انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 3 از 192:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  189  190  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


زن

Princess
 
خداداد عزیزی:من هم روزه نمی گرفتم / ما امر به معروف داریم اما زور به معروف،نه

همیشه حرف هایش تند است وهر بار که مصاحبه می کند عده ای از حرف هایش ناراحت می شوند اما بیشتر اوقات حرف میلیون ها نفر را زده است.هرچند نطق هایش کمی تلخ است اما حقیقت را همیشه بیان کرده است.خداداد عزیزی هم با اظهار نظراتی که می کند معتقد است نباید با شخصیت یک نفر بازی کرد و به دلیل اینکه او روزه خواری کرده،آبرویش را برد.به عقیده خداداد هرکسی خودش تاوان کارهایش را پس می دهد و علی کریمی هم از این قاعده مستثنی نیست!
عزیزی که می گوید در روز برگزاری مسابقات فوتبال خودش هم روزه نمی گرفته است در این مورد می گوید:«شرایط سخت است ،به خصوص حالا که فصل تابستان است.من خودم هم در روز برگزاری مسابقات روزه نمی گرفتم.نمی توان به کسی زور گفت چون هرکس خودش پاسخگوی اعمالش در آخرت است.ما امر به معروف داریم اما زور به معروف،نه»
او با اشاره به اختلاف به وجود آمده بین کریمی و آجرلو می گوید:«درست نیست در این مورد زیاد حرف بزنم.اما فکر می کنم بین آنها سوءتفاهم پیش آمده است.فوتبال ما آنقدر مشکل دارد که نباید به این بحث ها ورود کرد»
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
حكم كميته انضباطي علي كريمي اعلام شد

کمیته انضباطی باشگاه استیل آذین در پایان بررسی پرونده علی کریمی، این بازیکن را به دو جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 40 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار سرويس ورزشي «فردا» نشست اعضای کمیته انضباطی باشگاه استیل آذین در خصوص موضوع علی کریمی برگزار شد و اعضاي این کمیته با توجه به تخلف این بازیکن رای خود را در خصوص پرونده اعلام کردند.

سایت رسمی باشگاه استیل آذین حکم کمیته انضباطی این باشگاه در خصوص پرونده علی کریمی به این شرح است؛

"
بسمه تعالی

نظر به اینکه مطابق گزارش های واصله و بررسی های انجام شده آقای علی کریمی مرتکب خطا گردیده و رفتار خلاف شئون انجام داده اند به استناد مواد 7 و 8 آئین نامه انضباطی موسسه فرهنگی ورزشی استیل آذین و با لحاظ رافت اسلامی نامبرده را به دو جلسه محرومیت و چهارصد میلیون ریال جریمه محکوم می نماید. "

جعفر صابری زفرقندی رئیس کمیته انضباطی باشگاه استیل آذین پس از این نشست در خصوص حکم اعلام شده اظهار داشت:آقای کریمی به دلیل تخلف از قوانین و مقررات در این نشست محکوم به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و همچنین جریمه نقدی به مبلغ چهارصد میلیون ریال شدند. محرومیت ایشان از بازی با مس کرمان و پیکان قزوین محاسبه شده و آقای کریمی می توانند از روز چهارشنبه در تمرینات تیم فوتبال استیل آذین حضور پیدا کنند. همچنین در صورت صلاحدید اعضای کادر فنی علی کریمی می تواند در ترکیب استیل آذین به میدان برود
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
واكنش پیروانی به اظهارات مشاور كمیته ملی المپیك



غلامحسین پیروانی درباره صحبت های عمادالدین احمدیان كه از سوی كمیته ملی المپیك به عنوان مشاور تیم امید انتخاب شده و همچنین شرایط تیم صحبت های زیر را مطرح كرد:

▪ دو بازی تداركاتی مقابل لهستان و آفریقای جنوبی چطور بود؟

راضی كننده بود. البته فاصله دو بازی كم بود و باعث شد بازیكنان برای بازی با آفریقای جنوبی ریكاوری لازم را نداشته باشند. تیم آفریقای جنوبی به همین دلیل بهتر از ما بود و راحت تر بازی كرد.

▪ تیم امید هنوز در مسابقات رسمی بازی نكرده اما مورد انتقاد قرار گرفته است. یكی از این افراد آقای احمدیان است كه از شما به شدت انتقاد كرد و شما را در حد مربیگری تیم امید ندانست...

مشكلی با این انتقادها ندارم. من با نظر آقای كفاشیان سرمربی این تیم شده ام و اگر یك خط بنویسد كه بروم خدا می داند كه ناراحت نمی شوم و می روم. من عاشق كارم هستم و دنبال پست و مقام نیستم اما اجازه نمی دهم كه هر كسی به سابقه ورزشی و كاری من بی احترامی كند و آن را زیر سؤال ببرد. فقط تابع نظر كفاشیان هستم و بس.

▪ چرا باید شرایطی پیش آید كه چنین شخصی این گونه در مورد مسائل فنی تیم اظهار نظر كند؟

این آقا اجازه اظهار نظر در مورد مسائل فنی را ندارد. او با هر سمت و پستی كه بخواهد در تمرین ما حضور پیدا كند اجازه حضورش را در تمرین نمی دهم. از این واضح تر دیگر چه بگویم و دیگر هم نمی خواهم راجع به او حرف بزنم.

▪ از شرایط تیم در آستانه بازی های آسیایی راضی هستید؟

اگر سه بازیكن بزرگسال به جمع مان اضافه شوند راضی هستم. این نفرات باشند ایمان داشته باشید كه نتایج خوبی كسب خواهیم كرد. از سال ۱۹۷۶ تاكنون تیم به المپیك نرفته كه دلیل آن همین حواشی است كه برای تیم به وجود می آورند. اگر بگذارند تیم من خوب نتیجه می گیرد. از اول آبان اردوهای كوتاه مدت خود را آغاز می كنیم تا به باشگاه ها هم فشاری نیاید.

▪ گروه ایران در بازی های آسیایی گوانجگو و همگروهی با ویتنام، بحرین و تركمنستان را چطور ارزیابی می كنید؟

گروه بدی نیست. هیچ تیم راحت و آسانی وجود ندارد. نمی دانم چرا عده ای هنوز بازی ها شروع نشده قصاص قبل از جنایت می كنند. طرف حساب من آقای كفاشیان است و به آدم های دیگر كاری ندارم.

▪ با توجه به ناكامی تیم جوانان همه نگاه ها به تیم امید است.

اتفاقا من می خواهم در حمایت از آقای دوستی صحبتی انجام دهم. نباید او را له كرد. این انتقادهایی كه می شود منصفانه نیست. او زحمت خود را كشیده است. این نابودی دور از كرم خداست. مربیگری مثل مرغ می ماند كه هم در عزا و هم در عروسی استفاده می شود. من نگرانی بابت این مسائل ندارم. شغل ما همین طوری است.
     
  
مرد

 
لیونل مسی به غزه می رود



1

یونیسف برای آن كه لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونای اسپانیا سفیر این سازمان در غزه كه طی حمله اسرائیل خسارت های سنگینی دیده و همچنین پاكستان كه شاهد سیل شدیدی كه بیش از ۱۰۰۰ كشته برجای گذاشته است، باشد برنامه ریزی می كند.

پایگاه اینترنتی شبكه فاكس اسپرت آژارنتین اعلام كرد، لیونل مسی از سوی یونیسف دعوت شده تا به عنوان سفیر حسن نیت این سازمان در غزه و پاكستان باشد.

به نقل از پایگاه اینترنتی فلسطین الیوم، این پایگاه اینترنتی اعلام كرد: یونیسف برای آن كه لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونای اسپانیا سفیر این سازمان در غزه كه طی حمله اسرائیل خسارت های سنگینی دیده و همچنین پاكستان كه شاهد سیل شدیدی كه بیش از ۱۰۰۰ كشته برجای گذاشته است، باشد برنامه ریزی می كند.

این شبكه همچنین می افزاید: یونیسف برای سفر مسی به این دو منطقه زمانی را مشخص كرده است و این سفرها در نیمه ژوئیه آینده كه بازی هایی در اروپا انجام نمی شود صورت خواهد گرفت.

این شبكه خاطر نشان كرد: چند ماه پیش برنامه دعوت مسی برای سفر به غزه وجود داشت ولی به دلیل بازی های جام جهانی یونیسف قادر به انجام این كار نبود.

این ستاره آرژانتینی حدود سه ماه پیش با سفر به هائیتی از مناطق زلزله زده این كشور بازدید كرد و این اولین اقدام بشر دوستانه رسمی وی از زمان تعیینش به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف به شمار می رود.


خبرگزارى ايسنا (http://www.isna.ir)
     
  
مرد

 
‬سیستم خط دروازه در دست بررسی فیفا


بر اساس اعلام فیفا،تمامی این سیستم های پیشنهادی در نشست روز ‪ ۲۰‬اكتبر (‪ ۲۸‬مهر) هیات قانونگذاری مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی بعد از اشتباهاتی كه در جریان مسابقات جام جهانی ‪ ۲۰۱۰‬روی داد، یكبار دیگر پرونده استفاده از فن آوری خط دروازه را برای كمك به داوران باز كرده است.

وی پیش از این از مخالفان سرسخت استفاده فناوری برای كمك به داوران بود و خطاهای انسانی را بخشی از فوتبال می دانست.

هیات قانونگذاری فیفا همچنین قرار است استفاده از دو داور اضافه در پشت دروازه ها را هم برای كمك به داوران در مورد اتفاقاتی كه در محوطه جریمه روی می دهد، بررسی كنند.

پیش از این قرار شده بود كه استفاده از پنج داور به صورت آزمایشی تا مسابقات لیگ قهرمانان ‪ ۲۰۱۲‬اروپا ادامه پیدا كند اما اكنون ممكن است این سیستم به جای فن آوری خط دروازه برای تمامی مسابقات تصویب شود.

هیات قانونگذاری فیفا (‪ )IFAB‬با قدمتی ‪ ۱۲۴‬ساله متشكل از فدراسیون های فوتبال انگلیس، ایرلند شمالی، اسكالتند و ولز و همچنین نمایندگانی از ‪۲۰۴‬ فدراسیون عضو فیفاست.

در این هیات هر یك از اعضای فدراسیون های بریتانیا یك رای و فیفا ‪ ۴‬رای دارد.

پیشنهاداتی كه در این هیات مطرح می شوند برای اینكه به تصویب برسند نیاز به شش رای دارند.


خبرگزارى جمهورى اسلامي (ايرنا) (http://www.irna.ir)
     
  
مرد

 
پاتو: به بزرگی کریم باقری پی بردم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال میلان ایتالیا گفت: در جریان بازی با ایران به بزرگی کریم باقری پی بردم. الکساندر پاتو در خصوص پیروزی سه بر صفر برزیل مقابل ایران گفت: «پیش از برگزاری این مسابقه هیچ شناختی از تیم ایران نداشتم و تنها بازی ایران و کویت را تماشا کرده بودم که تیم شما خیلی ضعیف بود.»

وی افزود: «با این حال تیم ایران در بازی پنجشنبه شب ما را غافلگیر کرد. به نظر من فوتبال ایران پتانسیل بالایی دارد و خیلی از بازیکنان این تیم می توانند در تیم های معتبر اروپایی بازی کنند»
پاتو با اشاره به خداحافظی کریم باقری از تیم ملی ایران در جریان این مسابقه گفت: «از زمانی که وارد زمین شدیم با مشاهده بنرهای بزرگ باقری متوجه بزرگی این بازیکن شدم. وقتی باقری وارد زمین شد همه هواداران ایستادند و برای او کف زدند.»

پاتو در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری بازی ایران و برزیل بر اساس مناسبات سیاسی دو کشور صورت گرفت، گفت: «من فکر نمی کنم این ادعا درست باشد. دوست ندارم به فوتبال نگاه سیاسی داشته باشم.»

بازیکن برزیل افزود: «سید مهدی رحمتی فوق العاده بود. او یکی از بهترین گلرهایی بود که می شناسم! دروازه بان ایران به تنهایی چندین فرصت صد در صد را از ما گرفت.»

پاتو با اشاره به اینکه اگر بازی در ایران برگزار می شد 120 هزار نفر در ورزشگاه حاضر می شدند یادآور شد: «امیدوارم در ورزشگاه معروف شما در ایران با پیراهن تیم ملی برزیل بازی کنم»

1
     
  
مرد

 
سانسور در بازي ايران - برزيل

همون طور كه در تصوير زير ميبينيد بازي ايران-برزيل در شبكه هاي صدا و سيما از روبروي جايگاه (دوربين شماره 2) پخش شد

1

من در عين حال اين بازي رو از شبكه ي دوبي اسپورت هم نگاه مي كردم و با خودم گفتم چرا تلوزيون جمهوري اسلامي بازي رو از اين زاويه نشون ميده تا اينكه اين تصوير رو ديدم :

2

و احتمال دادم كه بخاطر تبليغ شبكه ي پي ام سي از اون زاويه نشون دادن چون از اون زاويه اي كه تلوزيون جمهوري اسلامي

نشون مي داد (روبروي جايگاه) تبليغ پي ام سي و چندي از تبليغات ديگه روي تابلوها پخش نمي شد
     
  
مرد

 
لوگوی جام جهانی 2014 برزیل


لوگوی جام جهانی 2014 برزیل لوگوی جام جهانی ‪ ۲۰۱۴‬برزیل رونمایی شد
لوگوی جام جهانی ‪ ۲۰۱۴‬فوتبال که به میزبانی برزیل برگزار می‌شود، عصر جمعه با برگزاری مراسمی درژوهانسبورگ رونمایی شد.

به گزارش سایت فیفا، در این مراسم علاوه بر سپ بلاتر رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)،لوییس ایناسیو لولا داسیلوا رییس جمهوری برزیل نیز حضور داشت.
ریکاردو تکسریا رییس فدراسیون فوتبال برزیل، کافو، روبرتو کارلوس، روماریو و کارلوس آلبرتر تورس بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال برزیل، کارلوس آلبرتو پریه را سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی در جام جهانی ‪۲۰۱۰‬ که تیم ملی برزیل را در سال ‪ ۱۹۹۴‬به عنوان قهرمانی جهان رساند، از دیگر حاضرین این مراسم بودند.
لوگوی جام جهانی ‪ ۲۰۱۴‬برزیل، تندیس جام قهرمانی است که ‪ ۲‬دست سبز رنگ روی آن و یک دست زرد زیر آن قرار دارد.
سپ بلاتر رییس فیفا در این مراسم اعلام کرد: برزیل بزرگترین کشور فوتبالی جهان محسوب می‌شود و از اینکه آنها میزبانی این رقابت عظیم را برعهده خواهند داشت، بسیار خوشحالم.
وی افزود: وقت آن رسیده بود که میزبانی جام جهانی در اختیار قاره آمریکای جنوبی قرار می‌گرفت.
گفتنی است، برزیل پیش از این نیز در سال ‪ ۱۹۵۰‬میزبانی رقابت‌های جام جهانی فوتبال را برعهده داشت که در دیدار پایانی و در حضور بیش از ‪۲۰۰‬ هزار تماشاگر ورزشگاه ماراکانا با نتیجه ‪ ۲‬بر یک مغلوب اروگوئه شد.


ع
     
  
مرد

 
اخباری در مورد ثروت چند تن از بازیکنان فوتبال کشور

فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال یکی از ساکنین محله فرمانیه است. چندین ماشین دارد و خودش از پرادو و بی. ام. و اش خیلی بیشتر استفاده می کند. فرهاد سرمایه گذاری های زیادی انجام داده که می توان به طور نمونه به شهرک سازی اش در دبی و همچنین در شمال کشور اشاره کرد. او اما در کارهای زیاد دیگری هم سرمایه گذاری کرده و می کند.
…………………………………………
تاجر موفق
کریم باقری را نباید با ظاهرش سنجید. او یکی از بیزینس من های موفق در بین ورزشکاران به حساب می آید. منزلش در خیابان فرشته تهران است و در کار تجارت خواروبار است. طبق شنیده ها او ۱۸ تریلی دارد که در کارهای ترانزیت کالا هستند. کاپیتان پرسپولیس همچنین یکی از طرفداران پرو پاقرص اتومبیل بی. ام. و است که معمولاً هر سال مدلش را به روز می کند.
………………….
برج سازی در کرج
علی کریمی یکی از همین فوتبالیست هایی است که با فوتبال توانسته برای خودش ثروت زیادی دست و پا کند. کریمی با رفتنش به لیگ های حوزه خلیج فارس و پس از آن حضورش در بوندس لیگا خودش را در زمره بازیکنان پولدار فوتبال ایران قرار داد.
ظاهراً کریمی که در فرمانیه تهران سکونت دارد، مشغول برج سازی در کرج است. حتی شنیده می شود او در چند شرکت سرمایه گذاری کرده است. یک فست فود مدرن در فردیس کرج توسط علی کریمی به نام خودش ساخته شده که هر روز مشتریان زیادی در آنجا برای غذاخوردن جمع می شوند. البته علی کریمی یکی از بازیکنانی است که دست به خرج کردنش هم خیلی خوب است، به طوریکه دو ماشین دارد که هر دوی آنها از آخرین مدل های «بی ام و» هستند. هرچند که کریمی بکی از بازیکنانی است که دستی هم در کارهای خیر دارد و کارهای عام المنفعه زیادی انجام می دهد.
……………………………
تولیدی پوشاک و لوازم ورزشی
جواد نکونام هافبک ایرانی اوساسونای اسپانیا هم یکی از بازیکنانی است که پول هایش را در کارهای تجاری هزینه کرده است تا پس از دوران فوتبالش بتواند با خیالی آسوده روزگار را سپری کند. جواد نکونام به اتفاق چند تن از دوستانش یک شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی تأسیس کرده بود اما تنها به آن اکتفا نکرده و طبق شنیده ها در شمال کشور یکی از کسانی است که مشغول شهرک سازی است.
……………………………
ساکن محله فرمانیه
فرزاد اشوبی هافبکی که تازه امسال به استقلال آمده اما سکونت در محله پدری را به هر جای دیگری ترجیح می دهد. فرزاد پس از بازگشت از کرمان در خیابان پیروزی تهران ساکن است و یک اتومبیل بی. ام. و گرانقیمت دارد.
………………………………..
مجید جلالی سرمربی فولاد خوزستان اما ساکن محله فرمانیه تهران است که اتومبیل پژو پارس را چند سالی می شود که حفظ کرده است. او تمام هم و غمش فوتبال است و کارهایی که غیر از آن را هم انجام می دهد بازهم به فوتبال ختم می شود. البته جلالی چند سال پیش قصد خریداری کردن یک معدن را داشت که هیچ گاه این تصمیم عملی نشد.
………………………….
مجتبی جباری هافبک بعضاً مصدوم استقلال هم یکی از مغازه داران بازار موبایل ایران است که چندین باب مغازه و چندین خانه هم دارد. مجتبی همچنین بنز نقره ای رنگ دارد.
………………………
شیث رضایی کاپیتان دوم پرسپولیس هم ساکن بالاترین نقطه سعادت آباد است که بنز مشکی گرانقیمتی دارد. او به غیر از فوتبال در کار تجارت خانه است و خانه های پیش فروش را خریداری کرده و به مردم می فروشد.
……………………………..
مازیار زارع هافبک شمالی پرسپولیس هم دستی در کارهای زمین دارد. او در انزلی که زادگاهش به حساب می آید، زمین خرید و فروش می کند. مازیار البته ساکن محله سعادت آباد است و اتومبیل لنکروز مشکی زیبایی هم دارد که هرگاه به انزلی می رود خیلی ها می خواهند با آن عکس یادگاری بگیرند.
……………………………
خانه در آلمان
مهدی مهدوی کیا یکی دیگر از بازیکنان متمول استیل آذین است که پس از چندین سال بازی در لیگ آلمان از اواسط لیگ کذشته به ایران بازگشت. مهدی زمانی که در هامبورگ بازی می کرد یکی از پردرآمدترین بازیکنان ایران بود. البته در اینتراخت فرانکفورت هم دستمزد مهدوی کیا بالا بود و گفته می شود یکی از دلایل جدایی این بازیکن از تیم اصلی فرانکفورت همین دستمزد زیاد بوده که باشگاه توانایی پرداختنش را نداشته است. مهدوی کیا اما یکی از بازیکنانی است که در آلمان هم منزل مسکونی دارد و کلاً به داشتن ملک علاقه زیادی نشان داده است. گفته می شود او در تهران هم چندین باب منزل دارد و پول هایش را هم در کار واردات و صادرات تزریق کرده است. اتومبیل بنز مهدوی کیا اما یکی از ماشین هایی است که در زمان ردشدنش از خیابان های تهران مردم آن را با انگشت شان به یکدیگر نشان می دهند.
……………………………………..
سرمایه داری بدون اتومبیل
در این گزارش، تبیان می نویسد:حسین کعبی را باید یکی از ملاک های جوان و خوش آتیه در بین فوتبالیست ها به حساب آورد. او معمولاً با پول هایی که بدست آورده و می آورد، منزل مسکونی تهیه می کند و آنها را به مردم اجاره می دهد و از این راه به غیر از فوتبال کسب درآمد می کند. حسین ساکن محله سعادت آباد تهران است، اما اعتقادی به رانندگی ندارد به همین علت اتومبیلی هم ندارد. او معمولاً با آژانس یا توسط دوستانش در خیابان های تهران تردد می کند. البته حسین کعبی معمولاً آخرین مدل اتومبیل ها را خریداری کرده و آنها را برای خانواده اش در اهواز می فرستد تا آنها از آن استفاده کنند.
……………………………………
سرمایه گذاری در بانک
فریدون زندی هم پس از سال ها زندگی و بازی در اروپا به ایران آمده و در استیل آذین بازی می کند. زندی اتومبیل مرسدس بنز گرانقیتی دارد که به گفته خیلی ها به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن آن نیست. او اما به علت سال ها بازی کردن در سطح اول فوتبال، با تفکراتی کاملاً حرفه ای رشد کرده و تنها به بازی کردن فوتبال می اندیشد. اما پول هایش را در بانک سرمایه گذاری کرده و سودش را می گیرد. زندی یکی دیگر از بازیکنان فوتبال است که در خیابان فرشته سکونت دارد.



منبع:www.ali70.com
     
  
مرد

 
تصاویری از دربی جنجالی

یک‌شنبه هشت اسفند 1378 بود که دو تیم در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند. حساسیت بازی از آن رو بود که هاشمی‌نسب مدافع گلزن سرخ‌پوشان به استقلال رفته بود و برای اولین بار جلوی هواداران پرسپولیس می‌ایستاد. ابتدا رهبری‌فرد برای پرسپولیس گل زد اما هاشمی‌نسب برای استقلال گل تساوی را زد تا جو استادیوم متشنج شود. با گل دقیقه 86 محمد نوازی درگیری بازیکنان بیشتر شد. اما در دقیقه 89 علی کریمی گل تساوی را زد و در ثانیه‌های آخر بازی بود برومند دروازه‌بان استقلال با مشت به صورت رأفت مهاجم پرسپولیس کوبید و کتک‌کاری بازیکنان شروع شد. داور بازی با اینکه ژاپنی بود اما مانند بهروان کاری از دستش برنیامد.

لازم به یاداوری هست که پایان رافت با بیشعوری تمام به همسر برومند فحاشی کرده بود که پرویز با غیرت هم همچین زد تو صورتش که تا باقی عمر یادش بمونه


8
     
  
صفحه  صفحه 3 از 192:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  189  190  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA