انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 141 از 192:  « پیشین  1  ...  140  141  142  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال

روزنامه «الریاضیه» عربستان در گزارشی اعلام کرد باخت الاهلی مقابل استقلال سنگین‌ترین شکست الاهلی در تاریخ حضورش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

باخت تاریخی الاهلی در حالی توسط استقلال رقم خورد که شاهزاده «عبدالعزیز بن ترکی» وزیر ورزش عربستان هم در ورزشگاه حضور داشت و نظاره گر عملکرد درخشان نماینده ایران بود.
     
  
مرد

 
توضیح فدراسیون فوتبال هند درباره شکایت از پرسپولیس

دبیر کل فدراسیون فوتبال هند: یکی از پست‌های منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس تحقیرآمیز بود و حیثیت مردم هند را که منشا ملی داشت، خدشه دار کرد.شرم‌آور است که تاریخ و فرهنگ کشوری که سزاوار احترام است، آزرده خاطر شود.این پست‌ها به احساسات مردم هند به کلی آسیب می‌زند. این پست‌ها تهاجم غیر منطقی به فدراسیون و مردم هند را نشان می‌دهد که کاملاً خارج از اخلاق ورزشی است.
     
  
مرد

 
نمایندگان ایران دارای بیشترین امتیاز از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا

تیم‌های ایرانی با کسب 8 امتیاز، بهترین عملکرد را در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا میان کشورهای مختلف داشته‌اند. نمایندگان قطر با کسب 5 امتیاز، تیم‌های اماراتی با 4 امتیاز و نیز نمایندگان کشورهای ازبکستان و عربستان با 2 امتیاز، در رده‌های بعدی قرار دارند.
     
  
مرد

 
صحبت‌ های جادویی مجیدی در نیمه مربیان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی برتری قاطع استقلال مقابل نماینده عربستان را بررسی کرد.

سایت ای اف سی نوشت: در بین دو نیمه صحبت‌های مجیدی برای استقلال جادویی بود چرا که بازیکنان توانستند به خوبی نکاتی که سرمربی به آنها متذکر شده بود و در زمین به نمایش بگذارند؛ در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بازیکنان الاهلی ۲ موقعیت عالی گلزنی که توسط «فرشید اسماعیلی» و «ارسلان مطهری» ایجاد شده بود را دفع کردند؛ تنها ۵ دقیقه پس از آن بود که «محمد نادری» مدافع پیش تاخته استقلال توانست در شلوغی محوطه جریمه گل دوم تیم تحت هدایت «فرهاد مجیدی» را به ثمر برساند.
     
  
زن

 
دیشب استقلال گل کاشت یک برد تاریخی کسب کرد ایشالله که همیشه موفق باشه
چه خوب است رسیدن به چیزهایی که میخوایی قبل از مردن
     
  
مرد

 
raha569:
دیشب استقلال گل کاشت یک برد تاریخی کسب کرد ایشالله که همیشه موفق باشه

دمش گرم که نماینده عربستان و برد
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
📸نامزدهای بهترین گل هفته اول آسیا؛ تقابل قایدی و سیدجلال با عباس زاده

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از بهترین گل‌های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید رونمایی کرد که گل 3 بازیکن ایرانی؛ سیدجلال حسینی، محمد عباس‌زاده و مهدی قایدی در آن حضور دارد
     
  
مرد

 
محمد نادری از پای مصدومش MRI گرفت

محمد نادری یکی از بهترین بازیکنان استقلال مقابل الاهلی بود که هم یک گل زد، هم یک بار توپش به تیر دروازه برخورد کرد و هم چند بار برای هم تیمی های خود موقعیت سازی کرد. اما نادری در ثانیه های پایانی بازی با الاهلی پایش آسیب دید تا مجیدی مجبور شود سبحان خاقانی جوان را جانشین او کند. نادری در پایان بازی با الاهلی از پای مصدوم خود MRI گرفت تا میزان مصدومیت او مشخص شود. اگر مصدومیت نادری جدی نباشد او از امروز در تمرین استقلال شرکت خواهد کرد تا خود را آماده بازی با الشرطه کند.
     
  
مرد

 
موافقت AFC با درخواست فولادی‌ها؛ زمین تمرین شاگردان نکونام تغییر کرد

بعد از مکاتبه‌هایی که با مسؤلان برگزاری مسابقات صورت گرفت و البته با همکاری زبیر عثمان مسئول برگزاری مسابقات و ابراهیم دبیرکل فدراسیون کشور میزبان، با درخواست فولاد برای تغییر محل تمرین موافقت شد و شاگردان نکونام تمرین دیشب خود را در زمین تمرینی ورزشگاه ریاض برگزار کردند.
     
  
مرد

 
هافبک استقلال به دیدار مقابل الشرطه عراق میرسد

داریوش شجاعیان هافبک آبی‌پوشان پایتخت که به دلیل احساس درد در ناحیه پا در بازی شب گذشته برابر الاهلی غایب بود به بازی با الشرطه عراق می‌رسد.
     
  
صفحه  صفحه 141 از 192:  « پیشین  1  ...  140  141  142  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA