انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 2 از 145:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  142  143  144  145  پسین »

سکس دو نفره با همسر!!


مرد

 
میكنم اما زنم رو در اختیار نمیگذارم!!
رابطه 10 قسمت داره، 1 قسمت محبت و 9 قسمت گذشت
غرور بدترین چیز برای یک رابطه است
     
  
مرد

 
من که خیلی دوست دارم که به اتفاق همسرم خانم خانما فرشته جون سکس 3 یا4 نفره(البته من و 2مرد دیگر باهمسرم) داشته باشیم،ضمنا باید بگویم که سه چهار سالی از زندگی مشترکمان با همسرم که گذشته بود متوجه خود نمائی کردن فرشته جون شدم او دوست داشت لباسهای تنگ و بدن نما و گاها" جیغ بپوشد. من هم از انتخاب لباسهای سکسی و نیز پوشیدن این گونه لباسها در مهمانیها خصوصی و بعضا"عروسی ها که باعث جلب توجه دیگران میشد لذت میبردم
بهتر است کمی از همسرم فرشته برایتان بگویم قد 170 سانت وزن 78 کیلو با سینه های سربالادور شکم معمولی و باسن خوش فرم نسبتا" بزرگ که کوس تنگ و بزرگی نیز دارد و همیشه بالای کوسش دارای موی آنکارد شده است.
لازم به توضیح است که او متوجه شده بود که من از سکسی گشتن او لذت میبرم و اودر مهمانی های خصوصی افراط میکرد و بعد از افراط در چشمهای من نگاه میکرد و سکوت مرا توام با لذت احساس میکرد.
چند روز بعد از محل کار بهش زنگ زدم و گفتم امشب میخواهیم شام برویم بیرون ،و دیگه خودت میدونی که چه تیپ فاز بالائی بزنی، و اون هم از خدا خواسته تمام هنر زنانگی خود را به خرج داد تا سکسی ترین و خوشگل ترین مشتری رستوران شود.
در رستوران که وارد شدیم همه توجه شان به سرو صورت و اندام فرشته جون بود و مردهای میز های بغلی که با خانواده به رستوران آمده بودند روی فرشته جون زوم کرده بودند و دو سه نفر از انها روی دستمال کاغذی های رستوران شماره تلفن خود را نوشته بودند و به طریقی به فرشته رسانده بودند.
هنگام برگشت از رستوران داخل ماشین، فرشته از من سوال کرد که خوشگل شده بودم امشب یا نه ؟
و او دل تو دلش نبود تا جواب من را بشنود،من هم واقعیت را گفتم که تو امشب گل سر سبد رستوران بودی و من هم متوجه شدم که همه تو کف تو بودند.
همین را که گفتم، بلافاصله فرشته جون لبش را گذاشت روی لبم و یک ماچ آبدار بهم کرد و گفت تو چقدر خوب و با کلاسی، من حالا خیلی بیشتر دوستت دارم.
همین که وارد خونه شدیم فرشته جون رفت تا لباس عوض کرده و لباس خواب سکسی جدیدش را برام بپوشد،تا استارت سکس را باهم بزنیم، او شروع به طنازی کرد و گفت که تو از کجا دیدی شیطون که همه تو کف من بودند؟
من هنوز جواب نداده بودم که در کیفش را باز کرد و3 تا دستمال کاغذی چاپدار رستوران را نشانم داد که روی هر کدام یک شماره موبایل و یک اسم کوچک بود. فرشته جون گفت: خوشت اومد روی همه را کم کردم، این یارو که اسم خودشو نوشته فرهاد زنش غلیظ ترین آرایش رو کرده بود ولی همه توجهش به من بود و این یکی ظاهرا" با نامزدش بود ولی یک نگاهش به نامزدش بود و صدتا نگاهش به من و هیکل من بود.
منم که از فرط خوشحالی از اینکه فرشته جون اینهمه هواخواه داره، نظرشو راجع به دوست شدن با اون طرف ها جویا شدم (البته باید بگویم که بستر سازی اولیه را خودم انجام داده بودم) اون اولش کمی من من کرد و خودش رو زد به کوچه علی چپ
که یعنی نه، ولی متوجه شد که من با دیدی بازو توام با لذت با او صحبت میکنم اون هم گفت البته اگر تو دوست داشته باشی من هم اشکالی نمی بینم به شرطی که به زندگیمان لطمه ای نخورد ویک بار دیگر سوال خودم را تکرارکردم و فقط خواستم که جواب دهد noیاokکه فرشته جون با یک ولع شدید به من جواب داد عزیزم اوکی اوکی اوکیokok
     
  
مرد

 
دل را ز خود برکنده ام،با چیز دیگر زنده ام.
عقل و دل و اندیشه از بیخ و بن سوزیده ام.

درود.
خب من داروک هستم وشاید بعضی از دوستان منو از زمان آویزون بشناسند. و به همین دلیل نمیدونم چیزیکه میخوام بنویسم کار درستیه یانه.

نظر من از باقیه ی دوستان یکم متفاوت تره.

خب من زندگی مشترکمو با تموم علافه اییکه به همسرم داشتم رو به همین دلیل از دست دادم.اما ماجرای من در واقع خیلی پیچیده و متفاوت بود.

اگر از دوستان کسی دوستداشت میتونم تجربیاتم رو در اختیارش بذارم. میتونید به تاپیکم برید و برام پیام خصوصی بذار ید.

اون زن و مردی که فکر میکنه همسرش تا حالا و یا بعد از این، فقط و فقط به اون فکر میکنه و هیچ وقت به کس دیگه ایی حتی یک لحظه برای سکس فکر نکرده، متاسفانه فقط یه احمقه.

یه سوال میپرسم. تا حالا شده که هر کدوم از ما برا یک لحظه هم که شده به سکس با کسی غیر از همسرمون فکر کنیم؟ جواب واضحه. و حتی خیلی از ما با خودمون میگیم، اوه ه ه ه من حتی با این فکر خود ارضایی هم کردم.

میخوام بگم همه چی توی ذهن آدم میگذره. و وقتی کسی میتونه توی ذهنش با کسی غیر از همسرش سکس کنه، یعنی در عمل هم میتونه. که اگه بخوایم اسمشو خیانت بذاریم در هر صورت خیانت کرده.
ازدواج یه قرار داد بین دونفر، که هر جور بخوان برای خودشون تعریفش میکنند و اگرکسانی روابطی دیگر در ازدواج برای خودشون تعریف کردند، که ما دوست نداشتیم، در صورتیکه به کسی آسیبی نرسونه ، نه تنها حیوانیت نیست بلکه فکر میکنم لذت بردن از انسانیته.

زندگی یه فرصت بدون تکرار برای لذت بردنه. و هر کسی لذت رو یه جوری برای خودش تعریف میکنه.

اما عشق. اگر منظور از عشق دوستداشتن آگاهانه است ، نه اون احساسات نوجوانانه ، چطور کسی میتونه به بهونه ی عشق معشوقه اش رو از لذت بردن محروم کنه!؟ اگر چنین باشه فقط اون حس زشت حسادته که بر اون چیره شده ،نه دوستداشتن آگاهانه.

لاف عشق و گله از یار، زهی لاف دروغ.
عشق بازان چنین مستحق هجرانند.

منظورم اینکه آیا حاضرید با کسی زندگی کنید که در واقع عاشق شماست، اما در خلوتش برای سکس با کس دیگه خود ارضایی میکنه؟
به وضوح روشنه که همه انسانها به خاطر تنوع طلبی در خلوت خودشون برای کسانی غیر از همسرشون خود ارضایی دارند. پس باید بگیم همه حیوونند؟

(هر چند من میدونم که هیچگاه سه تا حیوون با هم به این تفکر نرسیدند که همزمان سکس کنند)

اما در نهایت باید بگم که هر انسانی که با دروغ و حیله جفت خودشو بپیچونه و از زندگی سکسیش لذت ببره کار زشتی کرده. اما در صورتی که آگانه و با درک متقابل از همسرش، زندگی سکسیش رو برنامه ریزی کنه . شاید بتونه عشقش رو هم به مرتبه ایی بالاتر برسونه.

البته بنده با بی بند و باری و هرزگی مخالم.

چو میتوان به صبوری کشید جور عدو
چرا صبور نباشم که جور یار کشم.

دوستان من به همدیگه توهین نکنید.
راستی داستان (روزان ابری) رو بخونید برا حالتون خوبه.

قربون همتون داروک
داروک
     
  ویرایش شده توسط: darvack   
↓ Advertisement ↓
مرد

 
تصورشم محاله
بی تو لبریز تنهایی شدم
     
  
مرد

 
من دوست دارم توی سكس من و زنم یه زن دیگه باشه نه یه مرد
     
  
مرد

 
دوستانی که متأهل هستن کاملا واقف هستن که فانتزی سکسی توی رابطه زناشویی خیلی مهمه. اگه فقط سکس خشک و خالی باشه کار اشکال پیدا میکنه.
آقایون بهتره بیخودی غیرتی نشن. ببینید دوستان من، من و شما نمیتونیم همسرامون رو توی قفس نگه داریم که. بالاخره چه بخوایم چه نخوایم به واسطه پیشرفت تکنولوژی و همچنین باز شدن دید مردم از جمله خانمها یه سری تبعات دامنگیر جامعه ما شده. ماهواره، اینترنت، سی دی، کوچه و خیابون همه و همه در حال حاضر پر شده از صحنه ها و داستانها و افراد و تیپهای سکسی. تصور اینکه همسرای ما فرشته هستند کاملا اشتباست. اونها هم مثل ما انسان هستند. همونطور که ما مردا با دیدن یه فیلم معمولی( و نه سکسی) هزار بار آرزوی سکس با بازیگر زن فیلم رو میکنیم و شب هم حتی خوابش رو میبینیم، بهتره این حق رو به خانممون هم بدیم. همونطور که ما مردا تو خیابون با دیدن یه دختر خوشگل و خوشتیپ و سکسی آب از لب و لوچه مون راه میفته، پس باید فکر این هم بکنیم که همسر ما هم توی خیابون ممکنه یه مردی رو ببینه که حس سکسی خوبی بهش بده. اینکه همسر شما در حین سکس با شما چشمهاش رو ببنده و یه مرد سکسی که امروز تو بازار فقط یه لحظه دیدتش رو تصور کنه دلیل بر فاحشه بودن همسر شما و خیانت کردنش به شما نیست.
دوستان من سکس مثل غذاست. شما با اغلب غذاها سیر میشید ولی اگه تنوع غذایی نباشه کم کم حالتون بد میشه. تنوع غذایی همون فانتزی سکسیه و یکی از فانتزیهای جذاب سکسی هم سکس سه نفره س. چه دو زن و یک مرد( که به خاطر ایجاد امکان لز برای زن هم خیلی دلچسبه) چه دومرد و یک زن) که چون دو مرد همزمان با زن سکس میکنن خود زن هم بسیار احساس لذت میکنه و حس میکنه از پورن استارها چیزی کم نداره و از طرفی مرد هم از فانتزی دیدن سکس همسر بهره میبره)
نکته مهم: اینها فانتزیه و لزوما همه خوششون نمیاد.
نکته خیلی مهم: در این فانتزی خاص توافق زن و شوهر خیلی مهمه. به خصوص آمادگی ذهنیشون قبل از انجام کار
     
  
مرد

 
جالب نیست
زنده باد ایران عزیز با جوونای لوتیش
     
  
زن

 
نه
منم فكر نمیكنم هیچ مردی قبول كنه خانومشو با كسی شریك بشه

منم كه خانومم دوست ندارم
چه برسه به آقایون
     
  
مرد

 
تو گفتار خیلی راحته چون یه نوع فانتزیه ولی دوستان زنان به علت احساس عاطفی قوی كه دارن ممكن به طرف مقابلشون وابسطه بشن و بعد از این عمل نتونند خودشون رو كنترل كنن كه باعث بوجود اودن ریشه های نفاق تو زندگی میشه در كل كار خوبی نیست وباعث از بین رفتن زندگی میشه
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
     
  
مرد

 
متاسفانه ما ایرانیها از هر فزهنگی ،فقط بخشهائی رو كه در حال حاضر كار مارو راه میندازه علاقه داریم مثلا از فرهنگ اسلامی و شیعی تعدد همسر و صیغه برای مردها -از فرهنگ غربی هم مدلهای مختلف سكس و....
آیا ما از بچه گی با این فرهنك بزرگ شدیم؟آیا مادر ما در حضور پدرمون با مرد دیگه ای سكس داشته؟.آیا خواهر ما دوست پسرش رو آورده توی خونمون تا باهم سكس كنند؟
ما(من)اگر با خواهر یا مادر و یا با همسر یك نفر دیگه قرار باشه كاری بكنیم همه جوره موافقیم.اما دیگران با ما .....
زنده باد ایران عزیز با جوونای لوتیش
     
  
صفحه  صفحه 2 از 145:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  142  143  144  145  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

سکس دو نفره با همسر!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA