطبایی در کتاب ارزشمند «المیزان»، هدف از خلفت حضرت آدم را «زندگی او بر روی زمین» تفسیر کرده است. در ادامه علت هبوط حضرت آدم و حوا و همچنین مکان زندگی آن ها برروی زمین را بخوانید.
آنچه از آیات قرآن در سوره های بقره، اعراف و طه در بیان داستان خلقت حضرت آدم (ع) برمی آید این است که: آدم (ع) در اصل و در آغاز برای این خلق شده بود که در زمین زندگی کند و نیز در زمین بمیرد، منتهی راه زمینی شدن آدم (ع) همین بوده که نخست در بهشت منزل گیرد، و برتریش بر ملائکه، و لیاقتش برای خلافت اثبات شود، و سپس ملائکه مأمور به سجده برای او شوند، و آنگاه در بهشت منزلش دهند و از نزدیکی به آن درخت نهیش کنند و او (به تحریک ابلیس) از آن بخورد و در نتیجه عورتش ظاهر گردد و در آخر به زمین هبوط کنند.
از مجموع آیات و سیاق آنها برمی آید که: آخرین عامل و علتی که باعث زمینی شدن آن دو شد همان مسئله ظاهر شدن عیب آ ندو بود، و عیب نامبرده هم به قرینه این آیه (... بر آن شدند که از برگهای بهشت بر خود بپوشانند) همان عورت آن دو بوده، و معلوم است که این دو عضو مظهر همه تمایلات حیوانی است چون مستلزم غذا خوردن و نمو نیز هستند. ابلیس نیز جز این هدفی نداشته که به هر وسیله شده، عیب آن دو را ظاهر سازد.
پس معلوم می شود که علت بیرون شدن از بهشت و زمینی شدن حضرت آدم و حوا "علیهما السلام" آن خطیئه نبود. بلکه آدم و حوا (ع) از آغاز برای زندگی زمینی آفریده شده بودند و ارتکاب آن خطیئه فقط سبب ظاهر گشتن عیب آنان گردید که به وسیله وسوسه شیطان لعین صورت گرفته است.
لغت شناسان در اصل کلمه«آدم»اختلاف نظردارند. برخی آن را واژه عبری و گرفته شده از«اَدم و اَدمه»به معنی زمین یا خاک سطح زمین، و برخی آن را سریانی به معنای ساخته شده از خاک،دانسته اند.
راغب اصفهانی چهار وجه برای نام گذاری آدم ذکر نموده است:
1ـجسم او از خاک روی زمین است.
2ـ گندمگون.
3ـاز ترکیب و عناصر و نیروهای گوناگون آفریده شده است.
4ـبر اثر روح خدائی که در او دمیده شده نیکو گردیده است.
بیشتر مفسران وجه نامگذاری آدم را با استناد به احادیث آفریده شدن او از خاک روی زمین ذکر کرده و آن را عـَـلـَـم دانسته اند.
با توجه به مقدمه گفته شده حال این سوال مطرح است که حضرت آدم و حوا که برای زندگی بر روی زمین خلق شده اند، پس از هبوط به زمین، در کجا ساکن شدند؟
بعضی از روایات اشاره دارد که پس از هبوط حضرت آدم و حوا از بهشت به زمین، هر دو در مکه فرود آمدند. حضرت آدم بر کوه صفا و حضرت حوا بر کوه مروه فرود آمدند؛ همان دو کوهی که حاجیان هفت بار بین آن ها می روند و باز می گردند.
مرحوم علامه طباطبایی در این باره می گوید: «کوه صفا را از آن جهت به این نام خوانده اند که صفی الله، یعنی برگزیده خدا (حضرت آدم) بر آن فرود آمد و کوه مروه را از آن رو به این نام نامیده اند که مراة، یعنی زن (همسر حضرت آدم) بر آن فرود آمد.
پی نوشت ها:
[1].ترجمه المیزان، ج 1، ص 117 – 195.
[2].دائره المعارف قرآن کریم، واژه آدم، ج 1 ص 125- 124.
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
مرد

 
افرادی هستند که این داستان را اسطوره ای می دانند و تنها برای آموزش نقل شده است. یادتان باشد بعضی از بزرگان مذهبی نظریه داروین را قبول دارند.
     
  
مرد

 
من ولک لک ها اوردن،پدرومادرم بزرگ کردن،اینا چی میگن،گه من ازلقاح بین مردوزن بوجود اومدم،لک لک ها من واورند،همانطور که خدا درکارخونه خودش،بابا ادم ومادر حوا روافرید،من وهم لک لک ها اورند بدون هیچ گونه لقا وتکاملی،باورکنید،ایمان بیاورید که من دروغ نمیگویم،مگر نمدانید داستان مریم مقدس و عیسی را،منو هم لک لک ها ازاسمان اوردن تا پرواز ویادشماها بدهم ایمان بیاورید
حقیقت ،خدا هست...واقعیت،خدای نبوده ونیست ونخواهد بود
     
  

 
یک داستان تخیلی و افسانه هست . چون با عقل و منطق جور در نمیاد چنین افرادی وجود خارجی نداشتند
فرصتها در گذرند همچون ابرها
     
  

 
پیش از حضرت آدم، هیچ موجودی از آدم یا شبیه آدم وجود نداشته و حضرت آدم یک دفعه و به طور مستقل خلق شده است.
پیش از حضرت آدم موجوداتی شبیه آدم و جن بوده اند و سپس یا از بین رفته اند و یا هنوز هم وجود دارند.
پیش از حضرت آدم، انسان‌هایی وجود داشته اند؛ ولی تکامل نایافته بودند و به هر دلیل از میان رفته و منقرض شده اند و آن گاه حضرت آدم بدون ارتباط با آدم‌های گذشته به طور کامل و مستقل آفریده شده است.
     
  
مرد

 
ادم و هوا تو کتابایی مثل ذکریا سچین فکر میکنم به شکلی دیگه ای هم روایت شده
محاله واقعیت داشته باشه به نظرم
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
مذهب
مذهب

آدم و حوا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA