انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 117 از 192:  « پیشین  1  ...  116  117  118  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
فولاد مقابل تیم 727.500.000.000 تومانی العین!

تیم فولاد ایران شنبه شب در دیداری حساس و مهم در ریاض به مصاف العین امارات می‌رود. در شرایطی که بازیکنان و اعضای کادر فنی فولاد در گفت‌وگوهای مختلف از فدراسیون فوتبال بدلیل اصرار عجیبش در بسته نگه داشتن پنجره نقل و انتقالات و در نتیجه عدم جذب بازیکن جدید انتقاد کرده‌اند سایت ترانسفرمارکت در تخمینش از ارزش بازیکنان حریف فولاد اعلام کرده ارزش بازیکنان این تیم چند ملیتی را 24 میلیون و 250 هزار یورو است؛ رقمی معاد 727 میلیارد و 500 میلیون تومان.

العین بازیکنان با ملیت‌های برزیل ژاپن مصر صربستان ساحل عاج و پرتغال دارد و گران‌ترین بازیکن این تیم «شویا ناکاییما»ی ژاپنی است که ارزش قراردادش با العین هفت میلیون یورو است. میانگین سنی تیم العین 27.3 سال است و هشت بازیکن ملی در ترکیب این تیم حضور دارد. هدایت این تیم پرافتخار اماراتی برعهده پدرو امانوئل پرتغالی است که سابقه کار در تیم‌هایی نظیر آلمریای اسپانیا و پورتوی پرتغال را در کارنامه دارد. دیدار فولاد ایران و العین امارات روز شنبه هفته آینده در ریاض برگزار می‌شود.
     
  
مرد

 
6 بازی در 15 روز برای پرسپولیس

یحیی گل محمدی و شاگردانش از 25 فروردین تا 9 اردیبهشت‌ماه در گوای هند، هر 3 روز یک بار باید به میدان بروند. در واقع آن‌ ها باید 6 بازی را در این 15 روز انجام دهند. پرسپولیس در اولین دیدار آسیایی خود مقابل یکی از دو تیم الزورا یا الوحده به میدان می‌رود. این بازی در تاریخ 25 فروردین ‌ماه خواهد بود. سه روز بعد پرسپولیس با الریان مسابقه دارد و آخرین بازی پرسپولیس در دور رفت در پایان فروردین‌ماه مقابل میزبان گروه خواهد بود. پرسپولیس دور برگشت را هم با گوا استارت می‌زند و به ترتیب در روزهای ششم و نهم اردیبهشت هم با برنده پلی آف و تیم الریان بازی می‌کند.

پرسپولیس در بازگشت به تهران بلافاصله باید در لیگ برتر به میدان برود. طبق برنامه سازمان لیگ که تا هفته بیست و سوم و تا روز 23  اردیبهشت اعلام شده، پرسپولیس باید طی 35 روز 9 بازی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد و به طور میانگین تقریبا هر ۴ روز یک بار مسابقه بدهد.
     
  
مرد

 
یحیی ترکیب را دوباره تغییر می دهد؛ نوراللهی و امیری مقابل نساجی فیکس می شوند

ورود دیرهنگام ستاره‌هایی مثل وحید امیری و احمد نوراللهی به زمین مسابقه مقابل پدیده، اوضاع را کاملا به سود پرسپولیس تغییر داد و از آن لحظه به بعد، موقعیت‌های قرمزها به مراتب جدی‌تر شد و حملات زیادی را روی دروازه شهرخودرو صورت دادند.

به نظر می‌رسد اگر وحید و احمد در بازی گذشته این تیم از ابتدا در ترکیب تیم به میدان می‌رفتند، پرسپولیس شانس بسیار خوبی برای بردن این مسابقه داشت اما حقیقت آن است که نوراللهی و امیری چهار روز قبل از بازی مقابل شهرخودرو در ترکیب ثابت تیم ملی روبه‌روی سوریه به میدان رفته بودند و نسبت به سایر نفرات تیم، خسته به نظر می‌رسیدند

یحیی قصد دارد در بازی روز پنجشنبه مقابل نساجی با ترکیب همیشگی و ثابت این تیم به میدان برود و از ابتدا امیری و نوراللهی را به زمین مسابقه بفرستد، دو بازیکنی که بدون شک در ادامه فصل، تاثیر بسیار زیادی در روند بازی‌های پرسپولیس خواهند داشت و نقش مهمی در تلاش این تیم برای باقی ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر ایفا خواهند کرد.
     
  
مرد

 
برگزاری بازی سوپر جام بعد از هفته بیست و سوم

گفته می شود بازی سوپر جام فوتبال ایران بین تیم های پرسپولیس و تراکتور بعد از هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار خواهد شد. این بازی در تهران و تبریز انجام نمی شود در استانی به غیر از این دو استان برگزار می شود
     
  
مرد

 
اطلاعیه باشگاه نساجی در آستانه بازی با پرسپولیس

اگر بعد از بازی مشکلی بابت ویروس کرونا متوجه تیم فوتبال پرسپولیس شود، هیچ مسئولیتی بر عهده مدیریت و کادر پزشکی باشگاه نساجی نیست و تیم نساجی تمامی تدابیر لازم را انجام داده و با توجه به برنامه‌ریزی سازمان محترم لیگ، به میدان می‌رویم
     
  
مرد

 
غلبه الوحده بر الروزا عراق؛ تیم اماراتی حریف پرسپولیس شد

در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، الوحده امارات در ورزشگاه آل نهیان به مصاف الزورا عراق رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز و با این برد راهی گروه پرسپولیس شد.

بر این اساس قرمزپوشان کشورمان اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل این تیم برگزار خواهند کرد؛ الریان قطر و گوای هند دیگر حریفان پرسپولیس ایران هستند.
     
  
مرد

 
برنامه‌دیدارهای‌مهم‌امروز+پخش‌زنده|1400/01/19

✅نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
🏀پالایش نفت آبادان🆚مهرام
⏰ساعت 16:00
🖥شبکه ورزش

✅هفته بیستم لیگ برتر
⚽️پرسپولیس🆚نساجی
⏰ساعت 18:50
🖥شبکه 3

✅یک چهارم نهایی لیگ اروپا
⚽️گرانادا🆚منچستر یونایتد
⏰ساعت 23:30

✅یک چهارم نهایی لیگ اروپا
⚽️آژاکس🆚آاس رم
⏰ساعت 23:30

✅یک چهارم نهایی لیگ اروپا
⚽️آرسنال🆚اسلاویا پراگ
⏰ساعت 23:30

✅یک چهارم نهایی لیگ اروپا
⚽️دینامو زاگرب🆚ویارئال
⏰ساعت 23:30
     
  
مرد

 
همگروهی تراکتور مشخص شد؛ صعود دراماتیک نماینده عراق به مرحله گروهی

نیروی هوایی عراق و الوحده عربستان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی در 90 دقیقه و وقت های اضافه 1-1 مساوی شد و در پنالتی ها نیروی هوایی موفق شد 5-4 حریف خود را شکست دهد و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و تراکتور ایران دیگر تیم های گروه دوم هستند.
     
  
مرد

 
ساز جدایی یک ستاره استقلال؛ تلاش آبی‎‌ها برای نگه داشتن ستاره ناراضی

سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال که فصل نوزدهم لیگ برتر یک تنه در تمام مسابقات داخلی اعم از لیگ برتر و جام حذفی و همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درون چارچوب دروازه استقلال بازی کرد، در این فصل نیمکت نشینی مطلق است و به همین دلیل به فکر جدایی از استقلال افتاده است.

حسینی که در نیم فصل زمستانی هم وسوسه شد تا از استقلال راهی یک تیم لیگ برتری دیگر شود، با توصیه یکی از مدیران باشگاه و البته احتمال بازگشت فرهاد مجیدی از این تصمیم صرف نظر کرد اما از وقتی فرهاد مجیدی هدایت استقلال را در دست گرفته باز هم نیمکت نشین است.

از نزدیکان به این دروازه بان خبر می‌رسد او از حالا به فکر جدایی در پایان فصل و حضور در تیمی است که بتواند به طور ثابت برای آن به میدان برود.

گفته می‌شود بهزاد غلامپور که فصل قبل هم ارتباط نزدیکی با حسینی داشته ماموریت دارد تا در این باره نظر این دروازه بان شیرازی تیم استقلال را تغییر بدهد که در پایان فصل در استقلال بماند و از این تیم جدا نشود.
     
  
مرد

 
پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا پشت درهای بسته

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون‌های میزبان اعلام کرد به منظور حفظ سلامت اعضای تیم‌های حاضر و همچنین مقام‌های رسمی در برگزاری مسابقات، رقابت‌ها پشت درهای بسته انجام خواهد شد و هیچ تماشاگری در ورزشگاه‌ها حضور پیدا نمی‌کند.
     
  
صفحه  صفحه 117 از 192:  « پیشین  1  ...  116  117  118  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA