انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خاطرات و داستان های ادبی
  
صفحه  صفحه 129 از 134:  « پیشین  1  ...  128  129  130  ...  134  پسین »

بحث و پیشنهاد پیرامون رمان ها | لیست معرفی کتاب ها در پست دوم



Streetwalker
 




سفر به انتهای شب
لویی فردینان سلین


آشنایی من با این کتاب در دوران دانشجویی و بصورت کاملا تصادفی در یک جمعه بازار کتاب و روی بساط یک فروشنده کتابهای دست دوم قدیمی اتفاق افتاد و باید اعتراف کنم هیچ کتابی تا این حد در روی نگرش و نگارش من موثر نبوده است.
در ادامه بصورت مختصر با این کتاب آشنا شده و در پایان لینک دنلود نسخه پی دی اف قرار میگیرد.

کتاب سفر به انتهای شب اولین رمان نابغه فرانسوی لویی فردینان سلین که آن را در ۳۸ سالگی نوشت و بلافاصله با انتشار کتابش تمام جامعه‌ی ادبی را انگشت به دهان کرد.
این رمان در مورد ضد قهرمان سلین، فردینان باردامو است که صداقت و رو‌راست بودن او بسیار به چشم می خورد.
فردینان مثل خیلی از ماها دچار خودسانسوری نیست که هیچ، حتی تمام مکنونات ذهنی و قلبیش را بی ترس و واهمه فریاد می زند. ترسش را، نفرتش را، بیزاریش را و تقریبا هر احساسی که داشته باشد را فریاد می زند. فردینان ترسی از ابراز وجود ندارد.
قهرمان داستان، برایش مهم نیست چطور دیده می شود و یا اینکه چه رفتار زشت و ناجوان مردانه ای از خود نشان می دهد، او فقط می خواهد زنده بماند.
او مرد بی وطنی است، بی ریشه و پابند، بی قید. جنگ را ترک می کند و به آفریقا می رود تا بختش را بیازماید. وقتی از گرمای آنجا و امراض آفریقا به تنگ میاد، راهی سرزمین تجدد و تمدن، آمریکا می شود و در نهایت به وطنش یعنی فرانسه برمیگردد.
در پایان متاسفانه مترجم بخشهای بزرگی از کتاب را به اجبار سانسور کرده که بازنویسی بخشهای سانسور شده را به قوه خیالپردازی خودتان واگذار میکنیم.

لینک دنلود پی دی اف
هر مردی در درونش یک دیوث درون و هر زنی در درونش یک جنده درون دارد چرا که خیانت قوی ترین مسکن دنیاست.
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   

 
Streetwalker
احسنت بر بانوی دانشمند
     
  

 
روزی یکساعت میخونم
     
  

 
معرفی کتاب (فکر نکن تنهایی) اثری از:الیف شافاک
«فکر نکن تنهایی» آخرین کتاب الیف شافاک است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. او در این کتاب به موضوع های مختلفی همچون ادبیات، هویت زن، مسائل اجتماعی و زندگی شخصی خود پرداخته است.ساختار کتاب «فکر نکن تنهایی» شبیه به کتاب «شمسپاره» و شامل یادداشت هایی با بن مایه اجتماعی و ادبی است و دغدغه ها و نگاه شافاک به مسائل اجتماعی را منعکس می کند. این یادداشت ها در یک سال اخیر در مطبوعات مختلف خارجی به چاپ رسیده است.
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   
مرد

 
کتاب کیمیاگر
زیباترین کتابی که میشه ازش درس گرفت

همچنین شازده کوچولو
چه بدنی داری سمیه.خخخ
     
  

 
کتاب‌ (زندگانی من )
اثری از(لئون تولستوی)
کتاب «زندگانی من» اثر «لئون تولستوی» است. این کتاب را «کریم کشاورز» ترجمه کرده‌است. در مورد این کتاب آمده است: «تولستوی فعال سیاسی-اجتماعی و نویسنده روسی بود. تولستوی از نویسندگان نامی تاریخ معاصر روسیه به‌شمار می‌آید. رمانهای جنگ و صلح و آنا کارنینا تولستوی از بهترین‌های ادبیات داستانی جهان هستند. تولستوی در روسیه بسیار محبوب است و سکه طلای یادبود به احترام وی ضرب شده‌است. تولستوی در زمان زنده بودنش شهرت و محبوبیتی جهانی داشت اما به سادگی زندگی می‌کرد. نام تولستوی در زبان انگلیسی معمولاً به صورت "لئو تولستوی" نوشته می‌شود. جنگ و صلح رمانی طولانی است که در آن بیش از ۵۸۰ شخصیت با دقت توصیف شده‌اند. سه سال پیش نسخه‌ی کوتاه شده‌ای از این رمان به زبان انگلیسی منتشر شد. در این نسخه ۶۰۰ صفحه از نسخه‌ی اصلی که ۱۵۰۰ صفحه داشت، حذف شده‌است. این حذف شامل بحث‌های فلسفی کتاب است که به یکدستی ماجرا لطمه نمی‌زند.» این کتاب را انتشارات «جامی» چاپ کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است.
     
  

 

کتاب عشق و نفرت(ازدواج طوفانی لِئو و سونیا تالستوی)
کتاب حاضر در سه بخش حکایت عاشقانه و پرفرازونشیب نویسنده‌ی فقید روسی، «لئو تالستوی» با همسرش «سونیا» را روایت می‌کند. در بخش اول اتفاقات و رویدادهای بین سال‌های ۱۸۲۸-۱۸۷۹، در بخش دوم سال‌های ۱۸۷۹ تا ۱۹۱۰ و بخش سوم آخرین سال زندگی مشترک آن‌ها، ۱۹۱۰ آورده شده است. تولستوی در سال ۱۸۶۲ با دختری هجده ساله ازدواج کرده است که در نگارش شاهکارهای او نظیر جنگ‌وصلح و آناکارنیا حامی او بوده است. اما زندگی آن‌ها همواره در خوشی نبوده‌ است. گذشته‌ی تولستوی و معروف‌‌شدنش، همین‌طور درگیری‌ّهای او در حوزه‌ی فلسفه و... زندگی و رابطه‌ی آن‌ها را با چالش‌های جدی و حتی تلخی روبه‌رو کرد. از تولستوی و همسرش دفترچه‌هایی حاوی یادداشت‌های خصوصی‌شان به‌جای مانده، که مبنای تدوین این کتاب قرار گرفته است. تولستوی در نامه‌ای که به «چرتکوف» می‌نویسد از نگرانی انتشار دست‌نوشته‌های خود این‌طور می‌گوید: «این خاطرات بیش از حد ناخوشایند است. دردناک است که آن‌ها را اشخاصی جز خودت خوانده باشند. حتی کسی که آن‌ها را رونویسی می‌کند، چون هرچه در آن‌ها نوشته شده تحت تاثیر همان لحظه بوده است و اغلب بسیار بی‌رحمانه و غیرمنصفانه‌اند. وانگهی چون بیش‌تر درباره‌ی روابط نزدیک بوده‌اند، وقاحت دارد که آن‌ها را نوشته‌ام و از آن بدتر اینکه اجازه‌ داده‌ای جز خودت کسی آن را بخواند... حتی فکر اینکه دشمنان ممکن است از کلمات و عبارات این خاطرات ضد کسانی که از آن‌ها نام برده شده استفاده کنند خوفناک است.
     
  
مرد

 
من اهل رمان نیستم اما قصد دارم کتابی رو اینجا معرفی کنم برای همه کسانی
که توی مرحله ای ازتغییرزندگی کاری خود هستند،کتابی که می تونه سودمندباشه
نویسنده کتاب هم فردمتخصص وصانب نظری در این حوزه به نام استیو بلنک وبا همکاری باب دورف.

((راهنمای کارآفرینان، هدایت گام به گام برای ساختن شرکتی موفق))
نویسنده استیوبلنک،باب دورف

با اینکه تجربه کاری در چند شرکت بزرگ ایرانی باسطح رقابت بین المللی داشتم وتصورم این بود که برای
شروع کارمدنظرم دانش و تجربه کافی رو دارم اما اطلاعات این کتاب دریچه ای نو
از کارآفرینی رو پیش روی من باز کرده.
البته کتاب صوتی هست وعکسی نداره بذارم اما پیشنهاد می کنم اگه مناسب شماست حتما مطالعه کنیدیا نسخه صوتیش رو بشنوید.
مترجم؛سیدرضا علوی
گوینده؛شهاب ایلیکا
دسترسی من به سایت غیرممکن شده..
وجود من خیلی چیزها به لوتی اضافه کرده بود وبدین ترتیب لوتی خودش رو از یک نعمت گرانبها و ارزشمند محروم کرد، حیف شد.
     
  ویرایش شده توسط: Steratulanch   

 
کتاب:تولستوی و مرگ
کتاب تولستوی و مرگ، اثر خواندنی گری جان به همت نشر دف به چاپ رسیده است. لِف تولستوی در ۲۷ آوریل ۱۸۸۴ در دفتر یادداشت‌های روزانه‌اش نوشت: "می‌خواهم کار تازه‌ای را شروع و تمام کنم با نام مرگ یک قاضی یا یادداشت‌های روزانه‌ی یک دیوانه." چیزی که دو سال بعد درآمد مرگ ایوان ایلیچ بود، نوولِ کوتاهی که تولستوی در آن اندیشه‌های یک مرد عادی را آشکار می‌کند که وقتی می‌فهمد بیماری‌اش جدی است، برای نخستین بار شروع به تامل در معنای زندگی و مرگ می‌کند. پرسش‌هایی شبیه به همان‌هایی که تولستوی در جریان بحران روحی‌اش در آن‌ها تعمق کرده بود. اما با اینکه مرگ ایوان ایلیچ را عموما برترین دستاورد ادبی نویسنده‌اش در سی سالِ آخر زندگی او می‌دانند، تا همین اواخر بررسی‌ای در خور و به شکل کتابی مستقل به آن اختصاص نیافته است.گری ر.جان در بخش نخستِ این کتاب، این شکاف را در پژوهش آثار تولستوی پر می‌کند. خوانندگان در این بخشِ کتاب، توضیح و تشریحی روشن از اهمیت و اعتبار تاریخی، ادبی و انتقادی نوول را دریافت می‌دارند همراه با کندوکاوی استادانه و فصل به فصل، در تکنیک‌ها، الگوها و مایه‌های ادبی‌ئی که تولستوی در نگارش متن از آن‌ها استفاده کرده است. این بررسی که بازنمایی خوش ساخت و یک‌دستی از نوول است بی گمان راهنمایی اساسی برای درک داستان و لذت بردن از اندیشه‌ی باشکوه و مستتر در آن است. بخشِ گاهشمارِ این کتاب نیز با تصاویر جذابش، درصدد آن است تا بر الفت میان خوانندگان و این نویسنده بزرگ بیفزاید. تولستوی و مرگ را ایرج کریمی ترجمه کرده و اثر حاضر در ۲۲۹ صفحه رقعی با جلد سخت چاپ و با قیمت ۸۸ هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها شده است.
     
  

 
کتاب:پرنده خارزار
نویسنده:مکین مکالو یا مکین مک کلاف
کتاب پرنده خارزار، رمانی نوشته ی کالین مک کالو است که نخستین بار در سال 1977 به انتشار رسید. این داستان وسیع و حماسه گونه درباره ی رویاها، مشکلات، آرزوهای تاریک، و عشق های ممنوعه در مناطق خشک و بیابانی استرالیا، مخاطبین را در سراسر جهان مسحور خود ساخته است. کتاب پرنده خارزار، داستان سه نسل از خانواده ی کلیریس را روایت می کند؛ گله دارانی که از سرزمینی زیبا و سرسخت، زندگی طلب می کنند و همزمان با دلخوری ها، ضعف ها و اسراری رو به رو می شوند که به خانواده شان رسوخ می کند. داستان این رمان بیش از هرچیز، به ماجرای زندگی تنها دختر خانواده، مگی و رابطه ی طولانی اش با کشیشی به نام پدر رالف دوبریکاسار می پردازد؛ ارتباطی پر تب و تاب که ورای محدودیت های زمان و مکان قدم می گذارد.
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   
صفحه  صفحه 129 از 134:  « پیشین  1  ...  128  129  130  ...  134  پسین » 
خاطرات و داستان های ادبی

بحث و پیشنهاد پیرامون رمان ها | لیست معرفی کتاب ها در پست دوم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA