انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 4 از 119:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  116  117  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
تبلت های جدید 8.9 و 10.1 اینچی Galaxy Tab – جدی ترین رقبای iPad 2


سامسونگ تبلت های جدید 8.9 و 10.1 اینچی Galaxy Tab را در وب سایت خود معرفی کرده است. خواندن این مقاله را ادامه دهید تا با قابلیت های جدید این دو تبلت سامسونگ آشنا شده و با برتری های آنها نسبت به iPad آگاه شوید.

تبلت های جدید Galaxy Tab سبک تر و باریکتر از iPad 2 هستند. ضخامت این دو تبلت جدید Galaxy Tab سامسونگ 8.6 میلی متر است. وزن تبلت 10.1 اینچی 595 گرم و تبلت 8.9 اینچی 470 گرم وزن دارد. نسخه های جدید Galaxy Tab مجهز به پردازنده دو هسته ای 1GHz و سیستم عامل مخصوص تبلت Android 3.0 Honeycomb هستند.

از دیگر مشخصات تبلت های جدید Galaxy Tab می توان به: دو دوربین 3 مگا پیکسل و 2 مگاپیکسل در جلو و پشت تبلت، پشتیبانی از استانداردهای 802.11a/b/n و HSPA+ شبکه های بی سیم و Bluetooth اشاره کرد. پشتیبانی از HSPA+ سرعت آپلود اطلاعات را تا 21Mbps افزایش می دهد تا تجربه سرعت بالا در انتقال فایل های مالتی مدیا و مرور صفحات وب امکان پذیر شود.

وضوح تصویر صفحه نمایش تبلت های جدید سامسونگ 1280 در 800 پیکسل است که در مقایسه با وضوح تصویر 1024 در 768 پیکسل نمایشگر iPad 2، کیفیت بهتری دارد. ظرفیت باتری این تبلت ها نیز بسیار خوب است، 6000mAh برای Galaxy Tab 8.9" و 6800mAh برای Galaxy Tab 10.1



نسخه های مختلف هر دو تبلت با حافظه های 16GB، 32GB و 64GB عرضه خواهند شد.

هنوز قیمت تبلت های جدید Galaxy Tab اعلام نشده است ولی شایعات حاکی از آن است که قیمت تبلت 10.1 ایچی Galaxy Tab با WiFi و 16GB حافظه داخلی حدود 500 دلار و نسخه 32GB، یک صد دلار گران تر خواهد بود. تبلت 8.9 اینچی Galaxy Tab با 16GB حافظه داخلی و با Wi-Fi حدود 470 دلار و با حافظه 32GB حدود 100 دلار گران تر خواهد بود.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
معرفی قابلیت جدید Search Direct در موتور جستجوی یاهو


Yahoo قابلیت جدیدی را به موتور جستجو ی خود اضافه کرد. این قابلیت که Yahoo Search Direct نام دارد شبیه به Google Instant عمل می کند و نتایج جستجو را بلافاصله پس از وارد کردن هر کارکتر و پیش از فشار دادن دکمه Enter نمایش می دهد. این قابلیت به کاربر کمک می کند کمتر تایپ کند چون موتور جستجو عبارت وارد شده را کامل می کند و نتایج مرتبط با آن را نمایش می دهد و نیازی به کلیک کردن و یا فشار دادن دکمه Enter نیست. همچنین سرعت رسیدن به نتیجه را افزایش می دهد.


فایده سرویس جدید یاهو این است که کاربر اطلاعات مرتبط با عبارت وارد نموده را قبل از کامل کردن آن و در حین تایپ کردن، مشاهده می کند، البته همیشه موارد نمایش داده شده پاسخ شما نیستند ولی در اغلب اوقات این قابلیت باعث افزایش و راحتی کاربر می شود.

لازم است بدانید که همواره می توانید پس از وارد نمودن عبارت مورد نظر و فشار دادن کلید Enter، نتایج را به همان روش سابق مشاهده نمایید.

این سرویس در حال حاضر بصورت آزمایشی راه اندازی شده است و قرار است در قسمت های دیگر یاهو مانند فروشگاه یاهو استفاده شود.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
48 درصد مشتریان Best Buy باور دارند که سه بعدی بسیار گران است

در آستانه ورود Nintendo 3DS به بریتانیا، سایت Best Buy، آمار نظرسنجی خود که در رابطه با فناوری سه بعدی انجام شده را منتشر کرده است، در این نظرسنجی که حدود 2,000 نفر در آن شرکت کرده اند، 48 درصد معتقدند که فناوری سه بعدی بسیار گران است. این درحالی است که 70 درصد فناوری سه بعدی را تجربه کرده و از آن لذت برده اند.


Rob Wilikins مدیر قسمت صوتی و تصویر و سرگرمی Best Buy در بریتانیا گفت: "فناوری های مدرن و پیشرفته می توانند زندگی را راحت تر، لذت بخش تر و پربارتر کنند. ما می خواهیم به مشتریان خود نشان دهیم که هرکسی می تواند از فناوری برای کاملتر کردن زندگی و دیجیتالی کردن آن بهره برند."

Best Buy سعی دارد قیمت گران فناوری های سه بعدی را توجیه کند و مشتریان خود را مجاب به انتخاب محصولات مجهز به این فناوری کند، سخن گوی Best Buy در این زمینه گفته است: "با توجه به محبوبیت فیلم های سه بعدی سینمایی مانند آواتار، مردم ممکن است به این باور برسند که برای تجربه سه بعدی، می بایست چند هزار دلار هزینه کنند. ما با دقت تمام محصولات سرگرمی خود را بررسی می کنیم و در واقع معتقدیم که تلویزیون های HDTV سه بعدی قیمت تقریبا یکسانی با تلویزیون های HDTV دو بعدی دارند و به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم تلویزیون سه بعدی انتخاب کنند تا فناوری جدید را تجربه کنند."
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
[b]IBM به جرم رشوه دادن، 10 میلیون دلار جریمه شد[/b]




IBM به علت ارتکاب به استفاده از رشوه در کشورهای چین و کره جنوبی، مجور به پرداخت جریمه 10 میلیون دلاری به کمیته تبادلات و اوراق بهادار امریکا شد. این کمیته معتقد است که IBM در راستای گسترش تجارت خود در کشورهای چین و کره جنوبی از رشوه استفاده کرده است.



راساس گزارش اعلام شده توسط Wall Street Journal، کارمندان شرکت IBM مبلغ 207,000 دلار بصورت نقدی به 16 مامور دولتی کره جنوبی رشوه داده اند. این مبلغ در سال های 1998 تا 2003 و برای تامین فروش کامپیوترهای شخصی و Mainframe در این کشور داده شده است. شواهد نشان می دهد که این رشوه ها در پاکت های IBM و در جلسات محرمانه به ماموران دولتی داده شده بود.

IBM همچنین متهم به ارائه سفرهای تفریحی به مامورات دولتی چین در سالهای 2004 تا 2009 شده است. کارمندان IBM مبالغ زیادی را به آژانس های مسافرتی بابت تورهای تفریحی ماموران دولتی چین پرداخت کرده اند.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
بزرگترین عکس از فضای داخلی در جهان با وضوح 40 گیگاپیکسل


vsv


عکاس این عکس بسیار بزرگ Jeffrey Martin همان موسس سایت 360Cities است او به تازگی و با استفاده از دوربین Canon 550D و لنز 220 میلی متری، بزرگترین عکس تاریخ از فضای داخل یک ساختمان را گرفته است. پیش تر عکس های بزرگتر از مناظر طبیعی و فضای خارجی گرفته شده بود ولی این عکس بزرگترین تصویر 360 درجه یا پانوراما از یک فضای داخلی است. این عکس 40 گیگاپیکسلی از کتابخانه ایی با معماری قرن 18 در پراگ، کشور چک گرفته شده است.

عکاسی این هنر، 5 روز و با کمک کنترلر روباتیک دوربین به طول انجامیده است. عکاس این هنز 2,947 عکس از این فضا گرفته است و سپس با متصل کردن آنها به یکدیگر یک عکس 360 درجه خلق کرده است. حدود یک روز پردازش نرم افزاری تصاویر طول کشیده است و 111 ساعت وقت صرف شده تا تصاویر به یکدیگر متصل شوند. در نهایت نیز حدود 20 ساعت در نرم افزار فتوشاپ زمان صرف شده تا نتیجه نهایی شکل گیرد. نتیجه نهایی یک عکس با وضوح تصویر 40 گیگاپیکسل و با حجم 283 گیگابایت است.

شما هم می توانید نتیجه نهایی این اثر هنری را در وب سایت 360 Cities مشاهده نمایید
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
زن

Princess
 
معرفی سری جدید لپ‌تاپ‌های VAIO S سونی



شرکت سونی سری جدید لپ تاپ های VAIO S را معرفی کرد. این سری دارای صفحه نمایش ۱۵٫۵ اینچ HD با وضوح ۱۰۸۰p میباشد. این لپ تاپ دارای طراحی باریک و سبک به همراه یک باتری اختیاری به منظور افزایش عمر باتری تا ۱۲ ساعت است. ضخامت این مدل زیر ۱ اینچ بوده و در دو رنگ مشکی و نقره ای پلاتین وارد بازار خواهد شد. طراحی این مدل نیز با مواد آلومینیومی و منیزیمی صورت گرفته تا وزن دستگاه تنها ۴٫۴ پوند ( حدود ۲ کیلوگرم ) باشد که نسبتا سبک به حساب می آید. کیبرد نیز دارای نور پس زمینه و همچنین پد عددی ۱۰ کلیدیست.

اما در قسمت پردازنده ، نسل دوم پردازنده های قدرتمند Core i7 شرکت اینتل به چشم میخورد که میتواند پاسخگوی حجم سنگینی از عملیات پردازشی باشد. هارددیسک SSD با گنجایش ۱ ترابایت و پشتبانی از فناوری چهار RAID 0 کاملا میتوانید نیازهای شما در ذخیره انواع فایل های صوتی و تصویری را برطرف کند.

هنگامی که به سراغ کارت گرافیکی این مدل میرویم با یک کارت گرافیکی محصول شرکت AMD روبرو خواهیم شد. AMD Radeon HD 6630 که بازدهی عالی در زمینه HD خواهد داشت. پشتیبانی از DirectX 11 نیز بازی خورها را خوشحال خواهد کرد. به منظور به حداکثر رساندن عمر باتری در هنگامی که عملیات گرافیکی سنگینی در حال اجرا نباشد ، دستگاه به کارت گرافیک Intel HD سوئیچ خواهد کرد.

در این مدل همچنین یک درایو بلو-ری و یک وبکم HD نیز تعبیه شده است. عرضه سری جدید VAIO S 15.5 اینچ، از ماه اکتبر در وبسایت شرکت سونی و با قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار آغاز خواهد شد ( باتری اضافی قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار خواهد داشت ). عرضه مدل VAIO S 13.3 اینچ ، به همراه نسل دوم پردازنده های Core شرکت اینتل نیز از همان ماه اکتبر آغاز میشود.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
معرفی اولین ماوس دو کاره LG با قابلیت Scan کردن اطلاعات



استفاده از یک ماوس به عنوان اسکنر ایده خوبی است. چرا که خیلی جمع و جور و کوچک است. علاوه بر این به جای خرید دو وسیله می توانید یک ابزار تهیه کنید که کار دو وسیله را انجام دهد. در ادامه اولین ماوس الجی که می تواند به عنوان Scanner نیز عمل کند را معرفی می کنیم.

نام مدل این ماوس LSM-100 است و هر اطلاعاتی که در زیر آن قرار می دهید را Scan می کند. در واقع این ماوس لیزری به همراه اسکنر خود اطلاعات برگه هایی تا سایز A3 را در فرمت های PNG، JPEG، TIFF، BMP، PDF، XLS و حتی DPC اسکن می کند.

این ماوس در سال 2012 وارد بازار خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و مشخصات فنی این ماوس در دسترس نیست.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
پاناسونیک سبک ترین عینک سه بعدی دنیا را معرفی کرد



امروز پاناسونیک سبک ترین عینک سه بعدی دنیا را معرفی کرد. این عینک که TY-EW3D نام دارد 26 گرم وزن داشته و با اختلاف 1 گرم عنوان سبک ترین عینک سه بعدی را از آن خود کرده است. باتری این عینک نیز نوع خاصی است که عمر بیشتری نسبت به رقبایش دارد. در ادامه مشخصات کامل تر این عینک را مشاهده می کنید.

TY-EW3D یک گرم از رقیبان 27 گرمی خود سبک تر است. باتری جدیدی که در این عینک استفاده شده پس از 30 دقیقه شارژ شدن، می تواند بالای 25 ساعت عمر کند. ولی اگر آن را تنها 2 دقیقه شارژ کنید می توانید یک فیلم کامل را با آن مشاهده کنید. چراکه عمر باتری این عینک به ازای 2 دقیقه شارژ، حدود 3 ساعت است. هنوز قیمت دقیق و زمان عرضه این محصول به بازار مشخص نیست.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
وایت‌بردهای هوشمند دیجیتال ۶۰ و ۷۰ اینچی شارپ

شرکت ژاپنی شارپ مدل‌های جدید ۶۰ و ۷۰ اینچی وایت‌برد هوشمند خود را که برپایه ال‌سی‌دی‌های صفحه لمسی کار می‌کنند به بازار ژاپن عرضه کرد. این وایت‌بردهای هوشمند قابلیت نمایش تصاویر ویدیوئی، عکس و اطلاعات رایانه‌ای را با بیشترین کیفیت بر روی خود دارند و به دلیل استفاده از بالاترین حساسیت صفحات لمسی برای استفاده در ادارات و کلاس‌های درس ایده‌آل به نظر می‌رسند.



در مدل ۷۰ اینچی این وایت‌برد هوشمند (PN-L702B) که ۳۰ درصد بزرگتر از مدل قبلی این محصول است. جزئیات به نمایش درآمده در این محصول به وضوح از فاصله دور مشخص هستند و وقتی این وضوح با فناوری قلم دیجیتال شارپ ترکیب می‌شود، این دو مدل جدید به
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
ویندوز 8 را بیشتر بشناسید !
(قسمت اول)




این روزها جدیدترین پروژه مایکروسافت یعنی ویندوز 8 غوغا کرده و اخبار بسیاری از سایت‌های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. چند هفته پیش نیز نسخه‌ای از این سیستم‌عامل جدید در اختیار کاربران قرار گرفت که موجب شد طرفداران بسیاری را در ابتدای کار به خود جلب كند و سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف نیز به انتشار تغییرات، امکانات جدید و ترفندهای این سیستم‌عامل جدید بپردازند.

از آنجا که پرشین استار نیز اهمیت بسیار زیادی برای شما دوستان قائل است و همواره تلاش می‌کند اطلاعات شما را به‌روز نگه ‌دارد، مطلبی در این خصوص در ویژه‌نامه کلیک جام جم از امیر عصاری منتشر شده بود که بسیار مفید و کاربردی بود و در همین رابطه در این ایمیل قصد داریم با معرفی برخی ترفندها و نکات لازم برای استفاده از این سیستم‌عامل، علاوه بر آشناسازی شما با برخی امکانات جدید این سیستم‌عامل، نحوه استفاده از آن را نیز به شما آموزش دهیم.



میانبرهای حیاتی

اگر شما نیز نسخه‌ای از این ویندوز را نصب کرده باشید مطمئنا اولین تغییری که در آن مشاهده کرده‌اید همان بزرگ‌ترین تغییری است که مایکروسافت در مجموعه سیستم‌ های عامل‌ خود ایجاد کرده است؛ تغییر در منوی استارت ویندوز که همیشه به‌صورت یک فهرست بازشونده به‌نمایش درمی‌آمد! همان‌طور که می‌دانید این منو در ویندوز 8 بکلی تغییر کرده است و هیچ خبری از شکل و شمایل قبلی درکار نیست. در ساختار جدیدی که برای این بخش درنظر گرفته شده منوی شروع جای خود را به صفحه شروع داده است و یک صفحه شامل تصاویری زنده از نرم‌افزارها و فایل‌هایی که مورد علاقه شماست در اختیارتان قرار می‌گیرد. در این بخش می‌توانید بسادگی نرم‌افزارها را مدیریت کنید و به جستجوی ابزار موردنظر در آنها نیز بپردازید.

در حالت کلی اگر بخواهیم نیازهای یک کاربر در ویندوز را خلاصه کنیم، می‌توانیم به امکاناتی همچون دسترسی به برنامه‌ها، جستجوی فایل‌های دلخواه و اعمال تغییرات در بخش‌های مختلف سیستم‌عامل اشاره کنیم. این امکانات نیز همگی در صفحه شروع ویندوز درنظر گرفته شده‌اند و براحتی می‌توانید با همین صفحه، به بسیاری از نیازهای خود پاسخ دهید. روش کار آسان و حرفه‌ای با این صفحه به شرح زیر است:

1. جستجوی نرم‌افزار: با فشردن کلیدهای Windows + Q صفحه شروع ویندوز در حالت جستجوی نرم‌افزار به‌نمایش درخواهد آمد. در این حالت می‌توانید تمام یا بخشی از نام نرم‌افزار دلخواه خود را تایپ کنید تا میانبر آن برای شما نمایش داده شود و براحتی نرم‌افزار موردنظرتان را اجرا کنید.



2. تغییر در تنظیمات: دوست دارید تنظیمات خاصی را در بخش‌های مختلفی از سیستم‌عامل تغییر دهید؟ از این پس به‌جای طی کردن مسیرهای پیچیده می‌توانید کلیدهای Windows + W را فشار دهید تا صفحه شروع در حالت جستجوی تنظیمات به‌نمایش درآید. در این حالت نیز می‌توانید تمام یا بخشی از نام تنظیمات موردنظر را وارد کنید، سپس از فهرست تنظیمات موجود، مورد قطعی را انتخاب کرده و به اعمال تغییرات خود بپردازید.



3. جستجوی فایل‌ها: عکس، موزیک، فایل متنی و هرچیز دیگری که به‌دنبال آن هستید براحتی با استفاده از صفحه شروع قابل جستجوست. برای جستجوی سریع انواع فایل‌ها می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Windows + F کمک بگیرید. در این حالت نیز صفحه شروع در حالت جستجوی فایل فعال می‌شود و مانند موارد قبل می‌توانید با وارد کردن اطلاعات مورد جستجو، نتایج را مشاهده و فایل موردنظرتان را انتخاب کنید.



4. منوی شروع: دوست دارید خیلی سریع تاریخ فعلی رایانه را مشاهده کنید؟ یا به بخش تنظیمات، جستجوی فایل، مدیریت سخت‌افزار و مدیریت اطلاعات به‌اشتراک ‌گذارده شده دسترسی یابید؟ برای این کار می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Windows + C استفاده کنید تا منویی مشابه با منوی شروع ویندوز همراه با گزینه‌های ذکر شده را مشاهده کنید.



5. تنظیمات بیشتر: از دیگر کلیدهای میانبر قابل استفاده در این صفحه کلیدهای Windows + I است. با فشردن این کلیدها صفحه شروع همراه با گزینه‌هایی همچون مدیریت شبکه، مدیریت بلندی صدا و مدیریت پیام‌های هشدار در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین گزینه‌های لازم برای مدیریت زبان و خاموش کردن یا راه‌اندازی مجدد رایانه نیز در این بخش به‌نمایش درمی‌آید.



مدیریت کاربر، قفل ویندوز!

از دیگر امکاناتی که در صفحه شروع ویندوز 8 مشاهده می‌شود، قابلیت نمایش تصویری از کاربر فعال در ویندوز است. اگر می‌خواهید این تصویر را تغییر دهید یا حتی کاربر دیگری را به ویندوز اضافه کنید، نیاز نیست به کنترل پنل مراجعه کنید یا به‌دنبال گزینه مدیریت کاربران در سیستم‌عامل بگردید. بلکه با کلیک روی تصویر به‌نمایش درآمده از صفحه شروع، منویی برای شما نمایش داده می‌شود که گزینه‌های لازم برای تغییر تصویر کاربر، قفل کردن رایانه، لاگ‌آف کردن و افزودن کاربر جدید به ویندوز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مدیریت آیکون‌ها



تعداد بسیار زیادی از کاربران تمایل دارند خودشان چیدمان برنامه‌های موجود در صفحه شروع ویندوز را مشخص کنند. اگر شما هم قصد چنین کاری را دارید یا حتی می‌خواهید چگونگی اجرای نرم‌افزار را تغییر دهید، می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

1. ابتدا روی آیکون نرم‌افزار موردنظرتان کلیک راست نشانگر ماوس را فشار دهید تا نرم‌افزار مربوط به‌حالت انتخاب درآید.
2. در این مرحله دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. با کلیک روی گزینه Unpin، نرم‌افزار انتخاب شده از صفحه شروع حذف می‌شود و با کلیک روی گزینه Advanced نیز منوی تنظیمات بیشتر برای شما به‌نمایش درخواهد آمد.
3. در منوی تنظیمات بیشتر نیز گزینه‌هایی برای اجرای نرم‌افزار با دسترسی مدیر سیستم، نمایش محل ذخیره‌سازی نرم‌افزار در هارد‌دیسک و حذف نرم‌افزار از نواروظیفه ویندوز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پاکسازی تاریخچه



به‌خاطر سپردن مسیرهای تایپ شده در نوار آدرس ویندوز اکسپلورر و همچنین فایل‌های بازدید شده، از جمله امکاناتی است که در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز وجود داشته است. اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران دیگر تمایلی به استفاده از این قابلیت ندارید یا در موارد خاص می‌خواهید حافظه رایانه خود را از این اطلاعات پاک کنید، می‌توانید به‌روش زیر عمل کنید :

1. ابتدا پنجره ویندوز اکسپلورر را اجرا کنید. (با ورود به My Computer یا فشردن کلیدهای Windows + E این کار صورت می‌گیرد)
2. روی گزینه File کلیک کرده و به منوی Clear History مراجعه کنید.
3. در نهایت با انتخاب هریک از گزینه‌های Recent items list , Address bar history نسبت به پاکسازی آنها اقدام کنید.

ریبون را غیرفعال کنید



از دیگر تغییراتی که در ویندوز 8 به چشم می‌خورد، ریبون طراحی شده برای ویندوز اکسپلورر است. به‌کمک این ریبون می‌توانید براحتی عملیاتی همچون حذف، کات، کپی، تغییر نام و ... را با یک کلیک به انجام برسانید. اما مهم‌ترین مشکلی که این ریبون دارد و کاربران را به‌فکر عدم استفاده از آن می‌اندازد فضای زیادی است که اشغال می‌کند! چنانچه دوست دارید فضای آزاد بیشتری در اختیار داشته باشید و ترجیح می‌دهید این ریبون را غیرفعال سازید، می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

در ویندوز اکسپلورر روی علامت پیکان رو به پایین که بالای تب Home وجود دارد کلیک و گزینه Minimize the Ribbon را انتخاب کنید.

توجه: با انجام عملیات فوق، ریبون مخفی می‌شود اما با ورود بعدی شما به سیستم‌عامل یا روشن شدن مجدد رایانه، تنظیمات ویندوز به حالت قبل بازخواهد گشت و ریبون بار دیگر به‌نمایش درخواهد آمد.

چنانچه قصد دارید پس از هر بار راه‌اندازی رایانه، ویندوز را ملزم به مخفی کردن ریبون کنید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید :

1. کلیدهای ترکیبی Windows + R را فشار دهید تا ابزار Run اجرا شود.
2. عبارت gpedit.msc را در کادر مربوط وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید.
3. پس از ورود به بخش ویرایش تنظیمات، مسیر زیر را از منوی سمت چپ طی کنید:

Computer Configuration --> Administrative Templates --> Windows Components --> Windows Explorer

4. پس از طی دقیق مسیر فوق، در بخش سمت راست صفحه، گزینه ‌ Start Windows Explorer with Ribbon minimized را جستجو کرده و روی آن دوبار کلیک کنید.
5. در پنجره به‌نمایش درآمده گزینه Enabled را انتخاب کرده و کلید OK را فشار دهید.
6. چنانچه تمام مراحل را بدرستی انجام داده باشید پس از هر بار راه‌اندازی رایانه، سیستم‌عامل ریبون را مخفی می‌کند و می‌توانید برای همیشه پنجره ویندوز اکسپلورر را بدون ریبون اشغالگر مشاهده کنید.


ادامه دارد ...
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 4 از 119:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  116  117  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA