انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 5 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  13  پسین »

مربیان بزرگ


مرد

 
مارادونا: اگر رئیس یک باشگاه بودم، مورینیو را به گواردیولا ترجیح می دادم

سایت گل- روزنامه مارکا امروز گفت و گویی اختصاصی را با دیگو آرماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین منتشر کرده است.بازیکنی که از نظر خیلی ها برترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا و از نظر برخی دیگر دومین بازیکن برتر دنیا بعد از پله است.

مارادونا در این گفت و گوی اختصاصی در مورد داماش سرخیو آگوئرو گفت:« من آگوئرو را در مادرید می بینم.» و صحبتهایش را این طور به پایان برد:« اگر رئیس یک باشگاه بودم، مورینیو را به گواردیولا ترجیح می دادم.»

این گفتگو هنوز به صورت کامل برروی سایتهای خبری نیامده است.



ایوار ماتئوسوویچ، یکی از کارشناسان گل دات کام با ارزیابی کلی صحبتهای مارادونا به این نکته اشاره کرده که مارادونا همیشه صحبتهایی را به زبان می آورد که می داند مخاطبانش در انتظار شنیدن آن هستند و در پاسخ به این سوال که آیا مورینیو را به گواردیولا ترجیح می دهی، طبیعی است که پاسخ چیست. مثل وقتی که از او می پرسند که آرژانتین تو مثل فرشته ها بازی می کند؟ نه؟

هرچند که به نظر می رسد که لحن این کارشناس هم تاحدودی به طنز آغشته بوده است
lust
     
  
مرد

 
ژوزه مورينيو: كريس رونالدو نه مهاجم است و نه بال؛ تركيبي از اين دواست


سايت گل- ژوزه مورينيو، سرمربي رئال مادريد، معتقد است كريس رونالدو تركيبي از يك مهاجم و يك بال است و توانايي لازم براي بازي در هر دو پست را دارد.

آقاي خاص در مصاحبه با اسكاي اسپورت گفت:" ما به دنبال پستي هستيم كه كريس در آن راحت باشد و همواره در اين مورد بحث مي كنيم. آيا او يك مهاجم است؟ فكر نمي كنم اين طور باشد. او توانايي عبور از بازيكن مقابلش را دارد.

كريس يك بال است؟ نه چون او گلزني هم مي كند. وقتي شما بال باشيد، در يك فصل اين همه گلزني مي كنيد؟ فكر مي كنم او تركيبي از اين دو باشد. او پخته شده و در فرم خوبي قرار دارد. او از همه ويژگي ها برخوردار است."

سرمربي پرتغالي همچنين در مورد شكست 5-0 تيمش مقابل بارسا صحبت كرد و تاييد كرد شكست دادن بارسا بسيار دشوار است اما غير ممكن نيست.

" هركسي ممكن است شكست بخورد. من آخرين بازي مان مقابل والنسيا در خانه حريف را به ياد دارم. نمي توانم بگويم بازيكنانم ترسيده بودند اما مطمئنم كه احساس خوبي نداشتند.

اين كاملا طبيعي است كه بعد از چنين شكستي نياز به زمان داريد اما فكر مي كنم تيم به شرايط خوبش بازگشته است.

ما نياز داريم تا به روند پيروزيهاي مان ادامه دهيم. ما اين فصل تيم جواني داريم، جوان ترين تيم تاريخ رئال. فكر مي كنم تا به حال خوب كار كرديم اما بايد حتما يك جام به دست بياوريم."
lust
     
  
مرد

 
سو قصد به جان آقاي خاص

سرمربي تيم فوتبال رئال ماديد از سو قصد جان سالم به در برد.



--------------------------------------------------------------------------------


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ژوزه مورينيو در فرودگاه لاکرونيا از سوي يک شخص ناشناس مورد حمله قرار گرفت که محافظ شخصي وي با ضربه چاقو مجروح شد تا مربي پرتغالي از اين سو قصد جان سالم به در ببرد.

مورينيو در فرودگاه لاکرونيا مشغول دادن امضاي يادگاري به يک هوادار بود که يک مرد ناشناس به او نزديک شد و قصد داشت با چاقو به او حمله کند. محافظ شخصي مورينيو در اين سو قصد مجروح شد و فرد ناشناس به داخل جمعيت فرار کرد.

پليس تحقيقاتش را درباره اين پرونده آغازکرد و قصد دارد با استفاده از دوربين‌هاي مدار بسته درفرودگاه ضارب را شناسايي و دستگير کند.

باشگاه رئال مادريد اعلام کرد فرد ضارب، مورينيو را در شلوغي اشتباه گرفته و ضربه چاقويش را به بازوي محافظ او زده است.
lust
     
  
مرد

 
محافظ مورینیو چاقو خورد؛ رئال مادرید شرایط امنیتی را بازبینی می‌کند


سایت گل – رئال مادرید معیارهای امنیتی باشگاه را بالاتر خواهد برد، چرا که یکی از محافظان امنیتی ژوزه مورینیو، هفته پیش چاقو خورد.

گاردین نوشته این باشگاه اسپانیایی قصد دارد سیاست خود را پس از این حمله که منجر به زخمی شدن یکی از ماموران امنیتی شد تغییر دهد.

فلورنتینو پرس تاکید دارد که بازیکنان از طریق فرودگاه‌ها مسافرت کنند اما این حمله می‌تواند باعث تغییر رویه آنها شود.

رادیو کادنا سر گزارش داده که مورینیو داشت در راه سفر به خانه دپورتیوو به هواداران امضا می‌داد که یکی از ماموران امنیتی دردی تیز در پهلوی خود حس کرد و مشخص شد که شیئی تیز زخمی چهار سانتی‌متری در بدن او به وجود آورده است.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- دیدارها یکی پس از دیگری برگزار می شود و تیم ژوزه مورینیو همچنان در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد. جنجال آفرینی های آقای خاص است که او را بیش از هر زمان دیگری درکانون توجهات قرار دارد.

مورینیو هیچ وقت زبان به دهان نمی گیرد؛ همیشه در آنچه در ذهنش می آید را می گوید و نسبت به هیچ چیز بی تفاوت نیست.مورینیو از پاسخ دادن به هیچ سوالی طفره نمی رود و روز شنبه در کنفرانسی خبری با همان رفتار همیشگی درمیان خبرنگاران حاضر شد و با قاطعیت تمام جواب سوالات آنها را داد.



اولین سوال بدین ترتیب بود که چرا رئال در دیدارهای خارج از خانه به سختی گلزنی می کند . پاسخ آقای خاص این بود:« طبق گفته تو (روزنامه نگار سوال کننده)، ما خوب حمله نمی کنیم. در روزنامه تان نوشته بودید که ما خیلی خوب حرکات تهاجمی را تمرین نمی کنیم و نمی دانیم چطور باید روی حملات تمرین کنیم. تو نوشته ای که من به شاگردانم گفته ام که هرکاری که فکر می کنید پیروزی را به ارمغان می آورد در زمین مسابقه انجام دهید.»

آقای خاص در مورد غیبت کاکا گفت:« این را از اعضای کادرپزشکی تیم بپرسید. بهترین چیز برای اعتماد به نفس و روحیه یک بازیکن این است که زمانی که مطمئن است دراوج آمادگی است به زمین چمن برگردد.»

این طور به نظر می رسد که کاکا نمی خواهد که تا زمانی که به اوج و 100% آمادگی فیزیکی نرسیده، برای تیم به میدان برود.

سوال بعد بدین ترتیب بود:« آیا رئال در 10 روزی که رونالدو را به دلیل مصدومیت دراختیار نخواهد داشت، دلتنگ او خواهد شد؟» و این هم پاسخ مورینیو:«رونالدو بازیکن بسیار مهمی است. نباید با ریا صحبت کنیم ولی بازیکنان خوبی داریم که انگیزه های زیادی برای ارائه یک بازی خوب دارند.»
آقای خاص درمورد حریف یکشنبه شب تیمش گفت:« راسینگ تیم خوب و قدرتمندی است که در خانه بازی خواهد کرد و کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.»



خیلی ها از مورینیو به این دلیل که به رونالدو استراحت نمی دهد، انتقاد می کنند. ولی آقای خاص در دفاع از خودش درمقابل این انتقادات اعلام کرد که خودش را مسئول مصدومیت ستاره پرتغالی نمی داند:« گاگو در جریان تمرینات تیم مصدوم شد. آربلوا در خانه اش مصدوم شد و رونالدو هم در جریان بازی و در زمان گلزنی مصدوم شد. تو زمانی که باید مصدوم شوی، مصدوم می شوی.گاگو زیادبازی نمی کند ولی مصدوم شده است.»

طبق گزارش منتشره در مطبوعات اسپانیایی به نظر می رسید که مورینیو مورد حمله سلاح سرد یک هوادار فوتبال درشهر لاکرونیا قرار گرفته. آقای خاص درمورد این ماجرا نیز صحبت کرد:« من به لاکرونیا رسیدم و مثل همیشه افرادی برای استقبال آمده بودند.ما هم مثل همیشه مورد محافظت قرار گرفتیم. هیچ اتفاقی برای من نیفتاده و ماجرا تمام شده است. به من گفتند که یکی از اعضای کادر امنیتی، مورد اصابت شیئی برنده در ناحیه کمرش قرار گرفته.من چیز بیشتری نمی دانم و نمی خواهم بدانم.»
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- گری نویل، مدافع سابق شیاطین سرخ، اعلام کرد مورینیو باید فکر مربیگری در اولدترافورد را حداقل برای آینده ای نزدیک فراموش کند.
به گزارش رسانه ها، مورینیو قصد دارد در پایان فصل رئال را ترک کند و به فوتبال جزیره برگردد.
اما نویل که یک ماه قبل بعد از 400 بازی با پیراهن منچستریونایتد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، اعلام کرد الکس فرگوسن به این زودی ها
الدترافورد را ترک نخواهد کرد.
او در گفتگو با نشریه سان گفت:" سرالکس همچنان قوی تر از همیشه پیش می رود. بحث در مورد اینکه چه کسی جانشین او خواهد شد، بیهوده است."
با این وجود نویل تایید کرد سرمربی سابق چلسی بعد از بازنشستگی فرگوسن می تواند یکی از گزینه های مناسب برای هدایت منچستریونایتد باشد: " مربیان بزرگ زیادی وجود دارند. همیشه بحث زیادی در مورد جانشین فرگوسن وجود داشته است. مطمئنم وقتی فرگوسن بازنشسته شود، مورینیو یکی از کاندیداهای اصلی جانشینی اوست زیرا او در هر تیمی بوده، به موفقیت رسیده است. او یک شخصیت ویژه است. باید به افراد به خاطر دستاوردهای شان احترام گذاشت. او هر جا بوده، به موفقیت رسیده است."
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- ژوزه مورینیو، مربی رئال مادرید در صحبتهایی اعلام کرد که بازیکنانش واقعا خسته بودند ولی با این وجود از تلاش آنها تمجید کرد.
در پایان دیدار شنبه شب ورزشگاه بیسنته کالدرون، ژوزه مورینیو به یورو سپورت گفت:« پیروزی خیلی خیلی مهمی بود. اتلتیکومادرید بازی فوق العاده ای را ارائه داد و در خط حمله کاملا خوب بود. این برد بسیار مهم و خوبی برای ما بود.»
مورینیو ادامه داد:« کارها برای ما پیچیده بود. در نیمه اول ما خیلی خوب کنترل بازی را در دست گرفتیم و در نیمه دوم توانستیم از پس اتلتیکو بربیائیم. نیمه دوم کارخیلی سختی داشتیم. ما نتوانستیم آن طور که می خواهیم بازی را کنترل کنیم و بازیکنانمان به ویژه رونالدو و بنزما کاملا خسته بودند.»
آقای خاص از شیوه قضاوت فرناندو تیسیرا، داور مسابقه و عملکرد ایکر کاسیاس، دروازه بان تیمش کاملا راضی بود:« داور عملکرد فوق العاده ای داشت و البته قضاوت چنین دیداری کار سختی نبود. شاید کریس باید به یک ضربه پنالتی می رسید ولی در کل او قضاوت خوبی داشت. ایکر هم شنبه شب فوق العاده ای را پشت سرگذاشت»
چهارمین پیروزی پی در پی در داربی شهر مادریدباعث شد تا فاصله رئال با بارسای صدرنشین همان 5 امتیاز باقی بماند

.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل – ژوزه مورینیو، مربی رئال مادرید گفته شغل بعدی‌اش در لیگ برتر خواهد بود.

مربی پرتغالی سه سال موفق را در سال‌های 2004 تا 2007 در چلسی گذراند و دو قهرمانی لیگ برتر، دو قهرمانی جام اتحادیه و یک قهرمانی جام حذفی کسب کرد.

مورینیو که موفق‌ترین مربی چلسی است، پس از ترک این باشگاه اینتر را به سه‌گانه رساند و حالا مربی مادرید است.

این مربی 48 ساله گفته به انگلیس برخواهد گشت: «دلم برای انگلیس تنگ شده و کار بعدی من در انگلیس خواهد بود.

من آنجا کارم به پایان نرسیده است.

به نظرم انگلیس هم می‌خواهد که من برگردم، نه؟ آن دوران لذت‌بخش‌ترین بخش دوران کاری من بود.

حضور من در چلسی به عنوان مربی و مرد خانواده فوق‌العاده بود. خانواده و من بسیار از آن لذت بردیم. ما دوستان بسیاری پیدا کردیم که هنوز هم با آنها در تماسیم و می‌خواهیم برگردیم.»

گفته می‌شود مورینیو جانشین سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد می‌شود، اما گفته می‌شود منچسترسیتی هم او را می‌خواهد.

مورینیو می‌گوید: «هنوز سه سال با رئال قرارداد دارم. این بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست ولی کار در آن هم سخت‌ترین است.

آنها سه بار به من پیشنهاد دادند و نمی‌شد پیشنهاد سوم‌شان را رد کنم و باید می‌رفتم.

به ایتالیا هم باید می‌رفتم. این برای من مهم بود چون می‌خواستم تجربه حضور در ایتالیا را داشته باشم. همه می‌دانند که ایتالیا خانه تاکتیک است و گفتم آنجا را هم تست کنم.

اما هیچ جا انگلیس نمی‌شود. انگلیس ویژه است. مردم در ایتالیا، اسپانیا و پرتغال از من می‌پرسند چرا تا این حد عاشق انگلیس هستم ولی من نمی‌توانم توضیح دهم. من به سادگی عاشق این کشورم.»
lust
     
  
مرد

 
آنتونیو آدان: مورینیو از همه ما بازیکنان بهتری ساخت



سایت گل – آنتونیو آدان، دروازه‌بان رئال مادرید از ژوزه مورینیو تشکر کرده که به او باور داشته است.

آدان در این فصل اولین دیدارهای خود در لیگ قهرمانان، جام حذفی و لالیگا با پیراهن رئال مادرید را انجام داد و نشان داد ذخیره خوبی برای ایکر کاسیاس است.

این دروازه‌بان 23 ساله خوشحال است که به تیم اصلی رسیده.

او می‌گوید: «سال‌هاست در این باشگاه حضور دارم و تجربه فراوانی کسب کرده‌ام.

پس از آن همه تلاش سخت و فداکاری به تیم اصلی رسیدم و می‌خواهم از این که بازیکن رئال مادرید هستم لذت ببرم.»

او از ژوزه مورینیو ستایش کرده: «او به همه ما کمک کرد به عنوان بازیکنان حرفه‌ای رشد کنیم و ما بسیار به او احترام می‌گذاریم. او سخت تلاش می‌کند و در هر جا که بوده همه چیز را فتح کرده. روشن است که باید به او احترام گذاشت.

او به همه ما باور داشته و به ما کمک کرده به عنوان بازیکن پیشرفت کنیـم. او به ما احساس این را می‌دهد که مهم هستیم و این برای بازیکنان باشگاهی مانند رئال مادرید حیاتی است.»

آدان درباره دیدار فینال جام حذفی در آوریل با بارسلونا می‌گوید: «بازی بزرگی است. در ابتدای فصل همه ما می‌خواستیم به فینال برسیم و با سخت‌کوشی رسدیمی. به تدریج رئال مادرید را به بالا برگرداندیم، به جایی که باید باشد. ما در فینال جام حذفی هستیم و در لالیگا و لیگ قهرمانان هم جایگاه خوبی داریـم.

جام حذفی برای مورینیو و ما مهم است. در ابتدای فصل از سه رقابت حرف زدیم و به همه آنها اهمیت دادیم. جام حذفی ارزشی احساسی برای باشگاه و هواداران دارد و به همین دلیل به اندازه لالیگا و لیگ قهرمانان مهم است.»
lust
     
  
مرد

 
مورینیو:بنزما می تواند هرجای زمین بازی کند/ می خواهم کارم را با تیم ملی پرتغال به پایان ببرم



سایت گل- ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی به تمجید از کریم بنزما پرداخته و اعلام کرده که این ستاره فرانسوی از ماه ژانویه تاکنون پیشرفت زیادی کرده و توانایی این را یافته تا در هر قسمتی از زمین بازی کند.

بنزما از زمان پیوستن امانوئل آدبایور به رختکن رئال کاملا متحول شده است. بنزما که در تابستان سال 2009 از المپیک لیون به رئال پیوسته، به روزهای اوجش بازگشته و ریتم خوبش را بازیافته و با گلهای متعددی که در رقابتهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده، به شدت برای تیمش مفید واقع شده

مورینیو که در ماه های اخیر از بنزما انتقاد می کرد، اکنون از ستاره 23 ساله اش ابراز رضایت می کند.

مورینیو به اکیپ گفت:« همه می بینند که بنزما درحال حاضر بازیکن بهتری است.او کاملا پیشرفت کرده ومن درخواستهای زیادی از او داشته ام.من از او خواستم تا رفتار متفاوتی داشته باشد. پیش از آنکه من به اینجا بیایم، صحبتهای دیگری درمورد بنزما شنیده بودم ولی در اولین روز دیدار با او ، بنزما را پسر باهوش و دوست داشتنی ای دیدم که تمایل زیادی داشت که خودش را در تیم جا بیندازد.مشکل بنزما این بود که به شدت تلاش می کرد مبدل به بازیکن مهمی شود، آن هم به خاطر میلیونها یورویی که برای خرید او پرداخت شده بود.این دقیقا برعکس آن چیزی بود که من فکر می کردم.من به بنزما گفتم که به شدت تلاش کند و صبور باشد تا مبدل به یک بازیکن بهتری شود.او از آن زمان پیشرفت زیادی کرد و الان به آنچه برایش مهم است اعتقاد دارد.»

آقای خاص ادامه داد:« ما دربازار زمستانی آدبایور را خرید کردیم، چون واقعا به چنین بازیکنی نیاز داشتیم و نمی خواستیم کار را برای بنزما سخت کنیم. او هرزمانی که از روی نیمکت به داخل زمین می رفت، واکنش خیلی خوبی داشت. کریم دیگر یک بچه لوس نیست. او مرد شده است. بنزما اکنون قادر است تا کارهای مختلفی را در زمین مسابقه انجام دهد.او می تواند در هر پستی خیلی خوب بازی کند و من این سبک بازیکنان را واقعا دوست دارم.»

مربی رئال ادامه داد:« کار صحیحی که بنزما انجام داد، این بود که تمرکزش را از دست نداد. بیش از هرزمان دیگری در حمله شرکت کرد و هرزمان که توپ را از دست می داد، به خوبی واکنش نشان می داد.»

مورینیو در ادامه این گفت و گو به این نکته اشاره کرد که در سپتامبر سال 2007 در آستانه پذیرش پست مربیگری تیم ملی انگلیس بوده و البته آرزویش این است که در نهایت سرمربی تیم ملی پرتغال شود:« می خواهم تا زمان ممکن مربی رئال باشم. چون این بدان معنا خواهد بود که کارم را خوب انجام می دهم و افراد از من راضی اند. البته دوست دارم که روزی به انگلیس بازگردم و درنهایت مربیگری ام را با هدایت تیم ملی پرتغال به پایان ببرم.»
lust
     
  
صفحه  صفحه 5 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  13  پسین » 
ورزش
ورزش

مربیان بزرگ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA