انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 110 از 192:  « پیشین  1  ...  109  110  111  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
مدال برنز تاریخی بر سینه نوشاد عالمیان بعد از ۵۲ سال




نوشاد عالمیان پینگ‌پنگ باز مطرح و شایسته کشورمان با شکست برابر حریف چینی به مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا دست یافت.


در ادامه مسابقات تنیس روی میز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و در مرحله نیمه نهایی مسابقات انفرادی نوشاد عالمیان از ساعت ۱۳ به وقت محلی به مصاف لیو گایوآن از چین رفت.


عالمیان ست اول را خوب شروع کرد و پایاپای با حریف قدرتمند خود در امتیازگیری بالا آمد؛ اما در نهایت این گیم را با نتیجه ۱۲-۱۰ واگذار کرد. ست های دوم و سوم نیز با نتیجه ۱۱-۷ و ۱۱-۶ به سود پینگ پنگ باز چینی به پایان رسید. در ست چهارم نیز حریف چینی موفق شد با نتیجه ۱۱-۳ نوشاد عالمیان را شکست دهد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.

عالمیان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی ابتدا مقابل ورزشکار ویتنامی به پیروزی رسید. در مرحله یک هشتم مقابل حریفی از کره جنوبی به برتری دست یافت و سپس در مرحله یک چهارم مقابل پینگ پنگ بازی از هنگ کنگ پیروز شد. عالمیان در پایان مشترکا در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت و توانست مدال برنز را کسب کند.


بعد از سال ۱۹۵۸ و ۱۹۶۶ این سومین مدال برنز ایران است که در رشته تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی به دست آمد.
     
  
مرد

 
پایان ماموریت در جاکارتا با ۲۰ طلا و عنوان ششمی




کاروان ایران در روز آخر به یک مدال طلا توسط تیم ملی والیبال، یک مدال نقره توسط تیم ملی بسکتبال و ۲ مدال برنز توسط تیم ملی واترپلو و نوشاد عالمیان دست یافت تا با عنوان ششمی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ را به پایان برساند




در ۱۳ روز گذشته از بازی های آسیایی اندونزی، کاروان ورزشی ایران صاحب ۵۸ مدال شد که حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی(کشتی آزاد)، محمدعلی گرایی و حسین نوری(کشتی فرنگی)، سعید رجبی و میرهاشم حسینی(تکواندو)، محسن محمدسیفی و عرفان آهنگریان(ووشو)، رضا علیپور(سنگنوردی)، تیم های ملی کبدی مردان و زنان، سهراب مرادی و بهداد سلیمی(وزنه برداری) و سجاد گنج زاده و بهمن عسگری(کاراته)، حسین کیهانی و اخسان حدادی(دوومیدانی) ۱۹ مدال خوش‌رنگ طلا را به دست آوردند.




چهاردهمین و آخرین روز از مسابقات آسیایی اندونزی از صبح امروز آغاز شد که در نهابت تیم ملی والیبال ایران به راحتی و با نتیجه ۳ بر صفر از سد کره جنوبی گذشت تا بیستم طلا و آخرین مدال کاروان ایران را کسب کند.



بدین ترتیب کار ورزشکاران ایرانی در جاکارتا بعد از ۲ هفته رقابت با ۲۰ مدال طلا، ۲۰ مدال نقره و ۲۲ برنز به پایان رسید. کاروان ایران به عنوان ششمی رسید و پایین تر از کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، اندونزی و ازبکستان ایستاد.
     
  
مرد

 
اشکها و لبخندهای ورزشکاران ایران در بازیهای آسیایی


پیش از اعزام کاروان ورزش ایران به اندونزی که متشکل از حدود ۴۰۰ ورزشکار بود، عده‌ای از آنها به دلایل مختلف ورزشی یا اجتماعی، بیش از سایرین در کانون توجهات مردم و رسانه‌ها بودند. حالا که این رویداد دوهفته‌ای به پایان رسیده، برخی از آنان مشهورتر و محبوب‌تر شده‌اند، تعدادی نیز به خاطر ناکامی یا دلایل دیگر، تا حدودی از چشم‌ها افتادند که این چرخه در دنیای حرفه‌ای‌ها کاملاً طبیعی است. بعضی به پایان دوران قهرمانی رسیدند و باید پیراهن تیم ملی را به نفرات جوان‌تر بدهند. ورزشکارانی مانند بهداد سلیمی، مجتبی عابدینی، مهسا جاور، قنبرعلی قنبری و علی پیروزخواه نیز در اوج و با کسب مدال، تصمیم به خداحافظی گرفتند.


حسن یزدانی
از این به بعد همه مدال‌ها برایش تکراری است و در رویدادهای آتی فقط باید از نشان‌هایی که به دست آورده دفاع کند. اولین طلایی در کاروان ورزش ایران در جاکارتا. دارنده مدال طلای جوانان و بزرگسالان جهان و قهرمان المپیک. یزدانی پیشتر قهرمان آسیا هم شده بود و سرانجام با نشان زرین بازی‌های آسیایی، کارنامه افتخاراتش را کامل کرد. جسور، قدرتمند، خوش تکنیک و هجومی. مشخصه‌هایی که بارها هواداران این ورزش را در سراسر جهان به وجد آورده. او باز هم در مدت زمانی کوتاه، مسابقاتش را به پایان رساند.

احسان حدادی
سه طلای متوالی از بازی‌های آسیایی کسب کرده بود و برای چهارمین طلا در دایره پرتاب ایستاد. او پنج طلا هم از قهرمانی آسیا دارد. رکورددار پرتاب دیسک آسیا در سی و سه سالگی و اوج قدرت، بیش از پنج متر از نفر دوم جلو افتاد. احسان بلافاصله از جاکارتا راهی بروکسل شد تا در لیگ الماس شرکت کند اما آنجا موفق به کسب مدال نشد. حدادی شش سال قبل به نایب قهرمانی المپیک رسید و هفت سال قبل روی سکوی سوم جهان ایستاد؛ وقفه‌ای طولانی در موفقیت‌های جهانی‌اش پدید آمده. جاکارتا نشان داد با تلاش بیشتر می‌تواند بار دیگر به سطح اول پرتاب دیسک جهان برگردد.

حامد حدادی
سه بار MVP آسیا شده. یعنی با ارزش‌ترین بازیکن قاره. سابقه بازی در NBA را دارد و سه جام قهرمانی آسیا. اما با شکست مقابل چین در فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا نتوانست ویترین افتخاراتش را تکمیل کند. حامد که برنز بازی‌های آسیایی دوحه و نقره اینچئون را به دست آورده بود، یک نقره دیگر به گردن آویخت. پیش از بازی‌های آسیایی اعلام شد به دلیل پارگی کشاله ران اجازه تمرین ندارد و باید استراحت کند. همزمان، دو تیم همگروه ایران از بازی‌های آسیایی کنار کشیدند. یعنی یازده روز به زمان استراحت ایران افزوده شد و حدادی توانست با شرایط بهتر در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد. حدادی در جاکارتا هم مهم‌ترین بازیکن ایران بود و وقتی برای استراحت تعویض می‌شد، به نظر می‌رسید ایران با یک یار کمتر بازی می‌کند. بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال ایران جایگزینی در تیم ملی ندارد.

حسن تفتیان
به عنوان قهرمان آسیا در صد متر به جاکارتا رفت و انتظاری جز کسب مدال از او نمی‌رفت. اما در فینال به رتبه نازل ششمی بسنده کرد. تفتیان در دویست متر هم دوید اما نیمه نهایی در گروهش آخر شد و از راهیابی به فبنال بازماند. رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران گفت: «از مربی تفتیان توضیح خواستیم. ما حمایت کاملی از تفتیان کرده بودیم. قرار شده جواب مکتوب بدهد. تفتیان در مسابقات قبلی خوب بود اما مهم برای ما این بازی‌ها بود که متاسفانه خوب ظاهر نشد.»

سهراب مرادی
قهرمان جهان و المپیک با دو طلای آسیا راهی اندونزی شد و برای تکمیل قفسه افتخاراتش، نشان طلای بازی‌های آسیایی را هم به گردن آویخت. رقابت‌های ۹۴ کیلوگرم با حضور دو قهرمان المپیک برگزار شد؛ سهراب مرادی و کیانوش رستمی. یکی در اوج کامیابی و دیگری در نهایت ناکامی و زیر سیل انتقادات به ایران برگشتند.
کیانوش از دور مسابقات حذف شد اما سهراب با فروپاشی رکورد نوزده ساله یکضرب جهان که در اختیار کاکیاشویلیس یونانی بود، حالا هر سه رکورد یکضرب، دوضرب و مجموع جهان را در اختیار دارد.

علیرضا کریمی
او خبرسازترین ورزشکاران ایران در چهار دهه گذشته پیرامون قضیه مبارزه با ورزشکاران اسراییلی است. اولین ورزشکاری که بابت عدم مبارزه با حریف اسرائیلی، دچار محرومیت رسمی از سوی ارگان جهانی رشته ورزشی‌اش شد. کریمی پس از پایان محرومیت و بازگشت به روی تشک، با تصمیم فدراسیون کشتی به وزن ۹۷ کیلوگرم صعود کرد و توانست مدال طلای بازی‌های آسیایی را در حضور ابراگیموف دارنده مدال برنز المپیک نصیب خود کند.

بهداد سلیمی
با دو طلای بازی‌های آسیایی عازم اندونزی شد و توانست برای سومین دوره پیاپی عنوان قهرمانی را نصیب خود کند. بهداد با ثبت رکوردهای عالی در یکضرب، دوضرب و مجموع، در بیست و هشت سالگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. سعید علی‌حسینی دیگر نماینده ایران در دسته فوق سنگین بود که ضمن رقابت جذاب با بهداد، به مدال نقره دست یافت. سعید حالا باید مهیای المپیک توکیو شود. جایی که ایران فقط دو سهمیه دارد و با توجه به قطعیت سهمیه سهراب مرادی، سهمیه دوم مدعیان متعددی خواهد داشت.

خواهران منصوریان
دو مدال نقره دیگر برای دختران ووشوکار ایرانی در بخش ساندا.
الهه و شهربانو خواهران موفق در عرصه ورزش و خبرساز در عرصه‌های اجتماعی؛ از ایفای نقش خودشان در فیلم مستندی به تهیه کنندگی مهتاب کرامتی تا اعتراض به اخراج از صداوسیما به دلیل پوشیدن گرمکن ورزشی. آخرین مورد، بعد از همین بازی‌های آسیایی رخ داد. خواهران منصوریان در مصاحبه تلویزیونی گفتند الهام چرخنده بازیگر سینما به آنها پیشنهاد داده بود اگر چادر سرتان کنید به جایش "پول، خانه و ماشین" می‌دهیم. شهربانو درباره درگیری‌اش با شهردار سمیرم گفت: شهردار را کتک زدم چون شش ماه سرکارم گذاشت.

الهه احمدی
با مصدومیت کیمیا علیزاده، پرچمداری کاروان ورزش ایران به الهه احمدی در تیراندازی رسید. در حالی که فقط دو روز با مسابقه‌اش فاصله داشت و به سرعت باید جاکارتا را به مقصد پالمبانگ ترک می‌کرد. الهه یک نقره و سه برنز از دوره‌های قبلی بازی‌های آسیایی داشت اما این بار در سی و شش سالگی موفق به کسب مدال نشد.

زهرا نعمتی
پرچمدار کاروان ورزش ایران در المپیک ریو و دارنده دو مدال طلای پارالمپیک، بدون کسب مدال به ایران بازگشت.
جنجالی‌ترین اتفاق برای ورزشکاران ایرانی در بازی‌های آسیایی برای زهرا نعمتی در تیروکمان رقم خورد که به دلیل حاضر نشدن در محل مسابقه، از دور رقابت‌ها کنار گذاشته شد. ناهار، دستشویی، سختگیری مقامات، تبعیض به سود حریف اندونزیایی، پیشامد طبیعی و ... از جمله دلایلی بود که مسئولین مختلف عنوان کردند. اما خبرنگاران ایرانی حاضر در رقابت‎ها تاکید کردند نعمتی هنگام مسابقه مشغول صرف نهار بوده.

نوشاد عالمیان
در المپیک لندن موفق شد نخستین پیروزی پینگ‌پنگ ایران در تاریخ المپیک را رقم بزند. نفر پنجم جوانان جهان شده و قهرمان آسیای میانه. با مجموعه‌ای از موفقیت‌ها در تورهای جهانی که او را به جمع یکصد بازیکن برتر جهان رساند و تا رتبه ۵۸ ارتقا داد. نوشاد در اندونزی موفق شد با ایستادن روی سکوی سوم، پس از ۵۲ سال بار دیگر پینگ‌پنگ ایران را صاحب مدال بازی‌های آسیایی کند.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
نتایج لیگ قهرمانان آسیا



کامبک اول رقم خورد / در انتظار دربی آسیایی

پرسپولیس ۳ - ۱ الدحیل

گل: بوضیاف(33)|حسینی(57)، البریک(OG76)، منشا(78)

سرخپوشان تهرانی که شب به یادماندنی و خاطره انگیز را برای فوتبال ایران رقم زدند، باز هم از گل به خودی بازیکنان حریف سود برده و به گل رسیدند


شکست الدحیل برابر پرسپولیس نه تنها باعث حذف این تیم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا شد بلکه رکوردهای رویایی این تیم را متوقف کرد
     
  
مرد

 
نتایج لیگ قهرمانان آسیا




کامبک استقلال با اخراج چشمی ناکام ماند

السد ۲ - ۲ استقلال

گل: عفیف(27)، بونجاح(P90+2)|باقری(33)، تبریزی(49)

روزبه چشمی، قلب تپنده استقلال از بازی اخراج شد تا رویای کام‌بک هم برای شفر به پایان برسد


در شبی که پرسپولیس کام‌بکی رویایی داشت و در نتیجه‌ای غیرمنتظره سه گل به حریف قدر قطری‌اش زد، استقلال هم می‌توانست السد را شکست دهد و دربی تهران را این بار در آسیا برگزار کند. ولی یک لحظه سهل‌انگاری، برهم خوردن تمرکز و به دنبال آن خطای بدموقع، همه رویاهای شفر را به باد داد.

روزبه چشمی که یک کارت زرد داشت بازیکن حریف را در موقعیتی مناسب با خطا متوقف کرد تا خیلی زود استقلال ده نفره شود. یک یار کمتر از حریف، به معنی پایان رویای آبی‌ها بود.
به خصوص اخراج بازیکنی که در قلب خط دفاعی استقلال حضور داشت و در بازی دور رفت هم نشان داده بود فاصله گرفتنش از خط دفاع استقلال چه بهای سنگینی دارد.
     
  
مرد

 
ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران شد



رئیس فدراسیون فوتبال ایران، ویلموتس بلژیکی را به‌عنوان جانشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی معرفی کرد


مارک ویلموتس که برای انجام مذاکرات نهایی و همینطور امضای قرارداد، شب گذشته خود را به تهران رساند و از صبح امروز نیز به همراه تعدادی از مسئولان فدراسیون فوتبال به بازدید از امکانات مرکز ملی فوتبال پرداخت. او در این بازدید همه زمین های آکادمی، مرکز پک و ... را از نزدیک بررسی کرد و در نهایت به همراه مسئولان حاضر به سوی ورزشگاه آزادی حرکت کردند تا وی ورزشگاه اصلی تیم ملی را نیز از نزدیک مورد بررسی قرار بدهد.




قرار است سرمربی بلژیکی پس از بازدید از امکانات مختلف فوتبال ایران، راهی جلسه نهایی با تاج شود و قرارداد خود با تیم ملی ایران را منعقد کند.


ویلموتس طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ دستیار ژرژ لیکنز، سرمربی کنونی تراکتورسازی در تیم ملی بلژیک بود و پس از پایان کار لیکنز در این تیم، به‌عنوان جانشین او انتخاب شد؛ حالا ویلموتس و لیکنز دوباره در یک کشور، اما دور از هم مشغول به فعالیت خواهند شد؛ البته بعید به نظر می‌رسد فرصت بیش از یک بار ملاقات لیکنز و ویلموتس در تهران فراهم شود چراکه پیش‌بینی می‌شود کار لیکنز و تراکتور در پایان فصل به اتمام برسد و او ایران را ترک کند.
     
  

 
۴۵۰۰ تا بلیط بازی کامبوج رو فروختن بعد میگن سایت ۱۷ مهر ۱۳۹۸ باز میشه !!!
     
  

 
سلام

شاید حق با شما باشه در مورد قزاقستان با شما موافقم اما در مورد اندونزی حتی با اضافه کردن ورزش های جدید من اندونزی رو پایین تر از ایران میبینم تویه توضیح مدال ها

البته این نظر شخصی من و دلیل نمیشه که درست باشه
     
  
مرد

 
طرح مجلس برای ممنوعیت مسابقه ورزشکاران ایران و اسرائيل؛ احتمال تعلیق کل ورزش ایران وجود دارد


همزمان با تصویب دو فوریت طرح «غیرقانونی شدن» مسابقه تیم‌های ورزشی ایران با ورزشکاران اسرائيلی در مجلس، هشدارهایی درباره احتمال تعلیق کل ورزش ایران مطرح شده است. آن‌‌طور که خبرگزاری مهر روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت گزارش کرده است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح مقابله با آنچه را که «اقدامات خصمانه» اسرائیل علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی نامیدند، تصویب کردند. در بند ۱۱ این طرح تاکید شده که «هر گونه مسابقه یا رقابت ورزشی اعم از رسمی یا تدارکاتی» بین ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایرانی با حریفان اسرائیلی ممنوع است. نمایندگان مجلس همچنین قصد دارند فدارسیون‌های ورزشی ایران را موظف کنند «اقدامات مقتضی را جهت ممانعت از اعمال هرگونه مجازات و محرومیت‌های ورزشی بین‌المللی علیه ورزشکاران» به عمل آوردند!!!

این درخواست در حالی در طرح مجلس گنجانده شده است که فدراسیون جهانی جودو مهرماه ۹۸، به دلیل فشار مقام‌های جمهوری اسلامی برای باخت اجباری ورزشکاران جودو، کلیه فعالیت‌های بین‌المللی جودوی ایران را به حالت تعلیق درآورد. آرش میراسماعیلی، رئيس فدارسیون جودو که در ماه‌های گذشته پیگیر رفع تعلیق این فدارسیون بوده است، هفتم اردیبهشت هشدار داده بود که این ماجرا ممکن است «گریبان رشته‌های دیگر و کل ورزش ایران» را بگیرد.

پدرام الوندی، معاون خبر خبرگزاری ایرنا، هم در واکنش به تصویب طرح جدید در مجلس در توئیتی نوشت که این موضوع می‌تواند «زمینه‌ساز تعلیق کل ورزش ایران و از دست رفتن المپیک توکیو شود». دخالت و فشارهای سیاسی بر ورزشکاران در ایران یک پدیده سابقه‌دار است. سعید ملایی، ستاره جودوی ایران که در پی باخت «اجباری» از ایران رفت و عضو تیم مغولستان شد، در مصاحبه‌های متعددی گفته است که با فشار مسئولان سه بار مجبور شد به حریفان دیگر ببازد تا با رقبای اسرائیلی روبرو نشود. اعتراض و مهاجرت آقای مولایی در سال گذشته مقدمه بحث تعلیق جودوی ایران شد. فدارسیون بین‌المللی جودو شرط برداشته شدن تعلیق را برگزاری یک مسابقه دوستانه بین جودوکاران ایران و اسرائیل اعلام کرده است. فدارسیون جودوی ایران که چنین درخواستی را قبول ندارد، به دادگاه داوری ورزش شکایت برده است. در این دادگاه قرار است چند ورزشکار ایرانی از جمله سعید مولایی، محمد منصوری و وحید سرلک درباره فشار و اجبار مقام‌های حکومت ایران در مسابقات ورزشی شهادت بدهند.

اجتناب از مسابقه به دلایل سیاسی، طبق قوانین کمیته بین‌المللی المپیک و تمام فدراسیون‌های جهانی ممنوع است. در ایران اما ورزشکاران به خاطر سیاست جمهوری اسلامی ایران عملا ناچارند که از مصاف با ورزشکاران اسرائیلی خودداری کنند. آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، سال ۹۶ در دلجویی از علیرضا کریمی، کشتی‌گیر ایرانی، مسابقه ندادن با ورزشکاران اسرائیلی را یک «ارزش قابل تقدیر» نامید و یک انگشتر عقیق خود را به او هدیه داد. رهبر جمهوری اسلامی همچنین مهرماه سال ۹۷ در این باره خطاب به ورزشکاران گفت که از مسابقه ندادن نترسید و در صورتی که نهادهای بین‌المللی ناراضی بودند، «به دَرَک که ناراضی می‌شوند، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.»
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
خداحافظ اسطوره تکرار نشدنی مارادونای افسانه ای درگذشت
𐎠𐏃𐎶𐎭
     
  ویرایش شده توسط: ahmadazimi901   
صفحه  صفحه 110 از 192:  « پیشین  1  ...  109  110  111  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA