انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 2 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین »

پرده بكارت را بهتر بشناسیم


زن

 
shima220:
سلام من 26 سالمه ودر حدود سن 5-6 سالگی ازروی شیطنتوكنجكاوی با پسر عمه ام دستش را درون مهبل من كردوخون امد به خاطر خونی كه از بدنم اومدهنوز این موضوع را فراموش نكرده ام خیلی هم خجالت میكشم دكتر برم از چند نفری هم كه پرسیدم بعضی ها میگن پرده جش میخوره بعضی هام میگن دختر تا نه سالگی پرده نداره معاینه پرده ای هم كه توی اینترنت هست را انجام دادم ولی نتونستم تشخیص بدم ممنون میشم كمكم كنید كه از كجاباید مطمین شم پرده دارم یا نه

شیما جان مطمئن ترین راه مراجعه به دكتر هست. اونها كارشون همینه و با موارد زیادی مشابه شما برخورد داشتن پس چیزی برای خجالت وجود نداره.
مساله دیگه این هست كه پارگی بكارت بوسیله ی سكس با این نوع پارگی هایی كه شما ذكر كردید متفاوت هست و كاملا توسط پزشك قابل تشخیص و تایید هست مخصوصا اگر در دوران كودكی باشه.


چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

 

داروی معجزه آفرین برای ترمیم پرده بکارت دختران ابداع شد.


کافی است زنانی که اصطلاحا پرده بکارت خود را از دست داده اند، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی در شب عروسی، این دارو را به صورت شیاف استعمال کنند تا اثرات معجزه آفرین آن را ببینند. این شیاف، در دمای درونی بدن، پوسته ژلاتینی خود را پاره می کند و محتوی آن به صورت مایع قرمز رنگی از واژن خارج می شود.


به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از مجله پزشکی آکادمی "اوترخت" ، "اینه که فان سومرن" ، متخصص بیماری های زنا ن در آدکامی پزشکی در شهراوترخت (هلند) سازنده این دارو است. و در گفتگو با مجله پزشکی آکادمی "اوترخت" می گوید : "در سال حدود ۲۰نفر به من مراجعه می کنند که خواهان ترمیم پرده بکارت خود هستند. همکاران من در سایر شهرها نیز مراجعین زیادی دارند. متناسب با این که وضعیت مراجعین چه باشد، در مورد ترمیم پرده بکارت تصمیم می گیرم. برخی را ترمیم و حدود نیمی از موارد را نیز رد می کنم. مثلا اگر دختری مورد تجاوز واقع شده باشد و آینده اش به خاطر این مساله به خطر افتد، عمل ترمیم پرده بکارت را انجام می دهم. اما زمانی که زنی مراجعه می کند و می گوید که پس از طلاق و برای ازدواج دوم می خواهد پرده بکارت خود را ترمیم کند، با تقاضایش مخالفت می کنم."


برای این دسته از زنان نیز راه حل دیگری در نظر گرفته شده است که همان استعمال داروی معجزه آفرین باکرگی است. از دیرباز و در سنن گوناگون، ظهور قطرات سرخ رنگ بر ملحفه ها، در شب عروسی شادی آفرین بوده است. نمایش پارچه ای با لکه های خون، با هلهله و "کل کشیدن" زنان خانواده همراه می شده است. این در حالی است که تنها در ۶۰درصد موارد، در اولین رابطه جنسی ، جداره واژن خراش بر می دارد و چند قطره ای خون می آید. با این وجود، در برخی موارد همان چند قطره، ناجی جان عروس است.


امروزه رد پای این گونه سنن به کشورهای اروپائی نیز کشیده شده است. حاملین این سنن نیز عمدتا مهاجرین اند. "اینه که فان سومرن" در این مورد می گوید: " بیشتر مراجعه کنندگان من را دختران مراکشی و ترک تشکیل می دهند. اما گاهی اوقات زنان هلندی نیز به من مراجعه می کنند. اما این دسته، زنانی هستند که به اسلام گرویده اند و برای ازدواج و یا روابط جدیدشان، خواهان ترمیم بکارت اند."


به گفته "اینه که فان سومرن"، جامعه علمی و پزشکی هلند، انجام این عمل را بیهوده می داند چرا که هیچ ضرورت پزشکی و علمی در آن نیست. این عمل جراحی در کلینیک ها ی خصوصی صورت می گیرد.ممنوعیت ترمیم پرده بکارت تا کنون چندین بار در هلند مورد بحث واقع شده است. نخست "آیان هیرسی علی" نماینده سومالیائی تبار حزب لیبرال هلند بود که خواستار ممنوعیت آن شد. چرا که این اقدام را گامی جهت تثبیت سنن و تداوم آنها در جامعه و علیه زنان می دانست. چندی پیش "خییرت ویلدرز" نماینده حزب دست راستی "برای ازادی" نیز خواهان ممنوعیت ترمیم پرده بکارت شده بود.گرچه هنوز در عرصه سیاسی راه حلی برای این معضل روبه رشد پیدا نشده، اما جامعه پزشکی آلترناتیوهای موقتی برای زنان جوانی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، یافته است.


"اینه که فان سومرن" می گوید: " قبل از این که سفارش ساخت این قرص را به داروخانه ها بدهم، تصمیم ام را با کمیسیون ویژه ای که مربوط به بررسی درجه اخلاقی و عرفی موضوع است، در میان گذاشتم . آنها ابتدا گفتند که ساخت و استفاده چنین قرصی از نظر اخلاقی به معنای مشارکت در فریب افرادی (مردانی) است که پس از دیدن مایع قرمز رنگ بر ملحفه های شب زفافشان، فکر می کنند زنشان باکره بوده است. اما من توانستم کمیسیون را قانع کنم که نجات زنی که ممکن است به خاطر باکره نبودن جانش را در قتل ناموسی از دست بدهد، مهم تر از این حرفهاست."


علاوه بر این، "اینه که فامن سومرن" با نقد دیگری نیز مواجه است و آن این که این گونه اقدامات و ارائه این گونه خدمات موجب حفظ سنن ارتجاعی می شوند. پاسخ وی به این گونه انتقادات این است: "بله درست است، به این ترتیب ما این سنن را حفظ کرده ایم اما زمان حفظ این سنن، چشمکی هم چاشنی آن می کنیم."


منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 

روشهای تشخیص وجود پرده ی بکارت


معنای حقیقی از بین رفتن پرده بکارت، از بین رفتن و پاره شدن آن صرفاً به دلیل مقاربت و نزدیکی است، چرا که دلایل دیگری در از بین رفتن پرده ی بکارت دخیل هستند که در این مقاله به شرح آن می پردازیم:


تشخیص پارگی:


1- حالت پره های فرج:


معمولاً پره های اطراف مهبل فرج در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند، به طوری که با نگاه اولیه به آن، به وضوح دیده نمی شود، در حالی که در زن ها این پره ها آشکارا دیده می شوند. البته خیلی نمی توان به این علامت تکیه کرد، چرا که حالت این پره ها در برخی دخترها از بدو تولد، باز است. در مقابل، زنهایی هستند که با وجود مقاربت و نزدیکی های مکرر، باز هم حالت این پره ها بسته است.


2- شکل مهبل فرج:


اگر مهبل فرج، شکل 7 داشته باشد، می تواند علامت پارگی پرده با دخول آلت تناسلی مرد باشد، چرا که در اثر فشار وارده به دیواره، شکل آن از حالتی گرد به 7 تبدیل می شود.


البته باز هم نمی توان این مورد را نشانه ی قطعی برای انجام نزدیکی قبلی دانست، حتّی بدون انجام هیچگونه نزدیکی قبلی نیز، با عوامل دیگری چون، حرکات رقص (به خصوص رقص باله)، صخره نوردی، موتورسواری و دوچرخه سواری ممتد، اسب سواری، دخول دیگر اجسام خارجی و دیگر فشار های جسمانی کاری،...می تواند باعث ایجاد این حالت 7 شکل شوند.


پارگی پرده، چه در حین دخول نزدیکی یا عوامل فوق، ممکن است با آسیب دیگر قسمتهای فرج (اطراف مهبل، مجاری ادرار، پوسته ی بین مهبل و معقد) نیز همراه باشد.


3- دیواره های داخل فرج (گردن رحم):


دیواره ی گردن رحم از قشای برجسته ای مانند تشکیل شده است، که در اثر نزدیکی مداوم، این برجستگی ها تحلیل و از بین می رود، به طوری که دخول به راحتی و با کمتر فشاری انجام می گیرد. این نشانه نیز باز هم صددرصد نمی تواند دلیل نزدیکی قبلی باشد، عواملی چون، معاینات پزشکی، مصرف دارو، قاعدگی یا دخول هر جسم خارجی و یا مشابه نیز، می تواند این حالت را ایجاد کند.


4- حالت ارتجاعی پرده بکارت:


اگر پرده حالتی طبیعی داشته باشد، در اثر دخول و مقاربت، پاره می شود، امّا در مقابل، برخی دختران بطور مادرزاد پرده ای حلقوی (قابل ارتجاع، ضخیم و گوشتی دارند)، بنابراین در مقابل دخول، از خود مقاومت نشان می دهد و ممکن است به حالت اول برگردد.


از طرفی حتّی دیده شده است که برخی نیز از بدو تولد، پرده ی بکارت نداشته اند یا در سنین خیلی کم در اثر عواملی غیر از سکس، از بین رفته است. در نتیجه وجود پرده بکارت و توجّه به آن، دلیل قطعی مبنی بر اینکه یک دختر قبل از ازدواج، نزدیکی داشته است، نیست.


دیگر عوامل از بین رفتن پرده بکارت:


  • راه پیدا کردن ذرات پنبه و دستمال زمان قاعدگی به داخل فرج
  • ایجاد زخم در اثر بیماری های مختلف، مثل دیفتری
  • دویدن و پرش
  • پرت شدن روی شیئ تیز یا محکم
  • معاینات و ابزار پزشکی
  • در اثر خارش شدید مهبل و داخل آن، بوسیله ی خود شخص
  • خود ارضایی
  • دخول اجسام خارجی
  • عمل های جراحی

گاهی اوقات به دلیل عدم صحیح دخول و در نتیجه از بین رفتن ناقص یا شدید پرده بکارت، عوارض ثانویه ای چون، عفونت، خونریزی، زخم مجاری ادرار، زخم داخل رحم(فیبرون)، نازایی و ...ایجاد می شود.


عفونت:


برخی از دخترها در رحم خود، میکروبها و قارچ های بالقوه ای دارند که پس از اولین ارتباط نزدیکی فعال می شوند و در نتیجه عفونت ایجاد می شود.


خونریزی شدید:


این حالت به ندرت دیده می شود و در اثر فشار زیاد در هنگام دخول دیده می شود، گاهی اوقات، بعضی پرده های بکارت به دلایلی طی چند مرحله از بین می روند و این خود، موجب خونریزی متعاقب می شود.


جراحت مجاری ادرار:


در مواقعی که طبق توضیح فوق، پرده طی چند مرحله یا با شدت از بین رود، زخم های مجاری ادرار، پیش می آید.


زخم داخل رحم (فیبرون):


عمل دخول و بردن پرده ی بکارت به تنهایی عامل این زخم نمی باشد، بلکه در صورت باریک بودن گردن و دهانه رحم و دیگر مشکلات دیگر بخشهای مرتبط داخلی رحم، این زخم ها ایجاد می شوند.


نازایی:


اگر عفونت یا زخم های فوق مداوا نشود، به مرور زمان سبب نارسایی ها و در نتیجه اختلال در عملکرد باروری و نازایی می شوند.


منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
انواع پرده بکارت
یا همان پرده بكارت غشایی ا ست كه تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. Hymen لغتی یونانی ست به معنای پوست یا پرده كه از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen وام گرفته شده. یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده ها از جمله پرده ای كه قلب را احاطه می كند(پریكارد)، استفاده می كردند، اما با گذشت زمان، كاربرد آن به پرده بكارت محدود شد.

در طول نخستین مراحل رشد جنینی، به طور كلی هیچ بخش ورودی به واژن وجود ندارد. لایه باریك بافتی كه در این مرحله واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می شود، این لایه بعدها پرده بكارت را به وجود می آورد. در صورتیكه در مرحله قبل از تولد، تقسیم لایه به طور كامل صورت گیرد، موجب می شود بعضی زنان به طور مادرزاد، پرده بكارت نداشته باشند.بسیاری تصور می كنند كه پرده بكارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتیكه اینطور نیست. پرده بكارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد.

انداممان را چقدر می شناسیم؟

بسیار مهم است كه بدانید بدنتان به چه شكلی است. البته در مورد شكل یا رنگ اندام جنسی تان نگران نباشید. بعضی ها تیره اند، بعضی روشن، بعضی كوچكند، بعضی بزرگ. اما غیر عادی نیستند. در نظر داشته باشید كه هیچ واژنی دقیقا شبیه آن دیگری نیست.اندازه و شكل این سوراخ از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. انواع رایج پرده بكارت عبارتند از:

  • حلقوی: در این نوع، پرده به صورت حلقه ای دور ورودی واژن را می پوشاند.
  • حلقوی (قابل اتساع و غیر قابل اتساع)- در این نوع، پرده بکارت به شکل حلقه‌ای پیرامون ورودی مهبل را پوشانده‌است. پرده حلقوی قابل اتساع با آمیزش جنسی پاره نمی‌شود.

  • ارتجاعی: پرده ای كه به اندازه كافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع ا ست و به هنگام ورود آلت تناسلی مرد، پاره نمی شود یا به طور جزئی پاره می شود و هیچ خونریزی ندارد.

  • دو سوراخی یا تیغه ای: پرده ای كه یك تیغه ممتد در طول ورودی واژن دارد.
  • غربالی (سوراخ سوراخ): این پرده به طور كامل در عرض مهبل كشیده شده اما سطح آن سوراخ سوراخ است.

در پرده دندانه دار حفره وسط پرده یک حفره گرد با لبه های مضرس می باشد. در واقع تفاوت این نوع پرده با پرده حلقوی یا گرد فقط در مضرس یا هفت و هشتی بودن لبه های حفره می باشد.

بعضی ها مادرزاد پرده بكارت ندارند، بعضی دیگر پرده بكارتشان بدون سوراخ است، درحالیكه برخی دیگر پرده های بسیار ضخیمی دارند كه ممكن است برای پاره كردن آن، كمك پزشك مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این شیوه را بریدن پرده می نامند.طی اولین دخول، پرده بكارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا تا زمانی كه زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

پرده بدون سوراخ یا بسته چیست؟

پرده ای كه تنها با خروج نوزاد پاره می شود، اما به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن باقی می ماند. در دخترانی كه به سن بلوغ می رسند، در صورتیكه دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود در نتیجه باعث بروز درد می شود، اینگونه افراد باید به دكتر مراجعه كرده تا طی عمل جراحی و ایجاد برشی در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

چرا بعضی زنان در اولین ارتباط جنسی خونریزی ندارند و برخی دارند؟

گذشته از فقدان مادرزادی پرده بكارت در بعضی زنان، در صورتیكه زن در هنگام سكس، آرام و بدون تنش بوده ، زمان كافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی كند و دهانه واژنش به اندازه كافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین ارتباط خونریزی نخواهد داشت. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع كند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد خواهد داشت.

بعضی مردها ادعا می كنند كه می توانند در حین سكس تشخیص بدهند زن قبلا سكس داشته یا نه، چنین نیست. تنها چیزی كه مردان می توانند حس كنند، مضطرب و نگران بودن زن است كه به همین دلیل خودشان را منقبض كرده و دهانه واژن به نظر تنگ تر می آید.

از آنجائیكه در نظر مردم پرده بكارت، پرده ای بسیار سفت و محكم است كه تنها با فشار پاره می شود، برخی مردها در هنگام سكس فشار زیادی به دهانه واژن آورده و موجب پارگی دهانه واژن، درد و خونریزی می شوند. در صورتیكه، اگر زن هنگام سكس آمادگی كافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.

نكات قابل توجه در مورد پرده بكارت :

رشته های عصبی در پرده كم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی، پارگی آن معمولا بدون درد است.عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی كه بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد انجام شود. بنابراین نزدیكی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.

زنان بهتر است قبل از نزدیكی، نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بكارت بلكه به دلیل آگاهی از نوع پرده به پزشك متخصص زنان مراجعه كرده و توضیحات لازم را درخواست كنند. زیرا در موارد نادری كه پرده از نوع ضخیم است، احتیاج به عمل جراحی دارد.

در صورت تنگی دهانه واژن، بهتر است از كرم و ژلهای تسهیل كننده یا اسپری بی حس كننده استفاده كرد. ضمن اینكه تحریك زن وخروج ترشحات از دهانه واژن موجب روان شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.

گاهی پرده بكارت با یك یا دو بار نزدیكی كاملا پاره نمی شود وهر دفعه قسمتی از آن پاره شده و كمی خونریزی می كند. بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می تواند موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزوئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حركت كرده و به طرف تخمك زن برود و حاملكی ایجاد گردد. در این موارد زن با پرده سالم حامله می شود.

ورزشهایی مانند سواركاری، دو، پرش، شنا، رقص، باله، هرگز باعث پاره شدن پرده دختر نمی شوند مگر اینكه وی طی حادثه ای و در هنگام بازی، سقوط كرده و در همان زمان جسمی نوك تیز به پرده اصابت كند و موجب پارگی آن شود.

اهمیت پرده بكارت :

در بعضی فرهنگها این مسئله خیلی اهمیت دارد كه دختر به هنگام ازدواج باكره بوده و پرده بكارت داشته باشد. دراین جوامع، پرده بدین معنی ست كه وی قبل از ازدواج ارتباط جنسی نداشته است. هر چند كه، پرده بكارت نشانه ضیعفی برای بكارت واقعی است، زیرا بیشتر زنان، این پرده را قبل از داشتن ارتباط جنسی بر اثر خودارضائی، استفاده از تامپكس (نوعی نوار بهداشتی)، یا فعالیتهای غیر جنسی (مثل برخی حوادث ) از دست می دهند.

اما سوال اینجاست كه حتی با وجود پرده بكارت چه كسی می تواند نعیین كند كه آیا دختر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته است یا خیر؟ غالبا خونریزی در شب عروسی می تواند دلیلی بر باكره بودن فرد باشد در صورتیكه این نظریه توسط اطلاعات پزشكی رد شده زیرا همانطور كه گفته شد یا به دلیل آرامش زن، یا عدم وجود پرده بكارت به طور مادرزاد، این خونریزی می تواند وجود نداشته باشد.

علاوه بر این، راههای برقراری ارتباط جنسی فقط دخول نیست، دختر می تواند با حفظ پرده بكارت از راههای مختلف ارتباط جنسی داشته باشد و یا حتی با وجود پاره شدن پرده بكارت برای تظاهر به باكره بودن، با عمل جراحی ، آن را دوباره به حالت اول برگرداند. به همین دلیل وجود یا عدم وجود پرده بكارت، همیشه نمی تواند مدرك معتبری برای تعیین باكرگی شخص باشد. البته، اینكه نگرش باكره پسند مردان به خصوص در ایران، در حالیكه غالبا خود، پیش از اردواج، ارتباط جنسی دارند، اساسا درست است یا ناشی از نظامی مردسالارانه، بحثی دیگر است كه در این مقاله نمی گنجد.

پارگی پرده بکارت چگونه اتفاق می افتد؟

پارگی پرده بکارت هیچ گونه قاعده و قانونی ندارد و ممکن است به هر شکل و اندازه و در هر جهتی از پرده بکارت ایجاد شود. در پرده بکارت نوع حلقوی معمولا 4 تا 5 پارگی شعاعی شکل بوجود می آید و انواع هلالی دو پارگی در طرفین پیدا می کنند.پارگی ها معمولا از کناره آزاد پرده بکارت شروع شده و تا جدار واژن کشیده می شوند. در مواردی که سن دختر کم بوده و دستگاه تناسلی زنانه رشد کافی نداشته باشد ممکن است پارگی در واژن و سایر نواحی تناسلی نیز ایجاد شود.معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می شود.لازم است این خون را از خون قاعدگی تمیز دهیم.

خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرترلخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است.لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود.بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند. نکته مهم این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن مشخص خواهد شد.

معاینه پرده بکارت :

خانمها به دلیل خصوصیات روانی مایل نیستند برای معاینه ی پرده خود به پزشک مراجعه کنند و این در بسیاری از موارد موجب افسردگی و ناراحتی های روحی در آنها می گردد.پرده ی بکارت به شکلی است که خود شخص به تنهایی قادر به معاینه نیست و در مواردی که ناشیانه این عمل انجام گیرد موجب صدمه زدن به پرده خواهد شد.توصیه می شود که برای معاینه ی پرده بکارت خود به ماما و پزشک زنان مراجعه نمایید .18 سالگی سنی است که دختر جوان اولین چک آپ خودش را باید پیش یک پزشک یا ماما انجام بدهد.

برای معاینه پرده بکارت باید لب های خارجی فرج را کاملا با انگشت شست و اشاره باز کنید و با استفاده از آینه پرده را معاینه کنید.اگر دوست یا آشنایی باشد راحتتر می شود پرده را معاینه کرد بدین ترتیب که شما با استفاده از انگشت های میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را کاملا باز می کنید و دوست شما با استفاده از یک چراغ قوه نور را به آینه می تاباند تا نور به داخل مهبل منعکس شود.(عواقب ناشی از این معاینه شخصی توسط خود افراد متوجه ما نخواهد بود)
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
داروی ترمیم پرده بکارت دختران
کافی است زنانی که اصطلاحا پرده بکارت خود را از دست داده اند، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی در شب عروسی، این دارو را به صورت شیاف استعمال کنند تا اثرات معجزه آفرین آن را ببینند. این شیاف، در دمای درونی بدن، پوسته ژلاتینی خود را پاره می کند و محتوی آن به صورت مایع قرمز رنگی از واژن خارج می شود.

به نقل از مجله پزشکی آکادمی "اوترخت" ، "اینه که فان سومرن" ، متخصص بیماری های زنا ن در آدکامی پزشکی در شهراوترخت (هلند) سازنده این دارو است. و در گفتگو با مجله پزشکی آکادمی "اوترخت" می گوید : "در سال حدود ۲۰نفر به من مراجعه می کنند که خواهان ترمیم پرده بکارت خود هستند. همکاران من در سایر شهرها نیز مراجعین زیادی دارند. متناسب با این که وضعیت مراجعین چه باشد، در مورد ترمیم پرده بکارت تصمیم می گیرم. برخی را ترمیم و حدود نیمی از موارد را نیز رد می کنم. مثلا اگر دختری مورد تجاوز واقع شده باشد و آینده اش به خاطر این مساله به خطر افتد، عمل ترمیم پرده بکارت را انجام می دهم.

اما زمانی که زنی مراجعه می کند و می گوید که پس از طلاق و برای ازدواج دوم می خواهد پرده بکارت خود را ترمیم کند، با تقاضایش مخالفت می کنم."برای این دسته از زنان نیز راه حل دیگری در نظر گرفته شده است که همان استعمال داروی معجزه آفرین باکرگی است. از دیرباز و در سنن گوناگون، ظهور قطرات سرخ رنگ بر ملحفه ها، در شب عروسی شادی آفرین بوده است. نمایش پارچه ای با لکه های خون، با هلهله و "کل کشیدن" زنان خانواده همراه می شده است. این در حالی است که تنها در ۶۰درصد موارد، در اولین رابطه جنسی ، جداره واژن خراش بر می دارد و چند قطره ای خون می آید. با این وجود، در برخی موارد همان چند قطره، ناجی جان عروس است.

امروزه رد پای این گونه سنن به کشورهای اروپائی نیز کشیده شده است. حاملین این سنن نیز عمدتا مهاجرین اند. "اینه که فان سومرن" در این مورد می گوید: " بیشتر مراجعه کنندگان من را دختران مراکشی و ترک تشکیل می دهند. اما گاهی اوقات زنان هلندی نیز به من مراجعه می کنند. اما این دسته، زنانی هستند که به اسلام گرویده اند و برای ازدواج و یا روابط جدیدشان، خواهان ترمیم بکارت اند."

به گفته "اینه که فان سومرن"، جامعه علمی و پزشکی هلند، انجام این عمل را بیهوده می داند چرا که هیچ ضرورت پزشکی و علمی در آن نیست. این عمل جراحی در کلینیک ها ی خصوصی صورت می گیرد.ممنوعیت ترمیم پرده بکارت تا کنون چندین بار در هلند مورد بحث واقع شده است. نخست "آیان هیرسی علی" نماینده سومالیائی تبار حزب لیبرال هلند بود که خواستار ممنوعیت آن شد. چرا که این اقدام را گامی جهت تثبیت سنن و تداوم آنها در جامعه و علیه زنان می دانست. چندی پیش "خییرت ویلدرز" نماینده حزب دست راستی "برای ازادی" نیز خواهان ممنوعیت ترمیم پرده بکارت شده بود.گرچه هنوز در عرصه سیاسی راه حلی برای این معضل روبه رشد پیدا نشده، اما جامعه پزشکی آلترناتیوهای موقتی برای زنان جوانی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، یافته است.

"اینه که فان سومرن" می گوید: " قبل از این که سفارش ساخت این قرص را به داروخانه ها بدهم، تصمیم ام را با کمیسیون ویژه ای که مربوط به بررسی درجه اخلاقی و عرفی موضوع است، در میان گذاشتم . آنها ابتدا گفتند که ساخت و استفاده چنین قرصی از نظر اخلاقی به معنای مشارکت در فریب افرادی (مردانی) است که پس از دیدن مایع قرمز رنگ بر ملحفه های شب زفافشان، فکر می کنند زنشان باکره بوده است. اما من توانستم کمیسیون را قانع کنم که نجات زنی که ممکن است به خاطر باکره نبودن جانش را در قتل ناموسی از دست بدهد، مهم تر از این حرفهاست."

علاوه بر این، "اینه که فامن سومرن" با نقد دیگری نیز مواجه است و آن این که این گونه اقدامات و ارائه این گونه خدمات موجب حفظ سنن ارتجاعی می شوند. پاسخ وی به این گونه انتقادات این است: "بله درست است، به این ترتیب ما این سنن را حفظ کرده ایم اما زمان حفظ این سنن، چشمکی هم چاشنی آن می کنیم."
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
زن

 
پزشکان متخصص زنان وزایمان به راحتی پرده رو ترمیم میکنن،اینجا تو اصفهان هزینه این جراحی نیم ساعته حدود پونصد هزار تا یک میلیون تومنه ،البته بعد از عمل یه سری مراقبتهایی لازم داره،البته با این ترمیم میشه سر شوهر اینده رو کلاه گذاشت اما سر پزشکی قانونی کلاه نمیره،پس اگر قراره با مردی ازدواج کنین که متعصبه روی این جراحی حساب نکنین،چون متاسفانه در سالهای اخیر باب شده دختر رو قبل از عقد میبرن پزشکی قانونی ،شخصا مراسم بله برون یکی از پسرهای فامیلمون رو ترک کردم چون چنین تقاضایی از خانواده دختر داشتن،به نظرم کار خیلی کثیفیه.
وقتی مهربانیت از دور این قدر نزدیک است، حس میکنم جغرافیا یک دروغ تاریخی است....
     
  
مرد

 
پرسش و پاسخ
پرسش :

سلام دکتر ع. ح. سردار . من دختر نمایی 26 ساله هستم . sad girlسرتان را زیاد درد نیارم . من در 17 سالگی مورد تجاوز قرار گرفتم . از آن ایام به بعد دچار افسردگی شده و هیچ رقبتی به جنس مخالف ندارم . تا به حال خواستگارهایم را رد کردم . الان هم تحت فشار خانوادگی واسه ازدواج هستم . لطفا کمی در مورد ترمیم پرده بکارت توضیح دهید . گویا برای دلخوشی یه آقا پسر و دیدن خون ، مجبورم دست به یک عمل غیر اخلاقی بزنم . ای کاش پسرها هم پرده بکارت داشتند و ما نیز از آنها طلب خون میکردیم .

پاسخ :

سه روش عمده جراحی زیبایی واژن جهت بازیابی احساس جوانی در مقاربت وجود دارد . این روشها جهت اصلاح و بهبود اختلالات در زیبایی پنهان زنان در نظر گرفته شده است . شرح کوتاه این سه روش بدین شرح است :

  • هایمنوپلاستی (Hymenoplasty)- در این روش بازسازی پرده بکارت و بازگرداندن دختری صورت میگیرد .

  • بازسازی و دوباره جوان سازی واژن (vaginal reconstruction and rejuvenation) – که با روش واژینوپلاستی (vaginoplasty) واژن تنگ میشود .

  • عمل جراحی لبهای فرج (labia surgery) – که با روش لابیاپلاستی (labiaplasty) لبهای فرج کوچک و نمای آن بهبود داده میشود و اندازه و شکل لب های داخلی و خارجی اصلاح میشود .

عمل جراحی هایمنوپلاستی به منظور ترمیم و یا بازسازی پرده بکارت بکار میرود . پرده فوق ، غشاء پوستی حلقه مانندی میباشد و دهانه مهبل را پوشش میدهد . با اولین تجربه یک دختر در مقاربت ، پرده بکارت جراحت میابد و موجب خونریزی میشود . در جراحی هایمنوپلاستی ، بافت پاره شده را به حالت قبلی باز میگردانتد و کیفیت باکره مانندی را ایجاد میکنند .

گاهی یک دختر می تواند ندانسته پرده بکارتش را با قرار دادن تامپون پاره کند . همچنین پارگی پرده بکارت ممکن است در طی ورزش رخ می دهد (به عنوان مثال طی دوچرخه سواری یا اسب سواری) و ندرتان بعضی از دخترها به شکل مادر زادی این پرده را ندارند .

عملکرد بیولوژیکی پرده بکارت هنوز نامشخص است ، با این حال ، کارکرد اجتماعی آن چنان نماد افسانه ای در بسیاری از فرهنگ ها شناخته می شود . بنابراین جراحی پلاستیک هایمنوپلاستی به دلیل اعتقادات قومی ، فرهنگی ، و مذهبی صورت میگیرد .

البته در پاره ای از کشورها تعداد فزاینده ای از بانوان که تمایل به رضایت مقاربتی بالاتر را دارند دست به عمل جراحی در ناحیه واژن میزنند که دلیل آن ریشه مذهبی یا مشابه آن ندارد و بلکه به خاطر تنگ کردن دیوار واژن و تمایلات مقاربتی میباشد .

عمل هایمنوپلاستی کوتاه مدت است و شخص قادر به بازگشت به کار در روز بعد میباشد . ترمیم پرده بکارت به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی یا آرام بخش انجام می شود . قبل از عمل ، بیماران موظف هستند که مشاوره قبل از جراحی و معاینه کامل توسط متخصص زنان و زایمان داشته باشند . این جراحی به روشهای لیزری ، رادیوسرجریکال تکنیک و یا با چاقوی جراحی صورت میگیرد .

آیا پرده بکارت به حالت عادی بازگردانده می شود؟

بله ، می تواند ، اما ترمیم به شکل طبیعی رخ نمیدهد . پرده بکارت دارای لایه ای است که می تواند جابجا شود و به بخشی از پرده بکارت پاره شده بخیه بخورد در نتیجه آن شبیه به یک حلقه کوچک میگردد و بعد با هم به ناحیه تحتانی پیوند داده میشود تا مانند پرده بکارت اصلی بنظر آید. سوراخ آن به اندازه کافی کوچک است تا در شب عروسی پاره شده و خونریزی کند . گاهی پوشش لب واژن ممکن است برای ایجاد پرده بکارت جدید مورد استفاده قرار گیرد . این قطعه از پوست شامل شبکه ای از رگها است و با ساخت پرده بکارت نو و بعد از مقاربت به اندازه کافی خونریزی میکند . برای عمل جراحی ، ممکن است بیهوشی موضعی یا عمومی سبک تجویز شود .

آیا عوارض جانبی وجود دارد ؟

امکان از دست دادن حس در ناحیه عمل و عفونت وجود دارد . این عمل در اکثر موارد با استفاده از نخ بخيه نازك و قابل جذب و دوختن غشاء پوستي پرده در قسمت آسیب ديده صورت میگیرد و در مواردی براي تقليد خونريزي از كپسول هاي ژلاتيني حاوي خون مصنوعي استفاده میشود و در کل دخول آلت با پاره شدن پرده دوخته شده با درد و خونريزي همراه خواهد بود .

عمل جراحی چند ساعت طول میکشد ؟ و چه زمانی برای جراحی بهتر است ؟

معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد و شخص قادر به بازگشت به کار در روز بعد میباشد . ممکن است بعضی از جراحان زمانی را برای مقاربت تعیین کنند . حتی ممکن است زمان معینی برای جراحی تا نزدیکی یا ازدواج مشخص نمایند .

دوره بهبودی چگونه است ؟

در مجموع بعد از جراحی ، ناحیه عمل شده متورم خواهد شد و ناراحتی و درد به مرور کاهش خواهد یافت. با توجه به نوع جراحی ، ممکن است توصیه شود که به مدت 3 تا 6 ماه مقاربت جنسی صورت نگیرد یعنی تا زمانی که منطقه به طور کامل بهبود یابد و در مواردی طول عمر پرده جدید کوتاه مدت میباشد .
hotcock
     
  
مرد

 
آیا دلیلی بیولوژیکی برای وجود پرده بکارت وجود دارد؟
اندام تناسلی و ادراری زن طی دوران فرگشتی / تکاملی خود در رحم مادر، ابتدا از یک لوله مشترک به نام (Müllerian Duct) شروع به رشد کرده و سپس بتدریج به قسمتهای داخلی و خارجی این دو عضو، من جمله مثانه، مجاری ادرار، لوله های فالوپ، رحم، واژن، لبان بزرگ و کوچک (ملبان و کلبان) و کلیتوریس (چچوله) تغییر شکل می یابنددر واقع می توان گفت که سکس ابزار و دستگاه ادراری نخست دارای یک مرکز ادغام بوده اند که پس از تکمیل و جداشدن این دو از هم، باقی مانده آن به صورت قشری گوشتی که متشکل از بافتی الاستیکی و رشته هایی ارتجاعی است، دهانه واژن را می پوشاند. شبیه این جریان را می توان در سیر تکاملی دهان نیز مشاهده نمود. تا قبل از تکامل نهایی دهان، لایه ای به نام «دیسک دهانی،Oral Plate» وجود دارد که طی جریان رشد و تکامل اندام، بتدریج از هم گسسته شده و سپس زایل می شود.

تا کنون هیچگونه رابطه مستقیمی بین وجود پرده بکارت و هدف تطبیقی اش، آنهم به نفع موجودات من جمله انسان کشف نشده است. گفتنی است که وجود این لایه گوشتی در دهانه اندام تناسلی منحصر به انسان نیست و می توان آنرا در دسته ای از جانداران کیسه دار و پستاندار مانند اسب، وال و کفتار و غیره نیز مشاهده نمود. هیپوتزهای بسیاری راجع به این پرده وجود دارد. به عقیده برخی پژوهشگران وجود آن در دوره جنینی او را از عفونت های مکرر در اندام تناسلی اش محفوظ نگه می دارد. برخی این لایه را همانند اندامهای دیگری چون آپاندیس و انگشت کوچک پا می دانند که بتدریج به تحلیل می روند. گروهی نیز کارکرد چنین عضوی در واژن سگ و الاغ را اینطور تعبیر می کنند که پرده به مثابه قفلی است که پس از جفت گیری درب آنرا می بندد و از خروج منی از آن جلوگیری می کند. به عقیده تکامل شناسان این پدیده به نفع بقا و تکثر موجود زنده است. اما چرا شکل آن در گونه های تکامل یافته تری مانند انسان و میمون به صورت امروزی در آمده، سوالی است هنوز بی پاسخ مانده است.
روحشان به اندازه اندوهت شاد باد

از دردهای کوچک است که آدم می‌نالد، وقتی ضربه سهمگین باشد، لال می‌شود آدم.


خدا کند که نه...!!! نفرین نمی کنم که مباد
به او که عاشق او بودم زیان برسد
خدا کند که فقط این عشق از سرم برود
خدا کند که فقط
     
  
مرد

 
آیا امکان ترمیم یا شبیه سازی پرده بکارت وجود دارد ؟
هایمنورافی (Hymenorraphy) هایمنوپلاستی ( Hymenoplasty) یا بازسازی پرده بکارت با عمل جراحی، جریانی است که طی آن بقایای این پرده که بر اثر آمیزش و یا هر دلیل دیگری از بین رفته، به هم دوخته می شود.

اما بدلیل فقدان رگهای خونی در این ناحیه این اتصال موقت بوده و برای نتیجه مطلوب بهتر است تا یک هفته قبل از شب زفاف انجام گیرد. گاهی اوقات نیز که اثری از این بقایا برجای نمانده، بخشهایی از دهاته واژن به هم دوخته می شود تا نقش پرده را بازی کند. این عمل در ایران و برخی دیگر از کشورهای عربی غیر قانونی است و تنها در صورتی انجام می گردد که پزشکی قانونی حکم آن را، مثلاً بنا برا اینکه ازاله پرده طی حادثه رانندگی باشد، تایید کند.


به گزارش مجله پزشکی بریتانیا، با رایج شدن عمل جراحی و بازسازی پرده بکارت آمار قتل های ناموسی زنان به خاطر عدم باکره گی شان در مصر طی چند سال اخیر به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است. مطمئناً زنان بسیاری برای نجات آبرو و حیثیت خود و پاکدامن جلوه دادن خویش در مقابل شریک آینده شان و همینطور برای فرار از قضاوات نابجا و سزاهای وحشتناک دست به این عمل جراحی می زنند. ظاهراً چنین رایج است، که غالباً ۹۹٫۹% مردم به غلط گمان دارندکه انگاری «پرده بکارت» عضو یا سازه واژن زن است.

این در حالیست که با یک مشاهده ساده اما دقیق بخوبی می‌توان در‌‌یافت که پرده بکارت جزو مَلبان ، آلت تناسلی آنهاست و بنابراین اندامی که کاملاً خارج از اندام واژن قرار گرفته است. این پرده دارای بافتی گوشتی و نسبتاً کش سان است که آنهم به شکلی ناقص و الاستیک جلوی «سوراخ واژن» برخی از دختران و زنان را، مثل تار عنکبوت که دهانه غاری را به ظاهر مسدود میکند، می‌پوشاند. در برخی از فرهنگ ها آنرا "گیلاس دختر" نیز نامیده اند، کما‌ اینکه ما و البتّه بسیاری از ملل دیگر به آن عنوان «پرده بکارت» داده‌ایـم؛ یک اسم کاملاً بی مسمّاــ البّته.

در مراحل آغاز رشد جنینی، اصلاً واژن طفل سوراخی ندارد. برای، آن لایه از بافتی که در این مرحله کاملاً راه واژن را مسدود کرده، تقریباً کمی قبل از تولّد دختر بطور ناقصی تقسیم شده، پیوستگی و یکپارچگی خود را از دست می‌دهد. اندازه و شکلِ گسست و پارگی پرده بکارت در هر دختری نسبت به دیگری فرق میکند. دخترانی هستند که حتی در بطن مادر خود، بطورکلی این بافت را از دست میدهند، آنهم به این علت ساده که «لبان» سکس-ابزار آنها اعمّ از کوچک و بزرگ؛ همچون گلی، کاملاً از همدیگر شکفته شده و رشد یافته و البته به نحوی متقارن و زیبا شکافته شده است.

گاه در مورد برخی از دختران بدشانس چنان است که پرده بکارت آنها همچنان پس از تولّد نیز جلوی ورودی واژن آنها را سد کرده است، که در این صورت می‌بایست توسط پزشک مربوطه و والدین دختر چک شده و در صورت لزوم این مسدودیت را اگر نه به طورکامل، بلکه به شکلی ناقص از میان بردارند. چرا که بعدها و در سنّ بلوغ خونروش ماهانه او به علّت همین مسدودیت مختل خواهد شد و باکتریهای مضّر در خون حیض ممکن است فرد را به شوک مرگ دچار کند.
     
  
مرد

 
پارگی پرده بکارت دختران و نحوه ترمیم آن
به گزارش سیمافان ، پرده بکارت در حقیقت یک غشای نازک، همراه با سوراخ یا سوراخهایی برای عبور جریان خونریزی عادت ماهیانه از درون آن، و چیزی که بطور مشخص ورودی واژن زنان رو مسدود کرده است.این که موجودیت و مفهوم پرده بکارت چیست یکی از اسرار جاودانه و نهفته در بدن زنان است.

امروزه به یمن پیشرفت های علمی و تغییرات فرهنگی،اطلاعات ما در باره این موضوع بیشتر و نگاهمان به واقع بینی نزدیک تر شده است.


بعضی ها مادرزاد پرده بکارت ندارند، بعضی دیگر پرده بکارت شان بدون سوراخ است، درحالیکه برخی دیگر پرده های بسیار ضخیمی دارند که ممکن است برای پاره کردن پرده بکارت، کمک پزشک مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این شیوه را بریدن پرده بکارت می نامند.طی اولین دخول، پرده بکارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا تا زمانی که زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

انواع پرده :

۱- پرده بکارت بدون منفذ
۲- پرده بکارت مثلثی
۳- پرده بکارت نوع حلقوی (قابل اتساع و غیرقابل اتساع)
۴- پرده بکارت نوع هلالی
۵- پرده بکارت نوع پل دار (دو تکه)
۶- پرده بکارت نوع غربالی
۷- پرده بکارت نوع زبانه دار
۸- پرده بکارت نوع دندانه دار
۹- عدم وجود پرده بکارت به طور طبیعی
۱۰- پرده بکارت بسیار سخت و سفت

بکارت می تواند دارای اشکال مختلف باشد ، باید دریافت که بازبینی آن نمی تواند دلیل محکمی برای اثبات این مورد باشد که فرد دارای رابطه جنسی بوده است یا خیر. این قضاوت نادرست می تواند افرادی را هم که پرده بکارت آنها در اثر فعالیتهای ورزشی ،خودارضایی، استفاده از تامپون ، کشیدگی بیش از حد ، نبود مادر زادی ، تستهای پزشکی و غیره دچار آسیب گردیده ، به دردسر اندازد. حتی بسیاری از مدارک از این حکایت می کنند که پارگی پرده بکارت در اثر کشیدگی بیش از حد در فعالیتهایی مانند رقص ، ژیمناستیک و یا اسب سواری نیز شایع است.

ترمیم پرده بکارت در دختران :

کافی است زنانی که اصطلاحا پرده بکارت خود را از دست داده اند، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی در شب عروسی، این دارو را به صورت شیاف استعمال کنند تا اثرات معجزه آفرین آن را ببینند. این شیاف، در دمای درونی بدن، پوسته ژلاتینی خود را پاره می کند و محتوی آن به صورت مایع قرمز رنگی از واژن خارج می شود.

به گزارش سیمافان و به نقل از مجله پزشکی آکادمی "اوترخت" ، "اینه که فان سومرن" ، متخصص بیماری های زنان در آدکامی پزشکی در شهراوترخت (هلند) سازنده این دارو است. و در گفتگو با مجله پزشکی آکادمی "اوترخت" می گوید : "در سال حدود ۲۰نفر به من مراجعه می کنند که خواهان ترمیم پرده بکارت خود هستند. همکاران من در سایر شهرها نیز مراجعین زیادی برای ترمیم پرده بکارت دارند.

متناسب با این که وضعیت مراجعین چه باشد، در مورد ترمیم پرده بکارت تصمیم می گیرم. برخی را ترمیم و حدود نیمی از موارد را نیز رد می کنم. مثلا اگر دختری مورد تجاوز واقع شده باشد و آینده اش به خاطر این مساله به خطر افتد، عمل ترمیم پرده بکارت را انجام می دهم.

اما زمانی که زنی مراجعه می کند و می گوید که پس از طلاق و برای ازدواج دوم می خواهد پرده بکارت خود را ترمیم کند، با تقاضایش مخالفت می کنم."برای این دسته از زنان نیز راه حل دیگری در نظر گرفته شده است که همان استعمال داروی معجزه آفرین باکرگی است. از دیرباز و در سنن گوناگون، ظهور قطرات سرخ رنگ بر ملحفه ها، در شب عروسی شادی آفرین بوده است.

نمایش پارچه ای با لکه های خون، با هلهله و "کل کشیدن" زنان خانواده همراه می شده است. این در حالی است که تنها در ۶۰درصد موارد، در اولین رابطه جنسی ، جداره واژن خراش بر می دارد و چند قطره ای خون می آید. با این وجود، در برخی موارد همان چند قطره، ناجی جان عروس است.

امروزه رد پای این گونه سنن به کشورهای اروپائی نیز کشیده شده است. حاملین این سنن نیز عمدتا مهاجرین اند. "اینه که فان سومرن" در این مورد می گوید: " بیشتر مراجعه کنندگان من را دختران مراکشی و ترک تشکیل می دهند. اما گاهی اوقات زنان هلندی نیز به من مراجعه می کنند. اما این دسته، زنانی هستند که به اسلام گرویده اند و برای ازدواج و یا روابط جدیدشان، خواهان ترمیم پرده بکارت اند."

به گفته "اینه که فان سومرن"، جامعه علمی و پزشکی هلند، انجام این عمل را بیهوده می داند چرا که هیچ ضرورت پزشکی و علمی در آن نیست. این عمل جراحی در کلینیک ها ی خصوصی صورت می گیرد.ممنوعیت ترمیم پرده بکارت تا کنون چندین بار در هلند مورد بحث واقع شده است.

"اینه که فان سومرن" می گوید: " قبل از این که سفارش ساخت این قرص ترمیم پرده بکارت را به داروخانه ها بدهم، تصمیم ام را با کمیسیون ویژه ای که مربوط به بررسی درجه اخلاقی و عرفی موضوع است، در میان گذاشتم . آنها ابتدا گفتند که ساخت و استفاده چنین قرصی از نظر اخلاقی به معنای مشارکت در فریب افرادی (مردانی) است که پس از دیدن مایع قرمز رنگ بر ملحفه های شب زفافشان، فکر می کنند زنشان باکره بوده است. اما من توانستم کمیسیون را قانع کنم که نجات زنی که ممکن است به خاطر باکره نبودن جانش را در قتل ناموسی از دست بدهد، مهم تر از این حرفهاست."

علاوه بر این، "اینه که فامن سومرن" با نقد دیگری نیز مواجه است و آن این که این گونه اقدامات و ارائه این گونه خدمات موجب حفظ سنن ارتجاعی می شوند. پاسخ وی به این گونه انتقادات این است: "بله درست است، به این ترتیب ما این سنن را حفظ کرده ایم اما زمان حفظ این سنن، چشمکی هم چاشنی آن می کنیم."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  ویرایش شده توسط: shomal   
صفحه  صفحه 2 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

پرده بكارت را بهتر بشناسیم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA