انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 2 از 119:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  116  117  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
بک آپ (back up) گرفتن از همه توئیت ها

شاید به نظر من و خیلی های دیگر توییتر بهترین سرویس مینیمال نویسی دنیاست. (منظور از مینیمال، کوتاه نویسی در قالب ۱۴۰ کارکتر یا همین حدود ها است.)
امروز هزارومین توئیت خودم را در توئیتر نوشتم و دوست داشتم که از همه توئیت هایم یک کپی داشته باشم تا اگرسایت توئیتر از بین رفت من این مینیمال هایم را که هر کدامشان یادآور خاطره ای هست را از دست ندهم.
بنابراین قصد دارم تا امروز روش های بک آپ گرفتن از همه توئیت ها را بنویسم تا دیگران نیز استفاده کنند.
راه اول:
استفاده از سایت tweetbook هست. این سایت این امکان را به شما می دهد تا ۳۲۰۰ عدد از آخرین توییت هایتان را در قالب یک فایل pdf دریافت کنید یا در قالب xml بک آپ بگیرید. (البته این سایت با زبان فارسی مشکل دارد و بک آپ فارسی را به خوبی پشتیبانی نمی کند.)
راه دوم:
استفاده از سایت tweetbackup این سایت هم از توئیت های شما بک آپ می گیرد. این سایت ضمنا از فارسی هم پشتیبانی می کند.
راه سوم:
با کمک کتاب توییتر می‌توانید یک فایل PDF از توییت‌های خود با تاریخ شمسی داشته باشید. برای این کار کافی است در سایت کتاب توییتر، روی دکمه Sing in With Twitter کلیک کنید. با این کار به سایت Twitter خواهید رفت. در واقع برنامه کتاب توییتر از روش oAuth برای احراز هویت کاربران استفاده می‌کند و کاربران از طریق وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود در سایت توییتر به برنامه اجازه می‌دهند که توییت‌هایشان را تبدیل به pdf کند.
این سایت، سایت سازنده این سرویس است. شما می توانید این سرویس را در توئییتر دنبال کنید و از آخرین اخبار و اطلاعات این سرویس مطلع شوید.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
هشدار به كاربران ويندوز 7


مايكروسافت در مورد يك آسيب‌پذيري خطرناك در ويندوز 7 كه منجر به اجراي كد از راه دور مي‌شود، به كاربران هشدار داد.

مايكروسافت در راهنمايي امنيتي كه تازه منتشر كرده است در مورد يك آسيب‌پذيري خطرناك در ويندوز 7 كه مي‌تواند منجر به حملات انكار سرويس و اجراي كد از راه دور شود، هشدار داد.

اين آسيب‌پذيري كه تنها بر روي ويندوز 7 و ويندوز سرور 2008 R2 تأثير دارد، به تفصيل در راهنمايي امنيتي مايكروسافت مورد بحث قرار گرفته است.

شركت مزبور اعلام كرده است تا به حال گزارشي را مبني بر سوءاستفاده و يا حمله از طريق آسيب‌پذيري مذكور دريافت نكرده است.

اين آسيب پذيري مذكور در( Canonical Display Driver (cdd.dllقرار دارد كه توسط desktop براي تركيب( Windows Graphics Device Interface(GDI و DirectX به كار گرفته مي‌شود.

بنا بر گفته مايكروسافت در برخي سناريوهاي حمله، مهاجمي كه بتواند يك سوءاستفاده موفق از آسيب‌پذيري مذكور داشته باشد مي‌تواند مانع از پاسخگويي سيستم قرباني شده و باعث شود به صورت اتوماتيك راه‌اندازي مجدد شود.

مايكروسافت در حال آماده كردن يك اصلاحيه براي اين آسيب پذيري است و به محض آماده شدن آن را منتشر خواهد كرد.

كاربران ويندوز 7 و ويندوز سرور 2008 لازم است تا قبل از آماده شدن اصلاحيه Windows Aero Theme را در سيستم عامل خود غير فعال سازند تا از حمله‌هاي احتمالي جلوگيري كنند.

براي غير فعال سازي Windows Aero با تغيير Theme ، مي توانيد گام‌هاي زير را اجرا كنيد:

1- دكمه start را كليك كنيد، control panel را انتخاب كرده و بر روي Appearance and personalization كليك كنيد

2- در بخش personalization بر روي Change the Theme كليك كنيد.

3- تا آخر ليست پايين آمده و يكي از theme هاي Basic and High Contrast را انتخاب كنيد.

به اين ترتيب رايانه خود را از آسيبهاي جدي محافظت خواهيد كرد.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
جوانان عربستانی روزی 7 ساعت پای بازی های رایانه ای می نشینند

تب بازی های رایانه ای امروزه بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس را نیز در بر گرفته؛ به گونه ای که علاقه مندان به این بازی ها در عربستان تا 7 ساعت در روز را صرف این کار می کنند.خبرگزاری فارس- بررسی های شرکت tahadi games نشان می دهد بسیاری از این کاربران به اجرای بازی های شبکه ای و تحت وب علاقه دارند و میزان زمانی که آنان برای این بازی ها صرف می کنند از متوسط زمانی که در دیگر کشورهای خلیج فارس صرف بازی های آنلاین و شبکه ای می شود، بیشتر است. بر این اساس، کاربران جنوب شرق آسیا به طور متوسط هفته ای سه بار به بازی های تحت شبکه و آنلاین می پردازند و هر بار تنها 2.5 ساعت را به این بازی ها اختصاص می دهند. در میان کشورهای عربی تنها مصر به متوسط آمار جهانی نزدیک است. در عربستان هر بازیکن در هفته 5 تا 6 روز از وقت خود را صرف بازی های آنلاین می کند و هر روز حداقل 5 ساعت را به این کار اختصاص می دهد.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
چگونه ویروس بلاستر بسازیم ؟ (آسان)

میدونم که خیلی هاتون دوست دارین که دیگرا رو اذیت کنید. خوب آماده شید. میخوام طرز ساخت ویروس بلاستر رو بگم . اصلا هم سخت نیست .خوراکه برای کامپیوتر های کافی نت و رفیقا که خیلی خیلی حال میده .

این ویروس را به طریق مختلفی و با دستورات گوناگونی می توان نوشت که در اینجا دو روش رو مورد بررسی قرار می دهیم . در ضمن لطفا اگر با این دستور از قبل آشنایی ندارید حتما از copy / past استفاده کنید.
روش اول : با استفاده از shortcut ، در جایی از دسکتاپ راست کلیک کنید و در بخش new گزینه shortcut را انتخاب کنید و در بخش ظاهر شده یکی از دستورات زیر را وارد کنید :
shutdown -s -t xx -1
windir%system32shutdown.exe -s -t xx% -2
توضیح : بعد از اینکه paste کردید به جای xx در دستورات بالا مدت زمانی را بر حسب ثانیه قرار دهید تا کامپیوتر پس از آن خاموش شود. سپس next را بزنید و برای فایل خود یک نام برگزینید و کار تمام است !!!!

روش دوم : به کمک notpad ، نت پد را باز کنید و باز هم یکی از دو دستور بالا را در آن Past کنید و حالا فایل خود را با پسوند bat یعنی با نامی مثلا shutdown.bat ذخیره کنید

نکته :فایلی(ویروس) را که ایجاد کردین باید در startup واقع در منو start کپی کنید و در صورتی که دوست دارین طرف مقابل ویروس رو دیر تر پیدا کنه می تونین آن را Hidden (پنهان) کنید.
پادزهر
برای ساخت پادزهر از دستور زیر استفاده کنید :
shutdown -a
و همه مراحل قبل را انجام دهید . این دستور هم از هر دو راه فوق قابل اجراست .
حالا حرف منو قبول کردید که سخت نیست. حالا پادزهرش رو هم همین جا میگم . اگر ویروس وارد کامپیوتر شما شده و داره شمارش معکوس میکونه وارد run بشید و تایپ کنید:
shutdown -a
حالا enter رو فشار بدید ، می بینید پنجره ای که مشغول شمارش معموس بود بسته شد.
و حالا شما می تونید با خیال راحت دنبال آنتی ویروس بگردید و از شرش خلاص شید.
با حال بود نه ؟ من این کارو یه دف ، یواشکی رو لپ تاپ استادمون پیاده کردم ، با کلی نمره و مثبت براش درست کردم . حتی بی چاره نمی تونست از پادزهر استفاده کنه چون رو 3 ثانیه تنظیم بود.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
دیگر فلش دیسک خود را جا نگذارید!

این روزها حافظه‏های فلش همه جا هستند. حمل آسان این حافظه‏های کوچک که تا چندین گیگا بایت اطلاعات را می‏توانند در خود ذخیره کنند باعث شده است که تقریباً در جیب هر فردی که به نوعی به کامپیوتر سر و کار دارد یک فلش دیسک جا خوش کند.

اما یکی از بزرگترین مصائبی که دارندگان کول دیسک با آن روبرو هستند، جا گذاشتن آن در پورت USB کامپیوترهای غریبه است.
بسیار پیش می‏آید که کاربران پس از وصل کردن فلش دیسک به کامپیوترهای متفرقه، بعد از اتمام کار خود فراموش می‏کنند فلش را از پورت USB جدا کنند و همین موضوع سبب مشکلات بزرگی می‏شود. در این ترفند قصد داریم تا راه حلی را برای شما معرفی کنیم که در صورت استفاده از آن می‏توانید مطمئن باشید که دیگر هیچ وقت فراموش نمی‏کنید فلش دیسک خود را جدا کنید و آن را در هیچ کجا جای نمی‏گذارید.مخصوصا اگر عکسهای ضایع توش باشه!



بدین منظور:
نیازمند یک ابزار مخصوص به نام Pendrive Reminder هستیم.
این برنامه کوچک و کم‏حجم همه آن چیزی که ما نیازمند آن هستیم تا فلش دیسک خود را پس از اتمام کار، فراموش نکنیم در اختیار ما قرار می‏دهد.
ابتدا Pendrive Reminder که حجمی کمتر از 200 کیلوبایت دارد را از لینک زیر دانلود نمایید:

http://www.tarfandestan.com/files/PendriveReminder.zip

پس از دانلود، فایل Zip را از حالت فشرده خارج کنید.


اکنون بایستی فایل PendriveReminder-Tarfandestan.exe را در محل دلخواهی از فلش دیسک خود Copy و Paste کنید.
حال فرض کنید فلش دیسک را به یک کامپیوتر غریبه وصل کرده‏اید و قصد دارید تا این برنامه جهت جداسازی فلش دیسک از کامپیوتر در زمان مقرر به شما یادآوری کند.
پس از وصل کردن فلش دیسک به پورت USB کامپیوتر، توسط My Computer (یا Computer) وارد درایو فلش دیسک شوید و فایل PendriveReminder-Tarfandestan.exe که کپی کرده‏اید را با دوبار کلیک اجرا کنید (دقت کنید فایل باید مستقیماً از روی فلش اجرا شود).
خواهید دید که برنامه Pendrive Reminder با محیط کوچک خود اجرا می‏شود.

این برنامه دارای سه گزینه اصلی است:
Silent Mode: در صورت انتخاب این حالت، هنگامی که قصد Log off و یا خاموش کردن کامپیوتر را داشته باشید، اگر فلش دیسک همچنان به کامپیوتر متصل باشد، پیغامی (ترفندستان) در پایین صفحه سمت راست ظاهر می شود که شما را مطلع می‏کند که فلش دیسک شما همچنان به کامپیوتر متصل است. با مشاهده این پیغام، اتصال فلش دیسک به کامپیوتر برای‏تان یادآوری می‏شود و آن را جدا می‏کنید.
Alarm: در صورت انتخاب این حالت، می‏توانید یک ساعت و دقیقه خاص را تعیین کنید تا در آن زمان یادآوری به شما انجام شود. این زمان می‏تواند زمانی باشد که پیش‏بینی می‏کنید کارتان تمام می‏شود.
Countdown: این حالت نیز تقریباً مشابه حالت دوم است، با این تفاوت که زمان اتمام کار خود را از زمان حال مشخص می‏کنید. به عنوان مثال اگر فرض می‏کنید 1 ساعت دیگر کارتان تمام می‏شود و برنامه 1 ساعت دیگر بایستی یادآوری را انجام دهد، زمان را بر روی 1 ساعت تنظیم کنید.

پس از تعیین حالت مورد نظر، کافی است بر روی دکمه OK کلیک کنید. برنامه بسته می‏شود، اما این به معنا نیست که برنامه به طور کامل بسته شده است. اگر به آیکن‏های کنار ساعت دقت کنید، آیکن برنامه را مشاهده خواهید کرد.
اکنون می‏توانید به کار خود برسید و بسته به حالتی که انتخاب کرده اید برنامه یاداوری را انجام می‏دهد و شما را مطلع میکند تا فلش خود را جدا کنید.

برای خروج کامل از برنامه و از کار انداختن یادآوری آن کافی است بر روی آیکن برنامه در کنار ساعت دوبار کلیک کنید. سپس گزینه Exit را انتخاب کنید و بر روی دکمه OK کلیک کنید.

همچنین این برنامه قابلیت Autorun یا اجرای اتوماتیک را نیز دارا می‏باشد. به این معنا که با انتخاب دکمه Autorun در محیط برنامه، پس از اتصال فلش به هر سیستم، برنامه اتوماتیک اجرا می‏شود و دیگر نیازی نیست هر بار خودتان بر روی فایل اجرایی آن دوبار کلیک کنید.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
شاهكار گوگل

حتما تا به حال با مشكل تايپ فارسي مواجه بوديد . گوگل يه ابتكاري زده براي اينكه شما با خيال راحت پينگليش تايپ كنيد و متن فارسي رو همون موقع تحويل بگيريد . براي اين كار روي اين لينك كليك كنيد :



http://www.google.com/tanansliterate/persian




حالا متن دلخواهتونو به پينگليش تايپ كنيد ميبينيد كه هر كلمه به صورت معجزه وار بلافاصله به فارسي تبديل ميشه . البته گاها ممكنه كلمه را اشتباه حدس بزنه


شما مي تونيد روي اون كلمه يه كليك ساده بكنيد و از توي ليست لغتي كه پيشنهاد مي ده انتخاب بكنيد يا اگه اون كلمه تو ليستش نبود خودتون كلمه مورد با كيبوردي كه براي اديت كردن روي صفحه مياد وارد كنيد . از اين سرويس گوگل استفاده كنيد ضرر نمي كنيد بلكه مشتري ميشيد !
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
با کمک این نرم‌افزار 20 سال بعد خود را ببینید

نرم‌افزاری با نام «Prophecy Master» کمک می‌کند تا کاربران آن تصویر خود در ۲۰ سال بعد در آینده را مشاهده کنند. به کمک این نرم افزار کاربران به راحتی می توانند تنها با وارد نمودن تصویر چهره خود به برنامه و یک کلیک خود در مقابل آینه ای پس از ۲۰ سال مشاهده کنند.
به گزارش شفاف، این نرم افزار با استفاده از تکنیک های گرافیکی موجود در خود به راحتی تصویر مورد نظر را ۲۰ سال پیرتر از آنچه که اکنون است می‌نماید.
استفاده از این نرم افزار به راحتی برای همه کاربران امکان پذیر می باشد زیرا این نرم افزار از گزینه ای برای انجام تنظیمات برخوردار نمی باشد. تنها وارد نمود یک عکس به برنامه ( ترجیحا عکس از نمای رو به رو ) و کلیک نمودن بر روی کلید.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
مایکروسافت گاف وصله امنیتی مجموعه آفیس را پذیریت

مایکروسافت اعلام کرد که بروزرسانی امنیتی KB978471 KB978474 برای نرم افزار اکس متن های انگلیسی را به چینی تبدیل می کند.
http://www.computerworld.com/s/article/ ... tch_gaffes
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
تروجان چیست؟

در این مطلب قصد داریم راجع به شاخه ای از بدافزارها به نام «اسب تروجان» که به اختصار «تروجان» نامیده می شوند صحبت کنیم.

علت نام گذاری

نام این بدافزارها به ماجرای تسخیر تروا توسط یونان برمی گردد، که با ساختن یک اسب چوبی و مخفی شدن درون شکم آن به شهر تروا نفوذ کرده و آن را به تصرف خود درآوردند. در این داستان اسب تروا نقش یک بدافزار را دارد و شهر تروا مانند کامپیوتر کاربری است که توسط اسب تروا آلوده می شود. به همین دلیل بعضی بکار بردن کلمه «تروجان» برای بدافزار را اشتباه و کلمه «اسب تروجان» را صحیح می دانند.

مقدمه

تروجان ها بر خلاف ویروس ها، کرم ها و ... توانایی تکثیر خود را ندارند. آنها بسیار شبیه نرم افزارهای مفید و کاربردی رفتار می کنند، اما در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث دسترسی هکر سازنده تروجان به کامپیوتر هدف (کامپیوتر آلوده شده) و به دست گرفتن کنترل آن می شوند. البته در مواردی که چند کاربر از یک کامپیوتر استفاده می کنند سطح دسترسی هکر بسته به سطح دسترسی کاربر آلوده و نوع تروجان تفاوت می کند.

اهداف و عملکرد

زمانی که هکر به کامپیوتر هدف نفوذ می کند، احتمالاً قصد انجام این اعمال را در کامپیوتر هدف داشته باشد:
استفاده از کامپیوتر به عنوان یک ابزار برای نفوذ به دیگر سیستم‌ها و شبکه ها
دزدیدن اطلاعات (مثل رمزهای عبور)
نصب نرم افزارها (مثلا یک بدافزار)
دانلود و آپلود فایل‌ها و استفاده از پهنای باند
تغییر یا حذف فایل ها
Key Logging (ثبت فعالیت هایی که کاربر انجام می دهد. برای مثال یک Key Logger می تواند تمام دکمه های صفحه کلید را که فشار می دهید به ترتیب ثبت کند و آنها را به هکر سازنده اش ارسال کند.)
دیدن صفحه نمایش کامپیوتر هدف
پر کردن فضای خالی کامپیوتر هدف

تروجان برای انجام اهداف خود نیاز به ارتباط با هکر سازنده اش دارد. البته این گونه نیست که هکر برای هر کدام از تروجان های خود دستور خاصی بدهد، بلکه می‌تواند در اینترنت جستجو کرده و کامپیوترهای آلوده را پیدا کند. سپس کنترل هر کدام را که بخواهد به دست می گیرد.

انتقال و نصب

تروجان به روش‌های زیر کامپیوتر را آلوده می کند:
۱-دانلود نرم افزارها (تروجان قسمتی از نرم افزاری است که کاربر آن را از اینترنت دانلود و نصب می کند.)
۲-سایت های دارای کدهای مخرب (مثلا زمانی که وارد یک سایت می شوید، سایت یک برنامه روی کامپیوتر اجرا می کند و تروجان را روی کامپیوتر کپی می کند.)
3-فایل‌های ضمیمه ایمیل (Email attachments ممکن است همراه یک ایمیل فایلی باشد که اگر آن را باز کنید، تروجان منتقل شود.)
4-استفاده از نقص های نرم افزارها ( تروجان از طریق ایرادهایی که در نرم افزارهایی مثل مرورگرهای اینترنتی، مدیا پلیرها و مسنجرها وجود دارد، به کامپیوتر کاربر نفوذ می کند.)

در زیر راه های مقابله با موارد بالا را به ترتیب می آوریم:

۱- دانلود نرم افزارها نرم افزارهای اینترنتی به دو گروه کلی تقسیم می شوند: رایگان و پولی. زمانی که می خواهید از یک نرم افزار رایگان استفاده کنید، حتما آن را از سایت اصلی اش دانلود کنید. اگر آدرس سایت اصلی را نمی دانید، نام نرم افزار را در گوگل – یا هر موتور جستجوی دیگر – جستجو کنید و سایتی که در بالای نتایج می آید را برای دانلود برگزینید. البته معمولا آدرس آن سایت شباهت زیادی به نام نرم افزار دارد. مثلا برای دانلود آنتی ویروس «اوست» به سایت «avast.com» مراجعه کنید. ماجرا درباره نرم افزارهای پولی پیچیده تر است. برای خرید اینترنتی این نرم افزارها به کارت اعتباری و یک حساب بانکی بین المللی نیاز است که در دسترس همگان نیست. خب برای رفع این مشکل باید نسخه کرک شده (قفل شکسته) نرم افزار را پیدا کنیم و یا به جای نرم افزار پولی از یک نرم افزار مشابه و رایگان استفاده کنیم. ما توصیه می کنیم حتی الامکان از نرم افزار جایگزین و رایگان استفاده کنید، اما برای بعضی نرم افزارها – مثل Photoshop – جایگزین مناسبی وجود ندارد و کاربران مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند. همان طور که می دانید این کار خلاف قانون کپی رایت بوده و دقیقا از همین جا است که خطرات آغاز می شود. بسیاری از نرم افزارهای کرک شده حاوی انواع بدافزارها خصوصا تروجان هستند. این امر کاملا طبیعی است. شما خودتان را جای یک هکر بگذارید. آیا حاضرید برای رضای خدا مدت ها وقت و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید یک نرم افزار را کرک کنید و آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟ مسلما نه.

هکرها در ازای نرم افزار رایگانی که در اختیار کاربران قرار می دهند، انتظار جبران دارند. بعضی از آنها فقط به نوشتن نام خود به عنوان هکرِ نرم افزار و کسب شهرت از طریق آن بسنده می کنند. اما گروهی دیگر در نسخه کرک شده یک بدافزار قرار می دهند تا اطلاعاتی را (مثلا رمزعبور حساب بانکی) از کاربران بدست بیاورند و آن را به پول تبدیل کنند.

خب پس تکلیف چیست؟ توصیه ما این است که حتی الامکان از نرم افزارهای کرک شده استفاده نکنید و اگر مجبور بودید، قبل از اینکه نرم افزار را نصب کنید، پوشه حاوی نرم افزار را با آنتی ویروس و دیگر نرم افزارهای امنیتی خود کنترل (scan) کنید. سپس نرم افزار را نصب کرده و این بار کل کامپیوتر خود را اسکن کنید. اگر در اسکن چیزی پیدا نشد که خوش به حال تان و می توانید دفعات بعد هم از همین نسخه کرک شده استفاده کنید. ولی اگر در اسکن بدافزاری پیدا شد، ضمن آنکه به آنتی ویروس می گویید که آن بدافزار را پاک کند، توصیه می شود دفعات بعد از نسخه دیگری استفاده کنید. البته اگر نرم افزارهای امنیتی شما قوی و آپدیت (به روز) باشند احتمالا خطر زیادی شما را تهدید نمی کند. یادآوری: یکی از معمول ترین فایل های آلوده به بدافزارها کی جن (Keygen) ها هستند. کی جن ها همان نرم افزارهایی هستند که برایتان رمزعبور تولید (Generate) می کنند.

۲- سایت های حاوی کدهای مخرب
خطر آلودگی از این طریق بستگی مستقیمی به عادات وبگردی تان دارد. اگر شما همیشه به یکسری سایت های شناخته شده و معتبر سر بزنید، خطر زیادی تهدیدتان نمی کند. مشکل زمانی پیش می آید که به دنبال چیزی در موتورهای جستجو می گردید. در این موارد موتور جستجو سایت هایی پیشنهاد می دهد که هیچ شناختی از آنها ندارید و ممکن است حاوی کدهای مخرب باشند.
توصیه هایی برای وبگردی امن تر:
از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید.

اگر سرعت اینترنت خوبی دارید از حالت «گشت و گذار محرمانه» استفاده کنید. برای فعال کردن این حالت در فایرفاکس در منوی Tools روی گزینه Private Browsing Windows کلیک کنید. در پنجره بعد روی دکمه Start Private Browsing کلیک کنید. با این کار تمام Tab های فعلی فایرفاکس تان بسته می شوند و پنجره Private Browsing باز می شود. پس از گشت و گذار در اینترنت زمانی که پنجره را می بندید، تمام تاریخچه، کوکی ها و هر فایل دیگری که در زمان وبگردی محرمانه ذخیره شده است، پاک می شوند و در آخر Tab های فایرفاکس عادی تان باز می گردند.
استفاده از افزونه Noscript در فایر فاکس.

۳- ضمیمه هایی که به ایمیل ها الصاق می شوند
هیچ گاه ایمیلی که فرستنده آن را نمی شناسید باز نکنید. بلکه با خیال راحت آن را حذف کنید. اگر از جی‌میل استفاده می کنید آن ایمیل را تیک زده و روی دکمه Report Spam کلیک کنید، تا دیگر ایمیلی از این شخص برای تان نیاید.
نکته: نام فرستنده این ایمیل ها معمولا نام یک بانک معتبر است و در Subject ایمیل نوشته که شما پول فراوانی برنده شده اید و یا از یک نام زیبای زنانه استفاده شده.

۴- استفاده از نقص های نرم افزاری
برای حل این مشکل سعی کنید همیشه نرم افزارهایتان را به روز نگه دارید. خصوصا به روز رسانی های امنیتی (Security Updates) را حتما نصب کنید.

اگر به تروجان آلوده شدید
نرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاک کردن تروجان ها را دارند. آنها حتی می توانند قبل از نفوذ تروجان به سیستم جلوی آن را بگیرند. البته اگر از عملکرد یک تروجان آگاهی کافی داشته باشید، حتی خودتان می توانید آن را پیدا کرده و پاک کنید. البته در مورد تروجان هایی که دسترسی هکر را به سیستم فراهم می آورند، ماجرا کمی پیچیده تر است. در این موارد اگر امنیت کامپیوتر اهمیت زیادی دارد، توصیه می شود کل هارد کامپیوتر را فرمت (پاک) کنید و از ابتدا روی آن سیستم عامل و نرم افزارهای مورد نیاز را نصب کنید.

و در آخر شیوع تروجان ها






با توجه به علاقه روز افزون هکرها به مبحث کنترل کامپیوتر از راه دور، شیوع تروجان در میان بدافزارها در حال افزایش است. طبق آمار مختلف در سه ماهه آخر سال 2009 بین 70 تا 80 درصد از بدافزارهای کشف شده در سراسر دنیا تروجان بودند و این میزان در حال افزایش است. پس بهتر است آنها را جدی بگیرید.

منبع سایت نگهبان
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  

 
جابه‌جايي مبالغ زير 50 ميليون تومان با امضاي الكترونيكي امكان‌پذير شد

معاون تحول اداري و نوسازي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور گفت: امكان جابه‌جايي مبالغ زير 50 ميليون تومان از طريق سامانه امضاي الكترونيكي ميان دستگاه‌هاي دولتي و بازار فراهم شده است.

احمد بزرگيان افزود: با توجه به سياست دولت مبني بر جايگزيني پول الكترونيكي به جاي اسكناس و چك پول، در آينده تا 80 درصد حجم نقدينگي تا پايان برنامه پنجم پيشرفت و توسعه از طريق الكترونيكي جا به جا مي‌شود.

معاون تحول اداري و نوسازي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور با بيان اينكه در حال حاضر امضاي الكترونيكي براي تمام ايرانيان قابل دريافت است، تاكيد كرد: كارمندان دولت و اشخاص حقيقي و حقوقي مي‌توانند از امضاي الكترونيكي در تجارت الكترونيكي استفاده كنند و با ايجاد سامانه ميزان 2 تمام سامانه تدارك الكترونيكي دولت تحت عنوان «ستاد» فعال شود.

وي افزود: در مرحله نخست در شش ماه اول برنامه منطبق با نيمه دوم سال‌جاري مبالغ كمتر از 50 ميليون تومان از طريق سامانه الكترونيكي قابل جابه‌جايي است.

بزرگيان تاكيد كرد: در مرحله اول اين جابه‌جايي وجوه به صورت الكترونيكي ميان دستگاه‌هاي دولتي و فعالان بازار يا اصطلاحا G to B يعني جريان نقدينگي از دولت به بنگاه اقتصادي قابل انجام است.

وي افزود: از اين پس خريدهاي دولتي به جاي روش سنتي و از طريق بازار واقعي، از طريق استعلام در اينترنت و يا از طريق ميداني انجام خواهد شد و به اين ترتيب فساد ناشي از ارتباط مستقيم بين ماموران خريد و بنگاه اقتصادي از بين مي‌رود.

بزرگيان گفت: فعلا در فاز اول تا مبلغ 50 ميليون تومان از اين طريق قابل انجام است و در مراحل بعدي مبالغ بالاتر قابل انتقال خواهد بود، همچنين انجام مناقصه و مزايده‌هاي دولتي از طريق الكترونيكي قابل انجام خواهد بود.

معاون تحول اداري و نوسازي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور تاكيد كرد: همچنين مبحث ماليات الكترونيكي در قالب پروژه‌اي تا 30 درصد پيشرفت كرده و گمرك الكترونيكي نیز پس از تهيه در گمركات كشور استقرار مي‌يابد.

بزرگيان گفت: تا پايان امسال قرار است 23 خدمت دولتي از طريق الكترونيكي به وسيله 12 دستگاه دولتي ارايه شود.

وي تاكيد كرد: هر كاري از خدمات دولتي كه قابل واگذاري باشد، به دفاتر پيشخوان دولت الكترونيكي واگذار مي‌شود و نرخ انجام اين خدمات نيز در كميته پيشخوان دولت الكترونيكي تعيين و با قيمت مناسب به دفاتر واگذار مي‌شود
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: benyamin   
صفحه  صفحه 2 از 119:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  116  117  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA