انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 119:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  116  117  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
آينده بازی های کامپیوتری از نظر خالق کرایسیس
Written by کیوان مساجدی

http://www.narenji.ir/images/stories/authors2/keyvan/3/crytek/2-Cevat.jpg

حقيقت این است که آينده بازی هاي کامپیوتری براي خیلی ها سوال است. خیلی ها با نگاه به بازي های گذشته، به اين فکر فرو می روند که بازي های آينده چگونه خواهد بود. سایت Kotaku، از سوات يرلي (Cevat Yerli)، يعني خالق بازی کرايسيس ،کرايسيس 2 و مدير شرکت Crytek دعوت کرده تا به مناسبت هفته بازی هاي کامپيوتري (PC Gaming Week)، به اين سوال ها پاسخ دهد. پس در ادامه از زبان خود او مطالب را بشنويد:

- بازي های کامپيوتري در آينده:
از زمانی که من شروع به توسعه دادن بازي برای PC ها کردم، تقريبا 20 سال می گذرد. در آن زمان، کومودور 64 و Schneider CPC 6128، بسیار محبوب بودند. بعد از آمدن پلتفرم PC همه چيز تغییر کرد و من و خيلي های ديگر شاهد روندی بوديم که خیلی از اشخاص و وسیله ها مي آمدند و خیلی هاي دیگر منسوخ می شدند و مي رفتند. این روند ادامه داشت تا به این جا رسیدیم.

به نظر من در ظرف پنج سال آینده، بازار کامپیوتر هاي PC، هم رو به رشد می رود و هم رو به زوال! در حالی که بازار بازي های آنلاين (که از نظر من شامل بازي های رايگان؛ گیم هاي اجتماعی و بازي های آرکيد است)، به طور متداوم رشد می يابد.

خرده فروشی گيم های پي سی هم کم مي شود چون اتفاقی که در اين دو سال اخير افتاد هم این مساله را تایید مي کند! در دو سال اخير، افراد بیشتر و بیشتری شروع به بازی کردن انواع بازي های آنلاين کردند و بسیاری از خرده فروشان بازی هاي کامپیوتری سابق هم، کار خود را برروی فروش بازی هاي کنسولی متمرکز کردند. به هر حال در چند سال آینده نگرش مصرف کنندگان تا حدی تغییر خواهد کرد و بر همین نسبت استراتژی های توسعه دهندگان نیز تغییر می کند.



- معنی این حرف چیست؟
برای من مدل تجاری آینده در بازی ها Free-2-Play است. یعنی این که برای بازی پولی پرداخت نشود و در صورت تمایل مصرف کنندگان به بازی کردن نسخه کامل آن، مبلغی از آن ها دریافت شود.

فکر می کنم مصرف کنندگان در آینده حاضر نخواهند شد که حتی برای بازی های درجه یک، بیش از 50 دلار بپردازند. پس بر این اساس، توسعه دهندگان شروع به ارائه بازی های Free-2-Play بیشتر و بیشتری می کنند و در عین حال جا را برای نسخه پریمیوم و امکانات بیشتر باقی می گزارند.

مشخص است که بازی های آنلاین کنونی بودجه کمی برای توسعه توسعه دارند. (فقط در حدود یک دهم بازی های درجه یک) پس کیفیت آن ها هم نسبتا کم است. اما در عین حال گیم پلی لذت بخشی دارند. بازی های آنلاین ابتدا با یک کیفیت خاص منتشر می شوند و سپس در طول زمان به صورت جزء به جزء بهبود داده می شوند. پس همزمان با این که هواداران بیشتری پیدا می کنند، کیفیتشان هم بهتر می شود. پس بازی های آنلاین یکی از نمونه هایی هستند که فوق العاده مشتری پسند اند و این همان نقطه ای است که بازار باید به سمت آن برود.

به معنی واقعی کاربر است که حکمرانی می کند. وقتی بعد از چند سال تعداد قابل توجهی از بازی های آنلاین تولید شوند، رقابت هم زیاد می شود پس کیفیت خود به خود به سمت بهتر شدن می رود. یعنی دقیقا همان مساله ای که تا کنون در بازی های کامپیوتری اتفاق افتاده است.

رقابت هم بین بازی های کامپیوتری معمولی و F2P اوج می گیرد. در بازی های F2P هم رقابت بین نسبت محتوا به کیفیت خواهد بود بعد از مدتی هم بودجه و هم کیفیت این بازی ها به بازی های درجه یک خواهد رسید. در نتیجه گیمر ها می توانند باززی های درجه یک را به طور رایگان در اختیار داشته باشند و بازی کنند. از همین موقع است که خرده فروشی بازی های کامپیوتری به طور امروزی، رو به منسوخ شدن می رود. بعد از این دوره، گیمر ها شاهد خواهند بود که کیفیت در بازی های کامپیوتری به طور کلی دگرگون خواهد شد و رو به پیشرفت بزرگی خواهد رفت.

- با این وجود توسعه دهندگان چگونه می توانند پول کسب کنند؟
مصرف کنندگان بیشتر کلید موفقیت هستند. به طور خاص یک توسعه دهنده باید سعی کند تا کاربران بیشتری را مشتری کار خود و بازی خود کند! به طور میانگین 5 تا 10 درصد از کل کاربران بازی های آنلاین؛ نسخه پریمیوم بازی ها را خریداری می نمایند. علاوه بر این ها اسپانسر ها و مشتریان خرده ای نیز وجود خواهند داشت. بخشی دیگر از درآمد هم از طریق تبلیغات انجام خواهد شد.

به طور خلاصه و در يک کلام : به نظر من در میان مدت، تمامی توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری، از خرده فروشی رو بر میگردانند و به سراغ بازی های Free 2 Play می روند.

آنچه در بالا خواندید، پاسخ های سوات یرلی، مدیر شرکت کرایتک بود به این سوال که رشد بازی های کامپیوتری از آینده چگونه خواهد بود.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
اینتل با سرمایه گذاری چندمیلیارد دلاری در ارتقای کارخانه هایش در آریزونا و اورگان

http://www.gooyait.com/uploads/intel-factory.jpg

اپل و گوگل ممکن است بر پشتوانه های مالی خود اتکا داشته باشند اما اینتل امروزه به شدت دست به جیب شده است. این شرکت اخیرا اعلام کرده است در حال پیگیری اخذ مالکیت مک آفی به میزان ۸میلیارد دلارو نیز سرمایه گذاری چندمیلیارد دلاری در ارتقای کارخانه هایش در آریزونا و اورگان می باشد. این سرمایه گذاری در کل بین ۶ و ۸ میلیارد دلار خواهد بود و شامل ایجاد یک کارخانه تولیدی جدید در اورگان و نیز ارتقای دو کارخانه موجود می باشد که در راستای فناوری ساخت ۲۲نانومتری پیشرفت نماید. همانطور که بدون تردید می توانید حدس بزنید،‌این سرمایه گذاری یک لطف بزرگ برای این دو ناحیه خواهد بود. اینتل می گوید این ارتقاها که طی چندین سال اتفاق خواهد افتاد بیش از ۸۰۰۰ شغل ساخت و ساز و بین ۸۰۰ و ۱۰۰۰ شغل دائمی در این تاسیسات ایجاد خواهد نمود. این عنوان خبری پس از اندکی وقفه منتشر شد.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
فایرفاکس 4 امن تر از همتایان قدیمی اش

کمتر از 48 ساعت پس از دریافت گزارش تخریب بحرانی در فایرفاکس، موزیلا یک بروز رسانی فوری را منتشر کرد که به وصله کردن مشکل ایجاد شده پرداخت.

چهل و هشت پس از اینکه فایرفاکس مورد حمله مرموزانه بدافزار کاشته شده توسط وب سایت Nobel Peace Prize قرار گرفت، آن فایرفاکس 3.6.12 و فایرفاکس 3.5.15 را منتشر نمود که به وصله کردن این نفوذ پذیری می پردازند.

به گفته این شرکت، این نفوذ پذیری ها در ویندوز، سیستم عامل مک و ورژنهای لینوکس فایرفاکس 3.6 و نسخه ی قدیمی تر آن فایر فاکس 3.5 وجود دارد.

دنیل ودیتز اعلام کرد این نفوذ پذیری هیچ خطری را متوجه فایرفاکس4 ننموده است و به نظر می رسد این نسخه آزمایشی محل امنی برای کاربران فایرفاکس می باشد.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
مجهز شدن روستاها به شبکه ی وایمکس

طرفداران پهنای باندBroadband که در برخی مناطق روستایی زندگی می کنند بایستی انتظار بکشند تا اپراتور Clearwire، Verizon یا AT & T سرویس های 4G را در مناطقشان راه اندازی نمایند.

این انتظار به سبب اعطاهای بیش از 500 میلیون دلاری دولت آمریکا به شرکتهایی است که مسئولیت گسترش سرویس های وایمکس را در 22 ایالت پذیرفته اند.

در واقع این دومین دوره اعطای امتیازهاست که به ساخت شبکه های پر سرعت در مناطقی که تاکنون با تکیه بر اتصال dial up از وب استفاده می کردند، می انجامد.

شرکت EcliptixNet Broadbandکه یک ISP روستایی در واشینگتن است و DigitalBridge Communications که یک ISP در ویرجینیا است و خدمات اینترنت را به ویرجینیا، می سی سی پی، ایندینیا، آیداهو، ویومینگ و مونتانا ارائه می دهد، از برجسته ترین شرکت های برنده ی این امتیاز هستند.

نصب این شبکه وایرمکس برای هر خانواده روستایی آمریکایی کمتر 350 دلار هزینه دارد.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
ارتقای بزرگ یاهومیل به صورت آزمایشی آغاز شد

یاهو نسخه آزمایشی از ارتقای بزرگ سرویس یاهومیل را راه‌اندازی می‌کند.

نسخه جدید این سرویس ای‌میل که "یاهو میل بتا" نام دارد، دارای یک رابط کاربری و شکل مرور به‌سازی شده، قابلیت بهبود یافته برای مشاهده عکس‌ها و ویدیوها، یکپارچگی توییتر و فیس بوک و قدرت شناسایی هرزنامه و فیلترینگ بالاتر است.

ارتقای یاهومیل اهمیت زیادی دارد؛ کارول بارتز، مدیر عامل یاهو، در ماه می این سرویس را عامل کاهش حضور کاربران در سرویس‌های یاهو خوانده بود.

به گفته وی، مشارکت کاربران یاهومیل یکنواخت بوده و به‌سازی این سرویس ای‌میل در جبران این مساله موثر خواهد بود.

بر اساس آمار کام اسکار، در زمینه متوسط دقیقه به ازای هر بازدیدکننده، مشارکت کاربران یاهو بین ژانویه 2009 که کاربران به طور متوسط 336.4 میلیون دقیقه در سایت‌های یاهو سپری کردند تا آوریل 2010 که این مدت به 247.9 دقیقه تقلیل یافت، کاهش داشت.

اکنون کاربران یاهومیل می‌توانند ارتقای آزمایشی این سرویس را با رفتن به نشانی http://features.mail.yahoo.com و کلیک برروی لینک "اکنون امتحان کنید"، آزمایش کنند.

نسخه جدید به گونه‌ای طراحی شده تا سریع‌تر باشد، به‌ویژه برای افرادی که از دستگاه‌های همراه به اینترنت دسترسی می‌یابند یا دارای اتصال اینترنتی کندی هستند.
او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
موزیلا Firefox 4 اندروید را عرضه کرد



بالاخره موزیلا، نسخه موبایل Firefox 4 را عرضه کرد این مرورگر مخصوص تلفن و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید و Maemo است. این نسخه از Firefox 4 دارای امکاناتی مانند باز کردن صفحات در تب های مختلف، بوک مارک و فایرفاکس Sync است و همچنین قابلیت نصب برخی از Add-Ons ها را دارد. Firefox 4 Mobile دارای قابلیت های بسیار خوب و تازه ای است ولی متاسفانه از وسایل الکترونیکی مجهز به پردازنده ARM v6 و Adobe Flash پشتیبانی نمی کند.

موزیلا ادعا کرده که Firefox 4 موبایل سه برابر سریعتر از مرورگر پیش فرض اندروید است. این نسخه از فایرفاکس 4 دارای موتور بهینه شده جاوااسکریپت با کامپایلر JIT JaeogerMonkey است که باعث می شود صفحات وب سریعتر و با ظاهر بهتر نمایش داده شوند. Firefox 4 Mobile در واقع نسخه کوچک شده Firefox 4 دسکتاپ است و تنها تعداد کمی از قابلیت های آن کم شده است. Firefox 4 اندروید جزء معدود مرورگرهای وب موبایل است که دارای قابلیت باز کردن صفحات در تب است و با کمک قابلیت Firefox Sync می توان بوک مارک ها، History و تب های باز شده را با کامپیتور و یا هر وسیله دیگری که مجهز به مرورگر Firefox 4 باشد همگام یا Sync کرد. کاربر همچنین می تواند موتور جستجوی مورد نظر خود را انتخاب کند.

یکی از امکانات جدید Firefox 4 اندروید قابلیت ذخیره صفحه برروی فایل PDF است با این قابلیت می توانید صفحه وب مورد نظر خود را برروی فایل PDF ذخیره کنید این امکان برای استفاده در شبکه های اجماعی و انتقال صفحه ذخیره شده در وسایل الکترونیکی دیگر کارآمد است. قابلیت دیگر Firefox 4 موبایل، امکان به اشتراک گذاری تصاویر، متون و غیره در شبکه های اجتماعی است.

جهت مشاهده لیست کامل قابلیت های فایرفاکس 4 موبایل به وب سایت موزیلا مراجعه کنید. همچنین اگر تلفن همراه و یا تبلت شما مجهز به سیستم عامل اندروید است می توانید Firefox 4 مخصوص اندروید را از وب سایت Mozilla دانلود کنید.

مرورگر وب Firefox 4 Mobile برروی اندروید نسخه 2.0 به بالا و با پردازنده های سری ARM v7 کار می کند، جهت مشاهده لیست کامل وسایلی که قادر به اجرای Firefox 4 Mobile هستند به این آدرس مراجعه نمایید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
سرویس جدید موزیک پلیر آمازون راه اندازی شد




آمازون زودتر از گوگل و اپل موزیک پلیر نلاین خود را راه اندازی کرد این سرویس که Digital Music Locker نام دارد به کاربران اجازه می دهد موزیک های خود را در فضای وب ذخیره کرده و از طریق Mp3 Player، کامپیوتر، تلفن همراه، تبلت و یا هر وسیله دیگری که مجهز به مرورگر وب و یا سیستم عامل اندروید باشد، گوش دهند.

آمازون به کاربر اجازه می دهد تا فایل های موسیقی دیجیتال خود را با فرمت های MP3 و یا AAC و با همان کیفیت اصلی، در فضای وب Amazon Cloud Drive ذخیره کند و از طریق وسایل الکترونیکی متصل به اینترنت آنها را پخش کند. سیستم جدید ذخیره و پخش موزیک آمازون برروی PC, Mac و وسایل مبتنی بر سیستم عامل اندروید کار می کند. در حال حاضر سرویس Amazon Cloud Drive فقط برای کاربران امریکایی در دسترس است.


Bill Carr قائم مقام مدیرعامل Amazon در رابطه با این سرویس گفت:

مشتریان به ما گفته بودند که دوست ندارند برای پخش فایل های صوتی در کامپیتور و یا تلفن همراه خود، آنها را دانلود کنند. چون انتقال فایل های صوتی از یک وسیله به وسیله دیگر برایشان سخت بود. حال با این سرویس جدید، مشتریان چه در خانه باشند و یا محل کار، می توانند موسیقی مورد نظر خود را از Amazon Mp3 خریداری کرده و آن را در فضای وب Cloud ذخیره کنند و در هر وسیله ایی آن را پخش کنند.
سرویس Cloud Player for Web به کاربر اجازه می دهد تا موزیک های خود را در هر کامپیتوری که مجهز به مرورگرهای Internet Explorer, Google Chrome, Firefox و یا Safari در Mac باشد، پخش کند. همچنین سرویس Cloud Player for Android نسخه جدید Amazon Mp3 App است که شامل نسخه کامل فروشگاه Amazon Mp3 به همراه نسخه موبایل Cloud Player است. کاربران می توانند از این نرم افزار برای پخش کردن فایل های ذخیره شده در Cloud Drive برروی وسایل مبتنی بر اندروید استفاده کنند.

کاربران علاوه بر ذخیره موزیک در Cloud Drive می توانند تصاویر، ویدیوها و یا اسناد خود را نیز در آن ذخیره کنند، اما فایل های ذخیره شده تنها از طریق مرورگر وب و در کامپیتور دردسترس خواهند بود.

آمازون برای شروع به کاربران 5GB فضا اختصاص می دهد و پس از خرید اولین آلبوم موسیقی فضا را به 20GB افزایش می دهد. اگر فضای بیش از این نیاز داشته باشید می بایست برای هر 20GB مبلغ 20 دلار هزینه کنید.

براساس اخبار منتشر شده Apple نیز بدنبال گسترش سرویس Mobile Me و اضافه کردن فضای ذخیره سازی موزیک و پخش آن است. گوگل نیز آغاز آزمایشی سرویس Google Music را برای کارمندان گوگل شروع کرده است و به نظر می رسد این سرویس به زودی برای استفاده عموم عرضه شود.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
موسس جاوا، James Gosling به گوگل پیوست


James Gosling، برنامه نویس مطرح دنیا که جاوا را در Sun Microsystem خلق کرد، به گوگل همان شرکتی که توسط اوراکل متهم به کپی کدهای جاوا و استفاده در سیستم عامل اندروید شده بود، پیوست. Gosling در وب لاگ رسمی خود نوشته است: هنوز مشخص نیست در چه زمینه ای قرار است مشغول شوم ولی ترجیح می دهم در بخشی از همه امور فعالیت کنم. زمانی که Oracle شرکت Sun Microsystem را از آن خود کرد، Gosling نمی خواست به این شرکت بپیوندد.

Gosling سیاست های اوراکل را نمی پسندید و به Larry Ellison مدیرعامل این شرکت، لقب فرمانروای تاریکی داده بود. او گفته است: "در جلسه یکی شدن دو شرکت Sun و Oracle همان مکانی که ما در حال پخته شدن در رابطه با شرایط امتیازهای مابین Sun و Google بودیم، ما می توانستیم درخشش چشم های وکیل اوراکل را مشاهده کنیم."


همانطور که پیشتر اعلام شد اوراکل از گوگل برای عدم رعایت حق کپی رایت و استفاده از الگوهای جاوا در سیستم عامل اندروید شکایت کرده بود، اندروید از نرم افزاری به نام Dalvik که بسیار شبیه به جاواست استفاده کرده است. مزیت اصلی استفاده از جاوا، محافظت کردن از نرم افزار در مقابل سخت افزارهای مختلف مانند پردازنده های گوناگون است. بدین ترتیب یک نرم افزار برروی سخت افزارهای مختلف و وسایل الکترونیکی متفاوت به خوبی کار می کند.

Gosling حدود یک سال است که برای خود کار می کند او در وب لاگ شخصیش نوشته است: "یکی از سخت ترین کارها در زندگی انتخاب کردن است. نه گفتن به موقعیت های خوب، برای من بسیار دشوار بود."
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
پورت HDMI و USB برای iPad، iPhone4 و iPod Touch نسل جدید


اگر شما هم از طرفداران iPad هستید و یا پیشتر آن را خریداری کرده اید، مطمئنا به فکر اتصال USB ، دوربین یا SD Card خود به این تبلت افتاده اید. برای این منظور می توانید یک بسته با نام Camera Kit را از فروشگاه های محصولات Apple تهیه کنید. این Camera Kit که شامل دو Dock برای فراهم آوردن پورت های نام برده شده است حدودا 80 هزار تومان برای شما هزینه دارد. ولی Hanwha راه حل بهتری برای شما دارد.


شما می توانید ویدئو های موجود در iPad، iPhone4 و iPod touch نسل چهار خود را به راحتی توسط آداپتور تلویزیون Apple که پورت HDMI را برای iPad فراهم می کند، مشاهده کنید. ولی آیا روشی که Apple ارائه کرده تنها و بهترین راه حل ممکن برای داشتن پورت HDMI است؟

متاسفانه محصولات Apple در ایران با قیمت بسیار بالایی نسبت به ارزش واقعی آنها ارائه می شود. به طور مثال شما برای یک Kit کوچک که تنها مربوط به اتصال حافظه های External به iPad است باید هزینه زیادی کنید. به همین دلیل برند های متفرقه سعی می کنند این محصولات جانبی را با قیمت نازلتر عرضه کنند تا طرفداران Apple بتوانند Gadget ها را با قمیت مناسبی خریداری کنند.

این بار هم Hanwha یک داک جدید ارائه کرده که دو پورت HDMI و USB را هم زمان با هزینه 73$ به شما عرضه می کند. البته Apple هم داک مخصوص HDMI را با قیمت 39$ دلار عرضه کرده بود. در واقع 34$ هزینه اضافه برای کانکتور USB ، آیا به نظر شما این هزینه ها برای داشتن پورت USB و HDMI به صرفه است؟

اگر قصد تهیه محصول Hanwha را دارید باید به دنبال دوستی در ژاپن باشید تا این محصول را برای شما تهیه و ارسال کند.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
این کت با دکمه های کی برد ساخته شده است


avav


این کت توسط Julien David طراحی و ساخته شده است، این کت کی بردی که مورد توجه بسیاری از علاقمندان فناوری را به خود جلب کرده از تعداد زیادی کلید مختلف کی برد ساخته شده است. در ساخت این کت بیش از 900 کلید کی برد بکارگرفته شده است. متاسفانه نمی توانید این کت را به کامیپیوتر وصل کرده و بعنوان کی برد از آن استفاده کنید.

در طراحی این کت از کلید های سفید و سیاه استفاده شده است، اگرچه این کت دارای 900 کلید سخت است ولی به لطف پارچه استفاده شده در آن، راحت است و پوشیدن آن آزاردهنده نیست. این کت اصلا شبیه کت های معمولی نیست ولی نظر برخی از علاقمندان تکنولوژی را به خود جلب کی کند.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
صفحه  صفحه 3 از 119:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  116  117  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA