انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 119:  1  2  3  4  5  ...  116  117  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

Prince
 
گوگل از سیستم عامل کروم او اس رونمایی کرده است.

سیستم عامل کروم (Chrome OS) یک نرم افزار منبع باز و رایگان است. این سیستم با هدف تسخیر بازار کامپبیوترهای نت بوک عرضه می شود و فاقد بسیاری از جبنه های سیستم های عامل سنتی است.



طراحی سیستم عامل کروم به گونه ای است که همه برنامه های بارگذاری شده بر روی نت بوک در این نرم افزار اجرا می شود و اطلاعات لازم از طریق اینترنت بر روی سرورهای گوگل ذخیره می شود.

مهندسان گوگل می گویند نخستین کامپیوترهایی که از این سیستم عامل استفاده خواهند تا پایان سال آینده عرضه خواهند شد.

رونمایی از سیستم عامل شرکت گوگل در حالی انجام می شود که شرکت مایکروسافت به تازگی آخرین نسخه نرم افزار عامل ویندوز را که ویندوز 7 نام دارد، روانه بازار کرده است.

شرکت اپل نیز اخیرا نرم افزار عامل لئوپارد را ارتقا داد و نسخه اسنو لئوپارد را عرضه کرد.


تاکید بر سرعت

گوگل نخستین بار ماه ژوئیه از طراحی سیستم عامل کروم خبر داد.

این نرم افزار بر پایه مرورگر کروم طراحی شده است.

ساندار پیچای، یکی از مدیران گوگل می گوید کروم بر اساس سه اصل سرعت، سادگی و امنیت طراحی شده است.


به گفته آقای پیچای، هدف از طراحی کروم، در اختیار داشتن کامپیوترهایی است که مانند تلویزیون به سرعت روشن و بلافاصله به اینترنت وصل می شوند.

به گفته گوگل، سیستم عامل کروم هفت ثانیه پس از روشن شدن کامپیوتر آماده راه اندازی است.

ماتیو پاپاکیپوس، از مهندسان گوگل که در طرح کروم فعال بوده است می گوید یکی از مزیت های این سیستم عامل دخیره همزمان اطلاعات بر روی سرورهای این شرکت است.

به گفته او هرگاه کاربری رایانه همراه خود را گم کند، کافی است یک رایانه جدید خریداری کند و در عرض چند ثانیه به اطلاعات خود دسترسی پیدا کند.

هرچند بسیاری از جنبه های کروم ابر اساس دسترسی به نرم افزارها از طریق اینترنت طراحی شده است، اما قابلیت کار کردن با آن در زمانی که کاربر به اینترنت دسترسی ندارد نیز پیشبینی شده است.

منبع: BBC Persian
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
مرد

 
یک سایت خیلی جالب که عکستونو توش می دید و یک فیلم 2 دقیقه ای باحال می گیرید.البته اگه سرعت اینترنت تون بالاست پیشنهاد می کنم حتما امتحانش کنید.خودم که ترمیدم از خنده وقتی فیلممو دیدم


http://en.tackfilm.se/
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
این سایت قسمت هایی از یک فیلم یا سخنرانی را با زیرنویس انگلیسی به شما نشان میدهد.
از قابلیت های این سایت باید به این نکته اشاره کرد که شما تا هر وقت که بخواهید میتوانید یک لاین را دوباره با زیرنویس انگلیسی آن گوش کنید حتی این قابلیت را دارد که کلمات را آهسته آهسته با زیرنویس گوش کنید
از دیگر قابلیت های آن سطح بندی کلپ هاست .
دقیقا زیر هر کلیپ سطح آن که سخت است یا آسان نوشته شده است.
شما میتوانید روی هر کلمه ای که نمیدانید کلیک کنید تا آن کلمه را به زبان انگلیسی به شما نشان دهد
به نظر من این از ان دست سایت هایی ایست که تا یه مدت دیگر پولی خواهد شد.

http://www.englishcentral.com/en/videos
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
گوگل تحت پیگرد قانونی

سازمان بین المللی نظارت بر حریم خصوصی اعلام کرد شرکت گوگل پس از جمع آوری اطلاعات از شبکه های وای-فای محافظت نشده تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، غول موتورهای جستجوی جهان به اتهام جمع آوری اطلاعات وای - فای به بهانه انجام بخشی از پروژه StreetView مورد بازرسی و تحقیقات دقیق قرار گرفته است.

برای بررسی چگونگی دستیابی گوگل به این اطلاعات این شرکت تحت بازرسی مستقل قرار گرفت در حالی که گوگل اعلام کرده بود این اطلاعات توسط نرم افزار StreetView و به اشتباه جمع آوری شده اند اما سازمان نظارت بر حریم خصوصی معتقد است در پشت جمع آوری این اطلاعات نیتی تبهکارانه پنهان شده است.

در بیانیه این سازمان آمده است بررسی بر روی سامانه گوگل نشان می دهد سامانه ای که برای جمع آوری اطلاعات وای-فای مورد استفاده قرار می گیرد مفاهیم غیر رمزی ارتباطاتی را از دیگر مفاهیم جدا کرده و به صورت خودکار بر روی حافظه های مجزایی به ثبت می رساند. این درست مشابه شنود صوتی از طریق تلفن و بدون کسب اجازه از مقامات است.

این اتهام می تواند گوگل را به جنگی بزرگ با 30 کشور جهان که این سامانه در آنها به اجرا گذاشته شده است وارد کند.

رئیس سازمان حفاظت از حریم خصوصی اعلام کرد: آلمانها قطعا از این شرکت شکایت کرده و درخواست تعقیب قانونی خواهند کرد زیرا عملکرد گوگل کاملا عمدی بوده و گزینه ای دیگر به جز پیگرد قانونی برای برخورد با آن وجود ندارد. انگلستان نیز در حال بازبینی تحقیقات انجام شده است اما هنوز تصمیمی در این مورد اتخاذ نکرده است.

با این همه سازمان نظارت بر حریم خصوصی قصد دارد این پرونده را به پلیس ارجاع دهد. افشای اینکه گوگل در حال جمع آوری چنین اطلاعاتی بوده است باعث شد نمایده کمیسیون اطلاعات و ارتباطات آلمان درخواست کند حافظه سامانه گوگل را برای بازبینی اطلاعات به ثبت رسیده بر روی آن به این کمیسیون تحویل دهند.

پلیس استرالیا نیز برای بازرسی بر عملکرد گوگل برای کشف هر نوع تخطی از قوانین حریم خصوصی از دولت این کشور دستوراتی دریافت کرده است.

به گفته گوگل نرم افزاری که امکان جمع آوری این اطلاعات را در سامانه StreetView به وجود آورده است بخشی از پروژه آزمایشی وای-فای بوده است که توسط مهندسی ناشناس به منظور بهبود دادن خدمات مکان-محور گوگل ساخته شده و هرگز قصد استفاده از آن در پروژه StreetView وجود نداشته است.

در این رابطه سخنگوی گوگل اعلام کرد: "همانطور که قبلا هم گفته ایم این تنها یک اشتباه بوده است. گزارش تهیه شده نشان داده که گوگل اطلاعات محافظت نشده ارتباطاتی را جمع آوری کرده است اما این اطلاعات از شبکه های رمزگذاری شده به دست نیامده اند. ما به همکاری با مقامات مربوطه ادامه خواهیم داد تا بتوانیم نگرانی های آنها را در این زمینه برطرف کنیم."

بر اساس گزارش بی بی سی، با این همه سازمان نظارت این گفته ها را نپذیرفته و معتقد است فرضیه مهندسی ناشناس کاملا غیر منطقی و غیر قابل قبول است. برنامه مورد استفاده برنامه ای کاملا پیچیده است که برای دسترسی به آن باید سرمایه گذاری هایی صورت گرفته باشد.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
اینترنت انسان‌ها را کند ذهن می‌کند - شباهت‌های اینترنت و مواد مخدر،

" آیا اینترنت در حال کند ذهن کردن انسانها است؟" ابتدا پس از انتشار مقاله ای با نامی مشابه درباره گوگل به وجود آمد و اکنون پس از انتشار کتابی جدید از نویسنده همان مقاله شکلی جدی تر و نگران کننده تر به خود گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، "نیکلاس کار" نویسنده مقاله "آیا گوگل انسان را کند ذهن می کند؟" در کتابی به نام "Shallowes" مباحثاتی را در رابطه با تاثیرات کند کننده و کوچک کننده استفاده از اینترنت بر روی مغز انسانها مطرح کرده است. به اعتقاد وی هر زمان که ما در اینترنت پرسه می زنیم، به گونه ای اتصالات مغز خود را کوتاه تر می کنیم و در نتیجه امکان تفکر و تعمق بر روی موضوعات را در خود نابود کرده، فرصت یادگیری واقعی را از خود گرفته و حافظه دراز مدت خود را به موضوعات کوچک و بی ارزش اختصاص می دهیم.
وی به عنوان شاهدی بر فرضیه اش به تجربه هایی درباره خود و همکارانش اشاره کرده است که به بهانه پرسه زدن در اینترنت دست از کتاب خواندن کشیده اند. به گفته وی شواهد زیادی وجود دارند که نشان می دهند اینترنت نسبت به انسانها عملکردی دارد که طی نسلهای در پیش رو موجب پشیمانی نسل بشر خواهد شد.

"کار" با استناد به دیدگاه ها و نظریات زبان شناسان، عصب شناسان و روانشناسان نتیجه گیری ترسناکی از فرضیه هایش به عمل آورده است. به گفته وی اینترنت در حال ایجاد تغییری در مغز انسانها است که این تغییرات در دسته تغییرات خوب قرار ندارند.

اینترنت پس از ابداعش در دهه 70 جهانی مختص خود متشکل از تعداد بیشماری از رایانه های متصل به یکدیگر را تشکیل داد. هر نوع دانش مختص بشر از جمله جدیدترین تکنولوژیها را می توان در این جهان مجازی یافت و با کمک این شبکه به اشتراک گذاشتن اطلاعات در ابعاد بزرگتر و با سرعت بسیار بیشتری نسبت به اجداد انسانها در قرنهای گذشته انجام می گیرد.

"کار" معتقد است هر چه بیشتر زمان خود را در اینترنت سپری کنیم، بیشتر خود را از مطالعه کتابها و مجلات و دیگر فعالیتهایی که مغز انسان را برای تفکر و تعمق موثر تحریک می کند محروم ساخته ایم و نکته ترسناک در این رویداد این است که نسل جوان بزرگترین بخش زندگی خود را به گشت و گذار و جستجو های اینترنتی اختصاص داده است.

"کار" بر این باور است عملکرد اینترنت مانند مواد مخدر اعتیاد آور است، به صورت آنی باعث آرامش و انبساط خاطر کاربرانش می شود، در ابعاد جهانی در دسترس انسانها قرار دارد و هرگز مشترکانش را رها نخواهد کرد. به این شکل اتصالات مغزی انسانها محدودتر شده و توانایی آن را در ژرف اندیشیدن نابود می کند و به تدریج نسل آینده بشر را به موجوداتی کند ذهن و کوته فکر تبدیل خواهد کرد.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
در روزهاي آتي ، هيچ ايميلي را با موضوع Black in the White House
باز نكنيد ،بدون توجه به فرستنده آن.اين پيغام ويروسي است كه مشعل المپيكي را روشن ميكند و كليه اطلاعات درايو C
شمار ا از بين ميبرد.اين ويروس ممكن است از طرف (با نام) يكي از افراد شناخته شده در ليست آدرسهايتان به شما برسد.

راهنمايي: پيغام پيش رو را به تمامي دوستان ارسال كنيد.دريافت كردن 25 بار اين ايميل بهتر از دريافت و باز كردن ايميل ويروسي فوق الذكر است.اگر پيغامي با موضوع Black in the White House
حتي از يكي از دوستان دريافت كرديد آن را باز نكرده و بلافاصله كامپيوتر خود را خاموش كنيد.اين بدترين ويروس معرفي شده توسط CNN
است.اين ويروسي است كه اخيرا شناسايي شده و توسط مايكروسافت در رديف مخربترين ويروسها دسته بندي شده است.


اين ويروس توسط McAfee
شناسايي و تا كنون راه حلي براي آن پيدا نشده است.اين ويروس به راحتي هارد ديسك شما را يعني مكاني كه اطلاعات حياتي ذخيره شده است را نابود ميكند.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
● مبانی جستجوی گوگل
وقتی شما چند کیورد (Keywords) را با هم جستجو می‌کنید، یک موتور جستجو یک استراتژی از پیش تعیین شده‌ای برای بررسی و ترکیب کیوردهای شما دارد. آیا هر یک از کیوردها می‌توانند به تنهایی در هر جای صفحه وجود داشته باشند یا باید کنار هم قرار گرفته‌ باشند؟ آیا موتور جستجو کلمات کلیدی را با هم جستجو می‌کند یا تک‌تک؟
▪ جستجوی یک عبارت:
گوگل به صورت پیش‌فرض، کلمات کلیدی شما را در هر کجای صفحه، چه کنار هم باشند و چه به صورت پراکنده، جستجو می‌کند. برای تغییر نتایج صفحات با کلمات مرتب شده موردنظر ما، آنها را در بین دو کوتیشن قرار می‌دهیم.
▪ برای جستجوی کیوردهای زیر:
to be or not to be
گوگل کیوردها را در هر جای صفحه که آمده باشند، پیدا خواهد کرد. اگر شما می‌خواهید تنها نتایجی را ببینید که کیوردها با هم و به عنوان یک عبارت در صفحه آمده‌اند، آنها را در بین دو کوتیشن قرار دهید:
"to be or not to be"
گوگل در این حالت تنها نتایجی را نشان می‌دهد که کیوردها با هم ظاهر شده‌اند. البته گوگل کلماتی مثل «or» و «to» را در این حالت جستجو نمیکند.
جستجوی عبارت به این روش همچنین زمانی مفید است که شما می‌خواهید عبارتی را بیابید، اما مطمئن نیستید که جمله‌بندی عبارت مورد نظر شما درست باشد که این مطلب که مکمل این قسمت است در بخش Full-Word Wildcards شرح داده شده است.
● اساس بول
یک موتور همه کیوردها یا هر یک از آنها را جستجو می‌کند که بر اساس پیش‌فرض بولی صورت می گیرد. موتورهای جستجو می توانند از AND برای جستجوی همه کیوردها یا OR برای جستجوی هر کلمه استفاده کنند.
در نتیجه حتی اگر موتو جستجو به صورت پیش فرض همه کیوردها را جستجو کند شما می توانید معمولا به آن یک دستور خاصی بدهید تا آن‌را برای یافتن هر کیورد راهنمایی کنید.
پیش فرض بولی گوگل AND است، یعنی اگر شما کلماتی را بدون اصلاح کننده ها جستجو نمایید همه کلمات شما را با هم جستجو می نماید.
به عنوان مثال اگر شما برای کلمات زیر جستجو کنید:
snowblower Honda "Green Bay"
موتور، جستجو را برای همه کیوردها باهم انجام می‌دهد. اگر شما مایلید که مشخص کنید که هر کدام از کلمه‌ها یا عبارات قابل قبول است یک OR بین هر کدام قرار دهید:
snowblower OR snowmobile OR "Green Bay"
اگر شما اصطلاحی را به همراه یک یا دو اصطلاح دیگر میخواهید، ‌آنها را در پرانتز قرار دهید مثل:
snowblower (snowmobile OR "Green Bay")
میتوانید جستجو برای کلمه snowmobile یا عبارت "Green Bay" به همراه کلمه Snowblower را با پایپ که معادل OR است به صورت زیر جستجو کنید که علامت | پایپ نامیده میشود:
snowblower (snowmobile | "Green Bay")
● خنثی سازی
اگر شما مایلید که آیتمی در جستجوی شما ظاهر نشود قبل از آن – قرار دهید:
snowblower snowmobile -"Green Bay"
موتور در این حالت صفحاتی را که شامل snowblower snowmobile هستند و "Green Bay" را در بر ندارند خواهد یافت. نکته ای که باید به آن توجه کرد، علامت – باید درست قبل از کلمه ای که شما آن را در نتایج نمی‌خواهید، باید قرار بگیرد اگر از فاصله نیز استفاده شود دیگر این دستور جواب نمیدهد.

******
مجله اینترنتی پی سی پارسی
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
سايت راديو فردا و بي بي سي فارسي را بدون فيلتر ببينيد

راديو فردا

بي بي سي فارسي


براي ديدن سایتهای ديگر تنها به ادامه ي ادرس فيلترشده متن زير را اضافه كنيد . با این روش بدون نیار به فیلتر شکن همه سایتها را می توانید بدون فیلتر ببینید
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
جورج بوش در فيس بوك حساب كاربري ايجاد كرد
وي در اولين روز عضويتش توسط بيش از 60 هزار نفر Like شد. در پروفايلش دو عكس ديده مي شود كه هر دوي آنها چند صد كامنت از ميان موافقان و مخالفانش دريافت كرده است .

عليرغم اينكه پروفايل وي تعداد بسيار زيادي كامنت و درخواست دريافت كرده است آقاي بوش تا كنون سعي كرده كه به تمامي آنها پاسخ بدهد. به نظر مي رسد پروفايل وي را دستيارش اپديت مي كند زيرا تمام پاسخ ها مانند پروفايل هاي شبكه هاي اجتماعي آقاي اوباما با ضمير سوم شخص نوشته شده است. حساب كاربري twitter.com/george_wbush نيز در تويتر ايجاد شده است كه تمام اپديتهاي صفحه وي در فيس بوك را بازتاب مي دهد. سخنگوي بوش، ديويد شرزر به اژانس خبري AFP گفت كه اين حساب كاربري غيررسمي است و رييس جمهور سابق امريكا برنامه اي براي توييت در آينده ندارد.
اولين مطلب نوشته شده در پروفايل وي به شرح زير است : “از پايان دوره رياست جمهوري تا كنون آقاي بوش همچنان فعال است. او از آن روز تا كنون از 20 ايالت و 8 كشور بازديد كرده است 65 سخنراني ايراد نموده و مركز حقوقي جورج دابليو بوش را راه اندازي كرده است و از طرف اين موسسه در 4 كنفرانس سياسي شركت كرده ، اولين پيش نويس خاطرات خود را با عنوان “Decision Points” “نقاط تصميم گيري” به پايان رسانده و با مشاركت آقاي كلينتون صندوق كلينتون بوش هاييتي را داير كرده است. ادامه فعاليتهاي وي در پست بعدي به اطلاع خواهد رسيد…” در اين صفحه يك لينك به سايت آمازون براي پيش سفارش كتاب خاطرات در شرف انتشار وي نيز ديده مي شود.
اولين پيوستن آقاي بوش به شبكه اجتماعي بعد از آن صورت گرفت كه هوگو چاوز رييس جمهور ونزوئلا از فيدل كاسترو رهبر سابق كوبا و اوو مورالس رهبر بوليويايي درخواست كرد در توييتر به او بپيوندند.
فانوس




این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
داستان سايت‌هاي پربازديد در ايران؛
اما به واسطه نوع محتواهاي به کار رفته در آنها در مقايسه جهاني بسيار متفاوت است. دو موتور جستجوي گوگل و ياهو پربازديد ترين سايت‌ها در ايران هستند. از رتبه دوم تا دهم رتبه بندي الکسا در ايران عموما سرويس‌هاي ارائه‌دهنده خدمات وبلاگ قرار گرفته‌اند.
بلاگفا همچنان سومين سايت پربازديد در ايران است و بعد از آن ميهن بلاگ در رده چهارم قرار گرفته است. شبکه اجتماعي فارسي کلوب جايگاه پنجم را به خود اختصاص داده که بعد از آن بلاگر يکي ديگر از ارائه‌دهندگان سرويس و خدمات وبلاگي در سکوي ششم قرار گرفته است. پرشين بلاگ، بلاگ اسکاي و ورد‌پرس نيز که همگي در بخش خدمات وبلاگي فعاليت دارند، در جايگاه‌هاي نهم تا يازدهم پربازديدترين سايت‌هاي ايراني قرار دارند.
بعد از موتورهاي جست‌وجو و سايت‌هاي ارائه دهنده خدمات وبلاگي نوبت به سايت‌هاي خبررساني و تامين‌کننده محتوا به شکل تخصصي مي‌رسد.
در بين پايگاه‌هاي خبري، سايت تابناک همچنان يک سر و گردن از ساير رقباي خود بالاتر قرار داشته و در جايگاه هفتمين سايت پربازديد ايراني قرار گرفته است. خبرگزاري فارس رتبه پانزدهم الکسا را در اختيار دارد و بعد از آن عصر ايران ديگر پايگاه خبري اينترنتي بيست و نهمين سايت پربازديد ايراني است.
خبر آنلاين در يک رقابت تنگاتنگ درست بعد از عصر ايران و در جايگاه سي ام قرار گرفته است. آفتاب رده چهلم، جهان نيوز رتبه چهل و ششم، خبرگزاري مهر رتبه چهل و هشتم، خبرگزاري ايسنا رتبه پنجاه و هفتم، رجا نيوز جايگاه پنجاه و نهم، ايرنا خبرگزاري رسمي ‌جمهوري اسلامي‌ايران رتبه شصت و هشتم، سايت سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي‌ايران رتبه هفتاد و يکم، فردا نيوز رده هفتاد و دوم و پايگاه خبري الف جايگاه هفتاد و سوم را در جدول الکسا به خود اختصاص داده‌اند.
در بين رسانه‌هاي مکتوب جام جم آنلاين جايگاه 84 را به خود اختصاص داده است. ورزشي دات نت، سايت روزنامه خبر ورزشي رده 86 و روزنامه دنياي اقتصاد رتبه 96 را در بين صد سايت پربازديد ايراني به خود اختصاص داده است.
جدا از سايت‌هاي خبري و اطلاع‌رساني که همواره در بين صد سايت پربازديد ايران به حساب مي‌آيند، سايت‌هاي توليدکننده محتوا و نيز سايت‌هايي که عموما به جمع آوري محتوا يا لينک و به اشتراک‌گذاري آنها مي‌پردازند نيز پرطرفدار هستند.
تبيان، پايگاه اطلاع‌رساني وابسته به سازمان تبليغات اسلامي ‌که طي چند سال گذشته به عنوان يکي از برندگان جشنواره رسانه‌هاي ديجيتالي در بخش تامين و توليد محتوا به زبان فارسي نامش را بارها و بارها شنيده‌ايم نمره 20 را در جدول الکسا در اختيار دارد. بازي اينترنتي تراوين بيست و هفتمين سايت پربازديد ايراني است.
جدا از سايت‌هاي ارائه دهنده محتوا، عمده سايت‌هاي پربازديد ديگر در ايران به سايت‌هاي ارائه دهنده خدمات آگهي يا سايت‌هاي ارائه دهنده فضا براي آپلود و دانلود نرم‌افزار اختصاص دارد. در بين بانک‌هاي کشور تنها بانک‌هاي ملي با رتبه 44، بانک ملت با رتبه 45و بانک سامان با رتبه 70جزو صد سايت پربازديد ايراني هستند.
البته در اين خبر نامي از سافت گذر به عنوان رتبه 98 يا 99 برده نشده است. در حالي که در زمان انتشار اين خبر سافت گذر رتبه 99 را به خود اختصاص داده است.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
صفحه  صفحه 1 از 119:  1  2  3  4  5  ...  116  117  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA