انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 5 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5

مسائل جانبی پیرامون آمیزش جنسی


زن

 
نکات مهم رابطه جنسی مخصوص خانم ها
در طول این سالها من یک الگوی خاصی را بین خانم ها مشاهده کرده ام که به نظر می رسد از نظر فیزیکی و جنسی احساس عدم اطمینان و امنیت می کنند. همین مسئله باعث می شود که تصمیمات زیان بخشی درمورد رابطه شان بگیرند. خانم ها باید خودشان را قوی تر کنند. بدنتان را دوست داشته باشید (این تنها چیزی است که متعلق به شماست)، ببینید در سکس چه دوست دارید و چه دوست ندارید و یاد بگیرید که سکس برای لذت بردن است. خیلی مهم است که به خاطر داشته باشید ارتباط کلید اصلی هر رابطه خوب است و رابطه جنسی هم از آن مستثنی نیست. همه آدم ها سستیهایی دارند اما نباید آنها را در یک رابطه سالم دخالت دهند. درمورد این مشکلات خود با طرفتان حرف بزنید، برای از بین بردن آن تلاش کنید یا حداقل آن را به یک حد قابل کنترل برسانید.

در زیر به چند نکته اشاره می کنید که به شما برای داشتن رابطه جنسی بهتر کمک میکند :

1. بدانید که شما یک پرنسس هستید :

اعتماد به نفستان را نشان دهید. آقایان از دیدن اطمینانی که به خودتان و رابطه جنسیتان دارید خیلی خوشحال می شوند. مردها خیلی دوست دارند که زنها به خودشان مطمئن باشند. اگر هنوز باور ندارید که یک پرنسس هستید، سعی کنید لباسهایی بپوشید که اعتماد به نفستان را بالا می برد و سکسی تر نشانتان می دهد. مرتب آرایشگاه بروید، ناخن هایتان را درست کنید و مدام این جمله را با خودتان تکرار کنید که یک پرنسس جذاب هستید تا زمانیکه شکل واقعیت برایتان بگیرد. فقط یادتان باشد که کارهایی بکنید که احساسی خوب به شما بدهد و اعتماد به نفستان را بالاتر ببرد. یک سرگرمی برای خودتان داشته باشید. اینکار باعث می شود اعتماد به نفستان تقویت شود. همینطور به مردها نشان می دهد که به جز رابطه علایق دیگری هم دارید.

2. دست از سوال کردن درمورد همسر و روابط جنسی قبلی آقایان بردارید :

هیچ نیازی به دانستن آن ندارید و مطمئناً مردتان هم علاقه ای به صحبت کردن درمورد آن ندارد. اینکار فقط به حس حسادت ختم می شود که در یک رابطه سالم جایی ندارد. درمورد خودتان هم همینطور است. به هیچ وجه درمورد شوهر قبلی و کارهایی که آنها در سکس برایتان می کرده اند با طرفتان صحبت نکنید. مردها دوست ندارند فکر کنند که شما آنها را با کس دیگری مقایسه می کنید. پس این مسائل را فراموش کنید و بدانید که لابد مشکلی بین آنها بوده که از هم جدا شده اند. آنچه مهم است این است که الان او با شماست پس گذشته ها را به گدشته واگذار کنید.

3. هیچوقت از تلاشهای طرفتان در رابطه جنسی انتقاد نکنید :

با انتقاد کردن به آنها می گویید که آنچه را که باید برای شما انجام نمی دهند. این طرفتان را ناراحت می کند و جلوی تحریک شدنشان را می گیرد و خیلی وقت ها به خشم منتهی می شود. شاید درست باشد که آن نتیجه ای که می خواهید را در رابطه جنسیتان نمی گیرید اما انتقاد کردن راه اصلاح آن نیست. پس به جای آن رک و راست باشید و با او در این باره حرف بزنید. این گناه او نیست، چون نمی داند که شما چه دوست دارید و قبلاً هم به او نگفته اید. پس به او بگویید که چه سکسی دوست دارید و مطمئن باشید که او هم برای برآوردن نیازهای شما تلاش خواهد کرد.

یادتان باشد زیاد به خودتان سخت نگیرید، از بدنتان لذت ببرید، زندگیتان را دوست داشته باشید، سعی نکنید کسی باشید که نیستید و از اینها گذشته سعی کنید شاد باشید و از همه چیز لذت ببرید.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
روش انجام رابطه دهانی
مقدمه :

خیلی از مردها دوست دارند صورت خود را لای پای زن برده و با لیسیدن واژن او عشق را ابراز کنند . در مقابل مردان زیادی هم هستند که هیچ علاقه ای به این کار ندارند. ممکن است گاهی عده کمی از زنها هم از لیسیدن واژنشان هیچ لذتی نبرند. بنابراین شما باید از تمایل طرف مقابل اطلاع کافی داشته باشید.

گاهی انجام این عمل مرد را هم بیشتر تحریک کرده و موجب می شود او در مراحل بعدی سواژن لذت بیشتری ببرد.
برای اینکه طعم و بوی دستگاه تناسلی زن برای شما آزار دهنده نباشد، بهتر است ابتدا با هم به حمام رفته و ضمن عشق بازی موهای آنرا تراشیده و یکدیگر را با صابون بشویید. بعضی از زنها ترجیح میدهند قبل از سواژن دهانی مورد نوازش و معاشقه قرار بگیرند.

بهتراست برای شروع مقابل هم نشسته و یکدیگر را ببوسید. سپس با نوازش نقاط حساس بدن اورا تحریک کنید. بتدریج دست خود را پایین برده و رانها و بعد از آن ناحیه تناسلی را بمالید. اگر این عمل را خوب انجام دهید شریک جنسی شما برای سواژن دهانی کاملا" آماده شده و حتی ممکن است با دست خودش سر شما را به سمت پایین ببرد!


وضعیت های انجام سواژن دهانی :

زن به پشت خوابیده بین پاهای او دراز بکشید و پاهایش را روی شانه تان بگذارید. یا اینکه او روی لبه تخت بنشیند و شما مقابل او روی زمین زانو بزنید. یک راه دیگر اینست که او پاهایش را دو طرف سرتان بازکند و تقریبا" روی صورت شما بنشیند. (در این حالت صورتتان خیلی خیس خواهد شد)حالتهای متعدد دیگری برای فشار دادن صورت شما روی واژن وجود دارد که میتوانید بسته به سلیقه خود آنهارا امتحان کنید.

یکی از بهترین وضعیتها برای سواژن دهانی حالت 69 است. وقتی زن به حالت وارونه روی شما قرار بگیرد میتوانید هر دو یکدیگر را تحریک کنید و از زبان و دستتان همراه هم استفاده کنید. گاهی میتوانید در این وضعیت جای خود را با یکدیگر عوض کنید. وضعیت 69 را میتوان بصورت: مرد در بالا زن در بالا یا پهلو به پهلو انجام داد. خیلی از زوجها راحتتر هستند تا سواژن دهانی را در حالتی که به پهلو کنار یکدیگر خوابیده اندانجام دهند. بعضی از خانمها علاقه دارند تا در همه این وضعیت ها سواژن دهانی داشته و لیسیده شوند. عده ای در حالتی که مرد در بالاباشد احساس خفگی میکنند. هر چند در این حالت مرد میتواند به راحتی آلت خود را در دهان زن فرو برده و لذت ببرد!


نحوه انجام :

در واقع کلیتوریس مهمترین اندام جنسی زن است. بدون توجه کافی به کلیتوریس زن هیچ لذتی از سواژن نمیبرد. خانمها در مورد تحریک کلیتوریس شان احساس و درک متفاوتی دارند. عده ای عاشق آن هستند که کلیتوریس شان به سختی مکیده شود ولی ممکن است این کار برای بعضی دردناک باشد. تحریک با زبان لیسیدن و مکیدن ورودی واژن زن را به اوج آسمان میبرد.

لیسیدن را از واژن شروع و به سمت کلیتوریس بروید. در یک طرف لب بزرگ و کوچک واژن را با دو لبتان بگیرید زبان خود را شل کرده بین آن دو بکشید. سپس زبان را داخل واژن برده و موقع بیرون آوردن به دورادور آن بکشید.
اینک لب خارجی را با دست کشیده و با زبان به آن محکم ضربه بزنید. بعد زبان را کاملا" روی آن کشیده و دوباره به سوی کلیتوریس برگردید. انجام این عمل زن را از خود بیخود کرده و حتی ممکن است به ارگاسم برساند.
حال کلیتوریس را به دهان برده و خیلی کوتاه و سریع بمکید و با زبان به اطراف آن ضربه بزنید. گاهی در همین موقع فرو کردن انگشت در واژن میتواند باعث ارگاسم شدیدی شود. اگر این عمل را در وضعیت 69 انجام دهید لذت زیادی خواهد داشت.

بهترین راه به ارگاسم رساندن زن از طریق سواژن دهانی استفاده از ضربات ریتمیک و پشت سر هم زبان به کلیتوریس است.


روش انجام :

1- زبان خود را دور کلیتوریس بکشید.
2- کلیتوریس را با لبتان بمکید.
3- زبان خودرا به شکل عدد 8 دور کلیتوریس و لبهای واژن بکشید.
4- با زبان خود به آهستگی به کلیتوریس ضربه بزنید.
5- زبان خودرا داخل واژن برده و درون آن بچرخانید.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
فواید در آغوش کشیدن و بغل کردن برای سلامتی
روانشناسی | فواید در آغوش کشیدن و بغل کردن برای سلامتی بغل کردن مطمئناً احساس خیلی خوبی به شما می بخشد و شواهد نشان می دهد تاثیرات بسیار خوبی هم بر سلامتی ما دارد. در تحقیقی که در دانشگاه کارولینای شمالی انجام گرفت، محققان دریافتند که بغل کردن هورمون "اکسیتوسین" را افزایش داده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

در واقع، وقتی زوجین 20 ثانیه همدیگر را بغل می کنند، سطح اکسیتوسین در بدنشان که طی تولد بچه و شیردهی آزاد می شود، بالا می رود. افرادی که در روابط عاشقانه هستند، بیشترین افزایش اکسیتوسین را دارند.

ضمناً سطح هورمون استرس، کورتیزول، هم در خانمها همراه با فشارخون پایین می آید. دکتر کارن گورون یکی از محققین این تحقیق می گوید: "هرچه حمایت عاطفی بیشتر باشد، این افزایش میزان اکسیتوسین نیز هم در مرد و هم در زن بیشتر خواهد شد. اما اهمیت اکسیتوسین و اثرات محافظت کننده آن در برابر بیماریهای قلبی، میتواند برای خانم ها بیشتر باشد."

دکتر کارمین گریفیت، سخنگوی بنیاد قلب بریتانیا، می گوید: "دانشمندان علاقه زیادی به این مسئله نشان می دهند که احساسات مثبت می تواند برای سلامتی مفید باشد. این تحقیق نشان میدهد که حمایت عاطفی، مثلاً به شکل در آغوش کشیدن های عاشقانه می تواند تاثیرات مثبتی بر سلامت قلب داشته باشد. "

در واقع، در یک تحقیق دیگر که آنهم توسط دکتر گورون انجام شد، به اثبات رسید که بغل کردن و گرفتن دستها، تاثیرات استرس را کاهش می دهد. از دو گروه زوج خواستند که در مورد یک موضوع ناراحت کننده با هم صحبت کنند، اما یک گروه از قبل دستهای همدیگر را در دست گرفته بودند و همدیگر را بغل کرده بودند در حالیکه گروه دیگر اینکار را انجام نداده بودند.

در این تحقیق مشخص شد که:

  • افزایش فشارخون در گروهی که هیچ تماسی با هم نداشتند در مقایسه با گروهی که همدیگر را در آغوش گرفته بودند، بیشتر بود.
  • ضربان قلب در گروهی که تماسی نداشتند 10 ضربه در دقیقه بود در حالیکه برای گروه دیگر این مقدار 5 ضربه در دقیقه بود.

دکتر گورون پیشنهاد می کند که تماسهای گرم و در آغوش کشیدن و گرفتن دستها قبل از شروع یک روز سخت می تواند شما را در طول روز محافظت کند.

انسانها موجوداتی اجتماعی هستند، همانطور که در تحقیقات مختلف ثابت شده است که آنهایی که در زندگی دوستانی برای خود دارند، و همچنین آنها که ازدواج کرده اند، سالمتر هستند.

ما به ارتباطات اجتماعی احتیاج داریم و این ارتباطات شامل لمس کردن، حتی فراتر از ظرفیت یک زوج است. مثلاً این واقعیت که نوزادان از تماسهای پوستی مستقیم با مادرشان فایده می برند و رشد بهتری خواهند داشت را در نظر بگیرید.

مثالی که گفته شد یک تحقیق کره ای بود که روی نوزادان پرورشگاهی انجام شد. آن دسته از نوزادان که 5 روز در هفته و به مدت 4 هفته، 15 دقیقه بیشتر صدای زنانه شنیدند، ماساژ و ارتباط چشمی مستقیم داشتند، بعد از گذشت چهار هفته و در سن 6 ماهگی، وزن و قد بیشتری اضافه کردند و شکل گیری سرشان نیز بهتر بود تا آنهایی که این تحریک اضافی را نداشتند.

شواهد نشان داده است که تماس درمانی استرس و درد را در بزرگسالان کاهش می دهد و نشانه های بیماری آلزایمر مثل بیقراری، آواگری، قدم زدنهای عصبی و از این قبیل را نیز کاهش می دهد.


وقتش رسیده بیشتر بقیه را بغل کنید :

تحقیقات نشان می دهد که زوجهای امریکایی چندان تمایلی به آغوش کشیدن در مجامع عمومی را ندارند. طبق تحقیقات زوج های فرانسوی سه مرتبه بیشتر از زوج های امریکایی وقتشان را به بغل کردن هم میگذرانند.

بغل کردن در روابط زناشویی فوایدی دارد که احتمالاً هیچوقت فکرش را هم نمی کردید.

بغل کردن...

  • احساس خوبی به شما می دهد.
  • حس تنهایی را از بین می برد.
  • بر ترس غلبه می کند.
  • دریچه احساساتتان را باز می کند.
  • اعتماد به نفس را بالا می برد.
  • حس نوع دوستی شما را تقویت می کند.
  • روند پیر شدن را کندتر می کند.
  • اشتها را فرو می نشاند.
  • استرس و فشارهای عصبی را کاهش می دهد.
  • با بیخوابی مبارزه می کند.
  • عضلات بازوها و شانه ها را شکل می دهد.
  • اگر قدتان کوتاه باشد، یک نوع تمرین کششی به حساب می آید.
  • یک جایگزین عالی برای بی بند و باری است.
  • یک جایگزین سالم و مطمئن برای مصرف الکل و دخانیات است.
  • وجود فیزیکی شما را تایید می کند.
  • دموکراتیک است (هر کس حق در آغوش کشیده شدن دارد).

فواید بیشتر بغل کردن :

  • از نظر اکولوژیکی خوب است (محیط را خراب نمی کند).
  • برای صرفه جویی در انرژی بسیار خوب است (گرما را حفظ می کند).
  • قابل حمل است.
  • به هیچ ابزار خاصی نیاز ندارد.
  • هیچ محل خاصی نمی طلبد (یک محل خوب برای بغل کردن هرجایی می تواند باشد).
  • روزهای شاد را شادتر می کند.
  • فضاهای خالی زندگی را پر میکند.
  • حتی بعد از جدا شدن از آغوش، باز هم فایده می رساند.

من هم خدایی دارم
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
نقش زن در رساندن مرد به ارگاســــم
خانم ها در بعضی موارد عنوان می کنند که علیرغم تمام تلاشی که کرده اند نتوانسته اند زوج را مجاب و راضی کنند . آنها گاهی مجبورند ( الکی ! ) عنوان کنند که زوج آنان دارای قدرت بالای جنسی است ! و آنها توان پاسخ گویی به آن را ندارند ! در صحبت های آنان این جمله مدام به چشم می خورد که " تمام توانم را برای ارضای وی انجام داده ام و هر چه خواست کردم اما رابطه به سمت تکراری شدن و مکانیکی شدن رفت " .

در واقع با توضیحی که از ارگاســـم در مردان عنوان شد اکنون باید یکی از دلایل این اتفاق برای این دسته از زنان کاملاً روشن شده باشد که با وجود تمام کارهایی که انجام داده اند نتوانسته اند ارگاســـم کاملی برای وی بسازند . آنها نتوانسته اند رفتارهای جنسی خواسته شده در مرد را شناسایی کنند و خود درصدد انجام آن بربیایند . مرد همواره گفته و زن همکاری کرده ! این یعنی تحمیلی از سوی مرد به زن که در این مورد این تحمیل به هیچ عنوان برای مرد دوست داشتنـــی نیست .

زن های بسیاری هستند که در طول رابطه آرام و حرف گوش کن رابطه را انجام می دهند و فکر می کنند که رفتار صحیحی دارند ! در حالی که رابطه را به سمت مرگ سوق می دهند .

یکی از دلایل اینکه در بعد از ازدواج مردان با وجود داشتن همسر به خود ارضایی روی می آورند همین مورد می باشد . یعنی زن نتوانسته مرد را کامل کند و در نتیجه خواست های یک مرد همواره در پستوی ذهنش خاک خورده است ! رابطه برای وی پاسخ خوبی نبوده است .

انزال از مواردی است که کنترل آن بدون تمرین امکان ندارد . در واقع می توان اینگونه تشبیه کرد که بخواهیم به بشکه باروتی کبریت بزنیم و انتظار داشته باشیم که منفجـــر نشود ! داستان انزال داستان پیچیده ای است ولی باید گفت که سنگین ترین عامل در زود رس شدن آن اضطراب می باشد . استرس ناشی از رابطه در خیلی از افراد تأثیرات جالبی می گذارد .

چیزی که آن را انزال پنهان نام گذاری می کنیم ، اضطراب و عدم داشتن کنترل کافی به روی مراحل باعث می شود که افراد از مرحله پیش انزال به سرعت به مرحله انزال پنهان برسند ! این مرحله چیزی است که گروهی از آقایان باید تا به حال دقیقاً منظور از آن را فهمیده باشند ! بعضی از افراد که شدیداً تحت تأثیر هستند در صورت قرار گرفتن در شرایط حــقـیــقی به آن چنان ترسی دچار خواهند شد که نفس کشیدن برایشان دشوار خواهد بود و برخی از آنها در صورت اولین تماس کنترل خود را از دست خواهند داد ! اما داستان اصلی این جا نیست بلکه گروه کثیری از آقایان ماجرای شنیدنی تری از انزال پنهان دارند ! آنها در زمانی که شروع به معاشقه با همسرشان می کنند تحت فشار و استرس قرار می گیرند ! آن ها می دانند که باید مدتی را صرف معاشقه با همسرشان نمایند تا وی نیز برای رابطه آماده گردد .

این زمان زن را برای معاشقه آماده خواهد ساخت اما مرد را نیز دچار انزال پنهان خواهد کرد ! یعنی معاشقه مرد را به مرحله ای می رساند که با وجود این که در وی هنوز انزال فیزیکی و آشکار صورت نگرفته اما مرد آلت خود را در شرایطی می بیند که با شروع رابطه و با کوچک ترین تحریکات و یا تماس کنترل خود را از دست خواهد داد و انزال می گردد و بازی تـــمام !

یکی از دلایل تحریکات استرسی و عدم کنترلی در این موارد خودارضایی می باشد . خودارضایی به تنهایی ربطی به زود انزالی ندارد و حتی کاملاً می تواند تمرین باشد برای کنترل انزال در طول لحظات تحریک . اما نکته ظریفی وجود دارد که باعث می شود نتیجه کاملاً برعکس شود . خودارضایی اولین مرحله ای است که بدن در آن شرایط خود را میشناسد و تعلیم می بیند . بسیاری از افراد با دست زدن بی رویه و خارج از کنترل و غیر اصولی به این مسئله به طور کلی باعث می گردند که بدن آنها تعلیم غلطی را دریابند . به طور مشخص منظور افرادی می باشند که خود ارضایی رادر شرایطی انجام میدهند که بدن آن ها در سیاق جنسی به سر نمی برد ولی ناگهان فرد ( از سر بی کاری یا هر چیز دیگری ! ) ناگهان تصمیم می گیرد که لذت جنســی را برای خود رقم بزند ! در این شرایط فرد با تمرکز و فشار و گوش سپردن به تحریکاتی که به خود وارد می آورد تلاش می کند تا هرچه سریع تر به انزال و لذت ناشی از آن دست پیدا کند !

بدن مرد به طور مداوم در حال ساخت اسپرم می باشد و در صورت تخلیه نشدن آن به طور اتوماتیک مازاد آن از بدن بیرون ریخته خواهد شد . ( عموماً در هنگام خواب )

به هر حال در بسیاری از افراد پس از این که رابطه مداومی را از نظر جنسی تجربه کردند از هیجانات و استرس ها تخلیه خواهند شد و انزال تا حدی به فرم و زمان طبیعی آن برخواهد گشت . در این افراد در حالت طبیعی اضطراب ناشی از رابطه ، قدرت تمرکز به روی آلت را افزایش خواهد داد و ناخودآگاه به دلیل عدم تمرین ، فرد کنترلی به روی انزال نمی تواند داشته باشد . همان طور که گفتیم این مورد با تمرین حل خواهد شد اما در موارد جدی تر این موارد می تواند باقی بماند .
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
زمان نامناسب در برقراری رابطه جنسی باعث نابودی علاقه میگردد.
یکی از مواردیکه ذکز آن ضروریست این مورد میباشد که توجه کنید آمادگی جهاز جنسی هیچ ارتباطی به آمادگی روحی شما ندارد.جهاز جنسی شما بعد از مدتی استراحت و همچنین تغذیه مناسب آمادگی خود را برای فعالیت مجدد بدست می آورد ولی آمادگی روحی زمانی بدست می آید که حس شما درخواست کند.

متاسفانه این مورد اصلاً رعایت نمی شود و زوجین به محض آمادگی در اعضای تناسلی و بدلیل فراهم بودن بستر مناسب دلیلی برای خودداری نمی بینند و رابطه را ایجاد میکنند.سپس براحتی بعد از مدتی دچار دلزدگی جنسی خواهند شد.زیرا درست است که شما فیزیکی ارضا شده اید اما حس جنسی شما ارضاء روحی نمی شود و شما همچنان تشنه روحی هستید.

یکی از مواردیکه ذکز آن ضروریست این مورد میباشد که توجه کنید آمادگی جهاز جنسی هیچ ارتباطی به آمادگی روحی شما ندارد.جهاز جنسی شما بعد از مدتی استراحت و همچنین تغذیه مناسب آمادگی خود را برای فعالیت مجدد بدست می آورد ولی آمادگی روحی زمانی بدست می آید که حس شما درخواست کند.

متاسفانه این مورد اصلاً رعایت نمی شود و زوجین به محض آمادگی در اعضای تناسلی و بدلیل فراهم بودن بستر مناسب دلیلی برای خودداری نمی بینند و رابطه را ایجاد میکنند.سپس براحتی بعد از مدتی دچار دلزدگی جنسی خواهند شد.زیرا درست است که شما فیزیکی ارضا شده اید اما حس جنسی شما ارضاء روحی نمی شود و شما همچنان تشنه روحی هستید.حالا هی می خواهید روحتان را سیراب کنید و به محض آمادگی مجدد دوباره رابطه برقرار میکنید ولی میبینید که اوضاع خرابتر میشود.روابط جنسی سریعاً جذابیت خود را از دست داده و شما را به دالانی از افسردگی پرتاب میکند.

شما اشکال را از همسر خود میبینید و کم کم وی را فردی سربار،سرد، تکراری و خسته کننده می یابید.چون امکان بروز هم ندارید سر هیچ و پوچ .

کارتان به مشاجره میکشد.سرخوردگی از ازدواج بشما دست خواهد داد و در انتها زنها و مردها به خود حق می دهند که زیر آبی بروند!!چرا که همسرشان را عامل این مورد میدانند!آن دسته از زنها و مردها هم که پایبند ترند مجدداً شروع به خود ارضائی میکنند.این مورد قبل از ازدواج بدلیل کمبود رابطه جنسی اتفاق می افتد ولی بعد از ازدواج بدلیل عدم سیرابی روحی بوجود می آید.و فرد هم دلیلش را نمی داند.فرد خود را مریض قلمداد کرده و فکر میکند که توان جنسی اش تحلیل رفته و با خود ارضائی سعی در بردن لذت جنسی میکند زیراکه فکر میکند دیگر همسرش قادر به ارضاء روحی و جنسی وی نیست.

بهترین عامل برای تازه نگهداشتن طراوت جنسی این است که زمان را به عشق واگذار کنیم.همانطور که بارها گفتم در صورتیکه بگذارید علاقه و عشق باعث کشش گردد روح شما سریعاً آماده میگردد.

بدانیدکه برای ۲ نفر ، رابطه جنسی باید نهایت میزان ابراز علاقه به یکدیگر باشد و نه وظیفه زناشویی و یا عامل ارضاء جسمی.شما باید برای پالایش روح و عشقتان از رابطه جنسی استفاده کنید و نه برای خلاص شدن از یک حالت فیزیکی.

رابطه جنسی یک ابزار قدرتمند در خدمت روح برای ابراز علاقه میباشد نه یک وسیله برای ایجاد زنگ تفریح...پس بگذارید که کشش عشقی شما را وادار به ایجاد رابطه کند و نه فشار جسمی...در اینصورت در هیچ مقطعی همسرتان برای شما تکراری نخواهد شد و شما همیشه در یک آرامش روحی قرار خواهید داشت...
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
بررسی علمی دلایل ضعف جنسي و راههای درمان و پيشگيري
فردی که دچار یک چنین اختلالی باشد، به برقراری رابطه جنسی تمایل دارد، اما مشکلاتی را در زمینه برقراری رابطه جنسی احساس می کند و متاسفانه در تحریک شدن برای ادامه کار دچار مشکل می شود،این اختلال پیش تر به عنوان تمایل پایین در خانم ها و سستی در آقایون نام گرفته بود، اما این روزها با پیشرفت علم این مشکل را به این صورت مورد بررسی قرار نمی دهند.

ضعف جنسی اکنون به عنوان عدم قابلیت نعوذ شناخته شده و سرد مزاجی در حال حاضر به عنوان مشکل در زمینه برانگیختگی و اشتیاق و اضطراب معنا پیدا می کند،هم برای آقایون و هم برای خانم ها این شرایط می تواند نوعی بیزاری و یا عدم تمایل به برقراری رابطه جنسی ایجاد نماید،در آقایون این ناتوانی سبب عدم توانایی در نگه داشتن نعوذ و حفظ آن و لذت نبردن تمام و کمال در حین برقراری رابطه جنسی تعریف می شود،در خانم ها هم این اختلال همرا با کاهش میزان ترشح مایع روان کننده برای ادامه نزدیکی می باشد.

ملاحظات ضعف جنسی موقتی به طور تقریبی در حدود ۵۰% از مردان اتفاق می افتد و ضعف جنسی مزمن از هر ۸ نفر یک نفر را به خود مبتلا می سازد که این نوع اختلالات با بالا رفتن سن در آقایون افزایش پیدا می کند،در امریکا بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون مرد به این بیماری مبتلا می باشند،در حدود ۵۲ درصد از آقایون بین ۴۰ تا ۷۰ سال هم حدود متفاوتی از کم کاری و یا عدم توانایی در حفظ نعوذ را شاهد هستند.

ضعف جنسی را می توان در دو گروه اولیه و ثانویه طبقه بندی نمود. آقایونی که دارای ضعف جنسی اولیه می باشند، هیچ گاه آنقدر نعوذ نمی شوند که بتوانند رابطه جنسی برقرار کنند،در ضعف جنسی نوع دوم، حالت نعوذ پس از یک دوره نرمال از بین می رود. این امر به طور مکرر اتفاق می افتد بجز مواقعی که بیماری و یا جراحت خاصی صورت بپذیرد. راه درمان ضعف جنسی نوع دوم قدری راحت تر است چراکه بیمار قبلاً تجربه عملکرد عادی آلت را داشته اند.

برای نعوذ چند فاکتور مورد نیاز است: ایجاد علاقه و تمایل ذهنی عملکرد نرمال هورمون ها از جمله غده هیپوفیز تستسترون کافی ذخیره غنی خونی در آلت انزال زودرس (زمانیکه ارگاسم خیلی پیش از موقع نرمال حاصل می شود) چیزی جدای ضعف جنسی است و زوجین برای درمان این بیماری باید با پزشک متخصص مشورت کنند.

ناباروری در آقایون نیز جدای مقوله ضعف جنسی است. مردی که نمی تواند حالت نعوذ را حفظ کند، ممکن است هیچ مشکلی در بارور کردن همسر خود نداشته باشد. مرد نابارور می تواند به راحتی یک نزدیکی کاملاً طبیعی داشته باشد، اما نمی تواند همسر خود را بارور کند.

  • علائم در خانم ها یا آقایون : کمبود علاقه به برقراری رابطه جنسی
  • عدم توانایی در ایجاد حس برانگیختگی
  • احساس درد به هنگام برانگیختگی(که در خانم ها شایع تر است)

ناباروری :

در آقایون :

  • عدم توانایی در نعوذ
  • عدم توانایی در حفط نعوذبرای برقراری رابطه جنسی
  • تاخیر در انزال و یا عدم وجود انزال علیرغم وجود محرک های کافی
  • عدم توانایی در کنترل و زمانبندی انزال

در خانم ها :

  • ناتوانایی در آزاد کردن عضلات واژینال به منظور پذیرش آمیزش
  • کمبود میزان ترشحات روان کننده قبل و در حین برقراری رابطه جنسی
  • ناتوانی در رسیدن به اوج لذت جنسی زنانه

دلایل این بیماری می تواند از آغاز و یا پس از تجربه ی دوره ای معین در فرد ایجاد شود. ممکن است به مرور زمان بر شدت آن افزوده شود و یا ممکن است به طور ناگهانی ایجاد شده و خود را به شکل ضعف کلی و یا جزئی جنسی نشان دهد.

دلایل بیماری می تواند عوامل مختلف جسمی، روانی و یا هر دو باشد :

فاکتورهای احساسی برون فردی (مشکلات زناشویی، عدم وجود اعتماد میان دو طرف) و یا درون فردی (مانند افسردگی، احساس ترس و گناه، وجود آسیب های جنسی در گذشته و غیره) باشد.

دلایل جسمانی هم می تواند شامل مواردی از قبیل مصرف مواد مخدر (نظیر: الکل، نیکوتین، نارکتین، قرص های روان گردان) و داروهای ضد افسردگی، آنتی هیستامین و سایر داروها باشد. پروستات، جراحی عروق، وجود مشکل در سیستم تنفسی، اختلال غدد مترشحه ماند تیروئید و غدد فوق کلیوی، اختلالات عصبی که به دلیل آسیب های گذشته ایجاد شده باشند (مانند آسیب ستون مهره ها و نخاع) و بیماری هایی نظیر دیابت، تصلب بافت ها، تومور و گاهی سفلیس و کمبود هورمونهایی ماند تستسترون و آندروژن از جمله سایر دلایل بروز این بیماری قلمداد می شوند.

ضعف جنسی را معمولاً می توان در ۴ گروه متفاوت طبقه بندی نمود :

  • اختلال در امیال جنسی
  • اختلال در نعوذ
  • اختلال در ارگاسم
  • و اختلال درد جنسی


اختلال در تمایل جنسی و یا کاهش شهوت به واسطه کاهش میزان تستسترون و یا آندروژن به وجود می آید،سایر موارد می توانند شامل عوامل ذیل باشند:

افزایش سن، خستگی، تحت درمان بودن، حاملگی، و یا موارد روانی مانند افسردگی و اضطراب اشاره کرد.

دلایل رایج ضعف جنسی استفاده از داروهای خاص به ویژه داروهای ضد افسردگی استعمال دخانیات فشارخون بالا اختلالات هورمونی که به واسطه بیماری هایی نظیر دیابت، زخم کبد، که بیشتر در الکلی ها بوجود می آید. مشکلاتی در مورد گردش خون، تصلب شرائین، کم خونی و جراحی های عروقی مشکلات عصب شناختی از جمله وجود بیماری های مختلف، آسیب های بدنی، جراحت مشکلات مربوط به دستگاه ادراری از جمله درآودن پروستات و یا پرتودرمانی کاشت آلت و یا جایگزین سازی آن که به طور مناسب واکنش نشان ندهد افسردگی، اضطراب، خستگی، استرس، ترس، شکست داروهای روان گردان، الکل مشکلات روانی قدیمی اختلال در ارگاسم که می تواند هم خانم ها و هم آقایون را تحت تاثیر قرار دهد، به این شکل است که ارگاسم یا اصلا وجود ندارد و یا در آن تاخیر زیادی دیده می شود.

اختلال درد هم در خانم ها خیلی بیش از آقایون شایع می باشد و با نام مقاربت دردناک شناخته می شود. واژینیسم که همان گرفتگی عضلات واژن می باشد، نوعی اسپاسم ناخواسته است که می تواند از وجود نزدیکی ممانعت ایجاد کند. مقاربت دردناک نیز به دلیل عدم وجود ترشح روان کننده به میزان کافی در خانم ها ایجاد شود که دلیلش شیر دهی، استفاده از ژل ها و کرم های ضد بارداری و ضد پیری، و یا ترس و اضطراب است. گرفتگی عضلات مهبل می تواند به دلیل جراحات جنسی مانند تجاوز، زنا و ارتباط جنسی نامشروع ایجاد شود.

ضعف جنسی در سال های جوانی بیش از هر زمان های دیگری شیوع پیدا می کند و بیشتر میان افراد بیست تا سی ساله رواج دارد. بیماری به تدریج با افزیش سن از میان رفته و مجدداً در سنین سالخوردگی بروز می کند. ریسک ابتلا به بیماری در برخی شرایط خاص مانند وجود بیماری دیابت، اختلال وابسته به انحطاط سلول های عصبی، بیماری های روانی مزمن، استفاده از الکل، مواد مخدر، عدم توانایی در خفظ ارتباط طولانی مدت، ناهماهنگی مزمن با شریک جنسی فعلی از جمله آنها می باشد.

پیشگیری :

والدین باید بدانند که از همان آغاز باید در مورد مسائل جنسی با کودکان خود دقیق و صادق برخورد کنند. این امر سبب می شود که آنها در بزرگسالی دچار مشکلاتی نظیر اضطراب و عادات ناپسند احساسی نشوند. به هر روی پیش از استفاده از هر گونه درمانی که خودتان قرص ها را تجویز کنید به پزشک مراجعه کرده و از او کمک بگیرید، باید دستورالعمل و اثرات جانبی دارو را به دقت مطالعه کنید. باید توجه داشته باشید که محدود کردن و قطع مصرف مواد مخدر، دخانیات و الکل به تقویت قوای جنسی کمک چشمگیری می کنند.

همچنین زوج هایی که ارتباط خوبی با هم دارند و در مورد مسائل مختلف با هم به بحث و گفتگو می نشینند، شانس بیشتری در غلبه به این بیماری دارند. افرادی هم که قبلاً تجربه آسیب های جنسی را در زندگی خود داشته اند، باید پیش از برقراری رابطه، در کلاس های گروهی و فردی مشاوره خانواده شرکت کنند تا بتوانند با کسانی که به دلخواه خود انتخاب می کنند، رابطه جنسی برقرار کرده و از این رابطه لذت ببرند.

درمان :

به هر حال پزشکان شیوه های درمانی متفاوتی را برای از بین بردن این بیماری در نظر دارند که بسته به آزمایش های گوناگون و شدت بیماری انواع مختلف آنرا تجویز میکنند. در این میان بیمار وظیفه دارد که تاریخچه کلی بیماری خود را برای پزشک خود شرح داده و هم خانم و هم آقا مورد معاینه پزشک قرار بگیرند. نوع درمان بر اساس دلیل ایجاد ضعف جنسی معین می گردد. دلایل ارگانیک که قابل معاینه می باشند، هم از طریق دارو و هم از طریق جراحی قابل درمان می باشند.

از جمله درمانهایی که اثر بسزایی در درمان مشکلات جنسی دارند و عوارض خاصی برای آنها گزارش نشده است :در آقایان می توان به دستگاههای اکستندر و وکیوم و در بانوان به دستگاه تمرینات واژنی کیگل (درمان ضعف عضلات مهبلی) و جنسی بانوان اسکالت ( escalate cream ) ساخت آمریکا و خرید محصول" ژلهای مقاربتی (برای درمان خشکی و یا کمبود لغزنگی رحم) اشاره کرد.

البته در انتخاب این محصولات خصوصا برای بانوان دقت داشته باشید و از فروشگاهای معتبر خریداری کنید زیرا محصولات بی کیفیت در بانوان موجب عفونتهای رحمی خواهد شد.

دستگاههای اکستندر و وکیوم جریان خون را در رگ ها افزایش می دهند و سبب می شوند که خونی که در آلت جریان دارد نیز چرخه تند تری را پیدا کند و کیگل باعث تقویت عضلات مهبل خواهد شد که توضیحات کامل دستگاهها را میتوانید در لینک بالا مطالعه کنید.

کمبود تستسترون و استروژن نیز با قرص ها و کرم های موضعی قابل درمان می باشند. تحریک ذهنی و سایر شیوه های تمرکز روانی نیز می توانند اثر بسزایی در پروسه تسریع درمان ضعف جنسی بر روی بیماران داشته باشند. برخی از زوجین نیز باید با هم در کلاس های مشاوره شرکت کنند تا به مشکل اصلی خود پی ببرند. برای از میان برداشتن اضطراب، ترس، استرس و تمایل به بازداری احساسات نیز با چند جلسه مشاوره قابل حل خواهد بود.

برخی از انواع ضعف های جنسی نیز با دارو و یا جراحی قابل حل نمی باشند. البته مصرف داروهای مختلف می توانند تا حدودی به افراد کمک کرده و ضعف آنها را بهبود بخشد. در برخی موارد نادر ضعف جسمانی سبب ایجاد ناباروری در مردان و نازایی در خانمها می شود. ضعف جنسی که به دلیل ترس از ابتلا به بیماری های ناخواسته جنسی ایجاد میشود باید از مواد محافظ در رابطه جنسی استفاده شود. در این موارد استفاده از مشروبات الکلی به شدت منع می گردد. اگر این مشکل جدی و دائمی باشد باید حتماً با یک متخصص مشورت کنید. ضعف دائمی جنسی می تواند آستانه ای برای بروز بیماری های دیگر نظیر افسردگی باشد. همچنین مشکلاتی را میان زوجین بوجود آورده و سبب جدایی آنها هم میشود.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
کاندوم


  • اولين مرتبه، در چه زماني و در كجا از كاندوم استفاده شد؟
  • آيا كاندومها موثرند؟ آيا در استفاده از كاندوم احتمال شكست وجود دارد؟
  • كاندوم ها چگونه امتحان مي شوند؟

تاريخچه كاندوم :

1000 سال قبل از ميلاد مسيح :

استفاده از كاندوم به هزاران سال پيش باز مي گردد،مصريان باستان 1000 سال قبل از ميلاد مسيح از غلافي از جنس كتان جهت محافظت در برابر بيماري استفاده مي كردند.


200-100 سال بعد از ميلاد مسيح :

اولین شواهد استفاده از كاندوم در اروپا از روي تصاوير نقاشي در combarelles فرانسه بدست آمد،همچنين شواهدي مبني بر استفاده از كاندوم در زمان "امپراطوري روم" وجود دارد .


سده 15 ميلاد مسيح :

همه گيري (اپيدمي) سيفليس در سراسر اروپا منجر به استفاده عمومي از كاندوم شد. Gabrielle fallopius توضيح مي دهد كه وي غلافي از جنس كتان را ابداع كرد تا مردان را در برابر سيفليس محافظت كند،پس از اينكه متوجه شدند كه كاندوم در جلوگيري از عفونت موثر است به اثرات كاندوم در جلوگيري از بارداري پي بردند.

در اواخر صده 15 ميلادي، يكي از پيشرفتها در كاندوم بوجود آمد بدين صورت كه غلاف تحتاني را قبل از استفاده در يك محلول شيميايي غوطه ور كرده و سپس اجازه مي دادند تا خشك شود،كه درواقع اولين اسپرم كش (spermicide) در كاندوم بود.


سده 17 بعد از ميلاد مسيح

اولين استفاده عمومي از كاندوم در سطح جهاني در 1706 بود،همچنين گفته مي شود كه پزشكي به نام "condom" در زمان چارلز دوم (charles II) وسيله اي را ابداع كرد كه از تولد بیشتر بچه هاي غير قانوني براي پادشاه جلوگيري كند!

در اين زمان كاندوم٬ از جنس روده حيوانات نيز ساخته شد که البته گران قيمت بود و متاسفانه اغلب چند بار استفاده مي شدند،اين نوع كاندوم در آن زمان بعنوان سپري در برابر لذت و زرهي در برابر عفونت ياد مي شد،در نيمه دوم صده 17 تجارت كاندومهاي دست ساز در لندن رونق يافت و برخي مغازه ها٬ تبليغاتي را براي فروش كاندوم راه انداخته بودند.

سده 18 بعد ميلاد مسيح :

استفاده از كاندوم تحت تاثير پيشرفتهاي تكنولوژي اقتصادي و اجتماعي در اروپا و آمريكا قرار گرفت،توليد كاندوم بر اثر كشف rubber vulcanisation بوسيله Goodyear (صاحب شركت توليد كننده تاير ) و Hancock متحول شد. اين بدان معنا بود كه توليد انبوه كاندوم به سرعت و به ارزاني امكان پذير بود،Vulcanisation روندي است كه طي آن لاستيك به يك ماده كشسان (الاستيك) قوي تبدیل مي شود.

در سال 1861 ، اولين تبليغ كاندوم در روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز چاپ شد (با عنوان پيشگيري فرانسوي دكتر پاور (Dr. power's french preventatives) در سال 1873 قانون Comstock تصويب شد بر طبق اين قانون، تبليغ هر گونه وسيله ضد بارداري غير قانوني بود٬ همچنين اداره پست اجازه داشت محموله هاي پستي كه حاوي كاندومهايي بود كه از طريق پست براي مشتريان ارسال مي شد توقيف كند.


سده 19 بعد ميلاد مسيح :

تا دهه 1920 اغلب كاندومها از لاستيك مخصوصی ساخته مي شدند ( dipping from rubber cement hand ) كه اين نوع كاندوم ها بسرعت فرسوده مي شدند و كيفيت آن نامطمئن بود،در سال 1919 ، fredrick killian , در اوهايو (ohio) نوع جديدي از كاندوم با natural rubber latex ( لاتكس طبيعي ) ساخت.

كاندومهاي از جنس لاتكس، ديرتر فرسوده مي شدند و نازكتر و بدون بو بودند اين نوع جديد كاندوم فروش زيادي داشت در ميانة دهه 1930 پنجاه شركت بزرگ توليد كننده كاندوم در آمريكا 5/1 ميليون كاندوم در روز توليد مي كردند.،در سال 1957 اولين كاندوم داراي ماده لغزنده در انگلستان بوسيله Durex ساخته شد. در ابتداي دهه 1960 با افزايش محبوبيت استفاده از قرصها و روشهاي جراحي ضد بارداري، استفاده از كاندوم كاهش يافت.

بدنبال شناخت HIV و ايدز و در دهه 1980در بسياري از كشورها، استفاده از كاندوم بطرز چشمگيري افزايش يافت. همچنين كاندوم در مغازه ها، خواربار فروشي ها ، سوپر ماركتها و مغازه هاي مشروبات الكلي در دسترس قرار گرفت.

كاندوم زنان (female condom) از سال 1992 در اروپا در دسترس قرار گرفت و در سال 1993 بوسيله سازمان غذا و داروي آمريكا (FDA) مورد تاييد قرار گرفت. در سال 1994 اولين كاندوم Polyurethane براي مردان توليد شد،همچنين در دهه 1990 كاندومهاي با رنگها و طعمهاي مختلف توليد شد.



امروزه :

پيشرفت تكنولوژي در سالهاي اخير منجر به توليد كاندومهاي نازكتر شده است بعلاوه كارخانه هاي توليد كننده كاندوم دريافتند كه توليد كاندوم تنها با در يك اندازه٬ براي همه افراد مناسب نيست (not fit all) امروزه شما مي توانيد كاندومهايي با شكل و طول و عرض مختلف پيدا كنيد.


  • آيا كاندوم اثر بخش است؟
  • آيا احتمال شكست وجود دارد؟
  • آيا كاندوم در پيشگيري از آلودگي با HIV و ديگر بيماريهاي منتقله از راه جنسي (std) موثر است؟

بلي ، مطالعات نشان مي دهد كه اگر كاندوم از جنس لاتكس (latex condom) بطرز صحيح در هر بار نزديكي، استفاده شود در جلوگيري از انتقال HIV بسيار موثر است.

شفافترين مطالعه در اين رابطه در مورد زوجهايي است كه يكي آلوده به HIV است و ديگري آلوده نيست.( گویند discordant couples که اصطلاحاً ) در مطالعه اي در اروپا، 123 زوج مذكور (discordant couples) كه بطور مداوم از كاندوم استفاده مي كردند. هيچ يك از زوج هاي غير آلوده به HIV آلوده نشدند.

در مطالعه اي ديگر در ميان 122 زوج (discordant couples) كه از كاندوم بصورت مداوم استفاده نمي كردند (inconsistently) تعداد 12 نفر از غير آلودگان٬ به HIV آلوده شدند،بعلاوه استفاده صحيح و مداوم از كاندوم لاتكس مي تواند خطر انتقال ديگر بيمارهاي جنسي (STD) را كاهش مي دهد.

جهت استفاده صحيح از كاندوم بايد موارد زير رعايت شود :

  • در هر بار نزديكي يك كاندوم جديد استفاده شود.
  • كاندوم را به محض ايجاد نغوظ (erection) و قبل از هر گونه تماس جنسي (واژينال، مقعدي يا دهاني) استفاده كنيد.


چه موقع عليرغم استفاده از كاندوم، با شكست مواجه مي شويم؟

  • به استفاده صحيح و مداوم از كاندوم بستگي دارد البته گاهي حين استفاده ممكن است كاندوم پاره شود.
  • علت اصلي انتقال HIV و ديگر بيماري جنسي عليرغم استفاده از كاندوم استفاده ناصحيح يا غير مداوم از كاندوم است.
  • استفاده از كاندومهايي كه ماده لغزنده آن روغني (oil- Based) مي باشد لاتكس را ضعيف كرده و احتمال پاره شدن كاندوم را بيشتر مي كند.
  • همچنين كاندوم اگر در معرض حرارت يا نور خورشيد قرار گيرد. يا فرسوده شود ضعيف مي شود و نيز ممكن است بوسيله دندان يا ناخن در حين عمل جنسي پاره شود.
  • هميشه قبل از استفاده كاندوم٬ تاريخ انقاضاء آنرا كنترل كنيد !


ميزان پاره شدن يا در آمدن كاندوم چقدر است؟

مطالعات انجام شده در امريكا نشان مي دهد كه ميزان پاره شدن كاندوم به دليل ضعف خود كاندوم 2% مي باشد و ميزان در آمدن كاندوم حين رابطه جنسي حدود 5 تا 1% است و ميزان درآمدن نسبي كاندوم حين رابطه جنسي حدود 13 تا 3% مي باشد.
من هم خدایی دارم
     
  
زن

 
علایق خانم ها در روابط جنسی
سلام،امروز براتون در مورد علایق خانم ها در هنگام رابطه جنسی می نویسم. همه مرد ها البته نمیشه گفت همشون ولی بیشتر اونها رابطه جنسی رو در دخول خلاصه می کنند و همین.


خوب این موضوعی هستش که قرار بفهمید که تمام نزدیکی شما دخول نیست،در یک کلام ساده میشه گفت خانم ها نوازش و بوسیدن رو در رابطه خیلی علاقه دارند یعنی در بیشترشون. البته بوسیدن منظور این نیست که فقط لبها و گونه هارو ببوسید.

باید بدونید که نقاط حساس در خانم ها کجاست؟

  • گردن و شانه ها
  • بعضی از خانم ها بوسدن و لمس کردن کمرشون باعث میشه که شدیدا تحریک بشن
  • لبها و گونه ها
  • باسن
  • سینه ها
  • و در نهایت خود واژن رو میشه گفت که تحریک آمیز ترینشونه

البته هیچ وقت نوازش رو فراموش نکنید. هیچ وقت سعی نکنید که در نزدیکی سریعا وارد کار اصلی شوید. همیشه برای رابطه تون وقت بزارید چون خانم ها خیلی دیرتر از آقایون تحریک میشن.

یه مشکلی که بعضی از آقایون دارند بعد از رابطه است که وقتی کارشون تموم میشه به همسرشون پشت می کنند و دیگه هم چیزی یادشون نمیاد و کم محلی می کنند،خوب میشه بگید کجا شنیدید که یه زن این کارو انجام داده؟!...

واسه همین سعی کنید بعد از سکس و نزدیکی حتما ازش تشکر کنید و ازش تعریف کنید،موفق باشید دوستان.


نویسنده : واران دیبا
من هم خدایی دارم
     
  
مرد

 
عالی بود
     
  
صفحه  صفحه 5 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5 
Sexology - سکسولوژی

مسائل جانبی پیرامون آمیزش جنسی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA