انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 10 از 18:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  17  18  پسین »

هر كی با نظریه تكامل (چارلز داروین) مخالف و موافقه بیاد تو


مرد

 
s_z_annulبنابر این سوال(یا ایراد) اینگونه پیش میاد كه اگه قرار باشه این جهش ها توسط خدا هدایت بشن پس دیگه نیازی نیست جهش های مضر و خنثی داشته باشیم؟
این جهشهای ناقص یا خنثی یه نمونه برام مثال می زنی شرمنده اخه نشنیدم تاحالا?(رک و راست من دراوردی حرف نمیزنم ومنظورم به خودمه دوستان به خودشون نگیرن خواهشن)
ولی شاید این جهش های ناقص برای تکامل انسان و جلوگیری از انقراض این گونه لازم بوده
و جهش های خنثی احتمالا نیازی در هیچ گونه در حال تکامل برای این جهش ها نبوده
البته اگه مثال بزنی از حالت های احتمالی میشه خارج شد رفیق
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
elena: دلیلی نداره خداباوران فرضیه تکامل رونپذیرن چون خدامیتونه علت طولی باشه یعنی اینکه خدا آخرین علت هست
اخه بدبختی اینه برهان سببی رو هم رد میکنند اصلا سفسطه کردن کار اینهاست.
هر چیزی ضد مذهب و ایدئولوژی اینها باشه از نظرشون رد میشه.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
koloo: دوست عزیز نقش زمان را نباید در این مورد فراموش كرد. عمر انسان های تكامل یافته امروزی چیزی حدود ده هزار سال است كه در مقابل عمر حدود 5 میلیارد ساله كره زمین بسیار ناچیزه و احتمال بوجود آمدن انسانهای بسیار پیچیده تر هم بسیار محتمل است. اصلا شما به تكامل همین انسان توجه كن! آیاانسانهای زمان حضرت آدم و انسانهای امروزی در یك سطح بوده اند؟ همین تكامل تدریجی دین ( به قول مذهبیون) خود نشان از تكامل دارد. وگرنه چرا دین اسلام از همون اول ارائه نشد؟ شما چنانچه كوچكترین آشنایی با جهش و ژن و علو بیولوژی داشتید از حرفهای خود تبسمی ملیح ! بر لبانتان نقش می بست!!!!!
دوست عزیزم انسان از ابتدای خلقتش به همین صورت بوده و از چیزی به حالت كنونی تبدیل نشده در طول زمان كه بخوایم فرضیه تكامل رو درباره اش بكار ببریم درمورد گفته ی شما در مورد چرا دین اسلام از همون اول ارائه نشد رو با یه مثال توضیح میدم،اولا اسلام در لغت از مسلم میاد كه تسلیم شده و در اینجا تسلیم شده در برابر خداوند هستش و چون تمامی ادیان اسمانی و تعالیم انها به بندگی خدا و پذیرش وحدانیت خداوند ختم میشه همه ی این ادیان به نوعی اسلام هستن یعنی تسلیم شدن در برابر خواست و اراده خداوند اما در مورد فرایند نزول دین اسلام و ادیان دیگه عرض میكنم كه به عنوان مثال شما توانایی اموختن دروس سنگین و با ادبیات خاص دانشگاهی رو به یه كودك خردسال ندارین و این فرایند اموزش مستلزم طی شدن مراحل مختلفی رو داره كه در نتیجه در سنی خاص فرد بتونه توانایی درك این دروس رو داشته باشه،انسان اولیه توانایی درك تعالیم دین اسلام و ادیان قبل از اون رو نمی تونسته داشته باشه و باید اماده میشده كه این فرایند با فرستادن پیامبرا مختلف برای اموزش و هدایت بشر به تدریج طی شده كه جمع این فرستادگان اسمانی124000 نفر بوده كه وظیفه اموزش بشر و كمك به رشد اون رو داشتن كه در نهایت اموزش و رشد اساسی انسان توسط ادیان اسمانی به مرحله ای میرسه كه توانایی درك مفاهیم دین اسلام به وجود میاد و این دین عرضه میشه به بشر و حجت بر انسان تمام شده و انسان مجهز به دانش و نقشه ی زندگی بهتر راهش رو ادامه میده،ادیان اسمانی مثل دونه های زنجیر هستن كه به هم پیوسته و كامل كننده همدیگه می باشند دوست عزیزم
افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
  
مرد

 
موافق.
من حتی در قسمت روحی هم فکر میکنم جنبه هایی از این نظریه میتونه صادق باشه یعنی میشه گفت روح در طی زمان تکمیل پیدا میکنه. اما ردباره جهت جسمیش که باب اختلافه. مذهبیون فکر میکنن این نظریه در تضاد کامل با خلقت هست چون در تمام ادیان آسمانی( دارای وحی آور) گفته شده خلقت از یک مرد و زن شروع شده و بقیه ادامه او. اما داروین میتونست نظریه اش رو کمی بپیچونه تا مخالفت این قشر رو به دنبال نداشته باشه یعنی کمی محافظه کارانه تر اما روش صریح گویی رو انتخاب کرد و نتیجه اش رو دید.
تو یه مصاحبه که فکر کنم اکثرتون دیدین یک شیطان پرست گفت داروین مبانی نظریات خودشو مستقیما از شیطان گرفته. واسه من عجیبتر از این اظهار نظر سیل موافقان این آقای مثلا شیطان پرسته.
dream
     
  
مرد

 
sunshade: چرا دوست گلم من نظریه داروین رو كامل مطالعه كردمچون برادرم دانشجوی ارشد الهیات هستش، ببین شما اگه مجلات دانشمند رو دنبال كنی میبینی كه ازهر دو سه شماره تو یكیش در مورد همین موضوع صحبت كرده
سلام

داشنجوی الهیات نمیتونه نظر دقیقی در مورد فرگشت داروین بده چون نظرگاهش به جهان نظرگاهی ایدئولوژیك دینیست در اینباره باید دانشجوهای بیلوژیست نظر بدن
sunshade: همه دانشمندا این نظریه رو رد كردن
چندتا نام ببرید كه دانشمند بیولوژیست باشن و این نظریه رو رد كرده باشن؟
sunshade: توش یه دانشمند حرف جالبی زده بود..." اگه شما تو یه اتاق باشید وروی كمد یه چیزی شبیه میوه باشه چیكار میكنی؟! قدت بلند میشه یا وسایل اطرافت چارپایه میسازی؟" البته بعضی از دانشمندا این نظریه رو جور دیگه مطرح كردن كه با گفته های قران نزدیكتره... كه انسانهایی كه مورد نظر داروین بوده منقرض شدن و ما از نسل دیگه ای از انسانها هستیم ( همون نئاندرتالها!) قران هم به این موضع اشاره كرده كه وقتی انسان رو افرید فرشته ها بهش گفتن كه دوباره موجودی رو خلق میكنی كه رو زمین جنگ و خونریزی به پا كنه؟! خدا هم تو جوبشون میگه من به این انسان چیزی رو دادم كه به انسانهای قبلی نداده بودم... عقل!!!
كدوم آیه همچین چیزی گفته؟
در ضمن كی گفته نئاندرتالها عقل نداشتن ؟از كجا به این نتیجه رسیدید ؟
درست كردن یك چاقوی سنگی نیاز به عقلی تكامل یافته داره چجوری بی عقلی نئاندرتالها رو توجیه میكنید ؟
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
sunshade: دوست عزیز در كنار نئاندرتالها هیچ شیئی پیدا نشده،
یعنی چی هیچ شی پیدا نشده ؟ میشه توضیح بدید
چاقوی سنگی كه از سنگ درست میشه
یعنی سنگ در دور برشون نبوده ؟
sunshade: ضمن شما نضر خودتون رو هم نقض كردین نضریه داروین هیچ نسبتی با نظریه تكامل عقل نداره و فقط بر میگرده به تكامل جسم
شما مثل اینكه متوجه نشدید من چی گفتم
شما میگید نئاندرتالها عقل نداشتند
منم گفتم هیمن الان شما یه سنگ بهت بدن نمیتونی تیزش كنی، حالا شما توضیح بده اونها چجوری اون سنگها رو تیز میكردن یا از كربن برای استتار در مقابل حیوانات استفاده میكردن كه دیده نشن . ایا اینها نیاز به عقل نداره ؟
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
sunshade: شما بگو اولین و آخرین نئاندرتال كجا پیدا شده؟! از روی چه استدلالی میگن نئاندرتاله؟
اولا اینکه این سوال شما چه ربطی به حرف من داره که نقل قول کردید !
دوما اینکه ما اولین نئاندرتال نداریم !
این نئاندرتال هم به یک دره توی فرانسه معروفه به اسم دره ی نئاندرتال که وقتی داشتن منفجرش میکردن که جاده توش درست کنن متوجه 12 تا اسکلت شدن که به اسم نئاندرتال معروف شدن چون توی اون دره پیدا شد و بعد ها نمونه های دیگری هم پیدا شد که دیگه به همین اسم معروف شدن.
حالا من سوالم رو دوباره میپرسم
این شی که شما میگی چیه ؟ منظورتون از اون حرف چی بود ؟
sunshade: شما بگو اون سنگایی كه كنارشون پیدا شده ( كه اگه واقعا پیدا شده باشه!) از كجا معلوم برای اونا باشه؟ اصلا چه دلیلی داشته لحظه مرگش سنگش كنارباشه؟!
اینم از اون سوالها بود هاااا
اولا اینکه اونا سنگ رو کنار اسکلت پیدا نکردن بلکه از روی فیزیونومی اسکلت متوجه شدن که بر روی استخوانها ی اونها شکاف های عمیقی برداشته شده و جالب اینه همشون به اون حالت در اون ناحیه از استخوان دست بوده و دلیل اون کار هم الان دقیق یادم نیست چی بوده چون دوست ندارم اطلاعات دروغ بهتون بگم اما دوباره میخونم بهتون میگم.پس اون شکاف ها رو چاقوی فلزی نمیتونه برداشته باشه چون اصلا اون زمان فلزی پیدا نشده بود چوب هم نمیتونه باشه و تنها گزینه باقی میمونه سنگهای فرسایشی کوارترنری بوده که مصداقش هم در زمان تاریخ باستان تا چند هزاره بعد نمود داشته تا زمانی که فلز کشف شده بوده.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
نظریه تکامل را هنوز کسی نتونسته نقض کنه ولی اگر روزی هم نقض بشه توسط یه دانشمند یا کسی باید باشه که از علم چیزی سرش بشه نه یه مذهبی
صداقت در مقابل سیاست دیگران ، سادگی ست
و سیاست در مقابل صداقت دیگران ، خیانت . . .
     
  ویرایش شده توسط: samaneh   

 
hegmataneh: نه اینکه یه چیزی پرت کنه
دوست عزیز نظریه تکامل یا فرگشت نظریه ای نیست که طرف یه روز از خواب بلند شده باشه و از خودش چیزی در وکرده باشه
hegmataneh: حالا شما بگو ببینم داروین واسه نظریه اش چه اثباتی داره

برو قبل از اینکه پست بدی خوب در مورد یه نظریه تحقیق کن
از زمان داروین به بعد، شواهد مبنی بر صحت این نظریه به‌طور قابل ملاحظه‌ای محکم‌تر و فراگیرتر شده‌است و علوم زیست‌شناختی اخیر چون ژنتیک، بیوشیمی، فیزیولوژی، بوم شناسی، رفتارشناسی جانوری و به ویژه زیست‌شناسی مولکولی با فراهم آوردن شواهد محکم‌تر و جزئیات بیشتر بر نظریه تکامل صحه گذاشته‌اند. چنانکه امروزه، تکامل یا فرگشت همچون کروی بودن زمین، یک واقعیت صحیح علمی در نظر گرفته میشود.
منبع
صداقت در مقابل سیاست دیگران ، سادگی ست
و سیاست در مقابل صداقت دیگران ، خیانت . . .
     
  ویرایش شده توسط: samaneh   
مرد

 
hegmataneh: نم محترم اون کسی که نظریه میده باید نظریه اش رو ثابت کنه نه اینکه یه چیزی پرت کنه بقیه بیان راجع به نادرست بودنش دلیل و منطق بیارن.... حالا شما بگو ببینم داروین واسه نظریه اش چه اثباتی داره به غیر از اینکه میمونها شبیه انسا ن اند یا بر عکس؟!؟!
من حوصله بحث راجب این موضوع رو ندارم , چون خیلی کلی نمیشه گفتش و احتیاج به ریشه یابی داره , اما مبحث میمونها ,
شاید فیلها بازماندگان ماموتها باشن که بر اثر شرایط جغرافیایی اینطور شدن . اما انسانها از همون اول انسان بودن و میمونها هم میمون . برای اثبات حرفم هم این دلیله علمی رو دارم , البته اگه بخوام دلیل مذهبی بگم با اینکه ممکنه بعد 3 صفحه قبول کنین اما قانع نشدین , پس دلیل علمیشو میگم .
کرموزوم انسان سالم 46 عدد است اما کرموزوم میمون و شامپانزه 47 عدد است که اگر در انسان این تعداد کرومزوم وجود داشته باشد باعث بیماری لاعلاج ژنیتیکی مثل شیئوزوفرنی و... میشود .
اما شکل ظاهری میمونها با انسان هم متفاوته مثلا انسان دم نداره ولی میمونها دارند و این موضوع هم نظریه داروین رو به چالش میکشه , اگرم کسی راجب دم سوالی داشت و توضیح میخواست بگه تا واسش توضیح بدم .
شاید ان نقطه نورانی دشت , چشم گرگان بیابان باشد .
     
  
صفحه  صفحه 10 از 18:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  17  18  پسین » 
مذهب
مذهب

هر كی با نظریه تكامل (چارلز داروین) مخالف و موافقه بیاد تو

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA