انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 191 از 192:  « پیشین  1  ...  189  190  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
دربی‌های اردیبهشت به نفع استقلال؛ آبی‌ها مختصص زدن ۳ گل به پرسپولیس در ماه دوم سال

پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم لیگ برتر، عصر جمعه و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند. این بازی در حالی برگزار می شود که سرخپوشان با ۴۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و استقلال هم با ۳۴ امتیاز در رده سوم. این دو تیم در اردیبهشت ماه چهار بار با یکدیگر بازی کردند که سهم استقلال ۲ برد و یک تساوی و یک شکست بوده است.

در دربی شانزدهم، استقلال و پرسپولیس در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۴ به مصاف یکدیگر رفتند که استقلال با نتیجه ۳-۱ پیروز شد. دو سال بعد هم دو تیم در دربی بیستم، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت با یکدیگر روبرو شدند که آبی ها باز هم با نتیجه ۳-۰ موفق شدند رقیب سنتی خود را شکست دهند.

دربی پنجاه و دوم در تاریخ نوزدهم اردیبهشت برگزار شد که دو تیم با تساوی ۰-۰ زمین بازی را ترک کردند و تک پیروزی پرسپولیس در ماه اردیبهشت مقابل استقلال، در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۴ به دست آمد که سرخپوشان با تک گل علی علیپور توانستند استقلال را شکست دهند

🆔 پنالتی‌زن استقلال در دربی مشخص شد

در آخرین بازی آسیایی استقلال مقابل الشرطه عراق شیخ دیاباته تک گل سه امتیازی و حساس تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما بعد از آن یک پنالتی دیگر را هدر داد.

در مورد دیاباته این طور عنوان شد که دروازه بان عراقی کاملاً دست او را خواند و متوجه شد که چگونه پنالتی می زند. در همین راستا شنیدیم اگر استقلال در دربی جمعه صاحب ضربه پنالتی شود،به احتمال فراوان وریا غفوری پشت توپ قرار خواهد گرفت. البته کاپیتان استقلال هم پنالتی های زیادی را هدر داده اما به هر حال اعتماد به نفس لازم را دارد واز سابقه گلزنی به پرسپولیس هم در یکی از دربی‌های تهران برخوردار است
     
  
مرد

 
☑️ سمیعی فردا شب به اردوی پرسپولیس می‌رود

🔺پرسپولیسی‌ها بعد از تمرین فردا در هتل اوین حاضر شده و اردوی پیش از بازی خود مقابل باشگاه الاستقلال را برگزار خواهند کرد. قرار است جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه فردا شب در محل اردو حاضر شده و در گفتگو با بازیکنان و مربیان آن ها شرایط تیم را در آستانه دربی جویا شود.

🔺گفتنی است هنوز مبلغ پاداشی برای پرسپولیسی‌ها در صورت پیروزی در دربی اعلام نشده و قرار است سمیعی با حضور در هتل مبلغ پاداش را در صورت برد در دربی اعلام کند. باید دید دیگر اعضای هیات مدیره نیز سمیعی را همراهی خواهند کرد یا نه.

🚩 🚩
     
  ویرایش شده توسط: Mohamad4267   
مرد

 
شهریار مغانلو مهره کلیدی شهرآورد 95

بعد از حضور مغانلو در ترکیب پرسپولیس، این تیم حالا روی ضربات ایستگاهی، خطرناکتر از قبل است و جدا از سیدجلال و کنعانی‌زادگان و کامیابی‌نیا و نوراللهی که سرزن‌های خوبی هستند، مهاجم بلندقد قرمزها هم می‌تواند از این ویژگی‌اش به بهترین شکل ممکن برای کمک به تیمشش استفاده کند. 

مغانلو امیدوار است در دربی بتواند برای اولین بار در لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس گل بزند. او بعد از نمایش خوبش در لیگ قهرمانان آسیا، در بازی با سپاهان به دنبال زدن اولین گلش در لیگ بود که پیام نیازمند اجازه این کار را به او نداد تا مهاجم قرمزها برای از بین بردن طلسم گل نزدنش در لیگ، منتظر دربی باشد.

حساب ویژه‌ای که یحیی روی مغانلو و سایر بازیکنان قدبلند تیمش کرده، در کنار ضعف استقلال روی ضربات ایستگاهی می‌تواند برای فرهاد مجیدی و تیمش در دربی مشکل‌ساز شود و احتمالا به همین دلیل، فرهاد مجیدی برای دربی در خط دفاعی تیمش تغییراتی ایجاد کند و شاید بازگشت محمد دانشگر به ترکیب استقلال، به خاطر قدرت سرزنی این بازیکن باشد تا او در محوطه جریمه خودی توپهای اول را بزند.

🆔 مدافع جنجالی عصای دست مجیدی می‌شود؟

اشتباه بزرگ عارف غلامی در بازی با ذوب آهن باعث شد استقلال در شرایطی که به دنبال زدن گل مساوی به حریف بود، گل دوم را هم بخورد و با باخت به شاگردان مجتبی حسینی، به استقبال دربی برود.

نمایش ضعیف غلامی جلوی ذوب آهن باعث شد تا احتمال حضور او در ترکیب اصلی استقلال برای دربی به حداقل برسد و اگر چه هنوز مشخص نیست مجیدی از چه ترکیب دفاعی استفاده خواهد کرد اما به نظر می‌رسد محمد دانشگر احتمالا جلوی پرسپولیس به میدان برود.

دانشگر که بعد از اتفاقات بازی پیکان و استقلال در جام حذفی، توسط فرهاد مجیدی اخراج شد و شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، به تازگی مجوز بازگشت به تمرینات تیمش را پیدا کرده و گفته می‌‎شود فرهاد مجیدی روی این بازیکن برای بازی مقابل پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده است
     
  ویرایش شده توسط: Mohamad4267   
مرد

 
آیا مجیدی می‌تواند روند شکست ناپذیری‌اش را مقابل پرسپولیس حفظ کند ؟

شاگردان مجیدی درحالی به مصاف پرسپولیس میروند که سرمربی آبی پوشان از دو بازی قبلی‌اش یک پیروزی و یک تساوی دارد و در حالی آماده سومین دربی خود در نقش سرمربی می‌شود که تاکنون طعم شکست را در این مسابقات نچشیده است.

مجیدی نخستین بار در هفدهم بهمن سال ۹۸ سرمربیگری آبی پوشان در دربی را تجربه کرد که آن بازی با دَبل ارسلان مطهری برای استقلال و گل‌های علی علیپور و بشار رسن برای پرسپولیس، بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

دومین تجربه سرمربیگری مجیدی در دربی در تاریخ ۹۹/۶/۵ اتفاق افتاد که این بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد و بعد از آنکه در وقت معمول ۹۰ دقیقه و ۱۲۰ دقیقه بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید، آبی پوشان در ضربات پنالتی توانستند به پیروزی ۶ بر ۳ رسیده تا با این پیروزی راهی فینال جام حذفی شوند.

استقلال و پرسپولیس روز جمعه برای نود و پنجمین بار به مصاف هم می‌روند که این سومین تجربه فرهاد مجیدی در نقش سرمربی است و باید دید آیا مجیدی می‌تواند روند شکست ناپذیری‌اش را در این دیدار هم حفظ کند یا خیر
     
  ویرایش شده توسط: Mohamad4267   
مرد

 
فرهاد مجیدی: یک دستیار ایتالیایی می آورم که تا پایان لیگ برتر، همراه من است
     
  
مرد

 
تصاویر
دو گل
بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۱

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
آتزوری فاتح یورو 2020
𐎠𐏃𐎶𐎭
     
  
مرد

 
چه اتفاق دلپذیر و عجیبی است کسب اولین مدال طلای المپیک ایران در توکیو 2020
آنهم برای اولین بار در رشته تیراندازی توسط جواد فروغی دلاور همراه با شکستن رکورد المپیک
جواد فروغی 41 ساله پرستار بیمارستان و جزو کادر درمان است.
او تیراندازی را در طبقه منفی دو بیمارستان شروع کرده بود!
حالا در دوران سخت کرونایی یک پرستار از ایران توانست در یک اتفاق تاریخی صاحب مدال طلای المپیک شود.



الان در جدول مدالها بین 205 کشور شرکت کننده در جایگاه دوم هستیم!!



Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
سلام به همه برووبچ لوتی

ایرانی های بامرام خواستم به همگی تبریک بگم واسه پیروزی بچه های پنجه طلایی والیبال و تیراندازی ممنون
L.Y
     
  
مرد

 
love500:
بچه های پنجه طلایی والیبال و تیراندازی ممنون

عشق است سعید معروف
     
  
صفحه  صفحه 191 از 192:  « پیشین  1  ...  189  190  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA