انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

موثرترين راه برای تقويت تخم ها و كمر


مرد

 
سلام به نظر شما ايا راهی وجود داره كه بشه كسانی كه جق زدن را به حالت قبل بازگرداند؟
(تقویت منی و اسپرم و همچنین قدرت باروری منظورمه)
در مورد انزال زودرس هم اگه مطلب مفیدی دارید،خوشحال می شم راهنماییم کنید.


من معتقدم كه با ميوهای نظير موز و ليمو يا ابليمو يا شير موز ميشه هم تخم رو تقويت كرد هم كمر رو نا گفته نماند زعفران هم مفيد هست و با ورزش هاي نظير بدن سازی می توان از شر اين مشكل خلاص شد.

به نظر شما آيا راههای ديگری وجود دارد؟



*
این كاربر به علت تخلف در قوانین بن شده است
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
Fdot: راستش من زمانی كه منی ازم خارج میشه (استمنا می كنم) حجم منی كه میاد بیرون كم هست.

نمی دونم آیا باید برم دكتر یا نه؟!...

البته من تا به حال با دختری یا زنی نزدیكی نداشتم،اگر ممكنه راهنمایی بفرمایید،ممنون.
خوب اين دو دليل داره يكيش اينكه :

1.هروز مني خودت رو بيرون مريزي يعني فاصله نمي زاري(هروز استمنا ميكني).
2. يا اينكه تغذيت مناسب نيست ظمنا اگه حداقل 1ماه استمنا نكني مشاهده ميكني حجمش نسبت به قبل خيلي بيشتره.

در غير اين صورت بايد به دكتر مراجعه كني.

Fdot: آره چند روز هست زیاد استمنا می كنم ..
مرسی از راهنماییت
یه مدت جق نزن خوب میشه
انواع ویتامین ها پروتین ها رو بخور خوب میشی
جق زدن رو ترك كن
“Better to fight for something than live for nothing”
Lieutenant General George S. Patton
     
  
مرد

 
amir_sasat: کاندوم تاخیری بزار خیلی کمک میکنه،قیمتشم مثل بقیه کاندوم هاست
تمرینات فنك شویی و انجام بده كمكت میكنه،این مشكلم طبیعی هستش بعد از ازدواجم اوایل سریع ارضا میشی بعد درست میشه بهش فكر نكن،دارو كاندوم تاخری ولی زیاد توصیه نمیكنم ازش استفاده كنی چون بیحس میكنه آلتتو.

asil68: سلام . خیلی دم همتون گرمه .
یه مشکلی دارم اگه کمکم کنید ممنون میشم
تا چند ماه پیش خودارضایی میکردم . الآن خیر سرم گذاشتم کنار . اما به محض اینکه یه صحنه ی محرک میبینم یا به یه چیز محرک فکر میکنم سریع کیرم سیخ میشه و نه تنها آبرومو میبره که به سرعت یکی دو قطره هم روی شرتم میماله . از طرفی هم جوری شدم که فقط کافیه چند دفعه دستمو روی آلتم بمالم که خیلی سریع آبم خارج میشه . من اگه ازدواج کنم که با این وضع نمیتونم سکس بیشتر از یک دقیقه داشته باشم . خواهشا کمکم کنید . ممنونم
در اینجور مواقع سریع فکرتو عوض کن و سعی نکن زیاد تحریک بشی خود ارضایی رو کامل بزار کنار چون علت اصلیش همونه.
در مواقعی که میخواهی با جنس مخالف رابطه جنسی داشته باشی تا میخوای ارضا بشی فکرتو عوض کن وزیاد تو فاز سکس نرو سعی کن به ارضا شدنت فکر نکنی فقط تلمبه بزنو عقب وجلو کن.اولاش شاید سخت باشه ولی از اسپری بی حس کننده حتما استفاده کن.
عاشق جوراب مشکی نازک زنونه
     
  ویرایش شده توسط: saeedjorab   
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
جين سينگ كه افزايش ميل جنسي داره واسه سفتي كمر فكر نكنم خوب باشه، راستي غذاهاي كه شامل پروژسترون و استروژن هستند هم خوبه مثل سويا.

asil68: تا چند ماه پیش خودارضایی میکردم . الآن خیر سرم گذاشتم کنار . اما به محض اینکه یه صحنه ی محرک میبینم یا به یه چیز محرک فکر میکنم سریع کیرم سیخ میشه و نه تنها آبرومو میبره که به سرعت یکی دو قطره هم روی شرتم میماله . از طرفی هم جوری شدم که فقط کافیه چند دفعه دستمو روی آلتم بمالم که خیلی سریع آبم خارج میشه . من اگه ازدواج کنم که با این وضع نمیتونم سکس بیشتر از یک دقیقه داشته باشم . خواهشا کمکم کنید
این طبیعیِ بعد از مدتها خود ارضائی بدن به اون وضع عادت کرده خوب نیاز به زمان هست تا به حالت طبیعی برگرده بستگی داره فاصله بین خودارضائی یا سکس شما چقدر بوده، اون چند قطره هم که خارج میشه چیز خاصی نیست فقط یک مایع که قبل از منی همیشه اول میاد که اون هم به مرور زمان خوب میشه فقط نیاز به زمان هست.

در مورد اینکه انزال زود رس داری این رو اگر یک مشکل فرض کنیم فکر می کنم این مشکل درصد بالائی از مردهاست بخاطر همین هم است که این همه قرص و..... در اومده و بخش زیادی از مردهای ایرانی به تریاک معتادند و یا غربیها به الکل.. این فقط مشکل شما نیست،با کمی تمرین این مشکل هم حل میشه.

در کل نقش اصلی رو مغز بازی می کنه زیاد نباید به این موضوع اهمیت بدی خیلیها رو می شناسم این مشکل رو داشتند حتی تو سن بالا و افراد متاهل که بعد از مدتی مشکلشون حل شد همه چیز تلقینِ باید توی اجتماع اومد بحث و صحبت کرد کتاب و روزنامه خوند ورزش کرد و یک شغل داشت اینها باعث انحراف فکر از مسئله سکس میشه.

حالتها زیر هم می تونه باعث افزایش زمان انزال بشه :

مثل چندش از سکس و تهوع اور بودن چهره اندام جنسی زنانه برخی زنان و بوی بد برخی زنان و دختران (من که از ادکلن و عطر بعضیاشون حالم بهم می خوره) . ترس از عفونی و بیمار بودن اندام جنسی زنان و وحشت از حامله شدن.

موضوعات دیگه ای هم هست مثل انواع دارو که من توصیه نمی کنم یا اینکه حتما باید تحت نظر پزشک کاملا با تجربه باشه چون اکثر این داروها فقط برای پول به جیب زدن.

در کل فکر می کنم مشکل خاصی نداری و طبیعی هستی اینها فقط تجربیات من بود.
این كاربر به علت تخلف در قوانین بن شده است
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
نـــــــــــه اشتباه نكنید من نمیخام دارو پیشنهاد بدم.

داروهایی كه تو بازار پیدا میشه همش كلك پوله به نظر من بی خیال دارو بشید.الان تمامی هنر پیشه های مرد فیلم های پرنو (همون فیلم سوپر خودمون) از تكنیك های كیگل استفاده می كنند.اگه بتونید این روش ها را تمرین كنید دیگه از انزال زود رس خبری نیست.در این روش شما با تقویت كردن عضلات كف لگن انزال خود را مدیریت می كنید.اگه دوست دارید این تكنیك ها را بدست آورید تو گوگل سرچ كنید.
موفق باشید


اينجا چگونگی تمرينات كيگل برای بانوان رو بهش اشاره خواهيم كرد :

1. در زمان ادرار ،بدون استفاده از دست ماهيچه هاتون رو جمع كنين تا جاييكه جلوي ادرار رو بمدت 4 ثانيه بگيريد و بعد دوباره ول كنين تا ادرار جاري بشود. تمرينات كيگل بروي اين ماهيچه هاي بخش پاييني لگن خاصره فشار مي آورد و آنها را تمرين مي دهد.

2. (در حالت بدون ادرار و طبيعي ) اگر مي خواهيد كه چك كنيد تا مطمئن بشويد كه به ماهيچه درستي داريد فشار مي اوريد ، مي توانيد يك يا دو انگشت خود رو داخل واژن كنيد و بعد شروع به سقت كردن ماهيچه نماييد. اگر حس مي كنيد كه داره به انگشتتون فشار مي اید حتي به اندازه خيلي كم ، مشخص مي شود كه شما مسير درستي را حركت مي كنيد.

3. پنج تا ده بار در روز ، بمدت ده دفعه اينكار رو انجام بدهيد.

4. اين كار بين هشت تا ده هفته زمان خواهد برد تا شما بتونيد نشانه هاي پيشرفت رو در اون مشاهده كنيد اما تحمل كنيد و بدونيد كه قطعاٌ نتيجه مي دهد چراكه اساس كار كيگل هم ، مثل همه تكنيكهاي وزنه برداري و بدنسازي براي تاثير به زمان نياز خواهد داشت. ميله هاي هالتر واژن هم براي اين مسئله تاثير گذار خواهد بود كه مي توان آنها را ازمغازه هاي مربوطه سكس شاپ خريداري نمود.


اگر بانوان تمامی این تمرینات را انجام دهند دیگه برای زایمان هیچ مشكلی ندارند و از افتادگی مثانه هم دیگر هیچ خبری نمیشه،علاوه براین با انجام تمرینات بالا عضلات كف لگن تقویت میشه و اونا لذت بیشتری در هنگام سكس با شما میبرند و در نهایت میتوانند عضلات مبهل خودشونا منقبض یا منبسط كنند و اونوقت كه می تونند بیشترین لذت را به شما بدهند.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
درمان زود انزالی مردان

انـزال زودرس (زود انزالی) چیست؟

انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.

این روزها عده زیادی از مردان به کلینیک سلامت خانواده و ناتوانی جنسی مراجعه می‌کنند تا درباره یکی از مشکلات خود در زمینه ارتباط زناشویی با همسرشان مشاوره کنند. موضوع به این سادگی نیست چون با ایجاد افسردگی و اضطراب در زوجین، موجب اختلال در سلامت روان و رفتار آنان و در برخی موارد پرخاشگری هر دو نفر می‌شود.

پژوهشگرانى که روى بیمارى زود انزالی کار می کنند، اعلام کردند که می توانند این اختلال را تعریف کنند. به گفته آنها انزال در مبتلایلان به زود انزالی در کمتر از 118 ثانیه از شروع مقاربت صورت میگیرد.

از طرفی زود انزالی یا انزال زودرس به حالتی گفته می‌شود که فرد زودتر از زمانی که می خواهد به انزال برسد و یا اینکه به حدی زود به انزال برسد که همسرش از ارتباط زناشویی لذت کافی نبرد البته باید انتظارات، واقعگرایانه باشند. این تعریفی است که مورد تایید اکثر متخصصان مسایل جنسی یا سکسولوژی است.

زمان استاندارد انزال در مردان :

زمان استانداردی برای رسیدن به انزال در نظر گرفته نشده است. با وجود اینکه طبق نظر اکثریت افرادی که در مطالعات شرکت داشته‌اند یک سری زمان‌هایی پیشنهاد شده اما هیچ کدام قطعی نیستند چون این زمان بسته به نظر و رضایت افراد از رابطه زناشویی‌شان از هر زوج تا زوج دیگر متفاوت است اما پیشنهاد شده که اگر در 50 درصد یا بیشتر موارد ارتباط زناشویی انزال زمانی اتفاق افتاد که فرد و یا همسرش راضی نبودند یعنی فرد مشکوک به این اختلال هست و می‌توان وی را مورد تشخیص و درمان قرار داد.

در ضمن این مهم است که اول ببینید چه زمانی متوجه شدید که اختلال زود انزالی را دارید و از کجا متوجه شدید. آیا خودتان ناراحتید؟ همسرتان از روش رابطه راضی نیست، معمولا گرفتن شرح حال دقیق از زوجین جزو سنجش‌های اولی‌‌ است که برای تشخیص و درمان اختلال زود انزالی انجام می‌شود، چون رابطه زوج‌ها در ایجاد و یا دامن زدن به مشکل زود انزالی نقش به سزایی دارد.

دلایل و عواقب زود انزالی مردان :

نشانه اصلی زود انزالی مردان، انزالی غیر قابل کنترل است که قبل از انجام گرفتن رابطه زناشویی و یا مدت زمان بسیار کمی پس از آن با میزان تحریک کم و خلاف میل فرد اتفاق بیفتد.
مساله زود انزالی می‌تواند باعث نارضایتی جنسی در هر دو طرف شده و اضطراب ناشی از این مشکل را بیشتر کند. زود انزالی یکی از متداولترین اختلال فعالیت زناشویی در مردان است و ممکن است برای هر مردی در بعضی از مراحل زندگی رخ دهد.

اکثر موارد زود انزالی فاقد عامل یا دلیل خاص است. عوامل روانی مثل اضطراب، احساس گناه یا افسردگی نیز ممکن است به زود انزالی منجر شوند. در برخی موارد، زود انزالی ممکن است به خاطر عوامل پزشکی مثل مشکلات هورمونی، آسیب‌های جسمی و یا عوارض جانبی بعضی داروها باشد.

ابتلا به عارضه زود انزالی منجر به بروز اختلالات روان مانند اضطراب، افسردگی و سردی روابط زوجین می‌شود و بر روان آنان تاثیر می‌گذارد و به همین علت، بسیار مهم است که درباره عارضه زود انزالی بیشتر بدانیم و به موقع به مشاور مراجعه کنیم.

درمان زود انزالی مردان :

متخصص و پزشک مربوطه سابقه فعالیت زناشویی و پزشکی شما را بررسی خواهد کرد و آزمایش کلی را انجام خواهد داد. ممکن است پزشک بخواهد با همسر شما نیز صحبت کند چون زود انزالی ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد. پزشک، آزمایش لازم را انجام می‌دهد تا مشکلات پزشکی فرد را بررسی کند.

روش درمان در زود انزالی مردان :

  • در بسیاری از موارد، زود انزالی خود به خود درمان می شود. انجام تمرینات ریلکسیشن و آرام سازی و استفاده از متدهای منحرف کردن حواس می‌تواند در به تاخیر انداختن انزال کمک کند.

  • در بعضی مردها ترک مصرف دخانیات و مواد مخدر در درمان زود انزالی کمک کننده خواهد بود.

  • متخصص از شما و همسرتان می‌خواهد که روی متدهایی برای به تاخیر انداختن انزال کار کنید. این تکنیک‌ها تشخیص و کنترل احساساتی است که باعث انزال زود رس می‌شود.


  • در سایر موارد برای کاهش حساسیت در آلت تناسلی، استفاده از کاندوم توصیه می‌شود.


  • مشاوره‌ها و رفتار درمانی خط اول درمان عارضه زود انزالی به شمار می‌رود و می‌تواند اضطراب ناشی از این مساله را کاهش دهد. مرحله بعدی، استفاده از کاندوم است.کاندوم سبب کاهش تحریک پذیری می‌شود. در صورتی که یک کاندوم قادر به این کار نباشد از دو کاندوم می‌توان استفاده کرد ضمن اینکه کاندوم سبب جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی و بارداری هم می‌شود.


  • استفاده از دارو، گام سوم در درمان زود انزالی است. این داروها به این دلیل استفاده می‌شوند که یکی از عوارض جانبی این گونه داروها، جلوگیری از ارگاسم است که باعث به تاخیر انداختن انزال می‌شود.


  • استفاده از شیوه ماستر و جانسون : این شیوه، در چهارمین مرحله از درمان افراد مبتلا به زود انزالی انجام می‌گیرد که به همکاری خود فرد و همسرش نیاز مبرم دارد. این روش شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است که به ارگاسم منجر می‌شود. این روش نیاز به اراده و تمرین دارد ولی بسیار موثر است. برای آموزش و تمرین این روش باید به مشاوران و متخصصان سلامت جنسی در کلنیک‌های سلامت خانواده مراجعه شود تا با آموزش خصوصی در این باره، کار به نحو موثر صورت گیرد.


درمان‌های موضعی زود انزالی در مردان :

استفاده از کرم‌ها و اسپری‌های کاهش‌دهنده حس سطحی دستگاه تناسلی نیز سبب کاهش احتمال زود انزالی می‌شود.

به یاد داشته باشید که قبل از آغاز فعالیت زناشویی، موضع را با صابون شستشو دهید تا از بیحسی بیشتر آلت جلوگیری شود. متاسفانه از این روش به صورت خودسرانه و بسیار معمول استفاده شده که عوارض زیادی را در پی دارد. استفاده از بی‌حس‌کننده‌های موضعی، در آخرین مرحله از درمان افراد مبتلا به انزال زودرس قرار دارد و به هیچ‌وجه نباید در ابتدای کار از آن استفاده کرد. استفاده از روش‌های موضعی باید با تشخیص و صلاحدید پزشک و براساس سیر درمان و بهبودی باشد.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
با سلام،یك مطلب من تو یكی از سایت ها دیدم گفتم شاید شما هم دوست داشته باشید بخونید.


تعريف انزال زودرس :

هرگاه مرد زودتر از زن ارضا گردد و لو نيم ساعت به طول بينجامد گوييم اين پديده رخ داده است .
اين بيماري در جامعه ما بسيار شايع شده است. در پي افزايش سن ازدواج و رواج پديده هايي همچون خود استمنا و ... باعث شده فرد آنقدر سكس حقيقي را در نظر خود بزرگ كند كه وقتي با آن مواجه ميشود قدرت كنترلي كمتري بر خود دارد فلذا زود ارضا ميشود.

علل :

  • مقاربت با فواحش
  • سكس در اماكن نامناسب مثلا در ماشين و .. كه توام با ترس از رسوايي باشد باعث ميشود كه فرد سريعتر طلب انزال كند و در صورت تداوم از نظر روانشناسي شرطي شده و به آن خو بگيرد.
  • مشاهده فيلمها و عكسهاي محرك و مطالعه داستانهاي پور نوگرافي ( هرزه نگاري ) كه معمولا پس از آن خود ارضايي صورت ميگيرد نيز در ايجاد اين حالت موثر است .
  • ضعف قواي بدني نيز كه در ياداشت قبلي بحث كرديم در ايجاد اين حالت موثر است.

در كشور هاي اروپايي به علت ديدگاه انساني و روابط آزاد كه وجود دارد فرد از زمان كودكي همه را برهنه مي بيند در نتيجه چشم عادت مي كند اما متاسفانه در كشور ما جوانان با ديدن يك ساق پا بر انگيخته شده و اقدام به خود ارضايي مي كنند . در نتيجه طبيعي شده اين مسايل براي فرد عامل مهمي در در مان اين بيماري ست .

درمان :

اين بيماري كاملا ريشه عصبي دارد در نتيجه فرد بايد تكنيكهاي آرامش و تمركز را فرا بگيرد و انجام دهد. متاسفانه عده اي با خوردن ترياك كه گاه تا دو ساعت عمل انزال را به تاخير ميندازد و يا استفاده از اسپريهاي بي حس كننده و .... اقدام به درمان اين حالت مي كنند كه بر همگان روشن نيست به ويژه در مورد مواد مخدر چه آثار زيانباري دارد. تمامي داروهايي كه در اين مورد مصرف مي گردد رفلكس را به تاخير انداخته و اعصاب را آرام مي كند.

اما من به شما توصيه مي كنم با روشهاي طبيعي اقدام به مهار خود بنماييد :

1- استفاده از كاندوم كه البته برخي مواد بي حس كننده در خود دارند. البته استفاده از كاندوم ضروريست منتها براي كساني كه تنها يك شريك جنسي دارند استفاده از آن اختياري ست به شرطي كه از ديگر تكنيكهاي جلوگيري استفاده نمايند. كاندوم تماس مستقيم را كاهش داده و در رفع اين حالت بسيار موثر است .

2- تمركز بر اموري به غير از سكس مثل يك موزيك آرامش بخش و .... به جاي تمركز بر اندام طرف مقابل و يا حالات سكس.... اين روش مهم ترين روش است. بر اعصاب خود مسلط شويد و اصول آرامش را تمرين كنيد. بنده خود ازين روش بهره جسته و اكنون حتي تا 1 ساعت نيز ركورد داشته ام به نحوي كه اختيار اتمام سكس به دست طرف مقابل ميفتد و اين براي زنان بسيار حايز اهميت است كه شما او را به اوج لذت رسانيده ايد... اين امر باعث وابستگي عميق وي به شما خواهد شد كه البته اميدوارم قدر قلب رئوف او را بدانيد.

3- افزايش تعداد مقاربت نيز بسيار موثر مي باشد مثلا از هفته اي دو بار آن را به 5-6 بار در هفته افزايش دهيد اگر از معجون يادداشت قبلي استفاده نماييد تا هفته اي 20 بار نيز كم نخواهيد آورد!

4- روش ماسترز و جانسون ( فشار به آلت توسط شريك جنسي با دست در حين مقاربت تا جايي كه درد جاي لذت را بگيرد) كه البته بنده زياد به آن اعتقاد ندارم.

5- در نهايت تجربه من مي گويد ورزش سنگين به همراه خوردن غذاهاي كم حجم ولي پر انرژي به جاي وعده هاي سنگين در دير ارضا شدن تاثير دارند. اصولا قند خون پايين و تهي بودن معده نيز در دير ارضا شدن تاثير دارند.

قديميها نيز از سفيده تخم مرغ استفاده مي كردند ( به صورت استعمال خارجي)

عوارض انزال زودرس :

خيانت و يافتن شريك جنسي جديد از علايم اين بيماري ست. وقتي انسان كاملا ارضا نمي شود دچار عقده هاي رواني و افسردگي و ... شده و بالاخره تا حدي ميتواند اين وضعيت را تحمل نمايد . در هر حال به نفر ثاني گرايش پيدا خواهد نمود. اما اگر شما به اين حالت دچاريد تا زماني كه معالجه شوي سعي كنيد قبل از دخول و تحريك آلت با نوازش نواحي حساس مثل لاله گوش و سينه ها و نواحي گردن و .... ( همه چي رو كه نميشه بهتون ياد بدم . استاد 4 تا ترفند هم واسه خودش نگه ميداره !) و نيز سكس دهاني به ويژه تحريك كليتوريس ( چوچوله ) كه بنا به اعتقاد بسياري از اهل فن حساسترين نقطه زن و در حقيقت آلت جنسي اوست كه بسيار حساس مي باشد و نبايد با آن خشن رفتار نمود زن را ارضا نمود.

مي توانيد در صورت ارضا شدن با توسل به اين اعمال موقتا شريك جنسي تان را ارضا نماييد تا درمان شويد.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
Metalic: بازم میگم هیچ خوراکی نمیتونه مثه بیضه های گوسفند حجم منی رو افزایش بده
واقعا خارق العاده اس
مثه معجزه میمونه
MahsaaBlond: هرچقدر بیشتر حال كنی، بیشتر آبت میاد ... این كلا ثابت شده هستش ...
danial8125: غذاهای چرب،ویتامین های محلول در چربی مثل آ،ای،ث کمک زیادی به حجم میکنه
لذت بردن از سکس هم منجر به خروج منی قابل توجهی میشه
هر چی فاصله بین ۲تا سکس بیشتر باشه بازم منی حجمش بیشتر میشه
بین ۲.۵ سی سی تا ۵ سی سی قابل قبوله
میگم دوستان من تقریبا اندازه1- 2تا قاشق ازم منی خارج میشه یعنی طبیعیه یا باید بیشتر باشه؟؟؟...البته وقتی مثلا تا 2 هفته انزال نداشته باشم حجمش خیلی بالاتر میره ...هفته ای یكبار جق میزنم
     
  
مرد

 
سلام دوستان من پزشك هستم و در زمینه سكس تراپی در حال گذراندن دوره لایسنس هستم برای دوستانی كه مشكل زود انزالی هستند چند توصیه دارم :

1) چهار ساعت قبل از شروع سكس از قرص كلومیپرامین استفاده كنید.

2) نیم ساعت قبل سكس یك قرص ویاگرا 50 استفاده كنید این به دلیل اینكه كلومیپرامین سطح سروتونین رو كاهش میده وباعث میشه نعوظ ضعیف شه ویاگرا این موضوعو حل میكنه از كاندوم گود لایف استفاده كنیدبه دلیل داشتن كرم تاخیری.

3) از پوزیشن داگی و زن رو استفاده نكنید بلكه از مدل سنتی بیشتر بهره بگیرید با این روش ها قول میدم هارد سكس شما بیش از بیست دقیقه طول خواهد كشید.

منتظر سوالات شما هستم تا شاید بتونم خدمتی كرده باشم تا جایی كه علم كمم اجازه میده كمك میكنم مازادش هم میتونم از اساتید بپرسم موفق و خوش سكس باش.
زندگی مجموعه ای از موفقیت ها وشکست هاست
     
  
مرد

 
نظرات کاربران انجمن (انزال زودرس)
نظر اول :

mrparsa:
برای اینکه کسی که منیش سریع میاد سر 2 دقیقه چیکار باید کرد؟؟؟؟ چی خورد؟؟؟ این قرص که میگن شبیه عدس هست تو دارو گیاهی میفروشه پسرخاله ام میخورد میگفت هرکی که آبش سریع در میاد بخوره راحت نیم ساعت رو کاره تازه نصف قرص رو کاملش سرویس میکنه و میگفت عوارض نداره البته خودش خورده بود چند تایی اسمش رو نمیدونست میگفت 1000 تومان ولی من دکتر رفته بودم گفت مشکل رو همه دارن و اینکه یه عضله هست باید هی سفتش کنی تا درست بشه و گفت زیاد جدی نگیر . من الان شاید جوریه یکی التم رو میخوره 2 تا عقب جلو میکنه سریع در میاد. آب منیم زیاده ولی کمر فوق العاده شله. راهکار دوستان چیه؟؟

نظر دوم :

masoudfamil:
کاربران گرامی اگه دنبال قرص تاخیری میگردین برین دارو گیاهی قرص ترامادل ۱۰۰ امریکای بگیرن چرا امریکای چون ۳تاقرص باهم مخلوطه که یکی ازمواداش هشریتم میکنه توسیه میکنم از۲۰۰استفاده نکنید چون باید تا صبح روکارباشی.

از قرص ویتامین استفاده نکنین چون حداقل باید ۱۰دونه بخوری تا۱۵دقیقه روکار باشی بعدشم دلهری شدید میاره درضمن امگا۳ تمایل جنسی میاره نه تاخیربدرد پیرمردا میخوره نه جوانا که تیراهن۱۸بدی سوراخ میکنن


نظر سوم :

peyman64:

اینکه مردا زود ارضا میشن همیشگی نیست و ماله افرادیه که سکس نامرتب و غیر متداوم دارن،بعد از چند روز سکس مداوم حساسیت کمتر میشه و تا ۲۰ دقیقه و بیشتر هم میتونه انزال طول بکشه،برای اون افرادی هم که سکسشون مرتب نیست و گاهی اوغات سکس دارن میتونن از قرص اریکتو ۱۰۰ استفاده کنن.

این قرص دو خاصیت داره :


  • ارضا شدن و به تاخیر میندازه.

  • بعد از انزال الت مرد همچنان تا ۲-۳ ساعت میتونه شق بمونه (ببخشید موادبانش و هرچی فکر کردم پیدا نکردم:tease )و به سکس ادامه بده که بدرد همچین افرادی خیلی میخوره چون سکس مرتبی ندارن و داغ هستن.البته نه اینکه ۲-۳ ساعت بی وقفه شق باشه-تا ۲-۳ ساعت با کمترین تحریکی راست میشه و اصل استفادش ماله همون ارضا شدن اوله که نمیذاره الت بخوابه و میشه به سکس ادامه داد و ارضا شدن دوم شاید ۱ ساعت هم بر حسب کنترل ذهن و حساسیت طول بکشه.

قیمت این قرص ۳۵۰۰ تومانه و همه دارو خانه ها دارن



نظر چهارم :

albertqueen22:

واسه سفت شدن كمر و افزايش قواي جنسي :


  • زمان سكس ها زياد به هم نزديك نباشه(همين كه مدتي از سكس بگذره به طور طبيعي پس از مدتي به سكس بعدي احساس نياز مي كنيد).
  • تغذيه خيلي مهمه (بعد از انجام سكس براي سكس بعدي غذا هاي مغدي استفاده كنيد).
  • قرص براي بدن ضرر داره از اسپري استفاده كنيد يا شراب بخوريد يا ماست ترش بخوريد(اينايي كه تو بازار هست همه مضره خواهشا استفاده نكنيد گول اين حرفا رو نخوريد در آينده براتون مشكل ساز ميشه).
  • ورزش باعث ميشه سول ها مواد بيشتري از بدن جذب كنن و قواي جنسي هم قوي ميشه.
  • دوش آب گرم 2 ساعت قبل از سكس (دوش آب گرم باعث گرم شدن سلول هاي بدن و بدن رو كمي از بي تحركي خارج ميكنه).
  • داغ بودن همسر (رفتار شريك جنسي خودكار روي قواي شما هم تاثير ميزاره).
  • گاهي آدم نياز به سكس نميكنه و لي در ادامه معاشقه و محبت با همسر ناخود آگاه از سكس با همسرش لذت ميبره واسه همينه كه (رفتار شريك جنسي خيلي مهمه).
  • در صورتي مشكل فيزيولوژيكي دارين به پزشك مراجع كنيد نه اينكه قرص بندازين.


Just Close Your Eye's And Give Me Your Hand
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
صفحه  صفحه 1 از 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

موثرترين راه برای تقويت تخم ها و كمر

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA