انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

فیلمی از داخل خانه ی کعبه!!!!


مرد

 
bilbilak: حالا به همین دینی ها بگو ما میریم کعبه رو خراب میکنیم میگه نزدیکش بشی سرت رو میبریم.
انگار خونه ی خاله هست كه به این راحتی بتونی نزدیكش بشی


قرار نیست كسی سر شما رو ببره مهم اینه كه اگه یه سپاه هم جمع كنی به جمعیتی كه اطراف این خانه هستن نمیرسه

شما زمانی میتونی این خونه رو خراب كنی كه تونسته باشی مغز میلیون ها انسان رو خراب كنی
من برگشتم
     
  
زن

 
براساس آیات قرآن و اسناد تاریخى در باب ساختن کعبه، مکه نمادى از برکات الهى، هدایت بشرآل عمران (3)، آیه 96. و محل اجتماع‏بقره (2)، آیه 125. براى عبودیت حضرت حق تلقى شده است. خداوند متعال با افاضه خیر فراوان بر این مکان، «رزّاقیت» خود را به نمایش درآوردابراهیم (14)، آیه 37. و با ارائه این حقیقت که آنجا محلى براى وصول به مقام قرب الهى است، چگونگى سلوک بندگى را براى هدایت جهانیان به تصویر کشید. چنان که با تعیین یک سلسله اعمال تشریعى در ایام خاص، کیفیت سیر عبودى را به انسان‏ها خاطرنشان ساخت و آموخت که آدمى باید از نفس خود، هجرت کرده، با پاک‏سازى درون از هرگونه آلودگى، تعلّق، رنگ و هیئت غیرخدایى و با اخلاص، اقبال و توبه خاص، به مقام قرب ربوبى باریابد.طباطبایى، سیدمحمد حسین، المیزان، ج 1، ص 298. علاوه بر آن، خانه خود را نشانگر مقام ابراهیم، حرم امن و حج توانمندان تلقى فرمود که هر یک نشان دهنده عظمت مقام حضرت حق است در واقع چه نشانى گویاتر و رساتر از اینکه هر سال میلیون‏ها انسان در این مکان گرد آمده و با انجام دادن مناسک و اعمالى، عبودیت در پیشگاه خداوند را به نمایش گذارند. این خود براى دیگر مردمان نیز بیدارگر و تحوّل‏آفرین است.همان، ج 3، ص 354.
خداوند، دستور ساخت این خانه را صادر فرمود تا به عنوان قبله در نماز، در کشتن گوسفندان و در مواجهه اموات، یادآور خویش به مردم باشد. علاوه بر آنکه همه دل‏هاىِ به ظاهر متفرق را به یک سو جمع کرده است تا روح توحید و یکى بودن را در آنها بپروراند و به واسطه آن، دین خود را زنده و پایدار سازد.همان، ج 6، ص 142. پس هدف از برپایى چنین مکان شریفى، چیزى جز قرار دادن نماد و نشانى از حقایق معنوى و فرامادى نیست.

دو. چرایى استقبال‏
استقبال یا رو به قبله کردن در نماز، اسرار و حکمت‏هایى دارد. برخى از حکمت‏هاى عرفانى، سیاسى و اجتماعى آن عبارت است از:
2-1. کعبه زمینى و جسمانى، نمادى از توجّه به کعبه حقیقى است که مرتبه‏اى فراتر از عوالم جسمانى دارد. آیه اللَّه حسن زاده آملى در این باره مى‏نویسد: « توجه به کعبه حقیقى مى‏نمایى که عبارت از دل است که در عالم بدن انسان به منزله «کعبه» است، و به منزله «بیت المعمور» است در آسمان چهارم و به منزله عرش است».هزار و یک نکته، ص 100، نکته 103؛ دیلمى، حسین، هزار و یک نکته درباره نماز، (قم: پارسایان، چاپ پنجم، 1378)، ص 62.
2-2. کعبه از آن جهت که به خداى متعال انتساب یافته و به «بیت الله» مشهور است؛ شرافت خاصى دارد و رعایت و احترام آن، لازم است. به همین جهت سفارش شده که در حالت‏هاى خوب معنوى، رو به قبله باشیم؛ لکن در حالت‏هاى نامناسب (مانند تخلى و...) به جهتى باشیم که در راستاى قبله قرار نگیریم. در شرح حال امام خمینى‏رحمه الله آمده است: ایشان هر وقت وضو مى‏گرفت، تمام جزئیات وضو را رو به قبله انجام مى‏داد. حتى اگر دستشویى رو به قبله نبود در هر مورد، پس از آنکه یک کف دست آب بر مى‏داشت، شیر آب را مى‏بست و رو به قبله آب را روى صورت یا دست مى‏ریخت.سرگذشت‏هاى ویژه از زندگى حضرت امام خمینى، ج، ص 31.
در واقع رو به قبله کردن - به دلیل انتساب کعبه به خدا - موجب توجه دل به او است. امام باقرعلیه السلام فرمود: «هر گاه نماز گزار رو به قبله مى‏ایستد، به جانب خداى مهربان رو کرده است».نهاوندى، محمد فرید، رموز نماز یا اسرار الصلاه، ص 65. این نه بدان دلیل است که خداوند در جهت خاصى مى‏باشد؛ بلکه به سبب محدودیت توجّه و اقبال دل است. به عبارت دیگر چون اشتغالات و خواطر نفسانى، توجه دل به خدا را کم مى‏کند؛ قرار دادن یک پایگاه خاص عبادى و رو کردن به آن، زمینه توجه بیشتر دل به سوى صاحب خانه را فراهم مى‏آورد.
«سیسلاس» - مورخ مشهور رومانى به نقل از «کارلایل» انگلیسى در وصف کعبه - مى‏نویسد: «این کعبه مقارن میلاد مسیح، اشرف معبدها بوده است. این معبد امروز مانند آهن‏ربا از اقصاى شرق تا انتهاى غرب و یا از دهلى تا مراکش، از چهار سمت، روزى چند بار (براى اقامه نماز)، دل‏هاى مسلمانان را به طرف خود جذب کرده و هر یک از آنان را به ساحت قدس صاحب خانه، متوجه مى‏سازد».پیامبر اسلام‏صلى الله علیه وآله از نظر دانشمندان شرق و غرب، ص 212.
کعبه رمز حضور قلب است. امام خمینى‏رحمه الله در این زمینه مى‏نویسد: «نکته باریکى در واژه قبله هست که باید از آن غافل نبود. «قبله» در اصل لغت، اسم عمل ما است، نه اسم خانه (کعبه)؛ ولى چون این عمل رو به روى با آن خانه انجام مى‏گیرد، کم کم اسم خود خانه شده است. قبله بر وزن «جِلسه» و «وِجهه» طرز ایستادن و رو به رو شدن با چیزى است که با حضور ذهن انجام گیرد. مواجهه‏اى است که انسان به حال خبردار مى‏ایستد که گویى رژه مى‏رود و سان مى‏دهد. نهایت باید این رژه و سان در مورد خانه خدا با همه اعضا و تمام اندام بدن بوده باشد؛ آن هم به حال خبردار و با نظم و احترام و با حضور ذهن کلى.
پس قبله به معناى اقبال کردن، به چیزى است؛ اما طورى که اقبال و روى آوردن به آن، همراه با گسستن از غیر باشد که رنگ پیوستن به آن و گسستن از غیر آن، در عمل آشکار باشدحسین انصاریان، عرفان اسلامى؛ ج 5 ص 172 و 173، به نقل از: آداب الصلاه.»!براى مطالعه بیشتر نگا: خمینى، روح اللَّه، آداب الصلاه، (مشهد: آستان قدس رضوى، چاپ دوم، 1366)، ص 128 و 129.
2-3. دیگر از اسرار توجه به کعبه بعد سیاسى - اجتماعى آن است. جابر بن‏حیان از امام صادق‏علیه السلام پرسید: آیا مرکز بودن کعبه براى نماز اهمیتش بیشتر است، یا براى حج؟ آن حضرت فرمود: مرکزیت آن براى نماز؛ زیرا بسیارى از مسلمانان نمى‏توانند در تمام عمر حتى یک بار به مکه بروند؛ ولى هر مسلمان در هر نقطه از جهان، روزى پنج بار به سوى کعبه نماز مى‏خواند. مى‏توان گفت در هر شبانه روز پنج بار، نگاه تمام مسلمین جهان در کعبه به هم مى‏رسد و گویا تمام مسلمانان جهان، شبانه روزى پنج مرتبه در چشمان یکدیگر مى‏نگرند و سخن آنان در آنجا به هم مى‏رسد و تکبیر مسلمان در شرق و غرب دنیا، در کعبه شنیده مى‏شود. این مرکزیت در هیچ یک از ادیان گذشته وجود نداشته و در آینده هم به وجود نخواهد آمد.رى‏شهرى، محمد، مناظره در رابطه با مسائل ایدئولوژیک، ص 84 و 85.
به عبارت دیگر کعبه مغناطیس دل‏هاى اهل ایمان و رمز وحدت و استقلال مسلمانان است و ارتباط نماز و کعبه، ارتباطى دائمى است. «اگر کسى از فراز آسمان‏ها به صفوف نماز گزاران کره زمین بنگرد، دایره‏هاى متعددى را مى‏بیند که مرکزیت همه آنها کعبه است و توحید، نقطه تمرکز فکر و دل و جان و صفوف مسلمین است».قرائتى، محسن، پرتوى از اسرار نماز، ص 109، (تهران: ستاد اقامه نماز، چاپ هفدهم 1378).
«گلادستون» (نخست وزیر اسبق انگلستان) در پارلمان این کشور گفت: تا هنگامى که نام «محمدصلى الله علیه وآله» در مأذنه‏ها بلند است و «کعبه» پابرجا و «قرآن» راهنما و پیشواى مسلمانان است؛ امکان ندارد پایه‏هاى سیاسى ما، در سرزمین‏هاى اسلامى استوار و برقرار گردد.مکارم شیرازى، ناصر، تفسیر نمونه، ج 4، ص 438.
پروفسور «روژه گارودى» (دانشمند مسلمان و فیلسوف مشهور فرانسوى) مى‏نویسد: «در نماز، انسان به خود باز مى‏گردد و همه هستى را در وجود خویش احساس مى‏کند و چنین است که انسان با ایمان، به ستایش وادار مى‏شود. در نماز، همه مسلمانان جهان در برابر محراب‏هاى تمام مساجد - که زاویه آنها به سوى کعبه ساخته شده است - در صف‏هاى فشرده، با همدلى و حضور خود به طور گسترده و عمیقى مجذوب مرکز خویش و بنیاد خود مى‏شوند».به نقل از محسن کازرونى، خلوتگه راز، ص 198.
2-4. ایستادن رو به قبله، یادآور خاطره‏ها و ارزش‏هاى بسیارى است: مکه شکنجه گاه بلال، قربانگاه اسماعیل، زادگاه على بن ابى طالب‏علیه السلام، پایگاه قیام حضرت مهدى(عج)، محل آزمایش ابراهیم‏علیه السلام و عبادت گاه تمامى پیامبران و اولیا است و چه زیبا است که نماز گزار آن گاه که رو به قبله مى‏ایستد، پیش از شروع نماز، مرورى بر این ارزش‏ها داشته باشد.محسن قرائتى، تفسیر نماز، ص 50.
2-5. یکى از برکات دستور قرآن به استقبال قبله، این است که موجب رشد علمى مسلمین گردید. قرآن کریم مى‏فرماید: «فَوَلِّ وَجْهَکَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ وَ حَیْثُ ما کُنْتُمْ فَوَلُّوا وُجُوهَکُمْ شَطْرَهُ ...بقره (2)، آیه 144.
» ؛ «پس روى کن به طرف مسجدالحرام و شما مسلمین نیز هر کجا باشید در نماز روى بدان جانب کنید» و نیز: «وَ مِنْ حَیْثُ خَرَجْتَ فَوَلِّ وَجْهَکَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ وَ حَیْثُ ما کُنْتُمْ فَوَلُّوا وُجُوهَکُمْ شَطْرَهُ ...» ؛ «اى رسول! از هر جا و به هر دیار بیرون شدى، روى به جانب کعبه کن و شما مسلمین هم به هر کجا بودید، روى بدان جانب کنید».همان، آیه 150.
«شطر» در آیه شریفه، به معناى سمت و جانب است. ایستادن دقیق در محاذات خانه کعبه و حتى مسجدالحرام، براى کسانى که از دور نماز مى‏خوانند، بسیار مشکل است؛ اما ایستادن به سمت آن براى همه آسان است. همین دستور قرآنى به نوبه خود، موجب پیشرفت علوم جغرافیا، هیئت، هندسه و ریاضى و اختراع قبله نما در بین مسلمین گردید؛ زیرا براى قبله‏یابى و تشخیص جهت آن، نیازمند این علوم بودند.
2-6. همان طور که در امور دنیایى و مادى، انسان نیاز به نظم و برنامه خاص و معینى دارد، عبادات نیز از این مسئله مستثنا نیست. نماز و احکام آن - از جمله استقبال - قبله نمونه‏اى عالى از نظم و انضباط در امور عبادى و معنوی است.
اما در فرق کعبه و بت سخن فراوان است. تنها نکته ای که به اختصار اشاره می شود این است که کعبه معبد است و بت معبود. بت پرستان بت را معبود خویش قرار می دادند, اما هیچ مسلمانی کعبه را معبود قرار نمی دهد بلکه آن را معبد می داند و در استقبال قبله نیز دل به سوی خدا دارد و او را عبادت می کند نه کعبه را. درواقع ما خدا را عبادت می کنیم وکعبه را قبله خود می گیریم ونماز وعبادت را به آن سو می گزاریم پس با کعبه خدا عبادت می شود نه کعبه ومعلوم است که آیت خدا از آن نظر که آیه ونشانه است خودش اصلاً نفسیتی واستقلالی ندارد پس اگر سجده شود جز صاحب نشانه یعنی خدا عبادت نشود.
"بر گرفته از سایت پرسشکده"
.
مساله ای که هست اینه ار نظر مسلمانان کعبه نماد هست..شاید سمبل و یا نشانه و یا هر چیزی شبیه اون..مکانی برای اتحاد و توحید...شما نه این سنگ و آجر ها بلکه روح معنوی جاری در اون رو سجده میکنید...این چیزی هست که در بت پرستی هم گفته میشه..اینکه شما اون سنگ و چوب رو نمی پرستی بلکه شما روح جاری در اون رو که همانا قدرت برتز و خدای خالق مینامند می پرستید....پس چرا سجده بر بت حرام و کفر و بر کعبه واجب میشه..چطور اون بت پرستی میشه این یکتا پرستی؟.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  ویرایش شده توسط: hhastii   
مرد

 
djjjjjjavad: انگار خونه ی خاله هست كه به این راحتی بتونی نزدیكش بشی


قرار نیست كسی سر شما رو ببره مهم اینه كه اگه یه سپاه هم جمع كنی به جمعیتی كه اطراف این خانه هستن نمیرسه

شما زمانی میتونی این خونه رو خراب كنی كه تونسته باشی مغز میلیون ها انسان رو خراب كنی
عزیزم شما چرا بقیه ی حرف من رو تحلیل نمیکنی ؟
اصلا چه مهمه اونجا خراب بشه یا نه .من مثال زدم کسی که قرار نیست اونجا رو خراب کنه
اصلا نیازی به اینکار نیست این دین رو باید نقد کرد اینجوری باید کنکاش کرد.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

 
30smooni: بازم چرت و پرت توی فرو مرو گرفت
کلا شما عادت دارید همه چیزایی رو خوشتون نمیاد چرت و پرت ببینید..اینو تو یه تاپیک دیگه هم نوشته بودید.
.
30smooni: همه می دونیم که خداوند حکیمه و یه خالق حکیم هیچ کاری رو عبث و بیهوده انجام نمی ده ولی چون شعور مردم در حد درک مسائل علمی نبوده خداوند یه سری ضروریات انسانها رو در قالب تعالیم دینی برای انسانها می فرستاده.
خداییش این علم الوهی ما رو کشته..تا یه چیز میشه ما ادمای بی شعور نفهم نمیفهمیم و خدای حکیم دانا برا همین یه جوری پیچوندتمون و گفته اینو سجده کنید و برید دورش بگردید حالا دلیلش چون بی شعورید در علوم خدایی بماند و بیخیال...
30smooni: چند نقطه انرژی بزرگ روی كره زمین هست كه یكیش هم خونه خداست.
پس اگر به سمت مثلث برمودا هم نماز بخونیم درسته چون اونجا هم منبع انرژی هست و اینجور که شما استدلال کردید هر مکان صاحب انرژی مقدس شمرده میشه
.
30smooni: قضه هم خود خونه خدا نیست زیر خونه خداست در اعماق زمین و اونجا منبع انرژى الفا و سرچشمه خوبیهاست
هركسی هم كه اونجا میره بدنش تنظیم میشه همین و بس.
حالا یك عده از روی نفهمی ببین چه چرت و پرتهایی گفتند ؟ واقعا شایسته است ؟
این جملتون خودش به قدر کافی بدون شرح هست که من حرفی نزنم..جایی رو سجده میکنید و طواف می کنید که ففط انرژی داره و طبق روایات یه سری اتفاقات خاص اونجا افتاده و در آخر خداوند حکیم چون میدونسته کا قادر به درکش نیستیم ما رو در جهل اینکه چرا رو به این مکان تعظیم میکنیم گذاشته...
.
پی نوشت:به نظرت سخته بدون کلمات مسخره کننده و توهین امیز و تکرار کلمه ی "چرت و پرت" در هر پست بحث کرد؟
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  ویرایش شده توسط: hhastii   

 
خانه کعبه نمادی از خداوند بخشنده بر روی زمین است. و در واقع مکانی برای تجمع مسلمین و بر پا داشتن فریضه حج و اعلان برائت از مشرکان است. اصل حضور مسلمانان و پرستش معبودشان هست.به قول عارف که می گوید کعبه و میخهنه بهانست اصل تویی
hi dr!
     
  
زن

 
leaderlover: خانه کعبه نمادی از خداوند بخشنده بر روی زمین است. و در واقع مکانی برای تجمع مسلمین و بر پا داشتن فریضه حج و اعلان برائت از مشرکان است. اصل حضور مسلمانان و پرستش معبودشان هست.به قول عارف که می گوید کعبه و میخهنه بهانست اصل تویی
خب بت پرستان هم بت را بعنوان نمادی از خالق سجده میکنند...فرق در چیست اونا مشرکند و مسلمانان نه؟
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

 
بت پرستان (كنشت ) داشتن

كسی از مسلمونا اینجا میدونه كنشت چیه و چه قدرتی در سلوك داره ؟؟
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
الان چرا در مورد كعبه بحث میكنیم؟ چی قراره ثابت شه؟ دوستانی كه میگن نباید به عقاید بقیه توهین شه، دارن عقاید بیش از یك میلیارد مسلمونو مسخره میكنن.
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
مرد

Prince
 
s_z_annul: یه سوال پیش اومد وقتی داخل این مکعب هستی کدوم وری باید دولا راست بشی؟؟

عربستان سعودی بعد از نفت بزرگترین سرمایه اش همین مكه هست كه سالیانه چقدر آدم فقط برای حج میره حالا ماهای دیگه به كنار مثلا عمره هست!

حضرت محمد یه تاجر بوده و این یه سیاست خیلی خوبی بوده و امروزه شیخ های عرب یا پادشاه عربستان داره یه سود خوبی میبره

اگه واقعا خانه خداست پس باید مجانی میكردن.. آدم خانه خدا هم بره باید پول بده؟
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
Prince: اگه واقعا خانه خداست پس باید مجانی میكردن.. آدم خانه خدا هم بره باید پول بده؟
اون پولی كه خرج میشه، به خاطر پول هواپیما و هتل و سوغاتیه. نه به خاطر دیدن كعبه نكنه میخوای همه رو مجانی جا و غذا بدن و سوار هواپیما كنن؟؟

البته من خودم مخالف حج رفتن هستم. عربا خیلی دارن سود میكنن.

ایرانیا هم از همه بیشتر تو مكه خرج میكنن. یه جورایی مسابقه شده و چشم تو هم چشمی
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
مذهب
مذهب

فیلمی از داخل خانه ی کعبه!!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA