انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 2 از 192:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  189  190  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 


کارشناسان 10 بازيکن برتر هيجده دوره‌ ي جام جهاني را انتخاب کردند و برزيلي‌ها با سه نماينده پرافتخارترين تيم اين رقابت‌ها هستند.


10 بازیکن برتر دوره‌های گذشته به این شرح هستند:

10) رونالدو: فوق ستاره برزیل با 15 گل زده رکورد بیشترین گل زده در جام جهانی را دارد. رونالدو که در سال‌های 1996 و 1997 عنوان بهترین بازیکن جهان را به دست آورد در جام جهانی برزیل در ترکیب برزیل حضور داشت و در سال 2002 به همراه این تیم به مقام قهرمانی رسید.


9) جاست فونتین: مهاجم تیم ملی فرانسه با عملکرد فوق العاده‌اش در جام جهانی 1958 جای هیچ حرف و حدیثی را برای حضور در جمع 10 بازیکن برتر دنیا باقی نگذاشت. فونتین در جام جهانی در شش بازی سیزده گل به ثمر رساند و از پله که در 4 جام جهانی حضور داشت بیشتر گل زد.

8) پائولو روسی: مهاجم آتزوری‌ها در جام جهانی 1982 یک تنه تیمش را به مقام قهرمانی رساند و کفش و توپ طلا را هم از آن خود کرد و دومین بازیکنی لقب گرفت که در جام جهانی به این سه افتخار دست یافته است.

7) زین الدین زیدان: عملکرد درخشان زیدان در جام جهانی 98 شاید تا حدی زیر سایه درخشش رونالدو قرار گرفت. اما دو گل زیبای او در دیدار پایانی جام جهانی 98 برای قهرمانی خروس‌ها کافی بود. زیدان در جام جهانی 2006 هم درخشید و فرانسه را به فینال رساند هرچند در دیدار پایانی مغلوب زیرکی مارکو ماتراتزی شد و با اخراج از زمین مسابقه زمینه شکست فرانسه را فراهم کرد.

6) گارینشا: "پرنده کوچک" یکی از ارکان اساسی موفقیت برزیل در دهه‌های 50 و 60 میلادی بود. گارینشا اگرچه عناوین و افتخارات فردی به دست نیاورد اما آن قدر در تیم‌ ملی تاثیرگذار بود که پله درباره او گفت: "اگر کارینشا نبود برزیل هیچ مقامی در جام جهانی کسب نمی‌کرد."

5) فرانس پوشکاش: تیم رویایی مجارستان در دهه 50 میلادی موفقیتش را بیش از هر کس دیگری مدیون پوشکاش است. مجارستان به لطف درخشش پرفروغ پوشکاش در 32 بازی پیاپی شکست نخورد و در جام جهانی 1954 هم به دیدار پایانی صعود کرد اما نتوانست حریف ژرمن‌ها شود و به نایب قهرمانی رضایت داد.

4) گرد مولر: بازیکن افسانه‌ای تیم ملی آلمان با 68 گل در 63 بازی رکورد بی‌نظیری را از خود بر جای گذشته است. مولر به مدت 30 سال رکورددار تعداد گل‌های ملی بود. او در جام جهانی 1970 ده گل برای آلمان به ثمر رساند و بعد از جاست فونتین در رده دوم قرار گرفت. میانگین گل زده توسط گردمولر توسط هیچ بازیکن دیگری تکرار نشده است.

3) فرانتس بکن باوئر: اسطوره فوتبال آلمان غربی دو سال عنوان بهترین بازیکن اروپا را از آن خود کرد و در سال 1974 هم با تیم آلمان به مقام قهرمانی دست یافت. سبک خاص بازی او باعث ایجاد پست جدیدی به نام "سوئپر" در فوتبال مدرن شد. قدرت رهبری فوق‌العاده بکن باوئر در تیم آلمان باعث شد هواداران به او لقب قیصر را بدهند.

2) دیگو مارادونا: مارادونا در جام جهانی زیر 21 ساله‌ها هشت گل به ثمر رساند. اما درخشش فوق‌العاده او در جام جهانی 1986 به اوج رسید که یک تنه آرژانتین را به مقام قهرمانی رساند. مارادونا بی‌تردید یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان دنیا و حتی شاید بهترین آنها باشد. دیگو مارادونا به همراه پله درصدر فهرست برترین بازیکنان تاریخ فوتبال دنیا قرار دارد.

1) پله: درخشش بی‌نظیر پله در جام جهانی کار را برای انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال در جام جهانی چندان دشوار نمی‌کند. پله در 14 بازی در جام جهانی به میدان رفت و 12 گل به ثمر رساند. پله در سن 17 سالگی قهرمان جام جهانی شد و در سال ‌های بعد دو بار دیگر این عنوان را به ویترین افتخاراتش افزود.

مروارید سیاه با سه قهرمانی در جام جهانی رکورددار قهرمانی در این رقابت‌هاست. او همچنین جوانترین گلزن این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است.
     
  
مرد

SexyBoy
 
پیتزا فوتبالی ایتالیا 2010 پخته شد




یک آشپز سرشناس ایتالیایی در آستانه بازی لاجوردی‌پوشان کشورش در رقابت‌های جام جهانی 2010 مقابل تیم ملی نیوزلند برای بالا بردن روحیه شاگردان "مارچلو لیپی" در اقدامی ابتکاری پیتزا بزرگی درست کرد که روی آن نوشته شده بود:"زنده باد ایتالیا قهرمان" به گزارش شبکه ایران، "جینیو سوربلیو" آشپز سرشناس اهل ناپل در اقدامی ابتکاری در آستانه بازی تیم ملی ایتالیا برابر تیم ملی نیوزلند که از حساسیت بسیار زیادی برای ایتالیایی‌ها برخوردار است پیتزا بزرگی را پخت که روی آن نوشته شده بود" زنده‌باد ایتالیا قهرمان" .
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
در آلمان تماشاي جام جهاني در محل کار مساوی است با اخراج

در آلمان استفاده از اينترنت براي تماشاي بازي هاي جام جهاني 2010 در محل کار به قيمت از دست رفتن آن موقعيت شغلي تمام خواهد شد.

يک اتحاديه کارگري در آلمان با اعلام اين خبر گفت، استفاده از اينترنت محل کار براي تماشاي رقابت ها در آفريقاي جنوبي در صورتي که کارفرما موافق و در جريان نباشد، مي تواند به اخراج فرد خاطي بيانجامد.

همچنين کارمنداني که مرخصي استعلاجي گرفته اند، نيز بايد در مورد تماشاي بازي ها به صورت عمومي (Public Viewing) نيز کسب اطلاع کنند.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
قانون کارت زرد در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2010 تغيير کرد

فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) با هدف کاهش احتمال غيبت بازيکنان بزرگ در مسابقه فينال جام جهاني 2010، قانون کارت زرد در مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها را تغيير داد.

"ميشاييل بالاک" آلماني در جام جهاني 2002، "آلساندرو کاستاکورتا" ايتاليايي در جام جهاني 1994 و "کلوديو کانيگيا" آرژانتيني در جام جهاني 1990 از معروف ترين بازيکناني هستند که فينال اين بازي ها را به دليل دريافت کارت زرد دوم در مرحله نيمه نهايي از دست دادند.
از اين رو فيفا براي مسابقات امسال تصميم گرفته است قانون کارت زرد دوم را فقط تا پايان مرحله يک چهارم نهايي اجرا کند بدين ترتيب بازيکنان فقط در صورتي که دو کارت زرد يا يک کارت قرمز مستقيم در مرحله نيمه نهايي دريافت کنند، از حضور در بازي فينال محروم خواهند شد.
اين در حاليست که در گذشته يک بازيکن ممکن بود با داشتن يک کارت زرد در مراحل قبلي، وارد نيمه نهايي شود و در اين مرحله نيز با دريافت يک کارت زرد ديگر، بازي فينال را از دست بدهد.
"ماريوس اشنايدر" سخنگوي فيفا در اين باره گفت: فيفا قصد دارد به بهترين بازيکنان شانس بازي در فينال را بدهد. اين مسئله اولين بار بعد از محروميت بالاک مورد بررسي قرار گرفت.
هواداران فوتبال انگليس حتما قانون قبلي را به خاطر اشک هاي "پل گاسکوئين" در نيمه نهايي جام جهاني 1990 مقابل ژرمن ها بعد از گرفتن کارت زرد دوم، به خوبي به ياد دارند.
گرچه انگليس در نهايت مغلوب آلمان شد اما اشک هاي گاسکوئين که ممکن بود فينال را از دست بدهد، خاطره آن جام را براي هميشه در ذهن ها باقي گذاشت.
با وجود اين قانون کارت قرمز همچنان پا برجا است و کميته انضباطي فيفا بسته به شدت خطا، مي تواند بازيکن را در صورت دريافت کارت قرمز يک جلسه يا بيشتر محروم کند.
بر همي اساس يک بازيکن در صورت دريافت کارت قرمز حتي قبل از مرحله نيمه نهايي ممکن است شانس بازي در فينال را از دست بدهد.
مسابقات جام جهاني 2010 تا اينجا شاهد عملکرد خوبي از سوي داوران بوده است گرچه آلمان از اخراج "ميروسلاو کلوزه" در بازي مقابل صربستان به دليل دريافت کارت زرد دوم ابراز ناراحتي کرده و آمريکا اعتقاد دارد، به خاطر اشتباه داور يک گل مسلم را در جريان تساوي 2 بر 2 مقابل اسلووني از دست داده است.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
بوسه كاسيلاس دروازه بان تيم اسپانيا از دوست دختر گزارشگرش

داستان از جائي‌ شروع شد كه در حين بازي‌ اسپانيا و سويس دوست دختر كاسيلاس دروازه بان تيم اسپانيا، سارا كربنرو كه گزارشگر معروف ورزشي است پشت دروازه اسپانيا مياد و با كاسيلاس مصاحبه ميكنه! در پي‌ باخت اسپانيا از سويس رسانه‌هاي اسپانيا انتقادات زيادي رو از سارا مطرح ميكنند و اون رو عامل باخت تيمشون ميدونند چرا كه معتقد بودند حواس دروازه بان معروف رو پرت كرده!

پس از قهرماني اسپانيا، در حين مصاحبه سارا با كاسيلاس پس از اينكه كاسيلاس از خانواده ‌اش بخاطر حمايت‌هاشون تشكر ميكنه در جواب سارا كه در باره خود بازي‌ سوال ميكنه ميگه بازي‌ رو ولش كن و مقابل لنز دوربينهاي خبري دوست دختر زيباش رو ميبوسه و ميگه اين بوسه تقديم به عشقم كه اين روزها خيلي‌ فشار عصبي بهش وارد شده!
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
مرد

 
مروري بر بازيهاي نيم فصل اول پرسپوليس

دهمين دوره ليگ برتر از روز 5 مرداد آغاز مي شود و طبق برنامه قرار است روز 30 ارديبهشت ماه 1390 با معرفي قهرمان به پايان برسد. پرسپوليس که در اين دوره از رقابتها مدعي اصلي قهرماني خواهد بود، کار خود را با بازي مقابل تراکتورسازي در آزادي آغاز مي کند و با بازي مقابل پيکان در آزادي به پايان مي رساند. در اين مطلب نگاهي داريم بر تقابل ها و اتفاقات جالب پيش روي سرخپوشان در نيم فصل اول ليگ دهم:

هفته اول: استاديوم کاملا قرمزپوش

اين براي اولين بار پس از فصل 82 است که پرسپوليس ليگ برتر را با ميزباني آغاز مي کند....

هفته اول: استاديوم کاملا قرمزپوش

اين براي اولين بار پس از فصل 82 است که پرسپوليس ليگ برتر را با ميزباني آغاز مي کند. در شش فصل گذشته پرسپوليس هميشه در بازي اول ميهمان بوده است، اگرچه سرخپوشان ليگ 87 را با بازي مقابل سايپا در آزادي آغاز کردند، اما در آن بازي به حکم جدول مسابقات ميهمان بودند. جدال قرمزهاي پرطرفدار ايران در آزادي احتمالا پرتماشاگرترين بازي هفته اول ليگ برتر خواهد بود. تقابل احتمالي محسن خليلي با پيراهن تراکتور با علي دايي نيز جالب توجه خواهد بود. نکته ديگر اينکه پرسپوليس هيچگاه در تهران به تراکتورسازي نباخته است.

هفته دوم: تقابل 3 ستاره صبا و نيکبخت

پرسپوليس در هفته دوم به شهري مي رود که تاکنون موفق به پيروزي در آن نشده است. محمود ياوري فصل قبل با تيم شاهين شکست سنگيني را بر پرسپوليسي تحميل کرد که علي دايي را تازه به عنوان سرمربي بالاي سر خود مي ديد. حضور 3 ستاره سابق صبا(فشنگچي، نوري و رضايي) با پيراهن پرسپوليس مقابل تيم سابق خود و همچنين تقابل نيکبخت با پرسپوليس مورد توجه رسانه ها قرار خواهد گرفت.

هفته سوم: جدال قديمي دايي و مايلي کهن

حضور علي دايي در راس کادر فني پرسپوليس و محمد مايلي کهن در راس کادر فني سايپا و تقابل اين دو مربي به اندازه کافي خبرساز خواهد بود. همچنين بازي کريم انصاري فرد که در فصل نقل و انتقالات مورد توجه سرخپوشان قرار گرفته بود، نيز زير ذره بين قرار مي گيرد. پرسپوليس با علي دايي فصل گذشته مقابل سايپا باخت تا سقوط تدريجي سرخپوشان از ان بازي آغاز شود.

هفته چهارم: قرعه شانس پرسپوليس

بازي در گرماي مرداد ماه آبادان براي هر تيمي سخت و طاقت فرسا خواهد بود، اما پرسپوليس اسن شانس را دارد که اين بازي در آغازين روزهاي ماه رمضان است و بنابراين در ساعت 8 شب و زير نور برگزار خواهد شد که از شدت گرماي هوا کاسته مي شود. در اين بازي نفت از حضور هواداران خود نيز به دليل محروميت انضباطي بي نصيب است.ضمن آنکه نفت بدليل صعود ديرهنگام به ليگ برتر فرصت کافي براي آماده سازي و بازسازي خود نداشته است و در هفته هاي ابتدايي هنوز فرم اصلي خود را نخواهد داشت. پرسپوليس در تاريخ ليگ برتر در آبادان بدون باخت بوده است.

هفته پنجم: رويارويي مربي سابق و مديرعامل

اين بازي تقابل مهدي تارتار سرمربي سابق راه آهن و دستيار فعلي علي دايي با محمدحسن انصاري فرد مديرعامل راه آهن است که در آخرين روزها به توافق نرسيدند و تارتار از اين تيم جدا شد. تيمهاي رسول کربکندي نيز مقابل پرسپوليس هيچگاه راحت نباخته اند. حضور کاپيتان سابق راه اهن، عليرضا نورمحمدي در ترکيب پرسپوليس از ديگر نکات قابل توجه اين بازي است.

هفته ششم: باز هم شاهين و هفته ششم

بازي دو تيم در فصل گذشته نيز در هفته ششم و ماه رمضان برگزار شد. دوئل حميد استيلي و علي دايي که براي اولين بار در ليگ برتر اتفاق مي افتد، از سوژه هاي جذاب اين هفته ليگ برتر خواهد بود. پرسپوليس سنگين ترين باخت سالهاي اخير خود را مقابل شاهين در فصل گذشته متحمل شد و در اين بازي بايد اين خاطره بد را از ذهن هواداران خود پاک کند.

هفته هفتم: دوئل دروازه باني

دومين بازي پرسپوليس در گرماي خوزستان بازهم در ماه رمضان است که در ساعات شب و زير نور برگزار مي شود که اين نکته هم از خوش شانسي پرسپوليس در قرعه کشي است! تقابل مهم اين بازي بدون شک حضور معمارزاده در درون دروازه فولاد و حقيقي در دروازه پرسپوليس است. پرسپوليس از فصل 81 تاکنون در اهواز موفق به شکست فولاد نشده است که بايد در اين بازي طلسم را بشکند.

هفته هشتم: عيدي به هواداران

اولين بازي پرسپوليس پس از دو هفته تعطيلي ليگ برتر است که احتمالا در روز عيد فطر برگزار مي شود و پرسپوليس فرصت خوبي دارد که به هواداران خود عيدي بدهد. پاس در چند فصل اخير حريف راحتي براي سرخپوشان در ليگ برتر بوده است، هرچند که در جام حذفي گربه سياه سرخپوشان بوده است!

هفته نهم: يک پرسپوليس و يک اکبر ميثاقيان!

پرسپوليس اولين بازي خود را در تبريز بايد انجام دهد و حريف هم يک تيم سختکوش به نام شهرداري است که پرسپوليسي ها از اين تيم خاطره خوشي ندارند. از طرفي حضور اکبر ميثاقيان روي نيمکت اين تيم به اندازه کافي سوژه براي رسانه ها توليد خواهد کرد! ميثاقيان در چند فصل خير ليگ برتر با تيمهاي خود مقابل پرسپوليس نتايج خوبي گرفته است. او سابقه پيروزي مقابل علي دايي را نيز در کارنامه دارد. حضور ميثم بائو در ترکيب اين تيم مقابل پرسپوليس نيز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

هفته دهم: کي قديمي بازي مي کنه؟

از اين بازي بايد با نام پيش داربي نام برد! ملوان طي دو فصل اخير ليگ برتر در آزادي به پرسپوليس نباخته است. حضور مهرداد اولادي در خط حمله اين تيم و بازي مقابل پرسپوليس در آزادي سوژه مهم اين بازي است. مازيار زارع نيز دوباره به پرسپوليس بازگشته و مقابل تيم سابق خود بازي خواهد کرد. در بازي برگشت فصل گذشته نيز فرهاد پورغلامي سرمربي ملوان ، شيوه بازي پرسپوليس را قديمي و مربوط به 40 سال قبل عنوان کرد!

هفته يازدهم: و داربي ....

پرسپوليس در آخرين داربي پايتخت پيروز شده و از فصل 84 تاکنون نيز داربي را به حريف نباخته است. پرويز مظلومي و منصور پورحيدري دوباره روي نيمکت تيم آبي هستند و علي دايي هم تبحر خاصي در شکست دادن استقلال دارد! نکته ديگر اينکه فرزاد آشوبي بازيکن سابق پرسپوليس با پيراهن آبي مقابل سرخپوشان قرار مي گيرد.

هفته دوازدهم: جدال تاکتيکي

بعد از هيجانات داربي بايد شاهد يک بازي جذاب و تاکتيکي از سوي دو تيم بود. ذوب اهن در چند سال اخير مقابل پرسپوليس خوب نتيجه گرفته و به سرخپوشان نباخته است، اما پرسپوليس براي قهرماني بايد يکي از اصلي ترين رقيبان خود را در اين بازي کنار بزند.

هفته سيزدهم: لشگر سرخپوشان مقابل پرسپوليس!

تقابل لشگر پرسپولسي ها سابق با شاگردان علي دايي خبرساز ترين بازي هفته سيزدهم را رقم مي زند. نکته جالب اينکه بازي رفت دو تيم در فصل گذشته نيز دقيقا در همين روز انجام شد! تقابل علي دايي با علي کريمي، مهدي مهدوي کيا و مهرزاد معدنچي از يک سو و از سوي ديگر نيز با پيرواني و عابدزاده جالب خواهد بود. بايد به انتظار بازي جذاب سرخپوشان مقابل شاگردان تنها مربي خارجي ليگ دهم نشست. اين بازي تقابل مديران دو باشگاه نيز هست: هدايتي و کاشاني!

هفته چهاردهم: رويارويي با تيم ناشناخته

اين اولين بازي تاريخ دو تيم است که به ميزباني سرخپوشان انجام مي شود. فعلا وضعيت مربيگري و بازيکنان اين تيم مشخص نيست، اما حضور احتمالي محسن خليلي در اين تيم تقابل جالبي را با سرخپوشان بوجود خواهد آورد.در صورت حضور حميد درخشان در کادر فني اين تيم، جدال دوباره دو همبازي قديمي(درخشان و دايي) ديدني خواهد بود.

هفته پانزدهم: خاطرات بد مرفاوي از پرسپوليس

صمد مرفاوي در استقلال نشان داد که هرگز نمي تواند مقابل پرسپوليس به پيروزي بياندشيد چرا که هر دو شکست استقلال در سالهاي اخير مقابل پرسپوليس با مربيگري او بوده است! پرسپوليس نيز تاکنون نه در کرمان شکست خورده و نه موفق به پيروزي مقابل مس شده است! عادل کلاه کج و رويارويي او با پرسپوليس مورد توجه قرار خواهد گرفت.

هفته شانزدهم: دايي و قلعه نوعي

تقابل علي دايي و امير قلعه نوعي به اندازه کافي جذاب و جالب خواهد بود و از طرفي رويارويي پرسپوليس و سپاهان در سالهاي اخير هميشه خبرساز بوده است. حضور جواد کاظميان در خط حمله سپاهان و حضور احتمالي رحمان احمدي در دروازه پرسپوليس نيز جالب توجه خواهد بود.

هفته هفدهم: جدال با دوست صميمي و قديمي!

پرسپوليس آخرين بازي نيم فصل اول را در قزوين انجام مي دهد. محمد احمدزاده به عنوان سرمربي پيکان دوست صميمي علي دايي است و بايد به انتظار تقابل اين دو مربي نشست. احمدزاده در سالهاي اخير به جز يک مورد هميشه مقابل پرسپوليس بازنده بوده است. پرسپوليس نيز تاکنون در قزوين نباخته است.
     
  
مرد

 
همه آمار و ارقام ليگ در ايران

بيست و نهمين دوره ليگ فوتبال ايران از فردا دوشنبه با ديدار تيمهاي استقلال تهران و شهرداري تبريز آغاز مي شود.



در آستانه فصل جديد رقابتهاي ليگ برتر نگاهي داریم بر همه آمار و ارقام و اتفاقات ليگ در ايران به زبان اعداد:

صفر

تيم تاج نوشهر در فصل 1350 ليگ در 14 بازي خود موفق به کسب حتي يک برد نيز نشد و رکورد بي نظيري را ثبت کرد!

1

پرسپوليس تنها تيمي است که در همه ادوار ليگ حاضر بوده است، اگرچه اين تيم در فصل 76 حضور ناقصي در مسابقات داشت.

18/2

ميانگين گل به ثمر رسيده در هر بازي در تاريخ ليگ ايران.

3

علي پروين و امير قلعه نوعي با 3 مقام قهرماني پرافتخارترين مربيان تاريخ ليگ هستند.

4

رضا عنايتي و آرش برهاني هر کدام با 4 هت تريک در بين همه مهاجمان تاريخ ليگ رکوردار هستند.

5

مسابقات ليگ فوتبال در ايران با 5 نام ليگ منطقه اي، تخت جمشيد، قدس، آزادگان و برتر برگزار شده است.

6

بهروز رهبري فر با 6 مقام قهرماني پرافتخارترين بازيکن ليگ است؛ 5 قهرماني در پرسپوليس و يک قهرماني در پاس.

7

رضا عنايتي در فصل 80 ليگ برتر در بازي ابومسلم و استقلال رشت 7 گل به ثمر رساند؛ بيشترين تعداد گلي که يک بازيکن در يک بازي به ثمر رسانده است.

8

عليرضا واحدي نيکبخت با دريافت 8 کارت قرمز رکوردار اخراج در تاريخ ليگ است؛ 6 کارت در استقلال و 2 کارت در پرسپوليس.

9

پرسپوليس در ليگ 73 با نتيجه 10-1 شاهين بوشهر را شکست داد که بيشترين اختلاف گل ثبت شده در يک بازي ليگ است.

10

فقط 10 ثانيه از بازي تيمهاي ابومسلم و ايرسوتر در فصل 78 گذشته بود که هادي عبداله زاده مهاجم ابومسلم سريعترين گل تاريخ ليگ را وارد دروازه ايرسوتر نوشهر کرد.

11

فقط يک مربي در ليگ هدايت بيش از 10 تيم را بر عهده داشته است؛ محمود ياوري که صبا يازدهمين تيم او محسوب مي شود.

14

بردهاي متوالي در ليگ که پرسپوليس در فصل 77 ليگ آزادگان اين رکورد را بر جاي گذاشت.

20

تهران در ادوار گذشته 20 تيم در ليگ داشته است؛ نفت تهران بيست و يکمين تيم تهراني تاريخ ليگ.

21

بيشترين تعداد گلي که يک بازيکن طي يک فصل به ثمر رسانده است؛ رضا عنايتي(استقلال) در فصل 84 و آرش برهاني(استقلال) در فصل 87.

24

بيشترين تعداد تيم حاضر در يک دوره ليگ که مربوط به فصل 73 ليگ آزادگان است.

26

استقلال اهواز طي پانزده فصل حضور در ليگ 26 سرمربي را به خود ديده است که در ميان همه تيمهاي تاريخ ليگ ايران رکورد است.

27

شيرين فراز کرمانشاه در فصل 86 ليگ برتر در 27 بازي متوالي موفق به پيروزي نشد؛ يک رکورد جديد در فوتبال ايران.

28

مجموع ادوار برگزاري ليگ در ايران.

29

داود حقي بازيکن تيم صباي قم با گل کردن 29 ضربه پنالتي بهترين پنالتي زن تاريخ ليگ است.

43

تعدا بازيهاي متوالي بدون باخت در ليگ که مربوط به پرسپوليس در فاصله سالهاي 50 تا 53 است.

53

تعداد مربيان خارجي که در ليگ ايران هدايت تيمي را بر عهده داشته اند. تومباکوويچ و کاسيميرو نفرات 54 و 55 هستند.

58

عماد رضا مهاجم عراقي سابق تيمهاي سپاهان و فولاد با زدن 58 گل بهترين گلزن خارجي در تاريخ ليگ محسوب مي شود.

67

سپاهان در فصل گذشته ليگ برتر رکورد کسب امتياز را شکست ؛ بالاترين امتياز براي يک تيم طي يک فصل.

70

استقلال در فصل 87-88 ليگ برتر که قهرمان شد، 70 گل به ثمر رساند که بيشترين گل به ثمر رسيده توسط يک تيم در يک فصل است.

71

نفت تهران هفتاد و يکمين تيم در تاريخ ليگ است که حضور در بالاترين سطح فوتبال کشور را تجربه مي کند.

86

تعداد گلهاي فريدون فضلي که با اين 86 گل بهترين گلزن تاريخ ليگ است.

112

تعداد هت تريک هاي ثبت شده در تاريخ ليگ.

125

بيشترين تعداد بازي در ليگ که يک دروازه بان دروازه خود را بسته نگه داشته است؛ آرمناک پطروسيان در تيمهاي سپاهان و ذوب آهن.

127

تعداد بازيهاي متوالي يک بازيکن در ليگ؛ آرمناک پطروسيان دروازه بان ارمني سابق سپاهان اين رکورد را ثبت کرد.

194

وينگو بگوويچ رکوردار بيشترين حضور يک مربي خارجي در ليگ ايران است با 194 بار هدايت تيمهاي فولاد، پرسپوليس و پاس.

206

ملوان انزلي رکوردار بيشترين باخت در طول تاريخ ليگ با 206 شکست است.

254

تيم پاس با ثبت 254 نتيجه مساوي در تاريخ ليگ رکورد بيشترين تساوي را به نام خود زده است.

341

رکورد بيشترين بازي يک بازيکن در ليگ که مربوط به محمدرضا طهماسبي بازيکن جديد تيم شهرداري تبريز است.

347

پرسپوليس در ادوار گذشته ليگ موفق به ثبت 347 برد شده است؛ بيشترين تعداد پيروزي يک تيم در ليگ.

399

فصل 76 ليگ آزادگان 399 روز به طول انجاميد؛ حتي بيشتر از يک سال!

427

محمود ياوري سرمربي فعلي تيم صباي قم در427 بازي به عنوان سرمربي در ليگ حضور يافته است و رکوردار مربيگري محسوب مي شود.

667

بيشترين گل خورده توسط يک تيم در طول تاريخ ليگ که اين آمار مربوط به تيم سپاهان اصفهان است!

685

تيم استقلال تهران با انجام 685 بازي در ليگ بيشترين تعداد بازي را بين همه تيمهاي ليگ انجام داده است.

782

در فصل گذشته ليگ برتر 782 گل به ثمر رسيد که بيشترين گل ثبت شده در يک فصل ليگ است.

844

بهرام مودت سنگربان پرسپوليس در فصل 54 به مدت 844 دقيقه دروازه خود را بسته نگه داشت که هنوز اين رکورد شکسته نشده است.

1059

تيم پرسپوليس در طول تاريخ ليگ موفق به ثمر رساندن 1059 گل شده است و هجومي ترين تيم تاريخ ليگ محسوب مي شود.

1112

عدد امتيازات پرسپوليس در ليگ که پرسپوليس را در صدر همه تيمهاي تاريخ ليگ قرار مي دهد.

12173

تعداد گلهاي به ثمر رسيده در طول تاريخ ليگ؛ دوازده هزارمين گل در فصل گذشته ليگ برتر به ثمر رسيد.

پرسپولیس
     
  
زن

 


     
  
زن

Princess
 
RONIN: علی كریمی به علت روزه خواری از استیل اذین اخراج شد !!!
تاسف واسه مملكتی كه همه چیزشو با دین قاطی كرده اصولا كیك و ساندیس رو با همه چی میخورن حتی با خورشت قیمه و قورمه سبزی
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

 
     
  
صفحه  صفحه 2 از 192:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  189  190  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA